Cookie Consent by Free Privacy Policy website
Navigační lišta REGISTRACENavigační lišta TABLONavigační lišta STATISTIKANavigační lišta SOUTĚŽENavigační lišta POMOZTENavigační lišta REKLAMANavigační lišta KONTAKTNavigační lišta
Navigační lišta
Horní lišta bez menu
Logo Zpovědnice
Online zpověď Návštěvní kniha Nová zpověď Časté dotazy
Dolní lišta Dolní lišta Dolní lišta
Nabídka voleb Dolní lišta voleb
Diskuze č.281201, vloženo 26.01.2008 23:27:21 Starší zpověďNovější zpověďHlavní stránka
RASISTI kontra NERASISTI
Nemůžu si pomoct a musím napsat něco na téma Romové, neboť Mephisovi to asi za chvíli smáznou:-).
Je zajímavé, jak se lidé dělí na "rasisty" a "nerasity" vůči Romům podle toho, jestli ten dotyčný bydlí někde v blízkosti nějaké opravadu "husté" romské kolonie nebo třeba jen jedné nepřizpůsobivé romské rodiny. Ti, kteří bydlí někde v blízkosti výše zmiňovaných romských problematických rodin, zpravidla "rasisty" JSOU (píšu to do uvozovek, neboť to myslím opravdu v nadsázce a za rasismus to poch. nepokládám) a ti, kteří si bydlí někde v klídku a v sladké nevědmosti nezatížení těmito nepříjemnými zkušenostmi, "rasisty" zpravidla nejsou - naopak jsou to velice často raziči hesel - "oni nejsou všichni špatní", " nebuďte rasisti" apod..zkrátka jsou to takoví ti romští "zastávači" (

Čím to asi bude??:-))

Proto bych všechny, kteří se jich zastávají a hlásají, že jsou vlastně chudáci apod.., nechala alespoň tak dva měsíce bydlet poblíž nějaké takové typické rozeřvané nepřizpůsobivé cikánksé rodinky s pěti dětmi a pak bych se zeptala, zda jejich názor zůstal nezměněn..

A argumenty, že si mám tedy pořídit lepší bydlení, si také nechte, neboť my si právě pořídili dobré bydlení - pozemek+ rodinný domek, ale netušili jsme že hezké byty, které zde byly také nově postaveny, patří magistrátu hl.m. Prahy, který tyto hodlá přidělovat a také přiděluje "sociálním případům", tedy i Romům:-((( Takže vím, dobře o čem mluvím..
 kikiwhite Žena30 Kategorie  VYMAZAT

Zaslaná rozhřešení Starší zpověďNovější zpověďHlavní stránka
Chceš dnes udělat dobrý skutek ? Pomoz výše uvedenému hříšníkovi tím, že mu dáš nějaké rozhřešení! Můžeš mu ho poslat na e-mailovou adresu, kterou uvedl u zpovědi, nebo napsat veřejně vyplněním formuláře na konci této stránky. A jestliže nechceš, aby pod tvou přezdívkou mohl vystupovat ještě někdo jiný, zaregistruj si ji ZDE !
 
27.01.2008 22:09:35
kikiwhite - proč ne? když někdo nedokáže ani po bezmála 700 letech přítomnosti zde přijmout kulturu tohoto pro ně hostitelského kontinentu, nebo se aspoň chovat slušně, neparazitovat a neohrožovat zdejší lidi, tak proč by jeho existence zde měla být tolerována? ... Je to prostě jak rakovina a stát to nezvládá. Nutno podotknout - tenhle stát. Jinde situace s cikány vypadá úplně jinak. Třeba v takovém Rakousku z nich dokonce udělali normální lidi. Italům se to sice nepovedlo kvůli jejich nižší inteligenci, ale zase jim neudělují italské státní občanství a tedy tam romové nemají nárok na sociální dávky a další výhody, což drží jejich počty na snesitelné úrovni. Tady se však situace ohledně ,,romské otázky´´ úplně vymkla z rukou a spíš bych řekl, že je většinová populace diskriminována na jejich úkor. Kromě toho všeho romové jsou mnohem víc rasisticky zaměření než třeba Češi.
 Wolfi Lippert Muž34 Kategorie
27.01.2008 14:05:16
od Rez-ni-ka - já jsem o plynu nic nepsala, pokud sis nevšiml - mluvila jsem o souvislosti bydlení někde poblíž cikánského geta s větší nevraživostí vůči nim. To je všechno. Pár potyček je něco jiného, než být obtěžován každý den třeba 20 let jejich hlukem, bordelem atd..(neříkám, že toto je můj případ)..
Ale ani v tomto případě bych je poch. neposílala dp plynu, to snad dá rozum..
 kikiwhite Žena37 Kategorie
27.01.2008 12:37:29
samozřejmě smazaný to už je, dozvěděl jsem se že jestli toho nenechám tak že mě bude rovnou smáznut profil, a taky to že se svobodou slova zde nemůžu počítat protože se zde žije ve strachu z toho že se to cigánům (kteří si to plně zaslouží) nebude líbit. agresor má zastánce, slušnej člověk se zlou se potáže
 Memphis *je vůl* Muž23 Kategorie
27.01.2008 09:08:45
Nevím. Osobně jsem v životě poznala Rómky dvě a žily lepším způsobem života než leckterý bílý občan.
 kostelnice Žena34 Kategorie
27.01.2008 06:14:34
Vis cim bude to, ze z nich vestsina dela zlo? Protoze maji strach. A ten ma velky oci...
Jinak bydlim v jedne ctvrti a reknu ti jednu vec. Ty sis prave argumenty smama vytvorila. Nezastavam se nikoho, ovsem tohle jsou jen dalsi blaboly... Problemy sem s nima mel jednou. A to proto, ze sem chodil do skoly po Bratislavske. Jenze sem nosil bombra. Ovsem uz tri roky... Vis co by mi rekl clovek jako ty? Ze bych dostal pres hubu... A ja ti zase rikam, ze potom co jsem dostal 4x pesti, zastala se me prave cikanka. Predpokladam, ze byste se vy a vase moralisticka dokonala spolecnost divali jinam...
Smajlík  Oshii.
27.01.2008 05:13:00
To je pěkná píčovina. Každý třetí vězeň v ČR je cikán a přitom jich tu oficiálně není ani 300 000.
 Wolfi Lippert Muž34 Kategorie
27.01.2008 05:04:05
kecy. ja mel s cikany nekolik potycek a na rozdil od mistnich e-mindraku je nemam potrebu posilat do plynu ci kamkoli jinam. vpodstate statisticky bych jako vetsi hajzly zanesl spis bily.
 od Rez-ni-ka Muž26 Kategorie
27.01.2008 04:52:08
Někde jsem četl, že se rasismus jako takový rozděluje na absolutní a funkční.
Rasista absolutní je ten, který by do plynu poslal všechny cikány, včetně těch jednotlivých výjimek, které člověk sice potká tak možná jednou za život, ale existují. A rasista funkční není tak razantní - do plynu většinou neposílá, spíš uvažuje o nějakém tom vysídlení, někam daleko, nejlépe na Neptun . ale jen těch nepřizpůsobivých, pardon, chtěl jsem říct těch, kteří si zachovávají svébytnou kulturu a bal bla (takové ty positivní řeči, co se dnes vedou..)

Někde tady bude asi základ toho, co jsi odpozorovala. Osobně nesnáším primitivy jakékoliv barvy pleti - pravda je, že zrovna u Cikánů je jejich koncentrace větší, než u průměrného vzorku bílé populace. A kdo bydlí vedle nich jako ty, má zrovna pifku na ten šmejd, který zrovna jemu otravuje okolní vzduch. Takže ty jsi víc vysazená na Cikány, já zase na smažky a fetky, neboť se scházejí v hospodě nedaleko mého bydliště a jen to pomyšlení, že máš pár kroků od domu doupě takových trosek, které si své nízké sebevědomí
a frustraci z životního neúspěchu pak vybíjejí na popelnicích, kontejnerech, oplocení, není nic moc. Chovají se stejně bezohledně a primitivně jako Cikáni, jenže jsou to běloši.
Ale situace člověka bydlících v cikánově je horší, než moje, protože cikáni budou dělat bordel ještě hodně dlouho, ale narkoman na piku nebo koulích, to je na pár let, pak semtam nějaká ta léčebna a nakonec pod kytičky. Řady takových primitivů řídnou rychleji, ovšem těch cikánských se ještě úspěšně rozšiřují. Ale nedávno jsem cesotu z práce viděl, jak na dětském hřišti čichají dva cikánští kluci (asi tak 11 let) nějaké ředidlo. Takže ona si příroda možná poradí :-)
 Tuleň256
27.01.2008 03:07:22
niečo k tejto téme..

http://www.youtube.com/watch?v =2jMmVDesPic
Smajlík  to je 2 Muž30 Kategorie
27.01.2008 00:43:06
Pokud město Praha přiděluje nové byty v Praze (ať už v centru nebo na periferii) asociálům tak mi této republiky už není líto, jen sebe, že tu musím být protože za takových 10-20 let to tu bude samy Cikán (hodně jich sem emigruje ze Slovenska) a Ukrajinec respektíve jiný příslušník nějaké východní verbeže (samozřejmě pořád lepší než ti Romové).

Jak řekl jeden odvážný voják, který bohužel ve válce bojoval za špatnou stranu (Velkou Británii) a tady v roce 1944 a 1945 působil jako tzv. ,,stínový voják´´ - parašutista a po válce byl nucen emigrovat protože by ho komunisti zabili - řekl tohle, když se ho nedávno ptali zda-li nechce vrátit se sem aby tu dožil: ,,nic tam už nezůstalo a to co tam zůstalo je spíš k pláči.´´ A tohle co ty píšeš je toho důkazem. To není jen destrukce ekonomiky co mají komunisti na svědomí, tady a ve zbylých postkomunistických zemích ale ty zvrácené poměry ve společnosti, že jsou takové věci možné. Samozřejmě, že svůj nemalý díl zodpovědnosti nese i celá ta levicová multikulturalistická verběř tvořená feministkama, teploušema a další podobnou havětí co ničí evropskou společnost a umožňuje aby byla zavezena hnojem. Ti co to vidí jsou bohužel v menšíně a nemohou tomu zabránit. Takže budoucnost Evropy bude velmi neradostná.
 Wolfi Lippert Muž34 Kategorie
27.01.2008 00:39:33
NewStart - no ano, souhlas, ale mnozí to právě nazývají rasismem a to je to, co mě hodně štve.
 kikiwhite Žena37 Kategorie
27.01.2008 00:39:04
přes ty vzletné formulace se ztrácím v tom, co si kdo vlastně myslí
a New start má pravdu
 emmik Žena Kategorie
27.01.2008 00:35:04
tohle není o rasismu .. tohle o nepřízpůsobivých flákačích, kteří dělají bordel ... a ty asi nikdo rád mít nebude
 NewStart Žena23 Kategorie
27.01.2008 00:34:42
A co když ti nerasisti tohle všechno vědí, akorát pokládají za nevhodné o tom tady mluvit? Co se týče obhajob, to přece výsledku nevadí, naopak, chceme přece nezaujatý pohled, nebo ne?
 erteploid Muž36 Kategorie
27.01.2008 00:22:30
HEH! měj shrek nevadí ;-)
 Kubyk Muž24 Kategorie
27.01.2008 00:17:27
Nezbývá mi, než souhlasit, jenže co s tím?

Pravdou je, že by se Memphisův příspěvek nemusel všem líbit a dal by se zařadit k rasové nesnášenlivosti, ale to by se blondýny mohly prohlásit za oficiální skupinu a nutit adminy serverů mazat vtipy o nich.. :)

Pokud by alespoň část tvrzení o Romech nebyla smutnou pravdou, nidko by se do nich nenavážel, jenže to furt odmítají výše postavení pochopit, nebo spíš nechtějí tenhle "problém", který by se mohl tvářit rasisticky před nikým obhajovat.

Vadí vám Shrek? (a to je zelenej.. :) )
Smajlík  spaisee Muž29 Kategorie
27.01.2008 00:17:27
Tvůj nepřítel: máš s tím nějaký problém?
 nombreee Žena20 Kategorie
27.01.2008 00:12:27
Tu je to samej novej! Pomoooc!
 Tvůj nepřítel Muž Kategorie
27.01.2008 00:11:21
Já bydlím v takové čtvrti, plné romů a musím říct, že věřím tomu, že nejsou všichni tak špatní, ale ještě sem žádného takového příslušníka romské národnosti nepotkal.
 Kubyk Muž24 Kategorie
27.01.2008 00:06:51
Ano, když se někdo nechová podle lidských zákonů, logicky na něj budeme nadávat. To, jakým způsobem si někteří romové uvykli žít je z jisté části dáno tím, jak tolerantně se k nim jako stát chováme. Rozhodně si nemyslím že by některá národnost měla "genetické dispozice ke kriminalitě". Záleží na podmínkách.
Nehodlám odsuzovat nějakou menšinu jen proto, že její většina narušuje náš způsob života.
Mimochodem žiju v blízkosti romské komunity, náš byt má kvůli téhle adrese nižší prodejní hodnotu, mířili puškou na otce jedné známé,... tyhle lidi bych "rasisticky" odsoudila. Stejně tak odsuzuji výrok o dítěti, které si hrálo uprostřed cesty a málem ho přejelo auto: "to je cikán, toho může".
 emmik Žena Kategorie
27.01.2008 00:00:09
Sama mám pár známých a kamarádů mezi Rómy a se všemi z nich mám jen dobré zkušenosti, navíc to jsou velice inteligentní a poctiví lidé v porovnáním s některými Čechy. Proto nechápu, proč bych měla začít tyto lidi považovat za okraj společnosti a podobně. Na druhou stranu si ale uvědomuju, že jsou určitě i skupiny Rómů, se kterýma vyjít je hodně obtížně až nemožné, takže chápu, proč na ně ostatní lidé nadávají a nesnášejí je. Nepovažovala bych se za "zastávače" Rómů, ale za člověka, který nesnáší, když se lidi hází do jednoho pytle, ať už Rómové, či jiné národnosti.
 nombreee Žena20 Kategorie
26.01.2008 23:59:54
Rozděluji lidi na ty, kteří pracují , dodržují zákony a na ty ostatní ,kteří nepracují protože se jim nechce ,nebo kradou ,podvádí atd.Je mi jedno, jestli je ten člověk bílý ,žlutý,černý či jinak zbarvený,budu si vážit kohokoliv, kdo se bude živit poctivě a bude dodržovat zákony naší společnosti...
 xxx1
26.01.2008 23:56:24
Otázka je, jsetli zkušenost je vždycky cesetou k /správnému / názoru... Například na řešení židovsko arabskýho konfliktu bych se taky neptal izraleskýho vojáka kterýmu zabili rodinu...

hm... možná píšu demagogický sračky, jestli jo tak se omlouvám...

každopádně bych ale vystřílel všechny fotbalový fanoušky, huráá...
 Abyss Muž Kategorie
26.01.2008 23:49:31
Já příkladně na cikány nadávám čistě ze své zkušenosti. My, v severních Čechách, víme dobře, jak se minoritní věci mají v reálném životě. Je mi zcela jedno, jestli budu pro někoho rasista nebo ne. Hlavně, že já vím, čím je pro mne tato minorita.
Ale s článkem v podstatě souhlasím.
 Quintus Sucellus Muž Kategorie
26.01.2008 23:46:43
Samotář už ze zvyku - co sem pořád chodíš a jen reješ? Napsala jsem Romové a tečka, co do toho rejpeš? A nevím, proč bych měla odpovídat na tak pitomý dotaz..Jdi už někam a běž si svou jedovatost vylévat jinde já na tvou agresivitu nehodlám reagovat..Běž prudit někam jinam...dííík
Smajlík  kikiwhite Žena37 Kategorie
26.01.2008 23:41:24
máš strach to nazvat CIKÁNI jsou bezohledná chátra?
 Samotář už ze zvyku Muž26 Kategorie
26.01.2008 23:35:02
SOUHLASÍM
 Tvůj nepřítel Muž Kategorie
26.01.2008 23:33:55
Pět dětí je ještě docela málo:-)
Smajlík  Slintoidní chlupatec Žena26 Kategorie
26.01.2008 23:33:24
Každý nadává na to, co mu vadí. A jen pokud to je v menšině nebo před vymřením, je to rasismus. Když po mě plivou desetiletí spratci, je mi jedno jakou mají barvu kůže nebo jak daleko ode mě bydlí. Ale jak to vychází čistě objektivně statisticky sem radši psát nebudu...
 hide and seek Muž Kategorie
26.01.2008 23:32:14
Ano.
 Heb dä Latz Žena71 Kategorie

Lednový výprodej

Přidání rozhřešení Starší zpověďNovější zpověďHlavní stránka
TVÁ PŘEZDÍVKA:

OPIŠ BEZPEČNOSTNÍ KOD:
Captcha

Tento inzerat koupíte on-line od 100 Kč.
Přidej inzerát on-line od 100 Kč
TEXT ROZHŘEŠENÍ:

PŘILOŽ SMAILÍKA:
Smail Palec nahoru Smail Hrozící Smail Drží palec Smail Není to důležité Smail Dostaneš do huby Smail Smutný Smail Cože?? Smail Safra Smail Pusinka
jupííí tak bacha držím palec to je fuk tumáááš ach jo no nééé ?! safra mmmuc
(žádný )


Změňte svoje cookies preference

Nejlepší chorálová skupina světa... GREGORIAN 2020 ...20th ANNIVERSARY WORLD TOUR.

REKLAMA
Copyright 2003 www.zpovednice.cz + www.spovednica.sk