Cookie Consent by Free Privacy Policy website
Navigační lišta REGISTRACENavigační lišta TABLONavigační lišta STATISTIKANavigační lišta SOUTĚŽENavigační lišta POMOZTENavigační lišta REKLAMANavigační lišta KONTAKTNavigační lišta
Navigační lišta
Horní lišta bez menu
Logo Zpovědnice
Online zpověď Návštěvní kniha Nová zpověď Časté dotazy
Dolní lišta Dolní lišta Dolní lišta
Nabídka voleb Dolní lišta voleb
Diskuze č.278418, vloženo 13.01.2008 17:47:58 Starší zpověďNovější zpověďHlavní stránka
ČESKÉ FILMY a současní mladí
Zajímalo by mě, proč mladí lidé v dnešní době preferují americké filmy před českými..vidím to tady pořád, jakmile se někde píše o filmech, bavíte se skoro vždycky o "nečeských", skoro jako by to by nějaký trend poslední dobou a určitá móda pohrdat českými filmy (to mi jen přijde, třeba to není pravda)..ale proč? Některé jsou opravdu povedené...ano, není jich tak moc, ale ty povedené stojí za to..

Tak proč je tak přezíráte? Mně na českých filmech vyhovuje právě to, že jsou české:-). Jsou zkrátka vytvořené tvůrci a herci se stejnou mentalitou, historií, smyslem pro humor apod..tohle u amerických filmů přece chybí..

Americké filmy jsou zkrátka o něčem jiném - samozřejmě že Češi by těžko mohli natočit film typu Titanic či Pearl Harbor:-).. české filmy jsou spíš o atmosféře, o lidech, o vztazích, o humoru...

Možná je to tím, že mě niky nelákaly velkorozpočtové filmy ani velkofilmy a už vůbec ne akční filmy ani horory..mně stačí různě zamotané vztahy, dobře rozpracované postavy, humor či nějaký neobvyklý psychologický podtext ve filmu s kvalitním scénářem, myšlenkou a hereckým obsazením a jsem spokojená:-). Taky mi vyhovuje dobrý ale zdůrazňuji DOBRÝ český humor (NE pseudohrůzohumor typu zábavný pořad na Nově), který americký humor dle mě nemůže nahradit..

Proč tedy české dobré filmy tak často přehlížíte a "ukájíte" se spíše nad americkými (příp. jinými)?
 kikiwhite Žena30 Kategorie  VYMAZAT

Zaslaná rozhřešení Starší zpověďNovější zpověďHlavní stránka
Chceš dnes udělat dobrý skutek ? Pomoz výše uvedenému hříšníkovi tím, že mu dáš nějaké rozhřešení! Můžeš mu ho poslat na e-mailovou adresu, kterou uvedl u zpovědi, nebo napsat veřejně vyplněním formuláře na konci této stránky. A jestliže nechceš, aby pod tvou přezdívkou mohl vystupovat ještě někdo jiný, zaregistruj si ji ZDE !
 
20.03.2013 12:30:28
Zkuste www.ceske-filmy.eu
 gfdgfd
27.12.2011 20:34:02
Já preferuji české filmy. Většinou ale ty starší české filmy.
 Gabriela Belucci
15.01.2008 09:39:23
líbí se mi starší české filmy. ty, co točí teď moc nemusím, jsou tam poříd ti samí. skoro to vypadá, že nemáme žádný jiný herce. poslední český film, na kterém jsem byla v kině byly snad želary
 ElenKa206 Žena21 Kategorie
14.01.2008 17:21:19
Šeptej, Samotáři, Tmavo-Modrý svět, Jedna Ruka netleská, Pupendo, Nuda v Brně, Pelíšky, Štěstí, Mazaný Filip, Po hlavě do prdele, Obsluhoval jsem Anglického Krále, Vratné Láhve, Václav,

To jsou české filmy které mě nějakým způsobem zaujaly.
 kloaka
14.01.2008 12:59:34
Asi jako od Rez-ni-ka ...
 cadger Žena Kategorie
14.01.2008 12:13:58
Ne, s tímto nemohu souhlasit. Řekla bych, že je to zkrátka tím, že nečeských filmů je podstatně více, než českých filmů, takže si člověk přeci jen lépe vybere. Jestliže má někdo rád akční filmy nebo horory, tak si spíš vybere mezi nečeskými (konkrétně asi spíše americkými, ikdyž japonský horory jsou taky skvělý) filmy.

Co se týče českých filmů, mám je ráda, ale poslední dobou mi přijdou dost na jedno brdo - pořád se opakujou ti samí herci, děje už taky nejsou nic převratného... Ale zase je fakt, že když už se podaří dobrý český film, tak to stojí za to.

No a jen taková připomínka k Pearl Harbor - co tak vím, je to ukradený český Tmavomodrý svět...
 bjetuschka Žena Kategorie
14.01.2008 11:55:52
Mladí = Americké filmy
Staří = České filmy
Moje výše zmíněné tvrezení = blbost!

Poznal jsem hodně lidí a někteří mají rádi české filmy, někteří americké. O věku ani o módě to není - každý člověk je prostě jiný - někteří rádi maso a jiní vegetariáni - někteří zase rádi rock a jiní hip hop - není to o věku.

Já třeba taky rád oboje . . .
Některé české filmy jsou dobré a některé americké...
A hlavně, snažím se ve všem najít něco pěkného.
Nesnažím se vždy milovat jedno a zbytek odsuzovat.
Každý americký hollywoodský film má zase "poučení" ale jen málo kdo si toho ve filmu umí všimou a vzít si to z toho filmu a tohle zase chybí českým filmům. Například aminovaný film Shrek ukazoval že i když je to jenom hloupý zelený obr tak má srdce a dovede se zamilovat a vzhled v tom nehraje roly. Že se musíte naučit brát se takového jací jste a ne se snažit změnit kvůli společnosti. To je zaes pěkné na amerických filmech...
Je to věc názoru a já píši ten svůj.
Smajlík  Tvůj nepřítel Muž Kategorie
14.01.2008 10:35:05
Skoro už se nemůžu počítat mezi mladé ...................

Chodím na české filmy.... . Ta sqadra co takdy zmiňujete, Gaislerová, Vilhemová, Liška, Macháček, Trojan - můžu říci, že to jsou super herci a vždy se na ně těším. Otázka je kvalitních scénářů - to už trochu pokulháváme.

Co se týče zahraničních filmů, dneska se točí hrozně moc filmů a kvantita převažuje kvalitu. Dneska jsou v každém filmu tuny zbytečných efektů (např. smrtonosná past 4). Někdy převažují efekty nad celým dějem - Piráti z Karibiku II a III.

Filmy si vybírám podle toho jestli mě zaujme recenze.

Naposledy jsem byl v kině na Saudkovi a můžu říci, že se mi to líbilo. Sice to nebylo zcela objektivní, ale tu druhou stranu si člověk může odvodit a domyslet.
Smajlík  Intel Muž32 Kategorie
14.01.2008 01:12:06
Souhlas s Blackshieldem a Vincem - současné české filmy stojí za hovno. Je málo věcí, který byly podle mě u nás lepší za bolševika - točily se lepší filmy.
Nemám rád Budaře, Vilhelmovou, Lišku, Duška, Holubovou... prostě tenhle all stars team, který teď musí hrát v každém filmu a mě nebetyčně sere.
Zaplať pámbu za staré dobré předrevoluční filmy typu Adéla ještě nevečeřela či Limonádový Joe.
 Zildjian Muž41 Kategorie
13.01.2008 23:47:14
Já teda nejsem mladá,ale když vidím tu mafii v českých filmech - Vilhelmová a ta druhá protivná zrzka, Holubová, Polívka, Dušek, (dříve) Liška- ve šech možných a nemožných obmněnách + občas se tam prošuká nějaká aktuální modelka, tak je mi blivno. To ani za komančů takovej kamarčoft nekvetl. A může mi kdo chce tvrdit, že je to kvalitní.
Smajlík  packa Žena35 Kategorie
13.01.2008 23:35:38
Nevím já miluju horory, nevím o tom, že bysme nějaký český měli, ale to je jendo(teda pokud nepočítám Spalovače mrtvol).
České filmy nepřehlížím, líbí se mi:

Pravidla lži
Slunce seno to prostě nemá obdoby:)
Obecná škola
Kráska v nesnázích
Kolja
ROMing
Vesničko má středisková
Já nevím i ty klasické černobílé - pamětní mě baví, viděla jsem i nějaké detektivky a taky to stálo za to:)

Ale ang. filmů je víc, většího žánru a líp provedené, češi si podle mě nemůžou dovolit natočit ,,Čistá duše\" ,,Hooligans\" ,,kult hákového kříže\" --myslím tím nejspíš kvůli rozpočtu, který mají omezený a nebo nikoho nenapadne dobrý příběh, který by měl i dobré spracování...
Prostě české filmy jsou dobré, když si chceš sednout v teple doma a nad ničím nepřemýšlet..
Smajlík  nO a cO Žena Kategorie
13.01.2008 21:34:52
Mám ráda různé filmy, převážně starší české.
 Anak Kichi Žena Kategorie
13.01.2008 21:13:24
český filmy trpěj českou malostí, takovym tim hrabalovskym hezkym češtštvim a rejpánim se v minulosti způsobem, kdy tomu zlýmu se dá vtipnej nebo nepatřičně sentimentální kabát. Nebo to sou trendový slátaniny +- o ničem. Podle mě sou nejlepší český filmy Eliška má ráda divočinu, Divoký včely a Návrat Idiota. Jinak radši než americký mám rád Francouzský, Španělský a Italský. Jo a na východě se taky celkem daří. Hollywood mě nějak nebere, jenom občas se v US natočí nějakej dobrej nezávislej film
 fltk
13.01.2008 20:28:14
No ja am rad spis scifi nebo fantasy zanr a to mi cesky film ci serial nemuzu nabitnout takze mam rad Pana prstenu,batmana,spidermana, ze serialu trebas heroes a pak taky obcas potrebuju nekdy vypnout tak si pustim nejaky film kde je dost efektu trebas Smrtonostnou past 4 nebo neco v tom smyslu a to mi bouzel taky cz film nemuze nabidnout.
Ale v cem cz filmy vedou jsou komedie teda spis starsi(ty nove cz komedie co jsou na jedno brdo tak to nemusim-viz posledni plavky atd)... protoze ty americke komedie ve stylu scary movie a desnej bijak to je hruza.
Ale na takove filmy jak vratne lahve to se rad podivam na to vetsi americky filmu nema...
 qwe
13.01.2008 20:19:44
Upřímně každý má jiný vkus a i když patřím do jiné generace. Upřímně české filmy nejsou vždy 100% úspěšné ... Mě osobně se jako film zalíbil:


rána z milosti
černá punčocha
hrátky s čerty
s čerty nejsou žerty
anděl svádí dábla
anděl s dáblem v těle
adéla ještě nevečeřela
at žijí duchove
slunce seno ...
císařuv pekar + pekaruv císar
obecná skola

A z těch novodobých:

Kvaska
účastníci zájezdu
brak
bolero
perníková věž
román pro ženy


Dost jsem čekal od Tajností a upřímně mě vůbec nenadchly :( Dál bych přidal jako - : Obsluhoval jsem angl., krále, šílení, duše jako kaviár, roeming, atd atd ...
 Mitro Muž57 Kategorie
13.01.2008 20:19:16
od Rez-ni-ka - proč ten smajl? Vždyť v tom prvním odstavci skoro ve všem, co píšeš, s tebou souhlasím, neboť zde opakuji po sté, že jsem nemluvila jen o novější české tvorbě, ale obecně o českých filmech...takže to , co jsi napsalo českých filemch - víceméně souhlas..mně taky v těch nových českých vadí pořád ty stejní herci, to je pravda, ale pořád na ten film jdu radši než na ten americký..to jsem tak nějak chtěla říct..nicméně zůstalo to trochu nepochopeno...
A Trošku ke kvalitmím českým filmařům fakt neřadím..
 kikiwhite Žena37 Kategorie
13.01.2008 20:12:53
No ono sice českejch filmů vzniká dost, ale ne každej je zrovna povedenej. A jen na pár z nich se dá celkem i znova podívat. U těch americkejch je i větší nabídka a žánr. Nějak sem v poslední době nezaznamenal, že by se natočil nějakej českej horor natož kvalitní.
 a-k-x Muž36 Kategorie
13.01.2008 20:06:00
kvalitni cesky film? vzdyt to hraje dokola par stejnych lidi kteri hraji typove velmi podobne role - sverak v koljovi a vratnych lahvich (oba se mi libi), hrebejkovy filmy ktere se lisi akorat mirne dobou a jmenem jsou porad ta sama vata a jak soudruh pejsek rika pribehy o lidickach popripade "kritika spolecenskych pomeru" pokudmozno davno minulych aby to nebylo moc konfliktni a riznute "ceskym laskavym humorem". Nevidel jsem Vaclava kterej udajne stoji za to, stejne jako anglickeho krale. troskovy defekace na filmove platno za film radeji povazovat nebudu. Je ale rada super starsich filmu - je treba zabit sekala, vesnicko ma strediskova, obecna skola, genialni slovensky obchod na korze, krava, formanovy filmy...
Americke filmy jsou zkratka kvalitnejsi - bylo nekdy za posledni 2 roky natoceno neco kvalitativne jako Departed, American Gangster, Zkrocena hora, crash? jina je taky jejich kvantita. A kdyz jsme u tech starsich - kmotr, prelet pres kukacci hnizdo, shawshank, apokalypsa (to by u nas neslo, velkofilm), atd.
Srovnavejme srovnatelne - treba madarska tvorba (viz Revizori) rumunska (4 mesice 3 tydny 2 dny nebo jak to je) byvala jugosska (Kusturica) take nemecka (zivoty tech druhych) je oproti ceske tvorbe daleko zivejsi tvurci, nabitejsi.
Pokud ale cloveku vyhovuje styl kterym tvori hrevul nebo víveq tak si najde "kvalitnich" ceskych filmu i literatury furu. proti gustu zadny disputat.
A cernobile ceske filmy - to co se dava je shit na shit, komedie na jedno brdo, primitivni pribeh, postavy verohodne asi jako podomni prodejce Amway. zkus srovnat s tehdejsimi americkymi - Obcan Kane, Diktator a hodis savli.
Smajlík  od Rez-ni-ka Muž26 Kategorie
13.01.2008 19:49:00
Alpine Pro - tys tu chyběl..mstíš se?
Smajlík  kikiwhite Žena37 Kategorie
13.01.2008 19:44:23
Jedna blbost za druhou..

1)O preferenci se obvykle mluví, když jsou na výběr dvě srovnatelné varianty. Podle mě nelze srovnat 5 českých filmů ročně s americkou produkcí 10 filmů týdně. Čili mluvme o pohrdání českými filmy a zálibě v amerických..

2)Není pravda, že v americkém filmu Čech nemůže potkat svou životní filozofii apod. ....

3)Americké filmy nejsou, jak píšeš, zkrátka o něčem jiném. Když ty ale znáš Titanic a spol., ne třeba filmy jako Hotel Rwanda, tak to nevíš.

Podle mě je tohle celé tvá duševní mastrubace o tom, že ty se jako zástupy hloupých nenecháváš ovlivnit nějakou módou made in USA. Snad ses uspokojila.
 Alpine Pro
13.01.2008 19:37:06
Jak se ve filmu nestřílí, stojí za prd. Proto jsou americké filmy lepší - víc se v nich střílí :)

Na české filmy už ani nechodím, takže nemůžu říct, že bych viděl většinu toho, co se tu točí, ale z těch porevolučních filmů, co jsem viděl, se mi opravdu nelíbil ani jeden. Patetická snaha o umělečnost nebo patetický humor, příběhy bez pointy. Ony ty americké filmy zpravidla nejsou lepší, ale když jsou v nich akční střílečky, automobilové honičky a pořádné rvačky, leccos příběhu odpustím :) A jelikož je těch amerických filmů tolik, je mezi nimi i větší výběr, takže občas člověk narazí i na hodně kvalitní kousek. (Jako že má poutavý příběh, překvapivou pointu, dobrý humor a navíc se ve něm střílí.)
 242
13.01.2008 19:23:06
triangel - oprava - \"no comment\" (pro rejpaly)
 kikiwhite Žena37 Kategorie
13.01.2008 19:21:20
všem - už mě docela se...ete...já NEMLUVILA O NOVÝCH ČESKÝCH FILMECH, ale o českých filmech jako takových..tak proč se tato diskuze zvrtla v to, že se se mnou přete, že nové české filmy jsou nic moc??....s tím nemůžu nesouhlasit - taky jsem jich pár zhlédla a byla jsem naštvaná...

MLUVÍM O VŠECH ČESKÝCH FILMECH!!!
Smajlík  kikiwhite Žena37 Kategorie
13.01.2008 19:17:20
triangel - "lebo nemaju ziadnu umelecku hodnotu,rezia onicom,herci o nicom, hraju tak prirodzene asi ako ja."

tak po stopáté - já mluvila o všech českých filmech a jestlisi tohle myslíš o všech českcých tedy i starších filmech, tak po tom, no coment..
Smajlík  kikiwhite Žena37 Kategorie
13.01.2008 19:15:01
Nové české filmy mi připadají na jedno brdo už jen tím, že tam hrají pořád ti samí herci a herečky a režírují stejní režiséři. Americké filmy mě taky nějak extrémně netankují, když kouknu na nabídku, co hrají v kinech, tak si nevyberu. Takže nakonec koukám na staré dobré filmy, ať už české nebo zahraniční, u kterých vím, že se budu bavit.
Výjimku jsem udělala včera, když jsem zašla na Willa Smithe - Já legenda. No, jelikož to mělo celkem zamítavou kritiku, tak jsem si to šla okouknout na své vlastní oči, Will nezklamal, je vidět, že se o své tělo stará, zombíci nic moc, konec byl trošku odfláknutej. Synovi se to líbilo, mně to stačilo vidět jednou. Viděla jsem horší filmy, ale i lepší, takže průměr.
 Evča Žena Kategorie
13.01.2008 19:13:04
Jarka Metelka - píšeš:"neznám moc lidí, který by film posuzovali podle toho jestli je českej nebo zahraniční. "

ale tohle jsem já neřekla, já řekla že vidím jen diskuze, kde se objevují hlavně názvy amerických filmů...až mi to skoro přijde jako nějaký trend a sama jsem napsala, že se možná mýlím...
 kikiwhite Žena37 Kategorie
13.01.2008 19:13:03
lebo nemaju ziadnu umelecku hodnotu,rezia onicom,herci o nicom, hraju tak prirodzene asi ako ja.
 triangel
13.01.2008 19:09:26
Všem - ale já netvrdím, že v poslední době vznikly v Čechách samé perly, mnohokrát jsem byla v kině a byla pak naštavaná a zklamaná...ale já mluvím tak jako v obecnější rovině i o starších filmech..
A máte pravdu, že těch českých dobrých je v poslední době málo...o tom já se nepřu, sákryš...ale i těch pár dobrých tu v nějké diskuzi o filmech málokdy zazní..

Nebo když se bavíte o vašich oblíbených filmech, tak skoro vždy je to nějaký americký film...v těch oblíbených by přece mohl být i nějaký starší český, který máte již okoukaný...ale většinou zde všude vidím jen americké názvy filmů...


STK - chytrá nejsem, napsala jsem jen svůj dojem...
 kikiwhite Žena37 Kategorie
13.01.2008 19:06:01
Nemám ráda velkorozpočtové filmy ani "dobrý český humor" v moderním podání. Koukám se na starší český filmy, starší zahraniční filmy a sem spokojená.
To co se poslední dobou točí v Čechách mě moc nepřesvědčuje. Ty filmy mi přijdou jeden jak druhej. Jsou teda i výjimky :)

Já nevim, mně to přijde jako blbost co píšeš, neznám moc lidí, který by film posuzovali podle toho jestli je českej nebo zahraniční.
 Jarka Metelka Žena23 Kategorie
13.01.2008 18:58:08
Ty nejnovější se mi rovněž nelíbí a ty starší většinou dobře znám. Ale je fakt, že se mi nelíbí ani ty americké, spíše dávám přednost těm, které vznikly v Evropě.
 Researcher Muž81 Kategorie
13.01.2008 18:57:31
Jednoduchá odpověď, protože české filmy většinou stojí za hovno. Po revoluci se za dobrý film dají považovat Pelíšky, Je třeba zabít Sekala a Obecná škola, nic jiného mě nenapadá.
 Blackshield Muž26 Kategorie
13.01.2008 18:55:47
Tady je zase někdo chytrej :)
Já Český filmy nepřehlížim, bohužel ale opravdu jenom zlomek zlomku Českých filmů stojí za zhlédnutí. Naposledy se mi hodně líbily Vratné Láhve, ty se opravdu povedly, potom některé Hřebejkovy filmy, ale jinak opravdu česká filmografie nenabízí nic extra v posledních letech.
Pokud jde o USA, neni to zrovna země, které bych fandil, ale jejich filmy nemají konkurenci. Mají dobré scénaristy, herce, režiséry....neodepřu si přece kvalitní film jenom protože je natočený v Americe, kterou nemám rád. A Američani nejsou jediný. Pěkné filmy se natáčejí třeba i ve Spojeném království nebo Německu...a nejsou to žádné vysokorozpočtové filmy jak ty říkáš. Pokud vezmeme v potaz hodnotu peněz, nákladově jsou tyhle filmy srovnatelné s našima. Jenže oni nabízejí mimo jiný třeba výrazně kvalitnější příběhy atd......
 STK Muž24 Kategorie
13.01.2008 18:52:24
Většina čr filmů mě připadá stále zaseklá v socialismu. Nemáme ani moc nových herců . Většinou ty filmy jsou o ničem. Jediné co se mi tak líbilo byl Kolja, Samotáři, Želary, gympl
Jinak nic moc. Stále to neumíme pořádně vychytat.
 Jazzy Žena29 Kategorie
13.01.2008 18:49:29
kikiwhite: Jenže ty starý český filmy už skoro každej zná nazpaměť. Třeba Vrchní prchni podle mě neni špatnej film, ale viděl sem to už nejmíň 10×, takže já se radši podívám na nějakej film, co eště neznám.
 dobytek Muž25 Kategorie
13.01.2008 18:47:43
já mám ráda české filmy, ale to co jsem viděla za poslední 2 -3 roky prostě stojí za vyliž kačku. každý nový český film se uvádí s velkou slávou a já jsem pokaždý docela zklamaná. nejsem žádný odborník na filmy, ale to už se mi stokrát víc líbily filmy snowboardáci, raftáci a ted nevím název toho třetího, než například tolik očekávané vratné láhve, obsluhoval jsem anglického krále. protože u toho jsem se aspon zasmála... nevím no, podle mě se čeští režiséři snaží natočit film, který by měl nějakou velkou myšlenku a dost často z toho vyleze takovej napůl paskvil, ve kterých jsou ty rádoby dojemný a nebo velký scény fakt trapný... poslední co se mi snad opravdu líbilo byly pelíšky, musíme si pomáhat a nebo ještě to pupendo, pak už si nějak nemůžu vzpomenout
Smajlík  suplex Žena Kategorie
13.01.2008 18:43:18
České filmy jsou mnohdy totální slátaniny, jako např. \"Jen ho nechte, ať se bojí\", nebo ubohosti, jako je \"Kameňák\ ", popř. sentimentální kousky, jako Pelíšky, Pupendo apod.
Postrádají akci, jsou plné zaprděné české nudy (a nejen té \"V Brně\"). Tím nechci paušálně vyzdvihovat americkou tvorbu. Ale je tam pár pěkných kousků, např. \"Volný pád\", jehož ekvivalenty jsou v ČR téměř k nenalezení. Nad českými filmy vyniká snad jen jeden film, jako umělecké dílo - \"Spalovač mrtvol\"
 Redboww
13.01.2008 18:40:00
dobytek - ale já nemluvila jen o nových českých filmech...já taky spíš preferuju ty starší (ale i z těch nových se dá něco vybrat)...viz má odpověď Vincovi, tam jsem ty filmy i vypsala, nechce se mi to psát znova
 kikiwhite Žena37 Kategorie
13.01.2008 18:39:11
líbí se mě český. a když zbiňuješ pearl harbor tak mě naskakuje husí kůža. když už tak tora! tora! tora!
 Memphis *je vůl* Muž23 Kategorie
13.01.2008 18:38:21
bohuzel hodnota ceskych filmu v poslednim desetileti dost klesla. pribehy sou vetsinou nic moc, postavy sice dobre zahrany ale kdyz sou spatne napsany ... humor ? nevzpominam si na nakou epickou scenku z novodobyho filmu...

osobne sem dost prilnul k asii a jeji produkci kde nachazim hlavne duraz na to, na co by nikoho ani nenapadlo dat duraz v zapadnim svete, takze s amerikou neporovnavam
 Telcontar Muž20 Kategorie
13.01.2008 18:37:22
Vinc - tak jednak ten Titanic A Pearl Harbor jsem nedala jako příklad DOBRÝCH FILMŮ, ale jako příklad vyskorozpočtových velkofilmů s efekty, které by se asi tĚžko daly natočit v českých podmínkách..tím jsem chtěla říct, že takové filmy nemůžou české filmu nahradit..

A dobré české filmy z poslední doby - tak třeba Hřebejkovy filmy - Pelíšky, Musíme si pomáhat, Pupendo, Kráska v nesnázích (to tak jako ušlo)..Medvídek (taky ušel)..nebo Svěrákovy filmy a nejen ty novější, i ty starší, i když nejsou někdy dokonalé, je tam taková jakoby "pohoda" (Z těch starších Na Samotě u lesa, Vrchní prchni apod..), těch novějších Kolja, Obecná škola, Vratné lahve..
Dál třeba Želary, Václav..atd..nechce se mi to vypisovat, je jich spousta, které se mi líbí a přijdou mi dobré
...nebo staré Formanovy filmy (poch. i nové, ale ty už jsou v americké produkci, takže je sem nepočítám)..jéé, je toho tolik, nebudu to všechni psát..

A nebo vůbec - třeba film S tebou mě baví svět a Jak vytrhnout velrybě stoličku a Jak dostat tatínka do polepšovny - to jsou atmosférou bezkonkurenční filmy, to by amíci přece nenatočili..

A proč se bavit jen o filmech z poslední doby? Já mluvila o českých filmech obecně, o všech...
 kikiwhite Žena37 Kategorie
13.01.2008 18:35:56
A neni to jedno?
Kazdymu se libi neco jinyho .... v tom to prave je - nekomu vyhovuje americka produkce, nekomu ceska?

Chces snad aby vsichni meli nazor presne jako ty? - to by byla nuda ne?

Osobne nehledim na to jestli je film ceskej nebo ne, ale na to jestli je zajimavej, a je spousta zajimavych ceskych filmu, a je spousta zajimavych cizich filmu....
 Manas25
13.01.2008 18:35:42
Já mám české filmy ráda. Samotáři, Jedna ruka netleská, Želary, Pelíšky, Kolja... Našlo by se jich víc, ale asi si teď na všechny nevzpomenu. Z herců mám speciálně ráda Ivana Trojana, Aňu Gaislerovou a Táňu Vilhelmovou. Ona je ale taky na místě otázka, kolik podobně kvalitních českých filmů se v současné době točí. Těch zahraničních je mnohem víc.
 McGruderová Žena21 Kategorie
13.01.2008 18:35:12
Ano, mám rád české filmy, ale jak které. Po revoluci se natočilo jenom několik filmů, na které se dá koukat. Všechny zajímavé filmy jsou starší. Přitom by se řeklo, že po revoluci se začnou točit nové další filmy, jejichž výroba byla zakázána apod., bohužel úroveň českého filmu je nulová. Tím se blížíme filmům zahraničním. Možná je to trend, ale nechápu ho.
Smajlík  Quintus Sucellus Muž Kategorie
13.01.2008 18:32:08
kikiwhite: Tak schávlně napiš, kterej českej film z poslední doby považuješ za dobrej. Já si nějak nemůžu na žádnej vzpomenout. Já mam pocit, že poslední český herci, který za něco stáli, už sou dávno mrtvý. Včera sem např. viděl nějakej film s Hrušínskym a jemu se dala ta jeho postava věřit. Když se pak podívám na nějakýho Lišku, Trojana nebo Macháčka, který hrajou v každym druhym filmu, tak je to strašnej rozdíl. A to vůbec nemluvim o tom, jakej je rozdíl, kdybych měl srovnávat takovýhle tragédy třeba s Robertem de Nirem.
Navíc čumět furt na ty stejný xichty, kde každej hraje už jenom podle nějaký šablony (Liška hraje vylízanýho kreténa, Macháček hraje vyhulence, atd...) je fakt nuda.
 dobytek Muž25 Kategorie
13.01.2008 18:26:36
Ano, české filmy jsou opravdu "kvalitní"... za vše hovoří třeba snímek Gympl nebo Skřítek, obojí hovadina nejhrubšího zrna...

Viděla jsem Václava, ten je po dlouhé době opravdu podařeným filmem.... ale je to jak jehla v kupce sena.
Neodsuzuju české filmy, ale ty zahraniční jsou opravdu lepší...
České filmy mám moc ráda, ale ne ty nové... ty nejlepší filmy vznikly v 30. a 40. letech, pak v šedesátých a od té doby je hrozný úpadek
 Moonek Žena28 Kategorie
13.01.2008 18:23:44
JHestli tě to utěší
- nemám ráda ani současné české ani zahraniční
- možná pár vyjímek

Ale na ty krávoviny se fakt dívat nedá :-(
 vayamos Muž30 Kategorie
13.01.2008 18:23:05
Podle mě je jen opravdu málo dobrých českých filmů..Ale pak to stojí za to..Ale dávám přednost cizím..
 Majka 1994 Žena14 Kategorie
13.01.2008 18:23:03
(a abych teda opravila sama sebe dřív než ty, omlouvám se za ty hrubky, já to po sobě četla až teď)
Smajlík  ilustrace Žena33 Kategorie
13.01.2008 18:20:57
Já nic nepřehlížím, naopak. Mám moc ráda černobílý filmy a řekla bych, že je mám docela v malíku. Mám ráda filmy ve stylu Slavností sněženek, Postřižin...líbí se mi i některý novější, třeba Příběhy obyčejného šílenství. A pak mám ráda něco jako je Spalovač mrtvol nebo Valerie a týden divů, jenže to taky aby člověk viděl 10x, než mu postupně dojde, o čem to je:)
Dokážu si ale vybrat i s amerických filmů a třeba francouzský filmy jsou taky moc dobrý, jak komedie, ty snad skoto všechny, co jsem měla možnost vidět, ale i to ostatní.
Smajlík  ilustrace Žena33 Kategorie
13.01.2008 18:20:46
Co považuješ za dobrý český film? Třeba v horizontu posledních pěti let. Problém je především v tom, že se u nás točí sračky. A Titanic a Pearl Harbour opravdu nebyl nejlepší příklad dobrých filmů. :-)
Smajlík  Vinc
13.01.2008 18:20:08
jednoduse receno vetsina dnesnich ceskych filmů stoji za ho***
samozrejme i americkych nebo jinych ale porad vnich obsadi lepsi herce
nez vtech nasich "filmech"

a koukat na pojistovnu stesti nebo ordinaci v ruzove zahrade rozhodne nehodlam
to velice rad prenecham duchodcum
Smajlík  champi MužKategorie
13.01.2008 18:20:00
Lidi jsou čím dál línější přemýšlet, radši si večer zapnou telku, zkouknou nějakou chipsovou hovadinu a spokojeně usnou. Nerozděloval bych filmy na české a americké, ale když už tak na dobré a špatné. Hovadiny se točí všude.
 Viconius Muž25 Kategorie
13.01.2008 18:15:53
kalkur- chapu, ze je to otazka vkusu, me se libily moc. Velmi. Podobne jako vsechny filmy od formana. Ceske filmy me nebavi, jen ty stare jako Na samote u lesa apod. Jinak nic. Kdyz jsem si pustila Vratne lahve, Medvidka,....tak to po deseti minutach vypinam, nebavi me to.
 dulce limon y sal
13.01.2008 18:15:16
kikiwhite
ok já neřikám, že se tohle děje zrovna na gymplech, ale prostě to celkově tak nějak sedlo (až na toho huliče no). Třeba ty útěky oknem (sama sem to dělala), v tý jeho brečící mámě sem viděla svojí, to jak sexoval s jinou i když tamtu miloval, ty noční tahy, jak byli v tý tramvaji, tak to přesně jednou udělal kámoš....... myslim, že dnešní mládež je fakt taková
 Sovabobo2 Žena23 Kategorie
13.01.2008 18:13:23
dulce limon y sal
Goyovy přízraky mě dost zklamaly. Od půlky filmu jsem si toužebně přála, ať už to skončí.
 kalkur Žena26 Kategorie
13.01.2008 18:12:24
Řeknu ti to tak, většina českých filmů z posledních řekněme 20-ti let stojí za hovno - výjimky bych napočítala na prstech jedné (maximálně i druhé) ruky.
 Vlčice samotářka Žena26 Kategorie
13.01.2008 18:11:20
Já mám české filmy ráda. S tou mentalitou a humorem máš pravdu. Zajímalo by mě, jestli by se třeba v Americe zasmáli Světákům.

A co Tmavomodrý svět? To byl takový český Pearl Harbor. Znám oba filmy jen z upoutávek, ale přišlo mi to na jedno brdo. Navíc mě tenkrát naštvali, že ho poslali na Oskara místo dokonalého Otesánka od Švankmajera.
 kalkur Žena26 Kategorie
13.01.2008 18:09:24
Sovabobo2 - gympl pravdivej?? Já snad jdu radši pracovat, tady to fakt nemá cenu..já totiž učím na gymplu, tak docela dobře vím, co je pravdivé....třeba septima je moje nejoblíběnější třída - hodný, skromný "děti" - a v tom filmu? Nikdo by si nedovolil ani setinu toho, co bylo v té nesmyslné kravině...No ani se mi po takový blbostech nechce rozepisovat..jen jsem se tomu smála..
Smajlík  kikiwhite Žena37 Kategorie
13.01.2008 18:06:39
me zadny cesky film za poseldni dva roky nezaujal. Ale treba Goyovy prizraky od Formana jsou uzasne, coz uz je ovsem americka produkce.
 dulce limon y sal
13.01.2008 18:05:31
Ještě oprava - Trošku nemusím, ale mám ráda některé Troškovy pohádky, ale ne už ty nejnovější - jsou divně překombinované...
A když běží v TV Slunce seno, tak taky nezačínám zvracet...ale ty jeho další jako ty Kameňáky, nebo to Trhala fialky dynamitem atd..to už je opravdu běs..ale proč se bavíme o těchto sr..ách? Je přece spousta opravdu dobrých českých filmů...
 kikiwhite Žena37 Kategorie
13.01.2008 18:05:19
Nesnášim americký filmy teda až na nějaké vyjímky ... český filmy jsou fajn :)
 Plznina Žena23 Kategorie
13.01.2008 18:02:47
kikiwhite
Gympl je dobrej a pravdivej........mi řekni jakej jinej film pro mladý tady za poslední dobu byl?
 Sovabobo2 Žena23 Kategorie
13.01.2008 18:00:51
p1e2t3r4a5: Třeba Slunce, seno, erotika. To byl kvalitní film, že jo. Nebo ten Kameňák taky měl docela slušné herecké výkony. ;)
Smajlík  pejsek Muž26 Kategorie
13.01.2008 17:59:55
Dr Benway - ano, samozřejmě, to to také ovlivňuje...
 kikiwhite Žena37 Kategorie
13.01.2008 17:59:37
Většinu českých filmů bych zařadila do filmového klubu.........je jasný že kdo nemá takový typy filmů rád, nebude se na český dívat
 Sovabobo2 Žena23 Kategorie
13.01.2008 17:58:59
pejsek: by mě zajímalo co považuješ za Troškovy sračky.. jestli filmy jako Slunce, seno nebo Kameňák... nebo všechny.. :)
 p1e2t3r4a5 Žena27 Kategorie
13.01.2008 17:58:09
dobytek - já nepsala o Troškovi, to si asi nerozumíme!! Já Trošku taky nemám ráda..
Tak jestli si pod pojmem český film představíš je Trošku, tak se nemusíme bavit dál..
Smajlík  kikiwhite Žena37 Kategorie
13.01.2008 17:57:50
A neni to spíš tím, že americanos filmů je prostě víc a bavit se o jednom českym filmu, kterej vyjde vždycky po pul roce .....

Jinak Pelíšky (Hřebejk) Rulezz
Smajlík  Dr Benway Muž20 Kategorie
13.01.2008 17:57:49
kikiwhite: Gympl je třeba va nšich zeměpisných šířkách a délkách brát jako těžkou alternativu, bohužel. Jinak nehodlám polemizovat, jestli to je kvalitní film, protože každému se líbí něco jiného.
Smajlík  pejsek Muž26 Kategorie
13.01.2008 17:56:39
Američani by asi těžko natočili třeba můj oblíbenej Hoří, má panenko nebo kulovej blesk. Spíš se mi líbí filmy tohodle typu. Jinak americký moc nemusim, až na Foresta Gumpa :) a pár dalších vyjímekhrozně mi vadí, jak se vůbec nestřídaj v českých filmech herci. Takovou Aňu Geislerovou nemůžu už ani vidět...furt ty samý tváře
 katakata Žena25 Kategorie
13.01.2008 17:55:52
Světlou výjimkou gympl?? Pesane to si děláš prdel?? Taková šílená sr....

A příběh tedy nabídnout umí, je to otázka toho, co kdo od filmu požaduje...
Smajlík  kikiwhite Žena37 Kategorie
13.01.2008 17:55:02
no dovol.. :)

nemám ráda většinu černobílých filmů, kde se téměř nic neděje...
jinak... český filmy mám ráda... od Marečka, přes Homolkovi, Vrchní prchni až po Slunce, seno... no kdybych to měla všechno jmenovat.. :)
prostě tím chci jenom říct, že české filmy mám ráda... a nesrovnávám mezi americkým a českým... celkově má to jiný vtip, je to jinak natočené atd... každý národ má něco jiného a tak to má být ne...? proto nesrovnávám...
 p1e2t3r4a5 Žena27 Kategorie
13.01.2008 17:54:40
No jestli má třeba blboun nejapný alias Zdeněk Troška stejnou mentalitu jako já, tak se du zastřelit.
Smajlík  dobytek Muž25 Kategorie
13.01.2008 17:54:28
nedělám rozdíly, české filmy mám ráda...
třeba Pelíšky jsou nezapomenutelné :o)

Ale je pravda, že amerických filmů se točí podstatě víc.
 *NeN* Žena25 Kategorie
13.01.2008 17:50:22
Protože české neumějí nabídnout pořádný příběh. Mě už fakt nebaví náměty o lidičkách, navíc tady se točí jen komedie, komediální drama a Troškovy sračky. Světlou výjimkou budiž Gympl.
Smajlík  pejsek Muž26 Kategorie



Přidání rozhřešení Starší zpověďNovější zpověďHlavní stránka
TVÁ PŘEZDÍVKA:

OPIŠ BEZPEČNOSTNÍ KOD:
Captcha

Tento inzerat koupíte on-line od 100 Kč.
Přidej inzerát on-line od 100 Kč
TEXT ROZHŘEŠENÍ:

PŘILOŽ SMAILÍKA:
Smail Palec nahoru Smail Hrozící Smail Drží palec Smail Není to důležité Smail Dostaneš do huby Smail Smutný Smail Cože?? Smail Safra Smail Pusinka
jupííí tak bacha držím palec to je fuk tumáááš ach jo no nééé ?! safra mmmuc
(žádný )


Změňte svoje cookies preference

Nejlepší chorálová skupina světa... GREGORIAN 2020 ...20th ANNIVERSARY WORLD TOUR.

REKLAMA
Copyright 2003 www.zpovednice.cz + www.spovednica.sk

HIT Týdne: 3 za 2