Cookie Consent by Free Privacy Policy website
Navigační lišta REGISTRACENavigační lišta TABLONavigační lišta STATISTIKANavigační lišta SOUTĚŽENavigační lišta POMOZTENavigační lišta REKLAMANavigační lišta KONTAKTNavigační lišta
Navigační lišta
Horní lišta bez menu
Logo Zpovědnice
Online zpověď Návštěvní kniha Nová zpověď Časté dotazy
Dolní lišta Dolní lišta Dolní lišta
Nabídka voleb Dolní lišta voleb
Diskuze č.275595, vloženo 03.01.2008 15:40:25 Starší zpověďNovější zpověďHlavní stránka
Odnášíte od návštěv vámi donesené věci?

Určitě to znáte - jdete na návštěvu, vezmete tam s sebou luxusní víno a belgickou bonboniéru. Návštěva vás ovšem pohostí jimi připravenými pochoutkami, takže na vaše víno ani belgickou bonboniéru nedojde. Když odcházíte, tak:

1) Apelujete na tom, aby vám hostitelé víno a čokoládu vrátili.
2) Čekáte, že vám hostitelé víno a bonboniéru sami vrátí (nabídnou zpět)
3) Rádi tam donesené věci necháte, i když stály moc korun a mrzí vás to
4) Neapelujete na tom, ale na cestě domů vás mrzí, že jste tam vše museli nechat
5) Jiný případ (napište jaký)

 R-I-K-I-T-A-N E-MAIL:   Muž25 Kategorie  VYMAZAT

Zaslaná rozhřešení Starší zpověďNovější zpověďHlavní stránka
Chceš dnes udělat dobrý skutek ? Pomoz výše uvedenému hříšníkovi tím, že mu dáš nějaké rozhřešení! Můžeš mu ho poslat na e-mailovou adresu, kterou uvedl u zpovědi, nebo napsat veřejně vyplněním formuláře na konci této stránky. A jestliže nechceš, aby pod tvou přezdívkou mohl vystupovat ještě někdo jiný, zaregistruj si ji ZDE !
 
06.01.2008 14:06:39
Ne, neznám... luxusní víno ani belgickou bonboniéru nekupuju:-D
1) ne, nejsem křupan
2) ne, ani bych nechtěla aby mi něco vraceli
3) proč by mě to mělo mrzet?
4) taky ne
5) Když k někomu něco vezmu, tak nečekám, že to odnesu domů. Dejme tomu, že to je poděkování za pohoštění a za to, že jsem někde mohla být... platí to všeobecně:-)
Smajlík  Anak Kichi Žena Kategorie
04.01.2008 22:07:20
Chju...kam se poděl ten můj bráška??? Vypadá to, že se naše cesty mírně rozcházejí. Stále řešíš Silvestr?
Smajlík  Mysak508 Muž26 Kategorie
04.01.2008 18:27:16
viz Black
 NewStart Žena23 Kategorie
04.01.2008 10:11:35
1) Apelujete na tom, aby vám hostitelé víno a čokoládu vrátili.
ne, vždyt jsem jim to dala
2) Čekáte, že vám hostitelé víno a bonboniéru sami vrátí (nabídnou zpět)
ne, vůbec ne
3) Rádi tam donesené věci necháte, i když stály moc korun a mrzí vás to
nechám ráda, nemrzí
4) Neapelujete na tom, ale na cestě domů vás mrzí, že jste tam vše museli nechat
nemrzí
 LUMBERS Žena24 Kategorie
03.01.2008 22:53:35
Riky sory, ale tohle jsem teda ještě nikdy neslyšela. viz Blackshieldovy a Votrapovy argumenty.

Nikdy by mě nenapadlo si něco, co jsem přinesla pro hostitele (A JE JEDNO, ŽE KE KÁVĚ, ALE NA TU NÁVŠTĚVU), odnášet zpět a nikdy by mě nenapadlo to jakožto hostitel chtít vracet. To se přece nedělá - na návštěvu jdu s tím, že tam něco nesu a je fuk, jak to pak dopadne, jestli to sežerem :-) nebo ne. Zkrátka tam něco nesu JAKO NA NÁVŠTĚVU, neboť t je slušnost nepřijít k někomu s holýma rukama, tak si to probůh nebudu brát zpátky!:-)
 kikiwhite Žena37 Kategorie
03.01.2008 22:00:59
Samo že nechám :-D
Smajlík  Teromína Žena25 Kategorie
03.01.2008 21:19:00
Vsetko co donesiem na navstevu, nechavam tam a prislo by mi dost sproste pytat si to spat a vobec sa nad tym pozastavovat...
 mliekarova dcera Žena24 Kategorie
03.01.2008 19:32:24
Hm, nějal to nechápu. Kdyby mi někdo něco dal a chtěl to zpět brala bych to tak trochu jako urážku, nebo by mi to přišlo divné.
Když někomu něco dám nechci to zpět.
Já osobně dávám velmi ráda, dobré víno (nebo dobrou belgickou čokoládu když na to přijde) a když někomu to víno dám vberu ho co snejvětší pečlivostí.
Já víno skotro nepiju, vlastně nepiju skro vůbec. Ale na víno mám prý snad vrozený talent .) a dobrý vkus. Navíc se mi víno moc líbí a v dobré míře mi i chutná.
Takže V ŽÁDNÉM PŘÍPADĚ bych to nechtěla zpět, pokud bych to darovala jako dárek cítila bych se hloupě a trapně.
 Angelusi Mus Žena69 Kategorie
03.01.2008 19:24:20
Tak když už to tam nesu tak to tam snad i rovnou nechám ne? Mě by bylo blbý si to chtít vzít zpátky nevim.. nebo bych řekla ať to schovají a dáme si to příště! :D
 NEJSEMnikdo Žena19 Kategorie
03.01.2008 18:30:50
Ráda tam věci nechám - ještě abych se s tím tahala zpátky.

Horší je situace při externích hromadných akcích, kde se nás sejde 25 - 30 i víc a já zajišťuju jídlo.
Když se rozjíždíme domů, musí chalupa zůstat čistá a bez potravin - to se pak snažím zbytky udat, kde to jde.
 arj Žena54 Kategorie
03.01.2008 18:20:04
Pokud něco nesu na návštěvu, tak to nesu jako dar hostitelům. Výjimku může tvoři předem domluvená akce typu - suši party s domluvou typu: ty doneseš rejži, ty ryby, ty ocet, ty avokádo. Kdybych donesla láhe ume octu a použilo se pár lžic, tak bych si ji vzala zpět.

To pořád řešíš ten silvestr? Třeba to dotyčný nebral jako dar hostiteli, ale právě jako společné jídlo, které je pak potřeba si rozebrat.
 od Allibaa
03.01.2008 18:11:29
5) Rádi tam donesené věci necháme, nestaráme se co s nimi bude a nekádrujeme hostitele .
 Xena Žena Kategorie
03.01.2008 18:07:58
3) Rádi tam donesené věci necháte, i když stály moc korun a mrzí vás to - ale rozhodně mě to nemrzí - kdybych nechtěla, tak tam nic nenesu, ne?
 tiggertigger Žena28 Kategorie
03.01.2008 17:37:36
Většinou odcházím v takovém stavu že ani nevím jestli jsem něco donesla bodejť abych věděla co to bylo .. Odpověď zní ne. Když už něco nesu tak rozhodně s úmyslem že se to buď zkonzumuje anebo to tam prostě zůstane. Ne že to sbalím do tašky a odnesu z5 domů.
 Tachymetra Žena21 Kategorie
03.01.2008 17:14:00
Když někam jdu a něco tam přinesu, tak proto, že jsem to chtěla donést. Abych si to zase odnášela, to bych si připadala jako cvok. A to i v případě, že by mi to dávali zpět sami.
 Dalia Žena60 Kategorie
03.01.2008 17:07:08
Ne protože to dělaj jenom loseři jako ty !
 BI0T0X Muž26 Kategorie
03.01.2008 17:02:14
... Bonsai píše o tomtéž.
 Ivan Ducar Muž44 Kategorie
03.01.2008 17:01:00
Nenapsal jsi, čím jsi svoji návštěvu pohostil... taky luxusním vínem a drahou bonboniérou?

Pokud jsi nabízel tatranky a kofolu, mezery ve společenském chování hledej u sebe.
 Ivan Ducar Muž44 Kategorie
03.01.2008 16:58:47
3)
 antiflag Muž19 Kategorie
03.01.2008 16:51:41
Kdyz jdes na navstevu, je slusnosti neco podobneho donest, aby jsi nebyl jen vyzirkou. Hostitel by to mel po prevzeti ihned naservirovat ke konzumaci. Pokud jde o akci, kde neni nikdo hostitelem, ale kazdy donese neco, nevidim duvod, proc nespotrebovane veci nevzit zpet.
 nEhE Muž Kategorie
03.01.2008 16:35:24
Rikitan:
Znovu, protože to sem píšeš ještě jednou: Myslím že by málokoho napadlo snažit se vrátit hostovi bonboniéru, i když byla "ke kávě" a neotevřela se.
Mně teda tohle nenapadlo nikdy.. třeba jsem ale špatný hostitel.

A v úloze hosta bych se asi náramně podivila kdyby mi někdo řekl ať si ji vezmu zase zpátky. Určitě bych to neudělala, a v duchu (nebo i viditelně) bych si lehce ťukala na čelo.
 vancr Žena Kategorie
03.01.2008 16:34:26
3) nesu tam jen to, co tam chci donést, kdybych jim nic nechtěla dát, tak to nenosím :)
 Špuntidlo Žena29 Kategorie
03.01.2008 16:30:39
Pokud něco přineseš ke kávě, tak to není dárkem pro hostitele...

Máš-li na to chuť, máš to říct a nepředstírat, že šlo o dárek hostiteli, se kterým si může nakládat jak chce. Například čokoládu rozbalit a požádat o vývrtku na víno.

Pokud na Tebou donesené věci nedojde, tak to jistě bylo jen proto, že hostitel poskytnul něco lepšího, než jsi donesl Ty. (Jen Tobě to tak nepřišlo.) A zůstávají hostiteli jako jistá forma náhrady za poskytnuté pohoštění.
Pokud jsi donesl na piškotovou párty luxusní víno, tak to nazývám nedostatkem soudnosti.

A úryvek z pravidel slušného chování:
Pokud host donese víno, hostitel jej má rozdělat, pokud na stole již není rozdělané víno podobného typu.

Ovšem cítit se kvůli tomu ublíženě? Ale no tak...
 Bonsai Muž35 Kategorie
03.01.2008 16:22:24
No, on je rozdíl to tam nést s vidinou, že to tam hostitel rozbalí a já to ochutnám a něco jiného je to tam nést jako dárek. Také je něco jiného tam přinést bonboniéru se slovy: Tohle je pro vaše děti, aby měly něco na zub nebo se slovy: Přinesl jsem něco ke kávě.....

To je pak jasné, že když je to dětem, tak si to hostitel nechá, a když je to ke kávě a neotevřelo se to, tak se to bude hostitel snažit vrátit hostům.....
 R-I-K-I-T-A-N Muž29 Kategorie
03.01.2008 16:20:33
5) donesu a zanechám bez jakékoli lítosti. A mamina se navíc ještě s každým dohaduje, když jí chtěj přinesenou věc dát zpátky - ani za boha si to nechce vzít :)
 sheeni007 Žena18 Kategorie
03.01.2008 16:17:58
5) Nesu to jim a dávám jim to, protože jim to chci dát - je mi jedno, jestli si to budou chtít sníst a vypít se mnou, nebo ne. Jako ještě jsem nezažila, že by byl někdo tak trapnej, aby to chtěl zpátky.
Smajlík  Neve Žena96 Kategorie
03.01.2008 16:15:07
Ježiši...
Není dar od slova darovat? Tzn., že když někomu něco daruju tak neočekávám, že mi to bude vracet a je mi přece ukradený, kdy si ho sní nebo vypije.
Smajlík  ilustrace Žena33 Kategorie
03.01.2008 16:11:22
Votrapa: Tak u mě doma ještě nebyl nikdo. Bydlím sám teprve rok a půl a pokud jsem tu pořádal dvě akce, tak mi tu lidí pár věcí nechali. Ale to spíš, že šlo o levné věci např. piškoty, které by zabíraly moc místa někomu v krosně...
 R-I-K-I-T-A-N Muž29 Kategorie
03.01.2008 16:08:34
lol, už vidim, jak někdo někomu říká, že to co přinesl a nenačalo se chce zpátky...
Smajlík  Sex Drug RocKnRoll ŽenaKategorie
03.01.2008 16:05:38
Dary se nevraci a uz z podstaty je jasne, ze se s nimi musis rozloucit.
 RoToR Muž33 Kategorie
03.01.2008 16:05:09
Riki: Zatím to vypadá, že ten "Někdo" jsi akorát ty ;-)
Smajlík  Votrapa Muž Kategorie
03.01.2008 16:04:49
udivený jezevec: Ježíš, kde píšu, že to dělám já :-D
Smajlík  R-I-K-I-T-A-N Muž29 Kategorie
03.01.2008 16:02:25
Rozhodně 5), nechám jim to s radostí. A nikdy se mi nestalo, že by mi někdo podobné dárky chtěl vracet a přijde mi to normální. Kdyby mi hostitel začal cpát bonboniéru zpět, tak bych si snad pomyslela, že mu to nechutná a mrzelo by mě to.
 McGruderová Žena21 Kategorie
03.01.2008 15:59:50
Ty nosíš na návštěvy dárky s tím, že je tam sežereš?
Smajlík  udivený jezevec
03.01.2008 15:59:28
Votrapa: No ty třeba ne, ale někdo to vrací a někdo naopak čeká, že mu to hostitel vrátí.
 R-I-K-I-T-A-N Muž29 Kategorie
03.01.2008 15:59:10
Viz. Blackshield.
 Šotouš Muž29 Kategorie
03.01.2008 15:57:58
Rikitan:
Tak to asi nejsem slušný hostitel, protože to by mě vůbec nenapadlo...
 vancr Žena Kategorie
03.01.2008 15:54:35
Blackshield: Ale přece jen slušný hostitel ti to nabídne zpět...
 R-I-K-I-T-A-N Muž29 Kategorie
03.01.2008 15:53:14
Riki: No to nevím. Když někdo přinese třeba něco ke kávě a prostě na to nedojde, tak já takové dary rozhodně nevracím.
Smajlík  Votrapa Muž Kategorie
03.01.2008 15:52:38
Heb dä Latz: Oslava Silvestra mě jen tak napadla ve spojitosti s touto diskusí, ale nesouvisí s ní... Ale třeba byl sraz, já tam dovezl Margotky, snědlo se jich osm a dvě jsem tam nechal, protože je mi prostě trapný je vézt zpět, ještě je cestou rozlámat a pak je vytáhnout doma a koukat na ně jak mi leží na posteli a vlastně je mohl někdo sníst (tzn. že jsem je vezl zbytečně a nesplnily účel - nesnědl jsem je ani já a ani ostatní - zbyly)
 R-I-K-I-T-A-N Muž29 Kategorie
03.01.2008 15:51:08
Já to sice skoro neprovozuju, ale samozřejmě, že by mě ani nenapadlo apelovat ať mi to vráti :-)
 Wolfi Lippert Muž34 Kategorie
03.01.2008 15:50:55
viz Blackshield.
Smajlík  Gramatický démon Muž Kategorie
03.01.2008 15:48:20
No jo vlastně, ta moje kombinace "3+nemrzí mě to" by vlastně měla patřit pod 5 ... ale myslím že to z té odpovědi bylo jasné. :-)
 vancr Žena Kategorie
03.01.2008 15:48:14
apelovala bych maximálně na to, ne na tom..
a samozřejmě bych jim to tam ráda nechala (i kdybych třeba zpočátku tak trochu očekávala, že to spolu vypijem..)
 všechno je jinak Žena32 Kategorie
03.01.2008 15:47:43
popravde by me prekvapilo, kdyby me hostitel pohostil mym darem pro nej. dar prirozene na konci navstevy zpet nechci.
 limon y sal Žena24 Kategorie
03.01.2008 15:47:41
No, on je rozdíl to tam nést s vidinou, že to tam hostitel rozbalí a já to ochutnám a něco jiného je to tam nést jako dárek. Také je něco jiného tam přinést bonboniéru se slovy: Tohle je pro vaše děti, aby měly něco na zub nebo se slovy: Přinesl jsem něco ke kávě...

To je pak jasné, že když je to dětem, tak si to hostitel nechá, a když je to ke kávě a neotevřelo se to, tak se to bude hostitel snažit vrátit hostům...
 R-I-K-I-T-A-N Muž29 Kategorie
03.01.2008 15:47:01
Riki: Dobře :-)

Takže jinak samozřejmě pokud jdu někam na návštěvu a něco koupím tomu, ke komu jdu, tak to tam nechám a líto mi to neni, vždyt jsem to koupila proto, abych mu/jí to dala :-)
 jufonka Žena33 Kategorie
03.01.2008 15:45:40
Proč by mi to měli vracet? Je to přece dar, ne? Nechápu. Asi narážíš na tu vaši oslavu Silvestra, možná to ale bylo jinak. Chápu, když třeba parta lidí jede něco slavit na chatu, a když odjíždějí, každý si něco vezme. Proč by se to tam mělo nechávat zplesnivět? Ale možná to myslíš čistě teoreticky.
 Heb dä Latz Žena71 Kategorie
03.01.2008 15:45:22
5. Samozřejmě to tam nechám a nic neřeším, protože jsme to tam logicky nesl už s tím, že to zpátky neponesu, jako pozornost.
 Blackshield Muž26 Kategorie
03.01.2008 15:45:12
jufonka: Nééé, tohle je úplně něco jiného!
Smajlík  R-I-K-I-T-A-N Muž29 Kategorie
03.01.2008 15:44:38
5)Ráda tam věci nechám a nemrzí mě to...
Smajlík  Majka 1994 Žena14 Kategorie
03.01.2008 15:44:01
5) ráda to tam nechám a vůbec mě to nebude mrzet... přece oni hostili mě, tak proč jim za to něco nedat
 Moonek Žena28 Kategorie
03.01.2008 15:43:56
Co to je za nesmysl, nesu to tam snad s tím, že to dám jim.
 Muž který nebyl Muž25 Kategorie
03.01.2008 15:43:48
Proč bych si to měl odnášet?
byl to snad dárek ode mě pro ně
Nečekám, že to musíme sežrat :-)
 Sergej nepřihlášen
03.01.2008 15:43:42
3
 zuluzuk Žena26 Kategorie
03.01.2008 15:43:33
Já myslel, že dárek je od toho aby se nechal u hostitele, ne?
Smajlík  Votrapa Muž Kategorie
03.01.2008 15:43:32
Hele jestli narážíš na tu tvou minulou zpověd - dovolil jsem alkohol - tak na chatě to je něco jinýho, než když jdeš na návštěvu někam ke známejm nebo tak. A taky je něco jinýho třeba vzít na chatu flašku rumu a vzít si jí zpátky, než drahý víno a bomboniéra. Každopádně jestli nenarážíš na tu minulou zpověď, tak sorry ;-)
 jufonka Žena33 Kategorie
03.01.2008 15:42:56
No zas bych nekoupila nic, že bych už neměla peníze na nový víno/bonboniéru. I kdyby mi to nabídli, tak jim to nechám, přece nejsem socka..
Smajlík  Amparka Aluminiová Žena23 Kategorie
03.01.2008 15:42:37
3), a nevím proč by mě to mělo mrzet - proto jsem to tam přece nosila
Smajlík  vancr Žena Kategorie



Přidání rozhřešení Starší zpověďNovější zpověďHlavní stránka
TVÁ PŘEZDÍVKA:

OPIŠ BEZPEČNOSTNÍ KOD:
Captcha

Tento inzerat koupíte on-line od 100 Kč.
Přidej inzerát on-line od 100 Kč
TEXT ROZHŘEŠENÍ:

PŘILOŽ SMAILÍKA:
Smail Palec nahoru Smail Hrozící Smail Drží palec Smail Není to důležité Smail Dostaneš do huby Smail Smutný Smail Cože?? Smail Safra Smail Pusinka
jupííí tak bacha držím palec to je fuk tumáááš ach jo no nééé ?! safra mmmuc
(žádný )


Změňte svoje cookies preference

Nejlepší chorálová skupina světa... GREGORIAN 2020 ...20th ANNIVERSARY WORLD TOUR.

REKLAMA
Copyright 2003 www.zpovednice.cz + www.spovednica.sk