Chceš dnes udělat dobrý skutek ? Pomoz výše
uvedenému hříšníkovi tím, že mu dáš nějaké rozhřešení! Můžeš mu
ho poslat na e-mailovou adresu, kterou uvedl u zpovědi, nebo napsat
veřejně vyplněním formuláře na konci této stránky. A jestliže nechceš,
aby pod tvou přezdívkou mohl vystupovat ještě někdo jiný, zaregistruj
si ji ZDE !
|
Ty jsi tak rázná žena!
|
|
Gratuluji, ani jsem nečekal, že by to mohlo dopadnout takhle dobře
|
|
Bohužel taková je doba. Prodejci mají z uzavření takových smluv nemalé provize a stačí jeden takový "blbec" (promiň :-) ...) denně a má vyděláno více, než je průměrný plat v ČR. Na ulicích, v bytě, v kanceláři, mne oslovilo již xx prodejců telekomunikačních služeb. Vzhledem k tomu, že je to částečně i můj obor, tak jsem s nimi většinou vyběhl a ještě jim pěkně zamotal hlavu. Ale je fakt, že snad s takovým "dárkem" to na mne nikdo nezkoušel. Ale i kdyby, tak prostě mám životní zkušenost tu, že cokoli podepisuji, si pořádně pročtu - i kdyby to byla nejsympatičtější a nejhezčí prodejkyně v okolí ... :-)
|
|
....cetla jsem tu tvoji vcerejsi diskuzi....musim rict, ze jsi udelala dobre a to je fakt dobry, ze ti tu chybu uznali a bud radam ez to takhle dopadlo....jina firma O2 nebo ten druhej by to neudelal, uz takhle se par lidi napalilo, a az za nejake poplatky zrusily smlouvu....
|
|
Kdyz uzavres smlouvu na jinem miste nez obvykle (tj. ulice, navsteva nejakeho podomniho prodejce, ...) tak muzes do dvou tydnu (mozna i vice) odstoupit od smlouvy bez udani duvodu. Vice urcite najdes i na strankach ochrany spotrebitelu.
|
|
Teď jsem si přečetla tu původní zpověď. No klasika. Člověk věří tomu, že co říkají, je i napsáno na papíře, který podepisujeme. Každý ví, že co podepisuje, to si má nejdřív přečíst. Ale pak v té situaci, navíc na ulici... No od toho tu máme v zákonech danou ochranu pro spotřebitele, pokud se to podepisuje někde takhle venku, je potom odstoupení celkem snadné. Akorát ten čas co tomu člověk věnuje... Tak jsi se spálila, nepochybuju, že příště už tu chybu neuděláš. Jinak co se týče toho, že se slečna v T-Mobilu divila - myslím, že se vůbec nedivila. Ti venkovní prodejci jsou podle mě právě k tomuto speciálně školeni, hezky psychologicky, začít slovem "dárek", pořád říkat "zadarmo"... ale aby pak firma neztratila svou tvář seriózní firmy, tak dělají, že je to pochybení jednotlivce a omlouvají se až do alelujá.
|
|
Aneb i kdyz jsem blbej, staci byt vostrej.
|
|
|