Cookie Consent by Free Privacy Policy website
Navigační lišta REGISTRACENavigační lišta TABLONavigační lišta STATISTIKANavigační lišta SOUTĚŽENavigační lišta POMOZTENavigační lišta REKLAMANavigační lišta KONTAKTNavigační lišta
Navigační lišta
Horní lišta bez menu
Logo Zpovědnice
Online zpověď Návštěvní kniha Nová zpověď Časté dotazy
Dolní lišta Dolní lišta Dolní lišta
Nabídka voleb Dolní lišta voleb
Diskuze č.223736, vloženo 11.06.2007 12:43:13 Starší zpověďNovější zpověďHlavní stránka
TRAVESTI show a chlapi
Většna chlapů tvrdí, že na travesti show by nešla, protože se přece nebudou dívat na nějaké úchyláky, teplouše apod.:-). Naopak většina žen (alesp. ty co znám já) s tím nemá problém. Zajímalo by mě, proč to tak je, proč Vám to, chlapi, tak vadí? Je fakt, že většina účinkujících v travesti JSOU gayové nebo při nejmenším "BI", ale celá show je jen o srandě a ne o něčem úchylném, jak se chlapi asi domnívají. Nikdo se tan po Vás nebude sápat ani Vás obtěžovat:-).
Tak co, chlapi, šli byste, odsuzujete to nebo je Vám to fuk?:-)
Já byla teď o víkendu s kamarádkou a bylo to fajn. Je tedy fakt, že jsem zažila už lepší (rozuměj kvalitnější) travesti show, než tento víkend, ale na pobavení to stačí, navíc u toho člověk může pít výborné koktejly (mňam:-) a po show si zatancovat s půlkou homosexuálního osazenstva klubu:-)), dobrý ne?:-)
 kikiwhite Žena30 Kategorie  VYMAZAT

Zaslaná rozhřešení Starší zpověďNovější zpověďHlavní stránka
Chceš dnes udělat dobrý skutek ? Pomoz výše uvedenému hříšníkovi tím, že mu dáš nějaké rozhřešení! Můžeš mu ho poslat na e-mailovou adresu, kterou uvedl u zpovědi, nebo napsat veřejně vyplněním formuláře na konci této stránky. A jestliže nechceš, aby pod tvou přezdívkou mohl vystupovat ještě někdo jiný, zaregistruj si ji ZDE !
 
14.06.2007 11:34:54
Kristusek, meleš ty a mele kiki - v mojom vzkaze máš k tomu slušnú odpoveď.
Smajlík  Veza Žena30 Kategorie
14.06.2007 11:12:41
alien - hele, ty stopo, prostě přiznej, že meleš nesmysly a jeto. Fakt je to tak těžký?
Smajlík  kristusek Muž37 Kategorie
13.06.2007 12:01:20
kristus: Zase plácáš o něčem, o čem vůbec nic nevíš.Ale to se dá od někoho, kdo netuší ani, co znamená pojem porno, očekávat.
Ps: Jsi psychopat.Neděláš na zpovědnici nic jiného, než že pobíháš v mých stopách a píšeš na mé reakce své lži a sračky.
Jdi se léčit, stejně jako oshit, magore.
alien
 alien-nepřítel státu Muž Kategorie
13.06.2007 11:00:48
zajímavá diskuse - alien zjevně neví, co znamená slovo "transvestita" - když mu to došlo, snaží se to obracet (opět marně) a jaký je rozdíl mezi pedofilem a homosexuálním pedofilem. No budiž, na to jsme zvyklí.
Veza opět hysterická a sprostá jak dlaždič, Undra opět masturbuje své intelektuálno, Sosarian má zjevně problém se sexuální identitou...
Zkrátka nic nového.
Smajlík  kristusek Muž37 Kategorie
13.06.2007 02:12:10
Toto je kópia príspevku, ktorý tu bol včera, poch. (touto skratkou vzdávam hold jej častej užívateľke :-)) cenzurovaný, pretože obsahoval slová, ktoré mohli v použitom alchimickom spojení vážne ohroziť stabilitu ČR, Európy a bezpečnosť celého sveta - alebo aspoň stabilitu tej užívateľky:


Pre kikirikí kikiwhite:

Ty pička vymletá, chceš pokračovať? Kde v mojom príspevku si vyčítala nesamostatnosť od Undru, Flundru, Tundru či ktorého ďasa? Napísala by som to rovnako pred piatimi či desiatimi rokmi.

Ďalej: nerozumiem, ako môžeš byť taká sprostá, že si dovoľuješ upozorňovať kohokoľvek na moju svojprávnosť, že sa "obhájim" (skoro ako na súde, hehe) aj sama, keď presne na tú vec, čo dotyčnému vyčítaš, som upozornila Teba, že je to hlúpe, aby si to prestala robiť voči mne - snažila si sa ma opakovane neúspešne použiť ako tlmočníka a prostredníka a neskôr dokonca vyhrážať sa mu cezo mňa s gráciou ukrajinského výpalníka. A pokiaľ si pamätám, tvárila si sa, že si pochopila, keď som Ťa požiadala, že navrhujem, že ak sa my dve budeme baviť, tak o veciach nesúvisiacich s tou osobou, ktorá Ťa irituje. Nie som predvoj tej osoby ani závoj tej osoby, píšem za seba. Rozčúlilo Ťa, že som to odmietla a nejako si to, že sa cítiš hlúpo, kompenzuješ tým, že to naopak o mne rozhlasuješ? Asi nie, že, Ty sa za svoju hlúposť ťažko budeš cítiť hlúpo, to by si musela od seba poodstúpiť (aj keď nevylučujem, že podliaci majú intuitívnu inteligenciu tam, kde im neslúži rozum).

Votrapovi, Kmotre a Agnés si nenapísala, že hája Undru, ako to? (Poprosila si chlapčeka Blackshielda, aby Ti v mene spravodlivosti vytkol, že si mažeš príspevky z profilu? Slušne, nie vulgárne, samozrejme. - dodatočná poznámka po opakovanom vložení: to som netušila, že pristúpiš na onakvejšiu cenzúru, hehe) Atď atď. Máš úroveň a premýšľanie rozplesknutej sračky na chodníku. A vôbec si nepotrpím na to, aby som sa pred Tebou prezentovala "na úrovni" čo sa týka použitého slovníka - pretože som neuspela úrovňou obsahovou. Niet o čo stáť. Máme iné uvažovanie a iné hodnoty. Kto je ako nízky, o tom zadanie tejto Tvojej oddychovej diskusia nebolo, však?

Neviem, prečo si prijala tak hystericky moje upozornenie na to, že si položila hlúpo otázku, že Tvoja úvaha je hlúpa. Že si škatuľkovala "ženy/muži", to je fakt, sklony nikoho iného do toho netreba pliesť. A faktom je aj to, že si si z toho vyviedla pre seba ničím nepodopretý záver - že muži, ktorých poznáš, nechodia na travesti show z toho dôvodu, že majú nejaké komplexy (jo, majú s tým problém - prinajmenšom taký, aký máš ty problém chodiť na hip-hopové koncerty).
Možno lepšie pochopíš, o čom som hovorila, keď sa teoretický príklad dotkne takej vzťahovačnej osoby, ako si Ty: Vychádzajme z fiktívnej situácie, že sa tu prevalí, že ***************** cenzurované - uvádzaš tu o sebe určitú nepravdu (keby to tak skutočne bolo). Mám také malicherné tušenie, že by si uvítala, keby Ti niekto položil otázku "Aké má kik
 Veza Žena30 Kategorie
12.06.2007 11:48:48
K diskuzi o pedofilii snad jen jediné:

http://cs.wikipedia.org/wiki/ Pedofilie
 Kasz Muž43 Kategorie
11.06.2007 23:43:15
Příspěvek porušoval zákony ČR nebo pravidla Zpovědnice - byl odstraněn.
 Veza Žena30 Kategorie
11.06.2007 19:59:35
Jusik - no, že je to na každém kroku bych teda neřekla, např. v Praze dost klubů toto dělat přestalo, některé i zkrachovaly..je e fakt, že dřív to bylo populárnější..ale teď už to (tedy podle mě) na každém kroku zase až tak není (možná u vás jo, nevím, odkud jsi, já sama mluvím o Praze)
 kikiwhite Žena37 Kategorie
11.06.2007 19:15:49
Je to poslední dobou na každém kroku. Každá diskotéka to má nemíň 3x do roka a popravdě řečeno, jednou dvakrát dobrý, a pak už to nudí.
 Jusik Žena26 Kategorie
11.06.2007 18:50:32
kikiwhite: "Snobská" záležitost - tím jsem nemyslel nutně prachy. Existuje totiž něco jako "intelektuální snobismus". Přijde mi, že chodit na travesti show bylo v jisté době in, teď už tomu spíš tak není. Ta akce, na který jsem byl já, byla kupříkladu úplně zadarmo. Jinak bych tam nešel.
 Zildjian Muž41 Kategorie
11.06.2007 17:26:36
Ne nešel bych tam. Ne že bych měl snad nějaký nutkání všem dokazovat, že chlap v ženskejch hadrech mě odpuzuje, abych tak důsledně prokázal svou heterosexualitu, naopak třeba v umění mezi tim žádnou pevnou hranici nevnímám, protože mám pocit, že tam opravdu nepatří, ale toto by mě prostě nebavilo sledovat a skutečně jsem toho názoru, že chlap to navštíví jen z důvodu aby buď dokázal okolí, že nemá předsudky, což je určitě in, nebo aby se hloupě zavděčil svý starý, která ho tam nutí.
 DIRT Muž28 Kategorie
11.06.2007 17:23:00
Veza, Undra - no , vždyť jsem říkala, že vás dva již beru jako nesamostatné...jeden se druhého zastává, jeden druhému "medí":-).. Dvě holubičky, jak roztomilé, ale myslíš Undro, že Veza se neumí obhájit sama? Myslím, že jí tímto děláš medvědí službu..Protože od tebe to nikdo nebere úplně vážně jako od nezávislého pozorovatele, ale každý naopak ví, že jste dvojka..
 kikiwhite Žena37 Kategorie
11.06.2007 17:06:55
Veza - kikiwhite tu obhajuje komunikaci ve stylu: někdo napíše diskuzi o nějakém jednoduchém tématu (např. - Travesti show-co vy na to?), k tomu napíše nějakou omáčku a lidi pak píší co je napadne k tomu tématu a na tu omáčku nehledí. Pokud se taková komunikace líbí zadávajícímu diskuze a příspívajícím, nemám nic proti - vlastně detail: stačí už leda nadpis diskuze, netřeba psát nějaké její tělo, zbytečně se tak přenáší data..
 U*n*d*r*a Muž25 Kategorie
11.06.2007 16:59:40
kikivajt: Za 150 je dobrej film v kině, dvě kuřecí kung paa u ťongů, pět zmrzlin v mekáči, 75 hajzlpapírů nebo rohlíků atd.
Já mám princip, že zásadně neplatím za nic, co si to nezaslouží nebo to má nesmyslnou cenu, bez ohledu na to, kolik mám peněz.
A než koukat na sračkama napatlaný skoro chlapy, radši si s těma prachama vytřu prdel, při tom si vyhoním péro a ještě si to dobře užiju.
Tak nějak stačej sračkama napatlaný ženský na každým kroku.
Prostě se smiř s tím, že někdo se radši podívá na Woody Allena než na majora zemana no-i když těžko říct, co je co, heh.
Každému, co chce.Osobně vždy budu mít zajímavější a lepší program než tohle, třeba si radši přečtu noviny nebo Neználka na hajzlu.Ale na druhou stranu, pokud bych si měl v plynové komoře vybrat mezi komorním představením napatlaných chlapů nebo ženskejch, beru chlapy, ani nekrknu.
alien
 alien-nepřítel státu Muž Kategorie
11.06.2007 16:50:19
Finrod Felagund - vstup tam, kde já byla, stál 150 Kč, takže šííílená pálka:-))...Zajímavé, že to odsuzují hlavně ti, kteří tam v životě nebyli a mají o tom jen představy a jak je vidět i značně zkreslené....proč mi furt mlátíte o hlavu, že je to poklesá zábava? Myslíte, že tam chodím každý den, protože to bez té intelektuání zábavy nemůžu vydržet? Teď jsem byla opět skoro přesně po třech letech..A ano, "pokleslá" zábava to je, stejně jako někde pařit a chlastat do rána, nevím, co třeba na tomto je lepšího..také by bylo lepší číst knihu místo hopody...
Už mě docela někteří serete, teď zrovna ty, Finrode, děláš jako bych ti vnucovala názor, že se ti to musí líbit a že chození tam, je to nejlepší...tahle diskuze byla spíš taková sranda a ty/vy mě začnete poučovat..
 kikiwhite Žena37 Kategorie
11.06.2007 16:41:33
Veza - "No Tvoja úvaha, že muži, ktorí nenavštívili a v živote nenavštívia travesti show, tak činia kvôli tomu, že majú "problém", a keby ho nemali, nepochybne by tam túžili ísť a bavili by sa tam až by sa hory zelenali, to je úplná kokotina, a nie dedukcia. A tá je obsahom Tvojho príspevku, nie to, že konkrétne Franta a Pepa nechcú a Jana a Zuza rady chodia, ale to, že z toho vyvodzuješ, že ženy v Tvojom okolí sú za DOBRÉ zabavenie sa, kým mužom v účasti na DOBREJ zábave bránia predsudky" - Tohle jsem já někde napsala?? Tak jestli hodláš tvrdit, že můj příspěvek je o tomto, pak nemám co dodat..

Můj příspěvek byl spíš jakýsi DOTAZ, proč by chlapi na takovouto show nešli a jen malé konstatování, že lidí okolo mě to tak a tak "mají"a že přemýšlím o tom, PROČ (jak prosté, ale já vím, že lidí jako ty, Undra apod. prostě a jednoduše uvažovat nedokážou - ve všem vidí náměť na dlohou debatu, rozebírání, analýzy, chytají lidi za slova a vnášejí do debaty poučivací tń - ten mě nejvíc sere - ne tato diskuze byla jen odpočinková, taková kravinka o tom jak se někomu líbí nebo nelíbí trvesti, proč sem taháš zase ty omáčky a sračky okolo, odprosti se od toho, jestli to dokážeš)....takže o žádném škatulkování nebyla řeč, ale už jsem pochopila, že tvé (stejně jako Undrovy) příspěvky se rádi zabývají kritikou "škatulkování" a velmi často někoho kritizujete, že nemá škatulkovat (zajímavé je, že Undra škatulkuje sám velmi velmi často)..už je to ohrané..takže, když někdo napíše svůj názor či postřeh, není to žádné škatulkování a jestli ty vidíš jako škatulkování to, že někdo napíše svůj postřeh, který poch. není podložen žádnými statistikami, je to tvá věc...
Jo a kdyby ses náhodou začala ohrazovat, proč v odpovědi tobě zahrnuju i Undru, je to jasné - já Vás už neberu jako dvě úplně samostatné jednotky a vina to je jen vaše...vy jste to takto chtěli, navzájem si tady medíte, tak Vás tak beru a brát budu..
Smajlík  kikiwhite Žena37 Kategorie
11.06.2007 16:37:15
Souhlas s Vezou, já bych tam taky nikdy nešla. Ne proto, že bych něco měla proti účinkujícím, ale zkrátka proto, že popíjení koktejlu a tancování s půlkou osazenstva není můj oblíbený styl zábavy. Předpokládám, že spousta mužů (ale i žen) to má stejně. (Nic proti tobě, každý ať se baví jak chce.)
Smajlík  Kmotra
11.06.2007 16:28:29
Je to ztráta času a nelíbí se mi to. Nechci se uchylovat k nějakým radikálním prohlášením, prostě se mi to nelíbí, stejně jako bych nešel na sraz bolševiků, tam se mi taky nelíbí. Umím si představit mnoho způsobů, které zaberou stejně času a stojí stejně peněz (nevím kolik stojí vstupné, ale na trhu za to lze IMHO dostat tak 800 CZK, víc ne) a zabavím se na nich líp. Abych chodil někam, kde se mi nelíbí a ještě za to platil? Takový milionář nejsem.
 Finrod Felagund Muž24 Kategorie
11.06.2007 16:23:49
kiki:
Len toľko: dúfam, že si si to svojím brilantným rozumom nevysvetlila tak, že spochybňujem, že v Tvojom okolí by muži nešli a ženy áno. Proti tomuto Tvojmu pozorovaniu nemám a nemôžem mať vecnú výhradu (môžem si nanajvýš ak myslieť, že pre takéto škatuľkovanie si domýšľaš a preháňaš - ale ani o tom som nepísala).

No Tvoja úvaha, že muži, ktorí nenavštívili a v živote nenavštívia travesti show, tak činia kvôli tomu, že majú "problém", a keby ho nemali, nepochybne by tam túžili ísť a bavili by sa tam až by sa hory zelenali, to je úplná kokotina, a nie dedukcia. A tá je obsahom Tvojho príspevku, nie to, že konkrétne Franta a Pepa nechcú a Jana a Zuza rady chodia, ale to, že z toho vyvodzuješ, že ženy v Tvojom okolí sú za DOBRÉ zabavenie sa, kým mužom v účasti na DOBREJ zábave bránia predsudky. Nenapadlo Ti, že vnímaniu travesti show ako dobrej zábavy môže stáť aj niečo iné ako predsudky - napríklad vkus.
Smajlík  Veza.
11.06.2007 16:22:12
kikivajt:
Smajlík  alien-nepřítel státu Muž Kategorie
11.06.2007 16:10:48
Holt jsem průměrnej mužskej. (Providitelnej.)
Smajlík  Noel821201 Muž35 Kategorie
11.06.2007 16:08:55
Alien - p.s. ještě - ano chápu, že něco jsi myslel v nadsázce, nejsem blbá a nadsázku beru, ale když ta fakta jsou úplně jiná, tak prostě píšu, jaká jsou..
 kikiwhite Žena37 Kategorie
11.06.2007 16:04:52
Noel821201, Researcher - no jo..já vám to nenutím..jen jsem se ptala...a taky jsem tyto reakce čekala:-)
 kikiwhite Žena37 Kategorie
11.06.2007 16:03:13
Veza - k té úvaze jsem nepřišla, prostě to tak v mém okolí JE, mluvila jsem poch. o lidech, se kterými jsem to téma probírala..takže prosím, Vezo, nech si tento poučovací tón od cesty...

Zildjian - snobská věc? Tak to mě teda fakt nikdy nenapadlo, vzhledem k tomu, že já byla vždy v malém klubu a ne na nějaké předražené megashow..v tomhle seš teda fakt vedle, alespoň to tak neplatí vždy..

Alien - no, teď jsi fakt ukázal, že se ti to dost drsně plete, proto to schválně převádíš v to, že jsem nepochopila tvé myšlenkové úvahy..ne, k tomuto tématu jsi prostě ŘÍKAL nějaké blbosti (ano, ne všechno, v té pedofilii máš pravdu), viz třeba to, že transvetiti si chtějí zaplatit opreaci, to je prostě kravina a nezakryješ to ani tím, že budeš květnatě rozepisovat, jak jsem blbá, když jsem nepochopila, jak jsi to myslel a tím zastírat své pomýlení...ale musím uznat, že to není špatný způsob, jak zastřít, že jsi něco řekl blbě, prostě nejlepší obarana je útok, že? Já jsem pochopila, jak jsi to myslel, právě že ano, ale upozornila jsme tě na určité věci, ve kterých prostě pravdu nemáš a tečka...a teď se unadávej..něco jinýho by tam nebylo?
Smajlík  kikiwhite Žena37 Kategorie
11.06.2007 15:59:31
Jestli chceš nějakého chlapa nalákat na show, tak zkus mluvit o lesby show. To každej chlápek otočí o 180. Jen by mě zajímalo, jak by se tvářili dotyčné dámy, kdyby viděly dvě nahá těla politá a upatlaná od opalovacího krému...
Já jednu přihlížející slečnu viděl. (Byla vcelku zhnusená.)
Kromě koktejlů se tam pilo ledaccos.
 Noel821201 Muž35 Kategorie
11.06.2007 15:56:44
Na ničem takovém jsem nikdy nebyl a ani mne to neláká.
 Researcher Muž81 Kategorie
11.06.2007 15:45:22
Zkus někdy zajít na maškarní ples. Tam je taky spousta srandy, dají se tam pít koktejly a můžeš si zatancovat s čímkoliv od chlapa převlečeného za ježibabu přes dva chlapy v rouše koně až po letadlo. To že jsi gerontofilní gay, grupáčový zoofil nebo aerofil pravděpodobně nikoho nenapadne ani ve snu, zvlášť pokud necháš doma ty kámošky co nemají problém. Na druhou stranu by to pro ně mohl být nevšední zážitek.
Smajlík  Mr Sally
11.06.2007 15:44:45
to Sosarian: A víš 100%ně, že nikdo z tvého rodu neměl homosexuální sklony (byť skryté)? Pochybuji, ono to ani není fyzicky možné.
Aha. Takže je na to mnoho studií, ale žádnou z nich jsi nečetl :-)
Pokud by homosexualita byla dědičná, musel bych jím být také.
 Opcom Muž42 Kategorie
11.06.2007 15:37:29
Neviem, kde si prišla k úvahe, že v Tvojom okolí by vetšina chlapov nešla, ALE väčšina žien s tým nemá PROBLÉM. Čiže chlapi by nešli, pretože majú s tým problém (možno by na tom aj mali pracovať, aby im to nevadilo, a stanú sa tak lepšími, nie?). Nenapadlo Ti, že to môže byť pre nich aj hlboko nezaujímavé a nezábavné (tak ako napr. pre Agnés a mňa)?
Smajlík  Veza.
11.06.2007 15:36:36
sosarian: Nějak jsem si nevšiml, že by se drtivá většina lidí a žen ohledně šukání dokázala jakkoliv ovládat-kam se hrabou na pandy.
Meleš nesmysly a obecně jsem si všiml,, že pro snad všechna svá tvrzení napříč tématy nemáš relevantní argumenty a v daných problematikách se neorientuješ, tvé názory a postoje jsou určeny primárně předsudky pramenícími právě z elementárních neznalostí-tohle si aspoň přiznej a vydávej své subjektivní názory za to, co jsou a ani omylem ne za fakta, kterými nejsou.
Právě většina pedofilů má sebeovládání už z logiky věci, o kterém ty vůbec nic nevíš, stejně jako běžní promiskuitní heterosexuálové plazící se životem za svými péry a píčami.Právě proto, aby nikomu neublížili.Pedofilové nechtějí dětem ubližovat, mají je skutečně rádi, takže se zpravidla vyskytují v prostředí, kde se o děti nějak starají jako vedoucí různých kroužků atd.Ono s malejma parchantama to není lehký a jen málokdo na ně umí bejt milej, se podívej na učitelky.Vždycky záleží na každém člověku, jak využije toho, co dostal do vínku.Zneužít se dá dobré úplně stejně jako špatné.
Lepší, když se bude o dítě starat hodnej pedofil, než psychopatickej učitel, co mu přerazí pěstí sanici.

alien
 alien-nepřítel státu Muž Kategorie
11.06.2007 15:21:52
2alien-nepřítel státu: uz jen ta neschopnost nedokazat se ovladat z nich dela meneceny, a tahle nizka inteligence nebo nejaka vrozena chyba v mozku ktera to umoznuje dedicna je.
ale neni to presne jak pises "to" co chlapy "pritahuje" se vyvine az behem puberty. ani tak moc nejde o to telo to je spis vychovou...
 Sosarian Muž Kategorie
11.06.2007 15:17:33
Zildjian: To víš, dřív byli všichni buddhisti, pak golfisti a teď travesti fanoušci :) Holt Krausova šou udělala svoje, heh.Škoda, že tam nebyla ženská, co si v přímém přenosu nechala místo hlavy udělat píču.
sosarian: Dědičnost pedofilie je nesmysl.Navíc ono je to relativní, každej chlap je svým způsobem skrytej pedofil.Neexistuje chlap, jehož hormony a mysl by nějak nereagovaly na tělo hodně mladé holky, liší se to jen méně či více vyvinutými pohlavními znaky-a přesně tak se to liší i u jednotlivých pedofilů.
Ve stávající společnosti je zvykem říkat pedofil i těm, kteří mají něco s třináctkou, kdežto když třináctku vojede třináctiletej nebo politik/farář/ženská, je to v pořádku.
Celej humbuk kolem neškodné pedofilie má jen zastřít fakta, že většina heterosexuálních rodiných příslušníků zneužívá děti nebo šuká mezi sebou.
Mně je zcela fuck, jestli je holce 13 nebo 30, když bude mít to, co u holky chci a budeme se mít rádi, je to jen naše věc.Normalizační společnost a její nesmyslné normy jen skrývají skutečná svinstva.
alien
 alien-nepřítel státu Muž Kategorie
11.06.2007 15:10:07
nejsem chlap, ale taky nechápu co by mě na tom mělo bavit... chlapi převlečený za ženský se mi nelíbí a ani moc vtipný mi to nepřipadá
Smajlík  ** Agnés ** Žena26 Kategorie
11.06.2007 14:59:16
2kikiwhite : taky sem hned zatim dodaval ze je... akorat sem to nechtel rozvadet

2opcom: zdravy lide nemaji deti homosexuali (jestli nekoho takvyho znas, vis 100procentne ze nikdo z jeho rodiny (dedecfkove, prababicky, nebyly homosexualove), a homosexualita dedicna je a je na to plno studii, ovsem mozna nejsou publikovany tim zpusobem aby si je americani mohli cist a proto se nedostanou ani sem...
 Sosarian Muž Kategorie
11.06.2007 14:56:58
Já spíš nechápu co je na tom k vidění kromě toho, že to je módní, snobská záležitost. Ano, jednou jsem "byl", respektive viděl jsem v rámci jedné show asi dvě minuty, jak chlap převlečenej za ženskou zpívá v doprovodu klavíru. Fakt jsem netušil, co jako by mě na tom snad mělo bavit.
 Zildjian Muž41 Kategorie
11.06.2007 14:42:48
kiki: Nic se mi neplete.
Jen opisuješ jinými slovy to, co se ti snažím vysvětlit, eh.Až na ten můj výrok, který není blbost, ale obecná pravda:Čím kdo je a jaká je jeho sex. orientace, je dáno jeho vnitřkem, tedy duševnem a psychikou.
No a tvůj chorobný nedostatek nadhledu a humoru ohledně té mírné teoreticky nadsázky je tvůj problém-nicméně kdoví, do duše nevidíš, ty každopádně ne.Např. homosexuálů žijících jako "šťastní" otcové rodin bylo a je dost, tady to může být individuálně podobné, coming out je složitá věc vždycky hlavně sám před sebou.
Některé věci a tajné komnaty zjistíš tak tak kolem třicítky.
Když pořád nechápeš a nejseš svým obskurním intelektuálním vybavením schopna pochopit, o čem celou dobu mluvím, tak nereaguj a přenech to těm, křeří mají myšlenkovou kapacitu větší vařeného hrášku nebo slonovi, má větší hlavu.
alien
 alien-nepřítel státu Muž Kategorie
11.06.2007 14:30:54
Na ničem takovém jsem nebyla, ale může to být zajímavé.
 happiness Žena29 Kategorie
11.06.2007 14:28:08
alien-nepřítel státu - Aliene sory, ale tohle se ti fakt plete - tady nejde o rozdíl mezi "transkou" a těmi, co vystupují v travesti show...je důležité si říct, co myslíme slovem "transka". Co TY myslíš slovem "transka"? - to totiž může být jak transexuál, tak transvetita a transvestitů (těch, kterým jde pouze o převlíkání a ne o změnu pohlaví), je daleko více, takže když v této show někdo použije pojem"transka", v 90% případů tím myslí "transvestita" a to je úchylka, která spočívá puze v převlékání, tento člověk se necítí být uvězněn ve svém těle a nechce změnu pohlaví - takže tvůj výrok "v travesti show vystupují transky, které si chtějí vydělat na pořádnou operaci, aby mohly být samy sebou :)" je blbost, neboť transky v travesti show jsou "transvestiti" a ti tuto operaci skutečně nechtějí, neb jsou to normální homosexuálové.
Proto jsem upozorňovala na rozdíl mezi "transexuálem" a "transvetitou", protože kdyby v travesti show vystupovali skutečně transexuálové, měl bys potom částečně pravdu s těmi chlapy/nechlapy, ale jelikož praví transexuálové tam jsou jen málo a většinou (tak 90%) se jedná o transvestity gaye (vím to, má kamarádka se přátelí s jednou takovouto trvesti skupinou), tak pravdu nemáš, jelikož tito lidé uvnitř chlapi JSOU (ano gayové, ale pořád chlapi) a nechtějí změnu pohlaví..takže si nepleť pojmy..
 kikiwhite Žena37 Kategorie
11.06.2007 14:14:32
Monysska - jo, pravdu máš v tom, že tam fakt nikoho moc nesbalíš:-)..
Smajlík  kikiwhite Žena37 Kategorie
11.06.2007 14:13:31
kiki: Já samozřejmě znám rozdíl mezi transkou a někým vystupujícím v travesti show-ale jestli tam je v praktické resp. psychické rovině rozdíl, to si v obecné rovině netroufnu říct.
Láká mě konstatovat, že v travesti show vystupují transky, které si chtějí vydělat na pořádnou operaci, aby mohly být samy sebou :)
Ale k tvé otázce.Čím kdo je a jaká je jeho sex. orientace, je dáno jeho vnitřkem, tedy duševnem a psychikou.Ať se na mě nikdo nezlobí, ale např. předseda, který byl v Krausově šou pro mě chlap není, stejně tak transky přece nejsou chlapové jako takoví-což nemyslím nijak špatně, jen každej ví, co a kdo skutečně je.Respektuju homosexuály, transexuály atd. a nemám s nimi sebemenší problém, ale skutečnýho chlapa určuje několik pro mě zásadních znaků, které pohříchu nemá v dnešní době už ani většina rádoby heteráků.Stejně tak současné ženské nejsou skutečnými ženami, jen tragikomickými parodiemi na ně.
Pokud stále nechápeš, kam mířím a o čem mluvím, není ti pomoci a pořiď si medvídka mývala, nejlépe mrtvého, protože živej by si takovej trest nezasloužil.
alien
 alien-nepřítel státu Muž Kategorie
11.06.2007 14:12:57
Jejky, fuj tajblík. Tam bude určitě tolik oplzlých mužů, kterým se nebudu líbit, protože jsou to gejíkové, že by mě to tam ani nebavilo:o)
 Monysska Žena19 Kategorie
11.06.2007 14:06:38
Předchozí zápis byl samozřejmě pro Sosariana
 Opcom Muž42 Kategorie
11.06.2007 14:02:41
Aha, takže jsi pouze přijal určité dogma a vlastní zkušenost s těmito lidmi nemáš. Typické. Mimochodem, jak můžeš o sobě vědět, že v sobě žádné evoluční chyby nemáš?
Nevím jak s pedofílií, ale totéž si tvrdil o homosexualitě a ta dědičná není. Ve které vědecké studii máš popsánu dědičnost pedofílie? Jak potom vysvětlíš, že se i "zdravým" rodičům rodí pedofilové, nebo třeba homosexuálové?
 Opcom Muž42 Kategorie
11.06.2007 13:49:03
Alien - tak mi prosím prozraď, co jsou podle tebe ty "transky" (transvestiti) v Travesti show?:-)
 kikiwhite Žena37 Kategorie
11.06.2007 13:46:34
Sosarian - a jak víš, že je dědičná? Četl jsi o tom nějaké odborné články či statistiku, nebo jak toto víš? A navíc, tohle je z tvého textu : "netvrdim ze pedofilie nebo homosexualita je dedicna", takže je nebo není?? :-)). Nemáš to trošku popletené, že říkáš pokaždé něco jiného?:-)
 kikiwhite Žena37 Kategorie
11.06.2007 13:42:48
Jinak k tématu.Nešel bych, nemám rád obecně všechny tzv. veřejné podniky už proto, že většinu jejich osazenstva tvoří vyhulení, vožralí, vypatlaní kriplové, není vidět na krok a kyslík leda v kyslíkový bombě.
Čistě pro případ podniku bez kuřáckých feťáků: nebere mě moc ani striptýz ženskejch, zpravidla uměj hovno a nic nepředvedou.Líbily se mi některé stripy na DSF v clipech, kde byly některé holky skutečně talentované a pohybově přirozené, cítily hudbu a skvěle na ni tančily, takže mě ani tak nezajímal jejich vzhled a svlíkání, ale líbilo se mi jejich splynutí s dobrou hudbou-mělo by být v této disciplíně MS čistě jen tančení na písničku, klidně bez svlékání.
Popravdě řečeno, radši se podívám na vymáklýho chlapa, tam je aspoň něco zajímavýho a hodnotnýho k vidění, ne jako u vyhopsanejch, napatlanejch cour s čtyřma polokoulema na zemi, který hřešej jen na to, že jim příroda nadělila a do pětadvaceti to jejich vyhulenej, vožralej kurevskej životní styl jakž takž vydrží.
kikvajt: Takže dle tebe jsou transky chlapi?Tak to jo pak no.Už chápu, proč tam chodíš, ale musím tě upozornit, že jsi mírně mimo.
alien
 alien-nepřítel státu Muž Kategorie
11.06.2007 13:41:42
JO, už jsem to doma taky navrhla a reakce byla dost podobná, jak píšeš. Takže vyrazím s někým jiným :)
Já jsem se dostala v pátek do gay clubu a musím říct, že to byl taky ohromnej zážitek. Taková koncentrace nádherných chlapů...to se jentak nevidí. Tomu říkám fakt plýtvání materiálem.. :))
Smajlík  gi666 Žena35 Kategorie
11.06.2007 13:40:32
Sosarian - zkopíruj mi prosím, kde jsem někde o někom, komu se nelíbí travesti, použila, že je "divný"..jestli ne, tak si prosím nevymýšlej..a prosím, piš nějak srozumitelněji, tvůj syntax (stavba věty) je poněkud složitější pochopit, alespoň zapoj do vět čárky, či dodržuj větnou stavbu, aby bylo možno komunikovat...
 kikiwhite Žena37 Kategorie
11.06.2007 13:40:04
Každému podĺe libosti, ale nikdo by mě tam nedostal ani párem volů. Zábavu definuji jinými kritérii.
 Šotouš Muž29 Kategorie
11.06.2007 13:38:48
2kikiwhite: no ja si to nepletu tak nevim proc to pises...

2Opcom: jako krome toho co uz sem psal? ze je to vada a ja vady nepodporuju? jako v evolucni teorii najdes plno veci ktery podporuji to ze vada = neco spatneho.... je ale velmi nepravdepodobne ze by tohle byla nejaka osamocena nemoc, je to spis projev jak tu psala kikiwhite transexualismu neco jako pocatecni stadium

a ano pedofilie je dedicna a jestli to chces popirat a tvrdit mi ze je to vychovou moc si asi nepomuzes protoze to by byl jeste lepsi argument..
 Sosarian Muž Kategorie
11.06.2007 13:36:28
Vyčůrat a spát - díky:-)
Smajlík  kikiwhite Žena37 Kategorie
11.06.2007 13:35:38
Sosarian - pedofilie je dědičná?? To je nějak dokázané? Nebo jak jinak může pedofil své geny šířit dál? A pořád mě štve, jak si pletete transvetitismus a transexualismus, kdyžtak si to někde vyhledej, mně to přijde ztráta času to zde vysvětlovat - tato show je o převlékání, což je transvetitismus..
 kikiwhite Žena37 Kategorie
11.06.2007 13:34:48
to Sosarian: Tomu bych i věřil. Dobře, pokud zmiňuješ učení, jaká konkrétní věc tě naučila, nemít rád tyto lidi?
 Opcom Muž42 Kategorie
11.06.2007 13:33:52
2kikiwhite: takze tobe je jedno ze ty rikas o ostatnich ze sou divni protoze se jim neco nelibi (viz to ze ja nemam rad uchylny transvestity) ale extreme ti vadi kdyz ja rikam o ostatnich lidech ze se jim neco libi? zajimave...
 Sosarian Muž Kategorie
11.06.2007 13:32:22
2Opcom: zarucuju ti ze kdyby bylo stado lidi jako ja tak je 99 procent zeme vyhubeny, nevim proc bych mel pristupovat k problemu pokazde kdyz na nej narazim nestrane, neco jako uceni ti asi nic nerika ze?
 Sosarian Muž Kategorie
11.06.2007 13:31:24
Travesti show je super zážitek, ty chlapy co jim to vadí nechápu.A jak říkáš, člověk tam nejde s tim " podívat se na gaye " ale pobavit se.
 Vyčůrat a spát Žena22 Kategorie
11.06.2007 13:31:23
Votrapa - Ok, to beru jako argument, že ta show tě prostě nebaví..mně šlo o ty argumenty typu - fuuuj, to musí bejt úchylnýý...viz Sosarian
 kikiwhite Žena37 Kategorie
11.06.2007 13:30:58
2kikiwhite: evidetne si vubec nepochopila co sem psal... pedofil ktery nikomu "neublizuje" neskody neni protoze se muze porad rozmnozovat a sirit sve defektni geny dal stejne tak transvestiti

a jinak duvod proc tam nechodi chlapy krome toho ze je to perverzni je taky to ze je to zabava na hovno...
 Sosarian Muž Kategorie
11.06.2007 13:30:01
to Sosarian: Nevím, pravděpodobně tam budou také - to ovšem nemohu posoudit. Každopádně je mi to ale jedno, jde totiž o zábavu a ne o to, jestli jsou účinkující transexuálové, nebo teplouši - nevadí mi ani jeden z nich, nemám důvod, aby mi vadili.
Aha, takže aplikuješ presumpci viny a automaticky předpokládáš, že účinkující na travesti show budou vychovávat z lidí homosexuály a transexuály? Nemáš občas dojem, že tě sledují?
Ze své vlastní zkušenosti mohu prohlásit, že homosexualita dědičná není.

"ale nechapu proc by se meli podporovat chyby spolecnosti" - S tím souhlasím. Za jednu z největších chyb považuji lidskou stádnost a uzavřené myšlení, které je s ní spojeno a které radši přijme zažité dogma, než aby se snažilo ke konkrétnímu problému přistoupit s nezaujatým postojem.
 Opcom Muž42 Kategorie
11.06.2007 13:29:33
kikiwhite: ale mě nejde o to, jestli je to intelektuální nebo makový, mě se ta zábava zdá taková...laciná, až vulgární, jestli mě chápeš. S inteligencí to nic společnýho nemá:) nemyslela jsem to nijak špatně.
Smajlík  ilustrace Žena33 Kategorie
11.06.2007 13:29:07
Sosarian - ježíš, co to tady plodíš? Pedofil, který nikomu neubližuje, pochopitelně neškodný JE, právě prto že nikomu neškodí! Neb ani nevíš, že je pedofil.. a úchylky zde budou vždy, je jen otázkou, jak je dotyčný dokáže ovládat..a když si je naprosto zvládá a nikoho jimi neomezuje, je ti po jeho úchylkách h...
A navíc - ano, v travesti jsou i transvestiti (i ti praví nefalšovaní:-) a tímto si tu svou potřebu skvěle kompenzují, pobaví lidi a nikomu tím neubližují..máš s tím nějaký problém?
 kikiwhite Žena37 Kategorie
11.06.2007 13:27:24
Já hlavně pořád nechápu, co by mne na tom mělo bavit. U striptýzu mne taky nebaví ta show okolo, ale to ženský tělo. Takže co by mne mělo bavit tady???
Smajlík  Votrapa Muž Kategorie
11.06.2007 13:26:31
2kikiwhite: nikdo by se jen z duvodu legrace uz jen z toho duvodu ze se tam nekterym lidem nechce chodit jen tak nezacal oblikat pro srandu jako zenska
 Sosarian Muž Kategorie
11.06.2007 13:22:20
Sosarian - viz Opcom a navíc oni to opravdu jako srandu BEROU, je vidět, že jsi tam nikdy nebyl..máš přesně ty ujetý a naprosto nesmyslný předsudky..

ilustrace - však nikdo netvrdí, že je to vrchol intelektuální zábavy, ale je to něco jinýho zkrátka a může to být příjemná změna - to je jako bys tvrdila, že striptýz není dost intelektuální zábava:-) - na intelektuální zábavu si to nikdy nehrálo a ani to není..
 kikiwhite Žena37 Kategorie
11.06.2007 13:18:35
2Opcom: takze myslis ze nikdo z nich tam neni transvestita? a neni pravda ze nikomu neskodi to je jako kdybys rekl ze nikomu neskodi pedofil kterej nikoho neznasilnil, jeho deti muzou (podotykam ze tohle je priklad netvrdim ze pedofilie nebo homosexualita je dedicna (sice je ale to je jedno)) mit jejich uchylky a ty uz neco udelat muzou...
je jasny ze transvestita asi nepujde a nezacne zabijet lidi a stahovat je z kuze a delat si z nich obleceni..... ale nechapu proc by se meli podporovat chyby spolecnosti
 Sosarian Muž Kategorie
11.06.2007 13:17:37
Sosarian - opravdu nechápu, nejsi trochu mimo? Ta souvislost mi uniká..
 kikiwhite Žena37 Kategorie
11.06.2007 13:16:50
to Sosarian: Úchylka, kterou nikomu neškodí a kterou nikomu nenutí. Předsudky pokládám za mnohem nebezpečnější.
A navíc to jako srandu berou.
 Opcom Muž42 Kategorie
11.06.2007 13:16:34
Transky (rozuměj transvestiti) v travesti show nejsou chlapi??? A kde jsi tohle sebral ??:-) - V travesti show jsou to VŽDYCKY chlapi! I když gayové, ale chlapi. Ještě jsem neviděla travesti, kde by se ženy převlékali za muže nebo ženy za ženy:-)). Co to tady předvádíš?:-). Neztrapňuj se, prosímtě:-)
Radši si prostuduj rozdíl mezi "transexuálem" a "transvestitou", v tom by možná mohl být zakopaný pes, ty neskutečně "plná" máňo...
A v travesti show transexuállové většinou nehrajou, i když někdy také..
 kikiwhite Žena37 Kategorie
11.06.2007 13:14:16
Nešla bych na to, nemůžu si pomoct, nevim proč, ale je to podle mě strašně lacinej a trapnej styl zábavy.
Smajlík  ilustrace Žena33 Kategorie
11.06.2007 13:08:54
2Opcom: kdyby to brali ty lidi skutecne jako legraci (nebo treba kvuli penezum) tak proti tomu nic nemam ale u nich je to uchylka...
 Sosarian Muž Kategorie
11.06.2007 13:07:34
kikvajt: Ty jsi tak zaslepená a blbá, že nemůžeš bejt chlap.
Odkdy jsou transky chlapi, ty nekonečně prázdná máňo?
Skutečně tady nejsem od toho, abych provokoval nějaké obaly na sračky a nicotu, tvá paranoia je mi ukradená a vyprovokovat se do bezmezné hysterie zvládneš sama bez cizího přičinění.
alien
 alien-nepřítel státu Muž Kategorie
11.06.2007 13:06:43
to Sosarian: Jak kterým
 Opcom Muž42 Kategorie
11.06.2007 13:06:35
2alien-nepřítel státu: nevim co si myslis ze pedofil znamena ale to slovo ktery bylo nahrazeny slovem pedo- znamena dite...
 Sosarian Muž Kategorie
11.06.2007 13:04:46
2kikiwhite: ne jen ti pomaham pochopit jak se tahle uchylka jevy chlapum v analogii zeny...
 Sosarian Muž Kategorie
11.06.2007 13:04:41
sosarian: Odkdy pedofilové znásilňují holky, šmoulo?Pleteš si pojmy s dojmy a tvé nekonečné předsudky ke všemu možnému ti zatemňují tu z piva kostku na krku.
Drtivá většina zneužití dětí je dílem heterosexuálních rodinných příslušníků a znásilnění jsou taktéž prováděna skoro výhradně heterosexuálními jedinci.To jsou jen holá fakta.
A než budeš házet na někoho sračky, aspoň zvedni prdel, párkrát klikni a zjisti si, co to pedofilie skutečně je a o čem je.V praktické rovině se nijak neliší od tvé heterosexuality/homosexuality/transsexua lity/bisexuality.
Když někdo poruší něčí práva a svobody, není to o jeho sex. orientaci.
Ps: Jsem heterosexuál orientován na okunděný odpad 13-30, vyjma 20-25, 16-19 a 26-30, heh.
alien
 alien-nepřítel státu Muž Kategorie
11.06.2007 13:04:11
Sosarian - cože?? Co to sem pleteš?? Nespletl sis diskuzi??
 kikiwhite Žena37 Kategorie
11.06.2007 13:02:10
alien - hmm..to jsem moc nepochopila:-), jako že jsem chlap, jo? Ty jsi neskonale milý...Já vím, ty myslíš, že mě vyprovokuješ, ale ne, Alíku, nevyprovokuješ:-). Ale zeptej se toho, kdo mě zná, že do vzezření chlapa mám opravdu dost daleko:-)..ztrapňuješ se sám těma kecama...

pro ostatní - No, ale tu postavu, co tam ty "holky" mají, bych klíďo brala, tedy mám na mysli hlavně nohy, zadek, někdy ruce, ev. břicho..:-) to ostatní bych pochopitelně nebrala:-))
 kikiwhite Žena37 Kategorie
11.06.2007 13:00:51
Určitě se na nějakou chci jít podívat. Minulý týden jsem byl na jedné svatbě, které se zúčastnil i člověk, který na travesti show vystupuje a samozřejmě, že nemohl nezatancovat. Musím říci, že jsem se výborně bavil.
Proč na ně chlapi nechodí a odmítají je? Asi se bojí toho, že když na takovou show půjdou, budou označeni za homosexuály. Zkrátka stádo
 Opcom Muž42 Kategorie
11.06.2007 12:57:16
jo a priste se muzem jit divat jak pedofil znasilni nejakou holku ne?
 Sosarian Muž Kategorie
11.06.2007 12:53:46
dobytek - no, vždyť to říkám - chlapi, no:-), nebuď suchej, je to sranda:-))..stejně toho chlapa tam většinou přitáhne nějaká ženská a mají tam i pivo:-)
 kikiwhite Žena37 Kategorie
11.06.2007 12:53:13
jestli k tomu nehraje hardcore nema to cenu navstevovat
 whats Žena23 Kategorie
11.06.2007 12:51:09
Ne, fakt se na tebe dívat nepůjdu, nezlob se.
alien
 alien-nepřítel státu Muž Kategorie
11.06.2007 12:48:48
byla jsem jen jednou a klidne bych sla znovu :)
 NewStart Žena23 Kategorie
11.06.2007 12:48:26
No koukat na nějaký tancující tranďáky opravdu neni zábava podle mýho gusta, takže bych určitě nešel. A koktejly nepiju.
 dobytek Muž25 Kategorie
11.06.2007 12:46:58
El chupito pequeňo - viď?:?-))
Smajlík  kikiwhite Žena37 Kategorie
11.06.2007 12:45:14
Já to taky nechápu. Je to skvělý zážitek:)
Smajlík  El chupito pequeňo Žena25 Kategorie



Přidání rozhřešení Starší zpověďNovější zpověďHlavní stránka
TVÁ PŘEZDÍVKA:

OPIŠ BEZPEČNOSTNÍ KOD:
Captcha

Schizofrenik Láska www.schizofrenik.cz
Přidej inzerát on-line od 100 Kč
TEXT ROZHŘEŠENÍ:

PŘILOŽ SMAILÍKA:
Smail Palec nahoru Smail Hrozící Smail Drží palec Smail Není to důležité Smail Dostaneš do huby Smail Smutný Smail Cože?? Smail Safra Smail Pusinka
jupííí tak bacha držím palec to je fuk tumáááš ach jo no nééé ?! safra mmmuc
(žádný )


Změňte svoje cookies preference

Nejlepší chorálová skupina světa... GREGORIAN 2020 ...20th ANNIVERSARY WORLD TOUR.

REKLAMA
Copyright 2003 www.zpovednice.cz + www.spovednica.sk

SLEVOVÝ KÓD