Cookie Consent by Free Privacy Policy website
Navigační lišta REGISTRACENavigační lišta TABLONavigační lišta STATISTIKANavigační lišta SOUTĚŽENavigační lišta POMOZTENavigační lišta REKLAMANavigační lišta KONTAKTNavigační lišta
Navigační lišta
Horní lišta bez menu
Logo Zpovědnice
Online zpověď Návštěvní kniha Nová zpověď Časté dotazy
Dolní lišta Dolní lišta Dolní lišta
Nabídka voleb Dolní lišta voleb
Diskuze č.220940, vloženo 29.05.2007 19:35:34 Starší zpověďNovější zpověďHlavní stránka
VIRTUÁLNÍ IDENTITA, nenávist, nadávky..
Je zajímavé, jak na tomto severu vznikají někdy až axtrémně nenávistné postoje lidí k sobě navzájem na základě pouhých virtuálních identit. Ano, vím, že někteří (možná mnozí) lidé se znají, ale o těchto případech teď nemluvme.
Myslím si, že lidé, kteří si na tomto serveru nadávají a nenávidí se až doslova na krev, by se při setkání z očí do očí určitě takto nechovali a nejen proto , že na internetu je každý hrdina, ale i proto, že názor, kteří si lidé vyříkávají z očí do očí, kde již nechybí mimoverbální komunikace apod., je zkrátka jinak brán, navíc tam již mohou působit další podvědomé faktory - ti lidé si můžou být třeba sympatičtí na pohled, mohou si být sumpatičtí v projevu, humoru.., takže ta nevraživost se opět změnší atd..(Pochopitelně tomu může být i naopak - že lidé, kteří si jsou symoatičtí zde, k sobě nemusejí najít cestu v reálu). Zkrátka mi přijde, že to tady všichni tak trochu přehánějí - i s lidmi, které mám ráda, se mohu lišit v názorech a přesto jim nebudu nadávat nebo je zesměšňovat. Prostě je to zde v tomto jiné...
Nicméně výše popsané je víceméně logické a pramení ze samotného charakteru internetové komunikace.
Zaráží mě ale jedna věc, která si myslím, je už v nějaké jiné rovině a není zaviněna jen odosobněnou internetovou komunikací. Jsou zde lidé (jistě se v tomto sami najdou), kteří si na základě dojmu, minimálních reálných informací o dotyčné osobě, či z důvodů jiných názorů a náhledů na život vytvoří jakýsi psychologický profil dotyčného, sami si vsugerují, že z několika indicií jsou schopni vydedukovat téměř vše o jeho osobě, vztazích, myšlenkách a celkově o životě dotyčného (často jsou udávány i konkrétníní příklady s kým onen dotyčný např. žije, jaké měl či neměl vztahy a jak je tudíž ten dotyčný "kvalitní"), ačkoliv o něm ve skutečnosti neví vůbec nic, jen četl pár jeho diskuzí či zpovědí, o kterých si přece nemůže být jistý, že třeba nejsou jen póza nebo něco podobného a i kdyby to póza nebyla, život a smýšlení dotyčného nemůžeme přece takto povrchně soudit podle několika esejí! Tedy "soudit" (poch. si na každého podle jeho psaní a názorů udělám také svůj nzáor) bychom i mohli, ale měli bychom mít pořád na zřeteli, že je to jen inetrnet a že nemůže vše být bráno takto vážně.
Nicméně tito lidé začnou ty dotyčné, o kterých si takto nesmyslně a povrchně vydedukovali vše, nenávidět, nadávat jim, zesměšňovat je atd., vždyť víte o čem mluvím. Ani toto by neylo tak zarážející - zarážející je pro mě ta nenávist (často se mi zdá opravdu veliká), která se může v lidech takovýmto způsobem zrodit. Zrodit na základě tak neadekvátních indicií...Tohle nechápu..protože když tak vidím ty nenávistné výlevy lidí, kteří se naprosto neznají, tak nechápu..ano, ti lidé si mohou být nesympatičtí, mohou spolu nesouhlasit, ale jak může proboha vzniknout tak silná nenávist provázená těmi nejsprostšími slovy k někomu, koho naprosto neznám?? Co to v tom člověku je?

Ptám se, proč ta nenávist? Přece nadávám-li někomu tím nejtěžším kalibrem, musím už mít nějaký pádný důvod, nebo ne? Drobné rýpání, urážky či nepříjemné narážky poch. beru, ale např. říct někomu, koho neznám, "chcípni"?? Další příklady extrémních výrazů zde psát nebudu, jistě je znáte sami...
Nejabsurdnější věcí je, že lidé. kteří takto extrémně nadávají a nenávidí druhé pro jejich jiný životní náhled, se na druhé straně ohánějí láskou, porozuměním a hlubokými city..
Nevím jak vy, ale moc to nechápu...Vy to chápete?
 kikiwhite Žena29 Kategorie  VYMAZAT

Zaslaná rozhřešení Starší zpověďNovější zpověďHlavní stránka
Chceš dnes udělat dobrý skutek ? Pomoz výše uvedenému hříšníkovi tím, že mu dáš nějaké rozhřešení! Můžeš mu ho poslat na e-mailovou adresu, kterou uvedl u zpovědi, nebo napsat veřejně vyplněním formuláře na konci této stránky. A jestliže nechceš, aby pod tvou přezdívkou mohl vystupovat ještě někdo jiný, zaregistruj si ji ZDE !
 
08.06.2007 18:53:38
jusik: Lidi se nemění, jen se vybarví.
Se slušností a korektností vůči čubkám leda tak nejdřív pojdeš.
Škoda slov na tebe, jsi ubohá.
alien
 alien-nepřítel státu Muž Kategorie
31.05.2007 00:42:19
oshit: Spáchej rituální sebevraždu sebezaspamováním.:) Když hezky poprosíš, můžu tě doprovodit na nuselák a dokonce bych tě vyzvedl na nádraží pro dobro celého lidstva a zpovědnice.
Ps: Zkus se krotit a zaspamuj to tady jen dalšími sto příspěvky:)
alien
 alien-nepřítel státu Muž Kategorie
30.05.2007 23:33:13
Štěkna svýho státu: Tvoje příspěvky jsou vyloženě k tématu. Žádám smazání :))
Smajlík  Oshii Muž Kategorie
30.05.2007 23:30:39
Jusik:
Já neříkám že bys zkolabovala. Říkám, že to jen pro zábavu nebylo. Tak neříkej že to je jen o zábavě.
Nikdo nezkolabuje, můžeš jej ale přivést na nesprávný myšlenky, rekce, rozhodnutí - většinou když máš problém, děláš kraviny.
A nejsem proti zábavě,flamům, sprostým slovům (v práci sem jak kanál - nehledě na ty sprostý vtipy). Stále nějak musíš lidi udržet. Stejně sem si vědom, že kdyby byl alien pryč, nezmění se skoro nic. Až na dny ticha. A je mě jasný, že když je tento server plnej sraček (to není můj výraz - přišel z hůry), zbyde ti potom málo.
Taky tím myslím, že pravidla sou tady kvůli funkci serveru a ne jen kvůli přihlášení.
Ať si klidně lidi vjedou do vlasů, nic proti tomu nemám - je mě jasný, že třeba 24help je oo něčem jiným. A tak by to mělo zůstat. Navíc Zp fungovala před alienem a fungovala by i bez něj. Tak důležitej není.
Jediný co mě vadí, je ubohost některých lidí. Stejně tak si myslím, že můžeš provokovat, můžeš být sprostá, ale pokud se vyskytne jedinec který nemá rozum a neví kdy přestat, měla by jsi jej omezit nebo zredukovat. ;-) A nejvíc mi vadí, jak uboze přidává po delší době texty obsahující po většině nadávky - bohužel hlavně sršící ubohostí.
A chybu kterou bych napravil je, že si zařídím další 4 profily a projedu alienovi zpovědi :)
A co se týče opatření, myslel jsem tím i systémové opatření. Obávám se, že kdybys DT smazala 4x profil, nebo promázla jeho upozornění na seznam, tak by byl od něj pokoj.
A vím že to dělaj zadarmo, jen nechápu přiznat to, že se nestíhá a pod. Používat stále dokola ty stejný argumenty je podle mě blbost. Pak to znamená že je to stále stejná chyba.
Když se podíváš, spoustu lidí zde provokuje, blbne, hádá se, ale nikdo nenapadá jako alien.

Taky ti uvedu jeden z mnoha příkladů:
Najdi si profil Manonka5. Ona měla kolem vánoc zpověď ohledně kluka 168655 181649.
Pak se stalo to, že když mě po tom co jsem ji napsal pod zpoveď, napsala mi do profilu, tak hned v jejím profilu byla reakce, která si myslím není zrovna dvakrát dobrá (alien a to že i když ten kluk není špatnej, stejně ji zradí a ať od něj dá ruce pryč) + do dvou minut sem měl v profilu od něj naoplátku něco o tom že sem čurák, něco o matce atd. Já se do něj fakt ten týden vůbec ani neotřel. A těchhle reakcí bylo víc. Stejně tak i toho, že kdykoliv sem se tady bavil v profilu s nějakou ženskou a sral ho, tak hned do dvou dnů proti ní vystartoval, jaká není kurva. JO, TOHLE MĚ VADÍ. Nejde jen o sprostý slova.

Další věcí je, že když začneš znevažovat nadávkama něco co kdo řekl. A ne jen reakce na něj. To je podle mě svinstvo. Ale když to udělám já jemu, je zle. Pak si ale stěžuje na sebe.
Jinak na to už nemám sil. Dobrou. :))
Smajlík  Oshii Muž Kategorie
30.05.2007 23:04:02
jusik: OK, beru na vědomí, žes vzala na vědomí.
Ps: Nerozváděj to a nesoutěž ve větách rozvitých, jsem spřízněn se sirem Humphrey Applebyem.
Pss: Když kamarádka spala pod italskou vlajkou, doufám že tys spala pod ruskou nebo aspoň ukrajinskou při čtvrtfinále :)
alien
 alien-nepřítel státu Muž Kategorie
30.05.2007 22:55:29
alien: OK, beru na vědomí
 Jusik Žena26 Kategorie
30.05.2007 22:54:02
jusik: V první řadě by se měl regulovat oshit a jeho všudypřítomný spam.
Je to nemocný psychopat zamořující celou zpovědnici.
alien
 alien-nepřítel státu Muž Kategorie
30.05.2007 22:41:39
Oshii: uvedeš mi příklady, jak by se to ještě mohlo regulovat? Mazat stále dokola: ano provokatéry to může omrzet. Je ovšem otázkou koho to omrzí dřív, zda provokatéra nebo admina. To už je o výdrži.

"Neříkám že zredukuješ nenávist," jenže o tom ta diskuze je. (alespoň autorka to tak pojala: je to o nenávisti)

Já se ti přiznám, že pravidla jsem nečetla ani jednou;) stejně jako většina tady.

195607: myslíš, že bych zkolabovala, kdyby mi tam někdo napsal: "tvoje teta určitě umře", nebo "chcípni smrade"? Ano zpoveď nebyla psaná pro zábavu, ale moc dobře jsem věděla, jaké odpovědi můžu očekávat.
btw: když jsem sem přišla tak už tu alien byl. Nemyslím si, že by konverzace s ním na mě, jako na nováčkovi, zanechala trvalé následky;))

OK, s vysvětlením posl. Odstavce souhlasím. Ale: Ty si myslíš, že ZP nesplňuje svůj účel? To, že se zde lidi krom udělování rozhřešení též baví, je špatně? Myslím, že jestli si mezi sebou vjedou do vlasů nesouvisí se zaměřením serveru. To je úplně jedno jestli jsi na seznamce, na foru o hudbě či knížkách. Kde vidíš tu chybu, kterou bys chtěl napravovat. A kde bereš tu jistotu že admini (kteří za svou práci nedostávaj plat) budou chtít řešit nějaké chyby?

Dík za smajla, aspoň jsem se usmála.
Smajlík  Jusik Žena26 Kategorie
30.05.2007 22:03:13
3těkna svýho státu:
Hitler, Stalin, komunisti, fašisti, kristusek, ilustrace, oshit nebo kurvy - tvořím historii, jé to je od tebe milý. Děkuji. Sem rád že jsem pro tebe tak důležitý. Pokusím se tě nezklamat. ;-)
A jj, klídek, pohoda z tebe přímo srší. Ale u tebe je háček ve vyrovnanosti, víš. :-p
p.s.: Papej ty lentilky, nejsou jen z čokolády. A ta paní v bílím není prodavačka ;-)
Smajlík  Oshii Muž Kategorie
30.05.2007 21:58:35
Jusík:
Neříkám nesnášej kvůli tomu. Říkám to ohledně neslušnosti. Kdyby se to regulovalo, obávám se, že by to některý lidi omrzelo. Když ne, nevím proč to neregulovat jinak. Je spousta způsobů - a věř že hodně.
A pokud se ptáš jestli bych to smáznul, ano, podruhé zas, po třetí zas a znovu furt dokola.
Neříkám že zredukuješ nenávist, říkám jdi nebo se řiď tím s čím jsi souhlasil.

A ano, četl jsem pravidla. Doslova. Je ale jasný, že pak víckrát, nešprtal jsem se je. Při té první četl ale doslova - stejně jako vždy čtu s tím s čím souhlasím. ;-)
Ale admin by měl vědět proč tu je a o čem jsou. Ne kdy a proč se psaly. Ale proč vůbec byly sepsány a jak byly myšleny a hlavně čeho se týkaly a proč. - nechci říct že to neví, je neznám, nikoho :)) Ale není to vidět.

195607 - tohle bylo pro odreagování, nebo proto aby jsi začla přemýšlet nad zkušenostma druhých? O tom se celou dobu bavím.
Pak třeba zpověď ženské, která to tady zná a neví co má dělat - rozvádí se, chtěla by "odejít". To že tě někdo podvede, atd.

Narušený jedinec - nemusíš být narušená, můžeš být jen v úzkých. Pokud se na někoho obrátíš, profesionalita spočívá v tom, že se nechováš jako idiot. ;-) Bereš to zodpovědně. Pak nechápu zdejší přístup "slib = chyby" - tohle podle mě není profesionální, zvlášť když byly dány.

Diskuze a zpovědi jsou dvě věci. Ale lidi kromě stálic pronikají nejen na první stranu

Ten posl. odstavec pro tebe byl o tom, že když něco hlásáš že to je pro nějaký účel, měla by ho ta věc plnit. Když se ti sem chodí lidi smát (viz. např. přilehlý fóra), tak je něco špatně. A když je někde chyba, neodstraníš ji tím, že ji budeš vysvětlovat ale jednat.

Neber si to osobně, když máš takovej odstup. ;-) :)) - to byl sarkasmus, stejně jako s tím alienem. Bohužel do virtuální komunikace se nehodí, vím.
Ale vážně, sory. Nesnáším tady slovo offtopic, zvlášť když většinou stačí věta "jak to s tím souvisí?" a nebo "Tak mi to vysvětli". Offtopic mele furt dokola alien na mou adresu. ;-)
Stejně jako proxy, zvlášť když půlka lidí neví co to skutečně znamená.

:)) - tu máš smajla holka :-P
Smajlík  Oshii Muž Kategorie
30.05.2007 21:57:52
kiki: Jen si zakejhej.Jen tím potvrzuješ, co říkám.
oriq: Už jsem tady o tom psal-nevidím nic špatného na tom přát vše nejhorší zrůdám, které považuju za krystalické zlo a které na světě jen škodí, ničí a ubližují, ať už jsou to Hitler, Stalin, komunisti, fašisti, kristusek, ilustrace, oshit nebo kurvy.A není to nijak v rozporu se snahou pomáhat slušným lidem.
Když skočí kristus z nuseláku, jedině dobře pro svět i pro zpovědnici a asi budeš jediná, kdo bude následujících pět vteřin brečet, než se zakoukáš do pohřebáka.
Ty si klidně hraj na pokrytce, stejně jako kiki a další-ale uvnitř byste rády některé lidi viděli pod drnem případně mučené a umučené, jen nemáte koule to přiznat, ale obě jste plné nenávisti, zloby, zášti a sraček.
Já jsem naproti tomu zcela v klidu a flegmatik, na to abych někoho posílal do nebe se nemusím vzrušovat ani rozčilovat, to si nechám večer na NHL a NBA.
alien
 alien-nepřítel státu Muž Kategorie
30.05.2007 21:24:24
Oshii: OK, k souvislostem jsem se dokopala. Ale nesouhlasím s tím. Ty mi nepřímo říkáš, že lidi se tu nesnášej kvůli tomu, že admini neplněj svoje povinnosti.

Příčina růstu agresivity? Zde je růst agresivity? Vezmem výrok "chcípni odpade" smazal bys ho? porušuje pravidla ZP? Dejme tomu, že ano. Je smazanej. Uživatel si to uvědomil a příště místo "chcípni odpade" napsal "chci abys umřela". To už pravidla neporušuje ale vyjadřuje uplně totéž.
Admin vykonal svou práci a výsledek? Náprava uživatele? Ne. Zmírnění "agrese"? Ne.
Myslíš, že když admin alienovi smaže jeho "výplod", tak mu tím zredukuje jeho nenávist?

Oshii ještě mi řekni, že jsi ty pravidla při registraci četl. (s důrazem na PŘI REGISTRACI)

Sorry, já sem chodím na odreagování a opravdu nepřemýšlím nad tím, že je tu možnost, že je zde někdo nervově zhroucenej, kterej by moje slova mohl pochopit jinak a spáchat sebevraždu. Jestli se to stane, věř že se za to nebudu cítit zodpovědná.

Poslední odstavec jsem nepochopila vůbec. Dodej čárky nebo zkrať věty.
argumentuju jako alien? - tohle už si budu brát osobně=//
 Jusik Žena26 Kategorie
30.05.2007 20:43:47
Jusík:
Add Off topic - říkám, že to co se mi nelíbí (viz to o adminech), je příčina růstu agresivity, nikdo tuhle věc tady nereguluje - viz i ten příklad s tím jiným webem. Pokud se ti zdá že to nesouvisí s tou první větou co je v zadání, tak fakt nevím, ale argumentuješ jako alien.

Myšlení - server ne, obávám se, že uživatel ano. Neříkám že server odpovídá za uživatele, ale za svá pravidla.

Alien, Dt atd. - proč někoho trestat, když to udělá znovu, že? Taky přemýšlím, že nečinnost je jednodušší.Pokud se ptáš, ano tohle admini můžou udělat - jen stále nevím, proč nemůže admin zavřít profil uživateli proti vstupu.

A ne, člověk sem nemusí lézt, ale poprvé sem vleze, vzhledem k tomu že při přihlášení akceptuješ nějaký pravidla, pak se nediv, že se divím že mi lhali.

Debil není člověk, kterej sem leze proti vůli. A taky je pravda že jsem si nechal dát ban, ale ne kvůli tomu, že bych sem lezl proti své vůli - to jen tak bokem.
Víš, když se člověkovi něco stane, neuvažuje racionálně. Nevidíš, jen hledáš východisko. Nejsi při smyslech.
Je trošku blbý, když máš armádu spásy, chodí ti tam lidi pro pomoc, ty jim řekneš "ok, nikdo neříká že tady něco dostanete" a nakonec to skončí tak, že tam chodí většina jen kvůli tomu se dívat jakej nejsi flegmatik a lidi jsou to poslední na čem ti záleží - aby se ti hlavně smáli. Nevím, mě to připadne trochu proti tomu, kvůli čemu to tam je.


Zildjian:
Co mažeš a co ne - nechápu, proč jsi tohle nenapsal sem 220623. Ten chlápek to myslel slušně, nevím proč se mu nedostalo tohoto vysvětlení. Možná by to ocenil víc, než jen "naprosto jasné provokoace se podle mě mažou"
Druhá věc je, že nevím proč to psát tobě do profilu, když říkám něco o adminech (obecně - to že uvádím i tebe - si taky admin), množící se agresivitě a zčásti jejich vině proč tady ty útoky jsou. - stále nevím proč by to nemělo souviset s touhle diskuzí a jít přímo k tobě do profilu, už jsem to už zkoušel.
Ad mazání - proč jsem to tady uvedl. Vzhledem k tomu co jsi smazal, neříkám že to nebyl spam, ale je ho zde víc - a agresivního.
Pokud je promazána stará diskuze, znamená to, že když ti dám seznam diskuzí, ve kterých je spam nebo čistě jen nadávky, jako pod tímhle uvedené, že se to budeš snažit promazat?
217676
219401
217269
217086
216941
6754
213607
215535 - kRICITE PRI ORGASMU?
11.05.2007 22:09:06
No jasně, že řvu: Ty blbá, neschopná krávo, zase to nedosáhlo ani nejhorší onanie!
alien
alien-nepřítel státu


nebo ty "chaty" tady:
200341
189309
216547
- jen pro příklad, že by ti připadlo že zde agresivita neroste díky neschopnosti mazat. O téhle formě agrese se teď bavím já. A nevím proč tohle nemazat. ;-)

Další věc byla, že vy jako admini máte na virtuální identitu jednice zásadní vliv. Vy pomáháte definovat prostředí ve kterém se pohybuje.
 Oshii Muž Kategorie
30.05.2007 18:12:20
Vy to NĚJAK žerete!
..
Ale neříkám, že to nebylo zajímavé počteníčko.
 Pry Muž33 Kategorie
30.05.2007 12:12:12
Jusik - chápš to správně, dík!:-)

oshii - zásadní tvé neporozumění je v tom, že Zp. by měla lidem pomáhat. Alien je člověk, který má skutečně velké problémy sám se sebou a pokud mu alespoň trochu pomáhá, když mu dovolíme zaujmout pózu velkého chlapáka, pak je třeba mu to umožnit, buďme přece lidé.
Proto ho nechávám zvracet mi do profilu, posílat stížnosti, žalovat na ostatní ošklivé uživatele, kteří jsou na něj zlí (tzn. všichni) a "spamují" mu profil (zatímco jeho 11 vzkazů do profilu během dvou hodin jistě spam není). Beru to jako svůj osobní příspěvek na chudé (duchem).
Občas si ale myslím, že takováhle charita by měla být alespoň odpočitatelná z daně:-(
 kristusek Muž37 Kategorie
30.05.2007 12:03:55
Jusik:
Nejinteligentnější holka na Zpovědnici, díky moc :-)
Oshii:
Jasná provokace je "omrdal jsem křečka a on mi prasknul, co mám dělat", provokace, kterou smazat nemůžu je "je mi 15 a znásilnil mě můj bratr, co mám dělat" - zvlášť když vidím, že to psal zaregistrovaný 20tiletý kluk (tenhle příklad si momentálně vymýšlím, princip je stejný)
Tam, kde si 2 lidi udělají z diskuze celonoční offtopic chat, se snažím mazat i bez upozornění.
Až se ti zase nebude něco líbit, napiš mi do profilu - a zestručni to na jeden, klidně delší zápis prosím.
 Zildjian Muž41 Kategorie
30.05.2007 11:22:09
Oshii: ok, dostals mě, takovej server ti nenajdu;))
Off topic to bylo, protože tahle diskuze je o nenávisti a ty jsi mluvil o práci adminů.
Server zpovědnice nezodpovídá za to jak si zformuješ svoje myšlení. To by mamka pak třeba mohla podat trestné oznámení, že je zde proamerická propaganda a já jsem ještě ve vývinu a oni mi popletou hlavu a blá blá blá;)) (nadsázka pochopitelně)

A co vlastně můžou udělat admini proti alienovi či DT? Ban? Smazat profil?
Vím, že to "nění omluva", ale tak to prostě je. Myslím, že normální člověk, když se mu něco nelíbí, tak může prostě ignorovat v opačném případě sem prostě nemusí chodit. To, že mu může ublížit jeho vlastní myšlení, který se zformuje pod vlivem některých individuí zde, je čistě problém toho člověka. Server za to nijak nezodpovídá.

Když je někdo "nevyrovnanej" jak říkáš, a je mu zde ublíženo, tak už sem nepříjde, když ví, že mu působení zde nedělá dobře. Ten kdo sem ipřesto furt leze je debil a není mu pomoci;))
 Jusik Žena26 Kategorie
30.05.2007 10:11:14
Alien - Ty seš úplně mimo:-) - můžeš mi dát jediný příklad mé naprsoto nenávistné reakce, reakce v níž bych ukazovala své údajné komplexy nebo reakce ukazující na zahořklost? Tou zahořklostí jsi mě zvláště pobavil, vždyť o mém životě nevíš naprosto nic - to jsou právě ty psycholigické profily o jejichž zcestném vytváření hlavně od tebe jsem mluvila - , nevíš, zda-li jsem vdaná, kolik mám dětí, jaké mám zázemí, jak úspěšná jsem v tom, co dělám.. Ale jak říkám, hoď mi sem jedinou citaci něčeho, kde toto nějak ukazuji - nenávist apod. Vím, že mi sem nic nehodíš, neboť nic takového nikde není - já žádnou návist nerozdávám narozdíl od tebe..takže mi sem max. napíšeš nějakou sra..ku, že si to mám (ten důkaz) najít sama, nebo že je to všude a tím se z toho vykroutíš..
To že máš celkem ucházející styl psaní - mám na mysli syntax, gramatiku (nikoli obsah poch.) atd. neznamená, že jsi inteligentní, spíš máš tu mysl tak jako ořezanou určitými směry, že něco tobě vysvětlovat nemá naprosto žádný význam a nehodlám tímztrácet čas...ale velikou pravdu měla Jusík, že je to zde forma zábavy řešit přiblblé spory, tak to dělám (mám teď v osobním životě činit nějaká důležitá rozhodnutí - tak tímto se alespoň dobře odreaguji) a myslím, že spousta lidí tě takto bere (jako prostředek k odreagování se) baví se tebou a proto jsi tak populární:-)

Nicméně udivuje mě, že čověk jako ty zde pořád mluví o lásce, to je nějak tochu mimo - ukaž mi normální holku, které by nevadilo, že se její přítel k ostatním chová jako magor, projevuje velice silné znaky despotismu, uznává jedině své názory a náhledy - typická a ukázková sebestřednost, poch,. řeší své vnitřní komplexy, ale navenek tvrdí jak je vyrovnaný (úsměvné:-), má sklony k primitivnímu a povrchnímu posuzování lidí a na základě toho jejich odsuzování a nebo tak činí, když se mu to hodí, viz Angelusi, najednou je v jistém negativním seznamu lidí, i když před tím byla jistojistě v senamu jiném..i když tam se dá alespoň říci, že jsi ji poznal i trochu lépe, ale ty ostatní reakce plodíš na základě naprosto neadekvátních indicií, ale je lidé jako ty to asi jinak nedokážou..

ALE - stejně si pořád mylím, že si obecně děláš prdel a je to jen dlouho a (nevím jestli namáhavě) budovaná póza, protože být zajímavý, byť i negativně, je přece lepší než šedý průměr, že? Takže občas ti na to skočím, prot. poch nevím, jak je to ve skutečnosti (nejsem ty a nevymýšlím si fakta), ale obecně si myslím, že je to všechno hovadina a jen tvá internetová podoba, kterou si takto buduješ s cílem být zde zajímavá a silná osobnost...jinak to přece není ani možný:-)..možná jsi ve skutečnosti hodňoučký a miloučký :-)))
 kikiwhite Žena37 Kategorie
30.05.2007 09:48:36
bla bla bla ani sem to nedočetl, nudaaa
Smajlík  mwmwm Muž24 Kategorie
30.05.2007 09:38:43
kdybych si brala všechno, co mi tu kdejakej blbeček napíše, tak bych se zbláznila ...

jinak za vše může ztj ... to je jasný i slepýmu ...
Smajlík  Lene Žena26 Kategorie
30.05.2007 08:31:13
Taky to nechápu a podle mě je to daň za virtuální komunikaci. Protože vlastně sedíš u počítače a klofeš písmenka do klávesnice. No a jedinci, kteří jsou jaksi bez určitých vlastností si to neuvědomí či nedomyslí, či někdy jen prostě machrují.
 Intel Muž32 Kategorie
30.05.2007 08:03:37
Co mi to připomíná? Že by jistou osobu, která o sobě ráda tvrdí, jak se snaží pomáhat a přitom se neštítí toho říct někomu, aby si šel skočit z Nuseláku?

No nic... Nenávist nechápu a nikdy chápat nechci...
 Oriq Žena30 Kategorie
30.05.2007 07:11:06
no já všiml že má Undropich s Ližprdelkou společný nepřátele
 Terror Muž29 Kategorie
30.05.2007 01:52:56
Jusik: Uveď mě jen aspoň jeden server, kde může uživatel nadávat adminovi do kurev a že mu rozbije hubu. Aspoň jeden, plííís ;-)
Smajlík  Oshii Muž Kategorie
30.05.2007 01:45:18
Že o tom píše někdo tak napěchovaný nenávistí, komplexy a zahořklostí jako ty, je tragikomické.
Co se týče mě, nenávist neobsahuju, rozčílit mě nemůže nikdo a skoro nic, kromě sportu, kde to mám od sebe povolené.
Jsem vpodstatě flegmatik a cynik.
Říkám a píšu hodně tvrdých věcí, narozdíl od jiných je každému řeknu i do očí a jsem vždy naprosto v klidu.Vždy mě rozesměje, když si někdo myslí, že když napíšeš někomu, aby chcípl, nebo napíšeš velké písmeno či vykřičník, tak ti jde pěna od úst-sranda.
Jsou lidé, co píšou adekvátně tvrdě, aniž by je to jakkoliv vnitřně rozhazovalo, pak jsou lidé, kteří si tady spíš hrají s morčátky(urvisu, undra), pak ti, kteří jsou vnitřně mimo na každém kroku(ty, ilustrace, Angelusi, většina mániček, necros, narcohafík atd.), pak ti, co tady cíleně škodí a ubližují(kristusek, oshit, terlůzr, prostě všichni členové ztj)
no a pak vyslovení psychopati jako oshit(ano, ten patří do každé negativní kategorie).
Každopádně v tvém případě víc než kdy jindy platí, že píšeš o svém vlastním problému.
alien
 alien-nepřítel státu Muž Kategorie
30.05.2007 01:42:15
Ovšem záleží na přístupu. - o tom mluvím. Nemůžeš se chovat podle sebe k ostatním. Jsme každej jinej. Nemůžeš být sobec tím, jak se budeš ohánět svým příkladem. Nemyslím si, že zde jsou jen samí pohodoví vyrovnaní lidé :))
Nemyslím si, že je jen jeho vina, že ty blbosti tady jsou.(promiň za ty s***y) ;-) - To je ono. Jenže nic nenasvědčuje tomu, že by se něco mohlo měnit. O tomhle je tahle diskuze.
A ještě v první větě máš zmíněnej "na tomhle serveru", takže to nebylo offtopic. Ptala si se, co se mě nelíbí co se týče aliena. Řekl jsem to. Nevím proč bych se potom nemohl chovat takhle já. A pokud bude problém, ať se klidně začne, ale oklikou přes něj.
Takže to hlavně dělá proto, že se mu to dovolí. V reálu by ho lidé obešli, nebo mu "domluvily" různým způsobem. Tím chci říct i to, že na naše chování, má vliv i okolní svět, v tomhle případě virtuální ;-)
Jinak neříkám že tu nikdo nepomáhá, to bych neudělal. :)

Dt je případ jinej......podle svého si můžeš vypálit i hafo věcí. Zda je to správný je věc už jiná. Navíc nechápu, proč tady někdo dává prostor někomu, kdo sem vyloženě nepatří a je v rozporu se samotným účelem tohodle webu. Proto jsem mluvil o pravidlech a adminech. Stejně jako nadávky, DT není výjimkou. Její seznam už dávno není jen o faktech.

p.s.: Když přemýšlíš, neublíží ti internet, může ti ublížit vlastní myšlení. Zde si ho můžeš zformovat. Přicházíš sem pro to. Aspoň ti to slibují.
Smajlík  Oshii Muž Kategorie
30.05.2007 00:20:53
Oshii: tak délkou textu jsi "poalienil" ;))
To, co jsi však psal bylo krapet off topic. Vyjádřil jsi spíš nespokojennost s adminy. A zvýhodňování aliena. Dokavaď budou admini lidi (a ne počítače), bude tam přítomen lidskej faktor tudíž to nikdy nebude "každýmu stejným metrem". Co se týče nejednotnosti v práci, též to považuji za chybu.
Tolik k práci adminů.
Co se týče DT, tak k tomu mám postoj přesně takový, jaký se ti nelíbí. Od doby co je internet dynamický, při vkládání informací musíš počítat s tím, že s těmi daty bude každej nakládat podle svého. Někdo si je "zálohuje" někdo zkopíruje apod.
Stále zde dost lidí pomáhá i přes to, že je to tu zahlcené ehm "sračkami".

Myslím, že člověk, kterej leze na internet a není na něm prvně určitej nadhled má. ZP není místem hříchů, tohle se děje všude na netu, takže zas tak moc ti nováčci netrpí. A ublížit internet může opravdu jen minimálně. Ovšem záleží na přístupu.
 Jusik Žena26 Kategorie
30.05.2007 00:04:26
Někdo má tak narušenou psychiku a sebevědomí, že si svou převahu prostě potřebují někde prokazovat. No a když v reálu na to nemají (protože na to je moc velký srab), tak se takto ventilují na internetu.

S tím nic nenaděláš. Někdo se jako debil bude prostě chovat a hledat pro to nějaké logické odůvodnění je asi nemožné. Prostě to ignoruj ... Jiný recept není ...
Smajlík  Votrapa Muž Kategorie
29.05.2007 23:41:34
p.s.: A admin by podle mýho neměl nikdy říct něco be smyslu "nemáš ten správný nadhled". Aspoň ne tady. Pak zde nemá co dělat. Lidi zde nehledají nadhled a zřejmě ho ani nově příchozí nemají. Podle mě jsou to jen alibistické žvásty......
Smajlík  Oshii Muž Kategorie
29.05.2007 23:28:35
Jusik:
Ještě něco (píšu při přemýšlení - je to roztahaný). To že mě to nevzalo neznamená, že mě to budu dokazovat lhostejností. ;-) Jen nevím, proč si ten jarinek stěžuje. Na co. Na sebe? :))
Smajlík  Oshii Muž Kategorie
29.05.2007 23:21:34
Jusík:
Provokovat a chovat se jako on (dělat kreténa), jsou dvě rozdílný věci.
To že mě baví ho provokovat je věc jiná (díky tomu mě to neunaví a neotráví),než mu oplácet stejnou mírou.To proč to dělám je moje osobní věc - netýká se jeho urážek, netýká se mého spasitelského komplexu. Stále spousta lidí zapomíná, že nesprávná pomoc ti může UBLÍŽIT - to se ale opomíjí.

Víš, nelíbí se mi, že někdo napíše adminovi do profilu dehonestující věc o druhých ( normálně tomu říkám pomluvy), a nejenže se nic nestane, ale ještě se dočká normální odpovědi.Potom pár dalších jedinců mezitím si dělá z toho člověka srandu a píše o něm sračky (kb,minstrel,colorlight,aenigma,vesalia a obávám se že i autorka tohoto článku, atd.) - zvlášť to není dobrý pro člověka, který hledá radu a neví od koho.

Stejně tak se mi nelíbí, že je první strana plná sraček a admin maže věci aby se náš narcis neurazil.

Stejně tak se mi nelíbí, že jeden admin řekne "naprosto jasné provokoace se podle mě mažou ", druhej souhlasí a druhý den jeden z nich píše pod zpovědi rozhřešení "provokace".

Stejně tak se mi nelíbí, že když něco vytknu adminovi, je mi řečeno že si "mám jít hrát na policajta jinam". Když to řekne druhej, vesele se maže.

Stejně tak se mi nelíbí, že jeden jedinec to tady zasírá spamem u starých zpovědí jen aby si ulevil chudáček. Proč se dívat na ostatní - ohledy platí jen pro vyvolené :).

Stejně se mi nelíbí, když píšeš zpověď - někdy ti pomůže pocit, že ji můžeš kdykoliv smazat. DT tohle neumožňuje - to že ten ichtyl dělá seznamy je akorát její věc, ať si udělá reklamu, že. Kdo ze stálic by sem napsal teď zpověď o drogách? - zřejmě tak zase neškodnej není. Zvlášť tomuhle webu.
A věci typu - napíšeš to, je to věc veřejná, ano, jenže ty by jsi si měla určit po jakou dobu. Jsou to tvoje věci. Nikdo ti do toho nemá právo kecat. Zvlášť když to je podmínka která je ti slíbena.
Stejně tak se mi nelíbí, že admini nedrží při sobě. Mají tady bordel, sice dělají ale nemají autoritu.Alien ji taky nemá, ale jen díky tomu že ze sebe dělá vola, pár "týnejdžrů" se slituje.

POKUD JEDNOU PORUŠÍŠ PRAVIDLA A ZAČNEŠ TO TOLEROVAT, POZBÝVÁ PRAVIDLO PLATNOSTI - PŘESTÁVÁ EXISTOVAT, NENÍ. - FUNKCE ADMINA JE UDRŽET JEHO EXISTENCI - aspoň jsem měl takovou najivní představu.
Pokud ale přestává existovat,nevím pak za co se chce tady admin zasadit. Proč někoho trestat, když to udělá zas? - na tohle si odpověz. Tohle mě řekl nedávno jeden úžasnej človíček a odpověď je jednoduchá. Trestat ho proto, že všichni máme ještě zdravej rozum.
Jako lidi snad dokážeme rozlišovat. Pokud ne, posunou se ti hranice, pokřiví se ti vidění, nejsi v normálu. Pak jsi ale jiná, díky neschopnosti rozlišit vidíš jen dvě věci, zlo nebo dobro - zdravý rozum už není zdravý :).Pak je potřeba tě spravit kvůli fungování společnosti (komunity atd.), šoupnout bokem nebo zjistit co s tebou. Sedět a dívat se? Nevím na co.Čekat na zázrak můžeš do smrti.

Argumentov
Smajlík  Oshii Muž Kategorie
29.05.2007 23:04:42
Tohle bych viděl jako problem spíš v tý rovině, že jsou tu lidi, kterejm kdokoliv nabulíkuje svoje smyšlený problémy a starosti a oni mu div nepošlou svojí vejplatu. Vzájemný urážení a útočení nevidim jako problem, za prvé to má mnohem blíž k realitě, než se chovat za každou cenu jako samaritán a "sloužit" tady jak otrok dobré věci, která je dobrá jen natolik, jak jí autor popíše a za druhé si to ty lidi do očí stejně neřeknou, viz srazy, kde pak takoví dva útoční názoroví oponenti normálně kecaj, případně seděj každej na opačnym konci stolu.
 DIRT Muž28 Kategorie
29.05.2007 22:42:04
Mě jem mrzí, že si někteří jedinci myslí, že nemám na to pracovat s dětmi a mládeží. To je to samé jako kdyby někteří z vás tvrdili, že Menšík (budiž mu země lehká) neuměl hrát. Tak člověk už jezdí od pěti let na tábory, miluje přírodu a hry v ní, jde studovat školu, která mu má rozvířit obzory a nakonec si zde vyslechne, že by mu dítě do péče nesvěřili, na čundr by s ním nešli, do jeho klubu by patřit nechtěli apod. Naštěstí to právě tvrdí jen někteří jedinci.

Pozn.: Jinak bych chtěl poděkovat všem, kdo mě tu drží při síle a občas mi napíší na ICQ pár hezký vět, děkuji (však vy víte kdo)
 R-I-K-I-T-A-N Muž29 Kategorie
29.05.2007 22:15:36
chcipnete odpadi opereny a okundeny :-))
 Svejk Muž Kategorie
29.05.2007 22:14:46
Promiň, ale já za tím vidím rozbor něčeho, co přesahuje lidské chápání...
 Noel821201 Muž35 Kategorie
29.05.2007 21:34:01
Oshii : ehm? to jsem trochu nepobrala. tebe baví ho provokovat, ale už tě nebaví ze sebe dělat kreténa? V případě, že provokovat = dělat ze sebe kreténa, tak si odporuješ. V jiným případě mi pověz, kdy ze sebe děláš kreténa?

Nejde jen o tebe v souvislosti s tebou (př. napadá tvou přítelkyni), nebo jakože vůbec se ti nelíbí, jak alien napadá některé osoby?
btw: já se s alíkem rafala asi půl roku, takže vím, jak moc umí bejt příjemnej. To že jsem nejhorší kurva odpad apod. jsem si už taky vyslechla. A upřímně řečeno, je nás tu na ZP tak moc (co do kurev a odpadů) že mě to za srdce moc nevzalo.
 Jusik Žena26 Kategorie
29.05.2007 21:31:29
Občas se taky nechám strhnout k nějaké zbytečné výměně názorů. Ale většinou se snažím řídit tím, čím se řídím v normálním životě: S blbci se nebavit. S některými lidmi diskutovat, to je opravdu ztráta času, házení hrachu na zeď. A s některými lidmi tady na Zp bych se v normálním životě nejspíš ani nedal do řeči, a pokud, tak bych jí co nejrychleji ukončil.
Baví mě diskutovat, ale nechci ztrácet čas a otravovat se s někým, kdo za to nestojí. V normálním životě mám stresů a problémů dost, takže pokud si zapnu zpovědku, tak proto, abych si přečetl nebo se zúčastnil nějaké zajímavé diskuse, která mi něco přinese. Klidně se budu přít o názor s někým, kdo má něco v hlavě, ale co nemám rád, je osobní osočování, pitvání se v druhých, nadávky apod.
 Cocteau Muž99 Kategorie
29.05.2007 21:28:22
Jusik: Na rovinu. Mě ho baví provokovat. Ale proč? Zkus nad tím někdy popřemýšlet. A jestli to někdo sleduje je mi někde. Nestojím o to. A to že tady dělám ze sebe kreténa mě taky už moc nebaví. Bohužel nejde jen o mě, víš.
 Oshii Muž Kategorie
29.05.2007 21:19:24
Oshii: tak myslím, že proti alienovi už jsme tu všichni očkovaní=) To je případ úplně mimo, resp. z jiné dimenze;D

Dobře víš, že tě samotnýho baví ho provokovat, a zbytek ZP baví to sledovat=)
Smajlík  Jusik Žena26 Kategorie
29.05.2007 21:16:51
sory za chyby
Smajlík  Oshii Muž Kategorie
29.05.2007 21:15:22
Jusík: A připadne ti tohle jako humor, zvlášť když tě tím otravuje furt, nehledě na to, že to někomu nemusí působit dobře? Třeba jen někomu koho znáš... Nehledě na to, že útočit na někoho koho znáž, většinou tvůj partner je totální svinstvo:

Doufám, že brzy chcípneš nebo tě někdo umučí a zabije-přeju ti to.

Vše, co se ti stalo v dětství, byl taky trest za to, co děláš teď.

Jinak jsi nejen zrůdnej kripl, ale ke všemu jsi i hloupej.

Chcípni konečně, udělal bys tím jediný dobrý skutek pro lidstvo i pro zpovědnici.

Nepočítám to, že mě napsal něco o tom, že píča k píče sedá. ;-)
Smajlík  Oshii Muž Kategorie
29.05.2007 21:11:29
kikiwhite: máš pravdu, sama bych to jen tak někomu nenapsala. A kdybych někoho nenáviděla tak bych mu to nenapsala už vůbec. (uchýlení k nadávkám je vždy osobní prohra)
Pro některé je tento slovník však pouze vyjádření nelibosti. Jeden člověk ti řekne. "jsi blbá" druhej "chcípni odpade" a oba maj na mysli totéž a cejtí to stejně.
 Jusik Žena26 Kategorie
29.05.2007 21:09:16
Jusik:
To sice ano. Ale vem si, že se se svým mladým rozejdeš, napíšeš sem něco, při čem ti není zrovna nejlí (např. to s tvou tetou) a někdo ti tam napíše jaká nejsi kurva. Přilepší se ti když budeš brečet?

A teď druhý příklad: Vem si člověka, kterej hlásá veřejně že by ženskou třískl. Naproti němu člověka, kterej se něměl dobře a prožil si svoje (např.ženská od chlapa). Myslíš že se jí přilepší, když na ni bude někdo útočit asť chcípne?

A teď třetí extrém: Proč někdo do prdele přidává ( někdy až 3 roky po začátku zpovědi) tyhle texty: - než to přečteš, řeknu ti jednu věc. Ne, nechápu člověka kterej brečí u adminů, nadává jaký ženský nejsou kurvy a nakonec si nechá promáznout diskuzi kvůli spamu, jen proto, aby si smazal spam, kterej dal jinam? Jo, tomu říkám přizdisráčství.

Jinak, když píšeš zpověď, není to o tom že ti nic nemůže ublížit a máš nadhled. Většinou ji píšeš když ten nadhled nemáš a nejsi na tom dobře. Nehledě na to, že je svinstvo znehodnocovat názory jiných. Povětšinou tím, že mu řekneš krypl a pod.

p.s.: Kdybych ti začal veřejně vykřikovat, že tvůj mladej je píča, a ty seš jen odpad kterej by měl chcípnout. Bererš to jako srandu? Já ne, ale srandu z něj mám (obávám se že sem si na to zvyk). Jen mě sere, že to otravuje jiný lidi - někdy je to osobní.


219401 - Kluk z chatu-zrada!....=(Mi lovala sem h

24.05.2007 20:09:39
Ps: Klasicky po žensku překroucená pravda na lež, kde se z chlapa udělá hajzl a z holky hodná holčička chudinka, i když je všechno úplně naopak.
Začni první u sebe, pak můžeš něco chtít po ostatních.
alien

217676 - jsem zradce naroda a zapadni civilizace?

17.05.2007 23:52:05
Ne, ty jsi jen kripl a duševní ubožák.
Jinak vzhledem k neschopnosti vesalky v posteli pochybuju, že bys byl potrestán.
...ups...no, tak už je to venku, je mi líto.
alien

217086 - s kym ma byt kdyz miluju oba?

16.05.2007 13:36:57
mary: Netuším, kde jí nadávám.Já jí narozdíl od většiny smysluplně radím k věci a neposvěcuju jí kurvení jako vy.
Vladuch: Tykej sobě rovným, demente a chovej se na netu tak, jak by sis dovolil mimo net.
Ve dvaceti si neumíš ani vyhonit, natož abys něco tušil o ženských, mladej.Však ony už tě naučí.
A že jsou všechny ženský děvky, kurvy a svině, je jen fakt, bez ohledu na nějakého aliena.
alien

To co jsem ti zde uvedl, je jen opravdu malý zlomek něčeho, co někomu přerostlo přes hlavu a zdravý rozum. ;-)
Navíc nechápu člověka, kterej furt něco mele o osobním setkání v noci na andělu, ale jinde ne, nehledě na to, že by to na srazu nikomu neřekl hrdina.
Smajlík  Oshii Muž Kategorie
29.05.2007 21:04:52
Jusík - ale ano, je to možná jistá forma nadsázky, ale napíšeš to každému? Já bych to tedy fakt napsala jen tomu, koho silně nenávidím ( i když bych to tak doslovně nemyslela, to je fuk, už samo o sobě to je hnusné), proč bych to jinak psala..Je to prostě vyjádření nenávistnéhoi postoje, nemohu si pomoci..
 kikiwhite Žena37 Kategorie
29.05.2007 21:01:01
kikiwhite : myslíš, že "chcípni odpade" není nadsázka a dotyčnej si skutečně ze srdce přeje tvoji smrt? Ale no ták.
Smajlík  Jusik Žena26 Kategorie
29.05.2007 20:59:14
pardon - serveru ne severu:-)))
 kikiwhite Žena37 Kategorie
29.05.2007 20:58:33
Svejk - ale přecitlivělá nepřecitlivělá:-) já o tom prostě jen diskutuji, od toho jsem na diskuzním severu, ne?:-)
 kikiwhite Žena37 Kategorie
29.05.2007 20:53:49
kikiwhite: nebud tak precitlivela :-))
 Svejk Muž Kategorie
29.05.2007 20:51:27
Jusík - "upal se" mi přijde jako nadsázka a "chcípni odpade" atd. mi jako nadsázka nepřijde. další příklady sem nechci z urč. důvodů psát...dobrá, slovo extrém je asi relativní...ale mně to tak přijde ve srovnání s normální výměnou názorů..
 kikiwhite Žena37 Kategorie
29.05.2007 20:44:41
kikiwhite: tak já nevím, který extrémy máš na mysli?
Já jsem zatím, nic co bych označila za psychicky nezdravou nenávist, neviděla. To, že ti někdco napíše do profilu "chcípni" mi nepříjde jako nějakej extrém. A vůbe, první co mě napadne, je odpovědět "rozkaz, pane". Vždyť to ani neurazí, a dotyčnej to sotva myslí doslovně.

V každý druhý zpovědi jsou rozhřešení typu "upal se" a taky to není z nenávistí;))
 Jusik Žena26 Kategorie
29.05.2007 20:39:59
Ježiši, sory. U Zildjiana ne i Zildjiana :(( Se omlouvám.
Smajlík  Oshii Muž Kategorie
29.05.2007 20:39:32
ilustrace - ano, o těchto případech mluvím..
 kikiwhite Žena37 Kategorie
29.05.2007 20:39:31
ted me napada jeste jedna vec a to ze clovek se tu obcas nad necim zarazi a nesu tu zlobu sebou a potrebuje ji vybit vlastne se da rict ze pocitac jako by bylo nejaka osoba ale my si neuvedomujeme ze ma v sobe vice osobnosti a tak nektere pocity predava na jinou osobnost i pro tu ktera si to ani nezaslouzila ale tohle si ten dotycne ani neuvedomi a tak to dela z nevedomosti. A z druhe strany je to snad jasne......
 scute Muž26 Kategorie
29.05.2007 20:38:31
Jusik - ale jo, máš hodně pravdy na tom, že ty hádky jsou určitou formou zábavy či odreagování se:-), ale já mluvím o těch extrémech, normální hádky beru, to je OK..:-)
 kikiwhite Žena37 Kategorie
29.05.2007 20:37:29
Taky to nechápu a zažila jsem si to, jak nám tady alien přál smrt a ještě na nás chtěl podávat trestní oznámení...
Nechápu to, protože přeci jenom, jde jen o internet. A lidi, co to dělají mají evidentně problém sami se sebou.
 ilustrace Žena33 Kategorie
29.05.2007 20:34:38
Už mi bylo minimálně třemi různými identitami na ZP řečeno, že mě maj prokouknotou skrz naskrz;)) (zřejmě jsem průsvitná;))

Jj, ta nenávist je zde občas opravdu za hranicema normálního popichování. Ale věřím, že v reálu by jen mávli rukou s tím, že "mi to za to nestojí". Možná je to jen částečná ventilace špatné nálady, kdo ví.
Ostatně mě to moc nežere. Stejně jako to nežere většinu těch, co nenávidí nebo jsou nenáviděni. Je to jen internet. A ty ádky jsou stejně tak pouze odpočinkem a formou zábavy.

PS: zdraví vás komunistický podčlověk s borščem místo mozku ve kterém se tatarský zdegenerovaqný póvl nezapře.
Smajlík  Jusik Žena26 Kategorie
29.05.2007 20:31:39
Jinak se obávám, že těchhle věcí tady bylo a ještě bude (viz. např. někdy Amarus). Jinak např. si myslím, že zdejší admini by mohli vyprávět (nejvíc asi Kristusek) :)
 Oshii Muž Kategorie
29.05.2007 20:18:10
Ježiš, můžeš mi odpovědět? (Když ne ani teď, už mě to přestane zajímat.)
 U*n*d*r*a Muž25 Kategorie
29.05.2007 20:17:08
Ale nejhorší je skrytá nenávist vůči světu - viz DT.
 Oshii Muž Kategorie
29.05.2007 20:15:16
Mra.pol. - no tihle/tento by se ztoho určitě v poho vzpamatoval:-))
Undra - nenašla jsem to....
 kikiwhite Žena37 Kategorie
29.05.2007 20:13:50
Nechápu to, ale stačí si u mě počíst v profilu. Takže asi vím o čem mluvíš. Bohužel, když některým těmto lidem dáš pocítit jejich medicínu nebo si z nich nedejbože uděláš srandu, je zle (viz zápisky jednoho jedince i Zildjiana).
Ale zřejmě je to proto, že když se s nažíš něco dělat, většinou si nejvíc všímáš toho, jak se tě něco v životě dotklo. Pak se bohužel zafixuješ natolik (hlavně psych. slabší jedinci), že se stáváš v svým slepým zájmu tím kým tak opovrhuješ. Ovšem zde působí z anonymity ještě paranoia (jen obrazně) - takže tenhle připoutaný jedinec se u své jediné věci kterou zná, stává člověkem slepým a bohužel i tím kým by chtěl být - např. násilí - snažíš se jej vymítit tak slepě, že bohužel se dopustíš i násilí. Pokud jsi člověk odolný a vyrovnaný, zachováváš si stále nějaký zdravý rozum. ;-)
Snad to není chaotický :(
Smajlík  Oshii Muž Kategorie
29.05.2007 20:10:18
Jde o Aliena?
 U*n*d*r*a Muž25 Kategorie
29.05.2007 20:08:58
Svejk - ale říct někomu, že je dement je ještě OK, o tom jsem nemluvila - viz věta z mého textu - "Drobné rýpání, urážky či nepříjemné narážky poch. beru, ale např. říct někomu, koho neznám, "chcípni"?? "
Mně zaráží ty extrémní věci - ty, i když jsem se s tebou hádala o psech:-) atd., k těmto lidem rozhodně nepatříš a to ani zdaleka:-). Projevovat navzájem nesympatie normální je, ale to co jsem popsala, podle mě ne...
 kikiwhite Žena37 Kategorie
29.05.2007 20:08:38
kikiwhite : tak prece nejsi mrcha ne? Takhle aspon mluvis naprosto neurcite, jeste by se do tech chudaku vsichni pustili a oni by se z toho nevzpamatovali! No ale z cire zenske zvedavosti by me docela zajimalo, kdo to byl:). Ale pokud si to neberes k srdci, je to v pohode, oni se akorat ztrapnujou, ty ses vitez.
 Mravenci polepsovna Žena Kategorie
29.05.2007 20:07:03
kikiwhite - Leda jestli v intervalu od vložení zápisu do jeho smazání byl na Zp. nějaký z robotů Googlu. Zkus to takhle - zadej do Googlu: kikiwhite xy site:zpovednice.cz . xy - Jméno toho provinilce.
 U*n*d*r*a Muž25 Kategorie
29.05.2007 20:06:14
neni
 Svejk Muž Kategorie
29.05.2007 20:05:21
no nekdo si toto chovani docela zaslouzi sice bych nerikal veci jako "chcipni" protoze todle do vecne diskuze nepatri [a taky by neposlechl tak je zbytecne to rikat] ale rict dementovi ze je dement uz tak od veci
 Svejk Muž Kategorie
29.05.2007 20:05:08
Ty jsi mně nepochopila - nechci hádat. Tak kdo a co přesně?
 U*n*d*r*a Muž25 Kategorie
29.05.2007 20:04:42
Undra - dá se to z toho profilu vygooglovat?
 kikiwhite Žena37 Kategorie
29.05.2007 20:03:46
Undra - můžeš dvakrát hádat, kdo mi to řekl - řekli mi to již dva, kteří kupodivu:-) používají velice podobné obraty i nadávky:-)
 kikiwhite Žena37 Kategorie
29.05.2007 20:03:30
Kdo ti tam co přesně napsal? Nemlž. :-)
 U*n*d*r*a Muž25 Kategorie
29.05.2007 20:01:38
Mrav. polepšovna - no, já to psala z vlastní zkušenosti, škoda že jsem si smázla z profilu, co mi tam dotyčný dobrák asi před 4 dny z ničeho nic napsal..lituju, že jsem to smázla - mohla bych to dát jako příklad s odkazem na můj profil:-)
 kikiwhite Žena37 Kategorie
29.05.2007 20:00:24
Tobě někdo napsal "chcípni"? Řekni.. já mu, nebo jí něco řeknu. :-))

No, o čem píšeš, je velmi jednoduché vysvětlit. Nenávist se nemusí zakládat na komplexní znalosti člověka. (Uvedu na příkladu: někteří jsou zde nenáviděni z důvodu, že jsou mnohem chytřejší než jiní.) Absence této komplexní znalosti umožňuje rozvinutí čisté, bezvýhradné a dá se i říci dětinské nenávisti.
 U*n*d*r*a Muž25 Kategorie
29.05.2007 19:58:56
kikiwhite : Nejspis jsou bud precitliveli nebo si proste neuvedomujou, ze nejde o zivot. A kdyz nejde o zivot, jde o hovno. Je fakt zbytecny tady vest takovy hadky na zivot a na smrt, ktery jsou vetsinou pak uz jen soubojem, kdo toho druheho vic ponizi. Ale vsimni si, ze je to vetsinou mezi chlapama, proste chlapska jesitnost. Jsou jako maly kluci na pisecku, soutezi, kdo tomu druhymu vysype na hlavu vetsi kyblicek. Ale nepredelas je, budou to delat porad.
 Mravenci polepsovna Žena Kategorie
29.05.2007 19:53:11
Mrav. polepšovna - no právě proto že ji neberu tak úplně vážně, (jasně taky se nechám vytočit)tak nechápu, jak někteří mohou na základě takovéhoto serveru tak vyvádět...
 kikiwhite Žena37 Kategorie
29.05.2007 19:47:58
Ne, nechapu to uplne stejne jako ty, ale pokud se me to osobne netyka, je mi to jedno. Proste tady to musis brat s nadhledem. Ti, co tady pisou slova jako "chcipni" atd., si akorat leci komplexy. Kdyby byli v pohode, byli by otevreni normalni diskuzi a pokud by jejich oponent porad mlel treba o tom samym, ignorovali by ho, ale zesmesnovani kvuli zivotnimu stylu nebo nazoru je samo o sobe dost smesny. Z netu cloveka nikdy nepoznas tak, abys mohl objektivne posoudit co proc a jak dela, takze nezbyva nez se obrnit, kdyz te nekdo posle na predcasnou smrt, tak se tomu akorat zasmat a drsne vymeny nazoru jinych lidi nejlip ignorovat, nikoho neobhajovat, max sama sebe, pokud to ma smysl. neni to plnohodnotna komunikace, i kdyz to tady nekteri tvrdi. Proto neni treba ji brat uplne navazno.
 Mravenci polepsovna Žena Kategorie
29.05.2007 19:46:27
Narcomafia - hele, nedělej si prdel:-). Mě fakt zaráží psychopatická nenávist určitých jedinců na základě virtuálnách identit a zvláště mně zaráží, jak si tito jedinci umí vytvořit profil prakticky všech lidí zde a jak o každém všechno ví..to je vše...že jsou na sebe lidi obecně zlí je jasná věc, to víme všichni, o tom jsem nepsala:-)
 kikiwhite Žena37 Kategorie
29.05.2007 19:41:19
kikiwhite----->Já to taky nechápu,proč jsou zde na sebe lidi zlý...
Smajlík  Narcomafia Muž25 Kategorie
29.05.2007 19:39:30
to jo odemne by to mohlo byt jeste prokladany mimoverbalnimy udery do bricha
 Sosarian Muž Kategorie

Lednový výprodej

Přidání rozhřešení Starší zpověďNovější zpověďHlavní stránka
TVÁ PŘEZDÍVKA:

OPIŠ BEZPEČNOSTNÍ KOD:
Captcha

Tento inzerat koupíte on-line od 100 Kč.
Přidej inzerát on-line od 100 Kč
TEXT ROZHŘEŠENÍ:

PŘILOŽ SMAILÍKA:
Smail Palec nahoru Smail Hrozící Smail Drží palec Smail Není to důležité Smail Dostaneš do huby Smail Smutný Smail Cože?? Smail Safra Smail Pusinka
jupííí tak bacha držím palec to je fuk tumáááš ach jo no nééé ?! safra mmmuc
(žádný )


Změňte svoje cookies preference

Nejlepší chorálová skupina světa... GREGORIAN 2020 ...20th ANNIVERSARY WORLD TOUR.

REKLAMA
Copyright 2003 www.zpovednice.cz + www.spovednica.sk