Cookie Consent by Free Privacy Policy website
Navigační lišta REGISTRACENavigační lišta TABLONavigační lišta STATISTIKANavigační lišta SOUTĚŽENavigační lišta POMOZTENavigační lišta REKLAMANavigační lišta KONTAKTNavigační lišta
Navigační lišta
Horní lišta bez menu
Logo Zpovědnice
Online zpověď Návštěvní kniha Nová zpověď Časté dotazy
Dolní lišta Dolní lišta Dolní lišta
Nabídka voleb Dolní lišta voleb
Diskuze č.207546, vloženo 12.04.2007 15:31:38 Starší zpověďNovější zpověďHlavní stránka
Majitelé PSŮ a BEZOHLEDNOST
Vím, že to tu již určitě bylo mockrát, ale je to stále aktuální téma: Opravdu mi čí dál tím víc vadí bezohledné a sobecké chování majitelů psů, zejména ve městech. Bydlím ve čtvrti rodinných domků, kde jsou v blízkosti bohužel i bytové domy s tzv. sociálními byty. Je to pro mě nepochopitelné, ale skoro každá rodina žijíci v těchto "sociálních bytech" vlastní psa a to dosti velikého. Skoro mi připadá, že čím menší byt člověk vlastní, tím většího v něm chová psa.
Je pro mě nepochopitelné, že lidé, kteří jsou na sociální podpoře, mají ještě na to, aby uživili ohromného psa, kterého navíc drží v miniaturních prostorách. Neříkjte mi, že toto již nehraničí s týráním. Velký pes přece potřebuje pohyb a ne jen jednou či dvakrát denně, ale celý den potřebuje určitou možnost pohybu, výběh (např. zahradu) nebo něco podobného. Pokud se jedná o psa malého, věřím, že i v bytě může být šťastný, ale velký pes..no nic..
Ale k dalšímu problému - tito lidé (a asi nejen ti, poch.) chodí své psy venčit do naší čvrti, takže máme u plotů hromady exkrementů (skutečné hromady - velcí psi), které ani náhodou majitelé po svém psu neuklidí, ačkoliv nedaleko je koš se sáčky specielně k tomuto účelu. Opět není v mé moci pochopit člověka, který nechá psa vykonat potřebu na chodník před plot upraveného rodinného domku a jde dál. Nad tím mi rozum zůstává stát. Já toto udělat, propadla bych se hanbou (psa nevlastním). Každý den mám také naprosto občůrané kolo nového auta, což je další věc - majitel nechá psa úplně klidně vymočit na cizí majetek.
Další projev naprosté bezohlednosti majitelů je, že své psi nepřivolají k sobě, když tito štěkají nebo se ženou k někomu, kdo se bojí. Já sama se psů (poch. neznámých) bojím, neb mám špatnou zkušenost, přesto se mi velice často stává, že se ke mně žene neznámý pes, štěká, zatímco majitel je v naprosté pohodě a když ke mně laxně dojde, sdělí mi že, jeho pes nic nedělá. Ale: a) jak já můžu vědět, že dotyčný pes nic nedělá?? Já do jeho psí hlavy nevidím, mám právo mít strach, stejně jako právo nebýt na ulici omezovaná či ohrožovaná. b) copak nebylo málo i smrtelných případů, kdy údajně hodný nic nedělající pes napadl a třeba i zabil člověka nabo dítě?? Nikdo přece nemůže vidět do hlavy psa, ani jeho majitel, otřesné případy napadení lidí psy to přece dokazují.
Jedna nedávná příhoda jako příklad - jedu na bruslích a najednou uprostřed ulice pes (dalmatin) a už běží směrem ke mně, párkrát štěkne. Zpomaluji, neb mám strach a hledám očima majitele - ti nic..vyhýbám se psovi, pes běží za mnou.. majitelé poch. nic..(jsou v pohodě, neb oni "vědí", že jejich pes nic nedělá..)..jakmile mám psa v zádech, pes za mnou najednu vyrazí a začne šíleně štěkat a jde mi po nohách..začnu ječet a až teď majitelé začnou psa volat..pes ovšem neposlechne hned a ještě chvíli za mnou běží a štěká..třesou se mi z toho nohy...je toto chování majtelů v pořádku??? Takové případy by neměly vůbec nastávat a majitelé by neměli být tak nabubřelí a nechat svého psa jen tak (pes má být ve městě vždy na vodítku, příp. mít náhubek), když nikdy nemůžou vědět, co se psovi v hlavě vyrojí a jestli je následně poslechne. Takto právě vznikají napadení člověka psem, o kterých pak čteme v novinách. Řekla bych, že je to také hodně o inteligenci majitele psa - IQ blížící se zvířátku také vykazuje chování zvířátka, to je jasné..
Vím, že mě teď začnou napadat majitelé psů, ale já to beru tak, že mě napadnou hlavně ti, kteří se v tomto textu najdou. Protože ti slušní (a vím, že takoví poch. jsou, i když je jich bohužel menšina) se tak nechovají a nemají tak k napádání důvod.
Jaký máte Vy náhled na tuto problematiku?
 kikiwhite Žena29 Kategorie  VYMAZAT

Zaslaná rozhřešení Starší zpověďNovější zpověďHlavní stránka
Chceš dnes udělat dobrý skutek ? Pomoz výše uvedenému hříšníkovi tím, že mu dáš nějaké rozhřešení! Můžeš mu ho poslat na e-mailovou adresu, kterou uvedl u zpovědi, nebo napsat veřejně vyplněním formuláře na konci této stránky. A jestliže nechceš, aby pod tvou přezdívkou mohl vystupovat ještě někdo jiný, zaregistruj si ji ZDE !
 
23.01.2017 13:03:52
Přijde mi, že čím větší pes, tím horší majitelé, kteří po psovi neuklízí. Mám jack russela a po něm sbírám fakt všechno, problém je, že bydlím v oblasti, kde když se objeví balení sáčků, tak jsou hned pryč - mám pocit, že je snad někdo krade. Takže to řeším tak, že si schovávám pytlíky z nákupů po zelenině a ovoci a nebo si objednávám spolu s obalovými materiály tyhle obyčejné papírové sáčky https://www.obalove-materialy.cz/papirove-sacky-na-05-kg-rozmer-14-22-cm-baleni-05-kg-cca- - 130ks. - Jeden pytlík tak vychází na nějakých 20 haléřů. Jinak když se sáčky na stojanech objeví, tak si nějaké beru do zásoby, ale třeba 4-5, ne že vymotám celou roli a pro nikoho nic nezbyde.
 kačaba
19.05.2015 18:00:10
Já už se nauklízel po psech dost, lidi čím dál tím arogantnější a vyhrožujou, zkusím buřty napíchaný hřebíkama, třeba to pomůže
 kluk
13.04.2007 22:37:19
mas naprostou pravdu lide napodpore co maji psa by ho meli snist
 Sosarian Muž Kategorie
13.04.2007 10:34:41
BlueberryShake - To je jednoduché, u nás na městském úřadě to tak opravdu nazývají - jsou to byty patřící magistrátu hl. měta Prahy a on je přiděluje sociálně slabým bčanům, kteří nemají byt, ztratili jej při povodních apod. Byt tedy dostanou vždy přes "sociálku" (PSSZ). Bohužel, sem jsou často ubytovávány i romské rodiny (to je největší problém). Takže pojem "sociální byt" je takřka přesný, ač si ztoho může někdo, kdo neví o co jde, dělat legraci. Takže asi tak.
Smajlík  kikiwhite Žena37 Kategorie
13.04.2007 08:51:49
Mě by hlavně zajímalo, co je ten "sociální byt"??
Smajlík  BlueberryShake Žena92 Kategorie
12.04.2007 23:07:46
Souhlas s Terrorem - absolutní!!!!!!!!!!!!

Platím za psa 1500 ročně a hovna sbírám - chápu, že to není nic příjemnýho, kdyz se do toho slapne.
Ale jak je to asi příjemný, když se můj pes vyválí v lidským hovně, co zanechal v parku cigán??? Copak cigán platí, aby mohl srát v parku? Ne, my platíme na něj.
A tohle vam nevadi???
Smajlík  souhlas s Terrorem
12.04.2007 22:51:13
Terror: Já se Ti zeptám, když tě to tak zajímá. :-)))
 seminko gnitotu Muž38 Kategorie
12.04.2007 22:31:16
Hynek Hutny: ignoroval
 Terror Muž29 Kategorie
12.04.2007 22:12:32
Velké psy bych ve městech zakázala a malé x-krát víc zpoplatnila. Zrovna dnes... pán se psem čurajícím na dům u podolské vodárny, pán v poho... pršet bude kdovídky a to byl je jeden pes z desítek... (a "jenom" čural).

Napadá mě jediné: napiš svému poslanci! A tuhle diskusi můžeš přiložit.
 Cotton Žena37 Kategorie
12.04.2007 22:11:41
Terror: to je od tebe hezké, máš očividně dobré srdce. Doufám, že nezůstane jenom u slibů a konečně něco hodíš do placu, ať si trochu rozšířím/e obzory - nebo už něco šlo a já to přehlédl?
Smajlík  Hynek Hutny Muž Kategorie
12.04.2007 22:09:14
seminko gnitotu: takže mineřekneš na co jsou potřeba prachy od pejskařů a radši budeš podporovat HH v bezpředmětnejch urážkách :))))

no pujdu radši spát... koukám že mi nemáte co sdělit :))(kdyžtak si počkám ještě na dvě tři vítezoslavný urážky, ala Deliriumbo Fildasek bo Alien, Suvurov, Urvisi atd .)
Smajlík  Terror Muž29 Kategorie
12.04.2007 22:02:51
Hynek Hutny: Výborný nápad.
Smajlík  seminko gnitotu Muž38 Kategorie
12.04.2007 21:59:59
Hynek Hutny: neni mi to ničení nepříjemný... takže příjemný s užitečnym - ˇjá se sčudim a vy se aspoň něco dovíte.
 Terror Muž29 Kategorie
12.04.2007 21:58:14
terror: woe nebud lama, nebude jednodušší si najít diskutéry sobě rovné? Si nebudeš muset ničit zdraví a zpomalovat mozek -) nebo je vás tak málo? :DDDDDDDDDDD
 Hynek Hutny Muž Kategorie
12.04.2007 21:56:35
Ano pejskaři si myslí, že placení je jenom na úklid jejich výkalů


tak na co dalšího je??????
 Terror Muž29 Kategorie
12.04.2007 21:55:56
Svejk: Ano pejskaři si myslí, že placení je jenom na úklid jejich výkalů a proto se válejí všude po ulicích jejich miláčků lejna. Za uklízení v paneláku na chodbách platíme ale všichni, tak si tam budeme všude ulevovat, uklízečka to přece uklidí. A další příklad: Platím jako podnikatel silniční daň a neznamená to pro mě, že budu na ulici vylejvat olej, když za ní platím a jiný ne. Naštěstí ne všichni stejně uvažujeme a nejsme všichni sobci.
 seminko gnitotu Muž38 Kategorie
12.04.2007 21:54:22
flixo - to je dobře, že i jako pejskař se mnou souhlasíš..kdyby byli všichni pejskaři jako ty, nebyl by problém..
Já psa nemám a možná jedním z důvodů, proč ho nechci je i to, že si uvědomuju tu zodpovědnost za něj (exkrementy, strach aby někoho nepokousal, neomezoval atd.) A přesto je tolik lidí, kteří o tomto vůbe neuvažují - prostě chtějí psa a tečka (omezenost, bezohlednost, sobectví) ..a to, že se o něj tedy musí i starat (tím teď nemám na mysli jen jídlo a venčení poch., ale právě i tu další zodpovědnost) si jaksi vůbec nepřipouští..až nad tím zůstává rozum stát..
 kikiwhite Žena37 Kategorie
12.04.2007 21:52:59
Hynek Hutny: já musim abych se trochu stáhl na vaší uroveň :)))
 Terror Muž29 Kategorie
12.04.2007 21:48:36
naprosto s tebou souhlasím. bezohlednost majitelů je až zarážející. já svého psa zásadně z vodítka nepouštím, páč mám zkušenosti, že zdrhne za jiným psem a je k nechycení. byl by schopný skočit pod auto, pod kolo, plést se pod nohama, popřípadě se s jiným psem porafat. tudíž je permanentně na vodítku a chodím ho venčit na místa, kde si nehrají děti a pes nevykoná potřebu na chodník. chtělo by to tvrdší pravidla pro majitele.
Smajlík  flixo Žena26 Kategorie
12.04.2007 21:47:34
všem - zrovna vyrábím "plakátek" ve kterém urgentně žádám majitele psů, aby laskavě nenechávali močit své psy na mé auto a kálet před náš plot a branku. Jeden takový už jsem na plotě měla, ten ovšem neobsahoval to auto - doufám, že alespoň ti slušnější si to třeba uvědomí...i když...
 kikiwhite Žena37 Kategorie
12.04.2007 21:46:23
j naprosto s tebou souhlasim, jsou bezohledny a arogantni, pousti si psy a pak az je volaji je ani neposlechnout... nj... a kdyby slo jenom o socialne pripady, ale u nas na ulici to delaji i doktori a pravnici.. proste duvodem rpoc fena beha po ulici a na kazdeho steka a taha na ulici vsechny tulave psy je, ze se hara anebo ze se musi prebehnout, byt maju zahradu jak stadion... to mam nekdy fakt chut strilet... samozrejme ne ti ubohe psy... a v centrach a na sidlistich je to jeste horsi... psy volne behaju a stekaju a majitele vubec neposlouchaju... asi budu pravidelne sebou nosit peprak... i kdyz to se pak bojim, ze se netrefim nebo zafouka vitr psa to podrazdi a bude jeste hur... nj, a le moje sestrenka ma doted skaredu jizvu na stehne po psich zubech... :o(
Smajlík  ViS VitaliS Žena27 Kategorie
12.04.2007 21:46:07
terror: už to nehul
Smajlík  Hynek Hutny Muž Kategorie
12.04.2007 21:41:14
(lepší mi ale přijde vybírat míň za ten rajón... takhle bych tam nechal těsně vedle ležící fekalie nezákazníka což situaci nepomůže)
 Terror Muž29 Kategorie
12.04.2007 21:37:48
za 1000 měsíčně od pejskaře (ať se to líp počítá) bych si sehnal klientelu cca 30ti pejskařů, rozdal jim mobil s možností jen mě volat (zdarma) a na zavolání bych extra vyjížděl ke každému (udali by místo exkrementů a já bych tma byl do 10ti minut a vše uklidil)

(i noční výjezdy by za to stály - jenže MÚ se rozhodlo že bude držet monopol, tak aťse snaží)
 Terror Muž29 Kategorie
12.04.2007 21:35:11
terror: vod boku, proč se ptáš?
Smajlík  Hynek Hutny Muž Kategorie
12.04.2007 21:32:27
hh: jak jsi k této částce dospěl? PLS :)

předem děkuji za ochotu
Smajlík  Terror Muž29 Kategorie
12.04.2007 21:31:07
kikiwhite: :) dotkla jsi se pekne ozehaveho tematu :)
Smajlík  catchy Žena20 Kategorie
12.04.2007 21:30:27
jediné je řešení je brutálně zvýšit poplatek na čokla pro lidi co ho "chovají" v bytě-třeba 10 tis/rok a výš. Tím by došlo k výraznému snížení počtu psů v centrech a na sídlištích a ruku v ruce s tím i snížení výskytu jejich sraček na chodnících. Majitelé, kteří budou přistiženi při neuklízení výkalů svého mazlíka bych trestal veřejnými pracemi, třeba bych je nechal týden uklízet kotce v nejbližším psím útulku. Zvyknou si tam pracovat s exkrementy ve velkém a pak pro ně bude sběr hoven po svém miláškovi roztomilou kratochvílí. .-)
Smajlík  Hynek Hutny Muž Kategorie
12.04.2007 21:19:17
catchy - musím ti poděkovat, jak jsi tu diskuzi vedla za mě:-). Já byla pryč, ale ty jsi odvedla práci za mě:-)). Díky!!
Smajlík  kikiwhite Žena37 Kategorie
12.04.2007 21:06:36
Je to prostě nehorázná bezohlednost, která rozhodně není jenom ve městech.
Celkem s tebou souhlasím.
 oiskin Muž22 Kategorie
12.04.2007 21:04:37
všem - ty jooo, teď jsem přišla a koukám, že jste rozjeli slušnou diskuzi:-). Jdu číst příspěvky, snad mě moc nenaštvou:-))
Smajlík  kikiwhite Žena37 Kategorie
12.04.2007 21:00:09
dobytek: už sem to dovolal... nebudu lidem regulovat psy... ale nebylo by to uplně od věci

(prostě ten pes co někoho pokouše nebude švejka kterej ho má mezi nohama (taky jsme tak jezdili)... bude nějaký mamrdíka... viděl jsem spoustu vyzmrděnejch psů - a ty důchodců to fakt nebyli)
 Terror Muž29 Kategorie
12.04.2007 20:56:01
Terror: Nevidim jedinej důvod, proč bych měl tahat psa do MHD. Pokud ho potřebuju někam přemístit, tak ho odvezu autem.

"ale rozhodně bych je nedával mladejm -ZATIM -bezdětnejm v paneláku" - To sem nějak nepobral.
 dobytek Muž25 Kategorie
12.04.2007 20:51:48
svejk: jj, zjednodusit to mlady byla chyba... doufal sem ze pochopis co mam presne na mysli (modní plemena atd.) ad. povaha psu. Myslim že jakej pán, takovej pes... bez ohledu na rasu či velikost.
 Terror Muž29 Kategorie
12.04.2007 20:51:37
seminko gnitotu: jenze tady neplati vsichni ale jen majitele :-) vim ze matematika je slozita veda ale todle tak tezky neni
 Svejk Muž Kategorie
12.04.2007 20:47:41
teror: no moje staffordka jen zaknuci kamosuv pitbul/dobrman taky i kdyz pravda kdyz se mu to stalo ten den potreti tak uz nasranej byl pekne tyto psi vedi ze maji silu a nejsou neuroticky jako maly plemena ..... v MHD ji kosik davam navic ji mam skovanou tak nejak pod nohama tak abych vyloucil ze ji nekdo na packu slapne..... jinak na cvicak takovej pes proste patri to uz sem tu ale psal .... nemzues znevyhodnovat mlady bezdetny lidi zvlaste kdyz toho psa maji vychovaneho statisticky daleko lip nez duchodci kteri na nej nestacej a navic ho berou jako nahradu odrostlemu diteti a to je potom opravdova hruza
 Svejk Muž Kategorie
12.04.2007 20:44:55
seminko gnitotu : co na to kalkulačka? za 600 kč/den to 1x denně odklidim... jeden vteřinovej výcuc hovna luxem za bůra proč ne :)))

(ale dělal bych tři paneláky abych si přišel na těch 36ti měsíčně.
 Terror Muž29 Kategorie
12.04.2007 20:39:54
Logika některých pejskařů- platím za psa, tak ať po něm uklízí hovna úklid města je úžasná. Tak by jsme se jim na oplátku mohli vysrat před jejich prahem v paneláku. Platíme za úklid domu, takže je to taky v pořádku.
 seminko gnitotu Muž38 Kategorie
12.04.2007 20:36:35
Svejk: já bych souhlasil. Měli sme hodně dobře vychovanýho psa. Ale kdyby mu někdo na packu šlápl (řekněme na koupališti, v mhd atd.), tak poněm vystartuje a maximálnim zkusem mu (možná) udělá modřinu (jezevčík, ale prostě neměl silnej zkus)... kdežto pitbul přkousne končetinu... vždycka je to vina majitelea vždycky to odsere životem (utracen) pes. Majitel udělá třeba tuchybu že (on ještě nikdy nikoho nekous, nastoupí do BUS s košíkem ale pak svýmuinteligentnímu miláčkovi košík sundá (když to řidič nevidí)... a i ten nejchytřejší pes zreaguje na přišláplej ocas tím že se ožene (krom psů certifikovanejch na práci s postiženejma který reagujou naprosoto neagresivně i na útok... znal jsem jednoho takovýho (i inteligentní byl) a byl to shodou okolností ten zmiňovanej debilní pudl (já je taky nemám rád ale tenhle byl prostě jinej).

(asi nebudou sedět ty závorky, nejakna nich poslední dobou ulítávám.)
(viděl sem takovejch mladejch majitelů velkejch psů... protože je to prostě frajeřina že jsem prostě pesimista. štěňátko ťuťuňuňu, vychovávat ho budem až nebude roztomilej a je z toho kripl pes kterej každýho sere, ohrožuje a majitelovi to přijde děsně roztomilí... oni jiný taky nemusej věřit že nekouše když na ně nabíhává a štěká... asi si musel vidět o čem mluvim)



(btw: poplatky taky platěj všichni a ne ty, kteráý nesbíraj - obdobně by to mělo bejt z košíkama. J bych psizredukoval tak na 30% důchodcům bych nechal společníky ale rozhodně bych je nedával mladejm -ZATIM -bezdětnejm v paneláku)
 Terror Muž29 Kategorie
12.04.2007 20:24:29
Terror: he he no myslim ze nekterejm nezvladatelnejm harantum by voditko pomohlo ale jinak prehanis myslim ze vychovany cokl voditko nepotrebuje a dite az na vyjimky taky ne
Smajlík  Svejk Muž Kategorie
12.04.2007 20:05:21
Já bych si psa nikdy nekoupil. Psy nemám rád, neuživil bych je, nedokázal bych se o ně postarat, prostě ne! I kdyby se mi nějaký někdy líbil, tak si to 2x rozmyslím.
 R-I-K-I-T-A-N Muž29 Kategorie
12.04.2007 19:30:28
Já bych řek, že seš tak trochu hysterka a ráda přeháníš.
Smajlík  dobytek Muž25 Kategorie
12.04.2007 19:29:11
opcom: zvýšit by bylipotřeba tolik, aby si všichni dosyta namastili kapsu a ještě zbylo na poskytnutí slžby

(jestli máš pocit že se můžem někam dobrat - budu pokračovat, ale viz níže)
 Terror Muž29 Kategorie
12.04.2007 19:27:59
(nechal bych to plavat... já si rád počkám pár let... pejskaři co sbíraj chtěj mít klid... tahle šikana se vyhrotí steně jako šikana kuřáků... jsem zvědavej jestli poplatky budou sníženy na nějakou symbolickou mez za evidenci - nebo i nadále jen porostou (minimálně) dle inflace.

nepřijdu to pak asi dokazovat... ani nepůjdu křičet... za koho... beztak každej nekouřící pejskař zase šikanuje kuřáky atd... (aspoň se pomstí za to že musel ráno sebrat to hovno). Těšim se na nádherné krásné zítřky bez kouře a plné čistých ulic.
 Terror Muž29 Kategorie
12.04.2007 19:26:02
to Terror: To je alibismus, pejskaři se mají starat o to, aby úřad zajistil službu, za kterou mu platí. A jsem přesvědčen, že by poplatky na úklid ulic a městských parků stačily teprve poté, co by se radikálně zvýšily.

Je to problém pejskařů, jsou to jejich psi a mají se o ně starat.
Každý by si měl po sobě uklidit, s tím souhlasím a rodiče by měli po svých dětech napravit škody, nebo i uklidit, když jim nedokáží vštěpit slušné chování.

Myslím, že další debata nemá smysl.
 Opcom Muž42 Kategorie
12.04.2007 19:26:01
Jak bys prosímtě chtěla zabránit psům, aby ti nečůrali na kolo od auta? Nehledě k tomu doměnka, že spokojenost psa záleží na poměru jeho velikosti a velikosti bytu, mi přijde poněkud zcestná...
 kili von prag Muž18 Kategorie
12.04.2007 19:21:21
Opcom: ano myslím že by bohatě stačilo na úklid všech potřebných míst. Jenže nestačí jako na úklid našeho panelového domu (1*týden, jeden člověk řekněme celý den) bylo potřeba měsíčně platit cca 12000 od nájemníku. Je to o hospadeření (a proto nestačej... manager uklízečky bere 50tis, majitel chce zisk 100tis, družstvo si uklízečku na to najmout nemůže protože to musí bejt specializovaná firma)

Defakto by se ta ironie projevila v sedmi panelácích plnejch uklízeček. Jedna by to tam uklízela a dalších 13 by museli uklízet jinde, aby tu jednu zapatili. Cizíprachy se prošustrujou lehce :))

"stát" je největší zloděj- to je to zaklínadlo. (neni to stát, jsou to zase lidi... zase nadávám jakoby na demokracii ale nadávámcelý společnosti lidi - a IMHO si nikdo nic lepšího než brodit se hovnama tady evidentně nezaslouží)
 Terror Muž29 Kategorie
12.04.2007 19:18:35
Svejk: Můžu jen potvrdit tvoje slova.. mám bojový plemeno, pitbulla a je zlatej, nikdy člověku neublížil, je mazlivý, přítulný a když se to tak vezme, je to takovej pudlík převlečený za pitbulla .. Dětí si nevšímá, každou návštěvu otravuje pro pohlazení a venku se k nikomu nehrne. Ale rozhodně bych ho nepustila někde ve městě, od toho s ním jezdím každý den za město kde jsou jen louky a lesy a tam se pořádně vyřádí a proběhne.
Mimochodem, ty menší psi a zejména těch důchodců jsou vzteklejší a drzejší než ty větší psi, s tim mám bohaté zkušenosti.
 Bekky Žena28 Kategorie
12.04.2007 19:14:01
to Terror: V tom případě nechápu, proč jsi to psal. Opravdu si myslíš, že vybrané peníze stačí na úklid všech znečištěných ulic města? Ne všude je taková kumulace pejskařů a vybere se tedy méně peněz, ale i tak chodí se psy do ulic a znečišťují je.
 Opcom Muž42 Kategorie
12.04.2007 19:12:31
(btw: nemyslim že psí hovno je horší odpad než drogerie)
 Terror Muž29 Kategorie
12.04.2007 19:11:15
Opcom: no my třeba zase platii a náš pes se v sídlišti vůbec nepohyboval... dokud platim - hovna nesbírám. A z tohohle stanoviska necouvnu ani o píď. Takže jdi linčovat MÚ protože tě sere jeho nečinnost a nenechávej se MÚ vsugerovat k linčování k pejskáů (brát 1500 ročně za cca 400 pytlíků + první investice do košů) super job :)) ještě donutit pejskaře sbírat :)) kampaň proti nesbírajícím pejskařům...

je to problém města, ne pejskařů... odpadky na zem odhazují adolescenti... tak co... budem linčovat jejich rodiče ať si to po nich sbíraj nebo je to prostě práce MÚ (ato za adolescenty městu nepřiplácej)
 Terror Muž29 Kategorie
12.04.2007 19:10:52
OLCA982: co to sem pletes?
 catchy Žena20 Kategorie
12.04.2007 19:10:32
Naprosto s tebou souhlasím, když vidím, jak se po ulici bez náhubku, nebo vodítka procházejí "bojový" plemena, tak mi to příjde, jako bych se já procházel s pistolí v ruce - taky přeci na nikoho NEJSPÍŠ nehodlám střílet, stejně jako mě NEJSPÍŠ nehodlá ten čokl pokousat... takovýhle majitele bych fakt nakopal do xichtu...
 hurrican3 Muž20 Kategorie
12.04.2007 19:08:50
KDO NEMÁ RÁD ZVÍŘATA, NEMÁ RÁD LIDI
Smajlík  OLCA982
12.04.2007 19:05:58
to Terror: Samozřejmě se jednalo o nadsázku. Neplacení poplatku by šlo, kdyby lidé po svých psech uklízeli. To ale nedělají
 Opcom Muž42 Kategorie
12.04.2007 19:03:56
Svejk : takze děti na vodítku aby psi mohli běhat? Děti jen v doprovodu rodičů? nebo jak?
 Terror Muž29 Kategorie
12.04.2007 19:00:01
Terror: to uz je pes od psa ale rozhodne bez dohledu pes a male dite [nezname] k sobe nepatri a rodice ktery diteti reknou "hele pejsek nese klacek di mu ho sebrat" bych prohlasil za nesvepravny [ac u konkretniho psa to muze byt v pohode tak u jineho zase nemusi]
 Svejk Muž Kategorie
12.04.2007 18:59:25
Opcom (druhej odstavec): já sem nepsal že bych to dělal za 20-25 přímo. Je tolehce pohodnocená částka, která se v mnou zmiňované lokalitě od pejskařů vybere (a ty protože ty tvrdíš že na to nejsou peníze... nebo tak něco)
 Terror Muž29 Kategorie
12.04.2007 18:57:48
Opcom: plná popelnice hoven? to si fakt ze mě ale musíš dělat srandu... nebylo by to ani 5% obsahu a já neprosazuju vyhazování. já prosazuju úklidový čety (popř neplacení poplatků... na co platí ten, kdo vozí psa do lesa? je nevinej uplně stejně jako nemajitel psa)
 Terror Muž29 Kategorie
12.04.2007 18:56:31
mmm: no preskocit v hlave muze kazdemu a hold uricte riziko podtupujem kazdy den i kdyz prechazis ulici na zelenou .... jinak bulterieri cleny vlastni rodiny moc nenapadaj protoze terieri typu bull jsou nejhodnejsi pejskove co kdy kdo vyslechtil
 Svejk Muž Kategorie
12.04.2007 18:54:01
to Terror: To snad nemyslíš vážně :-) Takže by před každým barákem byla plná popelnice hoven. Výborné řešení.

Nemohu posoudit, kolik takový koš stojí.
Dobře, takže bys za 25000 měsíčně uklidil okolo tří paneláků. Kolik myslíš, že by při této ceně stálo vyčištění celého města?
 Opcom Muž42 Kategorie
12.04.2007 18:47:06
(eště sem neviděl vycvičenýho psa, kterýmu když malý děcko šlápne na packu se po něm nevožene)
Smajlík  Terror Muž29 Kategorie
12.04.2007 18:44:46
Svejk at je to pes cvicenej nebo ne nahubek ma mit mezi lidma kazdej vetsi pes.vetsina tech velkych psu co napadlo lidi/deti byly cviceny.pes ackoliv muze byt cviceny roky tak muze zautocit.v nekterych plemenech tu agresivitu maji psi zakodovanou uz od narozeni.a jsou i pripady (a je jich hodne)kdy cviceny pes dobrman,a bulterieri ac byly cviceny tak napadli i clena rodiny.
 mmm
12.04.2007 18:42:39
Svejk: promin, ale to, jake ma pes umysly poznat opravdu jen tak nelze.
obojek jako pozitivni znameni - jako znamka toho, ze tenhle pes je kamarad:) jako zaruka "kvality". ne cerna vlajka kvuli tomu, ze co kdyz.. to by byla bla bla bla diskriminace, ne? :)
 catchy Žena20 Kategorie
12.04.2007 18:21:20
Opcom: jj už jsem si to našel :)) takže si myslim že ty hovna jdou hodit i do normálního koše (kterej má bejt všude standartně... nebo popelnice) a sáčky si můžu vzít v tescu zadarmo :))) (zbyde z nákupu, zbyde z pečiva... pokd má někdo popelnici zamčenou, ať se smíří s tím, že bude mít před barákem hovno... padík ušetřil tím že mu ji nikdo jinej neplní...)


jestli daj za jeden koš 5000 a za sáčky 2500 i s výměnou = prošustrovaný prachy, to by tě mělo srát. U nás v ulici (tři paneláky) je +- 100-200 psíku....

...Klidně tohle teritorium 3x deně obejdu s luxem (kterej si koupim)... za 20-25tis měsíčne... proč ne... 3*1 hodina denně luxus. (zvolil bych asi jiný teortirum než bydlim)
 Terror Muž29 Kategorie
12.04.2007 18:16:48
catchy:puma a pes je nejen jina liga ale uplne jine zvire :-)) cviceny pes kasle na deti nevlitne do silnice je to vetsinou poznat hned jestli to zvire posloucha a jake ma umysly -to je to tuseni a obojek [rozpoznavani] s toudle mentalitou by meli mit vsichni lidi zelizka a kouli na noze protoze u nikoho nemuzes vedet jestli to zrovna neni nebezpecny blazen

btw za psa mam zodopovednost kterou si uvedomuju za pumu bych ji precijen mit nechtel
Smajlík  Svejk Muž Kategorie
12.04.2007 18:11:23
Svejk:byt vycviceny je hezke, ale
1) kdo to ma tusit
2) i cviceny pes utrhne diteti ucho, kdyz si chce hrat
3) i cviceny pes muze cyklistovi prebehnout pres cestu a zpusobit dopravni nehodu
4) v tomto pripade by mel byt vycviceny pes oznacen nejakym specialnim obojkem, nebo co ja vim:)

taky bych mohla nechat mohla nechat po meste behat pumu, protoze je moc hodna, cvicena a zatim jeste nikomu nic neukousla.
 catchy Žena20 Kategorie
12.04.2007 18:05:46
Mám na to podobný názor jako ty. Protože mě toto téma značně vytáčí, tak s tím raději seknu. Nejraději bych jim ty exktrementy nacpal... Si nedokážeš představit, kolikrát mi ty výkaly zkomplikovaly život! Kdybych měl vypisovat jednotlivé příběhy alá hovno na botě, tak by mi to zabralo půl dne. Grrrrrrr
Smajlík  Noel821201 Muž35 Kategorie
12.04.2007 18:05:14
to nO a cO: Nic se neděje. Ale tím, že to vracíš, nic nezlepšíš.
Myslím si, že jsem tě pochopil správně - reagoval jsem na tvůj názor, který se mi nelíbí. Je to ovšem jenom pokus o věcnou kritiku.

to Terror: Už jsem ti důvody napsal
 Opcom Muž42 Kategorie
12.04.2007 17:57:53
Taky se mi stalo,ze jedu autem a panicek si jde se svym psem po chodniku samozrejme bez voditka a ten pes mi par metru predemnou vlitne pod kola!Stalo se mi to 2X a mel jsem stesti,ze za mnou nikdo nebyl a jel jsem vzdy relativne pomalu,takze jsem to vzdy stihl ubrzit.Ale byt nekdo za mnou,tak to do me urcite napali.
Takze rikam,ze vsichni psy na voditko!Nikomu to neublizi,ale pomoci muze.At se jedna v zamezeni dopravni nehody,ci mozneho napadeni.
 jj21
12.04.2007 17:54:08
Já to říkám pořád, člověku, který nechá psa vykálet se na chodník a neuklidí to, bych v tom prostě a jednoduše vymáchal držku. Jinak mít psa v bytě je dle mého názoru nesmysl.
 Muž který nebyl Muž25 Kategorie
12.04.2007 17:51:32
Bydlime ve ctvrti,kde jsou nove rodinne domky.Hned kousek dale je sidliste.Majitele psu si k nam chodi vencit psy.Ti uplne v pohode nechavaji sve mazlicky,aby nam chcali na plot a pred branku.Kdyz jdu domu,musim prochazek hovnama.Spoustu lidi uz ma napsano na plotech,at si panickove chodi vencit psy jinam a ne na jejich vchod.Ale ti to ignoruji.At si venci psy na tom jejich sidlisti!Ja se k nim taky nechodim vykalet do vytahu!
Smajlík  jj21
12.04.2007 17:42:48
catchy: ja zase nevim proc by zcela ovladatelej pes co byl na cvicaku musel mit voditko chapu to teda u tech duchodkin s jezevcikama protoze ty cloveku bezduvodne rozkalhotej trh .... jinak tadle castka je vlastne uz pokuta dopredu pokuty se nevybiraj vybira se 1500 je to tak udelany a mesto na tom vydela a lidi nemusi nic sbirat proc by to taky delali kdyz zadna vyhoda z toho neplyne a jsou za psa mestem zbytecne buzerovani
 Svejk Muž Kategorie
12.04.2007 17:40:34
Teromína: pokud se tomu snazis zabranit, chvalim. jistotu ale nebudes mit nikdy.. kez by bylo vic takovych, co se staraji.
 catchy Žena20 Kategorie
12.04.2007 17:39:20
catchy - říkám, že se tomuhle snažím zabránit. Navíc tam, kde já chodím se psem jsem asi za ty dva roky, co jí máme potkala dva cyklisty a z toho jeden to kolo tlačil.
 Teromína Žena25 Kategorie
12.04.2007 17:31:01
Teromína: nastvana? kdyz clovek jede na kole po (ne mestske, ale frekventovane) silnici a najednou mu po noze zacne skakat stekajici pes.. jo, sranda. to se muzu potrhat smichy.
 catchy Žena20 Kategorie
12.04.2007 17:28:02
Svejk: myslis ten uklid ulic? tak to nesouhlasim. kazdy vecer (i rano) u nas (hlavne v centru) vidim skoro az cety, ktere nabihaji na sber odpadku po cunatech.
jinak co do vyse castky.. ano, 1500 je dost. a je to take nesmyslne pro ty, kteri vazne po svem psu uklizi. kdyby to bylo na me, snizila bych poplatek a penize nahnala za pokutach za voditko a tak dale.
jinak my v nasem dome platime slusne.. neni to panelak a chodi nam sem uklizet, myt okna, lestit zabradli..:))
Smajlík  catchy Žena20 Kategorie
12.04.2007 17:24:04
Mám vlčáka. Chodím s ním na pole, kde jsou jen pejskaři, ale štve mě spíš to, jak to tu už bylo zmíněno. Můj pes si okolních nevšímá. Nevíme proč, ale tak je to alespoň lepší.
Bohužel se to nedá říct o ostatních psech.

Už se mi kolikrát stalo, že jsem potkala lidi s taktéž velkýma plemenama, jak se smějou tomu, že jejich prohání tu mojí, která prostě cizí psy ráda nemá a jednou se bojím, že už je rafne.

Musím se přiznat, že párkrát odběhla k cizím lidem, hlavně nesnáší cyklisty, ale snažím se tomu zabránit tím, že jakmile někde někoho vidím, tak jí dám na vodítko, a pak jí zase pustím.

Ale souhlasím s tím, že když se k tobě rozeběhne neznámý pes, že jsi naštvaná. Jednou mě takhle pes pokousal, protože ti lidé si zřejmě mysleli, že i když nezavřou plot, tak jejich vlčák neuteče a kdyby náhodou ano, tak ho zavolají. Do dnes když vidím velkýho psa ve mně něco hrkne, což je tím hůř, protože to pes samozřejmě vycítí :)
 Teromína Žena25 Kategorie
12.04.2007 17:23:30
catchy: no precijen je to neco jineho co se tyce do vyse castky a mimoto se fakt i neco uklizi mesto pro to nedela vubec nic a jak sem rekl skoro kazdej plivne zvejkacku nebo odhodi vajgla na zem a zvejkacka na bote jo to je teprv dobrota
 Svejk Muž Kategorie
12.04.2007 17:23:17
Bekky: kikiwhite mluvila o mestech a oblastech s rodinnymi domy, jestli sis nevsimla. v lese je to samozrejme neco jineho. jenze tam take ty lejnosberce starosta neposila.
zvlastni pak je, ze nekteri lide bez problemu uklid nebo sber do sacku zvladaji.. no a nekteri.. evidentne ne.
 catchy Žena20 Kategorie
12.04.2007 17:20:07
Svejk: no to sice ano.. to ale neznamena, ze je to spravne.
copak tebe poplatek za uklid verejnych prostor (napr. v panelacich, bytovych domech) podnecuje k plivani na podlahu?
Smajlík  catchy Žena20 Kategorie
12.04.2007 17:18:31
catchy: samozřejmě, že když se vysere u chodníku nebo u baráku, uklidím to!!! Jen to po něm nesbírám na trávníku někde cestou, navíc kde není ani koš!!! To si mám to hovno strčit do kapsy nebo co????!!!
A urážky si nech pro někoho jinýho!
 Bekky Žena28 Kategorie
12.04.2007 17:15:55
catchy: zvejkacky vajgly krabicky odhazuje kde kdo ... spise nechapu nesmyslny poplatek za psa to vetsinu lidi od sbirani odradi
 Svejk Muž Kategorie
12.04.2007 17:15:26
souhlasim ze majitele psu jsou ve vetsine pripadech bezohledni.pes nema casto v MHD kosik a pritom ho mit musi,nekteri chovaji rotvailery,dobrmany,dogy v panelakovym 2plus1,pri venceni maji casto prdel kdyz jejich velkej pes obtezuje lidi kteri se ho boji,a tak se zavolanim otalaji,a delaji ze nevidi.klidne velky psy berou mezi bruslare bez voditka,a nedavno jsem tam videla chlapka co jeho velkej pes bez nahubku a voditka zautocil na maly stene,a ta zenska kricela jak blazem at si ho majitel odtahne pryc ze mu zabije psika.pes stekal na cely kolo,vsichni je sledovaly.a majitel?ten si sel pro svyho psa pomalou chuzi jako by se nic nedelo,a kdyz prisel k ty zensky tak ji zacal jeste nadavat.majitel co neda nahubek svymu psovi by mel akorat tak drzet usta.
 mmm
12.04.2007 17:13:17
Bekky: a budeme taky plivat zvykacky, hazet flasky a papiry po zemi - kdyz mesto plati nekoho, kdo to uklidi?

hura, vic takovych a muzeme vesele shnit v bordelu.
 catchy Žena20 Kategorie
12.04.2007 17:09:17
Takže: psa mám, velkýho psa (amerického pittbulterira). Po městě a v okolí domu, kde bydlím (také panelák) chodím se psem jedině!!! na vodítku. Byt mám dost velký, takže u mě rozhodně neplatí zásada, že čim menší byt, tim větší pes. Venčit a proběhnout ho jezdím denně za město, kde jsem tak cca hodinu a půl až dvě hodiny, na kratší procházky chodím co nejdále od baráku (hrajou si zde děti apod.). Za psa platím každoroční poplatek a pravidelně chodí kolem baráku (a po celém městě) zaměstnanci, kteří psí exkrementy uklízejí. Tímto nám město ulehčuje práci, přípomínám jen ulehčuje, je naší povinností uklízet, ale příznávám.. nedělám to. Vím, že město zaměstnává lidi, kteří tuto práci odvedou za mě.
 Bekky Žena28 Kategorie
12.04.2007 17:04:20
o mym psovi v minulim čase (nezvykl jsem si ještě že umřel)
 Terror Muž29 Kategorie
12.04.2007 17:02:17
jossyf: aha takže ty prachy jsou na úklid psích exkrementů :)) já deně udělám víc odpadu než muj pes vykadí za rok... a jim je dvojnásobek komunálního málo...

a aby lidi nenadávali na to, že peníze určený na úklid město prošustrovalo se udělá megakampaň kde ukřižujeme lidi co se nehrabou v exkrementech svých psů.

A taky prošustrujeme spotřební daň z cigaret a ukřižujeme kuřáky jejichž špačky se všude válí...



je to (bohužel) pořád stejný a dokola. Já nebudu linčovat majitelé psů za to, že chtějí se svými penězi předat i povinnosti na město... až vám budou přetejkat popelnice, budete linčovat sousedy, který maj víc odpadků než ty jiný????

tady problém skutečně nevidím...
 Terror Muž29 Kategorie
12.04.2007 17:01:28
NO A CO? Koukej pod nohy a do hovna neslapnes
Smajlík  bobinkas
12.04.2007 16:57:03
nO a cO: OK :-)
 jossyf
12.04.2007 16:55:26
Terror: taky jsem o tom premyslela a tohle jsem nasla na strankach Prahy 6 jako jejich reakci na rozhorceneho cloveka, co slapl do...:

Vážený pane Pepo,

v samotné praxi je při současném právním systému velmi obtížné postihovat bezohledné vlastníky a průvodce psů za neodstraňování exkrementů z veřejných prostranství tak, aby se všichni časem vychovali k ohleduplnosti vůči spoluobčanům a zejména vůči dětem. Průvodci zvířete může být sice uložena za znečištění prostranství na místě bloková pokuta až do výše 1 000,- Kč orgány Městské policie, průvodce zvířete však musí být přistižen na místě.
Podle v současné době platných zákonných povinností činí roční úhrada (v bytové činžovní nebo panelové zástavbě) za jednoho psa 1500,- Kč a za každého dalšího psa se tato hranice navyšuje o 50% (tj. na 2 250,- Kč za druhého psa). Snížené sazby mohou uplatnit pouze chovatelé, kteří bydlí v rodinných domech nebo důchodci. Místní poplatek ze psů by měl mít mimo jiné i regulační charakter, předpokládá se, že diferenciace sazeb stanovených v obecně závazné vyhlášce např. ovlivní zájem o chov psů v hustě zalidněných lokalitách.
Někteří vlastníci psů si neuvědomují nebo nechtějí uvědomit, že poplatek za psa, který ročně zaplatí obci, ani zdaleka nepostačuje na pokrytí obsluhy speciálních košů a úklidu psích exkrementů. Také ne všichni vlastníci psů využívají speciální koše na psí exkrementy. Městská část pak vynakládá ročně nemalé finanční prostředky i na zajišťování úklidu chodníků od nečistot. V dohledné době však nepředpokládáme změnu ve výši sazeb za místní poplatky.

S pozdravem
Jan Záruba
 jossyf
12.04.2007 16:54:47
jossyf: ne, myslel jsem to tak jak píšeš.... promiň. Bylo to adresováno obecně... společnost nemá ráda minulej režim protože se nestarali dobře o veřejný majetek + nemá ráda lidi lhostejný k veřejnmýmu majetku.

tvůj nick to odsral.

Ještě jednou omluva
 Terror Muž29 Kategorie
12.04.2007 16:54:08
jossyf:
Jo, ale to už sme vyřešili, už to chápu no:)
Smajlík  nO a cO Žena Kategorie
12.04.2007 16:49:47
nO a cO: Tohle je tvuj prispevek: "teda já nevím jak vy, ale já bych prostě hovna po svojem psovy nezvedala(jako doma, když se nám vykadil jak byl malý to bylo normální, ale venku před lidma si pohupovat sáčkem s hovnama-fakt nee" ..... to, ze vetsinou chodis se psem za mesto, se nevylucuje s tim, ze tohle je tvuj pristup k veci


Terror: narodila jsem se v uplne poslednich letech komunismu a svoje zivotni postoje si vytvarela az po revoluci. V ramci sveho zivota se snazim chovat ohleduplne vuci svemu prostredi. Pokud jsi to myslel jinak, popis mi to prosim lepe.
 jossyf
12.04.2007 16:49:06
dozvíme se tu už od nějakýho hovnokritika na co je těch 1500/ročně

(tolik nedáme ani za vývoz komunálního odpadu)
 Terror Muž29 Kategorie
12.04.2007 16:46:39
ano, take mam nekdy takove pocity.

zavedla bych opravdu, ale opravdu vysoke pokuty. (nebo snad trestne body?:) ti, co jsou slusni (a to opravdu jde - mam mnoho takovych znamych), by se nemeli ceho bat.
Smajlík  catchy Žena20 Kategorie
12.04.2007 16:42:39
tyyyyyyyyyjo kde to zijes ??? :)))
Smajlík  GoldeneMarry Žena22 Kategorie
12.04.2007 16:37:04
Souhlasim. Na druhou stranu majitel psa dá ve městě 1500 korun ročně (nejmíň), tak za to město může zaměstnat nějakýho odklízeče hoven.
Já mám taky v bytě velkýho psa, ale venčíme ho za městem na poli, denně dáme na kole tak 20 km a nevěřim, že by měl nedostatek pohybu a že ho týráme.
Smajlík  doglover
12.04.2007 16:34:14
kikiwhite :Aha, no takže dobře, už sme se pochopili, mě je to prostě asi jendo proto, že tady sou paneláky, kdy vyběhneš z jedné strany máš kopce a lesy a když z druhé tak seběhneš do města. Všichni asi chodí po lese atd. a nikdy se mi nestalo, že byhc vidla na chodníku hovno, nebo bych do nějakého šlápla, až na ten dětský píseček-to, ale dělají ti čtyři už zmiňovaní psy:)

Možná proto ,,je mi to jendo" :o)
 nO a cO Žena Kategorie
12.04.2007 16:31:30
jossyfovo názor skutečně velmi stupidní... to že se za komanču nechali schátrat republiku bylo zapříčiněný tou stejnou vlastností - a kdo tady viní sebe... však ste se mohli angažovat horem dolem.


zprivatizujte chodníky, mě je to jedno... a ty ať si zajistěj a ohlídaj všechno to ostaní... psí hovno neni o nic horší než krabička od fruka (spíš naopak) takže buď řešte odpadky obecně - nebo vůbec

má úcta. idioti mě ubíjej...

(psa nemám a když byl - chodil na louku za barákem... nejsem potrefená husa)
 Terror Muž29 Kategorie
12.04.2007 16:31:07
nO a cO - ale aspoň že jsi to h... někam dokopala..aspoň toto minimum kdyby někteří udělali:-)
 kikiwhite Žena37 Kategorie
12.04.2007 16:28:52
nO a cO - hele, my tě nekritizujeme za to co děláš, to my nevidíme, ale za tvůj přístup k tomuto problému, který si jasně vyjádřila - ty sice to "kadění se psem na chodník" neprovozuješ, ale de facto to ani tak neodsuzuješ - to jak jsi psala, že když je to na veřejných prostranstvích, tak to nevadí - za toto tě kritizujeme..
 kikiwhite Žena37 Kategorie
12.04.2007 16:28:48
kikiwhite :Jak sme psala stalo se mi to jendou, když sem šla příteli naproti, on se vykadil na chodík, ale asi mi to ani nedošlo, že se můj pes vykadí na chodník nebo nevím, neměla sem sebou nic, hovínko sem dokopala na nejbližší trávu, ale, pristě mě přišlo, že to stačí já nejsem zvyklá po psovi uklízet na kopci víš jak..

A už vůbec nekomentuju, že u nás psi serou třeba i dětského pískoviště...
Smajlík  nO a cO Žena Kategorie
12.04.2007 16:26:39
Opcom :nemám argumenty, mě strašně, ale strašně posledí dobou vytáčí jak se tu každý do každého pouští, tak to vracím, asi nepravému, omlouvám se, ale věcně ti říkám, že si mě špatně pochopil a hned ste mě hubovali..ne moc příjemným způsobem..Asi tak:(
Smajlík  nO a cO Žena Kategorie
12.04.2007 16:26:21
OC sprej nebo plynova pistole a jakmile se cokl priblizi a vyceni zuby tak mu to pustit po tlame. Pokud si bude majitel stezovat tak okamzite volat PCR a obvinit majitele z napadeni a obecneho ohrozeni. Pes bez voditka nebo nahubku nema ve meste na volno co delat.
 3DFX4eva Muž46 Kategorie
12.04.2007 16:26:05
nO a cO - OK, tak jestli to skutečně neděláš, tak omluva..ale i když se ti to někdy stane, měla by ses k tomu postavit slušně...
 kikiwhite Žena37 Kategorie
12.04.2007 16:25:10
jossyf:
jo no, co ti na to říct...nemám z vás slov...blbě mě pochopíte a ještě mě tu urážíte za svoji blbost ..
Smajlík  nO a cO Žena Kategorie
12.04.2007 16:23:37
kikiwhite :A četla si co sem už tady psala-JÁ SE PSEM DO MĚSTA NECHODÍM!ANI MEZI PANELÁKAMA.CHODÍM SNÍM NA KOPEC, PROTO NEPOCHOPÍM JAK NĚKDO MŮŽE HCODIT SE PSEM KOLEM PANELÁKŮ A NOSIT TY HOVNA V SÁČKÁCH. pes patří do přírody ne aby se ,,vyvenčil" na betoně..
Smajlík  nO a cO Žena Kategorie
12.04.2007 16:20:55
to nO a cO: Z jakých konkrétních důvodu sis myslela, že jsem natvrdlý? Nebo si toto jenom plácla, protože nemáš argumenty? Pravděpodobně se bude jednat o druhou variantu, protože kdybys argumenty měla, tak tvůj příspěvek bude věcný.
Pokračovat budu zhruba za hodinu.
Smajlík  Opcom Muž42 Kategorie
12.04.2007 16:19:44
nO a cO: To, co pises, o neuklizeni po svem psovi, je presne ten duvod, proc se v CR porad nedari, aby to venku melo nejakou uroven. Malokdo totiz citi odpovednost i za verejny majetek.

Doma si uklidim, ale na ostatni kaslu, ze?

To, ze nesu vykaly sveho psa v sacku v ruce, mne nijak vyrazne neobstastnuje, delam to proto, ze chci mit kolem sebe ciste okoli a timhle k tomu muzu prispet.

Ac to zni hodne radikalne a neuraz se, divim se, ze misto na zachod doma nechodite ven. Doma byste usetrili a venku to uz prece neni vase. Logika uplne stejna jako u psa.
 jossyf
12.04.2007 16:19:35
nO a cO - lidi jako ty, jsou přesně ti, kteří kazí pověst slušným pejskařům..jak tě poslouchám, jsem ráda, že nebydlím ve tvé blízkosti..a přeju ti, aby ti někdy napařili pěknou pokutku za neuklízení h..., a také ti přeju, aby, až budeš mít své bydlení, ti před dveře sr..i všichni psi z okolí..
 kikiwhite Žena37 Kategorie
12.04.2007 16:15:12
Opcom :Pochopil si to, nejsi tak natvrdlej jak sem si myslela..
Smajlík  nO a cO Žena Kategorie
12.04.2007 16:12:33
to nO a cO: "teda já nevím jak vy, ale já bych prostě hovna po svojem psovy nezvedala(jako doma, když se nám vykadil jak byl malý to bylo normální, ale venku před lidma si pohupovat sáčkem s hovnama-fakt" - jasně, tak radši necháš výkaly na chodníku, aby mohly dále těšit lidskou populaci. Tomu tedy říkám terno.
Smajlík  Opcom Muž42 Kategorie
12.04.2007 16:10:55
kikiwhite: oki beru spatna zkusenost ale ty to podavas strasne afektovane souhlasim aby se treba zakazalo chovat psi takovymto lidem nicmene prece nemuzes kuli tomu trestat vsechny mimoto co si budem povidat mas spatnou zkusenost da se rict fobii a strach ma kolikrat velke oci a psi to je v soucasne dobe citlive tema
 Svejk Muž Kategorie
12.04.2007 16:10:10
řikám že majitelé psů platí ročně MÚ 1000kč. Pokud ten odmítá luxovat psí hovna, nechápu na co ty peníze vůbec chce...
 Terror Muž29 Kategorie
12.04.2007 16:07:44
Svejk - diskuzi s tebou již vzdávám...tato věc se mi stala asi před deseti lety na úplně jiném místě - na Vyšehradě, nevím, proč by měl pes mít klíče, já už se fakt musím smát tvým argumentům:-) - majitel ho prostě pustil a občas na něj koukl z okna, byl to prostě magor, řešila to pak i policie..nevím, proč bych si to měla vymýšlet a už vůbec nevím, proč bych ti to měla objaňovat, buďto diskutuj slušně a nezesměšňuj mě nelogicky a bezdůvodně, nebo prosím se mnou již nediskutuj..nebo diskutuj, ale pak již bez mé účasti..
 kikiwhite Žena37 Kategorie
12.04.2007 16:03:58
Vcelku souhlasím. Jen bych neřekl, že se chování odvíjí od inteligence majitele, ale spíše od toho, jestli je majitel sobecký zmrd, nebo jestli je naopak slušným člověkem.
Pokud si někdo pořídí zvíře, má se o něj postarat. A sbírání výkalů je toho součástí. Také kocourovi nečistím záchod tím způsobem, že ho vezmu a vysypu z okna. Co se týká ochcávání aut - majitel, který toto psa nechá dělat, zaslouží rozbít držku. Jak si může dovolit nechat svého psa ničit a znečišťovat cizí majetek? Já také přece neuchopím cihlu a neprohodím mu jí oknem, nebo mu nepomočím dveře.

to Terror: Třeba na umístění košů, které jsou pro pejskaře určeny? Myslíš, že by poplatky za psy stačily na to, aby město několikrát denně uklízelo všechny své ulice?
A dále - město má ohlídat psy za majitele? Například, aby někoho nepokousali, nebo aby někomu neničili majetek?
 Opcom Muž42 Kategorie
12.04.2007 16:03:18
Jsem spolumajitel maleho psa. (Teda to zni ale divne.) A obecne s tvymi postrehy souhlasim a take si myslim, ze by si majitele meli sva zvirata vice hlidat a uklizet po nich.

Psa vynasime napr. dale od domu do prirody, aby neobcuraval okoli, uklizime po nem a mame ho ve meste vetsinu casu na voditku, protoze je to bezpecnejsi.

Netrvala bych vsak nutne na tom, ze pes musi byt na voditku. Vychovany pes muze behat i volne. A urcite bych nesouhlasila s tim, aby mel mit nahubek. Jedna se prece jen o zvire, jehoz prirozenym prostredim je venek, takze by mel mit moznost si veci ocuchat, liznout atd.

Jinak moje oblibena veta, kterou volam, je:"Postarejte se o toho psa, stahnete si ho."

A jsem klidne pro, aby treba chodily hlidky, ktere by mely opravneni pokutovat majitele psa, kdyz po svem psovi neuklidil.

To, co navrhujes, je spise omezovani a trestani zvirat kvuli sobeckosti a bezohlednosti jejich majitelu. Jsem tedy zejmena pro prisnejsi postih majitelu a klidne jakesi hodnoceni zpusobilosti mit psa.
 jossyf
12.04.2007 16:02:14
kikiwhite: aha ja myslel ze hned na zacatku si definovala velke psi ktery ziji u lidi v socialnim bydleni [co timto definujes??] na podpore
 Svejk Muž Kategorie
12.04.2007 16:01:04
nO a cO
jojo to znam už sem se naučila psy odhánět, někdy je to fakt nezbytný a musíš jim vyjádřit že ty seš ten silnější
 whats Žena23 Kategorie
12.04.2007 16:00:41
kikiwhite: aha a mel ten pes klice kdyz chodil sam ven do sousedni ctvrti ze socialniho bydleni???
 Svejk Muž Kategorie
12.04.2007 15:59:28
Svejk - já jsem neříkala, že hlavně velká plemena štěkají - nepodsouvej mi pořád něco, co jsem neřekla..vím, že spíš štěkají ti malí..ale on i menší pes ženoucí se ti po nohách není nic příjemného..já se bojím i menších, je fakt že často jsou to pěkní hajzlíci..
 kikiwhite Žena37 Kategorie
12.04.2007 15:57:41
jinak na chodnik by pes taky srat asi nemel ale kdyz to hodi ke stromu na travu tak nejlepe v primeske casti kde uz stejne zase tolik lidi nezije tak je to asi jedno
Smajlík  Svejk Muž Kategorie
12.04.2007 15:56:06
SHaitan +kikiwhite :
Teda, sem blbá, myslela sem si, že fakt už je to veřejné prostranství:oD
Ale vlastně, když sme byli na Slovensku a začali sme s mamkou trhat švestky o baráku(kde už byly ty stromy před plotem) tak na nás někdo vyběhnul a začal řvát:nemáte doma čo jesť či čo:oD

takže asi máte pravdu, jako já byhc to neudělala, ale když se šla někam se psem třeba čekat mojeho a on se prostě zaseknul že dál nejde(pejskaři určitě znají) tak sem ho chvilku táhla i jak se zapíral až sem si všimla, že je teda zhrbený a kadí..
Bohužel sem ho dotáhla na chodník a jediné co sem udělala bylo, že sme to hovno kopla na nejbližší trávník , aby se to tam trochu rozložilo..Sáčky u sebe fakt nenosím, ale tak psa většinou na takové místa ani nevodím.
Smajlík  nO a cO Žena Kategorie
12.04.2007 15:56:05
Svejk - jsi trochu mimo, já sama jsem například byla napadena třemi psy, kteřá na mě vyběhli nevím odkud a drželi mě v šachu a jeden z nich mě pokousal..majitel byl doma, v přízemním bytě, svého psa nechal volně pobíhla venku, aby se vyvenčil..následně mi nevěřil, že mě kousl (jeho pes přece přece nekouše!!), až když viděl, že mi teče krev a lidé okolo to dosvědčili, tak uvěřil..
A i kdyby těch napadení psy bylo málo..tak copak to nestačí proboha????
Smajlík  kikiwhite Žena37 Kategorie
12.04.2007 15:54:01
kikiwhite: jinak psi co moc stekaj jsou spise male az nejmensi plemena kdyzto ty rikas ze to jsou naopak ty velke jinak souhlas ze by majitel mel sveho psa ovladat a pes musi poslouchat ale zase kdyby si to videla venku tak vis ze jediny lide kdo sve psi neovladaj jsou opet majitele malych plemen [typicka je duchodkyne s jezevcikem]
Smajlík  Svejk Muž Kategorie
12.04.2007 15:51:52
teda já nevím jak vy, ale já bych prostě hovna po svojem psovy nezvedala(jako doma, když se nám vykadil jak byl malý to bylo normální, ale venku před lidma si pohupovat sáčkem s hovnama-fakt nee
 nO a cO Žena Kategorie
12.04.2007 15:51:45
nO a cO - nemám teď už čas, odepíšu večer, ale to s tím kakáním psů - to si snad děláš legraci:-)) To snad nemyslíš vážně, že máš právo ho nechat vykadit na chodníku a pak čekat, až to město uklidí..ty nevíš, že za to můžeš být pokutovaná? Beru to jako legraci od tebe, protože z jiných příspěvků mi připdáš jako inteligentní holka...
 kikiwhite Žena37 Kategorie
12.04.2007 15:51:34
whats>> souhlas...
nO a cO>> a ja myslel, ze za prilehly chodnik k domu zodpovida majitel domu...v zivote jsem nevidel, ze by chodily nejaky technicky sluzby a uklizely hovna...a fakt chutovka po zime ja postupne odtava snih a hovna v ruznych urovnich podel chodniku vytvari jednolitou brecku.....
to neni o precitlivelosti, ale o zodpovednosti...
jinak co se tyce louky mimo mesto ci kam to chodis, tak to je uplne v poho...to neresim...
 SHaitan Muž Kategorie
12.04.2007 15:50:27
whats: no jo, ale to je problém města, které je zřizovatelem městské policie, pokud nechcou a nenakážou jim to, tak pak jsou všude osrané chodníky, se nedivím s tak laxním přístupem. u nás ve městě byl problém s houmlesákama na nádru, cajti na to kašlali, tak se konečně město rozhoupalo a na nádr chodí pravidelné hlídky měšťáků i státní policie a houmlesáci mají útrum. prostě pokud jim ti psi vadí, tak ať si sakra na tom městě stěžujou, ne? přece se to netýká jednoho rodinného domku, mají zastupitele, které si zvolili, tak ať se snaží, ne?
 peregrina Žena99 Kategorie
12.04.2007 15:50:17
kikiwhite: si videla hodne tragickych pripadu utoku psa na cloveka?? ne videla si to v televizi protoze kdyz pes nekoho nekde kousne hned tam bezi Tuna se zamracenym vyrazem na tvari
Smajlík  Svejk Muž Kategorie
12.04.2007 15:49:53
kikiwhite čoveče to nevim, bydlim v baráku o sedmnácti patrech a o žádných případech nevim. myslim, že to máš z tý televize
 whats Žena23 Kategorie
12.04.2007 15:49:12
whats :
Mám menší plemeno, ale musím souhlasit.
Nedokážu pochopit jak někdo může mít volně puštěného psa, když není vycvičenej tak aby ostatní psy na povel ,,ignoroval"..

Vedle našeho paneláku bydlí rodinka, mají 4psy a nikdy je nepouští domů(bydlí v prvním patře) a nechávají ty psy volně běhat kolem baráku-dobře to byhc brala, kdybych pokaždé když chci projít nemusela čelit čtyřem uštěkaným ořechům co ti rafají po noze-snad na to je nějakej zákon ne?policajti na to kašlou.

Můj přítel má strach ze psů(vlčák mu jednou zavinil 14stehů na hlavě) a kolikrát nechápu co mu tak dlouho trvá, že už měl být dávno u mě a pak přijde spocený, že utíkal před těma podvraťákama, chápu on má prostě strach jako hodně lidí, já ty psy už znám tak dupnu a oni utečou, ale co lidi co to neví?

Někteří lidi si pořídí psa a necháou co to sebou nese..
Smajlík  nO a cO Žena Kategorie
12.04.2007 15:49:01
1) Ohledně exkrementů - stěžuj si na městské části a u městské policie (porušení vyhlášky města = pokuta ... Bohužel vymahatelnost je těžká)

2) Podle vyhlášky je zakázano nechat ve veřejné zeleni (tj. skoro všude) volně pobíhat psy.
Radikálním řešením je pořídit si střelnou zbraň a pokud na tebe nějaký pes půjde (bez náhubku, vodítka) a bude štěkat, tak ho zastřelit (krajní nouze).
Relativně menším zlem je mít pepřák proti psům a pěkně mu nacákat do tlamy. To zklidní každého čokla (ale trošku rozčílí majitele, takže jemu můžeš taky nějakou tu dávku věnovat - když bude agresivní ;-))
Druhou možností je opět urgovat městské strážníky.
Smajlík  Votrapa Muž Kategorie
12.04.2007 15:47:01
jako chápu, že s takovejma lidma máte asi veselo...

ted mi ale tak napadá, že nevím za co se tedy městu platí poplatek za psa. zrovna dnes sem na to koukala. u nás ( a to jsme prdel) se za psa platí na rok 1200 a za každého dalšího 1800. lidé v domku platí tuším 600. nechápu, stejnak si většina páníčků ty psy naučí, aby kadili venku a ne na zahrádce. a nějaký pytlíky na hovínka, to tu neexistuje....
Smajlík  suplex Žena Kategorie
12.04.2007 15:46:51
Svejk - tohle jsem tedy vůbec nenapsala, přečti si to ještě jednou, co mi vadí a a co majitelům fakticky vytýkám..s čím z toho nesouhlasíš? To by mě zajímalo.. Na TV nekoukám skoro vůbec - nestíhám..všechno vidím okolo sebe..to bohatě stačí!
whats - pochopitelně záleží na tom, jak se majitek velkému psu věnuje..já jsem ovlivněna hlavně případy, které vidím poblíž..
 kikiwhite Žena37 Kategorie
12.04.2007 15:46:36
peregrina teda promiň ale měšťák s tim neudělá vůbec nic, to mi věř, já volala protože nám kolem baráku v noci běhali dva pitbullové, chtěla sem prostě aby je odchytli, jelikož tam pár lidí dost vyděsili, tak sme s kámošem vzali psy no a zahnali jsme je pryč. ale pointa je v tom, že přijeli měšťáci, vysmátí (bylo to v noci) tak říkám a máte tu něco na ten odchyt a oni jako že vůbec, že se přijeli podívat co se děje. takže sorry ale fízl to nevyřeší
 whats Žena23 Kategorie
12.04.2007 15:44:52
Svejk
Smajlík  whats Žena23 Kategorie
12.04.2007 15:44:35
problém s výkaly bych řešila tak, že bych si stěžovala na úřadě, resp. přímo volala měšťáky, ať tam prostě je nějaká hlídka a tvrdě to pokutujou, od toho snad jsou, ne?

útoky psa na lidi jsem vyřešila po svém - jezdím dost na kole a byly doby, kdy po mě občas skočil pudl, vlčák a tak - na krk jsem si pověsila pepřák tak, že kdyby se ke mě blížil, rychle ho strhnu a prsku - ještě jsem to nemusela udělat, protože od doby, kdy ho tam mám, se mi psi jakýmsi zázrakem vyhýbají, takže doporučuju, stojí to stovku
 peregrina Žena99 Kategorie
12.04.2007 15:43:21
Máme psa, sem toho názoru, že vy ,,nepejskaři" jste strašně hákliví a všechno to moc prožíváte a jako by se vám téměř psi hnusili a nedokážete pochopit, že i oni musí kadit, nu co.

Ale druhá věc je nechat psa třeba vychcat na kolo od auta, roh baráku, kolo nebo tel.budku atd.
Je jasné, že i můj pejsek by si to rád ,,přivlastnil a oterčovat" , ale nikdy ho to nenechám udělat, pokud je pes na vodítku, nebo s páníčkem, měl by ten člověk vědět jaké to asi je, kdy příjde k autu a má všechno pochcané-já byhc si na ně normálně počkala a nadala byhc jim, že jim toho psa otrávím jestli ještě jendou pomočí moje auto(samozřejmě byhc to neudělala).

Za to sbírání hovínek-no upřímě to už se tu taky řešilo, já s mojim hafanem chodím na kopec na trávu atd. kde moc lidí nechodí nebo tak, takže neuklízím a myslete si co chcete, serou tam jeleni, koni, zajíci a pes je taky zvíře a má stejné bobky , které se vsáknou taky.
Ale pokud máte oplocenou zahradu a ten pes se vám vysere,,před branku" v podstatě nemáte nárok nic říct-vaše půda už to není, pokud tam končí plot a veřejné prostory mám za to by měla uklízet nějaká technická služba.
Já za psa platím 1 500,- a nechápu tedy za co? Že ho živím, že ho vlastním nebo co?je to na to bay se město staralo-podle mě.
 nO a cO Žena Kategorie
12.04.2007 15:43:00
whats: tak pod todle se muzu podepsat
 Svejk Muž Kategorie
12.04.2007 15:42:25
Terror - co?? nechápu otázku - mluvím o bezohledném chování majitelů psů..
 kikiwhite Žena37 Kategorie
12.04.2007 15:40:49
tak nejdřív, i velkej pes může být v bytě spokojenej....to je vidět že snad ani nemáš zvíře. já bych to řešila tak že bych svýho trhače nechala za plotem a garantuju ti, že se na druhej straně žádnej pes nevysere .)) ani nevyčůrá .))
jinak samo nikdy bych nenechala psa ochcat auto, ale já tyhle problémy nemam, chodim do lesa. jinak s tim přívoláním. souhlas. já to převedu na to co sere mě. serou mě ty majitelé malejch uřvanejch čoklů (nic proti nebo jo - nesnášim je jinak zvířata miluju) no a jdu si tak po louce, a najednou přiběhnou asi tři pudlové a stoupnou si před mýho zabijáka a začnou mu štěkat do ksichtu. mam sto chutí ho pustit, ale nejsem magor, tudíž ho držim a vychutnávam si jejich majitele. no pokračování příběhu je to, že ke mě přiběhly tři naprosto vyděšený dámy jako že pocem azorku ať tě neukousne, tak sem je seřvala že ukousnutý by měly bejt naopak ony, co je to za způsoby a ony mi řeknou no ale náš pejsek nic nedělá. tak jim říkám ať si uvědoměj, že můžou potkat pejska kterej udělá něco jim a pak už bude jedno jestli ten pudl štěkal jen proto že je blbej. tak tohle mi vadí, každej má mít svýho psa u sebe a když ne, tak má kontrolovat okolí a má na toho psa vidět. vživotě bych nezašla za roh aniž bych neviděla kde je muj pes a neměla ho pořád na očích, a myslim že to neni tak šložitý pro ostatní. tak teď sem si ulevila .)) prostě žádnej pes nesmí bejt nikde bez dohledu, a já to řešim tak, že si vždycky počkam až se někdo objeví a pak ho náležitě seřvu a řeknu, že příště svýho psa prostě pustim a poté hrdě odcházim .)))
 whats Žena23 Kategorie
12.04.2007 15:39:06
koukas moc na TV noha a oznacit dopredu ty co s tebou nesouhlasi za lidi s IQ zviratka je docela nic moc
 Svejk Muž Kategorie
12.04.2007 15:37:02
já bych psa ve městě zakázal.Všude samý hovna...
 topik Muž Kategorie
12.04.2007 15:34:05
na co pak ale platěj na psa městu?
 Terror Muž29 Kategorie

Lednový výprodej

Přidání rozhřešení Starší zpověďNovější zpověďHlavní stránka
TVÁ PŘEZDÍVKA:

OPIŠ BEZPEČNOSTNÍ KOD:
Captcha

Tento inzerat koupíte on-line od 100 Kč.
Přidej inzerát on-line od 100 Kč
TEXT ROZHŘEŠENÍ:

PŘILOŽ SMAILÍKA:
Smail Palec nahoru Smail Hrozící Smail Drží palec Smail Není to důležité Smail Dostaneš do huby Smail Smutný Smail Cože?? Smail Safra Smail Pusinka
jupííí tak bacha držím palec to je fuk tumáááš ach jo no nééé ?! safra mmmuc
(žádný )


Změňte svoje cookies preference

Nejlepší chorálová skupina světa... GREGORIAN 2020 ...20th ANNIVERSARY WORLD TOUR.

REKLAMA
Copyright 2003 www.zpovednice.cz + www.spovednica.sk