Cookie Consent by Free Privacy Policy website
Navigační lišta REGISTRACENavigační lišta TABLONavigační lišta STATISTIKANavigační lišta SOUTĚŽENavigační lišta POMOZTENavigační lišta REKLAMANavigační lišta KONTAKTNavigační lišta
Navigační lišta
Horní lišta bez menu
Logo Zpovědnice
Online zpověď Návštěvní kniha Nová zpověď Časté dotazy
Dolní lišta Dolní lišta Dolní lišta
Nabídka voleb Dolní lišta voleb
Diskuze č.185070, vloženo 20.01.2007 12:16:21 Starší zpověďNovější zpověďHlavní stránka
Radarová základna v ČR ?
V pátek oficiálně americká vláda požádala ČR o možnost umístění své radarové základny u nás. Tak se ptám ste pro nebo proti? A důvod?



Jinak já sem pro, bzl bzch pro i kdzby to byla raketová základna konec konců je to jen obranej systém a měl by chránit i Evropu.
 xms Muž  VYMAZAT

Zaslaná rozhřešení Starší zpověďNovější zpověďHlavní stránka
Chceš dnes udělat dobrý skutek ? Pomoz výše uvedenému hříšníkovi tím, že mu dáš nějaké rozhřešení! Můžeš mu ho poslat na e-mailovou adresu, kterou uvedl u zpovědi, nebo napsat veřejně vyplněním formuláře na konci této stránky. A jestliže nechceš, aby pod tvou přezdívkou mohl vystupovat ještě někdo jiný, zaregistruj si ji ZDE !
 
21.01.2007 12:38:47
kdyby se chtěli bránit tak rakety postaví z východu a ne ze západu. kvůli rotaci země nejsou timhle směrem obraný ale útočný
 Memphis *je vůl* Muž23 Kategorie
21.01.2007 01:31:33
jednoznačně proti...

Kde jako hodlaj sestřelovat bobánci? no nad Evropou určitě ne.
Dosáhne se tím toho, že zůstanem bez jadernýho paliva v lepším případě... a v horším případě budou k tomu problémy aj s ropou a plynem a stanem se terčem teroristických útoků.

proti komu byste se tu furt chtěli bránit...potěš pánbůh. (připomíná mi to situaci, kdy se všichni hnali do unie...a po chvíli si rvali vlasy, proč tam vlastně lezli)
Smajlík  Jusik Žena26 Kategorie
20.01.2007 22:32:49
To, že bude ta základna chránit nás, je pěkná blbost :)) .. možná nám to i napíšou v novinách, ale ta základna má chránit ameriku .. proto, když odtamtud něco vystřelej, tak tady to zachytěj a do ameriky to nedoletí .. v tom je ten vtip .. co se bude dítt tady je jiná kapitola a s bezpečností USA která je podstatou věci, to má společného jen velmi málo.

Ale to, že se stane jasným pro každého, kdo chce střelit na USA z toho vyplyne, že nejdřív musí poslat menší atomovku pokud možnos plochou dráhou letu k nám, je fakt. Takže bezpečnostní rizika země mnohonásobně vyšší .. stejně jako Svobodná evropa rozeštvávající celý svět, že je u nás .. jen tohle je tvrdší kalibr.

Užitek z toho budou mít jen místní kurvičky a hotýlky v Libavé .. a možná pár pánů ve vládě, kteří dostanou své odměny na účty ve švýcarsku .. ale normální čech není chráněn o nic líp, jen se stal pěšcem na šachovnici jiných a to ještě v první linii .. a kdyby se něco potentočkovalo, tak nás do toho amíci namočí a utečou .. stejně jako to udělali ve Vietnamu.
Smajlík  Depresista
20.01.2007 20:24:02
Pro zvídavé:
KOLIK základen americké národní raketové obrany ve světě v současné době je?
KOLIK z nich je v Evropě?

(Pozor, nemluvím o US kasárnách!)
Smajlík  nato
20.01.2007 20:00:18
jsem pro.
 bunnyrubbit Žena25 Kategorie
20.01.2007 19:53:07
No nevim, je to teprve 13 let, co odtahli Rusove a pozveme si sem Amiky? Neco na te ceske mentalite asi bude...

Pro rejpaly: ruska armada odesla az dlouho po revoluci...
 binutil Muž Kategorie
20.01.2007 18:45:34
3DFX4eva: Myslel jsem to tak, že pokud se z ČR stane země, kde je přítomna jejich armáda, tak jim nebude jedno, že ji někdo ohrozí. Stejně jako to bylo v Koreji, Vietnamu, Kuvajtu apod... kde bojovali pro SVÉ zájmy, které se ale kryly se zájmy těch zemí v tom, že udržovaly jejich nezávislost.
 Finrod Felagund Muž24 Kategorie
20.01.2007 18:43:32
to Finrod:
USA maji ochranu CR totalne u prdele, zakladna nezakladna. Radarova nebo raketova zakladna v CR bude slouzit pouze a jenom k ochrane USA. Na ochranu CR nebo jinych evropskych statu bude nepouzitelna.

Ale jinak proti radarove zakladne nic nemam, pokud USA dost zaplati nebo se bude revansovat jinymi vyhodami ... proc ne.
 3DFX4eva Muž45 Kategorie
20.01.2007 18:32:56
Jsem proti, at si jí strčí do p...e. Našinec musí mít víza, když tam chce cestovat ale na to, aby nám sem nacpali, co nikdo na svém území mít neche, jsme jim dobří.
 žabka renča Žena99 Kategorie
20.01.2007 18:16:25
oiskin: Asi bys radši Rusy nebo Číňany, že jo?
 Finrod Felagund Muž24 Kategorie
20.01.2007 18:09:10
Zase se k nám serou amerikáni.
Smajlík  oiskin Muž22 Kategorie
20.01.2007 18:06:18
Pro ty, co tady šíří paniku: Politický systém v USA funguje takřka beze změny už od roku 1776, pokud nepočítám dodatky k ústavě. USA jsou stabilní, fungující demokracií, která kromě Švýcarska nemá na evropském kontinentě obdobu. Když bude pro své zájmy chránit území ČR USA, nemám s tím jediný problém a dávat to do souvislosti se SSSR je pustá demagogie, protože SSSR nám ty základny pokud vím vnutil - a jednalo se o diktátorskou velmoc s totalitní ideologií u moci. A to snad i ten největší antiamerikanista musí uznat, že USA není. ČR je malá země, sama se neubrání. Respektive ubránila by se, ale musela by tak zbrojit a cvičit obyvatele jako Israel, což by sice bylo chvályhodné, ale když si vezmu, kolik pseudopacifistů a hospodských povalečů by mezi cvičenými bylo, tak si myslím, že je to nereálné. Je tedy NUTNÉ se spojit s nějakou vyšší mocí. Kdo nám zbývá kromě USA? Rusko? Děkuji pěkně, další devastaci ČR si nepřeji. Čína? Aby z Čechů udělala otroky pracující v továrnách za naprosto nedůstojných podmínek? Ne. Jakákoliv islámská mocnost? No to už vůbec nepřipadá v úvahu. Kdo tedy zbývá? Že by Brusel? No ale ten má co dělat sám se sebou, aby udržel pohromadě v době míru, natož ve válce, ostatně Francouzi se zatím na každého vykašlali, kdo se na ně spoléhal a je to hlavně slovo Francie (a Německa, které se chová podobně), které v Bruselu rozhoduje. Z toho mi vychází, že základny USA na území ČR, ať jsou jakékoliv, potřebujeme.

Jso snad Němci o něco méně Němci, než jsou Češi Čechy jen proto, že těch amerických základen je tam plno? Zneužívají toho Spojené státy? Nezneužívají.

A s těmi vízy je to pravda, měli by je zrušit, Zejména proto, že největší nebezpečí z Evropy jim hrozí zejména ze států, se kterými vízovou povinnost nemají (Francie, Německo, Švédsko, Dánsko, Španělsko, UK) - kvůli muslimům.
 Finrod Felagund Muž24 Kategorie
20.01.2007 17:48:35
Jsem pro.
 Arrigo Muž24 Kategorie
20.01.2007 17:16:03
Jsme proti, nevidím jediný důvod, proč být pro. Jestli jsme pro USA tak důležití spojenci, proč tedy nezruší víza? A jak už tu bylo řečeno, není to obrana NATO, ale pouze Spojených států.
 Vinc009 Muž Kategorie
20.01.2007 17:14:46
Aha, vždyť strýček Adolf nás vlastně taky chránil před tím zlým okolním světem.
Tedy všechno v pořádku. Až na to, že KDO CHCE VÁLČIT, AŤ JDE VÁLČIT!!!
To se to kecá o válce, co? Nikdo z vás cucáků ani nebyl na vojně, natož pak v nějaké skutečné akci! Nastudovali jste si z televize, literatury a bojových her vojenské strategie, ale tváří v tvář nepříteli byste se podělali strachy. Teprve v tu chvíli by vám došlo, jak absurdní je vlastně pojem "nepřítel". Jenže v té chvíli už je čas jen na to jedno. Čas na vyjednávání promarňujete přípravami na obranu.

... Já nevymyslel válku to jen prstem někdo kýv,
mě učili jen střílet jenže druhý střelil dřív...

Ó, Ruby...
Smajlík  nato
20.01.2007 16:58:58
Jsem proti. Už jsem tu jednou podobnou základnu měli spravovanou rudými bratry. Navíc nám by to zrovna moc nepomohlo jde o prospěch ameriky. A potom přínos pro nás bude zanedbatelnej. Spíš se akorát vystavíme dalšímu riziku.
 a-k-x Muž36 Kategorie
20.01.2007 16:40:36
Hlavní přínos základny bude, že se vytvoří nová pracovní místa - 2 kuchařky a 10
prostitutek.
Přínos pro obranu je jen teoretickej, protože za letu sestřelená raketa míříci na USA nám akorát spadne na hlavu.
Jinak je mi to vcelku jedno, ale minimálně by nás mohli v americe přestat brát jako občany druhé kategorie a zrušit víza... Když "aliančním spojencům" strkají na hranicích palec do prdele a berou otisky, tak mi to spojenejctví přijde spíš jako podkuřování Velkému Satanovi.
Smajlík  shodan Muž Kategorie
20.01.2007 15:52:52
vedlejším prodiktem toho, že raketová základna bude chránit USA je i to, že tím bude chránit zájmy ČR. Neni v našem zájmu aby např Severní Korea a Čína výstřídaly USA v pozici supervelmoci...
Smajlík  Nics Muž25 Kategorie
20.01.2007 15:49:55
Vážení, jste mimo. Hlavní přínos této základny tady vůbec nezazněl. Tím přínosem je, že kdybychom byli napadeni, komunisti tady chtěli udělat puč, nebo cokoliv jiného, tak USA zasáhnou, protože nebudou chtít vydat nepříteli zemi, ve které mají svou základnu, což je jejich zájem. A nevím, jestli jste všichni takoví slepí poserové, ale o hodně radši budu součástí bloku amerického, než bloku ruského, čínského, arabského nebo bruselského (tedy zejména francouzského a německého). Kromě Američanů jsou našim hodnotám nakloněni právě Němci a Francouzi, ale historie už velmi dobře ukázala, jak se na nás (aspoň ti Francouzi) vykašlou, když půjde do tuhého, narozdíl od Američanů, kteří se nevykašlali na žádnou zemi, ve které měli své zájmy a nenechali ji předat komunistům, muslimům, etc. S výjimkou Vietnamu, ale o ten bojovali, jak mohli, a podkopli jim nohy zejména vlastní občané. Uvědomte si, že nejste střed světa a když je někdo (aspoň z vlastního zájmu) ochoten vás chránit, tak si toho važte a ne, že mu ještě budete nadávat.

A jak tady zaznělo cosi s americkým dobýváním arabského světa: doufám, že ho co nejdřív dobyjí. Z našeho hlediska je bezpečnější arabský svět pod americkou správou, než pod arabskou správou.
Smajlík  Finrod Felagund Muž24 Kategorie
20.01.2007 15:36:28
Nics: stejnejm úmyslům akorátže položenejm na jinou světovou stranu věřím, jů-es-ej nikdy nebyly o nic lepší než CCCP.
obojí měli hvězdičku, jen jedna byla bílá a druhá červená:)
 Memphis *je vůl* Muž23 Kategorie
20.01.2007 15:33:28
Pro Memhis *je vůl*: NATO vzniklo v přibližně stené době jako Varšavská smlouva a za stejným účelem.
Smajlík  Nics Muž25 Kategorie
20.01.2007 15:16:14
smazka crew: když se nato zakládalo tak možná smysl mělo, ale teď je USAxNATO to stejný jako CCCPxVaršavská smlouva
Smajlík  Memphis *je vůl* Muž23 Kategorie
20.01.2007 15:11:44
Pro.
 ilustrace Žena33 Kategorie
20.01.2007 15:08:32
NE! nepotřebujeme žádná základny! máme přece okolo devíti griffinů a 200obědnanejch obrněnejch trasnporterů - jsme prakticky nepřemožitelný!:o)
Smajlík  Nics Muž25 Kategorie
20.01.2007 15:04:37
smazka crew: tady nejde o žádný NATO ale o americký zájmy. spojený státy jasně řekly, že nemíní čekat na ostatní a budou si dělat co oni sami budou chtět. takže v tom případě když se jedná o čistě americký zájmy, říkám NE a stijím si za tim
 Memphis *je vůl* Muž23 Kategorie
20.01.2007 14:05:36
Ne. Souhlasim s nazorem co tu uz parkrat zaznel, zakladna bude chranit jenom USA. Proto si ji taky stavi, to neni zadny dobrosrdenstvi vuci Evrope, to je ciste jenom jisteni si vlastniho zadku. CR z toho pak nebude mit uz vubec nic. Jedine problemy spojene s tim ze, tu budeme mit cizi vojenskou zakladnu.
 Trey Muž21 Kategorie
20.01.2007 14:03:25
nato: hele kdyby jsme chteli muzem si ty raketovi zakladny na americkym uzemi klidne udelat nebo myslis ze NATO je spolek zoufalcu co se bojej sousedu a tak si na ne zavolali kamarady
 smazka crew Muž Kategorie
20.01.2007 13:51:29
Máte-li nepřátele, běžte a zabijte (si) je. Hned! Ale nezatahujte do toho ostatní !
 nato
20.01.2007 13:48:01
Ano, jsme v NATO, ale tahle záležitost se týká čistě obranné strategie SPOJENÝCH STÁTŮ AMERICKÝCH !!! Prostuduj si fakta!
USA jsou součást NATO. My jsme součást NATO. Je to stejné, jako bychom požadovali po USA pozemky na jejich území, na kterých bychom si vybudovali české raketové vojenské základny.
Číst jste se naučili, ale přemýšlet ne... Zbrojíte, ale nevíte ani, proti komu. To co máme pod nosem, není jen na příjem potravy...
Smajlík  nato
20.01.2007 13:45:32
jenže tato základna nemá chránit nás ale USA takže jsem proti
 pipule Žena20 Kategorie
20.01.2007 13:13:21
Memphis *je vůl*: protoze jsme v NATO vole .
 smazka crew Muž Kategorie
20.01.2007 13:11:23
NE. je to narušení suverenity. proč máme nechávat vstupovat cizí vojsko na naše území? je to druhá varšavská smlouva nebo co? nebo tim snad máme souhlasit a pokyvovat s tim že chcou američani ovládnout arabskej svět? mimochodem, kdyby se jim to podařilo, můžou zardousit evropu, což by se jim náramně hodilo
Smajlík  Memphis *je vůl* Muž23 Kategorie
20.01.2007 12:46:00
jsem pro vsema deseti, doufam ze to nakonec vyjde
Smajlík  yosei42
20.01.2007 12:35:33
Jednoznačně pro. Měli bychom se podílet na obraně své země a svých spojenců, a na obraně demokracie vůbec. Když už nejsme velká země a nemůžeme si dovolit silnou armádu, tak aspoň tímto způsobem.
Pokud to přijmeme, bude to důkazem toho, že jsme vyspělá země, která patří do západního světa. Nemůžeme pouze brát, ale musíme taky něčím přispět.
 Cocteau Muž99 Kategorie
20.01.2007 12:33:49
Jsem pro, je nutné se bránit, jsem pro radarové i protiraketové základny.
 Finrod Felagund Muž24 Kategorie
20.01.2007 12:33:40
jednoznačně pro - kromě toho co píše smazka crew, platí ještě jeden aspekt - pokud má mít členství v alianci nějaký smysl a aliance má být funkční, jsou tyhle kroky nutné
 zombie
20.01.2007 12:22:44
jsem pro pac mam pocit ze to tady za chvilku bude tak jako tak horky a jen blbec nedela nic pro svoji obranu .
 smazka crew Muž Kategorie



Přidání rozhřešení Starší zpověďNovější zpověďHlavní stránka
TVÁ PŘEZDÍVKA:

OPIŠ BEZPEČNOSTNÍ KOD:
Captcha

Tento inzerat koupíte on-line od 100 Kč.
Přidej inzerát on-line od 100 Kč
TEXT ROZHŘEŠENÍ:

PŘILOŽ SMAILÍKA:
Smail Palec nahoru Smail Hrozící Smail Drží palec Smail Není to důležité Smail Dostaneš do huby Smail Smutný Smail Cože?? Smail Safra Smail Pusinka
jupííí tak bacha držím palec to je fuk tumáááš ach jo no nééé ?! safra mmmuc
(žádný )


Změňte svoje cookies preference

Nejlepší chorálová skupina světa... GREGORIAN 2020 ...20th ANNIVERSARY WORLD TOUR.

REKLAMA
Copyright 2003 www.zpovednice.cz + www.spovednica.sk

HIT Týdne: 3 za 2