Cookie Consent by Free Privacy Policy website
Navigační lišta REGISTRACENavigační lišta TABLONavigační lišta STATISTIKANavigační lišta SOUTĚŽENavigační lišta POMOZTENavigační lišta REKLAMANavigační lišta KONTAKTNavigační lišta
Navigační lišta
Horní lišta bez menu
Logo Zpovědnice
Online zpověď Návštěvní kniha Nová zpověď Časté dotazy
Dolní lišta Dolní lišta Dolní lišta
Nabídka voleb Dolní lišta voleb
Otázky - Vzkazy č.163331, vloženo 03.11.2006 19:04:45 Starší zpověďNovější zpověďHlavní stránka
Je mi z jedné věci smutno...
Nechci otravovat zpovědníky svými myšlenkami zbytečně, ale něco mi právě trochu zasáhlo.
Chtěla jsem se vrátit k jedné zpovědi, kde mladá žena po vysoké svěřila na tyto stránky svůj problém s hledáním práce. Otevřela jsem a četla; obdržela prozatím jedinou stupidní odpověď. Já sama jsem se necítila natolik kompetentní, abych jí dala krom povzbuzení nějakou použitelnou radu. Spoléhala jsem se na jiné, kteří jsou na jistá témata stokrát lepší a lépe poradí, jak to obvykle dělávám.
Šla jsem si doma po svém a ta zpověď mě pořád strašila v hlavě; napadla mě myšlenka přece jen něco hezkého jí napsat se slibem oslovit zde pár lidí do profilu, kteří se v dané věci více vyznají, aby jí napsali. A aspoň jí za sebe trochu dodat nějakého povzbuzení. Jenže, zpověď jsem nenašla. Prohledala jsem diskuze, vzkazy... vše. Myslím, že jí tam nějací místní dobráci něco "hezkého" stihli napsat a ona to neunesla, smazala a šmitec. Ještě prohledávám, ne, není tady, snad nejsem slepá. Nepamatuji si nick, jen přibližně obsah..ale to je již jedno..
Jen vidím to, co vidím, útoky na adminy, příspěvky milionkrát opakované, kraviny.
Vím, že se nedá nic dělat, že se těžko dá udělat síto, že méně a méně lidí zde najde to, k čemu má Zpovědka sloužit a spíše jde o štěstí, kdo zde momentálně je. Promiňte mi, jsem z toho smutná, vím, je to jen internet, ale mohla jsem ji zdržet, aby si nemyslela, že jsou tady pouze prudiči ale i lidi, kteří se snaží pomoci, ikdyž třeba na danou situaci nemohou dát to pravé řešení. Mám obavy, že se lidi přestanou zde svěřovat, budou odrazeni a skutečně se bude řešit pouze holení a jiné.
Tak se na mě nezlobte, jen jsem potřebovala něco ze sebe dostat.
 Šedá lvice E-MAIL:   Žena40 Kategorie  VYMAZAT

Zaslaná rozhřešení Starší zpověďNovější zpověďHlavní stránka
Chceš dnes udělat dobrý skutek ? Pomoz výše uvedenému hříšníkovi tím, že mu dáš nějaké rozhřešení! Můžeš mu ho poslat na e-mailovou adresu, kterou uvedl u zpovědi, nebo napsat veřejně vyplněním formuláře na konci této stránky. A jestliže nechceš, aby pod tvou přezdívkou mohl vystupovat ještě někdo jiný, zaregistruj si ji ZDE !
 
05.11.2006 13:45:03
Martine, to se ptáš té pravé. Já jen vím, že by bylo něco potřeba, ale to je asi tak všechno. Jsem pouhým uživatelem, kterému je líto, že opravdové zpovědi mizí mezi tím vším a spoustu z nich ani neotevřeme, jelikož času není nazbyt a konkrétně v mém případě se sem dostanu někdy večer a to většinou na chvíli. Ale jak... o těch kategoriích tady již diskuze proběhly, myslím, že se mi o něčem podobném zmiňoval i Alfard a ten chlap je opravdu bedna.. já osobně to považuji za zajímavé, ale např alienovi se to nezamlouvá, nevím, nejsem programátor. To je záležitostí dvou tvůrců a ti spíše uvažovali o ukončení, takže se obávám, že svůj čas budou trávit jinak, než lámáním si hlavy o nějakých úpravách.
No nic, mám chvíli čas a tak jdu zase hledat nějakou tu jehlu v kupě sena..
Smajlík  Šedá lvice Žena57 Kategorie
05.11.2006 02:36:23
votrapa: Jsem vždy rád, když někdo vidí přesné jádro pudla.
elos: Ano, systém, změna..ale ne takhle, to by bylo jenom maximální rozdrobení a ještě větší znepřehlednění už stávajícího bordelu-nicméně nijak ti to neberu a už jsme to myslím probrali.Ale pokud jsem onehdá shodana dobře pochopil, něco takového se snad i připravuje, tak se můžeš těšit, i když..dyť víš.
nota brevis: Zásadně nesouhlasím..to je klišé defétismus.
Ano, já bych zase chtěl to staré dobré Score...a nevidím jediný důvod, proč by podobný časopis se stejně zapálenými, poctivými(v rámci možností) a dobře a čtivě recenzujícími redaktory nemohl vzniknout i přes to všechno, co je všude za sračky a že ona prvotní pionýrská a nadšenecká doba je pryč-to přece nikomu nebrání být poctivným a nadšeným pro danou věc, všechno ostatní jsou jen kecy a výmluvy.A stejně tak nevidím jediný důvod, proč by nemohla být i taková stránka, kde by se recenzovaly hry bez jakéhokoliv vnějšího tlaku firem, peněz atd., což je narozdíl od časopisu mnohem lépe proveditelné.Prostě to jde, když se opravdu chce a najde se někdo, kdo má vyšší principy a v praxi z nich neuhne-taková osobnost u těchto projektů je vždy rozhodující, protože takových lidí s pevnými zásadami, kteří sebe ani je nemění i při případném úspěchu, tlacích atd. je rozhodující, protože svým příkladem drží i ostatní z týmu, kteří by jinak padli.
To jsem dal jako příklad, protože tyhle kecy nemám rád a je to shazování zodpovědnosti za své vlastní sračky na doby, časy, whatever...ne, to jenom lidi, nikdo jiný a stejně tak se kdykoliv lidi můžou sebrat a změnit to přesně tak, jak chtějí.
Je to přesně o tomhle: holky si řeknou, proč bych byla hodná a slušná, dyť je taková doba, že jsou všechny kurvy...jak bych se mohla nekurvit, nepatlat, nekabelkovat a nečárkovat, když to dělají všechny...A chlapi si řeknou, proč bych neměl bejt hajzl a děvkař, když jsou všechny stejně kurvy a za to, že jsem hodnej a slušněj mi jenom naserou na hlavu a nejlépe se u žen mají hajzlové a děvkaři.
A máš tu začarovaný kruh, ze kterého není žádného úniku...jeho principy poruší právě jenom ti, které všichni ostatní považují za blázny.Díky peklu za všechny dobré blázny, kteří jdou proti většině, času, době, zákonitostem a všemu, na co se většina vymlouvá, aby mohli lidi bejt kurvy, svině a kriplové, protože je to tak strašně jednoduché a pohodlné.
alien
 alien-nepřítel státu Muž Kategorie
05.11.2006 00:16:06
Dalek i ostatní: cesta k nápravě zpovědnice nejsou admini, ale systémová změna. Podstatně více rubrik - rozdělení podle konkrétních problémů.
Žádné zpovědi, diskuse atd...
Ale rubrika holení, prstění, škola, zaměstnání, manželství, děti, zdraví.... atd...
Pak se nemůže stát, že celkem závažná zpověď bude obklopena a ztratí se v balastu výkřiků ze tmy o bravíčkovitých problémech náctiletých, či vyslovených kravin. Každé bude v příslušném chlívku.
Pak taky taková zpověď bude žít podstatně déle, nežli jen 24 hodin a bude v sousedství jí příbuzných, kde půjde mnohem snáze najít i podobné problémy a rozhřešení k nim (třeba staré i půl roku i rok)
A jsem rád, že něco podobného zmiňuje i Votrapa.
A docela by mě zajímal i tvůj názor na tohle, Iveto
 elos Muž40 Kategorie
04.11.2006 15:57:13
... dnes nemam vice, co rict .. sama mam naladu na nule
Smajlík  NewStart Žena23 Kategorie
04.11.2006 01:52:27
Ja tu zpoved (diskuzi) taky cetl. Smazala to no...

Amarus - ses vratil a zase StB? Jdi s tim uz do prdele...
 Nefeknu
04.11.2006 01:13:00
Jen chci říci, že často zpovědníci svou zpověď smažou ač tam jsou rady. Prostě se vyzpovídají, dostanou rady, jsou rádi, nikdo je neurazil a přesto smazají. Možná to mohl být i tento případ?
 jufonka Žena33 Kategorie
04.11.2006 00:25:02
Nevzpomínám, si, bohužel, na zpověď, o které mluvíš, možná jsem ji ani nečetla. Také neotvírám všechno, třeba jsem si ji zrovna nevybrala. Takže jenom obecně:

Já vlastně nevím, co na té zpovědi mohlo vyprovokovat lidi k "stupidním" odpovědím. Třeba v ní bylo něco, co jsi nepostřehla. To, o čem píše arj. Když pak to "něco" vzbudí v lidech nedůvěru, objeví se i reakce, které nejsou zrovna laskavé. S tím ale musí autor zpovědi počítat, na netu nese svoji kůži na trh, byť třeba anonymně.

Já Ti vlastně píšu proto, že se chci Zpovědnice zastat. Nemůžeme chtít, aby byla jiná, než je dnešní generace, nevrátíme zpět nesmělé začátky internetu. Je tu ale větší procento hodných lidí, než kde jinde, jsou tu i takoví, kteří zde nechávají kus srdce. To se nemění, je to stále stejné. A není všechno zlo jen v odpovědích, je i v tom, že lidi zde řeší naprosté kraviny, se kterými by si každý normální dospělý člověk i puberťák měl poradit sám. Jinak humor já přijímám takový, jaký je, milý i krutý, to je pro mě jiná kategorie.

Když jsem sem asi před 14 dny dávala svoji zpověď, ke které jsi mi také moudře radila, počítala jsem s tím, že budu muset číst i věci, které se mi nebudou líbit a které mě třeba i urazí. Jenže ono se tak nestalo. VŠICHNI na mě byli hodní, snažili se mi pomoci radou nebo účastí. Jediný, kdo tam proti mně použil nadávku, jsem byla já sama. Nikdo mi nenapsal "upal se". Měla jsem jen štěstí, nebo je to i v něčem jiném? Nevím.

Zkus vydržet, Šedá lvice, pro nás i pro ty, kteří to budou potřebovat. Asi tak.
 nota brevis Žena Kategorie
03.11.2006 23:32:31
jinak jeste,ta holka se ani nevyjadrila co by konkretne chtela delat,jakoby nemela zadnou prestavu.a v jejim veku to bylo dost zarazejici.
 bunnyrubbit Žena25 Kategorie
03.11.2006 23:30:47
no,taky jsem tu zpoved videla,a nechtela jsem zbytecne urazet tak sem sla dal.myslim ze psala o tom ze ma ekonomku.no,znama ma dokonce titul ing. a presto delala hostesku,ucetni,asistentku, jako provizorni reseni.takze pokud by byla opravdu v nouzi,tak by brala i uklizecku.tot muj nazor.
 bunnyrubbit Žena25 Kategorie
03.11.2006 23:17:25
arj: O tobě si nechám jenom zdát, natož abych si tě dovolil přímo oslovit neřkuli urazit.
Smajlík  Votrapa Muž Kategorie
03.11.2006 23:06:10
to Votrapa: nechtěl jsi tím říct, že jsem namyšlená flundra, že?
Smajlík  arj Žena54 Kategorie
03.11.2006 22:46:28
Pokud je to ta zpověď co myslím, tak ta holčina na mne působila jako namyšlená flundra (viz. arj) a něco v tom smyslu jsem jí tam snad i napsal.

Nicméně i kdyby ta zpověď stála za to, tak systém zpovědnice je tak hloupě nastaven, že sebelepší zpověď vydrží na titulní stránce tak maximálně 12 hodin a pak ji ostatní odsunou někam do pryč a nikdo už jí neotevře.
Tady nezmůžou nic administrátoři. Chce to systémové změny.
 Votrapa Muž Kategorie
03.11.2006 21:53:03
Jo, o tomhle jsem nedávno psal...je to smutné, že 90% reakcí pod zpověďmi je o ničem nebo se přímo snaží zpovídajícímu se člověkovi úmyslně ublížit..a nejhorší je to právě tam, kde si ten člověk žádná tvrdá nebo sprostá vůbec ničím a nijak nezaslouží, což konstatuji úmyslně, protože napsat např. z textu zpovědi jasné kurvě, že je kurva + k tomu smysluplné rozhřešení, je na místě apod.
Řešení je velmi složité, ale po systémové stránce existuje možnost, jak tohle ošetřit, aniž by se musely dotyčné dementní reakce mazat..snad jednou někde jinde.
Také mě tohle trápí, rozumím ti.Zatím to, co s tím může každý rozumný a slušný člověk udělat je, že se sám pokusí pomoct nebo pohladí slovem, když neví, jak pomoci.
Pěkný večer.
alien
 alien-nepřítel státu Muž Kategorie
03.11.2006 21:27:44
*srdíčko janinka*: bohužel ti nemohu vyhovět. Již jsem byla..
Smajlík  Šedá lvice Žena57 Kategorie
03.11.2006 21:25:56
jka sem řekla: poser se
Smajlík  *srdíčko janinka* Žena14 Kategorie
03.11.2006 21:18:19
Šedá lvice:
Ne, já na chvíli vylezl z hrobu. (Nebo do něj vlezl? Toť otázka...)
Mně to jenom přišlo takové - prapodivné, i když asi nemělo, pravda...
 Koště Amarus
03.11.2006 21:16:26
Asi je jednodušší napsat blbost nebo fakovat, než vymyslet použitelnou radu (to vim nejlíp). Je to jako v životě, každej se radši baví (po svym) než pomáhá a je těžký narazit na někoho kdo mi fakt poradí. O to je to cennější
 Floutek
03.11.2006 21:13:40
Amarus: Takže jsi neumřel. Já si o vzkazy do svého profilu neříkám. Představ si, píší mi sami.
Ale, jestli jsi si všiml, tato diskuze má poněkud jiné téma než o tom, kdo se mi rozplývá v profilu.
Smajlík  Šedá lvice Žena57 Kategorie
03.11.2006 21:12:25
Šedá lvice: já tě chápu a vcelku se ztotožňuji.
Srdíčko: se poser - francouzské sloveso, čteme 'se poze' a znamená pokládat se, uložit se atp., jinak česky samozřejmě opět perla ;)
 erteploid Muž36 Kategorie
03.11.2006 21:06:23
Poslechni - já si před chvílí otevřel Tvůj profil a věru se nestačím divit... Hardin káže o zbabělosti anonymů - on, který se sám radši nepodepisuje a schovává se jak malý kluk - pročpak asi? Ty jsi tu kdysi psala o tom, jaké máš morální požadavky na své přátele - zde je to k smíchu - důstojník StB nevadí, pisatel anonymů nevadí... Co jsi ty proboha za osobu? Já si dřív myslel, že tě z té řady pokrytců zde lze nějak vyjmout, že se držíš aspoň nějakých zásad, že působíš celkem důvěryhodně - inu, psůobit je jedna věc a skutečnost druhá...
Jeden sem po čase zase zavítá (pachatel se vrací na místo činu) a nestačí se divit. A ještě se po takové době přihlašuju...
Smajlík  Amarus Muž28 Kategorie
03.11.2006 20:58:08
arj: právě tebe jsem mezi dalšími chtěla oslovit, protože právě to lehké nakopnutí by potřebovala. Ale já to tak jako ty neumím :-)))
Smajlík  Šedá lvice Žena57 Kategorie
03.11.2006 20:52:55
Vím, o kterou zpověď jde, taky jsem tam chtěla napsat později... jenže ani ode mě by to asi laskavé nebylo, protože z její zpovědi v závěru vyplynulo, že přece nebude dělat prodavačku (rozuměj podřadnou práci)...
Tak jsem jí chtěla sdělit, že ani za ten diplom jí nic nespadne do klína samo a že sedět u compu a projíždět inzeráty je málo, že na ně musí i reagovat, obejít desítky pohovorů, zaregistrovat se u personálek... nebo může dělat tu prodavačku.

Zkus se na to podívat z jiného úhlu - pokud neunesla pár tvrdších nebo i zlých slov, která jí někdo anonymně na anonymní a asi ne až tak úplně závažný problém napsal, tak pravděpodobně neunese ani první kontakt s jakýmkoli šéfem... je to takové cvičení ve virtuálním prostředí.

Narozdíl od tebe si ale myslím, že jí někdo napsal, že tady práci nenajde, tak to smazala.

Netrap se tím.
Smajlík  arj Žena54 Kategorie
03.11.2006 20:50:44
erteploid: máš pravdu, balík příspěvků se skládá z názorů skupiny lidí a zdravé nakopnutí má jistě své místo zapadající do mozaiky. Je mi jasné, že se nedá asi mnoho dělat ale ber tento můj přívzkaz jako všeobecný povzdech a nasrání se sama na sebe.
 Šedá lvice Žena57 Kategorie
03.11.2006 20:44:34
Zkrátka je tu stále plno práce. Bojovat za lepší úroveň zpovědnice se dá více způsoby. Ti, co pomáhají, by se neměli nechat hned odradit. Předpokládám, že každý si tu svou zpověď i ve spamu najde. S mazáním bych byl opatrnější, protože mně osobně často pomohla právě vhodně střelená "blbá" poznámka. Co se týče vyřazování z hlavní stránky, to je spíš pro to, aby se vlk nažral a koza zůstala celá...
Smajlík  erteploid Muž36 Kategorie
03.11.2006 20:35:33
Š.L.
vydržať
Smajlík  chegevara Muž Kategorie
03.11.2006 20:31:02
poser se
Smajlík  *srdíčko janinka* Žena14 Kategorie
03.11.2006 20:16:53
avada kedavra: ano, i to je příspěvek. Ale psát jí upal se, oběš se a podobné věci...
Já jen zahloubala v paměti, co mě zde a jak kdo psal zaujalo a kdo by mohl pomoci. Měla jsem v hlavě dvě až tři jména, lidi, kteří se ke mně chovají kladně a se kterými si občas písnu. Nebyli přihlášeni, nemohli to vidět. Chtěla jsem jí dát příslib, zkontaktovat je a poprosit o jejich cenné rady, které se opírají i o jisté zkušenosti a odbornost, které já nemám. Jistě by mě vyhověli a dodatečně s něčím přispěli. Již jsem něco podobného tady udělala a obrátila se na nick, který poradil někomu na "míru".
Navíc, z té zpovědi na mě čišelo zoufalství.
Smajlík  Šedá lvice Žena57 Kategorie
03.11.2006 20:07:56
Tragédie... Nepřeceňuj ten internet tolik, té občance je to s největší pravděpodobností u prdele.
A kde byla Zpovědnice, když tu perlil bývalý estébák Podčárník, kterého jsi zastánkyní... Nebo když jí šéfovala parta kolem zdechliny jednoho vola ze Sokolova, který svým autem mohl zabít ještě někoho dalšího... Byla v prdeli vždycky a taky v ní zůstane.
Smajlík  Koště Amarus
03.11.2006 20:06:31
No jo, jenže co chceš asi poradit člověku, který nemá práci? Že se musí obrnit trpělivostí a hledat a hledat, protože pokud nemá praxi, tak mu nepomůže ani 10 vysokých škol. Jenže tohle tady zaznělo už milionkrát. Žádná nová rada na tohle téma není.
 avada kedavra Žena Kategorie
03.11.2006 20:01:37
ymo: Jasně, člověk se učí celý život, brácho :-)
Smajlík  Šedá lvice Žena57 Kategorie
03.11.2006 20:00:31
Šedá lvice: tak mas pouceni pro priste, abys nemusela byt sama ze sebe rozmrzela
Smajlík  ymo Muž33 Kategorie
03.11.2006 19:59:53
erteploid" ty jsi ještě docela v pohodě a zapadáš.. Mě aspoň nerušíš.
Smajlík  Šedá lvice Žena57 Kategorie
03.11.2006 19:57:37
ymo: ano, pořád ještě se zde dá něco najít. Nehledě na virtuální i vzniklá osobní přátelství.
Proto zde ještě nějakou dobu chci setrvat. Jen mi něco zamrzelo a jsem i na sebe naštvaná, že jsem nepodržela jedinou nalezenou opravdovou zpověď o problému mezi mnoha "jinými", které již ani neotvírám..
 Šedá lvice Žena57 Kategorie
03.11.2006 19:53:31
Tak tak.. Souhlasím s tebou, šedá lvice a měl bych asi nejdřív začít u sebe a pokusím se tím snad zdůvodnit situaci zde.. Sám vím, že někdy sem cáknu odpověď na úrovni debila, někdy adekvátní.. Dost se řídím aktuálními pocity a náladou, takže to ne vždy je asi spravedlivé. Navíc některý extra členy typu *srdíčko janinka* nevím proč toleruju, většinou. Co říct? Snad více takových zamyšlení!
Smajlík  erteploid Muž36 Kategorie
03.11.2006 19:49:31
Šedá lvice: nevidel bych to cele tak cerne, i presto ze tu ma vic lidi subjektivni pocit, ze uz to neni tak jak byvalo (oblibene celozivotni klise), tak uroven Zpovednice je a bude zhruba sto nasobne vyssi, nez kdejakej dementni chat
Smajlík  ymo Muž33 Kategorie
03.11.2006 19:44:15
ymo: všechno, co říkáš, si uvědomuji. Opravuji jednu větu, ne poslední, ale jedna z možností.
Ale na myšlence, ke které byla stvořena, trvám. S tím cílem jsem přišla a oslovila mě více, než plkání na xchatech. A velmi mi těší, že se na mě lidi z dřívějška dodnes pamatují a sem tam osloví a pozdraví do mejlu. Že jsem tady, než jednou odejdu, nebyla až tak zbytečně.
 Šedá lvice Žena57 Kategorie
03.11.2006 19:37:59
Šedá lvice: tak jestli je zpovednice posledni moznost, kam se lidi v bolesti obraci, tak panbuh s nami.
Ale souhlasim s tim, ze se tady postupne nacpali spameri, co si krati dlouho chvili spamovanim vyblitku. Nic mene je treba si uvedomit, ze Zpovednice je porad jen kus zeleza, na kterym bezi databaze a ktera pouze odrazi charaktery lidi, co se na ni prihlasi. Ze tu pribyva vic vyblitku, nez smysluplne pomoci je sice pravda, ale mozna je to tak dobre, lidi jsou vic nuceni obracet se dovnitr sama sebe a tam hledat odpoved. Holt svet neni ruzova zahradka plna lasky a pochopeni.
 ymo Muž33 Kategorie
03.11.2006 19:27:40
ymo: Taky, samozřejmě. Tento server ale chápu jako jednu z posledních možností, kam se lidi se svými bolestmi obrací, když v civilním životě nemají nebo necítí jinou. Nebo hledají jiné možnosti řešení, které jim jejich okolí neposkytne.
Tak chápu tu hlavní myšlenku a smysl Zpovědnice. Jenže ta, jak po necelých dvou letech, co to zde sleduji, postupně umírá.
Smajlík  Šedá lvice Žena57 Kategorie
03.11.2006 19:26:59
Je to smutné a je to pravda. Stává se z toho prachmizerný chat a jen velmi těžko to půjde zvrátit. Snad se admini konečně domluví a začnou ty nechutnosti mazat. Je to snad jediná cesta, k záchraně ZP. Alespoň částečná.
Smajlík  Dalek Muž99 Kategorie
03.11.2006 19:19:10
ja to nechapu. A z toho co se deje okolo vas kazdy den, vam neni smutno?
Smajlík  ymo Muž33 Kategorie
03.11.2006 19:18:30
Já si na tu zpověď pamatuji, ale stejně jako tebe, mne nenapadla žádná použitelná rada a tak jsem ji zas zavřel. Předpokládal jsem, že se někdo se zkušenostmi s hledáním práce ozve.
Jinak, pokud jde o směřování Zpovědnice v poslední době, s tebou naprosto souhlasím.
 Researcher Muž81 Kategorie
03.11.2006 19:11:26
Tu zpověď jsem nečetla, ale obecně ti dávám za pravdu. Bývá mi zde čím dál častěji smutno... z podobných důvodů. Obávám se, že i kdyby tu bylo adminů dvacet, tak nezabrání, aby šla zpovědnice cestou, která jí zahubí.
Snaž se nad to povznést, teď už se nic dělat nedá s tou slečnou. Je tu víc a víc nevraživosti, dost mě to taky mrzí.
 Dalia Žena73 Kategorie



Přidání rozhřešení Starší zpověďNovější zpověďHlavní stránka
TVÁ PŘEZDÍVKA:

OPIŠ BEZPEČNOSTNÍ KOD:
Captcha

Tento inzerat koupíte on-line od 100 Kč.
Přidej inzerát on-line od 100 Kč
TEXT ROZHŘEŠENÍ:

PŘILOŽ SMAILÍKA:
Smail Palec nahoru Smail Hrozící Smail Drží palec Smail Není to důležité Smail Dostaneš do huby Smail Smutný Smail Cože?? Smail Safra Smail Pusinka
jupííí tak bacha držím palec to je fuk tumáááš ach jo no nééé ?! safra mmmuc
(žádný )


Změňte svoje cookies preference

Nejlepší chorálová skupina světa... GREGORIAN 2020 ...20th ANNIVERSARY WORLD TOUR.

REKLAMA
Copyright 2003 www.zpovednice.cz + www.spovednica.sk