Cookie Consent by Free Privacy Policy website
Navigační lišta REGISTRACENavigační lišta TABLONavigační lišta STATISTIKANavigační lišta SOUTĚŽENavigační lišta POMOZTENavigační lišta REKLAMANavigační lišta KONTAKTNavigační lišta
Navigační lišta
Horní lišta bez menu
Logo Zpovědnice
Online zpověď Návštěvní kniha Nová zpověď Časté dotazy
Dolní lišta Dolní lišta Dolní lišta
Nabídka voleb Dolní lišta voleb
Diskuze č.13596, vloženo 09.01.2004 21:15:33 Starší zpověďNovější zpověďHlavní stránka
Popravit?
Přátelé, co si myslíte o trestu smrti? Proč jo a proč ne? A pokud jo, tak za jaké trestné činy byste ho dávali? Díky za vaše odpovědi, mějte se hezky. :o)
 pejsek Muž22 Kategorie  VYMAZAT

Zaslaná rozhřešení Starší zpověďNovější zpověďHlavní stránka
Chceš dnes udělat dobrý skutek ? Pomoz výše uvedenému hříšníkovi tím, že mu dáš nějaké rozhřešení! Můžeš mu ho poslat na e-mailovou adresu, kterou uvedl u zpovědi, nebo napsat veřejně vyplněním formuláře na konci této stránky. A jestliže nechceš, aby pod tvou přezdívkou mohl vystupovat ještě někdo jiný, zaregistruj si ji ZDE !
 
26.10.2004 11:40:51
Trest smrti?Melo by to byt velice individualni,a HOODNE kriterii
 Katalina Velika Žena19 Kategorie
10.01.2004 22:34:40
2 Patssy: Nejsem naivní, jen beru život asi trochu civilizovaněji, než ty...
 menhet Žena33 Kategorie
10.01.2004 18:30:10
Proboha ne. Ke každému proti je sice i pro, ale když to srovnám, pro jsou zvířecké kydy agresorů.
 pohnutka Žena19 Kategorie
10.01.2004 15:26:23
Já nevím, někdy si říkám, že na to nemá nikdo právo, aby popravil člověka. Na druhou stranu, když vidím bestii, která zabije třeba dítě jako nic, tak bych ho nejradši popravila sama.
Smajlík  Zirgaf Žena Kategorie
10.01.2004 15:17:37
za vraždu.........prostě oko za oko zub za zub........ale jak říká cybee " nejprve se musí udělat něco s našim soudnictvím "
 AlienVonMars Muž20 Kategorie
10.01.2004 12:42:13
Myslím, že problém je v tom, že se to nazývá "trest smrti". Tedy to už od názvu zavání trestem, pomstou - něčím, co jsme učeni vnímat jako něco nehumánního a pejorativního...
Když bychom se na to nepodívali jako na trest, ale jako na ochranu společnosti a jejích "zdravých" členů, myslím, že by to postoj změnilo. Nechci rozebírat to, že vězně ve vězení živí daňoví poplatníci... Ale co když je jasné, že to ten člověk po propuštění j schopen udělat znova? Znova umučit a zabít další lidi atd.? (A často to jasné je.) Teď dostane třeba za brutální znásilnění deset let. Za deset let vyjde a udělá to znova...
Když to řeknu jinak - každá společnost funguje vždy na určitých zákonech, principech, pravidledch atd. Kdo v té společnosti chce žít, přijme je, kdo je nechce přijmout, vyřadí se (ať již s plným vědomím dobrovolně nebo ho vyřadí ta společnost). Smečková zvířata takovéto jedince mezi sebou nestrpí a chová-li se jedinec ve smečce nepřijatelně agresivně, je definitivně vyloučen nebo zabit - smečka tak chrání sama sebe a své členy.
 Aelfwine Žena29 Kategorie
10.01.2004 11:30:19
Pro menhet: Kdyby ti nějaký magor zabil dítě a před tím ho pěkně mučil, jistě by jsi byla stejně schovívavá. Už tě slyším jak říkáš: on mi zabil dítě,ale nikdo nemá právo vzít mu život!.... Bože můj.... Jsi naivní. Ale je to tvůj názor, ten ti nikdo nebere.
Smajlík  Patssy Žena Kategorie
10.01.2004 10:51:45
menhet:proč se chceš srovnávat s vrahem třeba třináctiletý znásilněný a ubodaný holky?proč chceš být lepší než on to ti na tom tak záleží?neměl by si každý násilník být vědom toho,že minimálně to co udělá on pak potká jeho?Nepřeju ti to, ale až ti někdo podřízne tvoje děcko,znásilní dceru tak změníš názor.Ale to platí pro všechny rádoby zastánce humálních trestů.
Lion:a vrah a násilník to právo má?to snad ne.
pez:tvůj návrh je jediný lepší než trest smrti
 topik Muž Kategorie
10.01.2004 10:45:59
Jsem proti trestu smrti. Hnusí se mi představa, že někdo orazítkuje papír a potom na základě toho člověka nezvratně připraví o život. Z úřední moci.
Třeba spíš pochopím nějakou osobní mstu, než takové to "odsuzuje se k trestu smrti", všichni to podepíšeme a tím to posvětíme. Podle mě nemá nikdy žádná oficiální skupina až takto brutálně zasahovat do života člověka.
 Lady Pit Bull Žena29 Kategorie
10.01.2004 10:22:55
2 Patssy: Ale my nemáme právo připravit někoho o život.
A když nebudeme brát ohledy na někoho, kdo připravil jinýho o život a budeme je taky vraždit, nebudeme lepší, než oni.
Promiň, ale já se necítím na to, aby mě všichni škatulkovali na úroveň vrahů...
 menhet Žena33 Kategorie
10.01.2004 08:09:36
Jsem pro trest smrti. Řeči o tom,že nemáme právo připravit někoho o život jsou blbost. Není potřeba brát ohled na někoho, kdo připravil o život jinýho.
Smajlík  Patssy Žena Kategorie
10.01.2004 04:58:24
souhlas s pez.....
 Kocici zena Žena33 Kategorie
10.01.2004 00:24:35
Tak třeba ta zneužitá a zavražděná 13 dívenka, co o ní bylo ve zprávách. Za to bych tomu grázlovi usekal ruce, 1 nohu a vypích voči. A nechal bych ho naživu. Ať si to krásně užije. čili - trest smrti zaživa!
 pez Muž33 Kategorie
10.01.2004 00:00:09
Za v pořadí druhou vraždu, s odkladem na 10 let.
Smajlík  bastien Muž41 Kategorie
09.01.2004 22:55:25
NE! Nesmí být právo sebrat někomu život, ani v případě že si to ten někdo zaslouží.
Smajlík  Sad Penguin Muž25 Kategorie
09.01.2004 22:54:52
Za vraždy jo....
 kachnitruksi Žena Kategorie
09.01.2004 22:51:13
To je náhoda, taky jsem se na to chtěl někdy zeptat. No asi jsem byl předběhnut. Trest srmti - ne. Trest smrti v téhle zkorumpované republice - to už vůbec ne, proteže ty idioti jsou schopný popravovat nevinné lidi. Jinak zastávám názor, že zlo jen plodí další zlo. Pro nejhorší zločince bych radši navrhoval pořádně těžký život a né trest smrti. Kdyby ty nejtěžší zločinci pořádně makali, tak to by bylo to, co si představuji jako trest 12 hodin práce do konce života. Jídla dostatek, televize, internet neexistuje. Tak bych si to představoval já. ;-)
 angel of anchor Muž16 Kategorie
09.01.2004 22:35:06
jistě že by trest smrti měl být zaveden,opak bude tvrdit pouze ten, komu nikdo nikoho nezabil
 topik Muž Kategorie
09.01.2004 22:27:14
Ne. Nikdo z nás nemá právo zasahovat do osudu druhým.
 Lion Muž38 Kategorie
09.01.2004 22:16:45
Víš, na jednu stranu souhlasím, protože několikanásobné vraždy si jinou odplatu nezaslouží, ale moje druhé já (ne, že bych byla schyzofrení) zase tvrdí, že to není humání, že by bylo lepší toho člověka zavřít nadoživotí (nebo takový lidi zavřít na nějakej ostrov, kterej by byl hlídanej jenom okolo a ne uvnitř, oni by si museli uvnitř i hospodařit a nějak se živit).
 menhet Žena33 Kategorie
09.01.2004 21:51:20
"jedine co nam prislusi rozhodovat, je jak nalozit s casem, ktery nam byl dan"
nikdy nevyloucime omyl natoz v necem tak pochybne fungujicim jako je justice tohohle statu, takze radsi tenhle trest nechat u ledu
 Zafod Muž22 Kategorie
09.01.2004 21:46:33
Já jsem proti, právě pro tu možnost justičního omylu. Jsem pro doživotí, ale v takových podmínkách, aby to byl skutečně trest a ne hotel s televizí, zkorumpovanými bachaři a možností snížení.
Smajlík  Ela Žena Kategorie
09.01.2004 21:40:43
znásilnení a brutal vražda
 keficka Žena34 Kategorie
09.01.2004 21:34:01
Nubby:
absolutně souhlasim,moje řeč...
 cybee Žena30 Kategorie
09.01.2004 21:31:28
Taky se to ve mě hárá. Jedno mé já říká ano, ale současně mě děsí nevratnost takového rozsudku v případě pozdějšího prokázání neviny. Pozůstalí po obětech násilných trestných činů takové dilema neprožívají. Ti mají jasno...))
 kalan Muž Kategorie
09.01.2004 21:30:41
Trest smrti nedavat...Justice, ktera neni stoprocentni by nemela davat trest, ktery je absolutni...
 Nubby Muž Kategorie
09.01.2004 21:29:27
Já už o tom hodněkrát přemejšlela. Témata smrti mě zajímaj, ale tohle je dost komplikovaný téma. Já bejt vrahem při zavedení trestu smrti, tak už na nikoho ani nemáknu :-)
 cybee Žena30 Kategorie
09.01.2004 21:26:16
Cybee, z tebe jde strach...
Smajlík  pejsek Muž26 Kategorie
09.01.2004 21:26:13
Nemám jednoznačný názor, ale spíš se kloním k ne.
 Eury Žena26 Kategorie
09.01.2004 21:23:58
Já bych pro trest smrti byla.Asi za několikanásobný vraždy a takový ty sviňárny, co se dělaj dětem. Těm méně hříšnejm jako jsou zloději, bych nechala useknout ruku, prst...jako to provozujou v arabskejch zemích.Myslim, že by se kriminalita snížila. Jenže to by se muselo udělat neco s našim soudnictvím. Pochybuju, že každej kdo by schytal terst smrti by byl vinnej.
 cybee Žena30 Kategorie
09.01.2004 21:22:04
těžko říct, přemejšlel sem nad tim dlouho ale morální aspekty se mi u obou variant(proč jo, proč ne) křížej....
víš co, z jedný strany máš vraždu (trest smrti) jako nehumánní neospravdlnitelný čin
z druhý strany zas pomsta je ospravedlnitelná...
nevim...
 CIIaTeR Muž Kategorie



Přidání rozhřešení Starší zpověďNovější zpověďHlavní stránka
TVÁ PŘEZDÍVKA:

OPIŠ BEZPEČNOSTNÍ KOD:
Captcha

Tento inzerat koupíte on-line od 100 Kč.
Přidej inzerát on-line od 100 Kč
TEXT ROZHŘEŠENÍ:

PŘILOŽ SMAILÍKA:
Smail Palec nahoru Smail Hrozící Smail Drží palec Smail Není to důležité Smail Dostaneš do huby Smail Smutný Smail Cože?? Smail Safra Smail Pusinka
jupííí tak bacha držím palec to je fuk tumáááš ach jo no nééé ?! safra mmmuc
(žádný )


Změňte svoje cookies preference

Slevy do obchodu... NOTINO ...aktuálně.

REKLAMA
Copyright 2003 www.zpovednice.cz + www.spovednica.sk