Cookie Consent by Free Privacy Policy website
Navigační lišta REGISTRACENavigační lišta TABLONavigační lišta STATISTIKANavigační lišta SOUTĚŽENavigační lišta POMOZTENavigační lišta REKLAMANavigační lišta KONTAKTNavigační lišta
Navigační lišta
Horní lišta bez menu
Logo Zpovědnice
Online zpověď Návštěvní kniha Nová zpověď Časté dotazy
Dolní lišta Dolní lišta Dolní lišta
Nabídka voleb Dolní lišta voleb
Zpověď č.128417, vloženo 22.06.2006 23:37:06 Starší zpověďNovější zpověďHlavní stránka
postinor :1
pokud si partnerka 17 hodin po nechranem styku vzala postinor, mizi sance ze otehotni? dodavam, ze partnerka v te dobe mela menstruaci a "ASI" neplodne dny ?

trapi me to, to vite
 hrisnik E-MAIL: x@c.q  Muž2  VYMAZAT

Zaslaná rozhřešení Starší zpověďNovější zpověďHlavní stránka
Chceš dnes udělat dobrý skutek ? Pomoz výše uvedenému hříšníkovi tím, že mu dáš nějaké rozhřešení! Můžeš mu ho poslat na e-mailovou adresu, kterou uvedl u zpovědi, nebo napsat veřejně vyplněním formuláře na konci této stránky. A jestliže nechceš, aby pod tvou přezdívkou mohl vystupovat ještě někdo jiný, zaregistruj si ji ZDE !
 
01.08.2006 13:56:47
pred mesicem za mnou prijel ex a nejak jsme to nevydrzeli. Protoze jsem to mela uz ten den dostat a nic..., dosla jsem si treti den pro postinor... jen co jsem spolkla prvni tabletu, dosla jsem na zachod a ... prisla normalni menstruace. Na letacku jsem si precetla, ze se tableta muze vzit kdykoliv, jen ne pri menstruaci... v nastledujicich dnech mi bylo pekne mizerne. Mela jsem zrovna narocnou celodenni praci a nebyt kolegy, ktery o tom vedel a vsemozne mi pomahal, tak nevim, jak bych to zvladla.
Menstruaci jsem tento mesic dostala se zpozdenim... asi 5 dnu, mozna tyden. Prvni den jsem se doslova svijela na posteli bolesti. Vcera-druhy den-jsem sla do prace a citila jsem se, jako kdyby na me lezla nejaka choroba. Nakoupila jsem paraleny, tantum verde, vitaminy, prventan akut... a citim se tak nejak vselijak... V krku me neboli... ale celkove fyzicky nejsem ok... a krvacim pekelne... Tak by me zajimalo, jestli to muze byt jeste tim postinorem...
V minulosti jsem pouzila postinor asi pred trema rokama....... vim, ze do dvou dnu jsem chvili krvacela... a ze to nebylo az tak hrozny... ale ta nasledujici menstruace byla peklo. Nestalo se vam to taky?
Smajlík  kavi
23.06.2006 11:45:46
neměla by být těhotná, je to hodně silnej sajrajt, příště se chraňte aspoň kondomem.
 kix Žena26 Kategorie
23.06.2006 09:31:47
BlackLemon: Ty jsi dobrý radil. Kdybys přijel k nehodě, kde by se zraněný chtěl dostat z auta, tak ty by ses ho místo pomoci plat, proč jel tak rychle do zatáčky...
Smajlík  Jirkaa
23.06.2006 07:21:58
neviem preco vzdy aspon jeden clovek poradi dievcine, aby brala HA... je to rovnaka sracka na organizmus ako postinor len s tym rozdielom, ze postinor posobi narazovo a HA postupne... sama som ju uzivala, ale vyvolala u mne velmi neziaduce ucinky... nie kazde telo HA prijme, predsalen ide o zasah do organizmu.
 DarkAngel
23.06.2006 07:18:24
neměla by, podle mého je to skoro vyloučené..každopádně si to pěkně zavařila, je to svinstvo. Jako by spolykala celé balení HA najednou
 Goodlife Žena20 Kategorie
23.06.2006 07:03:59
Proč si nepořídí HA?Rozhodně lepší,než si kazit zdraví timhle svinstvem..jinak buď v pohodě,těhotná by neměla být.
Smajlík  BlackLemon Žena17 Kategorie
23.06.2006 05:19:35
copak ty snad nechces bratricka heh na to ze ti sou dva roky ti pismenka nedelaj takovej problem jak se zda 8-)
 smazka crew Muž Kategorie
22.06.2006 23:53:59
jj, bud v poho ;o)
 Neve Žena96 Kategorie
22.06.2006 23:53:02
Postinor se má brát maximálně do 72 hodin po nechráněném pohlavním styku... Jak je tu již napsáno, je to driák....je to sračka...a totálně to rozhodí organismus... Když jsem si ho jednou musela vzít i já, bylo mi špatně od žaludku...měla jsem bolesti jako když obdržím menstruaci a fakt to nebylo příjemný... Plus to neuvěřitelný zasraný psychický vypětí... humus....fakt ...nikdy více...

Jinak....přítelkyni se zřejmě ...určitě...posune menstruace...je to tím obrovským množstvím hormonů, které do sebe dostane...a které vlastně nárazově vystřelí hladinu hormonů a následně jí totálně srazí dolů, což znemožní jakýkoli život buněk...Udělá jí to v těle pěknej bordel, tak ať se nebojí, když "TO" nedostane v termínu....já to dostala až asi s týdením spožděním...což je teda opravdu úžasné na psychiku...ale ať se nebojí...

A ty taky ne...a dávejte bacha.... ty prášky jsou fakt sračka....
Smajlík  CREAM Žena21 Kategorie
22.06.2006 23:51:04
jj ja to taky tak vzala a ok
 Maud Žena Kategorie
22.06.2006 23:42:33
to by měla být šance že neotěhotní, nic není 100% ale zde by těch náhod muselo být hodě. Postinor se bere i 3 dny ex post...dva dny po sobě 1 tbl. Postinor je strašný dryák, snažte se to nepoužívat často...max 1 za 6 měsíců
Smajlík  lufinemi
22.06.2006 23:38:15
jo, mizí..
 twelwe Žena Kategorie



Přidání rozhřešení Starší zpověďNovější zpověďHlavní stránka
TVÁ PŘEZDÍVKA:

OPIŠ BEZPEČNOSTNÍ KOD:
Captcha

Tento inzerat koupíte on-line od 100 Kč.
Přidej inzerát on-line od 100 Kč
TEXT ROZHŘEŠENÍ:

PŘILOŽ SMAILÍKA:
Smail Palec nahoru Smail Hrozící Smail Drží palec Smail Není to důležité Smail Dostaneš do huby Smail Smutný Smail Cože?? Smail Safra Smail Pusinka
jupííí tak bacha držím palec to je fuk tumáááš ach jo no nééé ?! safra mmmuc
(žádný )


Změňte svoje cookies preference

Nejlepší chorálová skupina světa... GREGORIAN 2020 ...20th ANNIVERSARY WORLD TOUR.

REKLAMA
Copyright 2003 www.zpovednice.cz + www.spovednica.sk

HIT Týdne:  Super cena 149 Kč