Cookie Consent by Free Privacy Policy website
Navigační lišta REGISTRACENavigační lišta TABLONavigační lišta STATISTIKANavigační lišta SOUTĚŽENavigační lišta POMOZTENavigační lišta REKLAMANavigační lišta KONTAKTNavigační lišta
Navigační lišta
Horní lišta bez menu
Logo Zpovědnice
Online zpověď Návštěvní kniha Nová zpověď Časté dotazy
Dolní lišta Dolní lišta Dolní lišta
Nabídka voleb Dolní lišta voleb
Diskuze č.1243618, vloženo 28.11.2024 07:46:46 Starší zpověďNovější zpověďHlavní stránka
Kolik pohlaví existuje?
Prosím o slušnou diskuzi.
Já sama moc nechápu to, proč vytvářet pohlaví víc, co to vlastně znamená.
Někdo argumentuje že gender a jak se člověk cítí.. ale co to znamená, cítit se jako muž nebo jako žena?
Protože já jako žena v naší společnosti mám dostatečnou svobodu na to si žít podle sebe, co mi samozřejmě moje tělo, inteligence a zákony dovolí. :-) myslím to tak, že můžu být automechanička, nosit mužské šaty, krátké vlasy, chlastat, kouřit, mluvit sprostě, atd.. lidi možná budou nadávat, že se chovám jako chlap, ale nebudu ničím jiným než ženou s takovým životním stylem a nebudu mít jiný gender nebo pohlaví.

Děkuji za vaše názory.
 Jdu kolem Žena  VYMAZAT

Zaslaná rozhřešení Starší zpověďNovější zpověďHlavní stránka
Chceš dnes udělat dobrý skutek ? Pomoz výše uvedenému hříšníkovi tím, že mu dáš nějaké rozhřešení! Můžeš mu ho poslat na e-mailovou adresu, kterou uvedl u zpovědi, nebo napsat veřejně vyplněním formuláře na konci této stránky. A jestliže nechceš, aby pod tvou přezdívkou mohl vystupovat ještě někdo jiný, zaregistruj si ji ZDE !
 
29.11.2024 13:06:48
M4BK: A jak se má správně cítit ten, kdo se narodí s oběma pohlavními orgány? Jako muž nebo jako žena?
 MS-fanousek Muž50 Kategorie
29.11.2024 12:06:59
M4BK:

"Takže když se někdo cítí třeba mravencem, tak ostatní se mu musí přizpůsobit a kvůli němu budou muset v občance psát jakým živočišným druhem jsou?"

- Opakuješ ten argument už po padesátý dokola a už několikrát jsem ti na něj řekl, že ho furt opakuješ dokola a ty ho opakuješ dokola i navzdory tomu.

Fakt dutohlav.
 autism-offf
29.11.2024 11:49:06
Takže když se někdo cítí třeba mravencem, tak ostatní se mu musí přizpůsobit a kvůli němu budou muset v občance psát jakým živočišným druhem jsou?

Máme výběr pohlavi, za chvíli živočišný druh u a co takhle státní příslušnost? Že se cítíme být např. jiným národem, jinou rasou? Nebo věk? Proc nemůžeme si vybrat věk? Na kolik se cítíme? Třeba se cítíme už na 60...a je nám 40.
Smajlík  M4BK
29.11.2024 11:14:22
LD97: i to 1% má právo žít klidný a spokojený život. Aniž by je někdo zesměšňoval nebo pronásledoval.
 MS-fanousek Muž50 Kategorie
29.11.2024 11:05:59
LD97:
Ok, tak jsi předložil dva argumenty a oba jsou totální konzervativní brainfarty a vyloženě k smíchu.

"No jo, 99% lidí takových není a nevidím důvod, proč bychom se kvůli tomu procentu měli všichni potentovat, ty militantní anti-konzervo."

- Že někdo chce, aby ses k němu choval jako k člověku neznamená, že chce, aby ses z něj "potentoval"

A mimochodem, přesně tenhle identický argument už tu zazněl jen v téhle diskuzi asi 10x a desetkrát jsem na něj odpovídal. Umět číst je asi pro konzervy fakt moc těžká věc.

"Zrušil bys 7,5 miliardy konzervativních lidí na planetě? Pojď do toho, majorita je zlá a odmítá být minoritou, fujky fuj."

- Že tě někdo chce rušit existuje je v tvé hlavě a nic takovýho se neděje. Nikdo ti nezakazuje být heterák, najít si holku, mít s ní děti atd.

A mimochodem, i na tohle už jsem tu odpovídal asi 10x... fakt konzervy nedokážou pročíst diskuzi? Fakt to je tak náročný?

Jestli tvůj post mě měl přesvědčil, že konzervativci nejsou úplně vylatlaní, tak se to moc nepovedlo :(
 autism-offf
29.11.2024 10:31:36
autism-offf:

No jo, 99% lidí takových není a nevidím důvod, proč bychom se kvůli tomu procentu měli všichni potentovat, ty militantní anti-konzervo.


Zrušil bys 7,5 miliardy konzervativních lidí na planetě? Pojď do toho, majorita je zlá a odmítá být minoritou, fujky fuj.
Smajlík  LD97
29.11.2024 10:20:38
M4BK: Dovede mozek konzerv dělat něco jiného, než opakovat furt dokola jenom:

- "duševní porucha!!!"
- "pohlaví jsou jen dvě!!!"
- random vtip o tom, že když se budu cítit X, tak budu X.
- "lidi nemají roupama co dělat a mají se moc dobře a tak vymýšlí kraviny"

?
 autism-offf
29.11.2024 09:41:30
Květák: 100% souhlas!

Pohlavi jsou dvě! Takto příroda neboli pánbůh vymyslel. Odjakživa byla 2. Ale lidé teď nemají co dělat a vymýšlí takové kraviny!
Za chvíli bude normální se považovat za jiný živočišný druh, třeba budete mít v občance že jste potkan nebo delfín.
 M4BK
28.11.2024 23:25:54
lautrhovno: 12? Tak to je pohoda.
 autism-offf
28.11.2024 23:17:27
Je jich 12.
 lautrhovno
28.11.2024 22:15:19
LucSenz0r:

"Existujú medzi ľuďmi pohlavia dve. Ten zvyšok sú psychicky chorý ľudia, ktorí potrebujú pomoc."

- Konzervativci jsou psychicky chorý ľudia.

Kvetak:

"Zijeme si jak prasata v zite, tak vymyslime a zabyvame se totalnimi nesmysly."

- Jo, něco jako konzervatici, co se mají tak dobře, že se musí zabývat životy druhých lidí.
 autism-offf
28.11.2024 20:27:24
Zijeme si jak prasata v zite, tak vymyslime a zabyvame se totalnimi nesmysly.
 Kvetak
28.11.2024 19:55:38
Ladinac 123: A ten kdo se narodí s oběma pohlavními orgány je muž nebo žena?
 MS-fanousek Muž50 Kategorie
28.11.2024 19:53:23
Existujú medzi ľuďmi pohlavia dve. Ten zvyšok sú psychicky chorý ľudia, ktorí potrebujú pomoc.
 LucSenz0r Muž32 Kategorie
28.11.2024 18:38:05
Autism, na druhou stranu, je mnohem lepší, že lidi vymýšlí tyhle "koniny", než kdyby tady byla ta společnost svázaná náboženstvím a konvencemi, třeba středověkého typu, takže beru trochu zpět a klidně tě budu oslovovat třeba koloušku.
 Sorayaaa
28.11.2024 17:27:18
Tohle byl typický "já jsem velmi empatická, ale jen někdy, kdy se mi to hodí" Soraya moment
 autism-offf
28.11.2024 17:25:32
Je žena a muž, pak je nějaké procento odchylek v hlavě nebo anatomii nebo v obojím. U toho zbytku výjimečně souhlasím s fimiskem, lidi už nebojují o holý život, společnost není svázaná náboženstvím a konvencemi, takže je tady část lidí, kteří žádnou odchylku od normálu nemají a přesto vymýšlí koniny. Na druhou stranu proč ne, ale nemělo by to stát společnost spoustu peněz, změny legislativy a šetřila bych lesy. Takže bych jim tyhle blbosti nechala kompletně zaplatit. Kdyby mi žák řekl, že chce oslovovat veverko, tak ho pošlu zpátky do školky nebo do nějakého vhodného ÚSP. Jinak, ať si lidi hrají, pokud tím nikomu neškodí.
 Sorayaaa
28.11.2024 17:20:10
https://youtu.be/oAMM3l156Oo?si=MeuDKrs9wFryZtzk
 autism-offf
28.11.2024 17:16:43
No jako já vím že pohlaví máme 2... A nic víc.
 Ladinac 123 Muž22 Kategorie
28.11.2024 14:48:37
Teq: Aha, takže žádný odkazy nemáš a odkazuješ se jen na jednu transfóbní knihu. Spoustu věcí v té knize bylo už dávno vyvráceno.

"Že se tvoje kamarádka setkává s tak odporným chováním mě opravdu mrzí. Věřím, že to měla a má náročné a že transgender pro ni není móda, ale nutnost."

- Pokud tě tohle chování opravdu mrzí, tak proti tomu bojuj... Ty to ale podporuješ. Tím, že podporuješ konspirační teorie o tom, jak zlí doktoři "nutí tranzice dětem" a šílení progresivisti "brainwashují děti" apod. a kdo se proti tomu ozval, toho hned totálně "umlčeli" věci akorát ještě víc rozmdycháváš nenávist vůči translidem.
 autism-offf
28.11.2024 14:43:08
Autism - pokud tě to opravdu zajímá, najdeš to v knize Nevratné poškození od A. Shrier. Nemusíš s ní souhlasit, jen si nalistuješ pasáže, kde mluví o konkrétních lidech, a pak s pomocí Googlu a štěstí můžeš její tvrzení ověřit/vyvrátit.

Že se tvoje kamarádka setkává s tak odporným chováním mě opravdu mrzí. Věřím, že to měla a má náročné a že transgender pro ni není móda, ale nutnost.
 Teq
28.11.2024 14:40:59
Učitel biologie na gymplu nám říkal, že 2.
 Cement
28.11.2024 14:14:43
Firbl:

"Ale nechápu to jak se tohle téma furt rozpitváváa dělá se z toho magie."

- Taky nechápu, proč to konzervy furt rozpitvávají, řeší to 100x denně, každý jejich post na sociálních sítích se tím zabývá atd.

Ani sami trasngender nemluví tolik o transgender jako konzervy :D

"Ten se nesmí smát tomu ten zas tamtomu všichni se musíme mít rádi"

- Jistě, transgenderům se nesmíme smát..a proto v každé takové diskuzi padne asi padesát různých vtipů na adresu transgender typu "že se cítím být miliardářem a že mi stát ty peníze musí dát," apod.

"alá dělnín Fantazmagorie chci abych byl oslovován vaše dělnictvouo."

- Trapné...

Úplně stejně jako nechceš, abych ti třeba říkal, že seš p*ča, tak člověk, který prošel tranzicí nechce, abys mu říkal pořád mužskými zájmeny... to je elementární slušnost, ne "fantasmagorie"

"A příští týden ze mě bude čarodějník .... prostě to tak mám respektujte mě!!!!! A budu velice traumatizován pokud to hned někdo nepozná a neosloví mě tak to pak budu jančit to vám povídám."

- Tyhle dětinský výkřiky jsou fakt cringe. Už se na tyhle divadýlka vys*erte lol

"Nevim ztráta času že k tomu vůbec něco píšu sem idiot."

- Ano, vyzvracel jsi jen hromadu crinže... ztráta času. Nepřinášíš žádnou hodnotu do diskuze.
 autism-offff
28.11.2024 14:06:03
Pohlaví je přesně tolik, kolik panen tě čeká v ráji. Každá bude mít jedno.
Smajlík  Ibrahim ben Jusuf
28.11.2024 13:47:01
Chápu že je pipík a pipinka a podle toho chodíš na vecko.
Chápu že to má každej v hlavě jinak.
Chápu že stejopohlavní páry by chtěli po sobě dědit atd.

Ale nechápu to jak se tohle téma furt rozpitváváa dělá se z toho magie. Ten se nesmí smát tomu ten zas tamtomu všichni se musíme mít rádi a kdo se nemá rád toho nebudeme mít rádi a budem ho bít i když bití odsuzujem . Ten chce bejt oslovovanej tak ten tak ........ kurnik šopa já sem teda taky gender alá dělnín Fantazmagorie chci abych byl oslovován vaše dělnictvouo.
A příští týden ze mě bude čarodějník .... prostě to tak mám respektujte mě!!!!!
A budu velice traumatizován pokud to hned někdo nepozná a neosloví mě tak to pak budu jančit to vám povídám.

Nevim ztráta času že k tomu vůbec něco píšu sem idiot.
 Firbl Muž36 Kategorie
28.11.2024 12:36:57
9589:

"Tak vysvětli, co je na konzervatismu - jsem heterosexuál, tak s tím bohužel nic nenadělám a chci mít rodinu a děti - tak hrůzostrašného, zlého a špatného?"

- A co je špatnéhého na tom, že spolu žijí dva homosexuálové, chtějí se vzít a adoptovat třeba dítě? Tobě to na rozdíl od nich nikdo nezakazuje, nikdo tě za to neodsuzuje, ani tě nijak nešikanuje.

"Proč nepřeješ lidem normální šťastný život, jaký je tu po tisíce let a propaguješ jeho opak či rovnou zánik?"

- To, že hrozí nějaký zánik tvého pojetí života existuje jen v tvé hlavě. Nic takového se neděje.

"Určitě budeš tvrdit, žes to nikde neřekl, ale tak to vyznívá od tebe"

- "Vmyslel jsem si hloupý strawman arguemnt. Vím, že je to strawman a místo toho, abych tímhle hloupým strawmanem neoparoval, řeknu, že si ho v hloubi duše myslíš, abych nemusel přiznat, že je to hloupý strawman a jsem idiot" - basically :)

"mít rád ženy je fuj, chtít děti je fuj, chtít žít život v bezpečí je fuj," - nikdo nic takovýho nikdy neřekl a neříká a je to furt trapný strawman existující v hlavách konzerv.

"ale sexuální deviace a mentální poruchy jsou dle tebe očividně fajn, tak se nediv, že si o tobě lidi myslí, co si myslí....""

- Mně je ukradený, co i o mně myslíš, ale líbí se mi, jak si s*ereš do huby.. nejdříve píšeš, jaká seš vlastně oběť jakožto bilý hererák, ale v té samé větě označíš lidi, co nežijí jako ty za "mentální poruchy"

Jediná mentální porucha je konzervatismus.

"Budeš se množit??? Asi ne, co.. Ale hlavně, že se vyjadřuješ k tomu, po čem je ti kulový.."

- Tobě je kulový do toho, jak žijí homosexuálové, trasngender atd.

"Jo, a ještě mi vysvětli, co dělá z ostatních pohlaví, než je mužské a ženské, něco mužům a ženám - čili lidem - nadřazeného, že si to násilně a nežádaně vynucuje jakousi hrdost a uznání a kvóty na zaměstnání na úkor „nepřátelské” většinové společnosti.."

- Nic takovýho se neděje. Další věc, která existuje jen ve tvé hlavě. Chtít, abychom považovali homosexuály za lidi a neplivali po nich neznamená, že chtějí "nadraženost" apod.

"na úkor" - žádný úkor se neděje. To, že se dva chlapi mají rádi nezpůsobuje žádný úkor heteriákům. To, že se někdo cejtí třeba nebinární nezpůsobuje žádný úkor tobě.

"Někdy mi připadá, že se vy trubky bavíte o muslimském světě, kde kamenují homosexuály a ne o Evropě, kde se toleruje snad úplně všechno, co není nelegální.."

- Je vtipný, jak dovedeš napsat, že tyhle menšiny jsou tolerovány cca odstavec po tom, co jsi je označil za duševně nemocné lidi.

"Co ti tu chybí, ty nevděčná nadřazená kreaturo?????"

- Přesně tyhle projevy jsou důvod, proč mám konzervy jako ty za odpad.

Jsi prostě jen homofóbní, transfóbní idiot...
 autism-offf
28.11.2024 12:19:34
autism-offf:

Jo, a ještě mi vysvětli, co dělá z ostatních pohlaví, než je mužské a ženské, něco mužům a ženám - čili lidem - nadřazeného, že si to násilně a nežádaně vynucuje jakousi hrdost a uznání a kvóty na zaměstnání na úkor „nepřátelské” většinové společnosti..

Někdy mi připadá, že se vy trubky bavíte o muslimském světě, kde kamenují homosexuály a ne o Evropě, kde se toleruje snad úplně všechno, co není nelegální..

Co ti tu chybí, ty nevděčná nadřazená kreaturo????? Aby tě a tobě podobné uznali za Císaře pány a na rukou nosili?! Jinde ve světě by s takovými OPRAVDU zacházeli ŠPATNĚ, tobě nikdo NIC neudělal, agresivní paciente.. za tvé poruchy mohou tví rodiče, tam si to vylej. Proto nenávidíš rodiny a děti a chceš je předělávat hormonálními blokátory, ať jsou taky opoždění ve vývoji???
Smajlík  898M
28.11.2024 12:09:53
autism-offf:

Tak vysvětli, co je na konzervatismu - jsem heterosexuál, tak s tím bohužel nic nenadělám a chci mít rodinu a děti - tak hrůzostrašného, zlého a špatného? Proč nepřeješ lidem normální šťastný život, jaký je tu po tisíce let a propaguješ jeho opak či rovnou zánik? Určitě budeš tvrdit, žes to nikde neřekl, ale tak to vyznívá od tebe - mít rád ženy je fuj, chtít děti je fuj, chtít žít život v bezpečí je fuj, ale sexuální deviace a mentální poruchy jsou dle tebe očividně fajn, tak se nediv, že si o tobě lidi myslí, co si myslí....

Budeš se množit??? Asi ne, co.. Ale hlavně, že se vyjadřuješ k tomu, po čem je ti kulový..
Smajlík  9589
28.11.2024 11:42:31
Teq:

"ty se považuješ za postmoderní relativismus, o kterém jsem psala? Nepsala jsem o tom, že by kdokoli měl po komkoli plivat."

- Evidentně ti vadí, když transgender lidi chtějí respekt a kdykoliv se o to snaží, nazveš to "cpaním", takže ti evidentně nevadí to, jak je společnost bere teď. Já mám transgender kamarádku a je běžné, že jde třeba jen po ulici, tak lidi na ni začnou sprostě řvát a někdo na ni třeba i plivne. Chtit po společnosti, aby tohle přestala není "cpaní", ani "LGBT propaganda" ani "Brainwashing" a dalších x slov, které si trapné konzervy vymyslí.

Některé věci JSOU relativní a uznat, že relativní jsou není překážkou k objektivnímu poznání reality, ale naopak odmítání té relativizace je překážkou k poznání.

"Ohledně ostrakizovanych vědců a psychiatru mám k dispozici konkrétní jména, kauzy a následky, ale klidně si mysli, že "jedna paní povidala", pokud se ti bude lépe usínat"

- Tak sem s nimi. Odkazy :))

Trochu se bojím, že to bude ale jako vždycky... Konzervy tvrdí, jak se děje ve společnosti nějaký jev a když chci odkazy, napíšou mi místo toho hromadu bla bla, jak se to fakt děje, ale odkazy nedodají. A když dodají, tak obvykle vedou na velice zavádějící konspirační weby. A když nevedou, tak se obvykle ukáže, že se celá věc stala jinak, než prezentují a je vidět, že danou situace vnímali asi prd*lí.
 autism-offf
28.11.2024 11:36:47
Teq:

"Relativismus zpochybňuje existenci jasně daného a jednoznačného."

Jo, takže jsem se víceméně trefil. Prostě nesouhlas s něčím, co aktuálně tvrdí mainstream (a tudíž i demokraticky zvolená vláda). Jasně dané a jednoznačné bylo kdysi i to, že bouřku způsobuje Bůh. To už je ale offtopic.
 dotnet Muž27 Kategorie
28.11.2024 11:31:53
Autism - ty se považuješ za postmoderní relativismus, o kterém jsem psala? Nepsala jsem o tom, že by kdokoli měl po komkoli plivat.

Ohledně ostrakizovanych vědců a psychiatru mám k dispozici konkrétní jména, kauzy a následky, ale klidně si mysli, že "jedna paní povidala", pokud se ti bude lépe usínat
 Teq
28.11.2024 11:22:33
Dotnet - To je opozice. Relativismus zpochybňuje existenci jasně daného a jednoznačného, vše může být vším a zároveň ničím, zdůrazňuje subjektivitu, proměnlivost, různé kontexty a nemožnost objektivního poznání, natož škatulkování
 Teq
28.11.2024 11:15:30
6MB3:

"psychických odchylek a poruch i nemocí je ve společnosti tolik, že se staly normou" - myslíš konzervatismus?

"Konzervativní heterosexuální muž je relikt dávné minulosti, jak by jistě potvrdil autism-offf...."

- Chudáčku malá... fňuk :'(

Teq:

"Jenže on se dere do veřejného prostoru a vynucuje si všeobecný souhlas a podporu."

- Ztraceně... jak si opovažují nějací lidi chtít respekt a úctu, jako kdokoliv jiný? Jak se opověžují chtít, abychom je považovali za lidi a přestali po nich na ulici plivat? Whoa!

"vědec nemůže zkoumat jine možnosti léčby genderove disforie kromě tranzice,aniž by ho nezdiskreditovali. Dítě ve škole oznámí,že se cítí být jiným pohlavím,ať ho oslovují novým jménem a zajmenem a rodiče se to ani nedozví."

- Tohle se fakt děje! Psali do na konspiračním proruským webu a říkal to Tonda v hospodě!!

"Škola už i ty nejmenší děti informuje,že se lidé můžou cítit ruzne v nesouladu se svým biologickým pohlavím, že si vlastně můžou vybrat, kým chtějí být. Děti, které jsou prirozene zmatene ohledně své identity, sexuality a pohlavní role, jsou v tom podporovány blokatory puberty a branim hormonu..."

- berui si "Trangender neexistuje a to jim jen progresivisti vymývají mozek" pseudoargument za sto.

smutný-člověk:

"Cokoliv nad to je psychická nemoc." - konzervatismus je psychická nemoc.

"A opravdu mě děsí, jak posledních cca 10 let se z psychických nemocí stává pomalu výsada."

- Nestává, ale ok.

"abych to já ono mohlo každému pořád cpát"

- Nebinárních lidí, kteří ti to cpali jsi za svůj život potkal 0 přesně. Zatímco já denně potkávám konzervativní cringelordy, kteří mi denně cpou svoje konzervativní hodnoty, spamují s nimi celý internet, říkají mi jak mám žít, co mám považovat za rodinu atd.

"Kdysi se toto nebralo vážně a nasadily se léky," - a dřív se upalovaly ženy, které měly moc čisté oblečení jako čarodějnice, pointa?

"Zbytek je ale jediná věc - móda." - označím xyz za módu... argumentačně jsem to zničil! WOW!

nemo33: AHAHA! TO JE TAK STRAŠNĚ ORIGINÁLNÍ VTIP! Vůbec ho konzervy nedělají pořád dokola 60x denně.
 autism-offf
28.11.2024 11:02:31
Já uznávám dvě pohlaví. Že se někdo cítí tak či onak na tom nic nemění. To bychom za chvíli mohli řešit, že se cítím být miliardářem a že mi stát ty peníze musí dát, abych neměl depku.
 nemo33 Muž49 Kategorie
28.11.2024 10:53:28
Teq:

Samozřejmě, pokud se cokoliv tlačí skrze moc, tak je to špatně. Jenže tak to bude vždycky, dokud bude existovat centrální plánování, politiky, vlády...Vždycky budou lidi, co budou ochotni a schopni využívat těchto nástrojů.

Jinak co je vlastně ten postmoderní relativismus? To je jakože si někdo dovolí mít jinej názor než vláda a úředník?
 dotnet Muž27 Kategorie
28.11.2024 10:43:00
Identifikuji se jako muž, archetyp muže. Baví mě lovit, trefovat se na cíl. Baví mě vyhrávat. Jsem soutěživý. Od dětství mě bavilo chytat pstruhy v potoku u nás. Bavilo mě jezdit na motorce už ve 12 letech. Od 14 jsem řídil auto na polních a lesních cestách. Stavěli jsme bunkry, hráli fotbal, vedli šiškové války. Další různé sporty. Plus hodně práce. Rodiče měli pole, táta i dílnu. Pomáhali jsme mu na poli v dílně. Bavila mě práce rukama. Od 14let jsem si sám montoval skříňky, poličky. Dodnes vyhrávám často v bowlingu nebo v couvání s přívěsným vozíkem. Jsme technický a sportovní typ. K tomu jsem byl v mládí a středním věku pohledný, takže mně často dávaly návrhy jak kolegyně v práci, tak žákyně, studentky. Jsem statečný, schopný. Po dosažení dospělosti jsem si našel garsonku - pronájem. Abych stál na vlastních nohách. Platil jsem si VŠ za své. Studoval jsem při zaměstnání. K tomu jsem hrál na svatbách a a narozeninových párty apod. To bylo v devadesátkách dobře placené, takže jsem měl brzy svoje vlastní auto. Cítím se a vždycky jsem se cítil jako schopný a akční muž. Kluci ve třídě, moji žáci mě napodobovali. Byl jsem jim vzorem. Zvláště v době, kdy jsem cvičil a měl jsem svaly. No a na internetu mi vypisují mladší mamánci žijící u matek v městském paneláku, sotva středoškoláci, s panickým odporem k fyzické práci a sportu, lidé užívající psychofarmaka nebo drogy, lidé navštěvující psychiatrii a žijící jen z dávek od státu, jak jsou lepší. A snad i více mužní. No nejsou.

Jo a když jsem někdy přemýšlel nad lidmi, co jsou transgender, zejména těmi, co se jim nelíbí jejich mužské tělo a chtěli by ženské, tak jim nerozumím. Považuji totiž mužské tělo za výhodnější. I když méně vydrží a muži umírají o 6 let i více let dříve než ženy v průměru. Kdybych měl ženské tělo, asi těžko bych si postavil barák vlastníma rukama a měl ty nízké náklady na bydlení, co mám. Dobrá fyzická kondice, síla, plus intelekt, vzdělání, píle, houževnatost mi umožnily se zabezpečit. S ženským tělem by šlo dosahovat těch cílů o dost obtížněji. Proto jsem rád, že jsem se narodil jako muž a že mi příroda, geny daly sílu, intelekt, atraktivitu. Ve své době jsem si toho dostatečně užil. Ale pohádka netrvala věčně. Pochopitelně s věkem atraktivita i síla klesá. Čas nezastavím. I já budu jednou třesoucí se dědeček. Zrovna včera jsem se dočetl, že 52 letý má už jen 85% schopnost okysličování krve proti tomu, když mu bylo 20 let. Degenerace je nezvratná. Jo a ten barák jsem si postavil, když mi bylo 34 let, to jsem byl ještě v plné síle. Dneska už bych to nedal. Nebo dal, ale trvalo by mi to dvakrát déle. Mějte se. Zatím.
Smajlík  Ahoj u jiného tématu
28.11.2024 10:38:21
Pohlaví? Asi muž, žena, X
 Loca Loca Žena98 Kategorie
28.11.2024 10:37:10
Ahoj,

já jsem staromódní, ale pohlaví je muž a žena.
Cokoliv nad to je psychická nemoc.

A opravdu mě děsí, jak posledních cca 10 let se z psychických nemocí stává pomalu výsada.
"já si myslím, že jsem nebinární, tak mám právo na vlastní nebinární wc, vlastní kolonky pro pohlaví, pro oslovování ono a hlavně na to, abych to já ono mohlo každému pořád cpát a on mě nemohl jakkoliv diskriminovat ani špatným pohledem, protože já jsem ono.."
Kdysi se toto nebralo vážně a nasadily se léky,
dnes se to adoruje.

* ano, je mi líto 0,5% společnosti, kteří to opravdu cítí autenticky úplně mimo. Zbytek je ale jediná věc - móda.
 smutný-člověk Muž35 Kategorie
28.11.2024 10:35:48
dotnet - kdyby ten postmoderní relativismus byl jen součástí soukromí dospelych svepravnych lidi, neštěkl by po něm ani pes. Jenže on se dere do veřejného prostoru a vynucuje si všeobecný souhlas a podporu. U nás jeste ani tak ne, ale podívej se do Ameriky, tam ani vědec nemůže zkoumat jine možnosti léčby genderove disforie kromě tranzice,aniž by ho nezdiskreditovali. Dítě ve škole oznámí,že se cítí být jiným pohlavím,ať ho oslovují novým jménem a zajmenem a rodiče se to ani nedozví. Škola už i ty nejmenší děti informuje,že se lidé můžou cítit ruzne v nesouladu se svým biologickým pohlavím, že si vlastně můžou vybrat, kým chtějí být. Děti, které jsou prirozene zmatene ohledně své identity, sexuality a pohlavní role, jsou v tom podporovány blokatory puberty a branim hormonu...
 Teq
28.11.2024 10:27:15
Tolik, kolik si jich kdo vymyslí..!

Mé pohlaví je na celém světě unikátní a bohužel kvůli tomu nemám protějšek, neboť jsem Napoleon a žádný další už na světě není, protože vždy byl jenom a pouze jeden Napoleon v dějinách..

Ale prý se dá nalézt v každém blázinci, tak nevím, kde je pravda..

Žerty stranou - psychických odchylek a poruch i nemocí je ve společnosti tolik, že se staly normou a brzy budou dle učebnic zdraví jedinci výjimkou a tedy abnormální a budou se muset od zbytku společnosti izolovat, protože nezapadnou a budou narůstat problémy.. Děti se budou vyrábět ve zkumavce a líhnout v umělých dělohách, už se na tom dávno pracuje..

Konzervativní heterosexuální muž je relikt dávné minulosti, jak by jistě potvrdil autism-offf.... Budoucnost patří bezpohlavním a všepohlavním bytostem sdruženým pod duhovou vlajkou, nebo co..
Smajlík  6MB3
28.11.2024 10:15:12
Pohlaví jsou taková, jak si je definuješ.

Můžu si se spolubydlícím vymyslet nějaké nové slovo, kterým budeme označovat špinavé nádobí, které se musí umýt ve dřezu a nemůže do myčky. S binárním označením "čisté" a "k umytí" si totiž nevystačíme. Nikdo nám za to asi nevynadá, i když mu to bude připadat jako blbost.

Stejně tak ostatní lidi si kromě muž/žena můžou vymyslet další pojmy, kterými budou popisovat stav svého těla a mysli ve vztahu k pohlavním orgánům. Já jim třeba nebudu rozumět, protože znám jen muže a ženy, to je ale můj problém, jestli přistoupím na jejich pojmy nebo se s nimi nebudu bavit.

Celý ten politický boj proti "genders" je jedna velká trapárna a jedna z ukázek, jak si mnozí nejsou schopni hledět svého a nechat ostatní na pokoji.
 dotnet Muž27 Kategorie
28.11.2024 09:34:47
Jak už zaznělo, ani po bioloigické stránce není pohlaví až tak jednoznačné. Jako ano, máme mužské a ženské pohlavní orgány. Ale pak je ještě spousta možností. A taky ty, které nezazněly. A totiž to, že pohlavní orgány vyrábí všelijaké hormony, které dále ovlivňují fyziologické procesy v našem těle. No a těch hormonů tělo vyrábí různě, což je daný mnoha dalšími faktory. Mimochodem ženské tělo vyrábí i mužské hormony a naopak. A nedivila bych se, kdyby jejich dysregulace vedla k tomu, že se žena cítí být jako muž (když má pak víc mužských hormonů než ženských). Možná i dalšími faktory , třeba prostředím plným chemikálií a plastů.

Osobně si myslím, že nejjednodušší cestou je fakt být liberální a pohlaví neřešit. Nebo aspoň neřešit lidi, co ho potřebujou řešit a změnit. Aby mohli i oni být tím, kým jsou (nebo být potřebují). Přijde mi, že je to jedna ze svobod, kterou bychom měli každý mít. Dneska už taky nikdo extra neřeší číra, piercing nebo tetování.
 tralanka
28.11.2024 09:34:13
3

penis, vagína, kloaka
Smajlík  Qwertz
28.11.2024 09:29:17
Teq:

"Dělat z hříčky přírody normu je bizár." - Nikdo z toho normu nedělá, ale ok.

"Samozřejmě i tady by měl být vzájemný respekt a úcta, ale také zdravý rozum."

- Jasně, někoho nazveš hříčkou přírody a považuješ to za účtu a respekt... pak asi nechápu, co je úcta a respekt.

"Naše společnost je velmi liberální" - naše společnost je zoufale málo liberální ve všech ohledech.

"vůči masírce, která se k nám tlačí ze západu." - k žádné "západní masírce" nedochází.
 autism-offf
28.11.2024 09:21:46
Lidí, kteří mají od narození oba pohlavní orgány nebo žádný, je méně než promile, a je to klasická vývojová vada, podobně jako Downův syndrom nebo šest prstů. Dělat z hříčky přírody normu je bizár. Samozřejmě i tady by měl být vzájemný respekt a úcta, ale také zdravý rozum.
Navíc se to netýká 99 % transgender osob. U nich se naopak pozoruhodně často objevují deprese, úzkosti, sebevražedné sklony, nenávist svého těla, nízké sebevědomí, bývají oběťmi týrání, zanedbávání nebo zneužívání.

Souhlasím s tebou, pohlaví jsou jen dvě. Naše společnost je velmi liberální ohledně genderových stereotypů, tak snad i imunní vůči masírce, která se k nám tlačí ze západu. Doufám
 Teq
28.11.2024 08:47:55
Fofosilie: "úchylky jsou staré jak lidstvo samo." - konzervatismus?
Smajlík  autism-offf
28.11.2024 08:38:45
Že se svět řítí do záhuby, vidím jinde.

Kde?
 5B5C
28.11.2024 08:36:17
Jdu kolem: Ano, stává se, že se někdo s mužskými i ženskými rozmnožovacími orgány. Tuším jsem četl, že existoval i případ, kdy ty rozmnožovací orgány neměl žádné. A pak se stává, že se někdo narodí s vnitřními orgány, které neodpovídají jeho rozmnožovacím orgánům.
A pak logicky docházíš k otázce, jako co se cítí ten kdo má oba, žádný nebo nesouhlasný rozmnožovací orgán.
 MS-fanousek Muž50 Kategorie
28.11.2024 08:31:11
Tuhle vyhrál v soutěži jakýsi pěvec, co se identifikoval jako bezpohlavní. Žádal být titulován jako "ono".
Ale jsem již starý a je mi to vlastně buřt. Téma bývá často zbytečně zpolitizováno, úchylky jsou staré jak lidstvo samo.
Že se svět řítí do záhuby, vidím jinde.
 Fofosilie
28.11.2024 08:31:02
MS-fanousek: můj postoj je, že se to vzácně může stát, pokud mají nějak neúplně vyvinuté pohlavní orgány, nebo se muži stal nějaký fatální úraz. A nebo, jak se stalo například Danielu Blackovi, domníval se, že je žena, pohlaví mu chirurgicky upravili a nyní si uvědomil, že to nebyla ta cesta a že je muž, takže samozřejmě muž je.
 Jdu kolem
28.11.2024 08:28:58
fimísek:

"Protože se lidi mají příliš dobře" - jakmile někdo začne svůj text tímhle slintem, automaticky víme, že zbytek bude trash :D
 autism-offf
28.11.2024 08:28:16
Jdu kolem: No to je právě to o čem mluvím. Ty jsi popsala, když se žena chová jinak, než společnost od ženy očekává. To ale nemá vůbec nic společného ani s pohlavím ani s genderem.

A aby tato debata měla smysl je potřeba vyjít z toho, že neplatí, že existují jen muži s penisem a ženy s vagínou a nic jiného. Jaký je tvůj postoj k tomuto tvrzení?
 MS-fanousek Muž50 Kategorie
28.11.2024 08:26:28
Protože se lidi mají příliš dobře, nemají žádné problémy, tak vymýšlí kraviny. Tak vzniklo 70 pohlaví. Bohužel s blahobytem se vytrácí i rozum, myšlení, sebeúcta, všechny morální zásady, smysl pro krásu, opravdové hodnoty.
 fimísek
28.11.2024 08:25:25
"cítit se jako muž nebo jako žena?" - někdo jako žena, někdo jako muž. Někdo nějak úplně jinak.
 autism-offf
28.11.2024 08:21:00
MS-fanousek: no a co teda existuje?
Já jsem popsala svůj pohled, že osobnost může mít člověk i jinou, než společnost k jeho pohlaví očekává, ale ty jsi nic konkrétního nenapsal.
Takto komunikuje spousta lidí, kteří tohle hlásají, ale pořád mi není jasné, jak to teda konkrétně funguje a co teda existuje.
 Jdu kolem
28.11.2024 08:14:05
Na úvod diskuse je potřeba si uvědomit, že se slovem gender označuje něco jiného než slovem sex. A v druhém kroku je potřeba si uvědomit, že neplatí, že existují jen muži s penisem a ženy s vagínou a nic jiného.
 MS-fanousek Muž50 Kategorie

Akce a slevy - 3 za cenu 2

Přidání rozhřešení Starší zpověďNovější zpověďHlavní stránka
TVÁ PŘEZDÍVKA:

OPIŠ BEZPEČNOSTNÍ KOD:
Captcha

Tento inzerat koupíte on-line od 100 Kč.
Přidej inzerát on-line od 100 Kč
TEXT ROZHŘEŠENÍ:

PŘILOŽ SMAILÍKA:
Smail Palec nahoru Smail Hrozící Smail Drží palec Smail Není to důležité Smail Dostaneš do huby Smail Smutný Smail Cože?? Smail Safra Smail Pusinka
jupííí tak bacha držím palec to je fuk tumáááš ach jo no nééé ?! safra mmmuc
(žádný )


Změňte svoje cookies preference

Slevy do obchodu... NOTINO ...aktuálně.

REKLAMA
Copyright 2003 www.zpovednice.cz + www.spovednica.sk