Cookie Consent by Free Privacy Policy website
Navigační lišta REGISTRACENavigační lišta TABLONavigační lišta STATISTIKANavigační lišta SOUTĚŽENavigační lišta POMOZTENavigační lišta REKLAMANavigační lišta KONTAKTNavigační lišta
Navigační lišta
Horní lišta bez menu
Logo Zpovědnice
Online zpověď Návštěvní kniha Nová zpověď Časté dotazy
Dolní lišta Dolní lišta Dolní lišta
Nabídka voleb Dolní lišta voleb
Zpověď č.1240388, vloženo 15.09.2024 19:06:11 Starší zpověďNovější zpověďHlavní stránka
Přítelkyně přestala chtít svatbu
Jsem s ní 4 roky. Od začátku jsme se shodli, že se jednou vezmem, abychom měli náš vztah i oficiálně, stejný jména, atd. Už po roce vztahu jsem začal plánovat žádost, a prozradil jsem se, že jsem se prostě na rovinu zeptal na velikost prstýnku (ona žádné nenosí, tak jsem jí nemohl sebrat nějaký její a jít s ním do zlatnictví) a jaký by se jí asi tak líbil. Bylo vidět, že je hodně potěšená. Jenže pak jsme bohužel začali řešit nějaké problémy, netýkaly se našeho vztahu, ale trochu do něj zasáhly, prostě takový naprd období celkově, přítelkyně byla z toho všeho trochu vydeptaná, takže mi ani nepřišlo vhodný vyrukovat s žádostí o ruku, takže dlouho nic no, jenže ona zřejmě na to jako dost čekala a myslela a asi po dalším roce se mě na to zeptala, jestli jsem si to s tou svatbou rozmyslel. Tak jsme si promluvili, že ne, že si jí určitě vezmu, že určitě může čekat žádost o ruku. Ale, přiznám se no, že jsem s tím bohužel zase otálel. Jako jo, byly tam možná trochu pochybnosti, protože měla nějaké psychické potíže, ale nikdy v životě mě ani nenapadlo, že bych jí opustil, prostě jsem jen chtěl s tou žádostí počkat, až se dá trochu do kupy. Ale vymýšlel jsem, jak to provedu, byl jsem i ve zlatnictví už očíhnout tak nějak nabídku. No ale zase mi to trvalo tak rok, rok a půl, kdy se nic nedělo a ona najednou přišla s tím, že si tu svatbu rozmyslela. Popsala mi, jak se ze začátku těšila, jak čekala a snila o tom, jakou jednou budem mít svatbu, a když prý ani po tom připomenutí to ode mě nepřišlo, že si začala připadat zrazená, ponížená a že už jí vlastně díky tomu i na svatbu přešla chuť, že si nechce měnit jméno a že už je vlastně už na to dost stará, a že stejně nemáme děti, tak prý na co svatbu. Jedině v případě, že by přišlo dítě, tak by tu svatbu prý chtěla, ale jinak, že to vidí jako zbytečnost. Netušil jsem, že se tolik trápila kvůli tomu, že jsem jí nepožádal do měsíce o ruku. Teď z toho mám guláš v hlavě, rozejít se nechtěla, jinak nám všechno klape, problémy nemáme, ale prostě najedou si mě přestala chtít vzít. Nerozumím tomu, možná mi to tu vysvětlí nějaká holka? Ale co znám z okolí páry, tak většinou když dlouho nepřicházela svatba, tak se nakonec rozešli. Navíc do mě šije poslední dobou věčně táta a brácha (mladší a už dávno ženatý), kdy se konečně "pochlapím" a požádám jí o ruku a já se jim stydím říct, že mě moje holka poslala se svatbou do háje, přestože si jí dřve přála-i víc než já.
 Špunt na vodě Muž38  VYMAZAT

Zaslaná rozhřešení Starší zpověďNovější zpověďHlavní stránka
Chceš dnes udělat dobrý skutek ? Pomoz výše uvedenému hříšníkovi tím, že mu dáš nějaké rozhřešení! Můžeš mu ho poslat na e-mailovou adresu, kterou uvedl u zpovědi, nebo napsat veřejně vyplněním formuláře na konci této stránky. A jestliže nechceš, aby pod tvou přezdívkou mohl vystupovat ještě někdo jiný, zaregistruj si ji ZDE !
 
17.09.2024 13:00:45
Na druhou stranu, pokud chce svatbu hlavně ona, tak má samozřejmě požádat o ruku ona tebe.
 Svitavská ulice on
17.09.2024 12:55:58
Počkej další rok a půl a pak na to zareaguj. Hlavně nic neuspěchat.
 Svitavská ulice on
17.09.2024 06:55:28
Áno, myslím si úplně to samé, co ta holčina pode mnou. Když přestaneš řečnit a zkusíš to rovnou udělat, tak to nejspíš dopadne. A možná taky né, s tím už se nedá nic moc dělat. Když se člověk chová jak kretén, nemůže čekat, že ostatní se k němu budou chovat nějak principiálně lépe…
 Michal-222 Muž44 Kategorie
16.09.2024 23:13:26
"Netušil jsem, že se tolik trápila kvůli tomu, že jsem jí nepožádal do měsíce o ruku"
vs. Tvá anabáze o 3 letech po vyslovení záměru- a stále nic.
U Tebe má měsíc tři roky? TŘI roky?

Nedivím se jí ani trochu, protože buď si ji chceš vzít a neděláš kolem žádosti o ruku opičky, neotálíš, nečekáž na "až", anebo si ji prostě vzít nechceš.
Tak jednoduché to je.

Za mne Ti dala poslední konverzací zároveň poslední šanci ten celý paskvil nějak napravit.
Myslím, že žádná žena nechce být požádána o ruku jen proto, že se stala na 9 měsíců inkubátorem pro společného potomka, to je ponižující.
Měl by sis pořádně rozmyslet, zda s partnerkou opravdu plánuješ svůj život, dítě a vše kolem.
A na základě toho konat. Rychle a HLAVNÉ- bez konzultací s ní a keců kolem, jak to už strááášně plánuješ. Překvap ji
 Funnyeyes Žena88 Kategorie
16.09.2024 21:59:45
Sice nechápu, proč chceš konvenční svatbu, ale že něco slibuješ a pak to x let neuděláš je fakt na pěst, takže se nedivím.
 takyjeden
16.09.2024 19:33:23
Tak jsi tu chvíli propásl. Ženská co je spokojená by se mohla vdávat hned. Nevím no, třeba kdybys ji zkusil namotivovat, tak by se chytla. Já třeba svatbu hodně prožívala, že to vidím jako závazný krok a posun dál, ale dneska už svatba pro hodně lidí nic neznamená, pokud nejsi věřící. Nechtěla bych být ve tvé kůži, netlačila bych na ni. Ale je ti jasný, že tohle jste si měli vyříkat dávno?
 Offelie
16.09.2024 11:02:07
"protože měla nějaké psychické potíže"

Vzhledem k tomu, ze pises totalne bez odstavcu, mam nejisty pocit, ze psychicke potize mas spise ty.
 Kvetak
16.09.2024 09:42:21
Přijde mi, že ti řekla dost jasně, že chce děti…ale i kdyby né, přijde mi celkem logické, že nemá chuť se další 4 roky těšit na něco, co sice slibuješ, ale stejně nikdy nezrealizuješ…
Smajlík  Michal-222 Muž44 Kategorie
16.09.2024 08:51:40
Myslím že je prostě jen zklamaná.
 Loca Loca Žena98 Kategorie
16.09.2024 02:18:19
Quakie
Jo je to fajn příběh co Tě potkalo. Možná by ses tu mohl více svěřit. Jako anonym samozřejmě.
Stejně je čas na změnu přezdívky.
 Návrat do minulosti Muž42 Kategorie
16.09.2024 01:30:21
fajn story k zamyšlení nad sebou..
 Quakie Muž78 Kategorie
16.09.2024 01:00:47
Nějakým částem tvé zpovědi úplně nerozumím. Zkusím to zítra.

Člověče tak jsi ušetřil třeba. Taky jsem vlezl do zlatnictví, koupil, nasadil. A po 20 letech jsem zjistil, že to stále nosí, když jsme spolu už dávno nebyli a ani už neví od koho to má. Takže tak.
Jen se honosí třpitkami, co ji nějaký debil před 20 lety koupil.¨

Možná hraje tajnou hru se mnou. Ona je vysokoškolačka. Ale není má první vysokoškolačka.
Ale na to s těmi naušnicemi jsem ještě nepřišel. Vypadá to, že je to ta horší varianta.
Čili nově mě znovu balí, ale nepamatuje si, že je má ode mně! Nechutné.
 Návrat do minulosti Muž42 Kategorie
15.09.2024 23:16:17
Chyba byla/je na obou stranách...
Vám trvaly přípravy na žádost o ruku příliš dlouho a ona zas s vámi ohledně svatby a jejích přání/pocitů/pochyb dostatečně nekomunikovala. Nejlepší (dle mého i nejsmysluplnější) řešení by bylo si o tom s ní bez zbytečných tanečků okolo narovinu promluvit a oba společně pak pracovat na nápravě, ne v tom být každý sám za sebe jako do teď - svatbu jste sice chtěli oba, ale jen vy jste měl být aktivní, kdežto ona pasivně čekala až jí žádost o ruku "spadne do klína".
 JK 2021
15.09.2024 22:28:00
Ty jsi tedy umělec, po vzoru studentů: Co můžeš udělat dnes, odlož na pozítří a zítra budeš mít volno. Ona skoro nikdy není ta vhodná chvíle, takhle si najde jinýho, který nebude váhat a vezme si ji.
 Severní vítr
15.09.2024 22:15:44
Rozálie: ja teda doufám, ze to az tak drsne nebylo.

Špunt na vodě: libi se mi, co rika Rozálie, podle toho bych se nejspíš zachovala :) Opravdu mi to zni tak, ze ti tim dala najevo neco jako "fajn, tak si me nezadej, kdyz nechces!", ale porad tajne doufa v zazrak. A hlavne byste meli sdílet svuj zivot, pocity i pochyby - teda tak si predstavuju to manželství, na ktere se chystas. Jak správně rekls, pro tebe je svatba nic, pro ni očividně dulezita, tak pokud ti nedela problem se zenit, zkus do toho jit!
Smajlík  ano
15.09.2024 22:07:43
Špunt: Ale no tááák, vždyť jste dva nejbližší lidi, které navzájem máte, mluvte spolu!

A co to dítě, nemůžeš přece říct "odsouhlasil jsem jí všechno, co chtěla" - to zní fakt strašně, jako bys byl její poddaný. Je ti 38, už na nic nečekej a pevně se rozhodni ANO/NE!

Nedávno tady jeden čtyřicátník psal, že taky tak otálel a čekal celé roky s prstýnkem, až si ta jeho našla někoho jiného, po roce už je zasnoubená s někým jiným a těhotná a on se trápí a cítí osaměle. Nechceš taky tak dopadnout, že ne?

Moje rada je: Ujasni si priority (dej si na to max měsíc!) a podle toho jasně a rozhodně postupuj.
Smajlík  Rozálie
15.09.2024 21:58:36
ano: nevim no, náš vztah mi určitě jedno není, to zas nesouhlasím, že bych byl laxní úplně ke všemu. Jako jo, možná jsem laxní k věcem, co mi nepřijdou důležitý, ale teď vidím, že pro mojí přítelkyni důležitý jsou/byly. Jako jo, vím, že jsem se k tomu rozhoupával nehorázně dlouho, ale fakt jsem netušil, co se jí honí v hlavě a že na to tak strašně čeká. Čekala no. Popravdě teď po tom, jak odmítavě se postavila k tý svatbě, tak si netroufnu ji požádat, protože kdyby mi řekla ne, tak to bude pro mě ještě horší...a fakt si netroufnu hádat, jestli by ji žádost ve finále potěšila navzdory tomu, co mi řekla, anebo naopak by z toho byla jen velmi nepříjemná situace, kterou bysme oba špatně nesli.
 Špunt na vodě
15.09.2024 21:54:41
ano: Nechtěla jsem mu to napsat tak drsně, ale... jo, no.
 Rozálie
15.09.2024 21:46:21
Spis ji vadi tvuj přístup, vypadá to totiz, ze je ti to jedno, ze to vlastně ani nechces. Zároveň rikas, ze mas pocit, ze ma tvoje přítelkyně pochybnosti, ze te celeho odmitla. Tak treba se takhle presne citi taky po tvem nezajmu o svatbu.

Hlavne teda zminujes, ze jste se hned domluvili na svatbe hned na zacatku vztahu. Jestli teda takto chces i to decko, tak to se k tomu spis nedohrabete nikdy.

A taky vypadas spis jak nějaký gumovy panak, kteremu je vlastne vsechno jedno a odsouhlasi ji vsechno, ale zároveň to nikdy neudela. Takto na me ten tvuj text pusobi. Mozna ti tim jen rika, ze uz to cekani vzdala. Muzes zkusit ji překvapit a opravdu ji konecne pozadat. To by ji urcite prekvapilo, a snad teda dokonce i mile.

Taky je mezi vama bezpochyby spatna komunikace. Vlastne si myslim, ze pozadat muze kdokoliv kohokoliv. Nebo se teda prinejmensim zeptat a domluvit se na tom. Coz mohla udelat taky, ale uznavam, ze ne kazdy je natolik liberalni. A ta tvoje domnenka, ze pro zeny je svatba vzdy dulezita, je dle meho taky lichá. Ja o tom treba nikdy v zivote nesnila a znam kopu holek, co to maji stejne. Prijmeni si taky nikdy menit nechci, i kdybych se uplne nahodou treba nekdy vdala.
Smajlík  ano
15.09.2024 21:29:07
Špunt: Mno, hodně štěstí. Snad vám to vyjde. Chtělo by to trochu více vlastní iniciativy a entusiasmu do toho vztahu. Držím palce.
Smajlík  Rozálie
15.09.2024 20:32:00
Rozálie: odsouhlasil jsem jí všechno, co chtěla. Řekl jsem, že respektuju, že svatbu nechce a že to teda nebudem v dohledný době řešit, a že samozřejmě, když by se objevilo na obzoru dítě, že se vezmem. Dítě chcem oba.
 Špunt na vodě
15.09.2024 19:57:59
Já to vidím tak, že po tom prvním roce, jak ses jí ptal na velikost prstýnku a jaký by se jí líbil, tak od toho okamžiku ona čekala každým dnem, že už ji požádáš o ruku. Jen si představ, že při každé příležitosti - společná večeře v restauraci, dovolená, romantický výlet - se těšila a čekala, že už, dnes, konečně se zeptáš. že jenom čekáš na vhodnou příležitost... Dny se proměnily v týdny, měsíce a roky. Přítelkyni najednou došlo, že ty zas nejsi tak nadšený do nějakého ženění a celkově, že jsi tak trochu laxní.
Píšeš "byl jsem i ve zlatnictví už očíhnout tak nějak nabídku. No ale zase mi to trvalo tak rok, rok a půl, kdy se nic nedělo" - jako vybírat rok a půl jeden prstýnek, no...

No a postupně MOŽNÁ začala vidět to, že jsi tak nějak pasívní nejen v tomhle, láska už není tak žhavá, ale pořád ještě s tebou chce dítě, tak rozhodně není nic ztraceno.

Teď je ale hodně důležité, co jsi jí odpověděl na tu narážku na dítě? Jaká byla tvoje první reakce?
 Rozálie
15.09.2024 19:56:59
Tak hlavně aby pořád chtěla mrdat... i s tebou.
 lautrhovno
15.09.2024 19:47:12
3DFX4eva: jo, souhlas, ale došlo asi lehce k nedorozumění, já na tý svatbě nelpím. Nejsem nějakej odpůrce svateb a chomoutu, ale k životu to nepotřebuju, jen vím, že prostě přítelkyně si tu svatbu dost přála a já jsem byl pro jí to splnit...myslím si, že holka vždycky tu svatbu chce tak nějak víc, než chlap, a chlap prostě protože jí má rád a chce s ní být, tak jí to prostě splní, pokud to není nějaký zarytý odpůrce, nebo rozvedený chlápek se špatnými zkušenostmi z manželství, tak to vidím aspoň já...mně jde o to, že ona najednou přestala chtít. Rozumíš? Najednou jako by prostě celkově odmítla mě. Tak si říkám, jestli nemá o mně nějaký pochybnosti (ona mě teda ujistila, že ne, že se mnou chce být), přesně jak píšeš: rozchod je pak snažší než rozvod.
 Špunt na vodě
15.09.2024 19:40:33
"nějaká holka" ti to nevysvětlí o nic víc než "nějaký kluk". Nikdo nemůže tušit, co se děje v hlavě jakéhokoliv jiného člověka a pohlaví s tím fakt nesouvisí. Můžu jen tipovat, že je to tak jak píše a už jí bylo opravdu blbé se zase doprošovat. Za mě je ale zcela absurdní už ten koncept toho, že někdo "čeká" až ho ten druhý o něco požádá. Podstatou žádosti je snad to, že žádá ten, kdo po tom druhém něco chce. Toto je celé postavené na hlavu. Oba z vás jste to evidentně chtěli ale oba jenom hádáte co ten druhé asi chce nebo nechce, místo abyste si to řekli na přímo, proto se stalo to, co se stalo.
 Terina
15.09.2024 19:31:45
Pritelkyne ma pravdu! Vzdyt nemate deti - co presne si myslis ze by svatba zmenila? Udela Vas vztah lepsi? Horsi? Co bude jinak nez jak je to ted? Ciste prakticky svatba by predstavovala potencionalni velky problem v pripade rozchodu - je vzdycky snazsi se rozejit nez rozvadet. A ty prachy co by staly prstynky a cela ta taskarice kolem radeji vyuzijte lip... muze za to byt napr. skvela dovolena.
 3DFX4eva Muž46 Kategorie
15.09.2024 19:22:21
To je na nic, když nekomunikuje na přímo. Asi chce dítě. Promluvte si o dítěti.
 Tak jest



Přidání rozhřešení Starší zpověďNovější zpověďHlavní stránka
TVÁ PŘEZDÍVKA:

OPIŠ BEZPEČNOSTNÍ KOD:
Captcha

Tento inzerat koupíte on-line od 100 Kč.
Přidej inzerát on-line od 100 Kč
TEXT ROZHŘEŠENÍ:

PŘILOŽ SMAILÍKA:
Smail Palec nahoru Smail Hrozící Smail Drží palec Smail Není to důležité Smail Dostaneš do huby Smail Smutný Smail Cože?? Smail Safra Smail Pusinka
jupííí tak bacha držím palec to je fuk tumáááš ach jo no nééé ?! safra mmmuc
(žádný )


Změňte svoje cookies preference

Nejlepší chorálová skupina světa... GREGORIAN 2020 ...20th ANNIVERSARY WORLD TOUR.

REKLAMA
Copyright 2003 www.zpovednice.cz + www.spovednica.sk

Slevový kód 100 Kč