Cookie Consent by Free Privacy Policy website
Navigační lišta REGISTRACENavigační lišta TABLONavigační lišta STATISTIKANavigační lišta SOUTĚŽENavigační lišta POMOZTENavigační lišta REKLAMANavigační lišta KONTAKTNavigační lišta
Navigační lišta
Horní lišta bez menu
Logo Zpovědnice
Online zpověď Návštěvní kniha Nová zpověď Časté dotazy
Dolní lišta Dolní lišta Dolní lišta
Nabídka voleb Dolní lišta voleb
Diskuze č.1240187, vloženo 11.09.2024 09:57:24 Starší zpověďNovější zpověďHlavní stránka
Co byste poradili mladým lidem?
Co byste poradili lidem o hodně mladším, než jste vy sami? Může to být ze všech oblastí života, klidně i nějaké praktické maličkosti anebo naopak velké životní moudrosti.

Já začnu: Když se rozhodujte v nějaké složité záležitosti, udělejte to, co byste udělali, kdybyste se nebáli.
 Rozálie Žena44  VYMAZAT

Zaslaná rozhřešení Starší zpověďNovější zpověďHlavní stránka
Chceš dnes udělat dobrý skutek ? Pomoz výše uvedenému hříšníkovi tím, že mu dáš nějaké rozhřešení! Můžeš mu ho poslat na e-mailovou adresu, kterou uvedl u zpovědi, nebo napsat veřejně vyplněním formuláře na konci této stránky. A jestliže nechceš, aby pod tvou přezdívkou mohl vystupovat ještě někdo jiný, zaregistruj si ji ZDE !
 
15.09.2024 15:16:48
Přijmout zodpovědnost za svoje činy.
 Frank Drebin Muž39 Kategorie
12.09.2024 19:40:31
Cim skor kupit nehnutelnost. Nebat sa podnikat. Nesoferovat bus :)
 yolo1
12.09.2024 15:25:55
Ja by som im poradil... vytvorit si investicny ucet u dakeho brokera a zacat investovat v skorom veku so zvysnymi peniazmi... zbytocne neminat vsetko ale pravidelne si odkladat a kupovat ETF bud index sp500 abo daky iny ktory sice pomaly rastie ale hlavne rastie isto... ked mlady zacne investovat v 20tke do tychto fondov... tak v 40tke stavia vlastny dom bez hypoteky. Cize cim skor zacat lebo zlozene urocenie robi zazraky.
 taky tipek
11.09.2024 19:56:48
Štěstí hledej uvnitř sebe
 kaiten Muž56 Kategorie
11.09.2024 19:14:31
Rozálie
Haha. U nás by to bylo i s hady, co se tam sluní. A ještě by nás očumoval nějaký slintající dědek(to se stalo).
 Návrat do minulosti Muž42 Kategorie
11.09.2024 18:42:57
Vazte si svého zdraví. A dávejte si bacha,komu věříte
 fénix z popela Žena37 Kategorie
11.09.2024 18:26:56
Boj se a raději vždycky stříkej ven.
Smajlík  Roju
11.09.2024 18:19:08
Návrat do minulosti: No, to je konečně pořádná rada :-) Vždycky, když něco podobného čtu v romantické knize, tak bych autorku přinutila, ať sex na pláži doopravdy má :-)

(Ale největší majstrštyk byl zatím "skalnatý ostroh nad oceánem" :-))
 Rozálie
11.09.2024 17:52:04
Sex v písku je nic moc.
 Návrat do minulosti Muž42 Kategorie
11.09.2024 17:50:25
Ísť do zahraničia si zarobiť, kúpiť tu 2-3 nehnuteľnosti v neskoršom veku a zarábať na nich. Následne v dôchodku predať a ísť niekde do teplých krajín popíjať sex on the beach a užívať si.
Smajlík  LucSenz0r Muž30 Kategorie
11.09.2024 17:39:49
šoférBusu
Prvně odpověz na naše otázky.

Píši to potřetí.

Čemu nerozumíš v tom, že na naše otázky ve věcné diskuzi máš reagovat?
 Návrat do minulosti Muž42 Kategorie
11.09.2024 17:32:30
Šofér, odpovez na otázku.
 Kroutimhlavou
11.09.2024 17:29:21
kroutimhlavou +Návrat do minulosti

Pokud se vám v Česku nelíbí, nikdo vám nebrání vycestovat do Vašich zemí zaslíbených, natrvalo se tam usadit a mít se líp než u nás.
 šoférBusu Muž33 Kategorie
11.09.2024 17:28:23
"Česko je ráj na zemi ve srovnání s jakoukoli zemí na světě."

Dobrej vtip.
Smajlík  anonym
11.09.2024 17:27:05
šéfBusu: tebe jsem se na nic neptal
 anonym
11.09.2024 17:19:13
šoférBusu
Prvně odpověz na naše otázky.

Píši to podruhé.
 Návrat do minulosti Muž42 Kategorie
11.09.2024 17:18:28
Šofére, odpověz mi na následující otázku: žil jsi a pracoval jsi v zahraničí? Už jsem se ptal jednou...
 Kroutimhlavou
11.09.2024 17:16:42
Jesterkovina je nakažlivá koukám.
 Návrat do minulosti Muž42 Kategorie
11.09.2024 17:11:53
anonym

Pro tebe určitě.
Smajlík  šoférBusu Muž33 Kategorie
11.09.2024 17:11:02
Návrat do minulosti

Česko je ráj na zemi ve srovnání s jakoukoli zemí na světě.


Chápeš?
 šoférBusu Muž33 Kategorie
11.09.2024 17:10:15
Připrav se, že život je na hovno, ať uděláš cokoliv.
 anonym
11.09.2024 17:07:15
Návrat do minulosti

Žiješ v bídě?
Trpíš hladem?
Máš přístup k čisté pitné vodě?
K zdravotní péči na špičkové světové úrovni?
 šoférBusu Muž33 Kategorie
11.09.2024 17:05:43
šoférBusu
Prvně odpověz na naše otázky.
 Návrat do minulosti Muž42 Kategorie
11.09.2024 17:03:56
Návrat do minulosti

V čem vidíš spokojenost ty?

Co se ti na Česku líbí a nelíbí?
 šoférBusu Muž33 Kategorie
11.09.2024 17:02:15
šoférBusu
Nedělej zajdu. Postav se tomu čelem.
 Návrat do minulosti Muž42 Kategorie
11.09.2024 17:00:20
kroutimhlavou

Dobře, zkus odpovědět na následující otázky:

Co se ti na životě v Česku nelíbí?
S čím nejsi spokojený?
Máme se u nás podle tebe špatně?
 šoférBusu Muž33 Kategorie
11.09.2024 16:53:25
šoférBusu, nebo jsi někde v zahraničí pracoval, že máš srovnání? Nebo to srovnáváš jak typický český vůl s africkými zeměmi, protože nemáš odvahu to srovnat s vyspělejšími zeměmi?
 kroutimhlavou
11.09.2024 16:46:05
šoférBusu
Proč bych se měl pořád porovnávat s těmi horšíi zeměmi třetího světa? Proč ne s lepšími?

Co určuje spokojenost? SUV a barák? Nebo rodina a šťastný život? Někde mají to a jinde zase tohle.
 Návrat do minulosti Muž42 Kategorie
11.09.2024 16:41:50
šoférBusu, tak zkus pracovat někde v zahraničí. Když už kecáš něco o prasatech v žitě....
 kroutimhlavou
11.09.2024 16:39:40
jentakokolo

Přesně! Po návratu ze zahraničí alespoň plně docení, že se v Česku máme jako prasata v žitě, čehož si spousta z nás bohužel ani trošku neváží.
 šoférBusu Muž33 Kategorie
11.09.2024 16:37:07
Jinak "mladí lidé" je dost široký pojem, řekl bych...
Smajlík  Michal-222 Muž44 Kategorie
11.09.2024 16:31:51
Ja bych jim poradil at nechlastaj, nefetujou a nekouri.
At vystudujou nejakou univerzitu a at odtud tahnou alespon na chvili nekam za hranice smerem vyspelejsi zeme.
 Jentakokolo
11.09.2024 16:12:26
Když tu padla řeč o dětech buduocích podnikatelích- uvědomujete si vůbec, že nemůže být každý podnikatel? A nemyslím z toho důvodu, žeby to neuměl, ikdyž to je pravda,že né každej má na to vlohy,nebo ho to prostě nebaví. Je to z toho důvodu, že by to nevycházelo ekonomicky všem. Protože KDO BY NA TY VŠECHNY PODNIKATELE DĚLAL? Podnikatel potřebuje své zaměstnance! Ne každej, jsou i takové případy, že nepotřebují lidi. Ale určite né všichni!
 Pajdiko
11.09.2024 16:10:11
šoférBusu, slyšel jsem o Gaussově křivce. Ale ty se radši o ní moc nezmiňuj, prosím Tě.
Gaussova křivka asi úplně nebude o podnikání, k podnikání potřebuješ něco umět, prosadit se, zvítězit nad konkurencí. A mít štěstí.

A pokud někdo chce své dítě nějak na podnikání připravit, nevidím v tom problém, i když jsem spíš levičák. Nikde netvrdím, že budou všichni podnikatelé. A že dokonce budou podnikatelé i z těch dětí.

Špatně jsi to pochopil, asi nejsi úplně na vhodném místě té tebou zmiňované Gaussovy křivky. Ani já si nedělám iluze o sobě., neboj. .-)
 kroutimhlavou
11.09.2024 16:05:03
Mladým holkám bych poradil, aby se nebály nakopnout kluka tvrdě a rázně do rozkroku v případě, kdy je bude proti jejich vůli sexuálně obtěžovat.
 šoférBusu Muž33 Kategorie
11.09.2024 15:57:31
kroutimhlavou

Jasně, ze všech dětí budou podnikatelé.
To je utopie. Tys asi nikdy neslyšel o Gaussově křivce a o rozložení inteligence v populaci, co?
 šoférBusu Muž33 Kategorie
11.09.2024 15:48:19
Proč mít děti, když stejně umřou.
Většina lidí má potomky, ale vůbec si nepřipouští, že jejich potomci také bohužel umřou.

Proč se pořád množit, předávat dál a dál svou genetickou informaci?

Jen proto, že tak činí většina a člověk je stádový tvor? ( a že k předání genů tlačí většinu lidí, stejně jako ostatních zvířat na planetě, vrozený
rozmnožovací pud?

Kdyby se lidi na celém světě přestali množit a lidstvo by skončilo, nic by se nestalo. Vesmíru je to fuk. Nemá vědomí.

Dokážete to, co jsem napsal, vůbec pochopit?
 šoférBusu Muž33 Kategorie
11.09.2024 15:38:12
Kapitalismus, já děti nemám, a rozhodl jsem se, že je mít nebudu. Takže nic své dceři radit nebudu, protože žádná nebude. A pokud bych ji měl, tak by si stejně udělala, co by chtěla.
Poradit ji to můžu. Hypoteticky.

Je dost lidí, kteří litují, že děti vůbec měli. Protože ty děti spadly do drog, okradly své rodiče, nebo se na ně vykašlaly, a oni teď dožívají v DD stejně jako ti bezdětní. O bezdětných herečkách litujících bezdětnosti nic moc nevím, teda.

Dluhy myslím zadlužování se za blbost. Ne za bydlení.

O nejlepší možné době, ve které žijeme, si myslím své. A považují ji za podobnou floskuli typu socialismus zvítězil v době minulé. Nic neříkající fráze.

O těch jazycích - ano, budou mít umělou inteligenci, ale budou z nich úplní idioti. Proto píšu o tom, aby měli přehled. Protože svět, kde budou žít idioti, které bude ovládat AI, snad ani nechci vidět....

Podle mě je pořád lepší děti učit, aby z nich byli podnikatelé, než je učit, jak být zaměstnanci
(zvlášť, když se má teďvyhazovat z práce bez udání důvodu). Jako otroci, na které stačí ukázat prstem, když nebudou dostatečně servilní, nebo když už nebudou moct....
 kroutimhlavou
11.09.2024 15:26:10
jitrnice: ano, většina lidí musí pracovat, ale vychovávat dnes děti k tomu, aby byli zaměstnanci a makali na někoho cizího, to už se dnes nenosí. Dnes má každý ambice, aby z dítěte byl podnikatel. Mimochodem ve vedlejší vesnici už před pár lety měli kroužek pro děti a názvem "Honey bees - učíme se podnikat". To mě dorazilo.

kroutimhlavou: nepořizujte si děti? Co to je za radu? To bys fakt poradil například své dceři? Aby z toho pak na stáří jako mnohé bezdětné herečky a zpěvačky byla nešťastná, že nikdy žádné děti neměla? Žijeme v té nejlepší možné době do háje...
Nedělejte si dluhy... to má člověk žít celý život v nájmu než by si vzal hypotéku? Nemůže si vzít úvěr na podnikání? Tak to bude celoživotně chudák.
Učte se cizí jazyky... ehm, tak zrovna u tohoto si myslím, že nám za pár let vystačí umělá inteligence. Nebude potřeba se učit žádné cizí jazyky. Všechno bude simultálně překládat umělá inteligence do všech jazyků. Bude stačit mít jen mikrofon a sluchátka a můžeš mluvit tak, jak ti huba narostla - rozumět ti bude celý svět.
Smajlík  Kapitalismus
11.09.2024 15:01:33
no ofinka:
No ale rady by měly být založené na tom, že tobě samotnému se to podařilo.
Ale jinak si samozřejmě nelze nevšimnout, že největší odborníci (na cokoliv) jsou ti, co s tím nemají vůbec žádnou osobní zkušenost.
...
V práci se mě vždycky ptají zákazníci, jestli s tím máme nějakou zkušenost ... a já vždycky říkám, že zkušeností máme plno, ale bohužel převážně těch špatných...
Smajlík  Michal-222 Muž44 Kategorie
11.09.2024 14:48:14
jitrnice, děti mě nezklamaly, nicméně mám neodbytný pocit, že svět jde rok od roku tam, kam slunce nesvíti. A to by to pro ty děti byl spíš trest.
 kroutimhlavou
11.09.2024 14:39:12
Kroutím hlavou - to není dobrá rada nemějte děti a zní to ještě jak rozkaz. Tebe tvoje děti nějak zklamaly nebo žádné nemáš ? Kdo je chce mít ať je má, kdo nechce ať nemá.
 jitrnice Žena70 Kategorie
11.09.2024 13:52:20
Nepořizujte si děti, nedělejte si dluhy. Mějte nějaký přehled, cestujte, učte se jazyky.
Nedělejte něco, co Vám nejde, a dělejte to, co Vám jde. Nenechte si nic líbit, na druhou stranu se snažte o sebereflexi.
 kroutimhlavou
11.09.2024 13:47:46
Michal-222

Moudrost nevychází vždy jen z úspěchu.
Smajlík  no ofinka Muž30 Kategorie
11.09.2024 13:40:35
Ale jinak netuším, co bych komu měl radit, zejména z pozice toho, kdo v životě zas tak veleúspěsný není.
 Michal-222 Muž44 Kategorie
11.09.2024 13:40:23
Nevěřte státu
 autism-offf
11.09.2024 13:32:59
Kapitalismus
Přesně jak píše jitrnice.

no ofinka
To je je závadný charakter povaha dotyčného.
Řeším nějak, že mě někdo anonymně urážel a ani se neomluvil? Mám jej odsoudit celého? Mohu.
 Návrat do minulosti Muž42 Kategorie
11.09.2024 13:16:00
Kapitalismus, že někdo má bezpracné zisky to neplatí pro všechny. Většina musí pořád pracovat.
 jitrnice Žena70 Kategorie
11.09.2024 13:09:26
jitrnice: bez práce nejsou koláče
- tak to už dnes dávno není pravda. Je spousta takových, kteří mají na práci jiné lidi, a přesto kasírují pěkné zisky
 Kapitalismus
11.09.2024 13:07:48
Dita Fontis:

Tak on nám strach jako emoce byl danej z dobrých důvodů. Myslím, že když se někdo rozhoduje, jestli skočí z třicetimetrové skály do vody a přemýšlí, jestli se rozhodnout podle toho, že se bojí, nebo podle toho, že by rád obdiv a přijetí party, tak rozhodnout se, jako by se nebál, může být i potenciálně fatální varianta. Dospělý to vyhodnotí, ale mladí lidé k tomu teprve dozrávají. Takových situaci existují tisíce a ne všechny jsou tak nápadné jak ta, co jsem popsala, ale ta rada mi nepřijde úplně univerzálně platná.
Smajlík  Veela Žena35 Kategorie
11.09.2024 13:03:55
jitrnice

ha, nad nikým se nepovyšuj....

co když někdo se představí stylem, že tohle ví, tohle zná, tam byl, s tím mluvil a když máš otázky, tak ten člověk se totálně promění a ukáže se, že kecal? Pak tvoje otázky působí nepatřičně a povýšeně. Ačkoliv čekáš, že s tím člověkem můžeš mluvit o čemkoliv. To se mi stalo s jedním vedoucím neziskovky.
 no ofinka Muž30 Kategorie
11.09.2024 12:59:47
Mně se líbí lidová rčení, přísloví je v nich hodně moudrosti - nikdy nedělej druhým, co nechceš, aby dělali tobě; nad nikým se nepovyšuj, před nikým se neponižuj; na posraného i hajzl spadne; hlavně se z toho neposrat; dvakrát měř, jednou řež; kdo jinému jámu kopá, sám do ní padá; bez práce nejsou koláče...proč stahovat kalhoty, když brod je ještě daleko...
 jitrnice Žena70 Kategorie
11.09.2024 12:47:39
Neporadila bych jim nic. O rady statších stejně nikdo nestojí a každý si na všechno musí přijít sám.

Jinak ke tvé radě - několikrát se mi stalo, že jsem se bála, ale přesto se rozhodla do toho jít. Některé z těch rozhodnutí zpětně lituji, protože to nedopadlo dobře.
 Dita Fontís
11.09.2024 12:31:25
Co se týče chyb, tak vždy o nich mluvím, jako o procesu učení. Lidi se naučili se bát chyb, bát chybovat. Ne každý tomu je nakloněn. Přijde mi, že u člověka nad 35 let je skoro nemožné už vyměnit nějaký vnitřní nastavení. Jde to, ale ten člověk musí mít přesvědčení a motivace.
"Poser to jak umíš, naučíš se nejvíc"

A co bych poradil? Já nevím. Dost záleží na individuální osobnosti a univerzální rady jsou k ničemu právě proto, že nejsou osobní.

Na druhou stranu některým lidem stačí, když jim oblíbený youtuber řekne, že je třeba být šťastný a polije se omáčkou.
 no ofinka Muž30 Kategorie
11.09.2024 12:25:59
Kdo dokáže rozlišit dobrou radu od špatné, nepotřebuje vůbec žádnou radu…
Smajlík  Michal-222 Muž44 Kategorie
11.09.2024 11:54:51
Veela:
To je moc fajn, podporuji snahy změnit školní systém hodnocení, který je založen na trestání horší známkou, pokud někdo udělá chybu. A právě že ten princip poučení z toho ten školní systém obvykle vynechává.
Smajlík  Ad Meliora Muž23 Kategorie
11.09.2024 11:43:55
Hlavne se neposrat.
 Kvetak
11.09.2024 11:43:41
Proč si myslíš, že mladí lidé potřebují radit od starších? Ono po světě běhá málo starých idiotů?
Smajlík  Dáda off
11.09.2024 11:42:06
Nerikala bych jim, ze jsou jako kriminalnik, ktery drzel ve sklepe a znasilnoval svoji dceru. To by pro zacatek stacilo.

Jinak bych jim neradila nic, jelikoz clovek vzdycky ma plnou pusu rad pro druhe, ale sam se jimi neridi.
 jesterka
11.09.2024 11:31:21
Ad Meliora: To je výborná myšlenka. Teď se mi moc líbilo, co dělala jedna má kamarádka učitelka pro svou třídu. Uprostřed nástěnky bylo takové abstraktní stvoření a pod ním nápis "JSEM CHYBA" a od něj vedly bubliny jako "pomáhám ti růst", "najdi mě", "učím tě novým věcem" a podobně. Přišlo mi to super a na dnešní době se mi líbí, že se začíná prosazovat ten přístup konstruktivní práce s chybou. To je dobrá rada, fakt pro všechny, i starší.
Smajlík  Veela Žena35 Kategorie
11.09.2024 11:24:29
Něco mě napadalo, ale pak jsem si představil sám sebe v minulosti, zda bych to poslechl a nejspíš ne. Ostatně mi to kolikrát bylo řečeno těmi staršími a stejně to nemělo ten efekt. Některé věci si člověk musí zažít sám, musí to zažít na vlastní kůži, občas si rozbít tu hubu, aby skutečně pochopil význam a hloubku některých věcí.

Moje rada, ne nutně pro mladší než jsem já ale tak obecně, je, že bychom jako společnost neměli tolik vyčítat dělání chyb, ale spíš podporovat poučení z těch chyb.
Smajlík  Ad Meliora Muž23 Kategorie
11.09.2024 11:18:31
Ať se chovají slušně k ostatním, ale ne na svůj úkor a nenechají se ponižovat.
Už je mi po 30 a čím jsem starší, tím víc chápu, že moudrost nabyta věkem je jen iluze, kterou se starší lidé utěšují.
Nikdy by mě nenapadlo si myslet, že jsem chytřejší než někdo jiný jen proto, že jsem starší. Naopak mě někteří mladší ohromují svým rozhledem, otevřeností a zkušenostmi. Naopak někdo, komu je třeba 50+ a pomlouvá ty mladé a připadá si chytřejší než oni, i když je třeba 30 let na jednom místě.
Tak bych těm mladým poradila, ať si z takových nic nedělají, že i když nás učili jak jsou starší autorita, kterou prostě musíme poslouchat, ctít a považovat za ty chytré, vykat jim, i když oni nám tykají. Jo, další rada pro mladé dospělé: když ti někdo tyká, tykej mu taky. Jsou samozřejmě výjimky jako třeba rodiče kamarádů a lidé, kteří tě znají od dětství a ty jim vykáš, tak bych to asi bez nabídky neměnila, ale jinak když ti někdo starší zatyká říct jé, my si tykáme, tak já jsem Pavel a ty jsi Karel viď, no když bude mìt problém, tak ho upozornit že jsi také dospělý, takže buď si budete vzájemně vykat nebo tykat.
 Jdu kolem
11.09.2024 10:50:55
Já se ti veelo divím, že máš stále chut tady psát něco konstruktivního a lidem pomáhat. Co tak poslední dobou sleduji, tak zde zbyla jen nemocná chátra kterou pobuřuje každý normální člověk co sem zabloudí.
Těžko hledat jiný web kde je tolik nemocných zhrzených pacientů.
Ale třeba si masochistka a i negativní reakce bereš jako odměnu za svou námahu páchat dobro.
 Odlišný Muž25 Kategorie
11.09.2024 10:40:39
Stara vypada stare: Z textu Veela jsem pochopil pravý opak toho co ty.
 lautrhovno
11.09.2024 10:38:43
Aby se neřídili vším, co jim řeknou jiní lidi, aby se neřídili jen tím co je učí ve škole, nebo si přečtou v médiích,že tak je to správné a to a to je pravda, ale spíš aby se řídili svou intuicí a spoléhali ne sebe, na své schopnosti, aby si věřili a zkoušeli, hledali to, co by je naplňovalo, bavilo, pokaď by to nevědeli, aby zkoušeli různé možnosti, co život a momentální situacie nabízí tam, kde právě jsou.
Prostě nebát seca zkoušet, když to nevyšlo napoprvé, nnevzdáte se a zkoušet opět, nebo hledat něco jiného.
A být spíš úpřimnej, komunikativní, příjemný k lidem.
Pečovat o své zdraví.
A nelitovat svých chyb, protože člověk chybuje celej život a minulost nezměníme žádnýma myšlenkama ani slzama.
On ten život je o poznání sebe samého a o lásce k sesobě, k lidem, k pravdě.
 Pajdiko
11.09.2024 10:33:09
Lautr vymlety: To sis tam dosadil ty sám, tedy i samotné hodnocení vymletosti bys měl aplikovat sám na sebe.
 lautrhovno
11.09.2024 10:32:15
Zajímavá otázka. Možná nic. Jednání plyne z osobních zkušeností, které jsou nepřenositelné. Musíš se spálit, aby jsi na to šla jinak. Tvá rozhodnutí také vycházejí z tvého komplexního stavu, který je opět dán zkušenostmi. Informace, zkušenosti, dominance, utřídění cílů.

Mladí dostává v rodině a okolí tunu rad :-) a někdy i hodně dobrých a zásadních rad. Pochopitelně si to udělají po svém což je v pořádku.
 Alda
11.09.2024 10:30:36
Veela: zbytecna lez, ktera ma vyznit tak, ze vypadas mlade. Ne, slutecne nevypadas.
 Stara vypada stare
11.09.2024 10:28:18
Já si vždycky, když je někde kontext rad mladým lidem, vzpomenu, jak mi jedna žena blahosklonně radila, že bych měla přehodnotit některé své postoje a svou radu ukončila slovy "až ti bude tolik, co mně, tak pochopíš..." a pak jsme teda při dalším rozhovoru došly k tomu, že je o tři roky mladší.

Asi bych mladým lidem poradila, že to nejlepší, co se dá dělat s nevyžádanými radami, pokud s nimi nesouzní, je se jim zasmát, protože smích prodlužuje život a zlepšuje jeho kvalitu. A že vůbec není od věci si život zkazit po svém a s radostí.
Smajlík  Veela Žena35 Kategorie
11.09.2024 10:28:05
lautrhovno: ale nepovidej, treba elitni psychology, co maji vse nastudovane a na vse tituly, ale v osobnim zivote nikdy zadnou krizi neresili?? A kdyz prijde prvni krize v podobe toho, ze je opusti manzelka, tak se zabijou? :D No ty kraso, ty jsi dobre vymlety :DDD
 Lautr vymlety
11.09.2024 10:12:38
Aby poslouchali rady lidí, u kterých je jasně zdokumentováno, že v nějaké oblasti něčeho dosáhli, a ne nějaký ňoumy ze zpovědnice, kterých se nikdo na nic neptal.
 lautrhovno



Přidání rozhřešení Starší zpověďNovější zpověďHlavní stránka
TVÁ PŘEZDÍVKA:

OPIŠ BEZPEČNOSTNÍ KOD:
Captcha

Tento inzerat koupíte on-line od 100 Kč.
Přidej inzerát on-line od 100 Kč
TEXT ROZHŘEŠENÍ:

PŘILOŽ SMAILÍKA:
Smail Palec nahoru Smail Hrozící Smail Drží palec Smail Není to důležité Smail Dostaneš do huby Smail Smutný Smail Cože?? Smail Safra Smail Pusinka
jupííí tak bacha držím palec to je fuk tumáááš ach jo no nééé ?! safra mmmuc
(žádný )


Změňte svoje cookies preference

Nejlepší chorálová skupina světa... GREGORIAN 2020 ...20th ANNIVERSARY WORLD TOUR.

REKLAMA
Copyright 2003 www.zpovednice.cz + www.spovednica.sk

Slevový kód 100 Kč