Cookie Consent by Free Privacy Policy website
Navigační lišta REGISTRACENavigační lišta TABLONavigační lišta STATISTIKANavigační lišta SOUTĚŽENavigační lišta POMOZTENavigační lišta REKLAMANavigační lišta KONTAKTNavigační lišta
Navigační lišta
Horní lišta bez menu
Logo Zpovědnice
Online zpověď Návštěvní kniha Nová zpověď Časté dotazy
Dolní lišta Dolní lišta Dolní lišta
Nabídka voleb Dolní lišta voleb
Zpověď č.1240101, vloženo 09.09.2024 09:24:02 Starší zpověďNovější zpověďHlavní stránka
Smrt je uleva
Co ve vas vyvolavaji myslenky na smrt? Ve mne ulevu, ze uz vsechno spatne co citim bude pryc. Kdyz si dokola opakuju, ze se zabiju, citim ulevu. A co na svete cloveka vlastne drzi? My se s pritelem rozchazime, nevim, kam pujdu, budu bez prace a uplne sama. Nic me uz na svete netesi. A i tady jsem dostala zakaz psat krome zpovedi a lidi si jeste prilozi. Uz me na svete nic nedrzi. Citim neco jako ulevu, kdyz myslim na smrt a na ukonceni zivota. Citite to taky?
 jesterka Žena  VYMAZAT

Zaslaná rozhřešení Starší zpověďNovější zpověďHlavní stránka
Chceš dnes udělat dobrý skutek ? Pomoz výše uvedenému hříšníkovi tím, že mu dáš nějaké rozhřešení! Můžeš mu ho poslat na e-mailovou adresu, kterou uvedl u zpovědi, nebo napsat veřejně vyplněním formuláře na konci této stránky. A jestliže nechceš, aby pod tvou přezdívkou mohl vystupovat ještě někdo jiný, zaregistruj si ji ZDE !
 
10.09.2024 23:05:58
Nekrmte to!
 Návrat do minulosti Muž42 Kategorie
10.09.2024 22:27:46
Ano: Tak kaiten mi to tak doslova napsal, ze mi bude krom zpovedi mazat vsechno. Taky to nechapu a je mi z toho fakt na nic. No to ja mam uplne bezne klidne nekolik banu denne. Ale tak mozna sis vsimla, jak tu na me nekteri lide reaguji, tak nejsem tu oblibena, ale mazat mi kvuli tomu vse krom zpovedi?.. No nemam slov.

Aha, to je naprd, tak snad takovou smulu jako ta holka mit nebudes! No jinak vtipny popis skoly:D No a kdybys prodluzovala, tak se pak musis jeste vratit do Ciny to znovu obhajit a tak? A jaka zmena oboru? A na Taiwanu budes tedy delat co, nejake pokracovani? Ja se v tom tvem studiu porad silene ztracim, promin, i kdyz jsi mi to uz asi nekdy vysvetlovala:D

Diky, no ja prave laborky nemela v lasce:D Jsem si holt "chytre" vybrala obor...

Mne nevadi byt ve stejnem byte, ale vadi mi platit tolik penez za najem:D Takze to bude jen docasne, az uz nebude na vyber. Co se tyce vypovedi- no, ted v praci dava vic lidi najednou vypoved, tak jeste chvilku pockam, je mi to blby a stejne jeste nic najityho nemam. A dekuju...
 jesterka
10.09.2024 12:10:33
To se mi teda moc nezda jako proc... Ja bych spis mela uplne jine adepty na ban. Takove ty agresivni, co jsou na všechny kolem hnusní. Nedovedu pochopit, proc to dali tobe :( Nekolik banu denně je dle meho uplne mimo!

Jim je to jedno, naopak te tu drzi, nechápu proc. Kdyz to ta holkanz oboru studovala o 4 roky dyl... To uz mi prijde dost hodně. Meli by to napsat primo nekam na stranky. Neco jako "přijďte studovat k nam! Organizace je priserna, budete bydlet v popelnici plne krys a svabu, v menze podavame polotovary v chili oleji a skolu nikdy neudelate, ale vysajeme vas o penizky!" To by bylo docela přesné...

Jako teoreticky nemusim, akorat mi to prijde hrozne lito, kdyz uz jsem tu investovala svuj cas a peníze, to jeste nezkusit ... Nakonec chci stejne menit obor v budoucnu, tak mi to muze pomoct max k praci, co budu delat do te doby, ale hlavne bych to povazovala za nejake svoje osobni malé vítězství. Nebo kdyby se mi nakonec nepodarilo zmenit obor, tak taky.

Ta predobhajoba mela byt ted 12., ale jak vidis, tak neni, takze nevim. Vždycky ti daji vsechno vedet az tesne před a vsechno se meni furt. Ale nebudu se přizpůsobovat, pokud mi to bude kolidovat uz s letenkou na Taiwan. Je to jejich chyba, ze to neni v terminu. Kdybych nahodou prosla, musim to znovu prepsat a odevzdat a pak az bude "opravdova obhajoba" - predbezne v prosinci.

Vidis, tak laborky to zni hrozně zajimave a tak honosne :)) A jeste ti to proslo! Kdyz ja tu měla neco, co jsem nedokazala ovlivnit, ale proste to nevyslo, tak okamzite nazdar, spatne. A gratuluji zpetne ke krasnemu B! Taky jsem mela na bc:)

To mi zni jako plan! Takze pockas v byte a uvidis, jak se budes cítit. Ale porad budes mit tu praci, co nesnasis :( Kdyz tam clovek travi tolik casu, snazila bych se tuhle oblast asi nejak zmenit. Nevadi ti byt ve stejnem byte, kde jste byli s pritelem? To me by rvalo srdce. Ja bych spis uplne zmenila prostredi, mesto, byt, práci, prostě prekopala cely zivot, aby mi ho nic nepřipomínalo a mohla se soustredit na jine a uplne nove veci. A tohle je prave uplne ideální příležitost, tak bych toho nalezite vyuzila. Opravdu ti preju, aby se ti udalo neco hezkeho ve tvem zivote a zmenila se cela tvoje nalada!:)
Smajlík  ano
10.09.2024 11:21:52
Ano: Jo jsem, maze to jen kdyz si vsimne a neprocita vsechno. Mam ale klidne nekolik banu denne, protoze si dovolim napsat prispevek do nejake diskuze.

Hm, to je na nic, tak je to tam asi celkove tak podelany, tak jen doufat, ze samotni vas tam nebudou chtit "drzet" a prodluzovat to tolik.. Jen je asi motivace na bodu mrazu, kdyz vis, ze je vlastne jedno, co napises.. a kdy mas tu obhajobu? A co vlastne, kdyby to nevyslo? To musis udelat vylozene v ty Cine?

V laborce mi to nevyslo a taky jsem ale na to chozeni tam docela kaslala, nemela jsem to tam rada.

Nojo, vim, ze to myslis dobre, ale to jsou jen takove reci, ze uz muze byt jen lip. Ono je ve skutecnosti furt stejne. Stejne na nic. Nekoukam na byty, pockam az odejde pritel, tady si to o chvilku muzu prodlouzit a pak uvidim. Nic neresim a je mi to fuk.
 jesterka
10.09.2024 10:28:11
Jsi si jista? To je smutne a podle me si to teda nezaslouzis. A rozhodne v me minule zpovedi porad jsi ;)

Mam vedouciho, ktery se mnou vubec nekomunikuje, takze to pisu vsechno sama. Ale ono je to stejne jedno, i kdyby se mnou komunikoval, neni v tom zadny rozdil. Zadny posudek se nikdy nikam nepise, je jedno, co si mysli, co poradil... Vždycky prednasis a sedíš jenom pred hnusnyma zaujatyma komousema, z nichz to necte nikdy nikdo, ale kteri rozhoduji o tvem osudu. A vlastne ti casto rozcupuji i to, co ti poradil sam vedouci, takze to fakt nemá absolutně smysl. Nevim teda, proc tu teda vůbec nejake vedoucí maji. Navíc ted zmenili datum predobhajoby a cele mi to podelali! Fakt si tu delaji, co jen chcou!!

V ČR i kdekoliv jinde jsem taky nikdy zadny problem nemela. A co ze ti nevyslo teda?

Neboj, jak pise Frank, kdyz to tak popisujes, horsi uz to asi fakt byt nemuze, tak ted muze byt jenom lip!:) Uz se divas na nejake byty nebo premyslis, co bys mohla delat dal?
Smajlík  ano
10.09.2024 10:04:26
Frank: Diky. No jen se do me navazi.

Nic uz me neceka, je to konec zivota.
 jesterka
10.09.2024 10:02:36
Ano: Diky, ne tyka se to vseho krome zpovedi.

"Jsem si rikala, ze jsem tam měla zakomponovat do odstavcu i par vet receptu na nejaky kolac, abych mela konecne hmotny dukaz toho, ze to nikdo nikdy necte"

Tak to me pobavilo.

No je to blby, jeste kdyz mas z toho dobrej pocit, ze si to nikdo ani neprecte. A mas nejakyho vedouciho a treba oponenta? To ja si pamatuju, jak to u nas strasne rozebirali a cupovali kazdou vetu. I kdyz u tech samotnych statnic byla jen prezentace a ti prisedici to taky necetli.

Ono je to fakt o tech lidech, v tvem pripade bohuzel... To ja u bakalarky krome teorie prakticky jen vysvetlovala, z jakych duvodu mi to nevyslo a mela jsem asi B :D :D Mit tam jiny lidi, tak to bude treba horsi.

Jo prednes pred lidma je des, to jsem vzdycky byla uplne mimo , uplne to vzdy slysela jak je to hrozny, ale nejde to jinak.

No zadna skutecna zmena nebude, ja se jen tak v zivote vezu. Je mi ze vseho nejak na nic.
 jesterka
10.09.2024 06:48:36
Já tě mám taky rád a přeju ti jen to dobré ;)

Vím, že Veelu moc nemusíš, já s ní taky v lesčem nesouhlasím, ale líbí se mi její přístup k životu. Že se snaží i na tom špatném najít to dobré.

Co tě teď čeká, je nic moc situace, ale mohla bys to brát jako dosažení dna, bod, od kterého se můžeš odrazit a začít něco nového a udělat si to přesně podle sebe.

Píšeš, že tohle místo nesnášíš, že tu nikoho nemáš. Můžeš se vrátit zpátky domů. Máš tam mámu, ségry, znáš to tam. Práci by sis tam taky určitě našla. Stabilizovala by sis ten život a pak bys mohla řešit to ostatní.

Myslím na tebe a držím ti palce ;)
Smajlík  Frank Drebin Muž39 Kategorie
10.09.2024 02:29:09
Z me minule zpovedi nezmizelas:) Spis mi prijde, ze jim asi vadi jenom politicka temata, ale nevim, co se kdy a proc stalo, jen hadam.

Nemyslim si, ze jsi na hlavu! Kdybych si to myslela, co bych si pak musela myslet sama o sobe :-D No, uvidis, co ti to prinese. Preju ti samozřejmě pozitivni zmenu. Na me to docela funguje obcas nebo aspon docasne, takze na me ma venek nejaky vliv i na vnitrek.

No, ja to zacala delat jenom proto, ze uz mela byt odevzdavka :-D Kolem třetí odpoledne nam pak napsali na WeChatu, kam a jak to mame presne odevzdat - meli jsme to jen poslat koordinatorce na mail. Ted uz jsem tam vylozene neco jenom tak vykutila, jeste k tomu za pomoci robota. Jsem si rikala, ze jsem tam měla zakomponovat do odstavcu i par vet receptu na nejaky kolac, abych mela konecne hmotny dukaz toho, ze to nikdo nikdy necte. Stojim si za tím, ze moje diplomka byla dobra! Vždycky se vsem libilo moje psani a ziskavala jsem plne pocty. Ale jelikoz oni se tu neobtezuji cokoliv realne cist, tak se hnipaji v blbostech typu 'tohle slovo v tom nadpise se mi nejak nezda, podle me to neodrazi celkovy charakter prace" ... Takze jsem hlavne nejak vytvorila obsah a pak se snazila udělat co nejvic kapitol a podkapitol s preciznim titulkem, at aspon vi, o cem to je. Ale fakt jsem tam mela kazde slovo nadherne ospravedlnitelne. Co, jak a proc delam. Prostě dobra prace. V cem jsem ale mela vzdy problem a mel naopak vzdy nulu a hodnoceni uplne priserne a nejhorsi ze vsech byl prednes pred lidma. To bylo vzdy z prezentace 0b.. Navic tam vždycky nazenou studenty, takze cely obor a vsichni ucitele vcetne koorinatorky na tebe ziraji. To je nocni mura! A uz za dva dny!!
Smajlík  ano
10.09.2024 02:01:00
To jsem cítil spíš dřív, ale teď mám spíš pocit, že to stejně nepomůže, že to bude z nějakýho důvodu hrozně naprd... pomyslela jsi na to, že prostě nebudeš? A nebo budeš, ale bude to na pendrek?
Pořádně si to rozmysli!
 Tak Trochu Zoufalec Muž20 Kategorie
09.09.2024 21:37:18
Ano: Jeste jsem si jednou precetla tvuj prispevek, ja to jen prolitla jak jsem byla v praci. Ty si asi ted myslis, ze jsem na hlavu. Ale diky za podporu. Ale v nejakou budoucnost neverim, vnejsi zmena neprinese tu vnitrni. Navic jsem v takove prokrastinaci a ke vsemu mam spis odpor, ze jsem rada, ze jdu vubec do prace.

Tak to je fajn, ze se v cizine citis dobre a ze jsi i pohla trochu s diplomkou. Ale verim, ze je to otrava jeste s vidinou, ze tomu das tolik casu a oni to jen smetou ze stolu.. Uz abys to mela uspesne za sebou, po druhy uz to vyjit musi!:)
 jesterka
09.09.2024 20:51:19
GeorgiK: 1.Netyka se to jen politiky, ale VSEHO krome zpovedi, tedy i komenataru mimo zpoved.

2.Nejsem konporator ani fasista. Jen nevolim tuhle vladu a jsem kriticka i k zapadu, to staci k cenzure.
 jesterka
09.09.2024 19:58:51
ano.
 urbi et orbi
09.09.2024 17:36:10
Ne. Necitim to taky.

Jenom dotaz. Nejsi nahodou konspiratorka, nebo fasistka?
Spousta lidi ma odlisny politicky nazory. Kdyby je meli vsechny banovat, mohli by zrovna zrusit veskery internetovy diskuze. Takze problem nebude ve Tvych odlisnych politickych nazorech, ale nekde jinde. A ja se ptam kde.

Mimochodem, pokud opravdu delas do konspiraci, nebo fandis Hitlerovi ci Putinovi, je jenom dobre, ze Te umlceli.
 GeorgiK
09.09.2024 17:26:27
A proč to tak cítíš?

Co poslední soud? Tam se nezapotíš?
 Positive plus Muž Kategorie
09.09.2024 14:36:51
Ano: Diky, nemam ted cas se rozepisovat, kazdopadne mam zakaz psat sem cokoliv krome svych zpovedi a komentaru do svych zpovedi, vse ostatni mi muze byt smazano s banem. A uz sem dostala nekolik banu.

Admin mi dlouhodobe maze diskuze kvuli odlisnym politickym nazorum, tak ted to mam takhle.
 jesterka
09.09.2024 12:27:41
Jesterko, ted tu ctu vsechno, co se stalo. Moc tomu teda nerozumim, proc vubec? Pochopila jsem, ze se nemuzes vyjadrovat k politice?

Ja uz vcera neprisla, protoze jsem dopisovala druhou verzi diplomky. Sedela jsem nad tim celou noc, ale stejne je zas vidim, jak se mi tam vysmeji. K tvemu vcerejsimu prispevku: ja se naopak lip asi citim v zahranici. Nikdo me nezna, tak mam pokazde šanci zkusit to znovu a jinak, i když teda pokazde selzu. Ale i tak se citim lip. V CR je to pro me fakt horsi, o tom to není, jestli se bavím s Cechama nebo Botswananama.

K tvemu dnesnimu tematu: ano, myslenky na smrt me utesuji, kdyz jsem hodne ve stresu a chmuru. Zaroven v tech lepsich chvílích me hrozne desi ten neznamy pocit, kdy se to najednou prepne z zivota do smrti. Bojm se, ze budu porad vnímat, budu si uvedomovat, ze umiram, ale nebudu schopna nic delat, jenom cekat. Případně uviznu v nejake nocni mure, ktera i kdyby trvala tri minuty, se bude zdat jako 10 let. A tesne pred smrti se samozrejme bojim bolesti a jiných neprijemnosti. Treba nemoct dýchat a dusit se nebude zadna slast. Ale kdyby to teda funfovalo jako tlacitko, co zmacknes a usnes a hotovka, potom k tomu mam nejspis z 95% jenom pozitivni pocity. Z 5% bych porad citila smutek a zmar nad mym zivotem a celou snahou, co tady vyvijim zbytecne.

Muzes se zkusit nejak namotivovat ve tve situaci k pozitivnejsimu vnimani. Představ si treba nejakou praci, ktera by te nestvala, predsrav si, ze ji najdes, ze ji delas, ze ceka na tebe. Muzes uz ted se divat na nové byty a nove práce, muzes si rikat, jak by sis to tam vyzdobila, jak bys to tam mela krasne a jen podle sebe, jak se seznamis s novyma lidma, ze budes mit treba super sousedy. Zkus si představit uplne jiny zivot, lepší, kde podle tve dalsi zpovedi "zapadas". Tady to asi neni soude podle toho, co tady porad pises. Tak mas dalsi novou sanci!:) Mas ted naprostou svobodu sbalit se a delat cokoliv a kdekoliv. To taky neni k zahozeni!:) Byt tehou bych udelala neco uplne sileneho, co te vyvede ze stereotypu. Prihlasila se na dobrovolnictví nekde daleko, treba ucila deti ze slumu v barme, sla zachranovat slony v Keni nebo orangutamy v Indonesii - to byly vlastne i moje plany :-D Nebo se muzes drzet vice pri zemi a najit si neco jenom vedle v Rakousku nebo klidne jenom na Slovensku. Prostě cim odlisnejsi, tím lepší podle me.
Smajlík  ano
09.09.2024 11:54:43
co děláš za práci ? když tě práce ubijí přítel se rozchází. Město tě sere? dojíždení je peklo (souhlas hlavně MHD ) přátele tam nemáš co můžeš ztrati?

Ne opravdu co můžeš tratit když se vydáš jinam nebo změníš prostředí. Jasně je tam stres z nových věcí a tak ale o co můžeš opravdu přijít ?
 Firbl Muž36 Kategorie
09.09.2024 11:15:39
Teremtete: jen nazor? Za ty tu ale ja jsem banovana. Kdybych nebyla, tak klidna jsem.
 jesterka
09.09.2024 11:14:22
Firbl: No je to vsechno dohromady. Praci nenavidim, jsem neustale silene unavena, i kdyz se prospim. Nenavidim i mesto, kde ziju, je tu strasne lidi a strasne dojizdeni. S pritelem se rozchazime a budu si muset hledat i bydleni a vubec nevim kde. Pritel byl jediny muj blizky clovek, i jako kamarad. V zivote citim jen prazdnotu a nic me netesi, uz jsem na vse rezignovala a strasne prokrastinuju. Vsechno me jen stresuje. Tak tohle vsechno. A to je rozdil, kdyz lidi nevi a kdyz se tu do me vylozene navazi.
K psychlogovi tu chodi nebo chodilo plno lidi a nijak jim nepomohl. Neni uz zadna nadeje, jsem na vsechno sama.
 jesterka
09.09.2024 11:07:33
Ještěrka co tě opravdu trápí ? Práce ? práce bude jiná. Bydlení ? to se taky najde.Lidi a stres ? to bolí jen chvíli. Samota ? nedostatek lásky nebo jen chybějící přátele? nebo nějaký upnutí k tomu kde si ted v životě měla bejt a kde nejsi ? samota temnota úleva nebo že tě nic netěší to jsou věci pod kterejma se může skrývat milion a jeden problém.

Víš co většinou opravdu víme kde jsou problémy jen se to někdy bojíme přiznat sami před sebou. Nebo se bojíme reakce ostatních.
A proto sme na zpovědnici inkognito?
jak tě má někdo podpořit nebo pomoct? když vše co říkáš je takový neuchopitelný. A když ti člověk něco napíše většinou to netrefí a ty se pak s tim člověkem rafneš.

A neber si to osobně skoro nikdo tu moc svoje problémy opravdově nepopíše. Kolikrát ani já nejsem schopnej druhejm říct jakej mám opravdu problém.

Ps: na to je taky dobrej ten terapeut.
 Firbl Muž36 Kategorie
09.09.2024 10:27:48
Nebuď umíněná. Skoro nic nebývá černobílé. Na každém šprochu...
Takže: Uklidni se. I kdybys měla (skoro) ve všem pravdu, je to jen názor, no a co.
Smajlík  Teremtete
09.09.2024 09:54:06
Vykuk: Vubec nic o nas nevis. To co pisu tady ve zpovedich, jsem pritelovi nikdy nerekla.

Bez nej uz budu ma svete uplne sama, uz me tady nic nedrzi. Predstavuju si tu ulevu, az to vsechno skonci.
 jesterka
09.09.2024 09:53:39
Když je mám, což třeba bylo i relativně hodně nedávno, pak také úlevu. Takový sladký a mámivý pocit východiska. Úžas nad domnělou dokonalostí neexistence. Vždycky cítím, jak ze mě nad vidinou budoucí neexistence úplně padá všechna tíha a já se můžu nadechnout.

A taky mobilizaci. Mobilizaci zodpovědnosti za sebe samotnou, za své závazky, za své děti a rodinu, uvědomění si, že to, že jsem nahraditelná, neznamená, ze by tohle řešení neovlivnilo hodně věcí zpusobem, který není v souladu s mými hodnotami, ale že to zároveň znamená, že si můžu vzít čas k tomu se zastavit a dát to dopořádku, vyhledat pomoc přátel a/nebo odborníka. Prostě to ve mě mobilizuje kromě pocitu zodpovednosti i sebezáchovné a uzdravovací mechanismy.
 Veela Žena35 Kategorie
09.09.2024 09:49:15
Ja verim, ze ta mal skutocne rad. Ale tvoj nekonecny smutok je tak silne nakazlivy, ze ak sa chcel zachranit, tak nakoniec musel odist... Inak by to znicilo aj jeho.

Ver mi, ze keby si posluchla nase rady a zacala sa vcas liecit, tak k rozchodu by neprislo.
 *Vykuk* Muž62 Kategorie
09.09.2024 09:45:20
Je mi líto, že procházíš tak těžkým obdobím. Tvé pocity jsou velmi silné, a já si vážím toho, že se o ně dělíš. Smrt je často vnímána jako únik od bolesti, ale když někdo mluví o myšlenkách na ukončení života, je to znamení, že potřebuje podporu a pomoc. Je přirozené, že v těžkých chvílích se může zdát, že nic nemá smysl, ale i v těch nejtemnějších chvílích existuje naděje na změnu.

Je důležité najít někoho, s kým o těchto myšlenkách můžeš mluvit – terapeuta, důvěryhodného přítele nebo krizovou linku. Myšlenky na smrt často pramení z hluboké bolesti, kterou ale lze léčit. Tvůj život má hodnotu, i když teď cítíš prázdnotu.

Je normální necítit štěstí v těžkých obdobích, ale existují způsoby, jak se znovu dostat do kontaktu s věcmi, které ti mohou přinést smysl a radost, i když se to teď může zdát nemožné.
 Psycholog psychiatr Muž71 Kategorie
09.09.2024 09:42:22
Vykuk: My se na rozchodu shodli a vim, ze je to dobre. A ja si mu na nic nestezovala, pises, jak kdybys s nama bydlel..

On me mel taky rad, vzdyt si me chtel i vzit. Jenze ted jsem jako v nejake cerne propasti, uz neni cesta ven. Chtela bych citit ulevu.

Lidi mi prinesli jen bolest a zklamani, jeste si tak nekoho platit za to, aby mi neublizoval. Uz se chci citit lip.
 jesterka
09.09.2024 09:37:43
Tym si vlastne znovu len potvrdila, ze jedine psychiatricka liecba ta este moze zachranit.

Neodsudzuj svojho partnera, ze sa rozvadza s tebou. Pretoze uz bolo nad jeho sily, pocuvat furt len tvoje nekonecne staznosti, bez nadeje, ze sa to zlepsi.
Ved aj my sme sa ti snazili pomoct, ale vsetky rady si odmietala. Preto sa teda nediv, ze to dospelo az do stadia, ked vsetci od teba utekaju.

Tak uz len psychiater je tvoja posledna nadej, na zmenu k lepsiemu.
Smajlík  *Vykuk* Muž62 Kategorie



Přidání rozhřešení Starší zpověďNovější zpověďHlavní stránka
TVÁ PŘEZDÍVKA:

OPIŠ BEZPEČNOSTNÍ KOD:
Captcha

Tento inzerat koupíte on-line od 100 Kč.
Přidej inzerát on-line od 100 Kč
TEXT ROZHŘEŠENÍ:

PŘILOŽ SMAILÍKA:
Smail Palec nahoru Smail Hrozící Smail Drží palec Smail Není to důležité Smail Dostaneš do huby Smail Smutný Smail Cože?? Smail Safra Smail Pusinka
jupííí tak bacha držím palec to je fuk tumáááš ach jo no nééé ?! safra mmmuc
(žádný )


Změňte svoje cookies preference

Nejlepší chorálová skupina světa... GREGORIAN 2020 ...20th ANNIVERSARY WORLD TOUR.

REKLAMA
Copyright 2003 www.zpovednice.cz + www.spovednica.sk

Slevový kód 100 Kč