Cookie Consent by Free Privacy Policy website
Navigační lišta REGISTRACENavigační lišta TABLONavigační lišta STATISTIKANavigační lišta SOUTĚŽENavigační lišta POMOZTENavigační lišta REKLAMANavigační lišta KONTAKTNavigační lišta
Navigační lišta
Horní lišta bez menu
Logo Zpovědnice
Online zpověď Návštěvní kniha Nová zpověď Časté dotazy
Dolní lišta Dolní lišta Dolní lišta
Nabídka voleb Dolní lišta voleb
Diskuze č.1240017, vloženo 07.09.2024 15:12:00 Starší zpověďNovější zpověďHlavní stránka
Koho byste vybrali a proč?
Jste kapitán na lodi uprostřed oceánu, loď se bohužel brzy potopí. Můžete s jistotou zachránit pouze čtyři lidi, kteří doplují pouze na opuštěný ostrov, dál se nedostanou a neví, jak dlouho tam budou muset žít.

Na lodi je:

Těhotná žena
Horník
Profesor matematiky
Student jaderné fyziky
Prodavač
Žena se dvěmi dětmi
Vlivný podnikatel
Laureát Nobelovy ceny
Mikrobiolog
Lékař
Zahradník

K oho vyberete?






 Soraya E-MAIL:   Žena85 Kategorie  VYMAZAT

Zaslaná rozhřešení Starší zpověďNovější zpověďHlavní stránka
Chceš dnes udělat dobrý skutek ? Pomoz výše uvedenému hříšníkovi tím, že mu dáš nějaké rozhřešení! Můžeš mu ho poslat na e-mailovou adresu, kterou uvedl u zpovědi, nebo napsat veřejně vyplněním formuláře na konci této stránky. A jestliže nechceš, aby pod tvou přezdívkou mohl vystupovat ještě někdo jiný, zaregistruj si ji ZDE !
 
09.09.2024 04:37:11
Ježek: mám pravdu. A ty jsi opět prokázal, že jsi stále ještě dočasně sexualista. Snad z toho jednou vyrosteš.
 Svitavská ulice on
09.09.2024 00:46:28
1) tehotnou zenu - jsou to nakonec dva zivoty

2) zenu se dvema detmi (jen nevim, zda se pocita za jednoho, ale i tak bych ji vybral. Decka maji pred sebou celej zivot)

3) lekare - ten je nejpotrebnejsi pro ostatni

4) asi prodavacku. Ta je na lidi zvykla.


Btw: koho bych rozhodne nevybral je vlivnej podnikatel. Prakticky k nicemu, dobrej hlavne sam sobe. Navic je u nej nejvetsi sance na charakterove vady. Damaged goods.
Smajlík  Uffh
08.09.2024 01:07:26
Naprosto mizerné zadání. A občas o to více šokující odpovědi.
 Návrat do minulosti Muž42 Kategorie
08.09.2024 00:22:56
Ženský, lékáre a zahradníka a studenta
 matouch3 off
07.09.2024 23:13:11
Nevim, treba tehotnou, zenu se dvema detmi, lekare, laureata Nobelovy ceny.

Beru to tak, ze prednost maji zeny a deti, pak ti nejinteligentnejsi/nejprinosnejsi...
 jesterka
07.09.2024 23:07:13
Vybrala bych těhotnou ženu a ženu se dvěma dětmi - jednoduše proto, že se tímto způsobem zachrání nejvíce lidí:-) A také jsou to zjevně jediné ženy na palubě. Přidala bych k nim lékaře (hlavně aby měl kdo odrodit tu těhotnou) a čtvrté místo by bylo volené losem.
 klokanice Žena40 Kategorie
07.09.2024 22:49:56
>hominid
...pokud by raději nezůstaly na té potápějící-se lodi.
 Ježek second edition Muž35 Kategorie
07.09.2024 22:39:07
já bych se postaral o tu těhotnou a o tu se dvěma dětmi...
Smajlík  hominid Muž45 Kategorie
07.09.2024 22:27:49
>Svitavy
Nemáš pravdu. Na dětech je praktické, že až vyrostou, tak se o mně postarají. No a někde mezitím zvednou morálku a vůli k přežití nejen ženám. Ženy pak budou mít lepší náladu, nebudou se zkoušet zabít av nebude mi ubývat pracovní síla.
 Ježek second edition Muž35 Kategorie
07.09.2024 20:47:10
A z praktickeho hlediska: mas tam studenta, podle pravidel dzungle, je holka on :-D
 nejaky D Muž57 Kategorie
07.09.2024 20:43:17
1bhc: "Žena se dvěmi dětmi - zajistí rozmnožování a zachování populace." - co to plácáš??? U ostatních udáváš důvody, a u ženy najednou uvedeš něco, co nemá s důvodem záchrany absolutně nic společného??? Na rozmnožování a zachování populace není vůbec nic pozitivního ani negativního, to je prostě neutrální jev. Takže i slovo "zajistí" je tam špatně. Slovo "zajistí" se používá u něčeho záslužného, užitečného, něčeho, o co co lidé stojí. Rozmnožování a zachování populace nemá s takovými věcmi absolutně nic společného. Prober se.
Ten tvůj "důvod" je asi podobnej, jako bys napsal "vyberu pana x, protože se narodil 25. března". Magore.
 Svitavská ulice on
07.09.2024 20:42:58
Autisticko sobecky, cehoz se zdrahaji vsichni diskutujici aby jim v tomto testu nevyslo, ze jsou psychopati?

Zeny skrtas, nechces zachovavat druh, to nebylo v zadani. Student, lekar, mikrobiolog, zahradnik. Chces-li zenu, aby bylo v tymu veselo, vyloucis zahradnika. Ostatni jsou neprakticti a budou ti vyźirat vzacne zdroje :-D
 nejaky D Muž57 Kategorie
07.09.2024 20:36:00
Ježku, budiž po tvém, ale kvůli mně ses nad tím takhle do hloubky zamýšlet nemusel. Ať si to autorka diskuze rozsoudí sama, zda jsi podmínkám porozuměl správně.
Smajlík  Gleit Muž99 Kategorie
07.09.2024 20:31:44
Michale, to je fakt. Asi měla být zmíněná kvalifikace žen :)

I přesto, jak bys to poskládal? Držím se toho, aby ta skupina měla šanci přežít a nějak se rozvíjet dál.
 Soraya Žena85 Kategorie
07.09.2024 20:27:57
Hodím si kostkou. Bez legrace. Nebudu nikoho nikomu nadřazovat, každý má právo žít.
Leda kdyby tam byl někdo opravdu těsně před umřením, tak bych nezachránil jeho.
 Svitavská ulice on
07.09.2024 20:24:27
Zadání je značně diskriminační, ženy jsou zastoupeny v menšině, a nemají žádnou kvalifikaci…
Smajlík  Michal-222 Muž44 Kategorie
07.09.2024 19:48:32
Mr D, jako správný kapitán nesmíš podléhat emocím:). Jaký by byl tvůj výběr?
 Sorayaaa
07.09.2024 19:45:38
Vybrala by som si dievča/ženu, ktorá by sa mi najviac páčila (štíhla, pekné chodidlá).
Smajlík  IvankaIvankováá
07.09.2024 19:41:10
>nejaky D
Mojí logiku nepřekonáš :)
 Ježek second edition Muž35 Kategorie
07.09.2024 19:40:10
>Gleit
Ale kapitán má zodpovědnost za výběr, takže to musí vyřešit i kdyby sám nenastoupil.

Krom toho nikde není psáno, že na záchranném člunu jsou pouze čtyři místa. V zadání je, že (jako kapitán) "Můžete s jistotou zachránit pouze čtyři lidi".

Žádný námořní předpis (ani jiný, ba dokonce ani morálka) neříká, že kapitán jde s lodí ke dnu. Říká se, že kapitán opouští loď jako poslední, což není totéž. Zcela klidně může z lodi nastoupit do záchranného člunu jako poslední.
Už to slyším: "Ale to přeci není morální tam všechny ostatní nechat!". Nikoliv, to znamená, že máš malou představivost. Takže si dáme vzorový příklad:

Představ si, že posádka lodi jsou severokorejci a loď se potápí v místech, kde by šlo očekávat spíše americké území. Kim řekl jasně "Nikdo nevystoupí, všichni půjdou ke dnu i s lodí!" Hrdinný kapitán se ale sám přihlásí dobrovolně na sabotážní misi a vyžádá si několik pomocníků :)

Takových případů můžeme vymyslet celou řadu, ale klidně se vraťmě z hypotetické situace do reality. Na Titaniku také bylo dost lidí, kteří do člunů ze svého vlastního rozhodnutí nenastoupili ač na to měli plné právo a dokonce přednost.
 Ježek second edition Muž35 Kategorie
07.09.2024 19:22:26
Proc se vsichni zdrahate vybirat logicky? Za kazdou cenu potrebujete nebyt oznaceni za psychopaty? :-D
 nejaky D Muž57 Kategorie
07.09.2024 18:54:31
Ježku, ve člunu jsou 4 místa a kapitán se musí potopit s lodí. :))
 Gleit Muž99 Kategorie
07.09.2024 18:32:07
A můžu jen jednoho? Chm. Je to škoda, takovýho loučení hroznýho s ostaními, je mi jich tak líto, pláču, pláču nad tou ztrátou, ale vyberu si toho největšího, toho největšího a nejnaditějšího hrnce zlata a všechny ostatní políbím na rozloučenou. Mám hliněnou pachuť na jazyku, z toho všeho líbání, a velký smutek na tváři, že tolik zlata padlo do moře, ale naštěstí mám z toho pustého ostrova krásný výhled na topící se loď, no a když příliv ke mě na ostrov přinese všechny ty mrtvoly, tak si z nich asi vyrobím něco velmi důležitého, rozhodně nepadli nadarmo, stínítko na lampu na pustém ostrově bez el. se vždycky hodí.
Smajlík  68916891
07.09.2024 17:45:46
Žena se dvěmi dětmi

Je to výhodné balení tři v jednom, které mi umožní místo čtyř lidí dostat na ostrov lidí 6. Za předpokladu, že se nedostanou dál, tak je tu další mladší generace, která se pomůže postarat o ostatní až budou ostatním ubývat síly a trochu by mohly snížit ponorku. Prostě víc pracovní síly do budoucna.



Těhotná žena

Opět výhodné balení dva v jednom a sníží to sociální napětí v případě pohlavně nerovnoměrně rozdělené společnosti. V případě, že se nezdaří celoživotně utéci, tak je tu šance na příští generaci bez incestu. Krom toho to máme hned druhou pracovní jednotku na výpomoc dalšímu členovi skupiny.



zahradník

Nebude mít blbé kecy, protestovat a remcat když po něm budu chtít aby něco pěstoval protože je zvyklý se celý život rejpat v hlíně. Poslední co bych jako kapitán potřeboval by byli remcálisté, kteří něco nechtějí dělat. Možná bude znát i nějaké babské rady co je léčivé, jedlé nebo naopak jedovaté, což mi v tomto případě přijde užitečnější než lékař, který bude bez moderních prášků a techniky v háji. Zastavit krvácení, pořešit nouzově zlomeninu a podobné věci snad zvládne každý, kdo není úplně mimo a na složitější věci tam lékař stejně nemá páky.



Zbylého člena podle toho, kdo mě na základě osobnosti nejméně sere aby nerozesíral skupinu a přitom měl chuť do práce.

Všechno ostatní si ošéfuju sám.
 Ježek second edition Muž35 Kategorie
07.09.2024 17:21:16
No, pokud by nebyla žádná šance, že se z té lodi někdo zachrání jiným způsobem a pokud s děti nepočítají do osob, což mě původně taky nenapadlo, pak bych zachránila
- jaderňáka a kromě původní role bych mu dala i roli horníka
- lékaře
- matku se dvěmi dětmi, z podobných důvodů, jaké udáváš ty
- o té těhotné bych dlouho přemýšlela. O porodu bez vybavení, adekvátní výživy, o šestinedělí bez péče a prostoru na regeneraci... Bála bych se, že zemřou za mnohem krutejsich podmínek nebo že zemře to dítě a máma se tam zblázní, což na celou tu komunitu tvrdě dopadne. Na druhou stranu, kdyby to dopadlo dobře, byla by ta komunita o to větší, o to věkově různorodější, s potenciálem se rozrůst ještě více... Kdyby ten ostrov byl aspoň trochu pohostinný, skýtal bezpečné úkryty, stavební materiál, léčivé rostliny, hodně různých plodin a zvěře a podobně, pak bych zachránila tu těhotnou.
Kdyby byl nehostinný, asi bych dala přednost tomu horníkovi, protože žena s miminkem by zemřely tak či tak, ale v tom druhém případě za mnohem horších a krutejsich podmínek a oslabilo by to i zbytek komunity.
 Veela Žena35 Kategorie
07.09.2024 17:14:18
Alloe,

"Jo, to je dobrý postřeh. Myslím, že přítomnost dětí by významně zlepšila náladu a byla motivační v budování i udržování nového života na ostrově."

Ono to tak funguje, pokud jsou děti, tak je většina lidí mnohem produktivnější a ochotna ze sebe vyždímat co jde.
 Sorayaaa
07.09.2024 17:07:23
Veelo, ti ostatní se utopí, loď se potápí.
 Sorayaaa
07.09.2024 17:05:12
"Navíc děti jsou takový antidepresivum, náděj do budoucna."
Soraya

Jo, to je dobrý postřeh. Myslím, že přítomnost dětí by významně zlepšila náladu a byla motivační v budování i udržování nového života na ostrově.

"I v dnešní době existují lidé, co jedí lidi."
Návrat do minulosti

Díky této poznámce mě napadá ještě další potenciální důvod, proč vzít tu matku s dvěma dětmi... i když by to byli nesnesitelní haranti a na ostrově nebylo co jíst, jejich záchrana z lodi se může i tak ukázat jako dobrá volba, byť z úplně opačných než etických důvodů... :-))
 allloe Žena31 Kategorie
07.09.2024 16:52:10
Já jsem třeba právě ženy a děti nevybírala právě pro tu zranitelnost, že mi přišlo lepší, kdyby se zachránili normálně do civilizace bez vyhlídek na to žít kdo ví jak dlouho, třeba do smrti, na odlehlém ostrově, kde nic není. Navíc malé miminko bez jakéhokoli vybavení, ničeho, by byla hrozně snadná kořist přírody a přišlo mi to strašné kruté, nechat mámu na ostrově bez jakéhokoli vybavení, jakékoli péče, výživy a podobně vidět umírat své dítě.
Smajlík  Veela Žena35 Kategorie
07.09.2024 16:48:33
Mr D, mě tedy mile překvapilo, že ženy mají ve skupině u většiny jasně aspoň jedno místo :-). To jsem tak úplně nečekala.

Alloe, jo, já vím, ale úmyslně u toho ty charakteristiky nejsou, předpokládá se cca průměrný věk a žádná výrazná osobnostní patologie :).
 Sorayaaa
07.09.2024 16:45:15
Vyberu ty, co mi přijdou nejsympatičtější. Vůbec mě nezajímá, jestli je to laureát, nebo těhotná žena. Vlastně tu těhotnou bych bohužel asi vyřadil, ta by tam ani nedoplavala.
 EIHA
07.09.2024 16:42:34
Jo ten jsem viděl. Myslím. To jsem docela koukal, jak to zfilmovali. Krutý film.
 Návrat do minulosti Muž42 Kategorie
07.09.2024 16:41:14
Mimochodem, o tomhle je docela zajímavý film, akorát se zabývá bunkrem po jaderné apokalypse. Už si žel nevzpomenu na název.
 Dáda off
07.09.2024 16:39:05
Já bych asi vzala:

Ženu se dvěma dětma, protože většina žen udělá cokoliv, aby děti zachránila a ženy dokážou docela vytrvale makat. Navíc děti bývají takový motor a motivace pro snahu přežít, tu motivaci považuju za podstatnou. Navíc děti jsou takový antidepresivum, náděj do budoucna. Taky už by mohly s lecčims pomoc, prostě víc lidí.

Horníka, protože tam předpokládám sílu a schopnost i tvrdě pracovat, třeba kácet stromy a opracovat je na nějaký obydlí.

Studenta jaderné fyziky, mladej, má znalosti, předpokládám i zdraví a sílu.

Lekař, znalosti a další muž.
 Sorayaaa
07.09.2024 16:37:37
Asi bych z morálních důvodů zachránil těhotnou nebo tu matku s dětmi, pokud se 1 nebo 2 děti počítají k těm čtyřem jako další zachránění lidé navíc. Spíš tu matku s dětmi, protože 2 zachránění jsou víc než 1 a navíc porod by nemusela na pustém ostrově přežít žena ani dítě. I za cenu, že bude třeba živit o to víc krků a děti je třeba hlídat, tak bych volil takhle. Navíc i děti mohou pomoci se stavbou tábora a hledáním potravy.

Pak bych zachránil lékaře, protože může ošetřit. Zahradníka, protože může něco vypěstovat. A horníka, protože je zvyklý na tvrdé podmínky a jeho fyzická síla se někdy může hodit.

Matematik, jaderný fyzik, laureát - naprosto na ostrově nepoužitelní. To samé prodavač a podnikatel, pokud nemají nějaké individuální kvality, které z jejich profese nevyplývají. Mikrobiolog asi jedině, kdyby se sebou zachránil i mikroskop, zkumavky a měl znalosti, jakou nákazu léčit kterou kytkou. Což spíš mít nebude, navíc už máme zahradníka a lékaře.
 Dáda off
07.09.2024 16:34:20
Dobre zadani, cekam kdo zacne skrtat zeny jako pritez. Nekdo si tady hraje... :-D
 Mr D
07.09.2024 16:32:48
Pustý ostrov by se ukázal jako nepustý. Lidožravci by si pochutnali.
I v dnešní době existují lidé, co jedí lidi.
 Návrat do minulosti Muž42 Kategorie
07.09.2024 16:31:46
Nechat utopit všechny a nezamořovat další kus země lidma.
 Temný Osvícenec
07.09.2024 16:31:21
Jako introvert bych si nevzal sebou nikoho. Ja chci mit na ostrove klid! Radeji bych jim vypravil cluny a jizdenku domu na vlastni naklady.
 ofinka
07.09.2024 16:31:16
Ty ženy jsou kruté. Jako ty dedukce.
 Návrat do minulosti Muž42 Kategorie
07.09.2024 16:30:17
Pokud se ŽENA SE DVĚMA DĚTMI počítá jako jeden, tak tu. Více zachráněných životů.

Pak LÉKAŘ. Pragmatická volba, jeho přítomnot může zachrátnit životy ostatních spíš než u jiných profesí, když dojde na nějaké zranění či jiný problém.

Dál LAUREÁT Nobelovy ceny. Pokud budeme zachráněni má větší předpoklad být významným přínosem pro společnost než ostatní.

U té čtvrté osoby nevím - dost možná tu TĚHOTNOU ŽENU, protože tváří tvář těhotné ženě nebo i jen této volbě člověk cítí potřebu ji chránit, bere ji jako více zranitelnou, navíc zase se uplatní možnost 2 zachráněné životy za cenu jednoho, byť je tu i riziko, že dítě a možná i ona brzy umřou. Takže pokud by to vypadalo na příliš kruté podmínky na tom ostrově, naději na záchranu bych vyhodnotila jako mizivou, možná bych pragmaticky zvolila spíš nějakého šikovně sympaticky vyhlížejícího muže.

V hypotetické praxi, pokud bych ty lidi viděla, by záleželo hlavně jaký z nich mám dojem a povolání by ustoupilo do pozadí. Jestli vypadají kooperativně, myslí konstruktivně, vychází s ostatními - např. u vlivného podnikatele mě napadlo něco jako Veelu - že má nejspíš tah na branku, potenciál uspět. Klidně by mohl vyšoupnout laureáta, obzvlášť kdyby laureát byl podivín a naděje na záchranu v nedohlednu... ani prodavač by nebyl k zahození, když by byl hezkej mladej... :-)
Smajlík  allloe Žena31 Kategorie
07.09.2024 16:25:39
Vzala bych těhotnou ženu, ženu se dvěma dětmi, budoucnost znamenají a děti bych nenechala umřít a potřebují mámu a lékaře ten zachraňuje životy. Jsou to čtyři životy a jeden nenarozený.
 jitrnice Žena70 Kategorie
07.09.2024 16:21:23
Žena se dvěmi dětmi to jsou dohromady tři lidé: děti mohou shánět potravu, přinejhorším se mohou ukuchtit.
Lékař: to je jasný
Vlivný podnikatel: pokud se odtamtud někdy dostaneme, bude vděk vlivného podnikatele k nezaplacení
Zahradník: může pěstovat žrádlo.
 Van Generator Muž30 Kategorie
07.09.2024 16:09:59
Bez fotek je tohle tema uplne o nicem...
 Sven
07.09.2024 16:08:44
Horník - má sílu a houževnatost, bude obstarávat obydlí
Lékař - to je snad jasné
Zahradník - obstará obživu
Žena se dvěmi dětmi - zajistí rozmnožování a zachování populace. Bonus, pokud má dcery.
 1bhc Muž31 Kategorie
07.09.2024 16:05:39
Kdybych měla s jistotou zachránit 4 lidi a přesunout je na ostrov, kde by nějakým způsobem měli žít neznámý čas, a pořád by tam byla možnost, že ti další se nějakým způsobem zachrání za jiných okolností, tak bych na ten ostrov přesunula:
- toho mladýho jaderňáka, to by asi udělal každý milovník Tajuplného ostrova od Verna. Studnice nápadů, znalost fyzikálních principů...
- lékaře - kromě zdravotní péče o ostatní by mohl kuchat potravu
- vlivného podnikatele - já si krom toho, že by ho hledali, i myslím, že je to někdo, kdo má tah na branku, potenciál budovat a potenciál uspět
- horníka - pro předsudečnou pracovitost, odolnost v těžkých podmínkách i pro budoucí získávání surovin pro ty osadníky
 Veela Žena35 Kategorie
07.09.2024 15:49:46
Zahradník - mohl by znát rostliny co rostou na tom ostrově a říct, která jde jíst a která ne

Lékař - pomůže v případě nemoci

Profesor matematiky - mohl by pomoct při výstavbě chýše, říct nějaký správný úhel a tak

Vlivný podnikatel - to by mohl být lídr
 Za mě takto
07.09.2024 15:41:21
Školník :))
 Soraya Žena85 Kategorie
07.09.2024 15:41:07
Neřeším situace, které nikdy nenastanou.
 jitrnice Žena70 Kategorie
07.09.2024 15:40:43
Aldo, ne, nic za tím nehledej :-)

Těhotná se bere jako jeden kus.
 Soraya Žena85 Kategorie
07.09.2024 15:23:00
Lékař- to je snad jasné
Vlivný podnikatel- větší šance na rozsah záchranných operací
Žena se dvema dětmi- žena třeba :-) a děti jsou v pohodě, naučily by se chytat ryby
Horník- hrubá síla- stavba příbytku, voru, rybolov

To je nějaký psychologický kvíz a vyšlo ti, že jsem psychopat?
 Alda
07.09.2024 15:19:13
1. Horník - Bo ten tam šecky zrube na hromadu
2. Vlivný podnikatel - V každé skupině lidí musí být idiot, co se bude povyšovat
3. Prodavač - Potřebuješ nějakýho slouhu, kterýho můžeš šikanovat
4. Zahradník - Nakonec se ukáže, že všechny zabil. Toho prostě z příběhu nemůžeš vynechat
 školník
07.09.2024 15:17:03
Mně se příčí na takové věci odpovídat, protože to je naprosto nesmyslný scénář.

Ale pokud se mají zvýšit šance na přežití, vybral bych někoho, kdo umí navigaci podle hvězd.

Jinak dané profese nic neříkají jak ti lidé budou v praxi použitelní.

U té těhotné se bere plod jako kus nebo je to součást jednoho celku?
 Návrat do minulosti Muž42 Kategorie



Přidání rozhřešení Starší zpověďNovější zpověďHlavní stránka
TVÁ PŘEZDÍVKA:

OPIŠ BEZPEČNOSTNÍ KOD:
Captcha

Tento inzerat koupíte on-line od 100 Kč.
Přidej inzerát on-line od 100 Kč
TEXT ROZHŘEŠENÍ:

PŘILOŽ SMAILÍKA:
Smail Palec nahoru Smail Hrozící Smail Drží palec Smail Není to důležité Smail Dostaneš do huby Smail Smutný Smail Cože?? Smail Safra Smail Pusinka
jupííí tak bacha držím palec to je fuk tumáááš ach jo no nééé ?! safra mmmuc
(žádný )


Změňte svoje cookies preference

Nejlepší chorálová skupina světa... GREGORIAN 2020 ...20th ANNIVERSARY WORLD TOUR.

REKLAMA
Copyright 2003 www.zpovednice.cz + www.spovednica.sk

Slevový kód 100 Kč