Cookie Consent by Free Privacy Policy website
Navigační lišta REGISTRACENavigační lišta TABLONavigační lišta STATISTIKANavigační lišta SOUTĚŽENavigační lišta POMOZTENavigační lišta REKLAMANavigační lišta KONTAKTNavigační lišta
Navigační lišta
Horní lišta bez menu
Logo Zpovědnice
Online zpověď Návštěvní kniha Nová zpověď Časté dotazy
Dolní lišta Dolní lišta Dolní lišta
Nabídka voleb Dolní lišta voleb
Zpověď č.1235279, vloženo 30.05.2024 09:24:52 Starší zpověďNovější zpověďHlavní stránka
Může z toho něco být?
Ahoj, byl jsem v neděli na poměrně hodně neobvyklém rande s 21 letou holkou, který jsem se pár dní předtím nejspíš zalíbil (na jedné akci jí prozradil alkohol). Všecko bylo super, z obou stran byla znát trochu nervozita, ale užitý, fajnový, příjemný. Na rozloučenou jsem jí chtěl dát pusu, tak než odjížděla, tak jsem se k ní přiblížil, ona to pochopila a po "puse" jsem se zase začal lehce odtahovat, ale ona začala líbat, tak jsem se zase hned přitáhnul zpět a chvíli jsme se líbali (šla do toho i jazykem). Pak jsme si ještě napsali, že dorazila včas domů. Na další konverzaci jsem čekal něco přes 24 hodin.. chtěl jsem jí vytáhnout na výlet a ona na to napsala, že to teď má našlapané, že ten den, co jsem navrhoval, nemůže, ale že klidně jiný den, že se "ještě ozve" (má teď zkouškové ve škole). Od té doby si měníme zprávy tempem cca 4 denně. Dnes ráno mi mou poslední zobrazila a zatím neodpověděla. Což samo o sobě ještě asi nic neznamená, ale celkově mi to nutí nad tím přemýšlet. Je to typ takové té sebevědomé hezké holky. Je to asi těžké z tohohle poznat nejen pro mě, ale i pro kohokoliv tady, ale jak to ona může brát? Co pro ní může znamenat to líbání po prvním rande? Něco ano nebo vůbec nic? Přijde mi teď taková na můj vkus chladnější.. na druhou stranu podle mě když už se s někým líbám, tak asi to neudělám "jen tak", ne? Překvapuje mě totiž takové to čekání teď.. je to vůbec normální? Může z toho něco být? Díky za názory :)
 Daniel51 Muž27  VYMAZAT

Zaslaná rozhřešení Starší zpověďNovější zpověďHlavní stránka
Chceš dnes udělat dobrý skutek ? Pomoz výše uvedenému hříšníkovi tím, že mu dáš nějaké rozhřešení! Můžeš mu ho poslat na e-mailovou adresu, kterou uvedl u zpovědi, nebo napsat veřejně vyplněním formuláře na konci této stránky. A jestliže nechceš, aby pod tvou přezdívkou mohl vystupovat ještě někdo jiný, zaregistruj si ji ZDE !
 
31.05.2024 10:14:59
Začínám bejt totiž trochu nasranej totiž. A přemýšlím, jestli jí vůbec ještě po tom víkendu napíšu "co ten výlet", jestli se na ní nevyseru úplně. Musím si to promyslet ještě. Jediný, co je ještě otázkou, je to, že je to fakt "moje krevní skupina". Navíc jí však v práci určitě někdy zase potkám a mohl bych jí nandat takhle totální ignor..
 Daniel51
31.05.2024 10:10:00
Chápu. Taky už jsem si něčím prošel a nelámal bych si z toho hlavu. Ale nechápu, proč mě teda namotává - leze za mnou, nutí mě před ostatními tančit, furt jsem jí měl za zadkem od doby, co jsem jí potkal (na té párty), pak se mnou navíc jde na rande, po něm mě sama od sebe (ne na můj popud) začne líbat a pak dá zpátečku? Nechápu, proč mě ted namotává..
 Daniel51
30.05.2024 22:09:24
Daniel:

Hele já jsem řešil tyhle věci stejně jako ty, a asi každej chlap když byl mladej (Už pomalu pelichám teď mi je 40) :)

Co ti mohu poradit jako lék na milostné zranění - (A to je staré známe pánské otřepané pravidlo)
Pokud to dokážeš, neinvestuj do žádné city a naděje, ať už bude sebeúžasnější.... dokud ona neivestuje do tebe! (sex)

To je osvědčené, lehce cynické - a dokonce pro zachování zdravého pohledu na ženy a balení nutné.

My máme výhodu v iniciativě - na nás záleží jestli bude milostná hra iniciována, a tedy vybíráme místo a čas, ale nevýhodu v tom, že vlastně mnohdy kupujeme zaječici v pytli, jdeš nějakou oslovit, ale nevíš jestli se jí vůbec líbíš, zda je zadaná, jestli to není nějaká blbka, nebo vypočítavá mrcha co si na tobě bue zkoušet pouze honit ego.

A tedy je šance neúspěchu obrovská.... a to si brát k srdci, to by ses utrápil a stane se s tebe zahořklej chudák.

Ser na to! Ber to pragmaticky, ženský jsou super, ale trhat si kvůli těm co tě nechtěj játra? Veškeré pokusy jsou tvé seznamovací bádání, jak do toho proniknout a jak na věc - a hlavně: Kdo nic nezkusí ten nic nezesloní ale taky nerandí!
Smajlík  Borei
30.05.2024 15:53:57
Jo, taky mi to tak přijde. Nicméně pokud se fakt neozve.. ikdyby nějakou blbost. Nejde o žádnou odpověď, byl to jen smalltalk, nic prostě. Ale jde mi o princip, že to odignoruje. Tak jestli to fakt udělá, že budu muset napsat zase já, tak mě to, řekl bych, nějak "poznamená" v tom smyslu, že asi jako nasere nebo zkazí ten "ideál" toho, jestli mi rozumíte. Prostě i ve mně to celý tím pohnojí, že to ve mně prostě pokazí tím. Ale co už, udělám to tak a uvidím.
 Daniel51
30.05.2024 15:51:23
"udělám to tak, že teď to nechám plavat. A pokud se sama fakt neozve, tak po víkendu se ozvu já, co ten výlet. A na základě reakce na to uvidím no. To mi přijde asi jako nejlepší. "

Rozumnej plán.

Držím palce!
Smajlík  Borei
30.05.2024 15:38:31
Daniel51: Je dost pravdepodobne, ze kazdy z vas to vidi inak. Teda kym ty to vnimas ako zoznamovacie rande, zaroven je aj dost mozne, ze ona to mozno brala len ako nezavazny flirt.
Proste daj jej este par dni casu, ono sa to medzi vami casom vyjasni.
 *Vykuk* Muž62 Kategorie
30.05.2024 15:32:48
Ono to totiž celé má ještě druhý rozměr. Poznali jsme se na pracovní akci - ani jeden naplno nepracujeme v té firmě, ale částečně tam oba jsme. A tady není úplně vhodné navazovat vztahy z předchozích zkušeností. Spíš je to ošemetná věc (mluvim už i z vlastní zkušenosti.. a víc bych to nerozebíral). Je to prostě z určitého důvodu riziko, protože to není úplně běžná práce. Ale tady jsem si řekl, že do toho jdu a je mi úplně jedno, jestli z toho může být něco nekomfortního, kdyby to prasklo. Třeba si něco takového taky uvědomuje a rozmýšlí.. kdoví. Vztahy v práci nejsou nic špatného obecně asi, ale tady zrovna to je něco jiného.
 Daniel51
30.05.2024 15:28:30
Fajn, děkuji za debatu a názory. Všechno jsem si pročetl a pravda bude tak někde na středu mezi vámi všemi. Je mi jasný, že kdyby horlivý zájem měla, reagovala by asi jinak, resp. rovnou. Na druhou stranu jsem jí ale ještě nijak neuháněl. Proto si nemyslím, že je to ještě úplně ztracený. Uvidíme. Dnes večer to bude týden, co jsme se viděli poprvé (bylo to víceméně náhodou na jedné akci, kde byla cinklá a tahala mě tam, bavila se a tak.. z toho jsem pochopil, že se jí asi nejspíš líbím) a v neděli jsem ji vytáhnul na takové neobvyklé rande. Pak jsem si s ní den nepsal a pak jsem navrhnul výlet, na který řekla, že "už ten den ví, že to v pátek časově nestihne, ale že můžeme najít jiný den, že se ještě ozve (cituju). Celou dobu ani předtím nebyla mezi námi žádná velká debata jako potom, šlo jen víceméně o to se domluvit kdy a kde. A od té doby, co napsala, že se ohledně výletu ozve, tak jsme si fakt vyměnili zpráv jen pár takových povrchních, kdy mi říkala, že měla zkoušku ve škole a tak. A dnes ráno si mou zprávu ze včera z večera zobrazila a už neodepsala. Na stories mi ale kouká, co jsem zkoušel.. tak je to pro mě možnost, jak se jí "nenuceně připomenout", aniž bych musel psát. Ačkoliv mě to celý sere, protože jsem cítil během toho rande fakt i z ní, že to "je dobrý", udělám to tak, že teď to nechám plavat. A pokud se sama fakt neozve, tak po víkendu se ozvu já, co ten výlet. A na základě reakce na to uvidím no. To mi přijde asi jako nejlepší.
 Daniel51
30.05.2024 14:47:06
Ano, ano ja vidim travu ruzovou, tak vsetci ju musia vnimat len ako ruzovu, ano presne tak to musi byt. ano, kto travu nevidi ruzovou, ten je barvoslepy, atd, atd... :) :) :)
Smajlík  *Vykuk* Muž62 Kategorie
30.05.2024 14:41:55
Mam to tak ja a zeny okolo, tak samozřejmě, ze mluvím z teto zkušenosti. Jsou tady i jini lidi s jinym smyslenim, ale ja osobne bych byla otevrena a nic nehrala, na to nemam cas ani povahu. Nemyslím tim, ze bych hned po prvnim rande basnila, jak spolu budeme bydlet a kolik budeme mit deti. Zajem bych ale najevo dala. Kdyby mu pochopitelně holka napsala, ze nechce jit a on ji porad přemlouval a volal, tak to uz je vlezle a je to fuj. To, co navrhuju ja, je byt prirozeny. Ted bych asi pockala, jinak muze být milion zpusobu, proc nereagovala. Bud ji nekdo poradil delat nedostupnou, nebo treba bezela zrovna nekam na autobus nebo musela vstavat a chce si odpoved rozmyslet. V kazdem případě preji hodne stesti a at kazdy narazi na toho spravneho cloveka.
Smajlík  ano
30.05.2024 14:41:06
Vam sa este nikdy nestalo, ze pri nadviazani nejakej znamosti, ste boli aj v rozpakoch a potrebovali ste si to "chvilku" ujasnit, ci vobec do toho pojdete, alebo radsej zaradite len spiatocku?
Proste, kazdy mame nejake predstavy o partnerovi, ale stejne nakoniec musime, bud zvolit nejaky kompromis, alebo to ukoncit.

Preto bud trpezlivy, nic jej nevytykaj a kazdy den jej napis nieco pozitivne. Bud sa teda po case "chyti", alebo to cca za 14 dni jednoducho ukoncis.
 *Vykuk* Muž62 Kategorie
30.05.2024 14:28:11
Tady se fakt těžko radí. To líbání znamená snad jen to, že ji neodpuzuješ :D Dokonce ani nemůžu napsat, že je to náznak toho, že se jí líbíš... Myslím si, že plno holek si někdy s někým dalo pusu jen kvůli tomu, že byly trošku cinknuté, on se zdál v pohodě, ale druhý den je ten elán přešel.

Takže ten večer sice mohla mít zájem, ale ráno už to viděla jinak, má něco v životě nedořešené, po venku si uvědomila, že to není to, co hledá, má toho fakt hodně...

Mně osobně by vůbec nevadilo, kdyby mi kluk hned po venku napsal. Naopak mě to vždycky potěší. A když se mi líbí, tak o to více. Protože když se mi ten člověk líbí, tak mám třeba sama pochyby o tom, jak to viděl on.
A dokonce si myslím, že není třeba hrát nějaké nedostupné hry. Bohatě stačí držet si nějakou vlastní sebeúctu. Takže když ti někdo neodepisuje, tak ho přece nebudeš uhánět a dělat ze sebe pitomce. Dej jí prostor, když se po několika dnech sama neozve, navrhni venek, doptej se.. pokud to zase skoro vyignoruje, dobře víš, na čem jsi.

Ale i když toho má ta holka asi milion, tak když je aspoň trošku zamilovaná, tak si ten čas udělá.. kašle se na lidi, kteří toho člověka tolik neberou (případně ještě neberou). Anebo na ty, s kterými se už z nějakého důvodu bavit nechceme.
 Jedna frajerka Žena23 Kategorie
30.05.2024 14:19:41
ano: A zase... mám to tak já, tak to tak maj všechny. Kdyby ta holka chtěla, reaguje úplně jinak, než jak popisuje. Projevení zájmu musí být oboustranné. Znovu se ptám, ty bys reagovala jako ona, kdybys měla zájem?

Tadyto vůbec není o tom, že oba dělají nedostupného. On se snažil nějak pokračovat, ona to odmítla a je blbost, aby jí nadále nějak nadbíhal. O to tady jde, ne že projevení zájmu jako takového, je špatně.
Vytáhneš si vždy úplně nepodstatnou větu a vůbec nevidíš celek a promítáš do toho něco, co ty vnímáš jako sexy, co ty chceš, jaký ty máš pohled na lásku. Pocity jednotlivce popírat X zkušeností od vícero lidí... Nevím no.

Já teda doufám, že my se pleteme a ona je teda tak moc celý den 24/7 zaneprázděná, že nedokáže domluvit ani další schůzku, ale ruku na srdce... nevěřím tomu.
 Nadčlověk a polobůh Muž28 Kategorie
30.05.2024 14:18:56
ano: Já myslím že ten tvůj pohled na věc, být maximálně otevřený a upřímný hned ze začátku, dát jí najevo že jsem z ní úplně blázen, používá hodně těch, kteří si zde potom vylévají srdíčko jak byli na 10 rande a zase nic.
Ty vzorce v těch zpovědích jsou stále podobné, přečti si je někdy a uvidíš, že postup který se tobě líbí, na většinu jednoduše nezabírá.
Také by se mi líbilo kdyby to tak funguvalo, né že ne, po spáleních v náctiletém věku jsem ale zjistil, že tudy cesta nevede.
 Odlišný Muž25 Kategorie
30.05.2024 14:03:11
Byla opila, libala se s tebou, jina by roztahla opila dokonce nohy. Nemusi to znamenat vubec nic ze se libala. My ji nezname, ty taky ne, tezko rict.
 Mdkfjjf
30.05.2024 14:02:33
Nemyslím si, ze jsem jedina. Nikoho takoveho osobne neznam, kdo by nejak testoval nebo schvalne nepsal a kdo vi co.

"když dělá fóry tak holt jde na rande s jinou" - tak to prece muze udelat i ona. Uvidi, ze ji kluk nepise tyden, tak pujde jinam. Navzajem se takto dva lidi muzou ztratit, kdyz se teeba oba chcou, ale jakoze delaji drahoty a psychohry z internetu. Mozna, ze nepise prave proto, protoze ji nekdo poradil stejnou blbost. Ja bych naopak rekla, pokud chces, napis, projev zajem. Projeveni zajmu je dulezite a neznamena to, ze "behate jak pejsek".

Naopak mi přijde sexy, kdyz se kluk otevre a nedela zadne jakoze "ja jsem borec a nezajimas me, chce me dalsich deset". Kazda zena přece chce byt pro kluka vyjimecna a krasna. Kdyz na to jdete s tim, ze jste drsnaci a chce vas dalsich deset, takze tahle jedna je vlastne jedna z mnoha, tak je vsechno uplne spatne. Proc by vas ta holka pak vubec mela chtit?? Vy nechcete vedet a cítit, ze jste pro ni jediny a nejlepsi? Ze si vybrala zrovna vás, protoze ... Si doplnte? Nebo je vam to jedno a proste kdyz jste projevili zajem zrovna vy jako prvni, tak vezme vas, i kdyz by ji chtelo dalsich deset...

Ja mam teda na lasku uplne jiný pohled. Kdyz kluk odhodi tuhle smesnou masku a je schopny sdilet i citlive veci ze sveho nitra a chova se skutecne jako gentleman, potom je to teprve sexy!!

Vsichni kluci, se kteryma jsem byla a do kterých jsem se skutečně zamilovala, pro me delali opravdu hodne. To jsem je teprve obdivovala a vazila si jich a chtela jsem pro ne delat to same.
Smajlík  ano
30.05.2024 13:31:08
ano: My se nechápeme, nejde o žádné psychohry. Ženy ten pocit že mohou hrdě chodit po boku v jejich očích žádaného zboží milují, toho nedosáhneš tím že jí budeš podkuřovat a vypisovat co 10 minut, ona získá pocit že tě má už plně v hrsti a ani nemusela nijak bojovat, nebude si tě tolik vážit.
Nejedná se o nějaké nekalé praktiky či intriky, je to přirozený proces seznamování kde člověk prochází jejím filtrem zda je silný, neochvějný v svých názorech, zda má hrdost a sebeúctu, to je vše strašně přitahující a sexy.
Proto opravdu není dobré se na někoho upnout a být s nim v kontaktu 20h denně, tím že tě holce den,dva po rande nenapíšeš, jí donutíš uvědomit si, že jí vlastně chybíš a tím se zvýší její touha po tobě.
Vše je to hra na podvědomí a já říkám že to zatraceně funguje.
 Odlišný Muž25 Kategorie
30.05.2024 13:28:33
ano:

To je přesně ženská dojmologie o tom jak balit ženy. milý Watsone.

Ty možná víš jak se řídí auto (pouze tvoje) ale nikdy jsi ho ani žádné jiné reálně neřídila. (A to je sakra rozdíl)

Krom toho tu nejde o žádné "psychohry". Tady zjevně vůbec nechápeš o čem je řeč.

Celé sdělení pánů je o tom, že se má chovat jako chlap, neběhat okolo ní jako pejsek vrtící ocáskem, a vůbec nemá řešit jestli ona napíše či ne.

Sebevědomý chlap ví jak na tom je, a tak ho tohle absolutně nezajímá a neřeší to - nechce tahle no tak to je její smůla - 10 dalších chtít bude.

Nebo ještě neví jestli chce nebo nechce, a tak ho testuje - (možná ji nahlodalo dlouhé vypisování, když ona chce muže činu)

A opět sebevědomý chlap na tohle nehraje -když dělá fóry tak holt jde na rande s jinou, nebo si hledí svého businessu nebo školy, nebo jde s kamarády na pivo. a za touhle nepoleze - sms jí přece poslal a teďuž je řada na ní. A když jí nestojí za odpověď tak je to přece jasně řečeno jak je na tom.

Už vidím jak nějaká potká chlapa z kterého je celkem odvařená a skrz práci či něco jiného na něj z ničeho nic zapomene- To jsem si jako naivní mladej zajíc před dvaceti lety taky říkal.
 Borei
30.05.2024 13:04:53
ano: Popravdě jsem čekal na to, kdy se objeví nějaká slečna, co bude podle sebe soudit ty všechny ostatní. Ty jsi bohužel jenom jedna z výjimek, které potvrzují pravidlo. Ty soudíš dle sebe, jednoho jediného případu a my soudíme podle X zkušeností s holkami, se kterými jsme v neustálem kontaktu. Neříkám, že ženám rozumím dokonale, to ani nejde, ale tak v 95% případů to bude tak, jak zde všichni říkají.
Nebo říkáš, že to co popisuje ve zpovědi, odpovídá tomu, jak bys reagovala ty?
 Nadčlověk a polobůh Muž28 Kategorie
30.05.2024 12:45:05
Ja bych teda naopak byla rada, kdyby mi kluk po rande normalne psal. Proc nějaké odmlky nebo jak tu nekdo psal "psychohry"?! Na to naopak neni nikdo zvedavy. Vždycky jsem si s klukama psala klidne jeste ten den a pak dalsi a úplně normálně. To, co tu popisuji ostatni, by u me teda uspech nemelo ani omylem. Nekolik kluku najednou jsem taky nikdy neměla, takze mi spis prijde, ze to jsou rady typu "ja znam zeny dokonale", ale doopravdy, a obzvlášť na tomto foru, zeny nezna nikdo.
Smajlík  ano
30.05.2024 10:35:31
Nedělej si doměnky a ptej se vždy přímo konkrétní osoby! Taky to chce trpělivost, někdy prostě člověk nemá náladu ihned reagovat, protože zkrátka nechce ukvapenou reakcí něco pokazit, když je třeba rozčílený kvůli jiné věci. Dej tomu čas a hlavně si netvoř žádné doměnky, to je totiž mor dnešní doby! Lidé jsou tvorové emocionální s magickým myšlením a přemíra informací, které nelze osobně ověřit nutí mozek vytvářet skrze fantazii různé doměnky a konspirační teorie, tak na to pozor!
 Pater Noster
30.05.2024 10:30:12
Souhlasím plně s Nadčlověkem!

Očima vztahového a balícího pragmatika:

Ano je to normální - dokonce ta situace, a tvé pocity jsou jako přes kopírák u dalších mladých mužů (mě kdysi nevyjímaje!)

Může fakt mít nátřesk - práce, brigáda nebo něco jiného.
Holt nikdo z nás nemusí do toho telefonu čubrnět pořád a ozve se později.

Pokud se neozve tak to značí buď ztrátu jejího zájmu (může se stát, a mnohdy za to ani nemůžeš - ženy jsou holt v tomhle vrtošivé - nemá cenu řešit) nebo tě testuje, jestli máš koule a dovedeš ji mít na háku, nebo za ní přilezeš, popř. začneš zjišťovat proč se to stalo.

A tvá reakce/ nereakce na tuto situaci pravděpodobně značně ovlivní její další zájem o tebe.

vsuvka:
Je zajímavé, že jak sameček potká samičku (snad u jakéhokoliv druhu) a začne okolo ní nadšeně pobíhat a dělat nadšené zvuky jako:" Uiii! Uiiii! Uiii!" tak ona ho chvíli bude sledovat, a pak udělá cosi jako: "Pfááá!" A odejde pryč. :)

Pokud má zájem - ozve se, pokud nemá.... není co řešit, pokud má a testuje tvé koule, pak ji uhánět by byla kardinální chyba! Ona v ten okamžik čeká že ukážeš svoji nezávislost. Jestli její prodleva v komunikaci bude velká, tak bych ji klidně a s gustem nechal taky vycukat. Máš přece svůj život a svůj program, a čas nezávislého mladého muže je drahý!

(Možná mi to nebudeš věřit, ale dámy milují právě ty co je mají trošku na háku a o které se samy musejí snažit.)

Hodně zdaru! A ať se ti zadaří!
Smajlík  Borei
30.05.2024 10:03:10
Z pohledu holky: nedomýšlej si nic a prostě se jí zeptej!!

Pokud se jí líbíš a je trochu rozumná, tak si s Tebou nebude hrát na "schovávanou". Hele, já když mám práci, tak se taky občas dlouho neozvu. Ale napsat si aspoň na dobrou noc (suše) zase dává holce signál, že na ni "nedlabeš", že Ti nejde jen o to jedno :)

A jestli se jí zas až tak nelíbíš nebo není až tak úplně rozumná, tak je jedno, kdy a co napíšeš. Protože to prostě nedopadne tak jako tak. Dříve nebo později do toho hodí jeden z vás vidle :(
 taky jedna
30.05.2024 10:02:14
Nemohu si pomoci, já z celého toho tvého textu mám pocit, že to stejně tou svou netrpělivostí a upnutím se na ní poděláš, nepřeji ti to samozřejmě.
Já po rande nepsal klidně několik dní, protějšek je pak na tebe více nažhaven a váží si té možnosti se s tebou zase sejít nebo být s tebou v kontaktu.
Psát si hned po rande zprávy je ta největší kravina kravin, musíš vypadat přiměřeně nedostupně a jako cenné zboží, je to celé psychologická hra a kdo ví jak na to, tak si ženy točí okolo prstu.
Je tady ale také možnost, jak už zde padlo, že to má rozjeto na více frontách a vyčkává, je to běžná praxe a dělá to tak spousta lidí, i muži.
Pokud ti na zprávu neodpoví, rozhodně jí nepiš další, jen se shodíš. Bus se ozve, nebo ne, tak jednoduché to je.
 Odlišný Muž25 Kategorie
30.05.2024 09:53:10
Hele, to že jsi neudělal žádnou chybu (nebo si aspoň myslíš, že jsi ji neudělal), nic neznamená. Ony jsou schopné za den jít i na vícero takových randíček a ty jsi zrovna udělal o něco menší dojem než ten před tebou.

Co se týče délky toho než se ozve, těžko říct. Já mám zkušenost s tím, že když holka opravdu měla zájem, čekat jsem nemusel vůbec. Když neměla, většinou to bylo tak nějak, jak popisuješ. Čímž nechci tvrdit, že to tak je, ale dnes se moc nenosí říkat pravdu a pohodlenější je tě postupně vyghostit.

Ukázání nezájmu ovšem dělá někdy zázraky.
 Nadčlověk a polobůh Muž28 Kategorie
30.05.2024 09:36:09
Dobře, děkuji. Myslím, že to zatím nedělám - právě si myslím, že doteď jsem neudělal žádnou chybu. Dá se říct, jak dlouho vůbec může trvat, než se ozve sama? Vím, že je to hrozně individuální, ale nějak obecně? Jestli třeba když se neozve 3 dny nebo týden, co je ještě "normální"?
 Daniel51
30.05.2024 09:35:58
Predovsetkym tam u teba vidim obrovsku neistotu a nedostatok sebavedomia. Ty si proste neveris a preto ani nechces chapat, ze ona je teraz moc zaneprazdnena a teda nema cas iba teba.
Navyse si myslim, ze vztah treba budovat pomaly a rozvazne a nie len tak zo dna na den hura na to... Takze daj jej cas a neziadaj po nej, aby ti na kazdu nepodstatnu spravu, IHNED odpovedala a tym vlastne dvihala tvoje nizke EGO.
 *Vykuk* Muž62 Kategorie
30.05.2024 09:32:52
Nepiš jí první. Není nic horšího, než když se budeš vnucovat. Vždy je lepší ukazovat spíš nezájem, než zájem. Alespoň tedy ze začátku. Jestli to pro ní bylo něco víc, ozve se sama. Jestli nebylo, tím že jí budeš nahánět, ničemu nepomůžeš.

Ale jinak celkově ty líbačky dnes moc neznamenají. Zvlášť u těhle ročníků. Každopádně držím palce.
Smajlík  Nadčlověk a polobůh Muž28 Kategorie



Přidání rozhřešení Starší zpověďNovější zpověďHlavní stránka
TVÁ PŘEZDÍVKA:

OPIŠ BEZPEČNOSTNÍ KOD:
Captcha

Schizofrenik Láska www.schizofrenik.cz
Přidej inzerát on-line od 100 Kč
TEXT ROZHŘEŠENÍ:

PŘILOŽ SMAILÍKA:
Smail Palec nahoru Smail Hrozící Smail Drží palec Smail Není to důležité Smail Dostaneš do huby Smail Smutný Smail Cože?? Smail Safra Smail Pusinka
jupííí tak bacha držím palec to je fuk tumáááš ach jo no nééé ?! safra mmmuc
(žádný )


Změňte svoje cookies preference

Nejlepší chorálová skupina světa... GREGORIAN 2020 ...20th ANNIVERSARY WORLD TOUR.

REKLAMA
Copyright 2003 www.zpovednice.cz + www.spovednica.sk

SLEVOVÝ KÓD