Cookie Consent by Free Privacy Policy website
Navigační lišta REGISTRACENavigační lišta TABLONavigační lišta STATISTIKANavigační lišta SOUTĚŽENavigační lišta POMOZTENavigační lišta REKLAMANavigační lišta KONTAKTNavigační lišta
Navigační lišta
Horní lišta bez menu
Logo Zpovědnice
Online zpověď Návštěvní kniha Nová zpověď Časté dotazy
Dolní lišta Dolní lišta Dolní lišta
Nabídka voleb Dolní lišta voleb
Diskuze č.1230656, vloženo 22.02.2024 17:04:27 Starší zpověďNovější zpověďHlavní stránka
Proc nekteri nesnasi fitko
Ja to nechapu. Pro me je makani ve fitku uplna zabava, hned to zveda hormony radosti, pak dobry pocit ze sebe, dobra nalada vydrzi az do druheho dne, lip se clovek citi fyzicky samozrejme, vyrovnanejsi, a kdyz ty svaly boli, tak je to opravdu prijemny pocit. Kdyz se to neprezene samozrejme. To snad musi byt uplne liny clovek a bez energie ci s depresi ze na to fitko nema chut.
 Martina Mopsikova jr Žena  VYMAZAT

Zaslaná rozhřešení Starší zpověďNovější zpověďHlavní stránka
Chceš dnes udělat dobrý skutek ? Pomoz výše uvedenému hříšníkovi tím, že mu dáš nějaké rozhřešení! Můžeš mu ho poslat na e-mailovou adresu, kterou uvedl u zpovědi, nebo napsat veřejně vyplněním formuláře na konci této stránky. A jestliže nechceš, aby pod tvou přezdívkou mohl vystupovat ještě někdo jiný, zaregistruj si ji ZDE !
 
25.02.2024 00:53:56
autism
Chodím tam, kde mi to vyhovuje.

Mimochodem mi stále neodpověděl na 2 dotazy. Dotáhneš to za něj?
Jednalo se o rukavice na mobil prý na kapacitní displeje.
A sekci, kde deklaruji, že údajně mluvím komunistický myšlenky.
Utekl.
 Návrat do minulosti Muž40 Kategorie
25.02.2024 00:46:42
Návrat do minulosti: Ty chodíš do kapitalistických zařízení se učit bojový sporty a posilovat, soudruhu?
 autism-off
24.02.2024 22:40:38
Když srovnáš člověka co vyleze z fitka nebo holku co vyleze z bojového sportu, tak většinou vždy vítězí bsport. Bodybuilder dostane přes pysk.
Tak to prostě je. Bodybuilder neřeší nic jako rychlost, psychiku, atd.
 Návrat do minulosti Muž40 Kategorie
24.02.2024 19:12:32
Enchápu: Na bojovej sport potřebuju druhý lidi. Zbytek asi zní přijatelně.
 autism-off
24.02.2024 16:31:03
a-of: Mluv na mě česky prosim tě. Pokud potřebuješ nutně posilovat, tak můžeš dělat bojovej sport. Tam bejvá v každý lekci nejmíň jedna rozcvička, při který děláš kliky, sklapovačky apod. Neřkuli že tam jedeš údery a kopy, který tě kromě dynamickýho posilování učí zároveň techniku boje. Nebo jeď na chatu, na vandr - sekat dřevo a nosit klády. Nebo něco vyřezej ze dřeva, vytesej do kamene. Nebo pomáhej starým babičkám. Každá z těch činností má nějakou skutečnou hodnotu, narozdíl od jednoúčelovýho funění v posilovně.
Smajlík  Enchápu
24.02.2024 12:04:39
Enchápu: Ne, smysl jasnej není.

Spoustu sportů, které děláš venku jsou cardio, ale ne resistance training, takže by mě zajímalo, jak se venku namakáš.

Protože třeba hrát tenis není alternativou k posilování.
 autism-off
24.02.2024 10:32:53
Ano neni to jednoduchy, ale kdyz te to bavi, coz me bavi, chtela jsem puvodne delat vyzkum, takhle se mi to spojilo, tak je to zabava. Navic pro ty dobre, soucasne umelce je moznost na zapade v podob grantu, cili mohou si najmout vyzkumnika ktery to udela za ne, nebo se umelec muze podilet na nejake vyzkumne cinnosti, ale problem je ze ted vsude vedou umelci co delaj instalace pze nemaj talent , vzrucnost, esteticke citeni..dnesni doba je divna.
 Thatslife
24.02.2024 00:33:15
Thatslife: Představoval jsem si něco méně náročného. Tohle je tedy pěkný sousto na talíři, aby to mělo objektivní, vypovídající hodnotu. Zahrnout mnoho respondentů, vyhodnocení, zpracování objemných dat, vysoká míra statistiky, ... to je běh na hodně dlouhou trať. Tak hlavně ať tě neunaví, nevyčerpá a stále baví :)
 22C1
23.02.2024 17:35:37
Enchápu: Jen je to nesmysl.
 modern research Muž36 Kategorie
23.02.2024 16:48:21
autism-off: Bojový nebo venkovní. Ale o to snad až tak nejde, co dělám já. Smysl sdělení je snad jasnej bez toho.
 Enchápu
23.02.2024 09:04:57
Enchápu: A co teda děláš za sporty přesně?
 autism-off
23.02.2024 06:37:42
"Fitko" je jeden z nejubožejších způsobů sportu, co znám. Spousta lidí to tu vyjádřila celkem přesně. Přijde mi, že tam musí chodit tuctový a komerčně oblblý chudáci, který si neumí najít jinou formu pohybu než sedět u železných udělátek a "namakávat se". Kolektivně blbnout, a přitom každej sám ve svý bublině, smrdět zavřenej v místnosti, čuchat cizí pot, a přitom dělat jednu jedinou věc: posilovat svaly. A eště za to platit!

Zároveň mi to přijde časově strašně neefektivní činnost, protože u všech skutečných sportů se člověk naučí ještě navíc ten sport samotnej. Posilovat pro posilování? Fakt nechci mít nic bližšího co do činění s typama, co takhle uvažujou!

Jako moje ex tam taky chodila a můj kamarád jednu dobu taky, ale těm jsem to tak nějak trpěl.
Smajlík  Enchápu
23.02.2024 01:14:26
*profilem
 Huge movie fan
23.02.2024 01:13:43
Jestli chcete vědět, pod kterým dalším profil tu prudí modern, tak jukněte na
https://zpovednice.cz/detail.php?statusik=1169978
V té době o těch třináctkách psal dost, jak v diskuzi někdo poznamenává. Nebuďte naivní, tady je to samej mult.
Já už sem raději nic nepíšu. Ani nemám už čas. I kdybych měl, tak prostě nepíšu.
 Huge movie fan
23.02.2024 00:24:27
Ted delam na projektu tykajici se identity naroda, dualni identity migranta, a koncepcni formou zjistuju jak se zije cechum v ruznych zemich , z toho sestavim mapu, uvidim zda dostanu prostory v Londyne ( nedelam si nadeje, prednost maji anglani, pak etnicka minorita, lgbt a az pak evropani) ci grant na provedeni v jine zemi. Je to dlouhej proces. Ale tohle tema me fakt zajima.
 Thatslife
23.02.2024 00:05:33
Návrat

Plzeň je lepší.
Smajlík  Plzeňské točené
23.02.2024 00:03:09
Máš pravdu, že tu je pár lidí, kteří prudí. Ať už ze žárlivosti nebo jim křupe v bedně.
Hele já tu byl ještě když si tahal kačera. A Zpovědnice stále existuje.
Nevím. Nemám rád velká města. Jsou tam divní lidi. A shon. A smrad.
 Návrat do minulosti Muž40 Kategorie
22.02.2024 23:51:24
Návrat do minulosti

Přesně tak. Jsem modern. Přiznávám. Ještě sem dneska jednou přijdu. Schválně jestli mě poznáš.

Nemáš obsednantně kompulzivní poruchu? U pacientů s OCD v kombinaci s poruchou osobnosti je pozorován vyšší počet pacientů s paranoidiní schizofrenií. Pacienti s psychosama ale nemají odstup, tak buď v pohodě. Nepoznáš na sobě že ti solidně šibe v makovici.

Kdy mě zas poprosíš o laskavost? Abych něco napsal a tak. Je to jen mezi náma, neboj. ;D
Smajlík  Máme koláče
22.02.2024 23:43:58
Mně spíš přijde, že vždy když zaleze Modern, vyleze někdo jiný.
U Zpovědnice dělám různé věci. Nesedím u toho. A analýzu TS jsem dělal z nudy u fotbalu Sparty.
Mr D tu náhle je, Už vyvádí vedle.

"Návrate, když obdivuješ Loca Loca, proč ji prudíš jako viděno očima? A když jsi tu 20 hodin denně, proč chceš Zpovědnici zničit? Přijedeš někdy do Brna? "
Můžeš to přeložit do češtiny? Vůbec tomu nerozumím, co píšeš. Drogy?
 Návrat do minulosti Muž40 Kategorie
22.02.2024 23:32:43
Návrate, když obdivuješ Loca Loca, proč ji prudíš jako viděno očima? A když jsi tu 20 hodin denně, proč chceš Zpovědnici zničit? Přijedeš někdy do Brna?
 Máme koláče
22.02.2024 23:27:46
Návrat je tu dneska aktivnější než modern a Mrd tu dnes skoro vůbec není. Asi náhodička... Ten s tím věkem byl někdo jiný. Jsi paranoidní.
Smajlík  Máme koláče
22.02.2024 23:22:36
modern research
Ale já Tobě ne.
 Návrat do minulosti Muž40 Kategorie
22.02.2024 23:21:08
Návrat do minulosti: Tak jsi to asi jen nepochopil. Věk ti věřím.
 modern research Muž36 Kategorie
22.02.2024 23:20:22
jesterka: To není hned. Dej tomu měsíc a pak říkej. Cvičení nemá primárně bavit, ale má tě zničit. Musí to být utrpení. Pokud ráda BDSM, tak tohle budeš milovat!
 modern research Muž36 Kategorie
22.02.2024 23:19:01
A pokud je nějaká bolest z námahy, tak je krátkodobá, pokud se nebavíme třeba o cyklistice. Tu jsem dělal taky. A navíc máš potom odměnu.

To v případě učení čínštiny tu smetanu slízneš za velmi dlouho, pokud nemáš IQ jako Tailor Swift.
 Návrat do minulosti Muž40 Kategorie
22.02.2024 23:16:49
modern research
No narozdíl od Tebe jsem jel 3 fáz. Tak vím, o čem to je.
Ale co bych ti povídal. Ty nevěřím ničemu co píšu ani mému věku.

A jistě je jednodušší si zasportovat, než se třeba naučit čínsky.
 Návrat do minulosti Muž40 Kategorie
22.02.2024 23:14:35
Modern: Po cviceni nemam lepsi naladu.
Pro tebe je cviceni pomalu nabozenstvi, ale ja jsem vuci tomu imunni.

Jdi uz s tema lemplama do haje:D
 jesterka
22.02.2024 23:12:16
Návrat do minulosti: Tak ty asi moc necvičíš. :D Lambáda...
 modern research Muž36 Kategorie
22.02.2024 23:11:21
modern research
Cvičení je naopak jednoduché. Jsou daleko složitější věci, které když je děláš, tak stresují.
U cvičení se naopak zrelaxuješ. Je to lambáda pro lemply, kteří nechcou makat i mozkem.
 Návrat do minulosti Muž40 Kategorie
22.02.2024 23:03:53
jesterka: Cvičení je jistá součást. Nevím, co ženy chtějí dokázat. Takže makáš na svých projektech a svý firmě a mezitím chodíš do fitka. Taková ta klasika.

A naopak. Musíš dělat, co je těžký. Proč si myslíš, že je tak málo úspěšných lidí? Protože lemplové nikdy nepřekonají ty začátky. Všechno dobrý je kurva těžký. Žádný válení a pohodička. Musíš makat a potit krev. Výhoda je v tom, že tohle tělo ocení a budeš mít super náladu.

Nejhorší náladu mají lemplové, protože vidí, že jsou úplně k ničemu. A to se cyklí.

Netrolím, jsi chytrá, to je dobrý základ a podle mě tě jen ubil nudný život.
 modern research Muž36 Kategorie
22.02.2024 22:56:32
Modern: A to "cokoli" ma byt cviceni?:D A ja se valim rada! Lepsi, nez se nutit do neceho, co clovek nesnasi.

Tojo, jen kdybys netrollil tak okate..
 jesterka
22.02.2024 22:44:13
jesterka: Nj, tak já nevím, jak ti to vysvětlit, že jsi fajn holka, která dokáže cokoli. Ale ne válením - logicky.

Myslím obecně profilem a výkonem. Ta skromnost to vše právě posouvá do úplně nových výšin.
 modern research Muž36 Kategorie
22.02.2024 22:37:20
Modern: Tak tys mel na me narazky...
Tak nejlepsi na zp jsi, v poctu prispevku, je videt, ze jedes na vykon :D bohuzel kvantita neznamena kvalitu..
 jesterka
22.02.2024 22:15:35
Thatslife: Pracuješ na nějakém zajímavém projektu? To je fajn mít nějaký takový cíl, smysl života. Čeho se týká?
 22C1
22.02.2024 22:14:59
jesterka: Nemusí jako ty. Myslíš, že tvoje problémy jsou nějak výjimečné? To má dnes každý druhý. Protože necvičí! :D

Tak jako není to žádný zázrak, ale já bych byl dobrý asi kdekoli, víš co. Jsem i dost skromný.
 modern research Muž36 Kategorie
22.02.2024 22:12:16
Teta Dana: Čím ho tedy ten akční týpek nahradí?
 modern research Muž36 Kategorie
22.02.2024 21:17:41
Modern: Hm, skvela propagace. Cvicte, jinak dopadnete jako jesterka!:D

Nikoho lepsiho nez tebe? To jsem nevedela, ze je to tu az tak zly :D
 jesterka
22.02.2024 21:10:06
Teta Dana
To jsem jen tak plácl. Rakovin je strašná spousta forem. Do léta času dost. ;-)
 Návrat do minulosti Muž40 Kategorie
22.02.2024 20:54:56
Návrat do minulosti - nový typ rakoviny je co? :))

modern - proč by měl být lempl ten, koho cvičení neoslovuje a nebaví ho? To je kravina.
 Teta Dana Žena45 Kategorie
22.02.2024 20:52:41
Souhlasím. Já mám teď teda mega dlouhej výpadek (víc faktorů), ale až se dám do pořádku, určitě zas začnu chodit.

Veela - že na tebe lidi koukají, to je spíš vztahovačnost. Případně mám zkušenost, že pokud se tak děje, tak to nikdy není ve zlým. Ale spíš je každej zaměřenej sám na sebe.


Ta hygiena mě taky dostala, vždyť tam je dezinfekce! Kdo řeší bakterie ve fitku, tak by neměl vůbec vylézat ven - v obchodech, na ulici, ve veřejné dopravě - tam se to doslova hemží patogeny...
 Teta Dana Žena45 Kategorie
22.02.2024 20:29:24
Lék na rakovinu je velmi přínosný. Narozdíl od toho tvého výzkumu nebo posilky. Troliči.
 Návrat do minulosti Muž40 Kategorie
22.02.2024 20:28:52
jesterka: To nevadí, to tu propaguju.

Nikoho lepšího tu asi nenajdeš, takže by to jako dávalo smysl.

Je to tak, trosky. Chceš být troska a nebo si necháš poradit? :D
Smajlík  modern research Muž36 Kategorie
22.02.2024 20:26:13
Modern: Original je jen jeden!
Jaka rada, no od tebe si tak necham radit:D
Vzdyt akorat tu pises o lidech co necvici jaky jsou to trosky, ty rado..
 jesterka
22.02.2024 20:24:03
jesterka: To byla jen malá rada.

Luxuska je nejlepší. :D Jí za to posílám poplatky.


Návrat do minulosti: Velmi přínosné.
 modern research Muž36 Kategorie
22.02.2024 20:20:28
modern research
Tak až něco vymyslíš a já to tom uslyším, že to prospělo lidem, tak budeš mít můj respekt. Do té doby jsi jen osoba, která neuznává jiné styly života. Představ si, že by jsi nebyl tam kde si, ani na Internetu třeba, kdyby každej chodil jen do posilky.
 Návrat do minulosti Muž40 Kategorie
22.02.2024 20:16:26
Modern: Myslim, ze kazdyho bavi neco jinyho, ja mam zas spatnou naladu, kdyz musim cvicit. Sebevedomi a spokojenej zivot muzes mit i bez cviceni, kde na takovy pitomosti chodis?:D

Luxuska jsi ukradl od Ivany, ma na to autorsky prava! Radsi zustan u lemplu a poupatek:D
 jesterka
22.02.2024 20:11:20
jesterka: Fitko ti ukáže, jak na velký věci. Takže děláš luxusní velký věci jako luxuska a k tomu chodíš samozřejmě i do fitka. Ve fitku ve celá životní pravda, nemusíš ani nic číst.

Druhá cesta je, že neděláš nic, z toho máš špatnou náladu a nízké sebevědomí. To se překlopí do deprese a pak už jsi v cyklu, kdy špatná nálada střídá nicotnost, atd. Je to pořád dokola. Proč něco dělat, když to nemá smysl? A ono fakt nemá, protože tvoje hlava to tak vidí. A v tom se utápíš roky a pak se asi zabiješ. Nebo nevím, jak to funguje.
 modern research Muž36 Kategorie
22.02.2024 20:08:10
Modern: Ale o tom to prece neni. Vykon pro vykon, tim nic nedokazes, jen si bude pripadat jako machr..
Podle me neco dokazat a nekam smerovat je uplne o necem jinym.
 jesterka
22.02.2024 20:01:13
autism-off
No to takto bohužel je i v jiných životních oblastech, počínaje bordelem třeba v košíkách v obchodě.
 Návrat do minulosti Muž40 Kategorie
22.02.2024 19:58:08
lol: To i činky, který byly původně seřezaný od nejmenší po největší jsou vždycky pak random, protože lidi jsou debilové.
 autism-off
22.02.2024 19:56:19
autism-off
Pěkně ty.
Smajlík  Návrat do minulosti Muž40 Kategorie
22.02.2024 19:56:03
Jo, je fajn si zacvicit. A kdyz uz neco umis a porad jeste chodis do komercniho fitka, mas to i s komedialnim kulturnim programem pri sledovani ostatnich ucastniku.
Jen by se ti curaci uz mohli naucit vracet kotouce na spravny pozice. Maj' to rozliseny cislama i barvama, a stejne ani prd. Nechapu.
 lol
22.02.2024 19:55:45
Mám to nějak divně, ale mně vždycky připadali muži kteří chodí do fitka legrační, je to strašně asexualní.
 Sorayaaa
22.02.2024 19:54:41
No my zijem v kolektivu, podilime se vzajemne na existenci a evoluci a bohuzel nekdo vic a nekdo se zas jen veze, taky to nechapu, ja bych si prostrelila hlavu kulkou nez takhle zit , ja potrebuju projekt , duvod proc vstat z postele. ..kazdej ma nejaky talent na neco!
 Thatslife
22.02.2024 19:53:44
Návrat do minulosti:

"+socializace"

Omylem jsi k tomuhle dal plus. Má tam být mínus.
 autism-off
22.02.2024 19:51:19
jesterka: Nezkusíš, nevíš. Být lemplem je jednoduchý, ale nemá to výsledky.

Tak já tu poznávám lidi, kteří nic dokázat nechtějí a nikam nesměřují. To mi přijde úžasný, že to existuje. K čemu to jako je?
 modern research Muž36 Kategorie
22.02.2024 19:49:45
Modern: Nic, ale tim, ze budu opakovat nejake nudne cviky a zbytecne se namahat, se to myslim nezmeni :D
Jak souvisi cviceni se smerem v zivote a s tim neco dokazat?
Ty jsi podle me totiz druhy extrem, co je az moc zamerenej na vykon (i kdyz tvym vecnym sezenim na zp se to vyvraci:D)

Navrat: Tojo, takovou schopnost regenerace bych taky brala:D
 jesterka
22.02.2024 19:49:21
Mně teda fitko nebaví, protože jsou tam lidi a já nemám rád lidi. Lidi jsou otravní a s-rou mě.

Docela mě ale baví kalistenika. Bohužel na workout hřišti jsou taky furt nějaký lidi. A tak tam obvykle chodím ráno, když tam nikdo není.

Kalistenika je taky dobrá v tom, že se toho dá trochu méně pokazit. Já jsem třeba dement a několikrát jsem se při resistance tréninku zranil, protože jsem nějaký pohyb dělal blbě, než jsem měl. Kalistenika tě víc nutí to dělat správně.
 autism-off
22.02.2024 19:40:26
jesterka
A dorůstaj jim ocásky. Samé výhody.
 Návrat do minulosti Muž40 Kategorie
22.02.2024 19:38:44
jesterka: A co jsi v životě dokázala? Kam směřuješ a jaké máš plány? Tohle všechno ti cvičení vyřeší.
 modern research Muž36 Kategorie
22.02.2024 19:35:20
Modern: Jakoze kdyz nekoho nebavi cviceni, tak je troska jo?:D
Ja se spis divim, ze to nekoho bavi, furt delat neco namahavyho a nudnyho dokola, pak dalsi cvik... To ma k zabave nebo dobrymu pocitu aspon u me hodne daleko:D

Thatslife: Bavi me lezet a spat :D

JAGD: Jo to by byl zivot byt jen nekde v prirode bez starosti, jesterky se maji urcite lip nez lidi :D
 jesterka
22.02.2024 19:34:17
Návrat do minulosti: Existuje jen jeden životní styl, který má výsledky. A tam je vždy cvičení. Já také výmýšlím nové věci a cvičení je důležitou součástí.
 modern research Muž36 Kategorie
22.02.2024 19:32:42
modern research
Takže neuznáváš jiný životní styly? Co když někdo v labině vymyslí lék na nový typ rakoviny? Nechodí cvičit. Také lempl?
 Návrat do minulosti Muž40 Kategorie
22.02.2024 19:31:04
Thatslife: Tak právě nejdříve je cvičení a až potom pohoda. Nikdy ne naopak. Lemplovství ti akorát přinese deprese a nízké sebevědomí. Je potřeba to zlomit.
 modern research Muž36 Kategorie
22.02.2024 19:28:13
jesterka: Se mnou v lese by tě určitě cvičení bavilo. Svítí sluníčko, voní jehličí, opodál se modrají borůvky, tu po pařezu přeběhne ještěrka, opodál se pasou srnky. A ta osvěžující voda ze studánky... nádhera.
 JAGD
22.02.2024 19:27:24
jesterka
Snaží se no, ale marná sláva.
 Návrat do minulosti Muž40 Kategorie
22.02.2024 19:26:06
Jesterka Je fubec neco co te bavi?


Modern Asi nejsou dusevne v pohode, proto se na to cviceni neciti.
 Thatslife
22.02.2024 19:25:46
modern research
Mýlíš se. On to má z povahy práce. Ale nechci a nemůžu zacházet do detailů. Rozhodně se cítí jistě. Se zbraněma umí, ale nemusí je nijak extra.
 Návrat do minulosti Muž40 Kategorie
22.02.2024 19:22:00
Návrat do minulosti: To lemplové mívaj, se cítěj nejistí. Ještě zbraně by mohl mít rád. Posilka není kvůli síle.
 modern research Muž36 Kategorie
22.02.2024 19:21:08
modern research
Tak on tím co dělá přes den je tak namakanej, že si myslím, že by Tě rozštěpil ve dví. Na Tebe bych si určitě nevsadil. Navíc má výcvik boje nejen muž proti muži.
 Návrat do minulosti Muž40 Kategorie
22.02.2024 19:20:00
jesterka: To ne, jen nemám rád slabé lidi. A kdo mi řekne, že nemá rád cvičení, tak si můžeš být skoro jistý, že je to lempl k ničemu. V životě na nic, v práci na nic, ve vztahu na nic. Prostě troska. U žen je to zase něco jiného, tam nevím, jak to mají.
 modern research Muž36 Kategorie
22.02.2024 19:17:24
Modern: Co mas furt s tema lemplama? Se snazis trollit?:D
 jesterka
22.02.2024 19:16:38
Navrat: Sam se mentalne stabilizuj.

Martina: Cviceni me opravdu nebavilo nikdy, ve smyslu delani nejakych cviku dokola a je jedno, jesli je to ve fitku nebo doma, oboji je stejna pruda.

Driv jsem musela cvicit na rehabilitaci i doma, ale taky jsem na to kaslala, proste me to nebavi :D
 jesterka
22.02.2024 19:15:08
Martina Mopsikova Jr: Lemply nepředěláš!
 modern research Muž36 Kategorie
22.02.2024 19:13:41
Návrat do minulosti: To bude dobrej lempl. Vlastní posilka musí být využitá.
 modern research Muž36 Kategorie
22.02.2024 19:11:47
Jesterka Tebe ale nebavi vubec nic jak tu porad pises. Nekteri ti psali ze mas depresi. Takze ani logicky nemuzes vnimat benefity a vidis jen negativa.


Veela jake bakterie? Ty nevis o tom ze existuje rucnik, popr si papirova uterka a desinfekce jenz je v kazdem fitku? Lol a jak to delas kdyz cestujes, a nevis kdo sedel pred tebou? Na pocitacove klavesnici mas urcite vic bakterii nez ze sedacky ve fitku ktera je ostatnimi nekolikrat denen desinfikovana.
A kdyz ti vadi umele svetlo proc nejdes do nejake kde ma velka okna, cili se tam dostane slunce?
 Martina Mopsikova Jr
22.02.2024 18:59:25
jesterka
Co kdyby ti to pomohlo se mentálně stabilizovat? Cvičila by si pod dohledem trenéra. Třeba by ti byl i sympatický.
Smajlík  Návrat do minulosti Muž40 Kategorie
22.02.2024 18:58:08
JAGD
Smajlík  Návrat do minulosti Muž40 Kategorie
22.02.2024 18:43:10
No na zpovednici je vsechno bezne oblibeny kritizovany :D
Od nas z prace chodi plno lidi do fitka i lidi kolem me, ale pro me to neni, ja do posilky ani nemuzu, mohla bych pouzit jen neco malo a ani nechci, jsem lina a nebavi me cvicit :D

Jinak myslim, ze cviceni je za trest obecne, ne jenom ve fitku, jak tu nekteri pisou. :D
 jesterka
22.02.2024 18:42:16
Návrat do minulosti: Přesně. Já mám jedno fitko v lese, druhé v kůlně u špalku, třetí v zimě u kotle.
 JAGD
22.02.2024 18:34:29
modern research
Kamarád má vlastní posilku, ale říkal, že už tam nebyl ani pematuje a má to jako skladiště. Cvičí v práci. Pracovní stroj na zeminu. A tak. Sílu má za dva.
 Návrat do minulosti Muž40 Kategorie
22.02.2024 18:32:29
-cesta do fitka a z fitka
-cena
-hygiena v cizím prostředí, možnost plísně
-hluk
-vzduch
-čekání na nářadí

+-hudba
+-jsi v kolektivu se stejným zájmem

+stroje na vše
+baby
+socializace
+laskominy
+trenér(ka)

Souhlasím, že střed těla je nejdůležitější. No a zbytek je na každým, proč to vlastně dělá. Zda si jen tvoří svaly na patřičných místech pro efekt na baby nebo něco víc.
 Návrat do minulosti Muž40 Kategorie
22.02.2024 18:28:06
Veela: skoda, ze tu neni ikona s facepalmem!
 Kvetak
22.02.2024 18:21:42
Veela: Ty bakterie, to mi taky vadí. Puch se dá vyvětrat, i když na judu jsme měli tělocvičnu uprostřed budovy sportovního areálu - místnost bez oken, něvyvětratelné a letitým potem prosáklá tatami a při vstupu do místnosti tě to prostě "nakoplo". Nad tebou bzučící zářivky. Paráda. neber to :) Ale člověk byl mladej, flexibilní, tvárnej, pozitivně smýšlející.
 D6H1
22.02.2024 18:19:30
modern: V tom případě budu s klidem v duši dál pravidelně cvičit jako nesprávný člověk.
Smajlík  Veela Žena36 Kategorie
22.02.2024 18:14:29
Veela: Abys mohla pravidelně cvičit jako správný člověk?
 modern research Muž36 Kategorie
22.02.2024 18:13:06
modern research: Z jakého titulu? :D nikdy jsem o této povinnosti neslyšela :D
 Veela Žena36 Kategorie
22.02.2024 18:12:32
Já mám denně osmihodinové fitko v Kauflandu, tak už návštěva dalšího fitka pro mě ztrácí význam. Docela ocením, když si můžu na chvilku sednout. Pracovat celý den na židli, tak bych asi, možná do fitka chodila.
 MGN5
22.02.2024 18:11:24
Veela: Proto máš mít posilku vlastní. Cizí lidé v posilce? To je divný.
 modern research Muž36 Kategorie
22.02.2024 18:10:35
Za mě je fitko nejkomplexnější a může vést k nejzdravější postavě, jakou můžeš mít. Ale naprostou chápu, že někdo raději sportuje na čerstvém vzduchu nebo v kolektivu, má to taky své benefity.
A pak taky samozřejmě rozumím spoustě lidí, kteří raději lenoší nebo se věnují jiným aktivitám, než sportu, protože sport je přecejen nějakým způsobem namáhavý.

Nejvíc mě tady pobavil názor od Sen3cy. Mít osvalenou postavu, především pevný střed těla je naprostý základ, pokud své tělo máš aspoň trošku rád. A ve fitku se svaly budují opravdu nejlépe.
 Ovecka888 Žena29 Kategorie
22.02.2024 18:08:26
Mně to nevyhovuje. Ve více ohledech. Jednak je pro mě nepříjemná představa dalších - cizích lidí, kteří se na mě dívají, další věc je nepříjemný technický hluk těch cvičících strojů, pach potu a někdy nepříjemné umělé osvětlení, ani se v takovém prostoru necítím příjemně co do estetiky prostředí, není mi příjemný pach cizího potu, kór když se mísí, cizí sociální zařízení a taky (Květák se mi bude smát) je tam moc cizích bakterií.

Jednou jsem tam byla s kámoškou a naštěstí zrovna v čas, kdy jsme tam byly samy (ledňáčci už docvičili a ostatní cvičili ve více exponovaný čas) a nebylo to tak zlý a s některými přístroji byla vážně sranda, ale přesto to nepředčilo výhody mnou preferovaných druhů pohybu a tudíž jsem neměla motivaci to podstupovat znovu.
 Veela Žena36 Kategorie
22.02.2024 17:58:20
Ale jednu velkou výhodu pro mě fitko má. Klima. Protože cvičit nad 28°C začíná být nepříjemné.
 Návrat do minulosti Muž40 Kategorie
22.02.2024 17:51:58
Pamatuju dobu, kdy jsem přišel do fitka a hrál soundtrack z Matrixu. To se pak jely bomby sami.
 Návrat do minulosti Muž40 Kategorie
22.02.2024 17:32:36
modern research: muzes byt naprosto klidny. Ty me nikdy mit nebudes.
 Kvetak
22.02.2024 17:28:19
Kvetak: A máme tě!
 modern research Muž36 Kategorie
22.02.2024 17:25:24
Nuda. Fitko je jako delat ve fabrice u pasu.
Dale viz Jedna frajerka.
 Kvetak
22.02.2024 17:25:08
Jedna frajerka: Třeba jakých?
 modern research Muž36 Kategorie
22.02.2024 17:24:48
Sen3ca: Ano, je to hlavně o psychické odolnosti a růstu. Ale to asi nepotřebuješ...
 modern research Muž36 Kategorie
22.02.2024 17:19:41
Posilku chápu jako doplněk, pokud děláš něco, kde získaný svaly využiješ. Jinak to je jak leštit auto v garáži a nikdy nevyjet. Nevidim smysl v tom bejt zavřenej v místnosti, zvedat kus železa a čichat další smraďochy :D Ale proti gustu...
 Sen3ca
22.02.2024 17:17:06
Mě to vždycky strašně nudilo. A jelikož neusiluju o svalnatou postavu, tak podobné pocity způsobené zátěží a pohybem můžu získat při jiných činnostech.
 Jedna frajerka Žena24 Kategorie
22.02.2024 17:11:16
Moje řeč
 Vrchní rádcová
22.02.2024 17:06:03
Jsou to lemplové.
Smajlík  modern research Muž36 Kategorie

Akční cena

Přidání rozhřešení Starší zpověďNovější zpověďHlavní stránka
TVÁ PŘEZDÍVKA:

OPIŠ BEZPEČNOSTNÍ KOD:
Captcha

Tento inzerat koupíte on-line od 100 Kč.
Přidej inzerát on-line od 100 Kč
TEXT ROZHŘEŠENÍ:

PŘILOŽ SMAILÍKA:
Smail Palec nahoru Smail Hrozící Smail Drží palec Smail Není to důležité Smail Dostaneš do huby Smail Smutný Smail Cože?? Smail Safra Smail Pusinka
jupííí tak bacha držím palec to je fuk tumáááš ach jo no nééé ?! safra mmmuc
(žádný )


Změňte svoje cookies preference

Nejlepší chorálová skupina světa... GREGORIAN 2020 ...20th ANNIVERSARY WORLD TOUR.

REKLAMA
Copyright 2003 www.zpovednice.cz + www.spovednica.sk