Cookie Consent by Free Privacy Policy website
Navigační lišta REGISTRACENavigační lišta TABLONavigační lišta STATISTIKANavigační lišta SOUTĚŽENavigační lišta POMOZTENavigační lišta REKLAMANavigační lišta KONTAKTNavigační lišta
Navigační lišta
Horní lišta bez menu
Logo Zpovědnice
Online zpověď Návštěvní kniha Nová zpověď Časté dotazy
Dolní lišta Dolní lišta Dolní lišta
Nabídka voleb Dolní lišta voleb
Diskuze č.1230433, vloženo 18.02.2024 01:55:00 Starší zpověďNovější zpověďHlavní stránka
Že je psaní nejen při seznamování na nic
Krásnou modrou noc přeju.

Si myslím, že to je pěkná blbost. To v nadpisu. Psaní o dvou větách, deseti za den, to jo, to je k ničemu, ale takové to psaní, které někteří předvádějí třeba na Zp. v diskuzích, kam solí texty o deseti řádcích a napíšou takhle 50 příspěvků za den, to už má vypovídací hodnotu. Při mluvení toho ze sebe tolik nevysoukáte, o tom, aby mělo to sdělení nějakou formu, hlavu a patu, nemluvě. Psaní o člověku vypoví hodně. Možná víc než v reálu oddělí zrna od plev, kdy o zrnech i plevách rozhoduje pohled každého z nás. Pro jednoho zrno, pro dalšího pleva.

Z diskuzí lze zjistit inteligenci pisatelů a jakým způsobem uvažují. Nejde vůbec o vědomosti, jen trochu o způsob argumentace, která se dá ale naučit, ale jak dokáží diskutéři vnímat téma. Většina lidí to nevidí, ale každé téma lze popsat matematicky, znázornit v prostoru. Jsou tam body, přímky, škály, některé přímky se protínají, jde o 3D obraz a podle komentářů poznáte, kdo má to téma vymodelované v hlavě skvěle, kdo dobře, kdo vůbec, kdo vidí jen jednu přímku, kdo spojuje přímky, které spojit nelze atd. Hodně dobrý matematik by o tom dokázal napsat víc.

Názory na diskuze nebo psaní obecně a možnost poznání člověka přes ně?
 Moudrá svině Muž69  VYMAZAT

Zaslaná rozhřešení Starší zpověďNovější zpověďHlavní stránka
Chceš dnes udělat dobrý skutek ? Pomoz výše uvedenému hříšníkovi tím, že mu dáš nějaké rozhřešení! Můžeš mu ho poslat na e-mailovou adresu, kterou uvedl u zpovědi, nebo napsat veřejně vyplněním formuláře na konci této stránky. A jestliže nechceš, aby pod tvou přezdívkou mohl vystupovat ještě někdo jiný, zaregistruj si ji ZDE !
 
18.02.2024 21:27:47
To je strašně ošemetné. Určitě se dá z psaní vyčíst mnohé, ale každému se jistě někdy stalo, že při setkání s člověkem, kterého znal z netu, byl trošku zklamaný. Přestože přes písmenka působil mile, psal rozumně apod... tak v reálu tam nějaké porozumění chybělo.
Ale zase přes písmenka se dle mého některým lidem o jistých tématech lépe mluví, než kdyby je měli rozebírat osobně. Takže možná je snadnější si k někomu najít cestu - případně to jde rychleji.
 Jedna frajerka Žena23 Kategorie
18.02.2024 20:52:21
Toto je o začátku diskuze.

Vemte si, že Liška zahraje ve filmu Idiot. Jiný herec zase zlého. A dost lidí je potom tak bere i v reálném životě.

PS: Verbal je legenda. Zná jej pomalu každý. Mohl by si otevřít vlastní show.
 Návrat do minulosti Muž42 Kategorie
18.02.2024 16:25:03
Moudrá svině: Super, přesně tak! Jde o to, že to není tak jednoduché, jak psali v červené knihovně. Ale v podstatě vše je tak, jak má být a je jedno, co si o tom myslíme. A dokonce jsme potomky těch, kteří se právě rozmnožili, i když to asi ne vždy bylo přesně podle "dobrých mravů".
 modern research Muž36 Kategorie
18.02.2024 16:22:30
*Nechápou, že rozum často nestačí, nebo že city/přitažlivost často nestačí.
 Moudrá svině
18.02.2024 16:21:33
"Další věc je, že evoluce nemusí být "hodná" a je jí úplně jedno, jestli máš vztah a jsi spokojený."
Kdyby ženské po páření chlapy žraly, tak by do toho spousta chlapů i tak šla, pokud by to tak evoluce zařídila. Bylo by takových málo, rozum a pud sebezáchovy by udělaly své, možná i zákony a strach z trestu, ale furt by tam touha po spáření s rizikem sežrání byla. Tak to prostě je a jestli si lidi myslí, že to mají ve svých rukou, tak se mýlí. Člověk má ale ve svých rukou to zůstat, dát šanci, nebo jít dál. To dělá rozum. Když je přitažlivost, city a rozum v rovnováze, je to ideál. Ale musí to být na vysokých hodnotách, například 90-80-90 (vše ze sta), ne 10-20-10, to pak je slabé. Ale pro evoluci a předání genů stačí 90-60-10, když 90a60 splní svoje, nastupuje rozum a při hodnotě 10 to jde do kopru. Člověk je zklamaný, ale evoluce dosáhla svého, jí nezajímá štěstí lidí, ale zda se bude šukat a rozmnožovat.
Zaráží mě, že o tom vůbec někdo vede polemiku, to je přece jasný tohle. A jestli není, tak se nedivím, že lidem ty vztahy krachují. Nechápu, že rozum často nestačí, nebo že city/přitažlivost často nestačí.
 Moudrá svině
18.02.2024 16:13:22
D6H1
Je to chladné, ale m. r. má pravdu. Přečti si ty jeho příspěvky pořádně, když píše o evolouci, počítání na pozadí. Ta příroda, evoluce a "transkační vztah" je základ, proto ty vztahy jsou. Pak je na člověku, jak k tomu přistoupí, o tom taky píše m. r. Ale ten základ je v nás a my s tím nic neuděláme, je to příroda, evoluce. Chtít milovat a chtí být milován je evoluce, ne volba. Volbou je náš výběr, který je ale taky ovlivněn tím vzadu, co my neovlivníme, a jakým způsobem tu lásku budeme provádět. Je to kombinace obojího a když dá někdo jen na přírodu, přitažlivost, může blbě dopadnout, protože evoluce není dobrá, jak píše m. r. Ta přitažlivost splní to, co splnit má, aby se dva dali dohromady. Dřív by měli potmoka, o něj se starali. Dnes je tam toho víc. Proto to krachuje, ale evoluci to nezajímá, ta dosáhla svého. Proto nastupuje rozum a vědomá volba, rozhodnutí, říkej tomu třeba rozum. Který koriguje zamilování, přitažlivost tam, kde to nemůže fungovat, nebo tomu vše nasvědčuje. To je to známé city vs rozum. Proto je to tak těžké se odmilovat, ty city ignorovat, protože evoluce si chce prosadit svou. Musí to ladit. City i rozum. U zvířat to takto funguje a nikomu to nepřijde divné. My jsme stejně jako zvířata živočichové, které mají navíc rozum. Což je obrovská výhoda. Dokáže city, evoluci podpořit nebo jít proti, když vše svědčí o tom, že si nabijeme držku. Člověk je emocionální a má rozum, ne rozumný s emocema. Proto je prvním přitažlivost, city, evoluce, až pak funguje rozum, který mnozí ignorují, protože evoluce to tak zařídíla, člověk by pak nemusel předávat dál své geny.
 Moudrá svině
18.02.2024 15:32:43
D6H1: Jak jsem psal, tohle samozřejmě vím. Ty to počítáš na pozadí a nevíš o tom. Žena dělá to stejné. Nikdo to běžně neřeší početně vědomě. Pokud to budeš ignorovat, špatně dopadneš.

Záleží, většina lidí je průměrná a není potřeba kvůli kompatibilitě moc dělat. Další věc je, že většina lidí není dostatečně vyzrálá na dlouhodobý vztah, takže spolu zůstanete jen chvíli. Další věc je, že evoluce nemusí být "hodná" a je jí úplně jedno, jestli máš vztah a jsi spokojený.
 modern research Muž36 Kategorie
18.02.2024 15:23:14
D6H1: Ano, absolutně. Kdybych měla napsat pravdu, úplně mi to vyrazilo dech.
 Loca Loca Žena98 Kategorie
18.02.2024 15:22:05
Loca Loca: Děkuji. Jsem rád, že to někdo cítí, vnímá stejně.
 D6H1
18.02.2024 15:14:25
18.02.2024 15:12:50

To je krásně napsáno!
 Loca Loca Žena98 Kategorie
18.02.2024 15:12:50
"Transakční vztah", to zní šíleně a chladně. Přece je to o tom milovat a být milován, že se vzájemně svěřujeme, pomáháme si, jsme jeden druhému oporou. Když upadneš, že tě zvedne, pomůže na nohy a když máš úraz, nemoc, stará se o tebe. Ve dvou je žití snazší. Nemusí být přece nutně ve všem kompatibilni. Od toho mohou být kamarádi, stejně vyhranění přátelé.

Jak dlouho musíš hledat svoje kompatibilní "já", abys ho našel? Bude na to vůbec stačit průměrná délka lidského života?
 D6H1
18.02.2024 15:02:24
D6H1: To je příroda. Vztah je normální transakční vztah. Pokud bys bez vztahu na tom byl lépe, nemělo by přece žádný smysl ho mít, ne? Nejde o to, abys to vše řešil na logické úrovni, jen tak to funguje a je jedno, co si tom myslíš.

Si představ, že by se s tebou chtěl někdo kamarádit, ale tobě by to nic nepřinášelo. Proč bys to pak dělal? Je to vždy stejné, jen romantické vztahy maji velkou emocionální část.
 modern research Muž36 Kategorie
18.02.2024 14:58:57
To je ale docela smutné, pokud si, jak zmiňuješ, musím udržet, ustát "zajímavost", aby mě jinak nenahradila lepším, zajímavějším modelem. To snad raději budu chovat a pečovat o 20 koček než o jednu ženu a na pokec a záliby si vystačím s kamarádkami.
 D6H1
18.02.2024 14:11:50
D6H1: Tohle jsou složité otázky. Sice tu často píšu, že plno věcí dává smysl, ale není to tak jednoduché. Jedna věc je logika, jiná realita. Proto tak rád diskutuju, protože je to násobně lepší než realita v určitém smyslu. Zase realita dokáže pěkně překvapit, takže každé má něco.

Máš tedy pravdu, že to není ideální start. Jenže žena s tebou bude, pokud budeš pro ni dostatečně zajímavý. A o tom to je. Nikdy nepočítej s nějakými sliby u ženy. Daleko jistější je, že budeš nabízet, co ona potřebuje a nebude se dívat jinde. To je role muže. Proto tady tak často můžeš vidět, že chlap byl sice hodný, ale nikoho nezajímal. Ty máš být zajímavý, ne hodný.

Jinak ne, já nikdy žádný vztah neměl, takže i proto o tom tak přemýšlím. Asi bych rád zkusilt jeden na celý život, ale neříkám, že bez toho to nepůjde. Jen se mi to líbí. Vztahy jsou moc složité na nějaké zachycení teorií.
 modern research Muž36 Kategorie
18.02.2024 14:02:20
Ještě poznámku. Ty by sis dokázal vážit ženy, která opustila svého muže pro jiného, více kompatibilního? A kde bereš tu jistotu, že to samé neudělá tobě, až někdy pozná "kompatibilnějšího"?

Když už s někým jsem a rozhodneme se a dáme si závazný slib, tak by to měl být závazek na celý život. Přestat hledat partnera/rku, maximálně mít kamarády, přátele a znát meze, kam až může přátelství sahat.

Na čem ztroskotal tvůj vztah, pokud jsi nějaký měl? Hledal jsi dál "někoho" lepšího? Nebo ona?
 D6H1
18.02.2024 13:12:05
Ano, můžu získat, ale taky ztratit bezva kamarádku, pokud to ona cítí jinak. Chytrých děvčat je dost a je fajn mít kromě manželky taky nějakou JENOM kamarádku.
Měj se :)
 D6H1
18.02.2024 13:03:50
D6H1: Logicky, pokud nevěděla, že jsi pro ni ten pravý (neznala tě) a začala vztah s něčím dočasným, tak není důvod, aby s ním zůstávala.

Vztahy se nezačínají nějak inteligentně. Prostě jste byli poblíž a zkusili to. Kompatibilita spíše mizerná. Takže zadanost je v podstatě nezajímavá, ale jde o ten level, který hledáš. Běžní lidé ani měnit nemusí, protože dostanou zase to stejné, jen se to bude jmenovat jinak. Když budeš hledat něco jako nejlepší lidi u nás, je to zase jiné.

V pohodě, chápu.
 modern research Muž36 Kategorie
18.02.2024 12:57:38
"A zadaná přece není problém."

Pro mě jo a za druhý, ona je celkově hodně chytrá s bleskovým zapalováním a nevím, jestli bych s ní udržel krok 24/7. Rozumíš, chvilky s ní bývají dost "vyčerpávající" a můj mozek už není z nejmladších. Potřebuje občas vysadit, nějaký ten relax.
 D6H1
18.02.2024 12:40:09
D6H1: Vidíš, tak to chápeš. Sexy holka je super, ale to nestačí.

Jinak tyhle autistický věci mě právě neberou. Proto je problém i u vědkyň. To je taková ta stará představa, že když má někdo jeden zájem a hodně toho ví, tak musí být chytrý. Inteligence nikdy není o znalostech, ale o tom, jak věci spojuješ a chápeš svět. Může to být úplná troska z hlediska ostatních lidí, ale přitom extrémně chytrá. Je to složité. Ale chápu, že lepší jeden zájem než nic. Je to lepší level.

A zadaná přece není problém. Pokud někdo potkal vola přede mnou, tak za to nemůže. Netušila, že existuje něco jako já. Skromně.
 modern research Muž36 Kategorie
18.02.2024 12:34:32
Zamilovanost a sexuální touha je pro mě jistá, určitá nezbytnost, ale něco ji musí předcházet, aktivovat, iniciovat.

Třeba u nás ve vývoji pracuje žena, která má koníčka v assembleru, ale ne ledasjakém, CISCový procesory ji nudí (ovšem bezvadně umí ASM pro 80X86 - občas si z nudy na starších kompech přeprogramovává SVGA řadiče :D), ale RISCový specialitky od Analog Devices, kde ty čipy umí i 2 ALU operace v jednom instrukčním taktu (současně). Občas spolu "špásujeme", kdo sestaví kratší a efektivnější program a připouštím, že bývá úspěšnější. Bohužel je zadaná.

Ale naštěstí stále existují i nezadané :D
 D6H1
18.02.2024 12:23:25
D6H1: Jako určitě, líbí se mi to. Jen mi většina lidí přijde právě úplně nudná. Není tedy důvod se s nimi vůbec bavit.

Spíše jsem právě přemýšlel, jestli by stačila zamilovat a sexuální touha. Ale pochybuju, že to přebije, že ten člověk je nudný. Většina lidí je úplně stejná.
 modern research Muž36 Kategorie
18.02.2024 12:20:01
Přesně, proto bych tu "speciální dědinku" opravil na zcela tuctovou, kterých jsou u nás mrtě. Jenomže mnoho lidí už se přestalo zdravit a povídajíc si už jenom virtuálně, tak se ani neznají. Píšeš si s někým, je ti sympatická a přitom může bydlet jenom pár bloků od tebe. Tak určitě to má taky něco do sebe, to napětí, adrenalin z neznámého...
 D6H1
18.02.2024 12:14:55
D6H1: Chápu, svůj k svému. A o tom to právě celé je.
 modern research Muž36 Kategorie
18.02.2024 12:12:44
Dokonce ani já sám nejsem tak přechytralej, abych vyhledával ta nejinteligentnější děvčata. Úplně stačí, když je tak z poloviny chytrá jako já. I tak převyšuje průměr.

Víš, nedělá to dobrotu, když žena muže svou inteligencí převyšuje. Omrzíš ji a začne vyhledávat chytřejší. V tom horším případě tajně, utajeně (na netu...), aby tě "neranila".
 D6H1
18.02.2024 12:06:27
D6H1: Chápu, zní to dobře. Potkávám chytré lidi tak jednou za pár let a ještě přes net. Takže ta speciální dědinka zní dobře.

Ono třeba zabijáky je právě lepší potkat přes net, než někde v lese v dědince.
 modern research Muž36 Kategorie
18.02.2024 12:02:50
Modeme, v naší dědině je dost svobodných, volných, dostupných a přitom vzdělaných, inteligentních a hezkých děvčat. Čili nepotřebuji sledovat dívčí tvář skrze kamery a plastové bedýnky. A krásných klidných romantických zákoutí s lavičkami kol kolem... to prostě ničím nenahradíš.

Internet beru jenom jako takové pokecání si, když se zrovinka nudím. Do větších "akcí" se zde nepouštím.
 D6H1
18.02.2024 11:49:27
D6H1: Je to tak, ale je to extérmně drahé na zdroje. Pokud nechceš plastový online call.
 modern research Muž36 Kategorie
18.02.2024 11:48:49
Thatslife: Máš někde na internetu k vidění svoji galerii?
 32AK
18.02.2024 11:43:49
01:55:00
02:10:15
02:20:37
...
03:36:34

Co to je? Nudíš se na noční?

"Jdu spát. Dobrou."
Copak, doktore, přivezli bouračku?

04:00:00
Operuješ nebo už pitváš?

Jinak k tématu, abych jenom nespamoval. Tak před 10 lety býval obsah diskuzních internetových textů ohledně inteligence, vzdělání, rozhledu autorů ještě "zhruba" vypovídající, ovšem dnes už to řada lidí "valí" skrz AI a CTRL+C/V - viz několik zdejších stálic počínaje Vítkem. Tehdy i nyní já raději, když protějšku vidím do tváře. Právě ta bezprostřednost, rychlost odpovědí, jak ji to zapaluje... to je něco, co z písemného projevu nezjistíš.
 D6H1
18.02.2024 11:40:09
Moudrá svině: Rozhodně souhlasím, že kvalita se moc necení. :D
 modern research Muž36 Kategorie
18.02.2024 11:05:04
Diky psani s jednim dotycnym jsem si o nem poupravila nazor , pze z fotek samotnych miprisel jako nekdo uplne jiny a to klamalo. Takze z textu se da poznat vic nez z fotek. Ale nikdy jsme si nepsali vyhraneny nazory, jakoze by doslo k argumentu, zadne ego tam nebylo, proto me zajjal, pze me se chlapi co si potrebuji nahonit ego u zenske opravdu prici, a hodne pomohlo ze jsme byli kazdy positivne smyslejici. Opet, chlap co do toho taha jeho detska traumata, mindraky, nenavist vuci nekomu, a dela si z potencialni pritelkyne psycholozku je neatraktivni.

Co se textu tyce tak ja v nem tady zas vidim casto metafory co se daji pouzit na vytvareni umeni. Hlavne na kolaze. Nekdo napise nejake souveti na pro me zajimavy tema, a ja si pod tim predstavim celou kolaz.
 Thatslife
18.02.2024 10:54:39
Každý člověk má také svůj "rukopis". Spisovatelé si ho dlouhá léta profilují, pak poznáš podle pár řádků, i když nevidíš indicie knížky Heminwaye, Remaerque atd..podobně jako na "první dobrou" odlišíš Ladu (vyjma jeho počátečního "secesního" období od Picassa (vyjma jeho počátečního období). A dále: inteligentní člověk dokáže hrát hloupého, naopak to však nejde. Poznáš tu i Zp lidi, pokud píší pod jiným nickem. Rukopis je cosi nitěrného, součást našich "já", něco jako otisk prstu.
 Kristýna 111
18.02.2024 10:49:23
Částečně máš pravdu a částečně ne. Jinak ano, vyjadřování Ti intelekt a nějaký přehled odhalí. Dana Havlová z Mensy pro jeden rozhovor kdysi řekla " Bude -li vedle sebe bydlet zedník a jaderný fyzik, možná se pozdraví, prohodí pár slov, ale rozumět si moc nebudou". Člověk spíše může kamuflovat svůj sociální status- je mnohem snažší i na půjčku si koupit třeba drahé auto nebo oblečení, ale IQ dlouhodobě moc obelhat nemůžeš, je mnohem více prokouknutelné a není to také o tom, že nabifluje všeobecnou enyklopedii, chytrý a hloupý člověk má naprosto odlišný vhled, přístup k řešení problémů atd..To po určité době poznáš . Ale také to nelze zobecnit jen a jen na psaní, jsou i poměrně dost chytří lidé, kteří nemají vůbec jazykový a cit a vyjadřovat své myšlenky jim také moc nejde, častější je to u techniků. Říká se myslí více ve "vzorech", a hloupí jistě nejsou.
 Kristýna 111
18.02.2024 03:36:34
Sorayaaa
No jo, to je taková divná věc. Že do lidí nevidíš a nevíš, co jsou zač. Je to zvláštní. Zeptej se mýho psa, jestli by ses se mnou cítila bezpečně. :-D Vím, jak to myslíš. I když nevím, proč by ses měla bát, když jsi chytrá. Fakt. Nepíšu to jen tak každýmu. Teď je otázka, jestli to, že to píšu, něco znamená. ;-D

modern
Bioložka to je, ne fyzička. Docela pěkná je! Úplně můj typ. Škoda, že žádnou podobnou neznám.

Jdu spát, dobrou noc.
 Moudrá svině
18.02.2024 03:17:02
Moudrá svině, takhle se bavím až ve fázi, kdy se s tím člověkem můžu cítit bezpečně, a do této fáze to v reálu málokdy dospěje. Jen jsem chtěla říct, že tady působím hodně "hlučně" a bojovně a v reálu je to přesně naopak, snažím se být neviditelná a interakce mě hodně vyčerpává. Myslím si, že je tady víc takových lidí.
 Sorayaaa
18.02.2024 03:09:05
A vtipná je taky. To ta fyzička ze Slovenska asi moc ne. Ale možná se neprojevuje vtipně v diskuzích a v soukromí je s ní velká švanda. A při orgasmu squirtuje. Nebo je to lesba. Ale vypadá chytře a zajímá ji vesmír a je to fyzička. Takových moc není. Ale mezi chlapama je taky jenom pár těch nej. Ty, já, možná ten verbal, a tím to hasne. Kvality je prostě málo.
 Moudrá svině
18.02.2024 03:05:39
Sorayaaa
S těma introvertama je to otázka. Tady chybí venkovní interakce "Dobrý den, jak se máte?" ve kterých by ti toho moc taky nenapsali.
Proč by ses nedohadovala? Jsi chytrá, co když máš pravdu? A když ne, můžeš se z toho, když tu pravdu někdo doakzuje, něco naučit. Nebo najít v tom dokazování díry. Pochybuj, rozporuj, ať se druhý snaží. Debila naštveš (to asi nechceš, chápu), chytrej za to ale bude rád. Ne každej se baví, aby vyhrál, chce se dobrat něčeho. Pamatuješ Sosariana? Buď Sosarianem a chtěj důkazy.

"I proto delší dobu přemýšlím, jestli vůbec má smysl hledat chytré ženy. "
Určitě jsou, ale ta nejchytřejší už je zadaná. Teď jde o to za koho. Možná ani neví, že chytrá je. Nebo to tuší a nechce si to připustit. To je mocinky smutné.
Asi jsou i další. Na Databázi knih chodí ta fyzička ze Slovenska, co je i autorkou knih.

"A funguje ti to?"
No jasně. Vždycky se najde pár, co to ocení a mají mě za bouráka. Kromě mě to je asi jeden člověk. Možná. Možná jeden a půl. Ale i to stačí!
 Moudrá svině
18.02.2024 02:52:41
Moudrá svině: Těžko říct, někoho to může bavit.

A funguje ti to? Občas přemýšlím, jestli tu někdo chápe, co vlastně píšu, a naivně si říkám, že určitě někdo jo, jen nereaguje. Ale spíše je to blbost. Jednou za pár let narazím na někoho, kdo to bere a líbí se mu to, ale vždy je to chlap. I proto delší dobu přemýšlím, jestli vůbec má smysl hledat chytré ženy. Možná to není jejich biologická přirozenost. By se tím dost věcí zjednodušilo. Otázkou je, co chceš dělat s člověkem, který nechápe ani zjednodušený humor.
 modern research Muž36 Kategorie
18.02.2024 02:46:36
Poznáš názory, způsob uvažování, to ano, ale může být dost velký rozdíl ve virtuálním projevu a v reálným, ze mě bys třeba musel naživo páčit každé slovo, kdybys mi důrazně oponoval, tak bych se jen pousmála řekla "tak to nevím" a dál už se nedohadovala. Takže něco poznáš a něco ne. Introverti budou působit dost jinak tady a "venku".
 Sorayaaa
18.02.2024 02:45:25
"Ale dlouhodobě je to zvláštní dělat."
Pro mě nepochopitelné a to by mě na tom asi sralo. Nedokázal bych to pochopit a dobrat se toho, proč to někdo dělá a jestli to fakt hraje, nebo ne. Dementa totiž yoshi hraje dost přesvědčivě a kdyby to byl troll, tak reaguje na všechny, ale on např. pana Castratora, velkou to osobnost Volné diskuze, raději ignoruje. Co je vůbec s Castratorem, neví někdo? Už se tam dost dlouho neukázal. Změnil svůj letitý avatar, změnil si oblíbené filmy a vypadl. Před tím vedl nějaké divné řeči. Jestli zas nešel sedět. Ten je taky záhadou. Podle některých troll, který nemá žádný život, ale pak na půl roku vypadne a není o něm slyšet. Zato anglanek je tam furt, hlupačisko jedno. kulyk už asi chcípnul, Segrestor taky (díky bohu), Peytl vstal z mrtvejch, fantassia furt čte bibli a dezolátí, Venkovan se na to taky vykašlal, Swansea furt chlastá a zapomněl jsem na někoho? Tamní Volná je taky dobrý panoptikum.

"Ale jelikož preferuju filtr, tak píšu tak, aby to pochopili moji lidé. "
Též pracuji jen s inteligentním publikem.
 Moudrá svině
18.02.2024 02:36:17
Moudrá svině: Určitě je to o čtenáři. Ale jelikož preferuju filtr, tak píšu tak, aby to pochopili moji lidé. Obvykle nikde nejsou a nebo nepíšou. U ostatních je to slabší a doktorka Gazzapo mi několikrát ukázala, jak to může pro některé vypadat. Nedávno mi psal i alien. Jako je to fajn, ale více to říká o nich, ale je zajímavé, že to v tom tak vidí.

Je tedy vždy důležité, pro koho píšeš. Když to má být pro lidi, musí to být jednoduchý. Když si chceš zašukat, musí to být hodně emotivní. Ženy nezajímá nějaká trapná logika.

Nechodím, nevím. Dementa jde vždy hrát, inteligenci nezahraješ, když ji nemáš. Ale dlouhodobě je to zvláštní dělat.
 modern research Muž36 Kategorie
18.02.2024 02:28:24
modern research
Mně se asi stalo, že mé komentáře, které měly melancholický podtón, byly psány, když jsem byl smutný, byly hodnoceny jako komentáře psané v naštvání, vzteku. Vůbec by mě nenapadlo, že by to tak někdo mohl hodnotit. Ne že bych neuměl psát nasrané komentáře, ale nenapsal bych je některým lidem. Jiným naopak velmi rád. :D
Někdy něco píše tak bizarního a blbého, že to beru jako vtip, ale pisatel to myslí naprosto vážně. V tomhle je to dost složité a spíš záleží na tom, co je zač čtenář, ne až tak to, jak to myslí pisatel.

Co třeba Yoshitsune na čsfd? Ten hraje dementa velmi dobře, pokud to aspoň polodement fakt není a pak to až tak hrát nemusí. Tenhle zj.b je mi trošku záhadou. Kdo by to mohl z těch ostatních být.
 Moudrá svině
18.02.2024 02:20:37
Moudrá svině: Záleží, skoro vše z toho poznáš. Dá se chvíli hrát, ale obvykle to nedává smysl moc dlouho. A ono hrát dementa není zase tak moc cool.

Text je obecně zajímavý a zvlášť, když tě ostatní neznají. Co si můžeš dovolit a co ne. Ale čím blíže ti čtenář je, tím lepší to bude. Je to zase svůj k svému.
 modern research Muž36 Kategorie
18.02.2024 02:13:45
modern research
1230431 je o tobě.
Smajlík  Moudrá svině
18.02.2024 02:10:15
modern research
Mluvení je ovlivněné mnoha faktory. Psaní jen tím, co napsat chceš a jak si na tom dáš záležet. Když ti na vejšce při semináři nahodí téma, o kterém se má mluvit, bude to vypadat jinak než setkání na ulici, kde někdo hodí do placu počasí. Nebo se zeptá, co je novýho a dotazovaný na to řekne, že nic. To pak může být vyhodnocen jako debil, arogantní kretén, neobratný socfobik nebo já nevím co všechno ještě. Přitom na Zpovědnici to může být téměř dokonalá bytost. Ne že bych psal z vlastní zkušenosti.
Taky tam nepoznáš ironii, narážky v legraci a tak. Ty emoce jsou tam sice taky, ale zase můžou být hodnocené jinak. A znáš to, někteří lidé, říkejme jim třeba svině, si hrají na dobráky. Ty je dřív nebo později odhalíš, já taky, Thatslife též, ale ne každý je na naší úrovni.
Ale už to, co jsi napsal, ukazuje, že máš pod čepicí. Kolik lidí sem napíše nějaká ho.na, to jsem zvědav.

Mě to napadlo v souvislosti s tím, že mně jen pár lidí přijde na výši. Jako fakt na výši. Tak jsem přemýšlel nad tím, jestli to není tím, že znám jejich texty a jestli bych náhodou nehodnotil podobně víc lidí, kdybych je mohl číst. To bych ale hodnotil i některé další z lidí z internetu, a to nehodnotím. Takže samotné psaní není zárukou toho, že člověk bude na mě působit na výši. Někdy je naopak lepší, když nic nikam nepíšou, protože někdo, kdo má potenciál být aspoň průměrným, se psaním odsoudí do role idiota.
 Moudrá svině
18.02.2024 01:57:53
Je tam samozřejmě všechno. Je tam inteligence, je tam povaha a aktuální problémy. U mluvení je to stejné. Blbé, když to vidíš a nechceš ty lidi pak znát. Se pak trochu špatně seznamuje, když lidi odhadneš asi tak do minuty.
 modern research Muž36 Kategorie



Přidání rozhřešení Starší zpověďNovější zpověďHlavní stránka
TVÁ PŘEZDÍVKA:

OPIŠ BEZPEČNOSTNÍ KOD:
Captcha

Tento inzerat koupíte on-line od 100 Kč.
Přidej inzerát on-line od 100 Kč
TEXT ROZHŘEŠENÍ:

PŘILOŽ SMAILÍKA:
Smail Palec nahoru Smail Hrozící Smail Drží palec Smail Není to důležité Smail Dostaneš do huby Smail Smutný Smail Cože?? Smail Safra Smail Pusinka
jupííí tak bacha držím palec to je fuk tumáááš ach jo no nééé ?! safra mmmuc
(žádný )


Změňte svoje cookies preference

Nejlepší chorálová skupina světa... GREGORIAN 2020 ...20th ANNIVERSARY WORLD TOUR.

REKLAMA
Copyright 2003 www.zpovednice.cz + www.spovednica.sk