Cookie Consent by Free Privacy Policy website
Navigační lišta REGISTRACENavigační lišta TABLONavigační lišta STATISTIKANavigační lišta SOUTĚŽENavigační lišta POMOZTENavigační lišta REKLAMANavigační lišta KONTAKTNavigační lišta
Navigační lišta
Horní lišta bez menu
Logo Zpovědnice
Online zpověď Návštěvní kniha Nová zpověď Časté dotazy
Dolní lišta Dolní lišta Dolní lišta
Nabídka voleb Dolní lišta voleb
Diskuze č.1230397, vloženo 17.02.2024 09:21:00 Starší zpověďNovější zpověďHlavní stránka
Avdijivka dobyta
Rusové pomocí polních lopatek, s kradenými pračkami na zádech, dobyli Avdijivku. Z ní Ukrajinci ostřelovali Doněck a klíčový železniční uzel Jasynuvata.

Zajímavý je způsob, jak se to Rusům povedlo. Využili starou šachtu, čímž obešli a překvapili nepřítele.

To se vcelku jistě zapíše do učebnic vojenství.

 Sen3ca Muž  VYMAZAT

Zaslaná rozhřešení Starší zpověďNovější zpověďHlavní stránka
Chceš dnes udělat dobrý skutek ? Pomoz výše uvedenému hříšníkovi tím, že mu dáš nějaké rozhřešení! Můžeš mu ho poslat na e-mailovou adresu, kterou uvedl u zpovědi, nebo napsat veřejně vyplněním formuláře na konci této stránky. A jestliže nechceš, aby pod tvou přezdívkou mohl vystupovat ještě někdo jiný, zaregistruj si ji ZDE !
 
19.02.2024 08:52:32
Rusove pouzili stary filmovy trik a ty se tesis, jenze ve filmu to bezne pokracuje a nastava zvrat, ktery ty chytre ignorujes, bo se ti nehodi :-D

Sice Seagala maji rusove (kolaboruje) a ted ma vysetrovat smrt navalneho (preji si to nasi desolati), ale porad zapominate na mnohem vetsi esa!

Boj z blizka s tramkem 8x8cm neni ten ocekavany game changer :-D

Chuck N. vas pozorne sledoval a pak zautocil! Informace se k vam jeste nadostala, bo to udelal velmi mazane, v budoucnosti :-D Zatim nam to tady jen v naznacich probublava v toaletach.
 Mr D
18.02.2024 15:51:36
*Vykuk*: Tím, že utíkají lidi ze Západu chceš říct co? Že je v pořádku zůstávat tam, kde tě může zabít Ruská raketa?
Mimochodem angažuju se v pomoci Ukrajinským uprchlíkům a na uprchlíka ze západní části jsem snad ještě nenarazil. Odkud čerpáš infromace, že převážná část uprchlíků je ze západní části?
 MS-fanousek Muž50 Kategorie
17.02.2024 20:56:04
Vykuk, jo, jsme myslím v pohodě, my máme třaskavé debaty na jiná témata :). Ale ty jako muž si máš zachovat chladnou hlavu, dnes jsi to udělal, takže respekt.
 Soraya Žena85 Kategorie
17.02.2024 20:51:02
Sven: Prave preto uz trubim na ustup, aby som tomu predisiel. D
 *Vykuk* Muž62 Kategorie
17.02.2024 20:48:14
Soraya: Ja uz koncim s diskusiou na tuto temu. Ale som Ti vdacny za to, ze aj napriek znacne rozdielnym stanoviskam, sme my dvaja dokazali konstruktivne diskutovat. Tam, kde je vola, tam sa daju prekonat aj rozpory.
Dufam teda ze ten nas "antagonizmus" navzdy pomine. D
 *Vykuk* Muž62 Kategorie
17.02.2024 20:44:18
Vykuk: To verim, kaiten uz plno lidi s podobnymi nazory vypudil. Tak fajn, ze tu jeste nekdo trochu noramalni je, mas dobry argumenty.
 jesterka
17.02.2024 20:42:45
Ale ne, Vykuku, jen piš, kdyžtak si jen projdeš Senecou dole:

1. popírání/šok - nic špatného nepíšu, co se děje?!
2. hněv/agrese - ty cenzurovací hajzle!
3. smlouvání - můžeš mi teda napsat, co je špatně?
4. deprese - cenzura, všechno mi mažou, ach jo, marné.
5. smíření - marné, co se dá dělat...
 Sven
17.02.2024 20:38:52
Vykuk, to vím přesně, dcera s jednou z nich seděla, učila se kvůli ní doma ruské slovíčka, aby ji mohla pomáhat, obě byly z Donbasu. Já se k tomu co se zrovna tam dělo nechci moc vyjadřovat, protože to fakt nevím a ani po přečtení různých zdrojů to úplně jednoznačně nevypadá.
 Soraya Žena85 Kategorie
17.02.2024 20:35:39
jesterka: Uz stejne koncim, lebo nervozny admin uz skripe zubama. Moje nazory sa sem moc nehodia.
 *Vykuk* Muž62 Kategorie
17.02.2024 20:28:59
Vykuku ty jedes :D
Smajlík  jesterka
17.02.2024 20:26:53
Alda: Zbytecne provokujes, aj ked vobec nepoznas situaciu na Slovensku.

Mal som Ta za mudru zenu, ale s tym radikalizmom si ma moc sklamala...
Smajlík  *Vykuk* Muž62 Kategorie
17.02.2024 20:23:54
Soraya: Odkial utekali? Prevazna cast "utecencov", je totiz z oblasti, kde ruskeho vojaka, este ani len nevideli. Teda hlavne zo zapadu Ukrajiny.
Vacsina len vyuzila prilezitost, ako sa dostat na zapad.
 *Vykuk* Muž62 Kategorie
17.02.2024 20:21:03
Vykuk: přesně tak, okresy s Maďarskou většinou okamžitě odtrhnout a připojit k Uherské říši. A tam, kde jsou Maďaři v menšině, Košice, Bratislava a vlastně celý zbytek Slovenska, tam musí čekat na osvobození.

Myslíš, že je osvobodí jen Maďaři nebo to udělají za Maďary Rusové?
 Alda
17.02.2024 20:11:21
To je ale samozvaná Ruska akce, kterou mezinárodní společenství neuznalo a bylo tam nějaké pochybné referendum. Lidi z tama utíkali, dcera měla minulý rok ve třídě dvě holčičky právě z té oblasti, už jsem tu o tom psala víckrat. Pak mi tedy vysvětli, proč tam Rusko válčí dál? Důvod je strach o ztrátu vlivu, to že šel osvobozovat svoje lidi mu nevěřím.
 Soraya Žena85 Kategorie
17.02.2024 20:11:01
Máš pravdu, ty vlny těžké techniky a masa, které Ukrajinci zpočátku velice úspěšně proti šílenému přečíslení likvidovali mj. dronama, to by mohlo vcelku jistě jít do učebnic, pravda, to bylo místy až neskutečné....
 Sven
17.02.2024 20:01:27
Sorayaaa: Jak to ze sa nepridali? Tam, kde Rusove mali vacsinu, tam sa odtrhli od Ukrajiny, vid Donbas, Luhansk. Krym a pod.
Samozrejme, ze tam, kde su Rusi v mensine, tam su prenasledovani a preto musia len cakat na oslobodenie.
 *Vykuk* Muž62 Kategorie
17.02.2024 19:01:39
Vzdycky nekdo zdrha, i Ukrajinci zdrahaji a nechteji bojovat.

Podvodem je nikam nevtahl a co vim, i na Ukrajine si sami zvolili prorusky orientovaneho prezidenta, ktery byl svrzen, prestoze byl demokraticky zvoleny. Asi k Rusku tak negativni postoj nemeli..
Smajlík  jesterka
17.02.2024 18:54:15
"Ak k tomu priratame tie vyhrazky, faklove sprevody a znaky SS, tak Rusi uz MUSELI KONAT..."

Tak mi vysvětli, proč se etničtí Rusové k těm "konajícím" Rusům nepřidali a místo toho zdrhali kam se dalo a bojovali s nimi?

A hlavně, a to je podstatný, Putin tohle ve svém prvním projevu, který živě přenášely média, vůbec jako důvod neuvedl pokud si to dobře pamatuju. Putinovi někdy šlo o vlastní lidi? Vždyť i do té války s Ukrajinou je vtáhl podvodem, úplně mladým nevycvičeným klukům řekl, že jedou na cvičení k hranicím. Ruským vládcům nikdy o vlastní lidi nešlo, v žádné válce, ne nadarmo vzniklo "nas mnogo".
 Sorayaaa
17.02.2024 18:39:06
Sorayo, opakujes ty same narativy porad dokola, nema to smysl ti neco vysvetlovat.

Nikdo pro valku nema duvod a proto se valci vsude po svete, co... Asi ignorujes, co se tam od 2014 delo. A kdyz muze do veci Ukrajiny kecat Zapad, proc by Rusko nemohlo. Zapad Ukrajinu jen sproste vyuziva.

Zapad je cokoliv, ale civilizovany urcite ne. Mel by si umyt ruce, ma je od krve az po lokty... V soucasnosti jde za nim odpovednost i za mrtve civilisty v Gaze a na Zapadnim brehu, Izraeli dokonce dodava zbrane. Ale to uz je civilizivanemu svetu u p*dele, co?

Ukrajina pro vstup do EU ani NATO nesplnuje podminky, rezim a praktiky jsou tam jak v Rusku.
O tom, co Ukrajinci chteji, bych pomlcela, kdyz byl svrzen i demokraticky zvoleny prezident a nastrcena tam byla prozapadni loutka.
Pro Ukrajinu jsme dobri spis jako dojna k*ava.

Ovsem dle toho, jak se Zapad chova, mame na vyostrene sitauci velky podil a stale situaci eskalujeme. A to jen protoze dupeme nozickama a kricime, ze Ukrajina musi do NATO a EU a Rusko je nejzlejsi a pak se divime, ze Rusko nas ma za nepratele.
Smajlík  jesterka
17.02.2024 18:33:04
Pokud mě paměť nemýlí, ještě nikdy v životě jsem nepoužil slovo "Dezolát". Ale když čtu příspěvky některých uživatelů, dochází mi, jak nesmírně přiléhavý je to výraz
 kaiten Muž58 Kategorie
17.02.2024 18:20:10
"A Zapad ma na te vyostrene situaci take medvedi podil. I pred napadenim se na Ukrajine mluvilo o tom, ze Rusku vadi pripadny vstup Ukrajiny do NATO a ze by to mohlo vest k napadeni."

Jestli ti to nedochází, tak Rusko nemá co kecat Ukrajině do toho, jestli bude v NATO, nebo ne a vůbec to není důvod do té země vrhnout a začít tam válku. A přestaň pořád argumentovat tím, že jinde taky bijí černochy.

To že se civilizovaný svět a západ postavil za Ukrajinu je principiální věc, to není o tom, že bychom měli nějak buhvíjak blízko k mentalitě Ukrajinců. Oni by se museli taky v lecčems přizpůsobit a ledacos změnit, než by vůbec byli přijati do NATO a EU. To že je v tom západ podpořil je v pořádku. Mladá generace na Ukrajině měla převážně jasno kam chce směřovat. Ostatně i plno Rusů uteklo během války z Ruska a plno je jich znechucených, jenže ta převaha těch blbějších je vždycky větší, to už je holt gausova křivka a ti tam vzývají tatíčka Putina. Ti další mají strach, proto jsou zticha.
 Sorayaaa
17.02.2024 18:02:22
Vykuk: a Vy jste na Slovensku neokleštili práva Maďarů a neudělali jste z nich občany 2.kategorie? Ty si vždycky vybereš nějakou koninu a uděláš z toho případ. K jádru věci. Rusové útočí, zavraždili přes 400 tis Ukrajinců. Vše ostatní jsou blbé kecy. Jestli to vidíš jinak, v tom případě mají Maďaři právo denacifikovat Slovensko a ochránit Maďarskou menšinu, totožný případ. ???
 Alda
17.02.2024 17:29:07
Sorayaaa: Pri deleni ZSSR, sa cca 10 milionov Rusov odrazu ocitlo na Ukrajine, co je cca 1/4 populacie.
Udajne tam bol plebiscit a ti Rusi potvrdili ochotu zit na Ukrajine.
Prve roky si tam nazivali vsetci spokojne.

Lenze nastal prevrat v roku 2014 a nova vlada odrazu zacala Rusom okliestovat vsetky ich prava a spravila ich LEN obcanmi druhej kategorie. 10 milionov (pod)ludi, chapes to?! To teda nemohlo dobre skoncit!
A ani neskoncilo...
Ak k tomu priratame tie vyhrazky, faklove sprevody a znaky SS, tak Rusi uz MUSELI KONAT...
 *Vykuk* Muž62 Kategorie
17.02.2024 17:11:51
Soraya: Kdyz uz, srovnavej dve valcici zeme - Rusko a Ukrajinu. A na Ukrajine se tohle deje taky. Proto nechapu, proc z Ukrajiny delat nekoho, kdo je nam blizsi, kdyz to tam funguje jako v Rusku. Zkus na Uktajine kritizovat Zelenskeho a jeho rezim.

Valka je uz od 2014. A Zapad ma na te vyostrene situaci take medvedi podil. I pred napadenim se na Ukrajine mluvilo o tom, ze Rusku vadi pripadny vstup Ukrajiny do NATO a ze by to mohlo vest k napadeni.

"Ty už fakt zrácíš soudnost, psát takový kraviny"

To si o tobe rikam uz delsi dobu.

A ano, rada politiku potvrdila, ze mir na stole byl, ale Zapad Ukrajine radil, at na to nepristupuje.
 jesterka
17.02.2024 17:07:56
"Mir byl na stole..."

Žádnej mír na stole nebyl! Rusáci tenkrát nabídli Ukrajině mír za to, že jim nechá svoje území, to není žádná dohoda ani nabídka míru. Fakt to nemáš v hlavě v pořádku. A já taky ne, protože na tohle by nikdo rozumnej už nereagoval.
 Sorayaaa
17.02.2024 17:03:17
Ještěrko, kolik lidí v Rusku je stihaných a zavřených za nesouhlas s režimem a kolik v ČR za šíření lží a dezinformací?

Rusko je ve válce, kterou začalo, fakt tam nevidíš rozdíl?

Ty už fakt zrácíš soudnost, psát takový kraviny.
 Sorayaaa
17.02.2024 16:15:31
Vykuk: Taky to nechapu, ze radsi nejsou zticha.. Navic tohle je i o soucasnosti, rada Ukrajincu banderovce stale otevrene obdivuje, to je na tom to sileny.

Nebo treba Azov jeste pred par lety chteli dat nekteri politici v USA na seznam teroristickych organizaci.. Dneska hrdinove, to nevymyslis :D
 jesterka
17.02.2024 16:07:08
jesterka: Ciste banderovska divizia, teda Division SS Galizien vtrhla i na Slovensko, potlacat nase Slovenske Narodne Povstanie.

A potom nas este budu absolutni neznalci dejin obvinovat "z podpory nacizmu", ze?...
 *Vykuk* Muž62 Kategorie
17.02.2024 15:58:37
Vykuk: Ja videla film Volyn, bylo tam praktiky co realne delali a prej skutecnost byla jeste horsi. Sedela jsem u toho uplne zmrazena a nechapala.

I tam byla scena, kdy se ta holka ze strachu pred banderovci sla ukryt mezi nacisty.

Nechapu, jak nekdo muze moralizovat a mlit neco o minulosti, kdyz Ukrajinci obdivuji tohle.
Smajlík  jesterka
17.02.2024 15:49:39
jesterka: Videl som v tv mnoho historickych dokumentov z valky.

Spominam si ako byvali nemecki vojaci vypovedali, ze boli doslova az sokovani, nad brutalitou banderovcov. Kym nemecki vojaci to robili len z rozkazu, tak naopak alkoholom potuzeni banderovci to robili doslova s nadsenim.

Preto je smutne, ze sucasni Ukrajinci ani len netusia, co stvarali ich predkovia.
 *Vykuk* Muž62 Kategorie
17.02.2024 15:46:06
Matouch: ?? Tak mne jen prijde vtipny, jak Ukrajinci trvaji jedine na tom, ze chteji bojovat a obnovit hranice z 1991, ale uz nerikaji, jak to chteji udelat :D Mir byl na stole, Zapad Ukrajine radil, at na to nepristupuje, tak tady to mate :D Chteli jste valku? Tak mate co jste chteli..
Smajlík  jesterka
17.02.2024 15:40:08
Soraya: Ani v Rusku nezavrou kazdeho kritika rezimu, tak nelzi.
Pouze rikam, ze na Zapade nemam pocit, ze bych tu nahlas mohla rikat sve nazory, aniz bych se bala o misto v praci mebo ze budu stihana, nebo ze me nekdo onalepkuje za dezolata a dezinformatora.

Ve valce je i Rusko a neumim si predstavit, ze by tam proslo adorovani Ukrajiny.

Kazdopadne vezneni nepohodlnych a jejich zabijeni je nemyslitelne (udajne), presto na to v pripade Ukrajiny nikdo neupozornuje - proc?

Co jsem zahlidla zminku o Banderovi - ten byl sporna postava asi jako Putin. Proti tomu, co pachali banderovci, vypadali i nacisti mirumilovne. A dnes jsou oslavovani...
Smajlík  jesterka
17.02.2024 15:39:32
Historie CS býval dobrý pořad. Poláci jsou totiž geneticky dost podobní Rusům :-)
 Alda
17.02.2024 15:23:15
Spominam si na isty porad "Historie cs", kde kde jeden historik vyhlasil: "Jediny sused byvalej CSR, ktory si nerobil naroky na uzemia CSR, bolo Rumunsko"...
Dalej sa tam spomenulo aj to, ze: Polsko si presadzovalo svoje naroky voci CSR, este ovela agresivnejsim tonom, nez Nemecko a absolutne sa s Polskom nedalo o nicom dohodnut"...

Historia je ako puzzle, lebo ziadny historik vam nikdy neukaze poskladanu celu skladacku. Aj preto je medzi nami tolko dohadov.
 *Vykuk* Muž62 Kategorie
17.02.2024 15:16:11
Vykuk:
Takže tvoje paměť moc neslouží, tohle nebylo ani rok staré. Tak jak si můžeš na něčem trvat, kdoví, kdy jsi tu historii studoval.
Smajlík  Ad Meliora Muž23 Kategorie
17.02.2024 15:09:59
Ad Meliora: Dakujem, za osviezenie pamati. Ano, uz si spominam. D

Nemam k tomu co dodat, okrem toho, ze trvam na tom, co som uz minule napisal.
Smajlík  *Vykuk* Muž62 Kategorie
17.02.2024 15:03:24
Vykuk:
Až na to že vůbec:
https://zpovednice.cz/detail.php?statusik=1215971

Naštěstí mně paměť slouží, takže jsem si pamatoval, kdo tu zpověď napsal a pak v profilu najít tu zpověď už bylo otázka pár sekund.
Smajlík  Ad Meliora Muž23 Kategorie
17.02.2024 14:59:33
Ad Meliora: Si len popleta.
Smajlík  *Vykuk* Muž62 Kategorie
17.02.2024 14:58:22
Sorayaaa: Wikipedia o tom pise v podstate len dost okrajovo a nikde neuvadza tie najdolezitejsie fakty.

Zaroven nepotvrdzuje, ale ani nevylucuje tie fakty, ktore som ja uviedol.
Nabuduce prosim viacej k veci. D
 *Vykuk* Muž62 Kategorie
17.02.2024 14:47:35
Vykuk:
Tak to moc dobrou paměť teda nemáš a ani o tom nevíš, slovo Škoda jsi sice nepoužil, jen jsi psal o bombardování Plzně a fabrice.
Smajlík  Ad Meliora Muž23 Kategorie
17.02.2024 14:44:55
"Slovenská republika vznikla v důsledku německé agrese vůči Československu a přes svou formální samostatnost patřila po celou dobu své existence mezi satelity podléhající Třetí říši.[3][1] Samostatnost na Druhé republice vyhlásil slovenský sněm 14. března 1939. Jako spojenec nacistického Německa se Slovenská republika zúčastnila druhé světové války na straně Osy.[4] Ve zdejším totalitním politickém systému hrála vůdčí roli Hlinkova slovenská ľudová strana, která ovládala slovenskou společnost i díky svým monopolním organizacím, kterými byla Hlinkova garda či Hlinkova mládež.[5] Ľudácký režim se během války zkompromitoval perzekucí židovského obyvatelstva, která vyvrcholila zapojením se Slovenské republiky do tzv. konečného řešení židovské otázky prostřednictvím vyvezení většiny slovenských Židů do nacistických koncentračních a vyhlazovacích táborů.[6]

V souvislosti s vojenskou porážkou nacistického Německa bylo rozhodnuto i o zániku Slovenské republiky. Ta fakticky zanikla poté, co bylo 3. května 1945 celé její území dobyto vojsky Sovětského svazu a jejich spojenců. Slovenská vláda, která uprchla do rakouského exilu, pak definitivně kapitulovala 8. května.[7] Podle teorie právní kontinuity Československé republiky, prosazované Edvardem Benešem, Slovenský stát neexistoval a po skončení druhé světové války Československá republika obnovila svrchovanost na území Slovenska.[8]"

Wiki
 Sorayaaa
17.02.2024 14:40:03
Vykuk, chápu, že bráníš svoji zemi, ale souhlasit s tím co píšeš nebudu. Budu doufat, že nečerpáš že školních vědomostí, komunisti lhali o tom co se dělo.

Ofinka, já bych nikomu facku dát nemohla, měřím 155 i s podpatkama, musím to zvládnout verbalně :).
 Sorayaaa
17.02.2024 14:32:06
Ad Meliora: Nepamatam, si, ze by som tu ja niekedy pisal o bombardovani Skodovych zavodov. A to mi zatial pamat este sluzi.
Smajlík  *Vykuk* Muž62 Kategorie
17.02.2024 14:24:48
Vykuk:
Nevím, proč mi furt adresuješ něco o té kořisti. To, že Rusové jako vítězové budou slavit, tak to je jasné, i menší vítězství a kořist je lepší než nic. Ale já jsem to směřoval k nerusům, tam už mi to moc jasné není.

A to tvoje úplně nestranný mi teda moc nepřijde, když se podívám jak tady popisuješ minulost v případě Ukrajiny a Česka, ale zároveň ten popis u Slovenska se snažíš teda víc omlouvat a zlehčovat. On už stačil jednou ten tvůj výklad o bombardování závodů Škody v roce 1945.
Smajlík  Ad Meliora Muž23 Kategorie
17.02.2024 14:16:39
Alda: Teba mam zvlast rad, lebo kedysi som tu pisal pod nickom "Olda" a zrazu som vtedy zaregistroval aj Tvoj napadne podobny nick. D
 *Vykuk* Muž62 Kategorie
17.02.2024 14:12:48
Alda: Ktosi mudry raz napisal: "Z polopravdy, byva prave ta najvacsia loz"...

Ano, vidiet, ze nepoznas celu historicku pravdu a nechala si teda sa lahko ovplyvnit roznymi demagogmi.
Smajlík  *Vykuk* Muž62 Kategorie
17.02.2024 14:08:51
Sorayaaa: Ja pisem len historicke fakty a viem, ze u Vas aj v Protektorate to prebiehalo v podstate takmer rovnako. Pretoze vsetko sa to dialo v rezii Berlina.
Nie ja vobec nechcem ist do konfrontacie s Tebou a nerozpisujem detailne celu historiu, lebo neskoncime ani do zajtra.
Deportacie Zidov boli rovnake v Cechach, aj na Slovensku, v oboch pripadoch boli na prikaz Berlina.

Na zaver perlicka: Vecer po atentate na Heydricha, bolo plne Vaclavske namestie nahnevanych "Cechov", ktori burlivo protestovali proti atentatu a preklinali Londyn...
 *Vykuk* Muž62 Kategorie
17.02.2024 14:04:13
Vykuk: trochu dost jsi to popletl, vraždy civilistů, vysídlování a jiné neplechy Slovákům Hitler nenařídil. A nacismus se na Slovensku nevzal až v den vyhlášení Slovenského štátu. Popíraš temnou stranu Slovenska.
 Alda
17.02.2024 14:03:32
Sorayaaa

Moc ti děkuji za ten přístup. Neměla bys problém ty lidi tu zfackovat, aby se probrali. Je opravdu zvláštní, jak u některých jedna mířená facka udělá více, než tisíce slov. Už jsem to také pochopil.
 ofinka
17.02.2024 13:57:09
Vykuk,

"Dalsim paradoxom je, Hitler dorazil 15.3.1939, na Prazsky hrad este skor, nez sa stihol Emil Hacha vratit z Berlina. Hitler jel slavnostne z Ceskej Lipy v otvorenom voze a celou cestou ho vitali nadsene davy "Cechoslovakov"..."

Zdroj.

Jinak jsi si to hodně přikrášlil. Já jsem četla výpovědi přeživších slovenských Židů, kteří popisovali co jim dělali Slováci, sousedi, jak šli Slováci doslova jako hyeny po jejich majetcích a celý proces urychlovali víc než bylo nutné.

Maďaři se snažili tu situaci tenkrát brzdit, nechtěli svoje lidi vydat, Slováci šli hned a s nadšením a vidinou bytů a domů, majetku, který si rozdělí, nemalou část těch majetků tedy museli naložit do vlaků a posílat Hitlerovi, ale první se rabovalo. Že byli Slováci velmi rychlí kolaboranti se ví, a i když je to nepříjemné, tak to z té historie nezmizí, nebyli jediní kdo byl pod tlakem.
 Sorayaaa
17.02.2024 13:37:42
Druhym paradoxom, je ze Hitler si zaroven do Berlina povolal aj Emila Hachu, prezidenta CSR, kde mu necakane tiez oznamil svoje druhe ultimatum.

Dalsim paradoxom je, Hitler dorazil 15.3.1939, na Prazsky hrad este skor, nez sa stihol Emil Hacha vratit z Berlina. Hitler jel slavnostne z Ceskej Lipy v otvorenom voze a celou cestou ho vitali nadsene davy "Cechoslovakov"...

Noze bratia a sestry, obzrite sa trosku aj do svojej vlastnej historie... D
Smajlík  *Vykuk* Muž62 Kategorie
17.02.2024 13:36:05
Ještěrka: no jo, hehe to je kopec srandy. Jak bys asi vypadala ty, kdyby ses bránila a nešlo ti to :DD
 matouch off
17.02.2024 13:22:33
Alda, Sorayaaa: NE, nedotkli ste sa ma. Ja totiz POZNAM minulost a venujem sa historii uz dlhe desatrocia...
Naopak som velmi sklamany, ako vacsina ludi ma obrovske medzery v historii.
Takze k udalostiam spred 14. 3. 1939: Hitler mal v plane rozdelit Slovensko, medzi Madarsko a Polsko a ich vojska sa uz sustredovali na hraniciach, az dostanu povel na utok. Lenze nemecka mensina na Slovensku, nechcela zit pod Madarskou nadvladou a zvolavala v Bratislave protestne zhromazdenia a pisala protestne listy priamo Hitlerovi.
Napokon teda Hitler zmenil plany a povolal si nic netusiaceho Jozefa Tisu do Berlina, kde mu predlozil ULTIMATUM i vzniku Slovenskeho statu do 24 hodin!... Inak povoli Madarom a Poliakom obsadit cele Slovensko.
Napokon teda narychlo zvolana SNR, aj odsuhlasila vznik Slovenskeho statu...

Akorat, Slovaci maju na tom ten NAJMENSI podiel, pretoze nam to tak bolo VNUTENE. Podobne, ako aj Vam Protektorat.
Smajlík  *Vykuk* Muž62 Kategorie
17.02.2024 12:59:56
Sorayaaa: :-) Je třeba vzít okolnosti a současný stav. Pokud někomu s nacistickou minulostí vadí nacistická minulost druhého, nemám problém mu to připomenout. Jak už jsem v minulosti psal, nacismus na UA byla obrana před Stalinem. Ano, je to jejich temná stránka, ale jsme v 2024.
 Alda
17.02.2024 12:46:08
Nechtěla jsem se Vykuka úplně dotknout, ale taky mě hned napadlo Slovensko a jeho prakticky okamžitá kolaborace s nacisty a s Hitlerem, Tiso, ti vyloženě aktivně a bez zábran zabavovali židům majetky a posílali je do koncentračních táborů. Když jsem poprvé tuhle historii četla, tak jsem byla docela zděšena.
 Sorayaaa
17.02.2024 12:45:43
To je dezinformace. Už 2 roky naše média uvádějí, že ukrajinská armáda vítězí na všech frontách a niří ruskou techniku ve velké.
 taktovidimja
17.02.2024 12:32:22
*Vykuk*: a ty poznáš svoji skutečnou historii? Slovenský štát? Hlinkova mládež, Hlinkova garda? Víš co jste dělali Čechům? Nevšiml jsem si, že by Slovákům nějak vadila jejich nacistická minulost.
 Alda
17.02.2024 12:31:50
Vykuk, Bandera byl samozřejmě hodně sporná postava, třeba v jiném tématu by se daly rozebrat jeho motivy, ale já bych tady zůstala v současnosti.
 Sorayaaa
17.02.2024 12:15:52
Sorayaaa: Je to uz davno, este pred vojnou, ked som v praci pri istej prilezitosti spomenul, historicke fakty, ze v ramci etnickych cistiek, ze to banderovci zabili na Ukrajine cez WW2, asi pol miliona Zidov a cca 100 tisic Poliakov, Tak ma Ukrajinci chceli za to zmlatit.
Proste oni o tom vobec nevedeli. Nepoznaju svoju skutocnu historiu a veria len sucasnej hlasitej nacionalnej propagande.
Stepan Bandera je teda pre nich nieco, ako poloboh, mozno aj nieco viac.
 *Vykuk* Muž62 Kategorie
17.02.2024 12:02:59
Ještěrka,

"Soraya: Zkus na Ukrajine fandit Rusku a uvidis. Pak vypisujte, jaka je na Ukrajine demokracie. Fakt jste nekteri uplne mimo."

Ještěrka, a nepřipadá ti, že je to trochu (dost) rozdíl!? Rusko Ukrajinu napadlo, je tam válka, neumím si představit zemi, která je válce, a kde by prošlo adorování země, která tu samou zemi napadla, zabíjí tam lidi a ničí.

Už nevíte kudy kam, tak píšete úplný nesmysly.
 Sorayaaa
17.02.2024 12:00:01
Ruská nejlepší armáda na světe po dvou letech dobyla město o velikosti malého okresního městečka pár desítek kilometrů od hranic zabraného území.
ALe chápu, že to slavíte, když nic lepšího není.
 MS-fanousek Muž50 Kategorie
17.02.2024 11:56:39
"A nevim, proc by mel fandit Rusku, jen ma srandu ze zapadni propagandy bych rekla. Za to tady muzes do vezeni, prijit o praci, byt verejne zdiskreditovan atd. Ale jinak vubec nic..."

Ještěrko, nelži, kdyby byli zavření všichni dezoláti, tak by se muselo v ČR postavit několik věznic navíc. Tady byli odsouzení extrémní případy, kdy evidentně lhali a ještě ty lži aktivně šířili a burcovali lidi k násilí, některý ty jejich
"aktivity" se dají i dohledat. A světě div se, byl odsouzen i člověk, který šířil nenávist k Rusku. Srovnáváš nesrovnatelné.
 Sorayaaa
17.02.2024 11:19:33
Sen3ca: to už vidíme jak dopadly ty statisíce ruských vojáků :D
Smajlík  StrategickéMěsto
17.02.2024 11:16:53
To nevadi, byt prorusky je vlastne pochvala.

Fiala naposled rekl, ze dokonce i zemedelci, kteri budou protestovat, podporuji Rusko :D A vlastne kazdy kritik vlady je prorusky...
Smajlík  jesterka
17.02.2024 11:15:30
Sorayaaa: Wtf :D Válká je Ukrajina vs Rusko, proč do toho taháš ČR? Zkus jít na Ukrajinu podporovat Rusko a uvidíme, jak dopadneš.
Smajlík  Sen3ca
17.02.2024 11:15:00
Soraya: Zkus na Ukrajine fandit Rusku a uvidis. Pak vypisujte, jaka je na Ukrajine demokracie. Fakt jste nekteri uplne mimo.

A nevim, proc by mel fandit Rusku, jen ma srandu ze zapadni propagandy bych rekla. Za to tady muzes do vezeni, prijit o praci, byt verejne zdiskreditovan atd. Ale jinak vubec nic...
 jesterka
17.02.2024 11:14:28
Sen3ca: ne, to je pohrdání. Ještěrku za proruskou svini mám dlouhodobě.
 DN4B
17.02.2024 11:11:43
To ani není můj názor, jen ukazuju, že tenhle argument se dá použít kdykoliv na kohokoliv, ať už se diskutuje o čemkoliv.
Smajlík  StrategickéMěsto
17.02.2024 11:11:28
Fandíš Rusku, nic se ti nestane, můžeš jít do Ruska zkusit fandit Ukrajině a uvidíš. Pak tady vypisujete jaká je tu totalita. Fakt jste někteří úplně mimo.
 Sorayaaa
17.02.2024 11:10:56
DN4B: Knuuu. Proc tak brecite kvuli kousku bezvyznamnyho rozstrilenyho uzemi?

A kdy ze ta Ukrajina obnovi hranice z roku 1991? Jaky je plan? Pockat, je nejaky, ze jo?
Smajlík  jesterka
17.02.2024 11:09:09
1. Popírání, šok - Ukrajina vydrží tak tři dny
2. Hněv, agrese - jsou to nacisti a zlodějové
3. Smlouvání - Prodlužují konflikt! Vše není černobílé, kdo ví kde je pravda? Proč nejednají o příměří?
4. Deprese - je mi smutno, chci mír.
5. Smíření - ??? Coming soon
Smajlík  StrategickéMěsto
17.02.2024 11:05:19
DN4B: U tebe už probíhá druhá fáze, to je hněv a agrese
Smajlík  Sen3ca
17.02.2024 11:02:22
Po několika měsících dobytí totálně rozstříleného městećka s poměrem vojáků a techniky 7:1 vůči obránců se fakt nikakm významně nezapíše.

Jen proruská svině jesterka z toho bude mít orgasmus. A asi se dnes zleje víc než obvykle.
 DN4B
17.02.2024 10:54:49
Ad Meliora: Ja som uplne nestranny. Myslim, ze ani Medzinarodne pravo nema ziadne vyhrady k vojnovej koristi.
Problem je akorat v tom, ze moc pouzitelnych veci, tam teda nezbylo.
 *Vykuk* Muž62 Kategorie
17.02.2024 10:49:45
Taky nevim, proc by Rusko nemelo slavit :D
Jeste se zbranemi, ktere jsou ze soucastek z pracek, to je prece obrovsky uspech.

Navic furt vetsi uspech, nez ukrajinska ofenziva.. Zajimalo by me, kdy se tak odhaduje, ze Ukrajina vyhraje nad tim neschopnym Ruskem..
Smajlík  jesterka
17.02.2024 10:47:21
Mnohým se tento názor zamlouvat nebude, ale napíšu ho...
Rusko přesně ví, co dělá, co se strategie týče. Rusko přesně dosáhne toho, čeho chce a bude to schválně trvat dost dlouho - proč asi?
A věřit Seznamu.cz a našemu tisku, jak Rusko je v útlaku, přichází o veškerou techniku, Putin má už dva roky rakovinu a umírá, dokonce už umřel atd., tomu vážně věříte?
Ano, Rusko o techniku přichází, jenže o největší šrot, který tam posílá, viz tanky.
Bohužel inteligence západních činovníků značně pokulhává, ale třeba si zavčas něco uvědomí.
A kdo to nakonec všechno zaplatí? Hádejte.
Nezastávám se nikoho, aby nedošlo k mýlce, jen by to chtělo začít zavčas uvažovat.
 Doláč
17.02.2024 10:44:27
Vykuk:
Já myslel ale že tady jsme nestranní, čerpá se jen z objektivních zdrojů a nefandí se ani jedné straně. Nebo vlastně, že by to celou dobu bylo jinak?
Smajlík  Ad Meliora Muž23 Kategorie
17.02.2024 10:41:31
Jo, záchodové mísy a staré pračky, to je kořist hodná Velkého Ruska
Smajlík  kaiten Muž58 Kategorie
17.02.2024 10:37:22
Ad Meliora: Uz si cital o nejakej valke v historii, kde by vitaz pohrdol koristou? Ja teda ne.
 *Vykuk* Muž62 Kategorie
17.02.2024 10:26:52
Nepochybně se to na objektivních telegramových kanálech oslavuje. Nové místo, kde hledat pračky, tedy pokud po tom všem jsou ještě použitelné.
Smajlík  Ad Meliora Muž23 Kategorie
17.02.2024 10:11:54
.
Smajlík  fimísek
17.02.2024 10:07:36
Á, pan Nestranný Spravedlivý promluvil.
 kaiten Muž58 Kategorie
17.02.2024 09:46:39
Jedna vesnice za rok: jsi demagog, letos už dobyli tři vesnice - pokud se počítají i ty s počtem obyvatel pod 200. Nešiř dezinformace.
Smajlík  StrategickéMěsto
17.02.2024 09:44:58
Takže si po víc jak roce stání na místě zajistili další zdroj praček. A to se vyplatí Horste...
Smajlík  Jedna vesnice za rok
17.02.2024 09:42:06
Husty, to jsem ani nevedela. Prej nejvetsi zmena na fronte od kvetna 2023.. Tak to uz za chvilku Ukrajinci vyhrajou a obnovi hranice z roku 1991 :D
 jesterka
17.02.2024 09:41:54
Sen3ca: ne, já upřímně nebudu dělat, že vím. Nevím, co je avdivkaa, jen jsem si zadal do googlu to jméno a přijde mi vtipný, že se to vůbec zmiňuje.
Ale reálně nejdůležitější bitvy historie probíhaly někde na poli uprostřed ničeho často, takže možná máš pravdu. To byl jen humor na to, co je ta avdijka :D viz moje přezdívka.
Nechám vás s mrdem si povídat o samotě
 StrategickéMěsto
17.02.2024 09:39:48
Avdijivka bol silny oporny bod, proste silna pevnost a za nim uz Ukrajinci nemaju vybudovane ziadne opevnenia. Takze sa da predpokladat, ze odteraz sa fronta uz zacne posuvat smerom na zapad.
Predpokladam teda, ze Rusi budu chciet postupne obsadit celu lavu stranu Dnepru a vytvorit si tam naraznikovu zonu.
 *Vykuk* Muž62 Kategorie
17.02.2024 09:39:03
Mr D: ale byla tam základna USA za biliony pro výrobu chemických a biologických zbraní, takže obří vítězství pro tatary
Smajlík  StrategickéMěsto
17.02.2024 09:38:36
StrategickéMěsto:
Fáze:
1. popírání/šok,
2. hněv/agrese,
3. smlouvání,
4. deprese,
5. smíření.

Zatím jsi u jedničky.
Smajlík  Sen3ca
17.02.2024 09:36:13
Pocet obyvatel Avdijivky je aktualne kolik? 50 lidi v nejakem krytu?

Veliky uspech CCCP :-D
 Mr D
17.02.2024 09:23:39
Populace 30000 obyvatel, vzdálenost od Kyjeva 700km. To se nepochybně zapíše do místní historie Ukrajinského venkova. Obří vítězství, Ukrajina končí.
Smajlík  StrategickéMěsto

Akční cena

Přidání rozhřešení Starší zpověďNovější zpověďHlavní stránka
TVÁ PŘEZDÍVKA:

OPIŠ BEZPEČNOSTNÍ KOD:
Captcha

Tento inzerat koupíte on-line od 100 Kč.
Přidej inzerát on-line od 100 Kč
TEXT ROZHŘEŠENÍ:

PŘILOŽ SMAILÍKA:
Smail Palec nahoru Smail Hrozící Smail Drží palec Smail Není to důležité Smail Dostaneš do huby Smail Smutný Smail Cože?? Smail Safra Smail Pusinka
jupííí tak bacha držím palec to je fuk tumáááš ach jo no nééé ?! safra mmmuc
(žádný )


Změňte svoje cookies preference

Nejlepší chorálová skupina světa... GREGORIAN 2020 ...20th ANNIVERSARY WORLD TOUR.

REKLAMA
Copyright 2003 www.zpovednice.cz + www.spovednica.sk