Cookie Consent by Free Privacy Policy website
Navigační lišta REGISTRACENavigační lišta TABLONavigační lišta STATISTIKANavigační lišta SOUTĚŽENavigační lišta POMOZTENavigační lišta REKLAMANavigační lišta KONTAKTNavigační lišta
Navigační lišta
Horní lišta bez menu
Logo Zpovědnice
Online zpověď Návštěvní kniha Nová zpověď Časté dotazy
Dolní lišta Dolní lišta Dolní lišta
Nabídka voleb Dolní lišta voleb
Diskuze č.1230369, vloženo 16.02.2024 14:47:05 Starší zpověďNovější zpověďHlavní stránka
Umučili Navalného
Ano, už je to tak. Putinovi čistky jsou horší než za Stalina. Nepohodlní padají z oken, selhávají jim brzdy, dostávají infarkt, páchají sebevraždy nebo jen tak umírají na procházce.
To je návrat ke stalinovské totalitě, protože už během vlády Chruščova a Brežněva došlo v Rusku k uvolnění těch nejhorších totalitních poměrů.

Nesouhlasím s těmi, kteří zpochybňují, že odstraněním Putina by se situace v Rusku zhoršila nebo nezlepšila nebo dokonce s těmi, kteří tvrdí, že by došlo k chaosu.

Tu zrůdu je potřeba co nejdříve odstranit. Souhlasíte?
 matouch4 E-MAIL:   Muž52 Kategorie  VYMAZAT

Zaslaná rozhřešení Starší zpověďNovější zpověďHlavní stránka
Chceš dnes udělat dobrý skutek ? Pomoz výše uvedenému hříšníkovi tím, že mu dáš nějaké rozhřešení! Můžeš mu ho poslat na e-mailovou adresu, kterou uvedl u zpovědi, nebo napsat veřejně vyplněním formuláře na konci této stránky. A jestliže nechceš, aby pod tvou přezdívkou mohl vystupovat ještě někdo jiný, zaregistruj si ji ZDE !
 
20.02.2024 12:45:30
Ani ve snu.
 Návrat do minulosti Muž43 Kategorie
19.02.2024 21:18:21
MucQ
 jesterka
19.02.2024 20:43:03
Kdepak.
 Návrat do minulosti Muž43 Kategorie
19.02.2024 16:09:21
Napodobne.
 jesterka
19.02.2024 15:45:02
jesterka
Lenoško. Pořád dokola na tomto webu se opakuješ ty. Ničemu to až tak nevadí, když se dodržují pravidla slušného chování. Ale ty je nedodržuješ a já na Tebe tedy také nehodlám brát ohled.
Průhledná jak bezbarvý rosol...
 Návrat do minulosti Muž43 Kategorie
19.02.2024 08:44:44
Pomohlo to na tvuj psychicky problem, nebo kdo vi, kde je pravda?
 Mr D
18.02.2024 20:58:42
Opakujes se, jak ve skolce. Tim ze sebe chytrejsiho neudelas. Jsi hloupy a jednoduchy clovek.
 jesterka
18.02.2024 20:55:57
jesterka
Nemáš argumenty a mektáš páté přes deváté. Dovzdělej se a potom můžeme vést debatu na úrovni.
Třeba při tom samostudio něco zjistíš.
 Návrat do minulosti Muž43 Kategorie
18.02.2024 20:38:40
Čest jeho památce. Doufám, že je na lepším místě a že započal změnu v jeho domovině.
Smajlík  Neodpustime
18.02.2024 20:27:39
Nemas argumenty, ani nic v hlave, to je mi lito... Ne, ze bych cekala neco jineho.
 jesterka
18.02.2024 20:25:02
MS-fanousek
Ano, ano. Nevím zda jsi to psal ty nebo Michal. To samé. Mně jen zajímalo, zda z ní nevyždímu víc.

jesterka
Výborně. Jsi na začátku. Tak tomu věnuj pár hodinek. A pak se vrať.
 Návrat do minulosti Muž43 Kategorie
18.02.2024 18:02:06
Navrat: Zde muzes studovat: Wiki: Uzemi okupovana Izraelem:

https://cs.m.wikipedia.org/wiki/%C3%9Azem%C3%AD_okupovan%C3%A1_Izraelem

Izrael a nelegalni osady:

https://cs.m.wikipedia.org/wiki/Izraelsk%C3%A9_osady

"Budováním civilních osad Izrael, v rozporu s mezinárodním právem, fakticky rozšiřuje své hranice a dochází tak k záboru a faktické anexi území, která Izraeli dle Rezoluce Valného shromáždění OSN č. 181 z roku 1947 ani dle linií příměří z roku 1949 nenáleží. "

Bombardovani Srbska silami NATO a odtrzeni Kosova:

https://cs.m.wikipedia.org/wiki/Operace_Spojeneck%C3%A1_s%C3%ADla

Nemas zac.

MS: A ty jdi taky do haj*lu.
Smajlík  jesterka
18.02.2024 15:48:06
Návrat do minulosti: diskuse s jesterkou probíhá tak, že vystřelí nějakou blbost a když jí argumentuješ, tak ona přijde s další. A takhle se dá pokračovat dlouhé hodiny.
Obvykle se v té diskusi drží nějaké nosné blbosti, kterou opakuje stále dokola.
Zajímavé je, že oppakuje stále dokola stejné blbosti, které už jí několikrát byly vyvráceny.
Osobně si myslím, že jí vlastně nejde o diskusi. Je to pro ni taková skupinová terapie, kde se jí lidi věnují a všímají si toho co píše. A doplňuje si tím to co jí chybí v reálném životě.
 MS-fanousek Muž50 Kategorie
18.02.2024 14:58:36
jesterka
Opakuji znovu. Nastuduj si historii toho tvýho Kosova, Izraele a ty další věci. Pak se můžem pohnout dál.
 Návrat do minulosti Muž43 Kategorie
17.02.2024 22:39:37
Jedno slovo - precedens. V pravnim state i v mezinarodnim pravu ma byt totiz kazdy zlocin odsouzen u kazdeho stejne spravedlive. A kdyz se tak nedeje? Na pravo se pak nelze spolehat. Co to znamena?

Je-li okupace, anexe a porusovani mezinar.prava v pripade Izraele v poradku, pak je to v poradku i v pripade Ruska.
Nezalezi-li na mrtvych v Gaze, nezalezi ani na mrtvych na Ukrajine.
Je-li v Gaze vsechno dovoleno, pak i na Ukrajine a kdekoliv jinde je vsechno dovoleno.
Jsou-li nase valecne zlociny v poradku, pak jsou v poradku i ruske valecne zlociny.
Atd.

Aneb jak pravi prislovi: Zlodej krici chytte zlodeje! Podobne pokrytecky krici ti, kteri nenavidi Rusko..
Smajlík  jesterka
17.02.2024 21:49:10
jesterka
17.02.2024 17:31:27
Tak proc nepristupuje USA stejne k Rusku, jako k Izraeli? ...

Protože to není to stejné. Jsi demagog. Ukázkový případ.

Nastuduj si mezinárodní právo, jak vznikají státy a historii. Bez toho nemá smysl se dál o tom bavit.
 Návrat do minulosti Muž43 Kategorie
17.02.2024 20:24:50
jesterka: To nééé, jen jsem chtěl reakce. Jak to vidíš a tak. Tě mám rád.
 modern research Muž36 Kategorie
17.02.2024 20:14:40
Modern: Leda proto, abys me urazel.
Haha matouch te nebude mit rad, kdyz tahle parodie na diskuzi je to nejlepsi, co za svuj zivot dokazal vyplodit!:D
Smajlík  jesterka
17.02.2024 20:03:50
jesterka: Lidi jako ty mě naopak velmi zajímají! A tohle není politická diskuse, ale parodie na ni.
 modern research Muž36 Kategorie
17.02.2024 19:52:09
Modern: Snad tim vedcem nemyslis sebe.
Az uz jsi panic nebo ne, rozhodne tak pusobis:D Ale jestli pocitas romanek s Mr Dem, tak asi panic nejsi, no, nejsem si jista.
Jen nevim, na co pises do politickych diskuzi, kdyz te to stejne nezajima.
Smajlík  jesterka
17.02.2024 19:41:29
jesterka: Vědec těžko může být nejchytřejší. To může být tak sebestředný podnikatel.

A že jsem panic, to jsem nikde nepsal.

A zároveň je to svůj k svému, takže hledám někoho k sobě. Myslíš, že takových holek všude běhá hodně?
 modern research Muž36 Kategorie
17.02.2024 19:37:14
Matouch: Ja myslela, ze sis ho sem prisel cechrat ty, aspon tak jsem si vysvetlovala tve excentricke ztrapnovani se zde, nevedela jsem, ze to neni zamer. A taky jak ses nastval, kdyz se ti modern pravem vysmal... Ale taky to muze byt krize stredniho veku, no.
Njn modern si mysli, ze je nejchytrejsi a nejlepsi a ze je panic proto, ze zadna nedosahuje jeho kvalit :D
 jesterka
17.02.2024 19:31:19
Ne, ale diskutuj s ním. On si přišel čechrat peří :-)
 matouch4 Muž53 Kategorie
17.02.2024 19:28:14
Haha matouchovo ego utrpelo, ze mu modern napsal, ze diskuze je mrtva a ze chtit Ukrajinu v NATO je uplne mimo :D

Tak co matouchu, das mu na budku?
Smajlík  jesterka
17.02.2024 19:26:35
matouch4: Tak hlavně ale umřu sám. To je podstatný! Nikdo takhle rozbitý by přece nikoho nemohl mít. I doktor Květák to potvrdil.
 modern research Muž36 Kategorie
17.02.2024 19:24:22
jesterka: díky za odpověď to nezní až tak špatně, představoval jsem si horší.
 matouch4 Muž53 Kategorie
17.02.2024 19:22:11
Mimo diskuzi

modern naznal, že diskuze je mrtvá a chce tu diskutovat, ale pokud možno bez argumentů. On má na tyhle věci nos, pozná leccos na první pohled, soudě podle jediného argumentu, že hodně zažil. Pozor na modern research

Že ty jsi panic?
Smajlík  matouch4 Muž53 Kategorie
17.02.2024 19:19:51
Matouch: Nechtela bych zit v jine zemi, ani v lepsi, ani v horsi.
Vim, ze v Rusku i na Ukrajine je uroven demokracie a svobody horsi, coz nic nemeni na tom, ze my k podobne urovni aktivne smerujeme. Je to takovy komunismus naruby. Vice a vice znaku je spolecnych jako za komunismu, jen v jinem provedeni. Cenzura, kadrovani, vyhazov z prace za nazor, vezneni za nazor, propaganda, media sirici jediny narativ- ten prorezimni. Demonstrace uz nejsou znakem demokracie, ale ohrozeni rezimu. Dezinformatori a cenzori chteji bojovat proti dezinformacim. Kdo chce mir, je urazen a obvinovan s kolaborace, ac ani nejsme ve valce. Je tu tridni nepritel - dezolati apod. a i vnejsi nepritel Rusko a to je treba nenavidet!

Az se jednou probudis, bude to bolet..

Jinak zrovna modern aspon neni v politice fanatik, jako ty a tobe podobni...
Smajlík  jesterka
17.02.2024 19:12:28
Politické bláboly celkem poznám. Je jedno z které strany se to sem sype.

Ukrajina v NATO je ze stejného mimoň soudku.
modern research
----

Ale vůbec...jsi konina bez argumentů, ale příspěvků máš tedy hodně.
 matouch4 Muž53 Kategorie
17.02.2024 19:10:12
To nema s Ruskem co delat, jen jsi argukentacne prazdny.
--ještěrka

ještěrka: já se tě jen ptal, jestli by se ti ruské poměry líbily víc než nesvoboda zde. Tedy chápu, že doma je to lepší než v Rusku, jen jsou stále věci ke kritice?
 matouch4 Muž53 Kategorie
17.02.2024 19:09:32
Modern: Kde pisu podivnosti? Kde pisu, ze jsou vsichni zli? Furt mi tu akorat neco podsouvas, starej se o sebe.

Matouchu, ty jsi tak paranoidni, kdyby ses misto zaujeti Ruskem pokusil o nejakou sebereflexi a uvedomeni, jak moc jsi zpracovanej zapadni propagandou. Tam nejde o nic jineho, nez o strach a nenavist k Rusku. A ty to jedes na jednicku.
Smajlík  jesterka
17.02.2024 19:06:37
matouch4: Politické bláboly celkem poznám. Je jedno z které strany se to sem sype.

Ukrajina v NATO je ze stejného mimoň soudku.
 modern research Muž36 Kategorie
17.02.2024 19:04:35
modern: je vidět, že jsi ještě nezkušený. Ale nejsi sám pštros s hlavou v písku. Z čeho jiného tvůj postoj vyplývá než ze strachu?
Ne racionální nejsi. Rusko využívá strachu.

Těžko by se Rusko na něco zmohlo, kdyby znalo své hranice, za kterými je v bezpečí.
 matouch4 Muž53 Kategorie
17.02.2024 19:02:49
jesterka: Ale tady nejde o mě. Jde o tu celou dynamiku. Píšeš podivnosti, 90 % lidí ti napíše, že musíš být šílená a pak to celé otočíš, jak jsou všichni zlí. A tohle pořád dokola.

Přitom jeden by řekl, že to musíš všechno až moc dobře chápat a neděláš to náhodou.
 modern research Muž36 Kategorie
17.02.2024 18:58:18
Modern: Vzdyt me dokola urazis, ze jak nekdo jako ja muze mit vztah, ze jsem problematicka a nic moc do vztahu, ze nechapu souvislosti a nevim co. Laskave se starej o sebe ubozaku.

Matouchu: To neni argument. Kdyz tady svoboda projevu upada, tak to nemuzu kritizovat, protoze v Rusku nebo na Ukrajine je to horsi?
Tak to opravdu neni, my zijem tady a sama vidim, jak se tahle demokracie stava zaroven i totalitou. To nema s Ruskem co delat, jen jsi argukentacne prazdny. Jestli ti nekdo nedal na budku az moc, pak by to vysvetlovalo, proc v te hlave nic nemas..
Smajlík  jesterka
17.02.2024 18:56:59
matouch4: Ten tvůj pohled tady je extrémně naivní a akorát přiláká ostatní, kteří mají podobně podivný názor, jen zase z opačné strany.
 modern research Muž36 Kategorie
17.02.2024 18:53:18
modern research: založ si svou diskuzi a vyprávěj tam, co jsi zažil. Jsem si jistý, že bude mrtvá.

ještěrka: ty máš na svobodu slova zvláštní nároky. Všude špatně, doma nejhůře...nebo? Byla bys spokojená v Rusku?

Na budku jsem za život nikomu nedal. Jen jsem se už mockrát bránil. A to i svou budku.
 matouch4 Muž53 Kategorie
17.02.2024 18:49:56
jesterka: Ty vidíš navážení ve všem, přitom největší šílenosti sem píšeš ty jako bys to nechápala.
 modern research Muž36 Kategorie
17.02.2024 18:45:50
Matouchu, vis, ze i demokracie muze byt totalita? Tak mi to tu prijde.

Jinak jo, uzivam si cenzuru, propagandu od politiku i v mediich, uzivam si, ze me lidi za nazor nalepkuji a urazi, uzivam si strach z toho, ze nahlas nebo pod svym jmenem bych se tyto nazory prezentovat bala, ac nic neporusuji.

Co v Rusku, co teprv na Ukrajine.

A proc jsi mi neodpovedel matouchu, komu uz jsi dal na budku? Sel bys do armady?

Modern: Laskave se do me prestan porad navazet.
Smajlík  jesterka
17.02.2024 18:43:26
matouch4: Ano, to tak může vypadat, ale když někomu řeknu, co jsem zažil, tak lidi nechápou, jak je to možný. Ano, jim se to stát nemůže, protože nemají můj SW v hlavě.

Ta diskuse je od začátku mrtvá, takže je jedno, co se tu řeší. A ty vztahy jsou velmi zajímavé.

Tak Ještěrka pro mě vždy byla zajímavá, protože pořád nemám přesný profil. Na vztah to ale nevidím.
 modern research Muž36 Kategorie
17.02.2024 18:41:04
Modern, ty se ale taky moc démonizuješ. A jsi první, kdo v diskuzi o Rusku a Navalném plete vztahy. Něco osobního? Že ty si tu cechras peří před ještěrkou, nosále?
 matouch4 Muž53 Kategorie
17.02.2024 18:35:33
F2C5: Tak já jsem hodně speciální, takže ta odpověď moc nepomůže. Ještěrka je na mě asi moc málo ujetá a spíše jen problematická (= nic moc do vztahu). Hledám trochu šílený lidi. Svůj k svému, znáš to. :D

Spíše mi přišlo vtipný, že chytrým klukům se sociální fóbií se tu některé holky smějou. Ale pak holka, která vůbec nechápe souvislosti a vlastně kdyby tohle řekla někde reálně, tak ji rovnou odvezou do blázince, tak problém nemá. Je to zajímavé.
 modern research Muž36 Kategorie
17.02.2024 18:33:45
ještěrka: tak to si mě idealizujes podle svého prostředí. A co ty vážíš si zdejší demokracie a jen tak z dlouhé chvíle zváníš?
Škoda, že ti to jde jen na netu...co žvanit na živo v Rusku xd
 matouch4 Muž53 Kategorie
17.02.2024 18:31:31
Modern, a ty si dovedeš představit mít doma ještěrku, která má na všechno argument i když úplně pitomej? Přítel říkal něco v tom smyslu, že by jí musel dát roubík a nebo ji třískat od rána do večera.
 F2C5
17.02.2024 18:26:28
Njn matouchu, skoda, ze jsi hrdina jen na netu. Dal jsi aspon uz nejakemu nosalovi na budku?
Smajlík  jesterka
17.02.2024 18:20:34
To bych musel zatočit i s tebou, ještěrko. Stačilo by namydlit podlahu a...byla bys jako ještěrka :-)
Neutekla bys, i když jsi ještěrka.
 matouch4 Muž53 Kategorie
17.02.2024 18:15:21
Matouchu, zatoc s temi Rusy, tak jako jsi zatocil s nosaly!
Smajlík  jesterka
17.02.2024 18:09:29
Modern, jestli se bojíš o svůj vztah, to si musíš zařídit jinak. S tím v této diskuzi nikoho neotravuj. Anebo si najdi vztah, který je odolný vůči krvi, potu a slzám.
Říkám to nerad, ale ústup není a historicky nebyl řešením ani když se prodalo Československo a ani když se prodá Ukrajina.
A pokud jde o mě, osvědčuje se mi "připrav se na nejhorší, doufej v lepší"
 matouch4 Muž53 Kategorie
17.02.2024 18:00:29
modern: s jakým vztahem? Nerozumím ti.
 matouch4 Muž53 Kategorie
17.02.2024 17:59:29
matouch4: Že to myslíš vážně. Ty asi taky nemáš se vztahem problém, ne?
 modern research Muž36 Kategorie
17.02.2024 17:58:35
modern: čeho se bojíš, lolku?
 matouch4 Muž53 Kategorie
17.02.2024 17:56:16
matouch4: LOL, Ukrajina v NATO. Tak jo.
 modern research Muž36 Kategorie
17.02.2024 17:51:19
Jsem pro přípravu na konfrontaci s Ruskem,

Ukrajina by měla být přijata ve velmi krátké době do NATO. Jednotky NATO by měli být rozmístěny na území, které ukrajina dosud kontroluje. Tak, aby se ukrajina nemusela soustředit na obranu, ale pouze na útok.
Mám návod, jak zašlápnout tu ruskou hnidu. Jen je potřeba se přestat bát a konat na svém a ukrajinském území.
Smajlík  matouch4 Muž53 Kategorie
17.02.2024 17:42:59
jesterka: Proto nikoho nemám!
 modern research Muž36 Kategorie
17.02.2024 17:42:26
Modern: "On ti to tu nikdo nenapsal? "
Ne, pises to tu ty, ze se divis, ze i nekdo jako ja muze mit vztah a urazis me.
Ani jsi nedokazal napsat, v cem jsou podle tebe me nazory spatne.
Mozna mas podivne mysleni ty.
Smajlík  jesterka
17.02.2024 17:36:35
jesterka: On ti to tu nikdo nenapsal? Je to v každé politické diskusi. Ty jsi chytrá holka, to není pochyb, ale máš nějaké trochu i podivné myšlení. A o to mi šlo, že u chlapa vadí úplně všechno a je to loser. Ale tohle je v pohodě.
 modern research Muž36 Kategorie
17.02.2024 17:31:27
Navrat: Tak proc nepristupuje USA stejne k Rusku, jako k Izraeli? Na Izrael zadne sankce, dodavani zbrani pro vrazdeni civilistu po tisicich a devastovani Gazy. Zadna kritika kvuli anexi a okupaci, je to status quo. Zadna podpora Palestiny, naopak.

Izrael donedavna okupval veskera uzemi Palestiny, okupuje i cast Syrie. Porusuje mezinarodni pravo stavenim nelegalnich osad na okupovanem uzemi, kdy jsou Palestinci vyhaneni z domovu, utoci se na ne, konci to casto i smrti. Izrael veznil Palestince bez soudu, mucil nektere vezne a zabijel. A mnoho dalsiho.

Odezva Zapadu? Nula nula nic.

Ad Kosovo - NATO napadlo Srbsko, bombardovalo i civilini cile a umirali i civiliste. Odtrhli od Srbska cast jeho uzemi, ted ta ma USA obrovskou zakladnu, vyuzili to pro vselijake podnikani, Kosovo v podstate americky protektorat.

A to je dle Zapadu v poradku.

Nechapu tedy tu hysterii kolem Ruska a ne, vetsina ukrajinckeho uzemi neni okupovano. Jedna vec je to odsoudit - ale meli by se stejnym durazem cinit totez i u svych spojencu a sami se podle toho chovat. Druha vec je hysterie, ze Rusko dela neco nemyslitelneho, kdyz Zapad sam ma jeste ruce od krve....

Modern: Nechapu, v cem jsou mohe nazory spatne? Docela me urazi, kdyz napises, ze i "nekdo jako ja" ma vztah. Nejdriv se podivej na sebe.
 jesterka
17.02.2024 17:23:40
jesterka: To ne, že se tu lidem smějí, že jsou asi vadní. Ale tyhle názory jsou úplně v pohodě a vztahu nevadí. Dvojí metr vidím...
 modern research Muž36 Kategorie
17.02.2024 17:20:11
jesterka

Izrael
Ale Mezinárodní soud ani OSN neříká, že je Izrael hodný. Je to dostatečně západní?

Kosovo
Víc než polovina islamistů, OSN atd atd atd uznala nezávislost Kosova. Jsou tam i státy z EU, které to neuznaly.

Ukrajina
Jsou to naprosto jiné případy. Copak Rusko anektuje jen část Ukrajiny?
Anektuje Izrael celé území nějakého státu?

A všechny tyto spory mohou sahat staletí do historie.
 Návrat do minulosti Muž43 Kategorie
17.02.2024 17:17:17
Modern: Ja se tu lidem nesmeju, ze nemaji vztah.

Jakoze na vztah maji pravo jen lide s urcitymi nazory? A proc by moje nazory mely byt problem? To mi prijde jako dost omezeny pristup, mozna to je tvuj problem. U druheho tyhle veci neresim.
 jesterka
17.02.2024 17:10:31
jesterka: Protože je bizár se tu smát lidem, že jsou zoufalci, když někdo s tvými názory problém nemá. Neřešíme teď kvalitu vztahu, ale celkově tu situaci.
 modern research Muž36 Kategorie
17.02.2024 17:02:11
Michal: Na rozdil od nekterych z vas mam argumenty, vy jenom ad hominem a pomluvy. U tebe si na zadnou argumentaci nevzpominam, jen jsi me urazel. Skryj si me a neprud.

Modern: Kdyz jsi tak nestranny, tak nevim, proc se tak podivujes, ze "nekdo jako ja" muze mit vztah.

Nevim: Ano, napadnout cizi zemi a vzit ji uzemi, to se stalo ve Srbsku. A ano, Izrael anektoval a okupuje cizi uzemi, plus porusuje mezinarodni pravo.
Ostatni nevim proc mi pises, nezajima me to.
 jesterka
17.02.2024 16:58:03
Michal-222
No osobně se tím jen bavím. Čekám zda z toho vypadne něco zajímavého, poučného. Ale je to jako házet perly sviním.
Podobně tu lidi reagují na ty tuny falešných zpovědí, tak tohle je jen špička ledovce.

jesterka
Takže ty případy jsou shodné, protože se jedná o území. Aha. Tak tady jsme skončili. Tududu tum.
A ne nejsem naštvaný. Naopak se směju. Jdu si pustit muziku a něco podělat. Možná někomu zavolám na pokec během toho.
 Návrat do minulosti Muž43 Kategorie
17.02.2024 16:53:53
jesterka: Nejde vůbec o mě, jsem jen nestranný výzkumník.
 modern research Muž36 Kategorie
17.02.2024 16:49:32
Koukám, že mnozí už zapoměli (a nově příchozí to možná ještě nepochopili), že ještěrce nejde o nějakou diskusi ale jen o to nasrat co nejvíce lidí. Ještě jsem teda nepřišel na to proč to dělá, ale nejspíš si myslí, že jí to přinese trochu pocitu osobního štěstí. Což se ale zpravidla nestane, a většinou pak za dva dny přijde brečet, proč jsou na ni všichni tak zlí...
Smajlík  Michal-222 Muž44 Kategorie
17.02.2024 16:42:18
Navrat: V cem jsou shodne, jsem napsala. Delat tedy z Ruska satana, kdyz u nas a nasich spojencu to tolerujeme, se nazyva pokrytectvi..
Smajlík  jesterka
17.02.2024 16:40:20
Modern: Jak to myslis "lidi jako ty"? Jako ze bych nemela mit vztah a ty jo?
Smajlík  jesterka
17.02.2024 16:38:49
jesterka
Takže všechny ty případy, Kosovo, Izrael a Ukrajina jsou shodné?
 Návrat do minulosti Muž43 Kategorie
17.02.2024 16:26:43
jesterka: Mě spíše na tom fascinuje, že se tu plno lidí směje lidem, kteří nemůžou mít vztah a přitom lidi jako ty ho mají. Něco je tu špatně...
Smajlík  modern research Muž36 Kategorie
17.02.2024 16:09:40
Modern: Zapad miluje cernochy, poklon se a omluv podradny bily muzi!

Ja jen nechapu, proc se Zapadu nelibi, kdyz se jim nekdo inspiruje a chova se jako treba USA. By meli byt radi, ne?
Smajlík  jesterka
17.02.2024 16:01:09
jesterka: A stejně bijou černochy!
 modern research Muž36 Kategorie
17.02.2024 16:01:03
Navrat: Proc by to mel nekdo obhajovat? Jen si myslim, ze Zapad uz prokazal, ze odtrhnuti casti uzemi od suverenniho statu za pouziti sily neni problem, viz Kosovo.

I nas spojenec Izrael anektoval a okupuje cizi uzemi (dokonce vice statu), slysel jsi nekdy o nejakych sankcich proti Izraeli?

Kdyz to muzem delat my a nasi spojenci, proc by nemohlo Rusko?
Smajlík  jesterka
17.02.2024 15:55:27
Ptakolebec: "A zkušenost se zastíráním a lhaním ruského/sovětského režimu je dlouhodobá"

Ovsem to same plati o Zapade. Lhali (nejen) o valkach ve velkym. Zapomnel jsi na Pentagon papers, Afganistan papers, valku v Iraku? Pokud nekdy rekli pravdu, tak snad jen nedopatrenim. Tudiz opravdz mi prijde k smichu poukazovat na to, ze nam Rusko lze, kdyz Zapad je ve lhani prebornik.

"Jak jim má člověk věřit, když lžou neustále a ve všem?"
Jak ma clovek verit cemukoliv na Zapadr, kdyz lze neustale a ve vsem?

Pokud se nejake lzi Zapadu rozkryjou, tak k cemu to je, kdyz uz je davno pozde? A kdyz chce nekdo na neco poukazat, tak ho klidne i zavrou do vezeni? K cemu je vedet, ze Zapad lhal, kdyz nakonec v Iraku umrelo statisice civilistu?

Myslis, ze nekdo muze svobodne rozkryvat praktiky CIA, zakulisi ve vlade atd.?

Jen mi prijde vtipne, ze tohle se u Ruska tak zvelicuje, kdyz na Ukrajine nebo v Izraeli se deje to same nebo i hur. A Zapad je vsechno, jen ne pravdomluvny.

A jinak jo, napsat, ze Navalneho umucili, je dezinformace. Ta dezinformace, ktera vam tak vadi u jinych, ale u sebe nikdy..
Smajlík  jesterka
17.02.2024 15:22:24
Fakt:
Rusko napadlo suverenní stát a zabírá jeho území.

Rusko, jak se současně nazývá, anektovalo velká území kolem svého již v dávných dobách. Některá se vymanila, jiná ne.

fimíscová, ještěrko, Sen3co, jak to vlastně obhajujete?
 Návrat do minulosti Muž43 Kategorie
17.02.2024 14:57:26
RIP!
Snad tedy to má opravdu za sebou. Ruský režim je schopný naprosto všeho. Myslím že tělo nikdy nevydají.
 matouch4 Muž53 Kategorie
17.02.2024 13:17:57
Kroutimhlavou: ano, ale pro Navalneho si Putin nenenchal ujít speciální pomstu. Ukázal ho den před tím zdravého a...
Jsem zvědav v jakém stavu vydají tělo a pokud vůbec.
 matouch4 Muž53 Kategorie
17.02.2024 12:54:44
Matouch, koukám, ze duch Soloveckych ostrovů a tamního gulagu nachází uplatnění.

Rusové nepotřebovali žádný Cyklon B, stacil rusky mráz. Všeobecné známá věc.
 Kroutimhlavou
17.02.2024 12:45:29
Nebo poručí vězňům venku nastoupit a stát hodinu při nehnutě při -50 C.
Když se jeden vězeň pohne, aby si zahřál odpadávající prsty a uši, tak všechny vězně polejou vodou a stojí v arktickém mrazu další půl hodiny.

Tak to je ono ruské....zemřel na procházce
 matouch4 Muž53 Kategorie
17.02.2024 12:38:27
Potřeba přidat překlad ruského výrazu "zemřel na procházce"

"Když vězni přijedou do kolonie, jsou odvedeni do umývárny. Jakmile se člověk svleče a jde se umýt, vypnou vodu. Do místnosti vejdou muži v maskách a začnou ho bít. Položili mě na podlahu a bili mě pěstmi a obušky do zad, do hlavy, do obličeje, do žeber. Žádné lékařské ošetření jsem pak nedostal"

Tak popsal "procházku" bývalý vězeň Micho Chulilidze.

A existují i další výpovědi přeživších ruského koncentračního tábara.
 matouch4 Muž53 Kategorie
17.02.2024 11:54:22
jesterka

V zemi, kde není absolutně žádná možnost objektivního prozkoumání příčiny smrti významného opozičníka, kde se o to dokonce nemůžeš ani pokusit, zbývá jen empirie. A zkušenost se zastíráním a lhaním ruského/sovětského režimu je dlouhodobá. Je to konstanta existující už mnoho desítek let.
Když byl Navalnyj otráven Novičokem a zkolaboval v letadle, lhali Rusové jako když tiskne. Jak jim má člověk věřit, když lžou neustále a ve všem?
Jasně, i jiné vlády používají účelové lži. Ale nikde to není tak masivní a s tak silnou tradicí, jako právě v Rusku. Mimo jiné i proto, že v demokratických zemích se s tím dá bojovat a ty lži rozkrývat. Můžeš cokoliv rozmáznout v médiích, rozjet kampaň, iniciovat nezávislé vyšetřování... A nikdo tě za to nezabije. Normální společnost má své fungující kontrolní a opravné mechanismy. Rusko ne. A proto si myslí, že si může dovolit všechno. Včetně chytristiky ve stylu: My jsme Navalného (Prigožina) v žádném případě nezabili, je to úplný nesmysl. Ale je nám jasné, že všichni víte, že kecáme, dáte si tudíž majzla a nebudete si proti nám vyskakovat.
 Ptakolebec Muž56 Kategorie
17.02.2024 11:48:10
Souhlas.

Ještě že jsem se do této dlouhosáhlé diskuze včera nezapojoval.

K udělání si názoru o režimu v Rusku stačí tohle:
https://twitter.com/Fbeyeee/status/1445345321501011970?t=YQX9roEkC_HxLOSPnO9G_w&s=19

Na komentáře typu

"Pritom muceni a zabijeni nepohodlnych je pro Zapad bezna praxe."

tady nehodlám odpovídat. S dementy je to ztráta času.
 Qwertz
17.02.2024 08:49:21
Rusko je takový hnus, že i Ukrajinci bombardující Bělgorod českými raketomety mi udělali radost. Ať žije Česko a Ukrajina!
 Ateddomne
17.02.2024 07:54:00
Spanker: Pokud veris Rusum, pak take oznamili, ze smrt byla ze zdravotnich duvodu..

To ostatne uvedli i Ukrajinci v pripade toho nepohodlneho novinare Gonzala Liry, ktery zemrel ve vezeni..

Kazdopadne napsat, ze "umucili Navalneho" je dezinformace.

Uther: Typicky hejtr Ruska. To ses takhle zdegenerovany uz narodil?
Smajlík  jesterka
17.02.2024 02:29:48
Spanker: Tak ale třeba to byla přirozená smrt. Upadla mu hlava.
 modern research Muž36 Kategorie
17.02.2024 02:26:07
jesterka

Navalného smrt oznámili sami Rusové.
S čím máš zas problém, reptile?
 Spanker
17.02.2024 02:00:46
To asi nebyl vlak, ale prostě vypadal šikovně! A Bruce zase zachránil celou Zemi. Rohodně bych je nepodceňoval.
 modern research Muž36 Kategorie
17.02.2024 01:58:33
Mr D: Když dělal toho kuchaře ve vlaku, tak celkem vypadal hustě! Já bych se ho minimálně zeptal. Vybít celý vlak sám? To není jen tak!
 modern research Muž36 Kategorie
17.02.2024 01:16:49
Dezolatstvi ma novy level:

dezolati v diskusich navrhuji vysetrit to za pritomnosti nejake zapadni "osobnosti" a navrhuji Stevena Seagala. To je desolatni masakr :-D
 Mr D
17.02.2024 00:20:15
Příspěvek porušoval zákony ČR nebo pravidla Zpovědnice - byl odstraněn.
16.02.2024 23:35:13
Btw matouchu siris dezinformace, az kdyz jsem koukala na zpravy, tak jsem si to uvedomila, ze ve skutecnosti se nevi, jak Navalnyj zemrel (a ted dokonce resi, jestli je opravdu mrtvy), natoz abys mohl rict, ze ho umucili.

No zp evidentne neni moc spolehlivy zdroj :D
Smajlík  jesterka
16.02.2024 22:50:16
Sven: přesně ták. Zavřeli ho Rusové, mučili ho Rusové. Tak dávám velkou pravděpodobnost, že se jim třeba něco nepoevdlo a chudák Navalnyj jim umřel.

Ale spíš, jak píšu, Putinovo ego má nutkání šokovat. Jednou je to diktátor...třeba se i poučil v Kimově totalitní laboratoři, že projde naprosto všechno.
 matouch4 Muž53 Kategorie
16.02.2024 22:31:54
matouch: Jedině z nebe, tutěma dronama, jak to teď ti vojácí používají na té Ukrajině... kdyby tam měli člověka, tak to skončí jak v tom vtipu o afroamerickém agentovi v Rusku.

Nicméně... zeptal bych se impertinentně, zda senil dědek vůbec věděl, kde je, ale co, každá větev na sloní hřbět dobrá, něco zatím posílají, poskytujou podporu a to je hlavní, byť by to mohlo být klidně víc, když už si teda vzali roli světového fízla, ale co se dá dělat...
 Sven
16.02.2024 22:07:22
" A západ tohle nedělá."

Tak urcite. Tak treba Kosovo. Ktere je spis americkym protektoratem. Ale jinak to Zapad vubec nedela, ze by silou a za zabijeni nevinnych civilistu od nejake zeme odtrhl uzemi ...

Nedela to ani Izrael, ktery okupuje a anektoval nektera uzemi a Palestince by nejradsi vyhnal i z toho jejich maleho uzemi, co jim zbylo.

Proc jsou lidi tak hloupi? :D

Jo takhle! Kdyz cistky provadi Ukrajina a zavira nepohodlne novinare, tak je to vlastne v pohode. Dobre vedet!

Psoug: Napodobne.
Smajlík  jesterka
16.02.2024 22:06:00
Man Overboard:
Smajlík  Sen3ca
16.02.2024 22:05:01
"Hele jak chceš diskutovat s lidma, kteří nechápou, že tohle je diskuse o Navalnym a zatáhnou sem Izrael :-D"

Stejně jako s lidmi, kteří do diskuze o Pavlovi nebo Fialovi zatáhnou Babiše?
 Man Overboard
16.02.2024 22:03:38
MS-fanousek:
"To je jak z příručky hybridní války."
O tom nepochybuj! Akorát teď v únoru mi přišel novej výtisk podepsanej samotnym Putinem!

Nepřítele je nutný identifikovat, označit a eliminovat. To je hned první strana, amatére.
 Sen3ca
16.02.2024 21:59:09
Psoug: :-D :-D :-D

Hele jak chceš diskutovat s lidma, kteří nechápou, že tohle je diskuse o Navalnym a zatáhnou sem Izrael :-D

A připadá jim, že když Rusko zavře vlastního nepohodlného politika a Ukrajina ve válce zavře člověka považovaného za spolupracovníka agresorské země. Že to je vlastně úplně stejné.
Vždyť to co píšou je tak strašně blbý, že nemá smysl jim na to reagovat, protože oni přijdou s další podobnou blbostí.

A ve výsledku vlastně nic není pravda, u ničeho nevíme, jak to je a západ v čele s USA dělá přesně to samé. To je jak z příručky hybridní války.

A tady je potřeba jen rozhodně říct. Rusko je agresor. Snaží se Ukrajině ukrást část území a připojit k Rusku. A západ tohle nedělá.
 MS-fanousek Muž50 Kategorie
16.02.2024 21:57:59
Jesterka: to me od takoveho chomace nicotnych rektalnich chloupku plovouci na dne zachodove misy opravdu mrzi.

At te lepra sezere a na zadku ti vyrostou nezity!
Smajlík  Psoug
16.02.2024 21:57:20
Sven: kdybych byl paranoidní, tak bych se pozastavil nad Bidenovým dnešním vyjádřením ke smrti Navalného, kde věnoval velký kus řeči válce v tamním Housu, kdy republikáni před volbami se nechtějí nechat přesvědčit o zvýšení pomoc ukrajině.
A vůbec ten Trump a letošní volby.

Ale proč? Popravili USA Navalného? Třeba na něj schodili něco z nebe?
 matouch4 Muž53 Kategorie
16.02.2024 21:48:22
Psoug: "Ja si myslim ze si picus"

Abys nebyl smutnej, ja si totez myslim o tobe.

Jinak k tematu myslim patri, ze Navalnyj je takove tema a z Ruska tu autor dela totalitu, ale nepravem vezneny novinar na Ukrajine za kritiku rezimu, ktery ve vezeni po odpirani lekarske pece zemrel, to lidi nezajima a totalita tam udajne neni.

Z toho je pak jeden zmatenej... Jaky cistky jsou ok a jaky ne :)
Smajlík  jesterka
16.02.2024 21:48:05
jesterka: Zajímavej článek. No jo, 21 let, to už by dnes nevyšlo. Pomalu se dostáváme tam, odkud jsme utekli...

Psoug: Bere se na vědomí.
 Sen3ca
16.02.2024 21:45:44
Mám 100, jsem spokojenej. 200 nechám někomu z vás.
 YvesRocherrr
16.02.2024 21:44:54
Psoug:
Smajlík  YvesRocherrr
16.02.2024 21:44:28
Matouch: Totalita v Rusku a na Ukrajine je docela podobna.

Do Izraele bych se neodvazila, i kdyz pravda, jako nepalestinec mam vyssi sance, ze me nezavrou bez soudu, neumuci a nezabijou.
Smajlík  jesterka
16.02.2024 21:44:21
Stejně za to může ten západ, který lstivě a jednorázově využil nově naverbovaného agenta CIA Carlsona, ve snaze ovlivnit prezidentské volby v Rusku. Dobře věděli, že když v rozhovoru zmíní Navalného, začne to Putinovi v hlavě šrotovat ('Jó, tak vás pořád zajímá Navalný? A jéje, zařídím!') a nechá ho možná raději oddělat, ať má klid a možná i z trochy té ješitnosti...

Což se však hodí západu pro další rozdmýchávání ohníčku. Holt sázka na nejistotu na obou stranách. Ještě se zbavit Carlsona, ať se to vezme od podlahy při jednom s volbama v US, kdy by stejně křičel za Trumpa a je zameteno... Lišky proradné, anglosaské!

- Co by Zapad udelal s extremni hrozbou na jeho uzemi? (jesterka)
A trochu vážněji... co by, vyzvedne z bárky nebo se pošle pozvánka, zajistí jídlo a ubytování, pustí mezi domorodce, namnoží, nechají se postavit uctívárny pro jejich pohádkovou postavu a zakáže se kritizovat... Hlavní je, aby je neposílalo přes hranice Rusko, to by byla hybridní válka...
 Sven
16.02.2024 21:43:54
Sen3ca: ja si nemyslim ze si "bad guy". Ja si myslim ze si picus
Smajlík  Psoug
16.02.2024 21:42:14
Seneca: To je znama taktika propagandy Zapadu. Stejne to delali i v Iraku"

"Potřebujete přesvědčit svůj vlastní lid? Zpochybněte vlastenectví účastníků protiválečných demonstrací, pusťte se do hrůzostrašného líčení zvěrstev, která nepřítel páchá na vlastním lidu a zkusmo ho přirovnejte k Adolfu Hitlerovi. Jako odměnu za válku slibte mír."

https://www.idnes.cz/zpravy/archiv/americane-utoci-na-irak-i-propagandou.A030320_151859_zp - ravy_irak_mad -
Smajlík  jesterka
16.02.2024 21:41:53
Cywe opet tu musime trpet reakce idiotu typu: "...a vy bijete cernochy!!" ?!?

co to jako kdakru ma bejt ?

"Franta Vomacka podpsal 2000 slov ale nedal svemu kreckovi pet dni nazrat ?? S temahle se kamaradite ?"

To je k zbliti tohleto >;/
Smajlík  Psoug
16.02.2024 21:39:17
Pokud je tohle stalinovska totalita, pak je i na Ukrajine nebo v Izraeli...
Smajlík jesterka
---
A já bych tě svobodně nechal rozhodnout pro menší totalitu. Ale musela bys tam i jet, ne že tam necháš trpět jiné.

Za mě lepší šaškec tady
 matouch4 Muž53 Kategorie
16.02.2024 21:36:56
Mně je to ve výsledku fuk. Jen mě nepřestává fascinovat, jak si všichni myslí, že oni jsou "good guys" a ostatní jsou "bad guys". To si ale myslí slepě každej, což je objektivně ve výsledku nesmysl.

Víra až fanatismus.
 Sen3ca
16.02.2024 21:31:21
Matouch: Ale to je k tematu.Ja tvrdim, ze Zelenskeho cistky uz jsou pomalu horsi nez za Stalina.

A co teprv ty izraelske cistky...

Pokud je tohle stalinovska totalita, pak je i na Ukrajine nebo v Izraeli...
Smajlík  jesterka
16.02.2024 21:27:44
Matouch: obávám se, že nechápeš, co je téma diskuse: USA napadly Libyi. Alexeje si řeš jinde.
Smajlík  YvesRocherrr
16.02.2024 21:27:38
YvesRocherrr: Oni mu nekolik mesicu odpirali lekarskou peci, kdyz byl nemocny. A ve vezeni predevsim nemel co delat.

Jinak to same muzes rict o Rusech, ze nic nevis jiste. Jde ale o princip.

Jo a nezapomneli jste na "demokraticky" Izrael, ktery jeste davno pred utokem Hamasu veznil lidi bez soudu, mucil je a zabijel? To jsou ti nasi "demokraticti" spojenci. Ti, kteri maji stejne hodnoty, jako Zapad :))
Smajlík  jesterka
16.02.2024 21:25:58
Ja mluvim o tom, ze byl na Ukrajine zavren do vezeni novinar, ktery kritizoval rezim
---
ještěrka

Však říkám, pozor na Chocholouška, ještěrko. Ten by ti pomotal hlavu ještě více.
Tohle je diskuze o Navalném. Protože dnes zemřel Navalnyj.

Diskuzi o tom blogerovi vězněném na UA si měla založit v době, kdy zemřel. Ale asi byl jen nemocný, nebyl mučen, soudím, že nenaskočil další dezolát.
 matouch4 Muž53 Kategorie
16.02.2024 21:23:46
Jesterka: o tom nemám žádná potvrzená data. Možná ho Ukrajinci zabili, možná ne, jak píše Sen3ca. A teď mě zavřete do vězení a umučte, že jsem si troufnul nebýt ovečka a vystoupit z řady. A nezapomeň mávátka.
Sen3ca má pravdu.
 YvesRocherrr
16.02.2024 21:22:14
Matouch: A kolik americkych predstavitelu bylo souzeno v Haagu? Jeden naopak dostal Nobelovu cenu za mir, jaka ironie..
 jesterka
16.02.2024 21:20:45
Matouch: Ja mluvim o tom, ze byl na Ukrajine zavren do vezeni novinar, ktery kritizoval rezim a kvuli odpirani pece, kdyz byl nemocny, umrel.

Je treba mluvit i o lidech, kteri jsou nepravem vezneni na Ukrajine.

A mozna to nevis, ale umiraji jak rusti, tak ukrajinsti vojaci a je smutne, ze o nich nikdo nema moc potrebu mluvit.
Smajlík  jesterka
16.02.2024 21:16:56
A nekolik mesicu mu byla odpirana lekarska pece...

Jak nejde srovnavat? Kritizoval rezim, sel do vezeni. A diky ukrajinske "peci" ve vezeni zemrel.

Byl to hrdina? A proc se neco takoveho deje na "demokraticke" Ukrajine? Proc se to deje na Zapade?
Smajlík  jesterka
16.02.2024 21:16:54
9MGD:
A ty víš, na co umřel Navalnyj? Krom toho zápal plic klidně může bejt důsledek špatnejch podmínek nebo mučení. Všimni si, že jsem napsal "může".
 Sen3ca
16.02.2024 21:16:12
jesterka: v USA by tě zavřeli do blázince. A možná i tady.

Když je umučen Navalnyj, je potřeba mluvit o Navajném ne o ruských vojácích.
Když umírají rušti vojáci ve válce, je potřeba mluvit o tom, že zcela nesmyslně kvůli Putinově agresi.
Jistěže se USA dopustila nesmyslných válek a jsem si jistej, že se v té době o tom mluvilo.

Pozor na Chocholouška, ještěrko.
 matouch4 Muž53 Kategorie
16.02.2024 21:13:08
Nejde to srovnavat. Zemrel na zapal plic. Navic to nebyl zadney demokraticky opozicnik v totalitnim systemu.
 9MGD
16.02.2024 21:07:42
jesterka: To ale vůbec nejde srovnávat, dezolátko. Navíc si to určitě zasloužil.
Smajlík  Sen3ca
16.02.2024 21:06:07
A mezitim na " demokraticke" Ukrajine zemrel ve vezeni treba novinar Gonzalo Lira vezneny za to, ze kritizoval Zelenskeho a jeho rezim.

https://denikn.cz/minuta/1328373/

https://denik.to/na-ukrajine-zemrel-vezneny-americky-reporter-gonzalo-lira/

Take hrdina?

A jak se vlastne lisi Ukrajina od Ruska?
Smajlík  jesterka
16.02.2024 21:04:45
Yvesrocherrr: Sorry, když nemám data, tak si je nedomejšlim, aby mi to vycházelo. A tady nevěřim ani jedný straně, proto nezaujímám žádný stanovisko. To si ale troufám, že? By mělo bejt trestný. Hezky mávátka do ruky a všichni jednohlasně!
 Sen3ca
16.02.2024 21:03:45
Kroutimhlavou: jde o tu mentalitu, jich mnogo. Ale chápu, co myslíš.
 Yvesrocherrr
16.02.2024 21:01:19
Yves Rocher, v dobe zatčení byl v Německu. Mimo ruskou realitu, navíc on nepatřil k chude vrstvě.
 Kroutimhlavou
16.02.2024 21:01:13
Sen3ca: všechno je možný, třeba to byl jen hologram. Jako obranný mechanismus určitě dobrý, nedivím se ti.
 Yvesrocherrr
16.02.2024 20:59:43
Yvesrocherr: Nevím ani jestli byl mučen, ani jestli byl vinen. Jeho právník se vyjádřil, že zdravotní stav byl špatnej. Jestli tomu Rusové pomohli nevím, klidně to je možný. A třeba taky ne.
 Sen3ca
16.02.2024 20:59:25
Kroutimhlavou: přeceňuješ, kolik let se tam muži dožívají, ikdyž nejdou do války nebo na Sibiř
 Yvesrocherrr
16.02.2024 20:53:46
Matouchu a ti padli ve valce, kteri na vyber nemeli, uz takovi hrdinove nejsou jo? Ze tu o nich nikdo nepise...

Njn ale pokud byl extremni hrozba, tak proc se nekdo divi? Co by Zapad udelal s extremni hrozbou na jeho uzemi?
Smajlík  jesterka
16.02.2024 20:53:27
Matouchu, za mě ne. Měl rodinu, děti. Když si je pořídil, neměl se vystavit nebezpečí.
Nerad to říkám, ale tahle oběť v Rusku zapadne za pár dní ...
 Kroutimhlavou
16.02.2024 20:52:50
Sen3ca: jo takhle, já myslel, že nevíš, jestli je vinen. Ne, jestli ho umučili. No možná spadl dvacetkrát z okna, s tím tam mají problém.
Jesterka: to ani nechceš vědět, věř mi :D :D vůbec se neptej
 Yvesrocherr
16.02.2024 20:50:25
Yvesrocherr: Ale to co psal Sen3ca není relevantní. Už z datumů je jasné, že to jsou staré věci, které si už odseděl. Za tohle 19 let nedostal. To je strašně těžká diskuse s takovýma blbostma.
 MS-fanousek Muž50 Kategorie
16.02.2024 20:50:22
Yvesrocherr:
"Co to mění na tom, že ho umučili?"
To je pouze tvoje přání nebo domněnka. Zapadá to do tvýho vidění světa. Možná to tak bylo, možná ne. NEVÍM.
 Sen3ca
16.02.2024 20:49:00
Navalny tak dopadnout nemusel. Měl možnost volby.
----
Kroutimhlavou

Taky kroutím hlavou. Za mě je to hrdina. Protože měl možnost volby a hrozba byla extrémní.
 matouch4 Muž53 Kategorie
16.02.2024 20:48:58
Yvesrocherr: A co si myslis o Guantanamu?
Smajlík  jesterka
16.02.2024 20:47:40
Sen3ca: předpokládejme, že je vinen, a že to udělal. Zaslouží si umučit na Sibiři? Za krádež nebo zpronevěru? Nebo proč to sem píšeš? Řekni pls, fakt mě to zajímá. Co to mění na tom, že ho umučili?
 Yvesrocherr
16.02.2024 20:47:34
To je zajimavy, ze nas MS prirovnal k Navalnemu. Takze Navalnyj by byl na Zapade za dezolata? Takze oplakavate dezolata? Pekny :D

Presto nevim, proc nekteri opomiji zabiti Kaddafiho a i to, jak si nekteri preji smrt Putina (a jak by to asi vypadalo, kdyby Rusko nemelo jaderne zbrane?) Pokud se zabiti vladce v cizi zemi Zapad nestiti, proc tohle odsuzuje? Akce CIA asi taky nebudou zrovna nejcistsi...

Proc stejne neoplakavate lidi padle ve valce? Ti na rozdil od nej nemeli na vyber..
Smajlík  jesterka
16.02.2024 20:45:50
Yvesrocherrr: Chápu. Říct, že nevím, to je nepřípustný. Ty sis určitě všechny spisy z těch případů četl, četl jsi jejich rozbory, přehrával sis záznamy ze soudních přelíčení,...

Škoda slov.
 Sen3ca
16.02.2024 20:42:02
Sen3ca: čekal jsem, čím to dezoláti zdůvodní, aby si zasloužil umučit na Sibiři. Dost slabý teda. Žádný znásilňování dětí nebo špionáž pro CIA? Co se to s váma děje poslední dobou?
Smajlík  Yvesrocherrr
16.02.2024 20:39:11
Ms Fanoušek, já ti rozumím, mne ho je líto. Ale desetkrat víc líto je mi toho Borise Nemcova. Navalny tak dopadnout nemusel. Měl možnost volby.
 Kroutimhlavou
16.02.2024 20:35:11
MS-fanousek:
Tohle mi přijde taky jako závažný trestný činy:
"...z pozice poradce gubernátora Kirovské oblasti v roce 2009 zorganizoval podvod, při němž lesnický podnik Kirovles přišel o deset tisíc metrů krychlových dřeva, čímž vznikla škoda ve výšce šestnácti milionů rublů"

"Dne 30. prosince 2014 dostal podmíněný trest v délce 3,5 roku za údajnou zpronevěru 27 milionů rublů (asi 10,8 milionu korun) kosmetické firmy Yves Rocher."

Je to pravda? Je to vykonstruovaný? Já nevim. Ty to pochopitelně víš, v tom ti závidím.
 Sen3ca
16.02.2024 20:33:47
Kroutimhlavou: Navalného zavřeli, za to, že veřejně nesouhlasil s linií Kremlu a za to byl zvařenej a zabitej. A ty nechápeš proč je to lidem líto?
Není správné zabíjet lidi za to, že nesouhlasí s vedením země. Je to věc morálky. Není to věc názoru.
 MS-fanousek Muž50 Kategorie
16.02.2024 20:30:11
Sen3ca: ty vole. Navalného zavřeli, protože nesouhlasil s tím co dělá Kreml. Nikam se nehacknul, nic nevyšpiónil, nezveřejnil nelegálně získané tajné informace.
Jen mluvil. V podstatě to co tady děláš ty a jesterka. Za to ti přijde normální někoho zavřít a zabít?

No jo Trump je úplně obět zvůle. Těm zlým demokratům vadí, že má na triku obvinění z mnoha závažných trestných činů.
 MS-fanousek Muž50 Kategorie
16.02.2024 20:28:06
Modern research: no ale kdo platil všechny ty kriminálníky v Gotham city? CIA a prohnilý západ!!! A budou kritizovat Rusko?
Smajlík  SprostáVražda
16.02.2024 20:27:03
Jo a Amerika napadla Irák před více než dvaceti lety, takže nechápu jak může někdo v Česku hodnotit, že Rusové dnes někoho umučili. Trošku dvojí metr, jste pokrytci. Je mi z vás na blití.
Smajlík  SprostáVražda
16.02.2024 20:25:56
SprostáVražda: A kdo zachránil Zemi před asteroidem, no?
 modern research Muž36 Kategorie
16.02.2024 20:25:32
Matouch: Vazne? Tak to by se tam urcite libilo Pavkovi. Ten zas basnil o internacnich taborech pro Rusy ..
Smajlík  jesterka
16.02.2024 20:25:20
ještěrka: v USA by ses na Guantanámo nedostala. To by ses musela hodně snažit. Ale asi by tě tam spíš zavřeli reálně do blázince.

V Rusku stačí, když řekneš slovo "válka". Běž na Rudé Náměstí, stoupni si tam s nápisem: "net vojne"..
 matouch4 Muž53 Kategorie
16.02.2024 20:24:40
Fanoušek, to, že mám na tu věc vlastní názor, neznamená , že jsem nemoralni.
 Kroutimhlavou
16.02.2024 20:22:50
Západ taky mučí a zabíjí nevinné, pusťte si film Avatar nebo Avatar: way of water, co udělali domorodým modrým obyvatelům, a pak teprve mluvte. USA má krev na rukou - modrou.
To vám nevadilo a Navalny je jiný příběh, účelová propaganda.
Smajlík  SprostáVražda
16.02.2024 20:22:33
Alda: Proč bych se měl zaměřovat na kandidaturu? Prostě jsem dal příklad, že i západ se umí velice efektivně zbavovat nepohodlných. Jak jsem psal, západ to dělá obvykle chytřejš. Jestli ti jde o kandidaturu do politických funkcí, tak příklad je z USA, kde se Trumpovi demokrati snaží zabránit v kandidatuře. A když to nevyjde, tak si zmanipulujou volbu, jak je potřeba.

Ale klidně si žij dál v představě, že je vše kříšťálově čistý, že už to ani křišťálově čistější být nemůže, jak by řekl Standa Grossů.
 Sen3ca
16.02.2024 20:21:04
Kroutimhlavou: to nepochopíš, k tomu bys potřeboval morálku.

Sen3ca: Nedělej si ze mně prdel.
 MS-fanousek Muž50 Kategorie
16.02.2024 20:15:03
MS-fanousek: jasně. Šéf státní dumy řekl, že vinu za smrt má západ.

Jo, na tohle má Putin mouřenína. Teď je na řadě Medvěděv, který chce být putinovštější než Putin.

Já myslím, že tuhle sebranku máme všichni přečtenou.

Ještěrka: rusko je krásná země, ale jako jedna z mála má ještě koncentrační tábory. Tam bys musela víc našlapovat než tady.
 matouch4 Muž53 Kategorie
16.02.2024 20:12:23
Sen3ca: pochopitelně můžeš jmenovat, akorát že nezemřeli a ani po nich nikdo nešel za pokus o kandidaturu. Ale jinak sedí úplně všechno!
 Alda
16.02.2024 20:10:55
Kaiten: To reagujes na me? Uz jsem to napsala - lituji jeho smrti tak, jako ty litujes smrti Prigozina.

Seneca: Presne. Jinak USA zabiji i nepohodlne vladce mimo sve uzemi, to neni nic noveho..
 jesterka
16.02.2024 20:03:44
MS-fanousek: Sice neumřeli, ale za zmínku jistě stojí třeba Edward Snowden nebo Julian Assange.

Přestaňte být tak naivní.
 Sen3ca
16.02.2024 20:01:35
Já bych se položil na otázku, kdo z jeho smrti bude mít největší prospěch. Myslíte že Putin?
Smajlík  Volič
16.02.2024 20:01:10
Kaiten, pokud měl názor na Ukrajinu spíš proruský a byl nacionalista, tak proč se pro něj tolik pláče ?
 Kroutimhlavou
16.02.2024 20:00:58
MS-f: marná snaha...
 kaiten Muž58 Kategorie
16.02.2024 19:58:55
fimísek: můžeš mi jmenovat pár lidí, kteří na tom hnusném západě zemřeli ve vězení za to, že nesouhlasili s vedením země?
 MS-fanousek Muž50 Kategorie
16.02.2024 19:57:09
Nekecej. Dělají z něj mučedníka, a přitom západ má na svědomí miliony životů.
Smajlík  fimísek
16.02.2024 19:53:48
Chápu to správně, že jeho smrti vůbec nelituješ? Ale měla bys – Byl to v podstatě nacionalista a na Ukrajinu měl podobný názor jako ty
Smajlík  kaiten Muž58 Kategorie
16.02.2024 19:52:27
Seneca: Presne, jsem cekala, ze to nekteri budou psat, ze tohle se muze stat jen v Rusku. :D

Pritom muceni a zabijeni nepohodlnych je pro Zapad bezna praxe.

Jinak je mi ho lito asi tak jako ostatnim bylo lito Prigozina..
Smajlík  jesterka
16.02.2024 19:51:18
Za smrt opozičníka Alexeje Navalného může Západ a Brusel, řekl šéf ruské Státní dumy Vjačeslav Volodin, už to čtu
Smajlík  kaiten Muž58 Kategorie
16.02.2024 19:49:54
A z Ruska už zní, že viníkem je USA a EU.

https://t.me/vv_volodin/759
 MS-fanousek Muž50 Kategorie
16.02.2024 19:45:57
Jaké byly podmínky ve věznicii Polární Vlk, kde zemřel Navalnyj, se můžete podívat tady:

https://shorturl.at/vzBKP
 matouch4 Muž53 Kategorie
16.02.2024 19:19:16
Když jsem viděl nadpis, řekl jsem si, že ještěrka určitě přileze a začne poštěkávat po USA, nebo že západ je stejnej.

No nezmýlil jsem se. Pořád to samý, jak podle šablony
 FKFN
16.02.2024 19:02:52
Me umucej ty shody podmetu s prisudkem.
 lol
16.02.2024 18:39:10
matouch4:
Před pár měsíci? Tak to už dávno staroušek Biden zapomněl.. Tak snad mu daj sluchátko a do něj instrukce, jinak to bude zase fiasko.
 Sen3ca
16.02.2024 18:30:55
kaiten: A nejhorší je tu ta cenzura, to by se v Rusku nestalo.
 MS-fanousek Muž50 Kategorie
16.02.2024 18:26:31
Říkali mi ilumináti do sluchátek, že za 5 minut má vystoupit Biden ohledně této záležitosti. Před pár měsíci sliboval Putinovi, že kdyby Navalnyj zemřel, zaplatí vysokou cenu.

Tak jsem zvědav. Putin bude trpět
 matouch4 Muž53 Kategorie
16.02.2024 18:19:24
vizvrácená přetkoška: ano :-) to znám
 Alda
16.02.2024 18:18:39
Igor Sergunin, Alexej Liptser, Vadim Kobzev, všichni tři právníci, kteří spolupracovali s Navalným, byli uvězněni v Rusku.

Však říkám - Putinova strategie šokovat, ukazovat, že se nebojí zajít kamkoliv má upevnit jeho postavení. Myslím, že bude přituhovat a že nějaké demonstrace budou minulostí.
 matouch4 Muž53 Kategorie
16.02.2024 18:03:40
Alda: Myslíš jako tady?

https://www.youtube.com/watch?v=BQ35xVhcPfI
 vizvrácená přetkoška Muž49 Kategorie
16.02.2024 17:56:55
Kaiten: bohužel :-/
asi nejobjektivnější vyjádření je zde: https://1url.cz/0uXSj
 Alda
16.02.2024 17:54:23
vizvrácená přetkoška: bez šance. Pokuď začneš dělat vlny, mohou s tebou zamést různými způsoby. Např ve státní tv, ti seberou odměny a ze základního platu, úmyslně nízkého, nevyžiješ. Vyhodí tebe nebo někoho z rodiny z práce, dají tě zmlátit. A to tak, že už se nezvedneš z LDN, pokud jsi známý, buď jdeš do blázince nebo pracovního vězeňského tábora. Se podívej na yt na rozhovory s Rusy v Moskvě. Většina se bojí mluvit zcela nebo se vyjadřují oklikou. Asi vědí proč. A to se bavíme o malé hrstce normálních v Moskvě a Petrohradě. Zbytek nevidí vážné problémy, za vše může západ, kterému jde o jejich velké území a zdroje. Že jim to drancuje Čína a postupně si chystá na přisvojení Sibiře, to jim uniká.
 Alda
16.02.2024 17:49:50
Jako vždy - co příspěvek, to zvratky. Rusaci zavraždili Navalneho, ale nehumanni je Západ
Smajlík  kaiten Muž58 Kategorie
16.02.2024 17:33:47
Historie se stále opakuje a lidé jsou nepoučitelní.
Bylo by fajn, kdyby se právě teď všichni zbývající normální lidé v Rusku probudili a pomohli tomu, aby putinský režim konečně padl. Držím všechny palce jako nikdy předtím.
Smajlík  vizvrácená přetkoška Muž49 Kategorie
16.02.2024 17:08:10
Čest jeho památce a díky bohu, že nežiju v Rusku. Vážím si ČR každý den víc a víc.
 SprostáVražda
16.02.2024 16:54:09
Sen3ca: To mi právě v kontextu přišlo vtipný, že coach nic, ale nějaký Navalny špatný. :D Jako ani jeden asi nebyl žádnej super týpek, ale o to nejde.
 modern research Muž36 Kategorie
16.02.2024 16:52:33
modern research: Mluvíš o G. Lirovi? No, to je zase práce miláčků z Ukrajiny. Holt, kritizovat režim a samotnýho prezidenta, to se neodpouští. Pikantní na tom je, že je to byl občan USA.
 Sen3ca
16.02.2024 16:47:34
Sen3ca: A co ten coach?
 modern research Muž36 Kategorie
16.02.2024 16:46:13
jesterka: Ty jsi nepoučitelná :(( Pořád nechápeš, že mučení je hodný a zlý. Např. v Guantánamu je to hodný, pochopitelně.
 Sen3ca
16.02.2024 16:34:00
Asi se ispiroval u USA, ti jsou v muceni skveli.
Nutno taky rict, ze kdyby Rusko nemelo jaderne zbrane, mohl by Putin dopadnout treba jako Kaddafi... Aneb prava tvar Zapadu je cokoliv, jen ne humanni...
 jesterka
16.02.2024 15:56:21
Sen3ca: co hůř...obraz se začal měnit po covidu od zatčení navalného. Oni prostě chtějí ukázat, že na to mají. Chtějí šokovat.
 matouch4 Muž53 Kategorie
16.02.2024 15:54:32
Je pravda, že Rusové to dělaj hloupě, hrubě a postaru. Moderní a vyspělá liberálně-demokratická společnost si s odpůrci umí poradit mnohem líp :)
 Sen3ca
16.02.2024 15:48:38
Svitavská ulice off, čekal jsem, kdo na tu slovní hříčku zareaguje :-)
 kroutimhlavou
16.02.2024 15:46:11
"ale já sám jsem neměl o Navalném valné mínění" - samozřejmě, o Navalném jsi měl navalné mínění.
 Svitavská ulice off
16.02.2024 15:37:37
Van Generator, na tom není nic dezolátského. Lidsky je mi to líto, ale já sám jsem neměl o Navalném valné mínění. Krym sám ani vrátit nechtěl. A už jsem psal v jiné zpovědi. Daleko víc je mi líto Borise Němcova, který byl zavražděn v Moskvě. Navalny se z Německa do Ruska vracet nemusel. Měl volbu. A asi dovedl představit, co ho čeká. Měl víc myslet na rodinu...
 kroutimhlavou
16.02.2024 15:35:36
A co na to říká coach red pill? :D Ten tu byl oblíbený.
 modern research Muž36 Kategorie
16.02.2024 15:32:44
Asi mám dneska nějakou dezolátskou, ale řeknu to tak, že každý normální člověk by z Ruska utekl a zahodil klíče a ne se tam ještě vracel.
 Van Generator Muž38 Kategorie
16.02.2024 15:31:52
kroutimhlavou: o demokracii si nedělám iluze. S tak obrovským územím, které je obydleno polodivokými entitami to ani jinak nelze. Ale řídit to na takto mafiánský způsob? Máš pravdu, mají to v DNA. Stejně jako Číňani, ti zase překvapili bleskovým rozmachem.
 Alda
16.02.2024 15:25:57
někteří jsou ještě fanatičtější a méně rozumní. Třeba takový Dugin... nebo Medvěděv...
Jak to píše Alda - na tom asi bude hodně.
bilej tygr
---
A v tomhle bych byl optimističtější. Někteří, které jmenujete, to dělají ze strachu. V každé totalitě jsou švejkující klauni, horliví jako Medvěděv a další pošahané figurky

Kolik je těch, kteří se neeragují ze strachu. Těch, kteří enjsou vidět. A jak jsem optimistický k ruským běžným občanům, tak si zároven nemyslím, že v dohledné dobe se vůbec odváží znovu k nějaké demonstraci.
 matouch4 Muž53 Kategorie
16.02.2024 15:23:22
Je to nechutný co se tam děje, kolik odpůrců režimu už "vyskočilo z okna", ty rodiny, co byly vyvražděny i s dětma. Tak hlavně, že děti má Putin uklizený na západě. To je fakt žumpa žump tam.
 Sorayaaa
16.02.2024 15:20:49
S odstraněním Putina bych ovšemže souhlasil - dostali by šanci ti, kteří by rádi aspoň vycouvali z války s Ukrajinou. Ale jestli by se situace zlepšila, tím si moc jistý nejsem. Ten jeho způsob myšlení a jednání zastávají mnozí, a někteří jsou ještě fanatičtější a méně rozumní. Třeba takový Dugin... nebo Medvěděv...
Jak to píše Alda - na tom asi bude hodně.
 bilej tygr Muž74 Kategorie
16.02.2024 15:20:33
Alda, ta země není zničená od bolševické revoluce. To bylo v Rusku vždycky.

To je mentalita. Vyznávání silného gosudara. Ať v podobě cara, nebo generálního tajemníka.
Je to despocie, ať pod carstvím a pravoslavím, nebo pod srpem a kladivem.

Za cara se posílalo na Sibiř, za SSSR také. Ačkoli bolševici tu despocii ještě vylepšili.

Stačí si přečíst ruské autory.

Ten problém je tam po celá staletí, od Ivana Hrozného až po Stalina. Oligarchie, bojaři.
Není to jenom Gorbačovovi, už před revolucí nechali zlikvidovat Stolypina, reformátora.

Na vině může být absence osvícenství, Kateřina Veliká to tam moc nepouštěla, ačkoli je označovaná za osvícenou panovnici.

Tam se ta demokracie evropského typu nemá šanci uchytit.

Byla šance v roce 1917, po únorové revoluci, pak v 90.letech.

Ale stejně nakonec zvítězil starý osvědčený model.
 kroutimhlavou
16.02.2024 15:12:09
Ty máš radši ruštinu, nejoblíbenější jazyk soudruha Petra Pavla, co?:-)
 Svitavská ulice off
16.02.2024 15:10:13
Alda: možná bude muset být hůř


Holt inteligence se hned pozná:-)
Svitavská ulice off
---
jo, tobě funguje jen na češtinu
 matouch4 Muž53 Kategorie
16.02.2024 15:05:56
pravopysné a jiné chibi:
1) Putinovi čistky
2) ve druhém odstavci jsi asi chtěl spíš napsat, že zpochybňují, že by se ta situace nezhoršila či zlepšila
3) po "nezlepšila" ti chybí čárka

Holt inteligence se hned pozná:-)
 Svitavská ulice off
16.02.2024 15:03:30
Další chuťovka mafiánů kolem hlavního il capo di tutti capa je vydírání a rozkrádání vydělávajicích startupů a firem. Poslední oběť je technologická špička Yandex. Převzali ji oligarchové, rozkradou ji a půjde do háje. Rusko nemá šanci na změnu.

Nemyslím si,mže odstranění Putina něco změní. Ten systém je tak mafiánský a tvrdý, národ od bolševické revoluce tak zmrzačený, že to fakt nepomůže ničemu. Jeden Rus mi vyprávěl co jsou Rusové skutečně zač. Docela jsem zíral. Podívej na Gorbačeva- člověk na světové úrovni, dal Rusku šanci se zařadit po bok vyspělých států. Gorbačev je pro Rusy vlastizrádce a zločinec (div, že ho nedali otrávit jako Trockého) a mezitím, masový velevrah Stalin největším hrdinou. Tak co chceš? Myslíš, že to je jen o Putinovi? Kolem něj se o jeho židli porvou ještě větší gauneři. Ten systém nemá elity, všichni emigrují.
 Alda
16.02.2024 14:51:41
Pokud se toho hodláš ujmout, klidně ti na to finančně přispěji...
 Michal-222 Muž44 Kategorie

Akční cena

Přidání rozhřešení Starší zpověďNovější zpověďHlavní stránka
TVÁ PŘEZDÍVKA:

OPIŠ BEZPEČNOSTNÍ KOD:
Captcha

Tento inzerat koupíte on-line od 100 Kč.
Přidej inzerát on-line od 100 Kč
TEXT ROZHŘEŠENÍ:

PŘILOŽ SMAILÍKA:
Smail Palec nahoru Smail Hrozící Smail Drží palec Smail Není to důležité Smail Dostaneš do huby Smail Smutný Smail Cože?? Smail Safra Smail Pusinka
jupííí tak bacha držím palec to je fuk tumáááš ach jo no nééé ?! safra mmmuc
(žádný )


Změňte svoje cookies preference

Nejlepší chorálová skupina světa... GREGORIAN 2020 ...20th ANNIVERSARY WORLD TOUR.

REKLAMA
Copyright 2003 www.zpovednice.cz + www.spovednica.sk