Cookie Consent by Free Privacy Policy website
Navigační lišta REGISTRACENavigační lišta TABLONavigační lišta STATISTIKANavigační lišta SOUTĚŽENavigační lišta POMOZTENavigační lišta REKLAMANavigační lišta KONTAKTNavigační lišta
Navigační lišta
Horní lišta bez menu
Logo Zpovědnice
Online zpověď Návštěvní kniha Nová zpověď Časté dotazy
Dolní lišta Dolní lišta Dolní lišta
Nabídka voleb Dolní lišta voleb
Diskuze č.1225814, vloženo 18.11.2023 14:17:51 Starší zpověďNovější zpověďHlavní stránka
Stejně to byla demence s tím EET.
Jak si každej živnostník musel pořizovat odpovídající hardware a software a pak to zrušili. To je normálně kocourkov jak svině, když se nad tím zamyslíte. Takových zbytečných nákladů a stresu pro živnostníky a ve výsledku pro nic. Tohle je přesně jeden z exemplárních případů, proč jsme tam, kde jsme.
 mando Muž33  VYMAZAT

Zaslaná rozhřešení Starší zpověďNovější zpověďHlavní stránka
Chceš dnes udělat dobrý skutek ? Pomoz výše uvedenému hříšníkovi tím, že mu dáš nějaké rozhřešení! Můžeš mu ho poslat na e-mailovou adresu, kterou uvedl u zpovědi, nebo napsat veřejně vyplněním formuláře na konci této stránky. A jestliže nechceš, aby pod tvou přezdívkou mohl vystupovat ještě někdo jiný, zaregistruj si ji ZDE !
 
19.11.2023 18:05:18
Edd56:

Naopak to Babiš s Schilerkou s hnutím ANO "pozastavil" EET na začátku korony s odůvodněním, že stát nechce dusit živnostníky.

Na otázku, jestli EET dusí životnostníky neodpověděl...

Nedělám si iluze, že by koblížci měli nějaký pojem o tom, kde se co dělo a děje...
Smajlík  wut Muž35 Kategorie
19.11.2023 12:19:54
Ano, také mi zrušení EET přišlo jako naprosto stupidní krok. Jeho zavedení bylo zprvu pro mnohé bolestivé.. bylo potřeba investovat do registračních pokladen, někteří kvůli němu i podnikání ukončili.. Ale velmi rychle se situace stabilizovala. Společnost se přizpůsobila, už to všichni brali jako samozřejmost, eliminovalo se množství daňových úniků a stát tak získal ročně skutečně nezanedbatelné částky. A pak přijde Fialova banda kre.ténů a EET zruší. A v podstatě jen a pouze na "truc", protože ho zavedla opozice. Žádný racionální důvod k tomu nebyl. Tato vláda je neskutečná.. a teď honí prachy kde to jen jde.
Smajlík  Edd56
18.11.2023 23:17:42
Wisp: lidi co umřou, protože nemají na doktora

Ale oni umřou tak jako tak, to je ta podstata věci. To zdravotnictví jim nepomůže, protože nefunguje. Pro ně ten výsledek bude stejný, jenom to pokaždé budeš svalovat na jiné věci. V tomhle ohledu byla ta cesta komunistického zdravotnictví (nikoli samotná kvalita, ta jde samozřejmě nahoru jak jde vývoj, ale způsob fungování) lepší a tehdy jsme skutečně měli to zdravotnictví dostupné, dneska ten pacient nedostane tu úroveň péče, jakou by zasluhoval.

"Na druhou stranu oceňuje, že původní pozice kdy jsi chtěl vybírat mýtné, jsi se dostal na pozici "asi by stačilo tak 10% ze současné daně + nějaké pojištění"."

Ne těch 10 % by bylo jen právě na to, co nejde obsáhnout jako služba (např. policie, vězeňství). To, co jako služba obsáhnout lze (mýtné), by bylo služba.

"A co se týče vězení, co bys třeba udělal se zlodějem."

Záleželo by na tom, kolik ukradl. Psal jsem "velké zloděje", tj. pokud by někde ukradl milion například. Pokud by to byl kapsář, tak by spadal pod pojem "recidivisty" to jsem taky psal. Tj. i kdyby kradl malé částky, ale furt dokola, tak samozřejmě taky.
 Kde jsou
18.11.2023 23:00:36
Kde jsou: Pokud se ale nesoudíš o peníze, tak je poplatek 2000 korun, což je zoufale málo na provoz soudů.
A co se týče vězení, co bys třeba udělal se zlodějem. Nebo s někým kdo něco úmyslně zničil.

Jinak se mi líbí, že kdykoli se dostaneme k těm důležitým otázkám, jako třeba lidi co umřou, protože nemají na doktora, tak to začneš pohodlně ignorovat.
Na druhou stranu oceňuje, že původní pozice kdy jsi chtěl vybírat mýtné, jsi se dostal na pozici "asi by stačilo tak 10% ze současné daně + nějaké pojištění".
 Wisp Muž35 Kategorie
18.11.2023 22:51:02
Wisp: Soudy si na sebe určitě nevydělají, protože, soudy nevydělávají.

No to vydělávají, soudní poplatek je myslím 5%, tj. pokud někoho zažaluješ o 1 mil. Kč, tak zaplatíš soudu předem 50 tisíc, aby ti to vůbec přijali a zabývali se tím, což je dost (samozřejmě pak budeš mít nárok to dostat zpátky od protistrany, pokud vyhraješ, ale soud ty peníze mít bude tak jako tak). Předpokládám, že takových řízení bude hodně, takže soudy si na sebe určitě vydělají.

Do vězení dávat jen ty nejhorší případy, tj. násilníky, velké zloděje (podvodníky) a recidivisty - jen říkám, že je ve vězení lidí zbytečně moc a pro malichernosti. Tak ať se nějaké daně platí, ale jen třeba ve výši 10% z toho, jaké se platí teď (pokud teda touhle daní nezatížím třeba banky a musím už to cpát na lidi), na ty skutečně důležité věci to musí postačovat, ostatní poskytovat za úplatu jako nepovinné služby/pojištění.
 Kde jsou
18.11.2023 22:31:18
Kde jsou: Můj argument je, že bez daní nemůže společnost fungovat, aniž by neskončila jako jisté africké země.

Ale abych to shrnul: Soudy si na sebe určitě nevydělají, protože, soudy nevydělávají. Ty soudu neplatíš, za to že se tam soudíš. A soudce od tebe žádné peníze nedostane.
Pokud vězení nepodporuješ, jak chceš trestat lidi co poruší zákon. A z čeho lidi co budou na dodržování zákonů budeš platit?
Zdravotní pojištění je fajn věc. Pokud by ale bylo dobrovolné, tak samozřejmě rapidně vzroste jeho cena. Zároveň je otázka, co budeš dělat s nepojištěnými lidmi?
 Wisp Muž35 Kategorie
18.11.2023 22:18:41
Wisp: OK. Pokud je varianta jako má třeba ta současná vláda, tj. ročně můžu utratit 250 miliard nebo kolik na dluh, tak je to velmi snadné, peníze nepotřebuju žádné, protože 250 miliard ročně na dluh za provoz státu (toho, co jsi vyjmenoval) ani zdaleka nemůžu utratit.

Pokud bych měl pracovat s nějakým vyrovnaným rozpočtem, tak přestanu za prvé vyhazovat peníze za kraviny (tím nemám na mysli důchodce, ale například ta letadla). Soudy si na sebe vydělají samy, ty není potřeba ještě dotovat. Vězení nepodporuji, 3/4 lidí tam nemá co dělat (neplacení alimentů a podobně), klidně velkou část propustit. Zdravotnictví placené přímo s možností pojištění (nepovinného) - obecně bych byl i třeba pro to povinné pojištění, ale jen pokud by to zdravotnictví fungovalo, což nefunguje, tj. v dnešní době už je lepší ta první varianta. Ty tady furt zmiňuješ knihovny a muzea, kdyby se nenakoupila letadla tak mám peníze na provoz všech muzeí a knihoven v republice na dalších 100 let. Obdobně veřejná doprava, tam Babiš svého času doplácel studentům a seniorům 75% ceny a stálo to asi 6 mld. ročně, takže nenakoupení letadel by mi vyšlo na 17 let. Divím se, jak se snažíš mluvit o knihovnách, muzeích, veřejné dopravě apod. když ty peníze se ztrácejí úplně jinde a tyhle oblasti co zmiňuješ jsou drobné.
 Kde jsou
18.11.2023 21:52:21
Kde jsou: Vůbec jsi neodpověděl. Tak to zkus znovu a lépe.
 Wisp Muž35 Kategorie
18.11.2023 21:42:48
Wisp: Komunisti nechtějí daně? To slyším poprvé, zdá se mi to naopak - tj. komunisti chtějí naopak daně vysoké, ale s tím, že alespoň ty protislužby skutečně poskytnou. A ty máš pocit, že u nás ty služby skutečně fungují? Zdravotnictví je hrůza hrůz, soudnictví to samé hodit si korunou jak to dopadne a ty se těch kreténů ještě zastáváš, jak je potřebujeme když pracujou úplně na prd dementi. Školy zase chce především stát, aby měl jak cpát do dětí svoje rozumy, jak je nejlepší a máme se nejlíp co to jde a podobné propagandistické bláboly šup k pásu a vydělávej a plať to je jejich hlavní smysl. Já jsem naopak pro co nejmenší stát, protože ty jeho tzv. "služby" jsou tak jako tak o ničem, všechno si stejnak zaplatíš ještě sám - chceš se soudit? Tak pořádně plať, to není zadarmo, u doktora půjdeš na vyšetření za půl roku a na operaci za dva roky, pokud tě vůbec na to vyšetření pošle, sice sis zaplatil už pár milionů na pojištění, ale vyšetření za 30 tisíc je moc drahé.
 Kde jsou
18.11.2023 20:56:04
Kde jsou: Koukám, že z tebe by byl skvělý komunista. Takže jak podle tebe má vypadat společnost? Jak chceš zajistit fungování škol, policie, hasičů, zdravotnictví a infrastruktury? Kde vezmeš peníze na soudy, vězení, kanalizaci? Máš v plánu zrušit knihovny, muzea a veřejnou dopravu?
 Wisp Muž35 Kategorie
18.11.2023 20:19:20
Wisp: Takže tvůj plán je přejmenovat daně na mýtné a je to.

Ne, plán je platit přiměřenou cenu za využívané služby. Daň je výpalné, platba za "ochranu" před státem samotným (tj. bez reálné protihodnoty). Stát má zajišťovat nějaké základní služby a rozhodně ne zadarmo, ale také ne dřít lidi z kůže. Pokud by to mýtné dopadlo tak, jako třeba elektřina (tj. prodej za dvacetinásobek výrobní ceny), tak souhlasím s tím, že by se jednalo jenom o jinou formu zdanění. Pokud by se však ty nezbytné služby prodávaly třeba jen za dvojnásobek výrobní ceny a ten výtěžek navíc šel do nových investic v daném odvětví, tak by to úplně stačilo.
 Kde jsou
18.11.2023 20:08:05
autism-off: přemýšlím na tím co jsi psal a krádež není správná kvalifikace. Podle mne to splňuje spíš loupež.
 MS-fanousek Muž38 Kategorie
18.11.2023 19:52:51
Kde jsou: Takže tvůj plán je přejmenovat daně na mýtné a je to.

A ano Somálsko je nejblíž myšlence neplatit daně. Pokud teda nepočítám země, co vydělávají neudržitelným exportem přírodních surovin.
 Wisp Muž35 Kategorie
18.11.2023 19:32:38
Wisp_ Teď, když je potřeba několik miliard na rekonstrukci by to rozhodně nešlo.

Proč ne? Ty náklady by se akorát musely spočítat a podle toho stanovit mýtné. To přeci není princip dobrovolnosti - lidi by si nemohli dovolit přestat jezdit po silnicích. Jenom ti, co je využívají více, by logicky platili víc. Pokud někdo silnice nevyužívá vůbec, tak by je neplatil, to je jasné, ale takových moc není.

Pak si vybereš zrovna Somálsko, já si zase můžu vybrat příklad z opačného ranku - Kuvajt, Katar nebo SAE. Jde o to, že náš stát je neuvěřitelně předražený, platíš mnohonásobně víc, než dostáváš.

dotnet: vyberu si toho nejsilnějšího, co deklaruje nějaké podmínky k životu, co mi vyhovují, a tomu platím.

To je logický a pragmatický přístup. Ale není tu žádný důvod takový systém obhajovat či podporovat - jenom reaguješ na danou situaci, abys nějak přežil. Vybereš si mafiána, který ti nejdřív jako varování zláme prsty než toho, který by tě rovnou zastřelil. To nic nemění na faktu, že oba jsou to mafiáni a dělají špatné věci.
 Kde jsou
18.11.2023 19:04:08
Kde jsou: Hasiči jsou skvělý příklad, statisticky nejsou potřeba. Ale když jsou potřeba tak jejich zásah zachraňuje životy i majetek. Celkové škody, ke kterým by došlo bez jejich existence daleko převažují náklady na jejich provoz.

Co se týče mýta, to fungovalo dobře, když byly silnice udusaná hlína. Teď, když je potřeba několik miliard na rekonstrukci by to rozhodně nešlo. Například z toho důvodu, že by se lidi dobrovolně nesložili, protože ne každý tu silnici využivá.
Pak tu máme služby jako je kanalizace, svoz odpadu a jeho likvidace. Vzdělání je taky jedna z důležitých věcí. Taky se nesmí zapomenout na hromadnou dopravu. To je další služba, kterou je v ideálním případě potřeba dotovat z daní.
 Wisp Muž35 Kategorie
18.11.2023 19:03:35
"Fakt skvělá ochrana proti tomu, aby taková situace nastala je to, že takovou situaci vytvořím. "

Fajn, tak jaké jiné máš řešení?


" a proto si raději ty základní práva necháš vzít státem. "

Pokud chci žít ve společnosti, kde neplatí právo silnějšího, tak ano, vyberu si toho nejsilnějšího, co deklaruje nějaké podmínky k životu, co mi vyhovují, a tomu platím. A to je stát. Pokud se mi to nelíbí, můžu se odstěhovat tam, kde mi občanská práva budou vyhovovat více nebo nebudou vůbec. Vlastně nevím, proč jsi toho ještě nevyužil a nejsi už v Somálsku nebo někde v džungli, kde by ti žádný stát svobodu nebral.
Smajlík  dotnet Muž25 Kategorie
18.11.2023 18:58:46
autism-off: Sorry, jsem nečekal že tvá přezdívka je doslovná. Takže se trošku víc rozepíšu. Jsem nečekal, že do daní počítáš i zdravotní pojištění. Takže by mě zajímalo, jestli máš vizi jako ve středověku, tedy doktoři jen pro bohaté. Nebo ve své utopii budeš platit zdravotní pojištění dál.

Jinak já nenapsal že Somalsko je anarchie. Je to země kde je tak mizerné vymáhání zákonů, že se tam daně neplatí a zločinu se daří. Ostatně jak to vypadá když policie nedělá svou práci je vidět třeba v USA. Tam se přestali trestat krádeže pod 1000$. Výsledkem bylo, že lidi přišli do obchodu a ukradli si co chtěli.
 Wisp Muž35 Kategorie
18.11.2023 18:58:22
mando:

Mě na tom nejvíc sere to, že to byla zase uměle vytvořená ekonomika bez přidaný hodnoty...

Tich ajťáků, co dělalo integrace EET do velkejch obchodních center a eshopů...

Přijalo se další stovky úředníků...

Další vývoj hardware pro EET pokladny do každý vesnice, připojování na internet i tich nejzapadlejších krámků...

Zároveň to na sebe nabalilo mnoho "právních expertů"...

Prostě se kolem EET točila umělá ekonomika v miliardách, co společnost nikam neposunula a nikomu neprospěla.

...

Jednalo se o typickou umělou ekonomiku bez přidané hodnoty.
Těžko bych hledal podobnej nesmysl dnes...

Možná podobná blbina jsou stále trvající stravenky, nebo OSA.
Smajlík  wut Muž35 Kategorie
18.11.2023 18:32:13
Wisp: Slyšel jsi někdy o existenci policie, hasičů.

To je zanedbatelná částka. Stačí si spočítat, kolikrát za život průměrný člověk využije policii nebo hasiče a podle toho určit jejich potřebu (myšleno akutní potřebu, ne když si člověk zavolá hasiče na sundání kočky nebo sršního hnízda, to si může zaplatit sám jako službu). Na tomhle stát nestojí a daně pro tyhle účely by byly minimální.

Wisp: Co třeba silnice? Infrastruktura obecně.

Výběr mýta. To je férový systém, kdy to platí ti, co to využívají a navíc za odpovídající cenu.

Obecně stát je lupič (zločinec), který právě namísto poskytování tebou zmiňovaných služeb ty peníze rozhazuje jak zrovna chce - tj. ve středověku za to králové pořádali rytířské turnaje, za Říma dělali orgie (pitky, žranice, sex), dneska nakupujeme třeba letadla na přehlídky.
 Kde jsou
18.11.2023 18:22:33
Wisp:

"Hlavně proto, že kde se neplatí, tam není zákon, tedy je vysoká kriminalit a nic nefunguje." - to sis samozřejmě vycucal z prstu a žádný takový místo není.

Představa, že Somalsko je anarchie je dávno vyvrácený mýtus.

"Mimochodem, jak konkrétně čekáš, že se tvůj život zlepší, až přestaneš platiti 15% daně z příjmu?"

- Ve skutečnosti je to 61,27 %.

Viz https://libinst.cz/danove-bremeno-zamestnancu-2023-6127/
 autism-off
18.11.2023 18:20:44
dotnet:

"Ale někdo ekonomicky silnější bude mít také silnější ochranku," - to už existuje a říká se tomu stát.

Fakt skvělá ochrana proti tomu, aby taková situace nastala je to, že takovou situaci vytvořím.

"Ne, opravdu nechci aby moje ochrana základních práv a svobod byla věcí nabídky a poptávky." - a proto si raději ty základní práva necháš vzít státem.

Wisp:

" Z čeho myslíš, že se to platí?" -Z peněz, kterými se dá platit i bez úředníka.
 autism-off
18.11.2023 18:20:14
autism-off: Ono moc míst kde se neplatí daně nejsou. Hlavně proto, že kde se neplatí, tam není zákon, tedy je vysoká kriminalit a nic nefunguje.

Mimochodem, jak konkrétně čekáš, že se tvůj život zlepší, až přestaneš platiti 15% daně z příjmu?
 Wisp Muž35 Kategorie
18.11.2023 18:16:43
Kde jsou: Slyšel jsi někdy o existenci policie, hasičů. Co třeba silnice? Infrastruktura obecně. To ti nic neříká? Z čeho myslíš, že se to platí?
Nebo máš pocit, že těch 15% je taková částka, že si z toho budeš moct dovolit osobní stráž, renovaci vozovek a spoustu dalších věcí?
 Wisp Muž35 Kategorie
18.11.2023 18:16:21
autism-off: "Určitě to nemůže fungovat tak, že dáš někomu peníze za ochranu přímo"

To může. Ale někdo ekonomicky silnější bude mít také silnější ochranku, která zlikviduje tu moji.
Ne, opravdu nechci aby moje ochrana základních práv a svobod byla věcí nabídky a poptávky.
 dotnet Muž25 Kategorie
18.11.2023 18:12:18
dotnet: Jistě, musíš dát peníze úředníkovi a ten si část nechá a za část ti zaplatí někoho na ochranu.

Určitě to nemůže fungovat tak, že dáš někomu peníze za ochranu přímo a potřebuješ tam mít toho zkorumpovanýho kravaťáka.

Zajímalo by mě, jak kupuješ pečivo? Jdeš do pekárny a koupíš si rohlík nebo to dáš úředníkovi a ti to koupí?

A mimochodem, jestli myslíš, že tě policie chrání, tak evidentně nemáš žádné real life zkušenosti s cajtama.
 autism-off
18.11.2023 18:04:46
EET je jenom jeden nástroj, spousta dalších jako kontrolní hlášení a datová schránka funguje dál. Skutečná demence a podstata věci je placení daní - tj. výpalného mafiánskému státu.

Wisp: jak hodláš zaplatit služby které jsou potřeba pro chod státu, když by se neplatily daně?

Nijak, žádné takové služby nevyužívám. Resp. si neuvědomuji, že by stát nějaké služby poskytoval. Ať se tu prosím hlásí ti, kterým stát někdy v něčem pomohl, abychom o těch službách měli konkrétnější představu.
 Kde jsou
18.11.2023 18:02:02
autism-off:

Radši budu okrádán státem o část příjmu, ze kterých se zafinancuje policie, která mě chrání, než mít víc peněz ale žít ve strachu, že mě každou chvíli okrade někdo silnější o vše.
 dotnet Muž25 Kategorie
18.11.2023 17:37:49
Wisp:

Somálsko?
Jak by se zaplatily věci bez úředníků?

Come on, bro.. zkus nějaký ještě větší klišé.
 autism-off
18.11.2023 17:36:58
Co třeba automaty na poplatky v nemocnicích, když jsi musel u doktora při návštěvě odevzdat lístek za třicet Kč? Kde jsou ty automaty nyní?
 taktovidimja
18.11.2023 17:15:35
MS-fanousek: Tak většina lidí si aktualizovala účetní SW, vyplnila pár kolonek a bylo to. Někteří si koupili za dva tisíce tablet s držákem a termotiskárnu.

autism-off: Bez daní se žije jistě krásně, třeba jako v Somálsku. Mimochodem, jak hodláš zaplatit služby které jsou potřeba pro chod státu, když by se neplatily daně?
 Wisp Muž35 Kategorie
18.11.2023 17:07:44
Wisp:

"Či lidé kteří považují daně za krádež." - daně jsou krádež zcela objektivně dle definice slova krádež. :)
 autism-off
18.11.2023 16:37:48
Alda: Tvůj kometář je absurdní , když uvážíš jak valstně EEt probíhalo :-D :-D

Wisp: :-D :-D :-D žiješ v nějaké jiné realitě. V mé realitě si většina podnikatelů koupila krabičky, jako Marketa a zbytek zaplatil za úpravu SW.
 MS-fanousek Muž38 Kategorie
18.11.2023 16:32:00
Mě šokuje že po tolika letech lidi pořád netuší co EET vlastně znamená.
Viz tvoje poznámka o HW a SW. Ty si jako myslíš, že většina podnikatelů si vedla účetnictví formou papíru a tužky? Podstatné procento podnikatelů měli nulové náklady na EET.
Obecně proti EET stojí lidi, kteří si myslí, že daně se platí dobrovolně, ideálně vůbec. Či lidé kteří považují daně za krádež.
 Wisp Muž35 Kategorie
18.11.2023 14:29:18
Alda: Můžeš mi to vysvětlit? Nějak nerozumím tomu, kam míříš? Jak konkrétně EET zamezila krácení daně z příjmu?
 jowa Muž28 Kategorie
18.11.2023 14:29:17
Alda:

"Buď daně platí všichni nebo nikdo." - ideálně, aby nikdo, protože daně jsou nemorální loupež.

"Takové to české vychcánkovství nemusím." - nic jako české vychránkovství neexistuje a celé je to učebnicový confirmation bias.
 autism-off
18.11.2023 14:27:16
EET fandím. Buď daně platí všichni nebo nikdo. Takové to české vychcánkovství nemusím.
 Alda
18.11.2023 14:25:27
A úplně jsi mě zblbnul tím nadpisem. Opravuji svůj text na: „EET byla důvodem,“ a nadpis má správně být: „Stejně to byla demence s tou EET“ - bez tečky. Tečka se za poslední větou v nadpisu nepíše.
 jowa Muž28 Kategorie
18.11.2023 14:21:06
EET bylo důvodem, proč jsem danění svých příjmů odvedl mimo EU. Mám klid od českého berňáku, nějakých přehledům sockám a kdesi cosi. Jako OBZP nyní maximálně daňově optimalizuju a už neplánuji v budoucnu v ČR danit.
 jowa Muž28 Kategorie



Přidání rozhřešení Starší zpověďNovější zpověďHlavní stránka
TVÁ PŘEZDÍVKA:

OPIŠ BEZPEČNOSTNÍ KOD:
Captcha

Schizofrenik Láska www.schizofrenik.cz
Přidej inzerát on-line od 100 Kč
TEXT ROZHŘEŠENÍ:

PŘILOŽ SMAILÍKA:
Smail Palec nahoru Smail Hrozící Smail Drží palec Smail Není to důležité Smail Dostaneš do huby Smail Smutný Smail Cože?? Smail Safra Smail Pusinka
jupííí tak bacha držím palec to je fuk tumáááš ach jo no nééé ?! safra mmmuc
(žádný )


Změňte svoje cookies preference

Nejlepší chorálová skupina světa... GREGORIAN 2020 ...20th ANNIVERSARY WORLD TOUR.

REKLAMA
Copyright 2003 www.zpovednice.cz + www.spovednica.sk

SLEVOVÝ KÓD