Cookie Consent by Free Privacy Policy website
Navigační lišta REGISTRACENavigační lišta TABLONavigační lišta STATISTIKANavigační lišta SOUTĚŽENavigační lišta POMOZTENavigační lišta REKLAMANavigační lišta KONTAKTNavigační lišta
Navigační lišta
Horní lišta bez menu
Logo Zpovědnice
Online zpověď Návštěvní kniha Nová zpověď Časté dotazy
Dolní lišta Dolní lišta Dolní lišta
Nabídka voleb Dolní lišta voleb
Diskuze č.1207392, vloženo 05.12.2022 13:16:32 Starší zpověďNovější zpověďHlavní stránka
Evoluce, stvoření...další teorie?
Myslite si, že evoluce už je úplně prokázána a pravdivá? Pokud ano, tak to vylučuje úplně stvoření: miliardy let místo 6000 let stvoření, dále při evoluce se druh vyvíjel miliony lety při stvoření vznikl tak jak je, pro evoluci je smrt přínosem, dle Bible je to dědičný hřích...

Je nějaka jiná teorie vzniku světa? Třeba to, že vše je pouze iluzi? Takže pak by se nemusel řešit vznik vesmíru atd...jenže co by byla potom realita? Pouze vědomí?
 I2M5 Žena22  VYMAZAT

Zaslaná rozhřešení Starší zpověďNovější zpověďHlavní stránka
Chceš dnes udělat dobrý skutek ? Pomoz výše uvedenému hříšníkovi tím, že mu dáš nějaké rozhřešení! Můžeš mu ho poslat na e-mailovou adresu, kterou uvedl u zpovědi, nebo napsat veřejně vyplněním formuláře na konci této stránky. A jestliže nechceš, aby pod tvou přezdívkou mohl vystupovat ještě někdo jiný, zaregistruj si ji ZDE !
 
08.12.2022 18:35:50
> Michal-222

Neboj, nebudeme se nechat okrádat o čas na naše diskuze.
Smajlík  Positive plus Muž Kategorie
08.12.2022 16:14:55
Pp: Já taky nebudu ztrácet čas.

Tak to by bylo super ...
Smajlík  Michal-222 Muž44 Kategorie
08.12.2022 14:48:36
> PanTrumpetkaOFF, INAD

Místní trollové vyžívající se v urážení, protože nemáte kloudné argumenty, za se řádíte. :-)

Takový trénink, na čtenáře, aby se naučil ignorovat tyhle vaše pindy.
Já taky nebudu ztrácet čas.
 Positive plus Muž Kategorie
08.12.2022 14:29:46
Pozi: Takže "promyšlený názor" znamená, že sis to přečet v bibli a na "odkrytychpravdach", a naprosto ignoruješ vědecké poznatky i zdravý rozum? Promyšlený názor znamená, že prostě BLÁBOLÍŠ BLÁBOLY bez jakýkoli argumentace? Tak to jo :-)
Smajlík  INAD
08.12.2022 09:26:30
INAD: Kdybys radši přispěl k diskuzi nějakým rozumným názorem a neřešil hovadiny ...
Jak důležitá je tvoje existence ? 0,000% ? :D
Narážky na to jak píšu si nech, nejsem hloupá.
Něco napíšu záměrně, protože Michalů tady může být víc víš :) Ale to ti dojde, až dospěješ
 Roztomilé zlobivé Žena25 Kategorie
08.12.2022 09:21:58
INAD: Toxickej blbeček co se zas chce hádat ? :D

Takový jako ty si myslí, že můžou být všude a že je všude každý chce a pravda je taková, že takový lidi jako ty nechce nikde nikdo :) protože nedělají nic prospěšného, jen ostatní serou :D
 Roztomilé zlobivé Žena25 Kategorie
08.12.2022 08:30:24
Projevem opravdové pýchy je to, když nevzdělaný hlupák tvrdí, že jeho primitivní fantazijní představy a přání údajně popisují objektivní realitu a jsou promyšlenější, než-li vědecké hypotézy a teorie podpořené evidencí.

Jako hlupák ses narodil Pozi a jako hlupák i zemřeš Pozi, aniž bys vůbec tušil, že jsi celičký ten čas byl toliko hlupákem. Hlupáctví je tvůj "osud" a je to ta věc, která ti napomáhá cítit se šťastně. To je ostaně i důvod, proč jsou tvoje primitivní pokusy o "evangelizaci" zpovědničářů téměř výhradně neúspěšné - těžko zde hledat někoho, kdo by ti byl po intelektuální stránce roven.
 PanTrumpetkaOFF
08.12.2022 01:20:47
> INAD

Každý může napsat svůj názor. I ostatní píšou.

Chápu, že pro bloudícího, je člověk s jasným promyšleným názorem něco jako fanatik, ale není to tak, to jenom, že ten bloudící nemá pevný bod ve svém myšlení, tápe a ve své pýše odmítá, že by to mohl mít někdo promyšlenější.
Smajlík  Positive plus Muž Kategorie
07.12.2022 18:40:43
Pp: "Prostě to neodpovídá realitě, to kvantové nic."
Smajlík  INAD
07.12.2022 15:45:18
> Michal-222

Nerozumím. :-)
 Positive plus Muž Kategorie
07.12.2022 15:42:42
Positive plus:
No, tam co ti slunce nesvítí, přece...
Smajlík  Michal-222 Muž44 Kategorie
07.12.2022 15:07:24
> INAD

"Positive snad jasně řekl, že pravdu má on."

A kde?
 Positive plus Muž Kategorie
07.12.2022 14:55:47
Souhlasím s můj učitel ohledně čeština.

Jinak nechápu, co na tom Michal nechápe. Positive snad jasně řekl, že pravdu má on. Takže co na tom chcete všichni dál řešit?
Smajlík  INAD
07.12.2022 13:46:12
Souhlasím s Michal-222 ohledně stvořitele
 Roztomilé zlobivé Žena25 Kategorie
07.12.2022 13:44:24
Je to nad naše chápání .. a já osobně nevím, jaké teorii věřit .. je jich tolik .. každopádně, je to velmi zajímavé a tajemné ..
Ale křesťanka nejsem a na Evu s Adamem nevěřím, stejně tak jako na posmrtný život. Přijde mi to nepravděpodobné...
Pak taky vůbec nevíme, zda nežijeme jen v nějaké simulaci a naše osobnosti nejsou taky jen programy ..
Tolik spekulací.. netroufám si říct, která je správně:)
Smajlík  Roztomilé zlobivé Žena25 Kategorie
07.12.2022 12:31:52
> Michal-222

"Ano, ale pořád je (alespoň pro můj mozek) jednodušší věřit ve stvořitele, který stvořil jedno velké nic, které je schopné kvantových fluktuací, než že stvořil každou nějakou tu věc na zemi samostatně. "

Prostě to neodpovídá realitě, to kvantové nic.
 Positive plus Muž Kategorie
07.12.2022 10:32:35
Ano, ale pořád je (alespoň pro můj mozek) jednodušší věřit ve stvořitele, který stvořil jedno velké nic, které je schopné kvantových fluktuací, než že stvořil každou nějakou tu věc na zemi samostatně.

Navíc - ty sám tvrdíš, že stvořitele nikdo stvořit nemusel, že tu byl odjakživa ... takže to kvantové nic tu taky mohlo být odjakživa.


Vaše představa stvořitele je hezká jen dokud nebudeme pokládat otázky na samotného stvořitele. Pak už má principiální vady.
 Michal-222 Muž44 Kategorie
07.12.2022 04:13:38
> Michal-222

A kde se vezme ta fluktuace a kvantové pole? :-)

Prostě jenom uznej, že to je nad naše chápání.

Něco však existuje, tak je třeba to přijmout a uznat, že vznik tě přesahuje.

Stejně tak, nemusíš chápat další věci, které ti nejdou na rozum.

Narazili jsme, na omezení lidského rozumu.
 Positive plus Muž Kategorie
07.12.2022 01:30:43
Ale existují i jiné možnosti, jak mohl svět vzniknout.

Jedna z nich je tzv. kvantová fluktuace. Nebo tak nějak. Existuje nějaká možnost, že věci vzniknou jen tak z ničeho. Ano, i vznik jediné částice je dost nepravděpodobný, ale možný. A nenulovou pravděpodobnost má i vznik složitějších objektů - jako třeba celého atomu, nebo i celé země.

Detaily samozřejmě nevím, někde se třeba musí vzít potřebná energie, nevím, jestli k tomu není náhodou potřeba i černá díra ... ale tahle možnost tu existuje.

Dokonce existuje možnost, že i když se život na zemi skutečně miliardy let vyvíjel, tak někde jinde může ta samá forma života vzniknout jen tak lusknutím prstů. Takže stvořitel vlastně ani není potřeba.


Ale i když je evoluce dost nepravděpodobná, tak tohle je ještě mnohem mnohem nepravděpodobnější...
 Michal-222 Muž44 Kategorie
06.12.2022 20:48:28
Tak pokud se budeme držet pravidel moderní vědy, tak nám prakticky nic jinýho než darwinovská evoluce nezbývá.

Stvoření podle bible není žádná "teorie", je to mýtus, který ani nelze dát zkoumat. Navíc mýtus zpolitizovaný, takže už je to čistě jen BLÁBOL. Kdokoli se snaží podřizovat fakta víře, nepatří do vědy. Je to něco jako kdyby třeba italská mafie, nebo SS, měla svou teorii o vzniku člověka a k tomu zaplacený lidi, který budou předstírat, že je to věda. Ne. Je to antivěda, protože to nedělá nic jinýho než popírá dosud dosažené vědecké poznatky. Proč? Protože je to tak v bibli...
 DANI
06.12.2022 20:36:02
Jen jestli to nebylo "vědců vyhozených z mnoha precizních vědeckých pracovišť"...
Smajlík  Michal-222 Muž44 Kategorie
06.12.2022 18:28:11
>  Teta Dana off

Tak si to přehraj.  Spolupracovalo na ní více než 20 univerzitních profesorů a vědců z mnoha prestižních světových vědeckých pracovišť.

Jde o pravdu, ne o tvojí nepodloženou víru.
 Positive plus Muž Kategorie
06.12.2022 18:24:18
"Myslite si, že evoluce už je úplně prokázána a pravdivá? "

Ne, ta Evoluční teorie je vyvrácená. Samo se nic nevytvoří, jak se dalo čekat.

Kukni zde:

https://genesisera.cz/achillovy-paty-evoluce-dokument-cz/
 Positive plus Muž Kategorie
05.12.2022 21:43:21
>To, že existuje nějaký stvořitel, pro kterého jsou miliony let jako jeden den, mi přijde jako snadno pochopitelné a uvěřitelné proti faktu, že něco je a není nic, že náš vesmír kdysi nebyl a bylo něco jiného v tom nadvesmíru nebo jak to vůbec je.

...

No já nevím, mě představa, že vesmír vznikne sám od sebe nepřijde o moc horší, než že vesmír stvoří nějaký stvořitel, o kterém nevíme a nemůžeme vědět vůbec nic, krom toho že tedy stvořil ten vesmír....
Smajlík  Michal-222 Muž44 Kategorie
05.12.2022 21:35:14
Žádnou teorii není možné prokázat, a žádná taky zpravidla není úplně správná...
 Michal-222 Muž44 Kategorie
05.12.2022 19:42:54
Takže ono je to napsáno v jakýsi bibli, a ty to hned bereš jako "teorii"? Proč se nezajímáš, jak je to napsáno třeba v Avestě, v Popol Vuh nebo v Bhagablablagítě? Proč se nezajímáš, co o tom říká libovolná ústní tradice světa???

Nejspíš se tedy ptáš, jaký jsou teorie na historii druhů života na zemi.

Takže, když prozkoumáš všechny možný tradice světa, který se tím opravdu zabývaj (což zdaleka nejsou všechny), tak zjistíš, že vždycky je to nějakej druh stvoření nebo evoluce, většinou spíš něco mezi. Např. se můžeš dozvědět, že původně byli lidi jako zvířata a nebyl mezi nima rozdíl, byli j a k o b y mnohotvárný. Až se dycky něco stalo a od tý doby XY. Proč má krocan kropenatý ocas? Protože se při střetu s kulturním hrdinou popálil atd. To je imho ta úplně původní verze nahlížení na "evoluci".

Ono to logicky jinak ani nejde: Buď jsme všichni vznikli najednou, nebo postupně. Ale co se týče evoluce zkoumané empirickou vědou, tak Darwinově teorii předcházel např. LaMarck. Ten začíná bejt poslední léta i trochu akruální skrze tzv. epigenetiku.


Klidně je možný, jak říkáš (a já si to myslím), že realita je pouze vědomí. Ale i tak se v rámci toho vědomí mohla odehrát nějaká prehistorie. Jen už jí přestává člověk brát tak vážně a doslova, protože si uvědomuje, že může být dost prchavá a mnohotvárná.
 Tamaulipas
05.12.2022 17:28:46
Starý lékař: Hmm, tak ono je to recyklování existenčních zdrojů...
A já jsem si vždycky myslel, že podsada jsou taková ta sádrová vajíčka, co dávala babička slepicím do hnízda, aby tam dobře seděly...
anebo takové ty ohrádky, co si na ně skauti staví stany.
Smajlík  bilej tygr Muž72 Kategorie
05.12.2022 17:05:08
Bhagouši, jdi do háje s tím generátorem náhodných vět :)
 Teta Dana Žena43 Kategorie
05.12.2022 16:58:56
Krize je způsobená tím že je nedostatek existenčních zdrojů určených na recyklování, bohatý je ten, kdo má nadbytek existenčních zdrojů určených na recyklování. Potrava je základním zdrojem, který vše živé recykluje, peníze jsou moderním zdrojem, který lidi recyklují, krysí závody zde jsou díky nedostatku zdrojů potřebných na recyklování, nedostatek zdrojů je způsoben tím, že se nám lidi přemnožili, protože se jim daří dobře a nemají v civilizaci nepřítele co by lidi zabíjeli a pojídali.

Dalším velikým problémem je kvalita lidí, která se rychle zhoršuje, a tak je třeba ekonomicky podporovat miliardy lidí co nepřinášejí společnosti žádný užitek a jenom na společnosti ekonomicky parazitují. Za pouhých padesát let se počet lidí na světě zdvojnásobil, nejvíce lidi přibývají tam kde v zimě není zima, a tak zde nejsou veliké náklady na bydlení. Následkem přelidnění je; inflace, vandalismus, drogy, války, pandemie, totality, deprese atd. vše zde jsou příčiny a jejich následky.
Smajlík  George Orwell
05.12.2022 16:36:20
Podsadou každého života je recyklování existenčních zdrojů
Smajlík  Starý lékař
05.12.2022 15:22:11
Teta Dana off
Smajlík  Ggrrff
05.12.2022 15:16:01
Ggrrff - já jsem tedy nevěřící, ale tvá interpretace mi je určitě daleko bližší než fanatický doslovný výklad Bible.
Ale Positiv ti dá pojeb, že věříš blbě a možná jsi i Satanův služebník.
 Teta Dana off
05.12.2022 15:11:52
Jsem křesťan. To, že existuje nějaký stvořitel, pro kterého jsou miliony let jako jeden den, mi přijde jako snadno pochopitelné a uvěřitelné proti faktu, že něco je a není nic, že náš vesmír kdysi nebyl a bylo něco jiného v tom nadvesmíru nebo jak to vůbec je.
 Ggrrff
05.12.2022 14:47:35
I když to o chybných datačních metodách je převzatý překlep, ve skutečnosti jde o chybné dotační metody :D

Mnohé rasy věří, že vesmír byl stvořen nějakým bohem. Jen Džatravartidové z Viltvodlu VI věří, že vesmír vysmrkla z nosu bytost zvaná Velký zelený Křečopažout. Džatravartidové, kteří žijí v neustálém strachu, že jednou nastane to, co nazývají příchodem velkého bílého kapesníku, jsou malí modří tvorové s více než padesáti rukama. Díky tomu jsou jedineční v dějinách vesmíru, protože vynalezli dřív intimspray než kolo.
 kony83 Muž39 Kategorie
05.12.2022 13:25:16
Tak hnidopiši, co to berou doslova podle Bible (stáří planety pouhé tisíce let) - ti už byli zdiskreditováni.
I když možná sem ID Posititive Plus postne link na nějaký sektářský web - nějaké pindy o chybných datačních metodách. Tohle téma je pro něj jako rudý hadr pro býka :)

I2M5 - pokud je všechno jenom iluze, stejně bys musel řešit vznik sebe...
 Teta Dana off



Přidání rozhřešení Starší zpověďNovější zpověďHlavní stránka
TVÁ PŘEZDÍVKA:

OPIŠ BEZPEČNOSTNÍ KOD:
Captcha

Tento inzerat koupíte on-line od 100 Kč.
Přidej inzerát on-line od 100 Kč
TEXT ROZHŘEŠENÍ:

PŘILOŽ SMAILÍKA:
Smail Palec nahoru Smail Hrozící Smail Drží palec Smail Není to důležité Smail Dostaneš do huby Smail Smutný Smail Cože?? Smail Safra Smail Pusinka
jupííí tak bacha držím palec to je fuk tumáááš ach jo no nééé ?! safra mmmuc
(žádný )


Změňte svoje cookies preference

Nejlepší chorálová skupina světa... GREGORIAN 2020 ...20th ANNIVERSARY WORLD TOUR.

REKLAMA
Copyright 2003 www.zpovednice.cz + www.spovednica.sk