Chceš dnes udělat dobrý skutek ? Pomoz výše
uvedenému hříšníkovi tím, že mu dáš nějaké rozhřešení! Můžeš mu
ho poslat na e-mailovou adresu, kterou uvedl u zpovědi, nebo napsat
veřejně vyplněním formuláře na konci této stránky. A jestliže nechceš,
aby pod tvou přezdívkou mohl vystupovat ještě někdo jiný, zaregistruj
si ji ZDE !
|
Pravda, vše se víc řeší hovorem, což je super.
|
|
V dobré vůli ti radím změnit profesi, než tě to sežvejká.
|
|
Osobně taky většinu věcí řeším telefonu, je to pro mě mnohem jednodušší a rychlejší a bylo i před covidem. E-mail musím dlouze psát, pak po sobě zkontrolovat chyby a po odpovědi druhé strany většinou nějak znovu zareagovat. Vyřízení jedné věci tak může být otázkou 3-5 e-mailů, což trvá dejme tomu 3 hodiny. Oproti tomu při telefonování jednoduše vysvětlím, co potřebuju, druhá strana hned odpoví a já na to hned zareaguju, takže je vše vyřízeno během pár minut. Pokud to nehoří a druhá strana nebo já u sebe nemáme potřebné informace, jednoduše se dohodneme, že si zavoláme o něco později. Samozřejmě je potřeba některé konverzace archivovat, a to zejména v případě, kdy tuším nějaký ojeb, nebo když je potřeba poslat nějakou přílohu, tak v těchto dvou případech používám e-maily, ale jinak většinou volám.
|
|
finisek: jasně že odpovídám. Mě na tom snad nejvíc štve, že to jsou všechno lidi, se kterýma nám ta mailová komunikace celé roky předtím fungovala. A pak s Covidem prostě najednou všem ruplo v bedně a dělají jako by se ten lockdown týkal i internetu. Někteří mi dokonce zkoušejí i diktovat nějaké seznamy po telefonu dokud je nestopnu ať to pošlou mailem. A pak prý: ok, to bude asi lepší.
|
Telefonydohajzlu |
|
|
A odpovídáš na emaily? Mně se stalo, že jsem vyřizovala po emailu a samozřejmě jsem nic nevyřídila, protože dotyčná osoba vůbec emaily nečte!! Proto také radši volám, ale ze všeho nejraději věci řeším osobně.
|
|
|