Navigační lišta REGISTRACENavigační lišta TABLONavigační lišta STATISTIKANavigační lišta SOUTĚŽENavigační lišta POMOZTENavigační lišta REKLAMANavigační lišta KONTAKTNavigační lišta
Navigační lišta
Horní lišta bez menu
Logo Zpovědnice
Online zpověď Návštěvní kniha Nová zpověď Časté dotazy
Dolní lišta Dolní lišta Dolní lišta
Nabídka voleb Dolní lišta voleb
Zpověď č.1177779, vloženo 15.09.2021 21:02:46 Starší zpověďNovější zpověďHlavní stránka
Jsem rozvedená
Tak jsem rozvedená. Bylo to úplně v pohodě, akorát jsme tomu soudci odkývali, že s tím souhlasíme. Asi o tom natočím video, když tak piště tipy, co by vás zajímalo, o čem mluvit.
A jsem SAMA. Čeho jsem se děsila, jsem rozvedená a sama, nedávám to, nechci být zase v pekle. Prosím, přijď už a zachraň mě.
 Diamond vampire E-MAIL:   Žena27 Kategorie  VYMAZAT

Zaslaná rozhřešení Starší zpověďNovější zpověďHlavní stránka
Chceš dnes udělat dobrý skutek ? Pomoz výše uvedenému hříšníkovi tím, že mu dáš nějaké rozhřešení! Můžeš mu ho poslat na e-mailovou adresu, kterou uvedl u zpovědi, nebo napsat veřejně vyplněním formuláře na konci této stránky. A jestliže nechceš, aby pod tvou přezdívkou mohl vystupovat ještě někdo jiný, zaregistruj si ji ZDE !
 
17.09.2021 13:49:00
"Takhle je to nenaplněné. Teď se můj život točí okolo hledání JEHO, ale naplní se to, až HO najdu."

Tak aktuálně tě přeci naplňuje hledání toho partnera. Takže si tím naplněná. Ono ho vůbec nemusíš najít, ale naplňuje tě to hledání. Sama říkáš, že nepřestaneš, než ho najdeš. Ale když ho nikdy nenajdeš, tak vlastně nikdy nepřestaneš hledat a budeš pořád naplněná tím hledáním. Takže nejsi nenaplněná.

Musíš totiž počítat i s variantou, že ho nenajdeš. Pak tě bude v životě naplňovat právě to hledání. Nebo máš i něco jiného v životě, co by tě naplňovalo, kromě hledání manžela?
 Instalatér
17.09.2021 13:35:17
Diamond vampire, toto si mi pisala: ´´Ale my nebudeme mít děti, my budeme žít jenom jeden pro druhého.´´

tu si pisala instalaterovi na jeho koment kde sa pyta preco ho vlastne hladas: ´´Takhle je to nenaplněné. Teď se můj život točí okolo hledání JEHO, ale naplní se to, až HO najdu.´´

Uvedomujes si ze ked budes zit jeden pre druheho tak vlastne vas vztah tiez nebude naplneny ked nebudete mat deti? Ty si s tym zmierena ale co ak on chce deti? Ty mu ich chces odopriet, to si taka sebecka?

Sorry, ale utvrdzujem sa v tom ze to nemas v hlave v poriadku.... tazko najdes rovnako uvazujuceho mladeho muza..... sanca 0,1% ze uspejes a to beriem v uvahu moznost 0,1% chybovost
 taky tipek
17.09.2021 13:22:35
Instalatér: Takhle je to nenaplněné. Teď se můj život točí okolo hledání JEHO, ale naplní se to, až HO najdu.
 Diamond vampire Žena27 Kategorie
17.09.2021 13:10:10
"Ale my nebudeme mít děti, my budeme žít jenom jeden pro druhého."

Abyste žili jeden pro druhého, tak vlastně ani nemusíte být spolu. Ty můžeš do konce života žít pro něj, on pro tebe a vlastně nepotřebujete ani být spolu. Když říkáš, že teď už pro něj žiješ a je pro tebe všechno a ani ho neznáš. Takže se vlastně nemusíte vůbec poznat.

Proč se vlastně musíte poznat, když už teď žijete jeden pro druhého?
Smajlík  Instalatér
17.09.2021 12:58:19
taky tipek: Ale my nebudeme mít děti, my budeme žít jenom jeden pro druhého.
 Diamond vampire Žena27 Kategorie
17.09.2021 12:52:23
to co pocitujes:
´´Jasně, že chci být středem jeho vesmíru. Ale on bude taky. On už je teď střed mého vesmíru a života a to ho ani neznám, ale můj vesmír se točí jenom kolem něj... Určitě existuje někdo jako já a najdeme se.´´

Chyba... nerealisticke predstavy.... nerealisticka vizia. Ak budete mat deti, tak stred tvojho vesmiru budu tvoje deti nie on.... Mas utkvelu predstavu a stojis si za tym co vravis a nemas k tomu racionalne dovody ale len pocity... aktualne pocitujes prazdnotu a chut milovat a byt milovana, ta je tvojou aktualne hnacou silou. Avsak ako som spominal nema to realne zaklady, tvoje argumenty postradaju logiku a teda su nenaplnitelne.

Muzi vedia ze pokial sa hadaju s babou a babe dojdu argumenty, tak prichadzaju city a emocie, pripadne citove vydieranie.... muzi but sa nechaju vydierat, alebo idu na prechadzku a vratia sa az sa zena ukludni a ak sa neukludni tak idu na dalsiu prechadzku. V kazdom pripade ak nedostane rozum, tak je zbytocne sa s nou hadat a argumentovat. Ty si rozhodnuta ze to tak bude ze sa taky chlap najde a ja ta o tom nepresvedcim... sa ale necuduj ze ostanes sama... Drzim palce
 taky tipek
17.09.2021 10:14:11
taky tipek: Jasně, že chci být středem jeho vesmíru. Ale on bude taky. On už je teď střed mého vesmíru a života a to ho ani neznám, ale můj vesmír se točí jenom kolem něj... Určitě existuje někdo jako já a najdeme se.
 Diamond vampire Žena27 Kategorie
17.09.2021 09:25:08
cital som si skoro vsetky prispevky a mozem povedat ako realista, ze zena ktora takto rozmysla je vo vztahu nepouzitelna...

Muzi su racionalne zalozene tvory, riesia problemy, vedia ze vela problemov, ktore mozu vzniknut sa odstrani najjednoduchsie pri predvidani tychto problemov. Dokonca aj mlady muz ktoreho tak diamond chce ma v okoli niekoho kto mu povie... co si sa zblaznil ze robis to alebo to? A on ako mlady tlaceny do niecoho co vlastne ani nechce tak to na zaklade niekoho koho pozna od malicka nespravi(otec, matka, krstny, starsi brat...).

Neber to osobne Diamond vampire: ale nie si emocne ani mentalne vyvinuta zena.... ja chapem potrebu zien sa vydat.... pre zenu je to v podstate istota, pretoze istota v zivote nie je nikdy pre vydajachtivu zenu to je sposob ako ju muz neopusti bez problemov a ona bude mat na muza vzdy daku tu paku ktoru moze vyuzit v jeho neprospech. Vacsinou si s nim spravi aj par deti aby si ho zaviazala a zabezpecila si to ze aj ked by si chlap nasiel inu zenu, tak na zaklade deti a alimentov ona a deti preziju a budu mat zaopatrenie... a on chlap moze ist kludne aj na ubytovnu k homelesakom.... zene je to jedno... ona riesi vlastne zabezpecenie.

Rozumní muzi vedia o co ide zenam, preto sa nezenia, kedze kedysi bol socialny tlak na muzov aby sa usadili, tak to robili.... a tak aj dopadli... pozri kolko manzelstiev sa rozviedlo... staci pozriet generaciu nasich rodicov... kolko susedov, znamych a pod..... Rozumní muzi sa ucia na chybach inych a preto sa nezenia, nedostavaju sa do pozicie kde by ich niekto mohol takto zneuzit.

Podla toho co som cital ty chces od mladeho muza vyuzit jeho naivnost k tomu aby sa rozhodol tak ako ty chces a aby si ta zobral a naplno sa venoval len a len tebe, aby si bola jeho stred vesmiru, aby pre neho nebol problem s tebou byt nonstop aby si mu organizovala 100% volneho casu, aby sa s tebou bavil viac ako s kymkolvek inym, aby nemal konicky, len take ktore tebe vyhovuju....
Neznie ti to ako fantasmagoria? Pretoze ak chces normalneho chlapa tak do toho nepojde ani jeden, ak chces magora... tak mas tak specificky nastavene priority na takeho magora ze neviem ci sa daky taky najde.

Pozri... nie kazdy zije stastny zivot...moj nazor ze tvoj nebude taky, pretoze bude osamely.... ale na to sa da zvyknut. Radim ti teda dospiet, pracovat na sebe a zapracovat aj na zmyslani o zivote celkovom... pretoze tam mas vela medzier, idealizujes si zivot a to je nieco co sa neda naplnit.
 taky tipek
16.09.2021 22:24:19
MrAu: Když o sobě nedám vědět, tak nenajdu. Musím se snažit, být vidět.

Česká Afrodita: S ním jsem nebyla SAMA, jsem blbá...
 Diamond vampire Žena27 Kategorie
16.09.2021 21:27:49
Pokrok ženská, hlavně se k němu prosím tebe boha panenko Marja

NEVRACEJ

:D JO ? Myslím to smrtelně vážně.
Smajlík  Česká Afrodita Žena21 Kategorie
16.09.2021 20:58:53
Gratuluji, že jsi to dokázala!
Je mi tě trochu líto, jak moc tlačíš na pilu. Ani se nedivím, že když tak tlačíš, že ti to zatím moc nevychází :/
Možná by ti pomohlo se na seznámení tolik nevázat a neřešit to ted.
 MrAu Muž22 Kategorie
16.09.2021 20:47:53
Stejně jako ty dopředu nepočítáš s rozvodem, tak on dopředu nepočítá se svatbou.
Smajlík  Instalatér
16.09.2021 20:46:32
Říkáš ve Zpovědi, ve které nám slavnostně oznamuješ, že ses rozvedla. Jasný.
Smajlík  Instalatér
16.09.2021 20:42:24
Instalatér: Jenže já předem nepočítám s rozvodem :-)
 Diamond vampire Žena27 Kategorie
16.09.2021 20:14:17
Jen pro porovnání.

Změna jména stojí rovných 100 Kč a zahrnuje jednu návštěvu matričnímu úřadu, v jehož správním obvodu jste přihlášeni k trvalému pobytu. V dnešní době ani není nutné na úřad chodit a lze vše zadat elektronicky.

Rozvod stojí 2 000 Kč, spoustu starostí, nervů ze soudu. Jaksi vás online přes webku nerozvedou. Když je v tom nějaké vyrovnávání společného majetku, tak nejde jen o jednu návštěvu soudu, ale více.
Smajlík  Instalatér
16.09.2021 20:12:20
Diamond vampire: Vzťah navždy sa ale nedá garantovať, to už si si prežila. Negarantuje to žiadny papier, prsteň ani magická guľa. Ale asi sa natom nezhodneme.

Každopádne väčšina ľudí asi nie je tak proti manželstvu ako ja. Ale aj tak jeden rok do chomúta asi odradí veĺa 20 ročných mládencov.
 Kefelo Muž25 Kategorie
16.09.2021 20:07:45
REAGUJI NA: "Psát stačí týden, líbat se můžeme na prvním rande, když to budeme cítit... Sex můžeme mít, až si budeme jistí, že je to navždy... Nastěhovat za pár měsíců, klidně týdnů, vždyť nájem není problém najít."

Sex teda můžete mít, až si budete jistí, že je to navždy. Předpokládám, že až si budete jistí, že spolu budete navždy. A jak poznáte, že spolu budete navždy? Takže s prvním sexem budeš čekat ten rok? Protože pro tebe bude SVATBA = jistota, že spolu budete navždy. Takže vlastně chceš chlapa, s kterým chceš tak nějak chodit rok, líbat se s ním apod., ale sex s ním chceš mít až po té svatbě? Nějak si nedovedu představit mladého kluka, který by se nejprve oženil a až poté měl s holkou sex. Možná nějaký hodně nábožensky založený člověk, ale nejsem si jistá, zda takového najdeš na internetu a jmenovitě na Zpovědnici. Prostě asi hledáš na špatném místě.

A počkej, s ním chceš jako bydlet navždy na celý život v nájmu? To nevypadá tak, že bys ho chtěla mít navždy, toho, s kterým budeš chtít být v nájmu. Když nájem lze rychle pustit i najít. To ten muž nebude mít moc jistotu, že to s ním myslíš vážně. Myslím, že by si byl daleko jistější, že to s ním myslíš vážně, tak, že byste si třeba vzali společně hypotéku a měli vlastní bydlení. Ne jen nějaký nájem, to bude vypadat s tím nájmem, že mu budeš chtít někdy pláchnout. Navíc říkáš, že nikdy nechceš bydlet jinde než v Brně nebo Praze, tak co ti brání si tam najít vlastní bydlení, které ti patří. Do nájmu chodí lidé, kteří se hodně stěhují a jsou takový přelétaví, aby je vlastnění nějaké nemovitosti nebrzdilo.
 Instalatér
16.09.2021 20:01:00
Instalatér: Jasně, místo 20 minut zadarmo obíhat x úřadů a platit za to :-D
Nechceš svatbu, tak mě nechceš, tak to neřeš. ON svatbu chce, jinak by to nebyl ten pravý.
 Diamond vampire Žena27 Kategorie
16.09.2021 19:58:24
REAGUJI NA: "Když s rozchodem nepočítá, není důvod se nevzít. Ať máme stejné jméno, právo na informace, automaticky dědíme.. Je to zadarmo, hotové do 20 minut. Prostě není důvod se nevzít. Jediný důvod proti svatbě je, že počítá předem, že odejde."

* Stejné jméno můžete mít i tak. Změnit jméno jde tak snadno, že za 20 minut se můžeš jmenovat třeba Diamond Voldemortová.
* Právo na informace řeší plná moc. Takže žádné zbytečné chození na úřad kvůli svatbě.
* Automaticky dědíme - ehm, tady to opět zavání tou ZLATOKOPKOU, ale můžeš to na nějakého chlapa zkusit takto vybalit. Třeba u něj budeš mít větší úspěch než u většiny mužů.

Hele, kolik tě vlastně stál ten rozvod, co jsi absolvovala, když si teď rozvedená? Soudní poplatek za rozvod je totiž 2 000 Kč automaticky. Takže vlastně svatba rozhodně NENÍ ZADARMO.
Smajlík  Instalatér
16.09.2021 19:56:53
Instalatér: Já nemám zájem o dlouhodobý vztah, ale o vztah navždy.
Nájem se najde za chvíli, to klidně zařídím já.
Psát stačí týden, líbat se můžeme na prvním rande, když to budeme cítit... Sex můžeme mít, až si budeme jistí, že je to navždy... Nastěhovat za pár měsíců, klidně týdnů, vždyť nájem není problém najít.
 Diamond vampire Žena27 Kategorie
16.09.2021 19:51:49
Říkáš přibližně do roka. To je dost brzo. Ale budiž, je to tvůj život, který si plánuješ jenom ty. Jen ale budete tedy muset všechny náležitosti vztahu (nazývejme ho pracovně dlouhodobého vztahu) řešit trochu ve zrychleném módu, když chceš svatbu do roka.

Předpokládám, že se s ním chceš seznámit na internetu. Jak dlouho si s ním chceš psát, než se s ním vydáš osobně na schůzku? Kolikrát se sejdete, než se obejmete na rozloučenou? Jak dlouho bude trvat, než tě on nebo ty jeho poprvé chytne za ruku? Jak dlouho bude trvat, než si dáte první polibek? Jak dlouho bude trvat, než se budete mazlit na nějakém soukromém místě? Jak dlouho bude trvat, než budete mít první sex? Jak dlouho bude trvat, než u sebe budete trávit většinu času v jedné domácnosti? Jak dlouho bude trvat, než se sestěhujete k sobě?

Já si upřímně myslím, že tohle všechno se nedá vyřešit za rok. Rok je dost krátká doba. Rok možná tak, kdybys hledala někoho, kdo už má zařízené bydlení, například svoje, nikoliv studenta. Nebo máš v Brně připravený byt, do kterého by sis ho mohla z fleku nastěhovat, když by se objevil a zkrátit tak dobu hledání vhodného bytu pro vás oba?
Smajlík  Instalatér
16.09.2021 19:47:47
Kefelo: Když s rozchodem nepočítá, není důvod se nevzít. Ať máme stejné jméno, právo na informace, automaticky dědíme.. Je to zadarmo, hotové do 20 minut. Prostě není důvod se nevzít. Jediný důvod proti svatbě je, že počítá předem, že odejde.
 Diamond vampire Žena27 Kategorie
16.09.2021 19:36:21
Diamond vampire: Ak nechce svadbu tak to neznamená žiadne plánované opustenie. Rozpíšem sa tu do nejakých scenárov.

Scenár 1. Zostanete spolu celý život. Toto sa dá aj s manželstvom, aj bez manželstva. Manželstvo nehrá rolu

Scenár 2. Budete spolu, ale neskôr sa neplánovane rozídete (prípad tvojho prvého manželstva). Bez manželstva sa dá rozísť v pohode. A ako si si sama skúsila, aj z manželstvom sa dá rozísť. Stačí rozvod. Tj manželstvo nehrá rolu.

Scenár 3. Budete spolu, ale neskôr sa rozídete, pričom jeden z partnerov už predom plánoval rozchod. Bez manželstva toto môže nastať, ale v takom prípade ani nemá zmysel zortvávať v partnerstve. V manželstve toto môže nastať tiež a je to prípad zlatokopov/zlatokopiek. Tj znova manželstvo nič negarantuje.

Aby to bol korektný matfyzácky dôkaz tak je ešte scenár 4 kde nebudete spolu, ale tam je tiež jasné, že manželstvo lásku negarantuje, lebo žiadna ani nie je.

Vo všetkých scenároch manželstvo negarantuje to, že spolu plánujete zostať alebo to že niekto plánuje rozchod predom.
 Kefelo Muž25 Kategorie
16.09.2021 19:31:38
Instalatér: Předem jsem s tím nepočítala, to bych si ho nebrala. Jo, může se to stát, ale nestojím o někoho, kdo s tím počítá předem.
Prostě když nechce svatbu, tak s tím rozchodem počítá předem, nevěří, že je to navždy, nechci být na 100% MŮJ.
Tak to je správné, že co si pořídíte spolu, je napůl.
Přibližně do roka.
 Diamond vampire Žena27 Kategorie
16.09.2021 19:23:13
Ale vždyť svatba neznamená, že už tě nikdy neopustí. Vždyť s tím máš sama zkušenost, jak lehký je se rozvést. Sama jsi rozvedená. Rozhodně by to znělo líp, kdybys nebyla rozvedená, tak by ti někdo i věřil, že si fakt myslíš, že SVATBA = nemůžeme mě opustit nebo taky NECHCE SVATBU = hodlá mě opustit. Budeš tedy potencionálním partnerům tajit, že jsi rozvedená?

Jen tak mimochodem, můžeš ho oškubat o majetky, které jste si pořídili spolu za dobu manželství, což může být celkem dost, když hned chceš lézt s ním do chomoutu.

A můžu mít ještě otázku? Kdybys ho našla, tak za jak dlouho vztahu by sis ho chtěla vzít?
Smajlík  Instalatér
16.09.2021 19:17:34
Instalatér, Kefelo: To ale není pravda. Nemůžu ho oškubat o to, co měl před svatbou. Já na tom prostě trvám. Nechce si mě vzít = plánuje mě opustit. Kdyby mě chtěl navždy, nemá s tím problém. To, že nechce svatbu, znamená, že automaticky počítá s tím, že mě opustí.
 Diamond vampire Žena27 Kategorie
16.09.2021 19:07:25
Kefelo má pravdu, pak prostě vypadáš jako zlatokopka, když ho hned ženeš do chomoutu a to jí nemusíš vůbec být. Většině chlapů se u takových ženských rozsvítí kontrolka a utíkají od dotyčné na míle pryč daleko.

Říkáš, že to nestojí nic, je to za dvacet minut a hotový a je to jen papír. Ale ten papír znamená, že pokud nemáte přemanželskou smlouvu, tak ho můžeš pěkně oškubat, manžela při rozvodu, když bys chtěla. A samotný rozvod taky stojí nějaký poplatky. Navíc už máš cejch "rozvedené", a víš, co si chlapi mohou myslet, rozvedla se jednou, rozvede se klidně i podruhé.

Myslím, že ten papír a svatba nic nevypovídají o tom, jestli tě ten dotyčný má skutečně rád a jestli jsi jeho všechno. Dobrým příkladem jsou třeba sňatkový podvodníci, ty s tebou do chomoutu vlezou bez řečí. Ale nepředpokládám, že bys hledala nějakého sňatkového podvodníka, ale s tvojí podmínkou na něj můžeš snadno narazit, protože umí dobře oblbovat ženský, který se moooc chtějí vdávat. Stejně jako ty.
Smajlík  Instalatér
16.09.2021 19:04:39
Diamond vampire: No ja netvrdím, že je to jen papír. To rozhodne nie. Iba si nemyslím, že to nejak súvisí s láskou, okrem nejakých historických dôvodov. Nehovoriac o tom, že ani negarantuje monogamiu 100%, veď sme predsa v zpovedi tvojho rozvodu.
 Kefelo Muž25 Kategorie
16.09.2021 18:54:33
Kefelo: Když je to jenom papír, tak se to nemusíš bát podepsat. Je to zadarmo, trvá to asi tak 20 minut, NIC to nestojí. Prostě já to beru tak, že ho chci úplně na 100%. Jestli to nechce podepsat, tak mi nevěří. Chci být na 100% a chci, abych on byl na 100% můj. Nechci si nechávat žádná zadní vrátka, chci prostě VŠECHNO.
 Diamond vampire Žena27 Kategorie
16.09.2021 18:52:39
Diamond vampire: Prečo tak veľmi trváš na manželstve? Aký má manželstvo zmysel? Ja tiež plánujem childfree život a zároveň si myslím, že bez detí nemá zmysel aby sa štát plietol do vzťahu dvoch dospelých ľudí.
 Kefelo Muž25 Kategorie
16.09.2021 17:32:30
Instalatér: Do Prahy bych šla. Ale ne do nějaké prdele, do ničeho menšího, než je Brno. V Brně a v Praze nemůže mít ani on problém najít práci. Já v městě bez velkých nadnárodních korporátů velký... Já jsem se kvůli manželovi vzdala Prahy a šla do Brna. Ale jo, do Prahy bych zase šla, to jo.
 Diamond vampire Žena27 Kategorie
16.09.2021 17:23:12
A co kdyby chtěl, aby ty ses za ním přestěhovala do toho Aše nebo třeba do Liberce? Ono je asi dost malá pravděpodobnost, že ten koho hledáš bydlí v Brně nebo že by byl ochotný se přestěhovat do Brna kvůli tobě. I on může mít nějakou svoji práci, kvůli které by mu bydlet v Brně nevyhovovalo. A pokud by to byl student VŠ, tak může třeba z Aše studovat v Praze. Praha je mimochodem ještě větší univerzitní město než Brno. A když už by studoval v Praze, tak bude volit i práci v Praze.

Prostě se mi zdá podivné, že on by kvůli tobě měl všechno obětovat a rychle se stěhovat do Brna a ty kvůli němu ne nejsi ochotná se nikam přestěhovat. Podle mě by měl být ve vztahu nějaká rovnováha.
Smajlík  Instalatér
16.09.2021 17:12:18
Instalatér: Prostě jsem to podala tak, že nemusí být z Brna, ale že prostě chci žít v Brně. Ať je klidně třeba z Aše nebo Zlína, jestli se za mnou přestěhuje do Brna.

UIP0: Dobře, rozepsat to s bydlením...
 Diamond vampire Žena27 Kategorie
16.09.2021 17:06:59
A jo, to by možná bylo dobrý tam taky nějak vhodně zakomponovat - že menší město nejspíš nepřichází v úvahu kvůli práci a že preferuješ spíš žití ve velkých městech, případně že se ti nechce dojíždět nebo co já vím co. Podle mě to vypadá líp, když tu práci rovnou zmíníš, než když si musí domýšlet tvoje důvody.

Ale možná řeším chu*oviny, už si ten tvůj inzerát moc nepamatuju, tak nevím, co jsi tam měla nebo neměla.
 UIP0
16.09.2021 17:01:47
Víš, že Brno má celkem 379 526 obyvatel? Kdybys to trochu rozšířila na Jihomoravský kraj 1,188 milionů obyvatel. Nevím, jestli umíš dost dobře matiku, ale počet obyvatel celého kraje je daleko větší než samotného Brna. Ale prostě má tvůj vysněný smůlu, když by bydlel například v Břeclavi nebo v Hodoníně.
Smajlík  Instalatér
16.09.2021 16:43:16
UIP0: Vždycky se to dá pronajímat nebo prodat. Je to taky kvůli práci, já neumím nic extra a potřebuju pracovat v co největším nadnárodním korporátu, v menším městě bych asi práci nenašla, určitě ne takovou.
 Diamond vampire Žena27 Kategorie
16.09.2021 16:38:33
Trochu vybíravé, ale tvoje věc. Nevím, co máš proti jiným krajským městům. Vem si, že by to byl pan úžasnej a měl by od rodičů či prarodičů byt třeba v Ostravě, Plzni nebo v Hradci, Olomouci, Zlíně, ...
Smajlík  UIP0
16.09.2021 16:28:56
UIP0: Mám tam, že se nehodlám stěhovat do něčeho menšího, než je Brno, a nebudu bydlet na vesnici.
 Diamond vampire Žena27 Kategorie
16.09.2021 16:26:15
Volil bych spíš "Introvertní holka z Brna hledá spřízněnou duši.", když už, ať je to o něco konkrétnější a člověk má o něco bližší představu, co může čekat.

Nebo dokonce možná jen "Introvertní holka hledá spřízněnou duši.", protože si někdo může myslet, že je to vázané čistě na Brno, ale hádám, že to v tom inzerátu máš nějak vyspecifikované. Pokud si to pamatuju dobře, tak by ses s ním nebo za ním klidně přestěhovala třeba do Prahy.
 UIP0
16.09.2021 16:18:43
UIP0: Jo, jaký krátký text do té reklamy? No, to nevím... "Holka z Brna hledá spřízněnou duši." by šlo?
 Diamond vampire Žena27 Kategorie
16.09.2021 16:14:20
Ok, v mezičase si můžeš vymyslet vhodný text inzerátu do těch Pajkových formulářů.

Ještě koukám, že tu vlastně má daleko více možností, na které jsem zapomněl. Jednak nad textovým polem pro přidání rozhřešení: https://zpovednice.cz/sms_inzerat_new.php

A pak něco na hlavní stránce, ale to mu možná nefunguje.
https://www.zpovednice.cz/sms_reklama_new.php

Přihazuju i ty dva předchozí, ať to máš kompletní:
https://zpovednice.cz/prispevky_new.php
https://zpovednice.cz/sms_text_new.php
 UIP0
16.09.2021 15:14:03
UIP0: Tak já mám stránku prakticky hotovou a připravenou použít. Akorát ještě čekám na devatenáctiletého.
 Diamond vampire Žena27 Kategorie
16.09.2021 13:49:37
Jasně, založ separátní, hoď si tam i nějaké dobré heslo, zabezpečení (2FA, atd. nebo co tam budou mít). Nepodceňuj zoufalost a škodolibost toho zamr*ance níže.
Smajlík  UIP0
16.09.2021 13:47:05
Dává to logiku, proč jsi na mentálně mladší, protože sama jsi taky dost mentálně mladá. Skoro tomu nejde věřit, že je ti 27. Mě přijdeš na max 15, možná méně.
 Hanka
16.09.2021 13:45:35
UIP0: Mám si k tomu nechat založit i mail, aby mě pak nespamovali kreténi, co určitě přijdou, na normální mail? Ale zase bych musela kontrolovat extra mail... To je dilema :-/
 Diamond vampire Žena27 Kategorie
16.09.2021 13:43:54
UIP0: On je to možná ten debil s falešnou fotkou, mi přijde :-D Neboj, neřeším takové kretény.
To jo, jde o to, aby VYPADAL mladě. A zároveň muži umírají dřív, tak musí být o trochu mladší, ať se to vyrovná. Jenže i mentálně jsem na mladší... No, tak to nějak vysvětlím...
 Diamond vampire Žena27 Kategorie
16.09.2021 13:40:46
Tak třeba Introvertka hledá manžela... Co se týče specifikace těch detailů, tak si dej bacha na blbá věková kritéria. Klidně můžeš najít 30letého, co bude vypadat na 20 a naopak (20letý vypadající na 30). Tudíž tam zmiň něco v tom smyslu, že jseš spíš na mladě vypadající.

Toho debílka níže neřeš, akorát v tomhle vlákně mění přezdívky a myslí si, že není poznat, hehe.
Smajlík  UIP0
16.09.2021 13:39:54
Trocha statistiky: "Hlavním důvodem uzavření sňatku je společná výchova dětí. Vyplývá to z šetření Centra pro výzkum veřejného mínění, do kterého se v listopadu 2007 zapojilo 1060 svobodných, rozvedených a ovdovělých obyvatel ČR."

Zdroj: https://www.novinky.cz/zena/vztahy-a-sex/clanek/pro-vetsinu-cechu-manzelstvi-neni-zbytecno - u-instituci-40182079 -

Jak tedy přiměješ kluka 17-20, aby do toho s tebou praštil? Nebo si na svatbu a děti počkáš třeba 10-15 let vztahu?
 Jak ho přiměješ
16.09.2021 13:36:02
Kolik asi partnerů v jejím skutečné cílovce 17-20, by se chtělo ženit? S takovou tady bude za chvíli Zpověď "Jsem rozvedená 2.0.", "Jsem rozvedená 3.0" apod.
 Oh no
16.09.2021 13:34:01
Se bavím: Ale já mám seznamky. Navíc teď tady řešíme, že si založím stránku na placenou reklamu.
 Diamond vampire Žena27 Kategorie
16.09.2021 13:32:43
Moc mě tu baví, jak tady ta holka, co se ptá, normálně nechává hledat svýho budoucího partnera ostatní lidi (a ještě prosí ostatní, aby někoho jiného JEJÍ osobou spamovali) a sama nechce hnout ani malíčkem na chodidle, aby náhodou nepodnikla něco opravdu účinného proto, aby ho vůbec kdy našla.
 Se bavím
16.09.2021 13:32:06
UIP0: Trvám na svatbě, bez toho bych mu nevěřila, že to myslí vážně.
 Diamond vampire Žena27 Kategorie
16.09.2021 13:30:17
Co já vím? Introvertka hledá životního partnera? Nevím, zda na svatbě trváš a nejede přes to vlak. Navíc pokud má být ta doména jen pro účely inzerátu (odkazu na Zpovědnici), tak je to asi vcelku jedno a může to být klidně ihzp.webgarden.cz nebo co tam mají za vlastní domény.
Smajlík  UIP0
16.09.2021 13:21:58
Ježek second edition: A fakt mi nenapíše? Dal jsi mu můj mail? Viděl fotku? Ještě to zkus, prosím.

UIP0: A jak tu stránku nazvat? Snad to bude pak intuitivní, no. Obsah upraví časem. Ale musím mít hned jméno, aby to znělo dobře a neodrazovalo...
 Diamond vampire Žena27 Kategorie
16.09.2021 13:17:37
Jo, pak by mě strašně zajímalo, co se stalo, proč to skončilo?
 Brainstorming123 Muž31 Kategorie
16.09.2021 13:17:19
Tak jsem si dnes řekl, že je čas udělat nějaký dobrý/špatný skutek. Napsal jsem jednomu kamarádovi, co jsem si říkal, že by mohl ocenit možná nějakou společnost, protože je po vztahu už delší dobu rozbitej (a nehledá). Splňuje dost bodů z tvé cílovky. On je přesně ten typ, co to nemá na háku. Dal jsem mu přečíst tvůj inzerát. Ptal se proč tě nikdo nechce? Tak jsem mu to vysvětlil a on že byste si mohli možná rozumět. Nicméně když jsem mu nabídl spam v podobě, že byste si mohli napsat, tak šel raději dělat nějaké odkládané ne moc příjemné pracovní povinnosti.

Všichni zdrhají.
 Ježek second edition Muž35 Kategorie
16.09.2021 13:16:49
UIP0: No, dívala jsem se, ale já právě moc nechápu u těch různých typů, kde se to bude ukazovat... Ale to je menší problém. Hlavní problém je, že si neumím udělat stránku :-D
 Diamond vampire Žena27 Kategorie
16.09.2021 13:16:31
Prostě bodne: Sbohem patřilo tobě, ty psychopatickej zkur*enče.
Smajlík  UIP0
16.09.2021 13:14:28
UIP0: Statistika bezdětnejch, ale neznamená to samý, co statistika párů co nemají děti a po 20 letech vztahu jsou stále spolu (ať už sezdaní nebo nesezdaní). Ukaž mi tedy tu tvoji statistiku, když se oháníš statistikami, ukaž mi nějakou, kde porovnávají dvě kontrolní skupiny, jednu bez dětí a jaký to má vliv na délku vztahu a druhou s dětma. Žádná taková statistika není, protože bezdětných párů je daleko méně než párů, co děti mají. To by taková statistika nebylo ani trochu vypovídající.

Stejně žádnou statistiku nemáš a jen tu meleš blbiny. Ostatně jako všichni tady. Tak nám tady nedávej fejkovej sbohem a šáteček.

"To máš jedno" možná střelil trochu od boku, těch 95 %, ale ve skutečnosti bylo podle sčítání lidí v celé ČR 21,7 % žen, které neměli ani jedno dítě. = 78,3 % žen má alespoň jedno dítě - na to, že "To máš fuk" to střelil od boku, se jeho číslo až tak moc nelišilo. Takže se dá objektivně říct, že drtivá velmi velká většina žen v ČR má nějaké dítě. Bohužel DV patří do té smutné skupinky 21,7 % žen.
 Prostě bodne
16.09.2021 13:12:40
Zkus si založit něco na nějakém free hostingu, třeba webgarden nebo tak něco a pak to vložíš do toho formuláře, co má Pajk tady:

https://zpovednice.cz/prispevky_new.php (pro ten inzerát v záhlaví)
Ale to ještě promysli, protože tuším, že každý nový SMS vzkaz přebije ten starý.

https://zpovednice.cz/sms_text_new.php (pro ten vpravo, kde je teď ta erotika)

Případně se poptej Pajka, zda by nebyl ochoten sem plácnout nějaký tvůj banner přímo za nějakou jinou úplatu...
 UIP0
16.09.2021 13:07:49
Tak mě by osobně zajímalo hlavně, kolik to celé stálo a za druhé, jestli šel ex partner nějak proti tobě, nebo jestli všechno odkýval, či jste se na všem shodli a tudíž to bylo tak jednoduché. Dále pak majetkové vyrovnání a podobně. Pak třeba jak se cítíš teď- lepší/ horší? Pro a proti?
Jinak prosímtě, co to má znamenat to zakončení věty ve zpovědi? "Nechci být zase v pekle" a "zachraň mě" :) To jsem nějak nepobral.
 Brainstorming123 Muž31 Kategorie
16.09.2021 13:05:22
UIP0: To je vlastně dobrý nápad... Těch pár desítek nebo stovek korun podle toho, jak bych to musela opakovat, nic není. Ale jakou stránku mám udělat teda? Kde? V tom já se vůbec nevyznám...
 Diamond vampire Žena27 Kategorie
16.09.2021 12:58:27
UIP0: Jakou stránku? Jako odkaz na seznamku nebo jak?
 Diamond vampire Žena27 Kategorie
16.09.2021 12:56:57
DV: Za tvůj osud tady nikdo zodpovědnost nenese. Pokud máš sklony něco si udělat, vyhledej psychologa.
 Lerry
16.09.2021 12:55:43
To je stejně fuk: díky za konfirmaci, psychopate, ty jseš taky UKÁZKOVÝ, zažehni se.
Není subjektivní, 95% je zkrátka blbost, statistiky bezdětných se dají dohledat. Sbohem.

DV: Vytvoř si nějakou jednoduchou stránku s tím tvým textem a hoď si sem placený inzerát s odkazem na něj (nahoře v záhlaví nebo vpravo - tam kde je teď už asi měsíc a půl ta nabíračka do porna)...
 UIP0
16.09.2021 12:43:26
UIP0: I kdybych se vyžíval, tak co? Aspoň tady ostatní citově nevydírám.

A to, že je to blbost, je jen tvůj subjektivní názor.
Smajlík  To je stejně fuk
16.09.2021 12:33:05
To je stejně fuk: ona sice předvedla citové vydírání, ale u tebe zas mám pocit, že ty se v tom jejím strádání přímo vyžíváš a třeba to s těma 95 % lidma, co hledá rodinu (děcka) je vyloženě blbost.
Smajlík  UIP0
16.09.2021 12:26:07
Teď jsi aplikovala krásný a UKÁZKOVÝ příklad citového vydírání:
https://jsme.cz/citove-vydirani-jak-mu-uspesne-celit

Vyhledej prosím lékařskou pomoc, když svůj život nezvládáš a přestaň obviňovat okolí a manipulovat s ním a citově vydírat. Díky.
 To je stejně fuk
16.09.2021 12:21:44
To je stejně fuk: A až se zabiju, máte moji krev na rukou, když mi ani nedovolíte HO hledat.
 Diamond vampire Žena27 Kategorie
16.09.2021 12:20:36
Stejně Diamond vampire od teď budou mazat ty její inzeráty na seznámení (už jí dnešní inzerát smazali), takže je tahle debata bezpředmětná. S takovou nemá šanci někoho najít.
 To je stejně fuk
16.09.2021 12:16:49
To nefunguje: Tim, ze tvrdis, co po urcitem case nastane uz sam sve tvrzeni diskreditujes, protoze vzdycky je to individualni.

Zaroven existence byt jen jedineho paru, kteremu to takto klape dokazuje, ze se mylis.

Opakuji, ze takove pary existuji a skvele jim to klape. A i kdyby tu tisic lidi napsalo, ze to nefunguje, oni jsou dukaz, ze funguje.
 methyl
16.09.2021 12:04:18
To nefunguje: Tak je vidět, že jsi asi debil. Tak je jasné, že to tak myslím, že pro něj chci být na prvním místě. Já chci někoho, kdo to prostě tak má stejně jako já. Nechci někoho, komu budu něco zakazovat a nepouštět ho za kamarády, ale někoho, kdo prostě chce JENOM mě a nemá zájem mi utíkat za kamarády...
 Diamond vampire Žena27 Kategorie
16.09.2021 12:01:32
methyl: Dřív nebo později budou mít takové páry bez dětí, kde je jeden majetkem toho druhého, stejně ponorku a dopadne to rozvodem nebo rozchodem. DV nepíše, že chce, aby ji měl její potencionální partner jako prioritu před vším ostatním, což ještě není patologické. DV by chtěla toho dotyčného výlučně vlastnit. Jiného člověka nejde vlastnit.

Kolik takových páru snad znáte, že nemají děti, jsou spolu non stop, vlastní se navzájem. Kolik z nich spolu 5 let, 10 let, 20 let... Nebo až do smrti?
 To nefunguje
16.09.2021 11:55:26
Myslím že především by ses měla naučit být sama. Tvrdíš že jsi introvert, ale bojíš se samoty? Nikdy ti žádný vztah dlouhodobě nebude fungovat když nebudeš umět být samostatná jednotka a budeš neustále závislá na dalším člověku. Pak budeš navždy sama a nešťastná.
 uhel
16.09.2021 11:53:39
Lerry: Proc zatrhnout kamarady? DV hleda nekoho, kdo to bude citit stejne jako ona. To nevadi, ze neplanuje rodinu. Je dost paru, kde jsou spolu porad a skvele jim to klape.
 methyl
16.09.2021 11:48:00
Methyl: takže tobě propadá normální partnerovi zatrhnout kamarády a veškeré činnosti, které zahrnují i jiné osoby, než jen tebe? Trávit čas s rodinou normální je, ale tady se žádná rodina neplánuje, nikdy.
 Lerry
16.09.2021 11:39:51
Nevim co je na tom spatnyho nebo otrokarskyho chtit byt furt s pritelem. Segra je s manzelem nonstop a nejen ze si nelezou na nervy, furt si maji o cem povidat. S pritelem jsme pro sebe taky priorita. A obzvlast kdyz uz je treba rodina, tak vetsinu casu clovek travi s tou rodinou. Jina segra je zas opacny extrem a s pritelem se casto vidi jen rano a vecer, oba maji sve prace/programu pres den dost. At si to teda ma kazdy jak chce, dulezite je, ze chtit byt s partnerem furt je naprosto normalni.
 methyl
16.09.2021 10:38:34
Diamond vampire: V 17-20 je spousta kluků, co si nechce nechat zničit mládí a experimentování brzkým parchantem na krku. Ale jakmile ti tihle hošíčci vyrostou ze svých vlastních plínek, tak za 5-8 let stejně budou chtít hledat nějakou, kterou budou moci napustit. Nějak se to neslučuje s tím, že hledáš někoho na vážný a trvalý vztah. Definuj si tedy priority. Napiš do inzerátu, chci nějakýho kloučka, kterej v 17-20 letech ODMÍTÁ mít haranta, ale až ten klouček trochu povyroste a bude chtít předat svý geny dál, tak to já zase půjdu o dům dál a budu hledat TOHO JINÉHO, JEDINÉHO, PRAVÉHO.
 To nefunguje
16.09.2021 10:33:58
To nefunguje: Je spousta lidí, co si nechce zničit život parchantem.
 Diamond vampire Žena27 Kategorie
16.09.2021 10:31:34
Lerry: Ne tak rychle, minule se ozval nějaký diskutér, kterého rajcovala ta škraboška. Klidně by si z ní mohl udělat subinu, která by mu to všechno dala, ale zároveň by se oba respektovali. Jen ten asi nebude vypadat mladě a nebude mladý.
Smajlík  UIP0
16.09.2021 10:27:43
Diamond vampire: Ale ty nechápeš, že účelem vztahu, který hledá 95 % lidí, je vytvořit rodinu, reprodukovat se. Člověku je na nic vlastnění jiného člověka. Ale vlastnění dětí, tj. jejich vytvoření a vychování, je pro lidi VŠECHNO. (BTW Vlastnit jiného živého člověka ani nejde. Jestli si myslíš, že jde tak se prober!)

Ty vlastně VŠECHNO partnerovi dát nemůžeš, když mu nechceš dát děti. NIKDO TOTIŽ NEMÁ ZÁJEM VLASTNIT TEBE.

Pak je logický, že nemůžeš nikoho najít.
 To nefunguje
16.09.2021 10:27:24
Nedáš mu všechno, nedáš mu skoro nic, naopak mu všechno vezmeš. Víš kolik chlapů tohle láká? Žádného.
 Lerry
16.09.2021 10:20:06
Lerry: Ale já mu dám to samé, budu patřit jenom jemu, dám mu VŠECHNO.
 Diamond vampire Žena27 Kategorie
16.09.2021 10:19:08
Ty hledáš v podstatě otroka. Absolutně oddaného, bez práva na vlastní život, kamarády, koníčky, rodinu. Jen celoživotní oddanost tobě.
Pořiď si psa, pro člověka je to definice pekla.
 Lerry
16.09.2021 10:07:22
Kdo tady není? Pajk? Občas to tak vypadá, to jo... Ale zkus mu napsat.
Smajlík  UIP0
16.09.2021 10:06:34
Hodně štěstí. Doporučuji někoho postiženého, třeba na vozíku. Nebo třeba slepce. I když i vozíčkáři a slepci mají přátele. Možná někoho s nějakou těžkou úzkostnou poruchou, kdo se bojí vyjít ven. Agorafobika.
Smajlík  leafroller Muž31 Kategorie
16.09.2021 10:03:39
leafroller: Já hledám toho, kdo to má stejně jako já.
 Diamond vampire Žena27 Kategorie
16.09.2021 10:00:36
To je jedna z věcí: ty nehledáš partnera, hledáš domácí zvířátko.
 leafroller Muž31 Kategorie
16.09.2021 09:56:51
leafroller: Že nechodím mezi lidi, když mě to nebaví... Já chci být JENOM s ním, ne aby mi utíkal za kamarády...

UIP0: Ale ON tady není...
 Diamond vampire Žena27 Kategorie
16.09.2021 09:55:30
Já vím. Vím přesně a moc dobře, co děláš špatně. A ty to víš také. Jen to ignoruješ.
 leafroller Muž31 Kategorie
16.09.2021 09:52:40
Zhodnoť v tom videu čísla za srpen, pak čísla těch videí, dej tam i pěkné grafy. Třeba v této zpovědi máš zatím cca 17 unikátních odpovědí, pro počet impresí (zobrazení) a unikátních impresí budeš muset zaškemrat u Pajka a udělat z něho dalšího otroka jako z těch recenzistů. Třeba by na měsíční bázi souhlasil, když uvážím, že mu docela dost tvoříš traffic.
Smajlík  UIP0
16.09.2021 09:51:31
leafroller: Jenom nevím, kde HO najít.
 Diamond vampire Žena27 Kategorie
16.09.2021 09:49:37
A ani to tě nepřesvědčilo, že děláš něco šatně. To by se už asi dalo nazvat arogancí. Ale vzhledem k tomu, že jsi tou svou arogancí sama potrestaná, tak je rovnováha zachovaná. Jen ty budeš navždy nešťastná.
 leafroller Muž31 Kategorie
16.09.2021 09:42:08
Sorayaaa: Radši až mě klidně mlátí, než být SAMA... Já to nezvládám, chci umřít, nikdo mě nechce. Já jsem žádala o rozvod s Honzíčkem, mě nenapadlo, že budu sama, až se to stane...
 Diamond vampire Žena27 Kategorie
16.09.2021 09:35:19
Dikez: A kde ho najdu? Já už nemůžu. Vždyť mi to nejde.
 Diamond vampire Žena27 Kategorie
16.09.2021 09:34:16
Sorayaaa: Ale nikdo mě nechce. Já nevím, co mám dělat... Já chci umřít, vždyť nemám vůbec NIC, jsem SAMA a nevypadá to, že by měl někdo přijít...
 Diamond vampire Žena27 Kategorie
16.09.2021 08:52:20
V klidu, najdeš si nového magora. S takovou hromadou požadavků a minimem toho, co můžeš nabidnout ty, se ti všichni normální vyhýbají obloukem. Dokonce i místní panicový oddíl se odmlčel a to už je co říct.
 Dikez
16.09.2021 07:50:38
DV, v pohodě, moc to neřeš, já se rozvedla ve 24 letech, ale byla to spíš moje chyba, o to je to horší. Nemáš žádný závazky. Navíc jsi měla vážný důvod. A já to vím, stačilo mi to slyšet. Pryč od magora, nic si nevyčítej. Na hejtry kašli.
 Sorayaaa
16.09.2021 03:07:17
docela by me zajimal taky nazor EX, treba je stastnej jak blecha. Moc by neprekvapilo.
 ceres
16.09.2021 00:42:32
Tak už se hlavně znovu nevdávej, tady vidíš, jak to dopadá.
 doomer
16.09.2021 00:40:01
Tak gratuluji ke svobodě.
Smajlík  white-rider Muž21 Kategorie
15.09.2021 23:25:28
Nic ve zlém, ale ze zpovědí&komentářů za poslední půlrok nemáš zdaleka ani nakročeno k výhře. Třeba já bych tě nechtěl ani za troje brambůrky a to stále jsem ještě nenašel maminku pro své nenarozené děti (alespoň jedno, abychom nevymřeli po meči)...
 aroudwalkrpopůlroce
15.09.2021 23:10:27
Ježek second edition: No, šly jsme tam, byl tam. Ale nakonec se mi nelíbí a je extrovert, tak nic.
 Diamond vampire Žena27 Kategorie
15.09.2021 23:04:29
Do špajzu ses dívala?

Ptal jsem se tě co ten zmrzlinář? Podnikneš s ním něco?
 Ježek second edition Muž35 Kategorie
15.09.2021 22:40:52
Hmmmm: Kde je? Hledám dlouho a NIC, nikdo, kdo by mě nějak zaujal, s kým by to nějak seplo...
 Diamond vampire Žena27 Kategorie
15.09.2021 22:39:23
Pozitivni na tom je, ze jenom jednou rozvedena. To je v toleranci.

Brzo uz se nekdo urcite najde, hlavne bud v klidu ;-).
 Hmmmm
15.09.2021 22:34:31
Tak od teď můžeš hoblovat beztrestně s kýmkoli. Gratuluju
 Lulin
15.09.2021 22:19:50
Tak teď se můžeš vdávat a rozvádět jak na běžícím pásu :)
Smajlík  Frank Drebin Muž39 Kategorie
15.09.2021 22:07:52
:D :D :D
 q-lol-q Muž38 Kategorie
15.09.2021 21:55:10
https://youtu.be/PezyQ1vfJVk
Smajlík  už troubějí
15.09.2021 21:15:47
Tak mě pozdrav ve videu :D

"zdravím PANA podpraporčíka Liberečáka!"

Danke
 Liberecak Muž22 Kategorie
15.09.2021 21:14:59
Ukápla ti slza?
Smajlík  žádná pohádka
15.09.2021 21:12:23
V pekle jsi ješte nebyla.

Co Bůh spojil, člověk by neměl rozdělovat, ale aspoň, že nemáte děti.
 Positive plus Muž Kategorie
15.09.2021 21:08:21
A porozvodove foto u soudu sis udelala?
 Kvetak
15.09.2021 21:07:56
Jsem ve stejném věku a neumím si představit mít i přítele, natož ex manžela
Smajlík  Elina
15.09.2021 21:05:47
Velká gratulace! Konečně máš od toho vola pokoj a můžeš zase kout pikle :)
Co ten chudák z cukrárny? Už jsi ho přepadla?
Smajlík  Ježek second edition Muž35 Kategorie



Přidání rozhřešení Starší zpověďNovější zpověďHlavní stránka
TVÁ PŘEZDÍVKA:

OPIŠ BEZPEČNOSTNÍ KOD:
Captcha

Tento inzerat koupíte on-line od 100 Kč.
Přidej inzerát on-line od 100 Kč
TEXT ROZHŘEŠENÍ:

PŘILOŽ SMAILÍKA:
Smail Palec nahoru Smail Hrozící Smail Drží palec Smail Není to důležité Smail Dostaneš do huby Smail Smutný Smail Cože?? Smail Safra Smail Pusinka
jupííí tak bacha držím palec to je fuk tumáááš ach jo no nééé ?! safra mmmuc
(žádný )


Nejlepší chorálová skupina světa... GREGORIAN 2020 ...20th ANNIVERSARY WORLD TOUR.

REKLAMA
Copyright 2003 www.zpovednice.cz + www.spovednica.sk