Navigační lišta REGISTRACENavigační lišta TABLONavigační lišta STATISTIKANavigační lišta SOUTĚŽENavigační lišta POMOZTENavigační lišta REKLAMANavigační lišta KONTAKTNavigační lišta
Navigační lišta
Horní lišta bez menu
Logo Zpovědnice
Online zpověď Návštěvní kniha Nová zpověď Časté dotazy
Dolní lišta Dolní lišta Dolní lišta
Nabídka voleb Dolní lišta voleb
Diskuze č.1164453, vloženo 08.04.2021 18:08:03 Starší zpověďNovější zpověďHlavní stránka
Mám docela rád Okamuru
Když u nás existují ty nacionální proudy, tak jsem rád, že to pobere Okamura. Jelikož podle všeho dělá politiku jenom jako business, tak to má v tomto případě pozitivní dopady - nechce ve skutečnosti nic moc měnit a o spoustě věcí ví, že jsou kraviny, takže je ani netlačí (i když je slibuje).

Kdyby měl takovou politickou sílu někdo (všeho)schopnej, kdo tomu všemu i věří, tak by tady mohl dělat slušnej bordel a ještě daleko více polarizovat společnost. Takhle se akorát napíše pár příspěvků na facebook, jeho voliči to odkývají a jdou spokojeně spát a nic jinýho se neděje.

Co vy? Byli byste radši kdyby Okamura a SPD zmizelo? Nebo byste se stejně jako já báli, že se objeví někdo daleko horší?
 libik E-MAIL:   Muž32 Kategorie  VYMAZAT

Zaslaná rozhřešení Starší zpověďNovější zpověďHlavní stránka
Chceš dnes udělat dobrý skutek ? Pomoz výše uvedenému hříšníkovi tím, že mu dáš nějaké rozhřešení! Můžeš mu ho poslat na e-mailovou adresu, kterou uvedl u zpovědi, nebo napsat veřejně vyplněním formuláře na konci této stránky. A jestliže nechceš, aby pod tvou přezdívkou mohl vystupovat ještě někdo jiný, zaregistruj si ji ZDE !
 
09.04.2021 16:31:11
autism-off: Jako jo, to je druhá strana mince - do jaký míry naopak SPD pomáhá ty svoje středověký názory šířit do společnosti a jak moc umožňuje podobným lidem dostat se k moci.
Těžko říct - možná by to bez SPD bylo lepší a tato část společnosti by se roztříštila a moc neživila, možná by se dostal k moci někdo horší...
 libik Muž32 Kategorie
09.04.2021 11:51:05
Sice hodně lidí ze SPD jsou jen nacionální bla bla na FB a Okamura je business man, ale někteří lidi ze SPD i reálně škodí. Třeba jsem slyšel, že jeden konzervativní pač*rák ze SPD sedí někde v úřadu Jihomoravského kraje, kde má pravomoc schvalovat zakládání škol. A když třeba založíš nějakou alternativní školu - např. pro autisty nebo něco, tak on ti na to řekne ne a máš smůlu. Vím, že s tím měla jedna škola problémy. A vím, že v nějakým rozhovoru říkal, že prostě nejlepší jsou klasické školy jak za Marie Terezie a ostatní je fuj.
 autism-off
09.04.2021 11:17:08
Je mi jedno co máš nebo nemáš rád.
Smajlík  Ludwa
09.04.2021 02:27:04
Nackoidni vlastenec vyznavajici extremisticke nazory podobne jako Trump, zacilene na lehce dementni obyvatele.
Ja potrebuju autoritu s trochu sirsim videnim a premyslenim nez ze svet je cernobily. A vysmivat se buzikum jak to obcas dela je humor pro skutecne vesnicke maloceske nedovzdelane burany.
 Hjujbcx
08.04.2021 21:58:29
leaf už zase dělá neználka?
Smajlík  Van Generator Muž30 Kategorie
08.04.2021 21:32:37
leafroller: Británie je daleko? Dnes se různé šílenosti dostanou i z USA přes oceán do střední Evropy klidně za týden.
 Pravé Zamyšlení
08.04.2021 20:55:04
Leaf: poněkud zabržděný, ne?
 BadMax Muž56 Kategorie
08.04.2021 20:35:56
Já taky - jako fackovacího panáka.
 BadMax Muž56 Kategorie
08.04.2021 19:51:36
Takže to má být jako hate na Piráty, nebo co?
leafroller
--------
Podle všeho ano.

Snaží se vzbudit dojem, že Piráti zakážou grilování: "Jsem zvědav, kdy s něčím podobným u nás přijdou Piráti, neboť jsou součástí frakce Zelených v Evropském parlamentu."
 libik Muž32 Kategorie
08.04.2021 19:48:44
IQ140, to mě nepřekvapuje. Kdykoli položím nepříjemnou otázku, následuje série ataků a ukončení debaty. Lidé prostě nejsou ochotní přemýšlet o jiných názorech, nebo dokonce podpořit ty svoje. Nejsou ochotní o sobě pochybovat. Nejsi první ani poslední z nízkých.
Smajlík  leafroller Muž19 Kategorie
08.04.2021 19:48:23
Já ho rád nemám. To co vidíš je: populismus.
 je to můra
08.04.2021 19:46:17
Takže to má být jako hate na Piráty, nebo co?
 leafroller Muž19 Kategorie
08.04.2021 19:45:51
"Kecy, naivní představy, v reálu neproveditelné.".....
---
Ano, v reálu neproveditelné. Taky dále píšu proč a jak by to mělo vypadat, když by SPD chtěla s něčím takovým opravdu přijít a mělo by to fungovat.

Jsi zdejším vyhlášeným trollem, nebo značně natvrdlým jedincem, takže tím pro mě debata s tebou končí, měj se a drž si dále přístup, kdy ti je fuk, jestli někdo lže nebo ne, když se tě ty lži netýkají.
 IQ140
08.04.2021 19:45:14
asi došlo k nedorozumění, já mluvil o českých předvolebních kampaních.
leafroller
---------
No vždyť to je součástí české předvolební kampaně - psal to Radim Fiala z SPD na facebooku.
 libik Muž32 Kategorie
08.04.2021 19:40:04
libik, asi došlo k nedorozumění, já mluvil o českých předvolebních kampaních.
Smajlík  leafroller Muž19 Kategorie
08.04.2021 19:30:47
libik, a ten Brighton to je někde u Labe nebo na Berounce? Protože jestli ne, tak mě to moc netankuje. Z druhé strany jsem nikdy od Okamury neslyšel: Nevolte Babiše, protože....
leafroller
----------
No mě to taky netankuje, ale je to negativní kampaň ze strany SPD. Jestli se jedná o ojedinělou událost jednoho jejich člena či o dlouhodobější strategii - to nevím.
 libik Muž32 Kategorie
08.04.2021 19:23:36
"Kecy, naivní představy, v reálu neproveditelné.".....
 leafroller Muž19 Kategorie
08.04.2021 19:22:28
trošku mě zajímá tvoje představa v reálu neproveditelné přímé demokracie.
---
Nikde o neproveditelnosti přímé demokracie v reálu nepíšu, píšu o tom, že v podání SPD jsou to kecy. Takže jestli tě zajímá má představa, tak je to přesně to, co prezentovala SPD.

libik, a ten Brighton to je někde u Labe nebo na Berounce? Protože jestli ne, tak mě to moc netankuje.
---
libika třeba taky ne. Ale nejde o to, co kde je, ale o to, jestli je to pravda či nikoliv. Ale takových, kteří dlabou na to, zda někdo šíří lži nebo ne, je mnohem víc, takže se neboj, že bys z toho stáda vyčníval.
 IQ140
08.04.2021 18:59:17
A ještě ke všemu to ani není pravda,
---
Jaké to překvapení! :-D

U lidí, kteří tomu ale chtějí věřit, nemá smysl nic vysvětlovat, protože jakoukoliv snahu o uvedení věcí na pravou míru budou brát jako důkaz toho, že to pravda je a ještě víc se zabejčí. To platí obecně a málokdo se od toho dokáže odprostit, ale u lidí, na které tyto zprávy cílí, je to skoro 100% jistota, že stačí napsat něco, s čím se identifikují a budou se toho držet tak dlouho, dokud jim to z hlavy nevypadne. Což u mnohých je hodně brzo, ale ten pocit, že tamti lžou, chtějí nás zotročit, a pánové z SPD jsou ti, co tomu jsou schopni se proti tomu postavit, zůstává. Ale úplně stejný "pattern" je k vidění i u voličů TOP09, ODS apod., takže se z toho pak ve výsledku fotbalový zápas, kdy na sebe řve několik táborů, kdo je větší svině a debil a kdo víc lže. Proč to píšu - protože k tomuhle sice přispívají všechny strany a všichni politici, ale právě SPD nejvíc. A to je samozřejmě špatně.
 IQ140
08.04.2021 18:57:58
libik, a ten Brighton to je někde u Labe nebo na Berounce? Protože jestli ne, tak mě to moc netankuje. Z druhé strany jsem nikdy od Okamury neslyšel: Nevolte Babiše, protože....

IQ140, trošku mě zajímá tvoje představa v reálu neproveditelné přímé demokracie. Protože ta moje představa funguje třeba v USA báječně.
 leafroller Muž19 Kategorie
08.04.2021 18:51:10
Navíc se mi líbí, že SPD (stejně jako Piráti, Komunisté a ANO) nepoužívají negativní kampaně. Nebo jsem takovou zatím neviděl.
leafroller
-----------
Já SPD teda moc nesleduju, ale zrovna na facebooku na mě vyskočilo tohle:

Radim Fiala - SPD
Zelení chtějí zakázat grilování, protože prý zhoršuje globální oteplování! Šílenství ekofanatiků. S návrhem zakázat veškeré grilování na plážích, v parcích a na otevřených prostranstvích přišla Rada měst Brighton and Hove, neboť podle zelených, kteří v jejím čele stojí, kvůli grilování dochází ke zvyšování hladiny oxidu uhličitého v ovzduší, což může přispívat ke globálnímu oteplování. Jsem zvědav, kdy s něčím podobným u nás přijdou Piráti, neboť jsou součástí frakce Zelených v Evropském parlamentu.

PS: A ještě ke všemu to ani není pravda, jednalo se pouze o jednorázové grily: https://tinyurl.com/4wkuch47
 libik Muž32 Kategorie
08.04.2021 18:44:11
Že jsou tato témata Okamurou zaparkovaná v chcíplé zóně, to je snad jasné od začátku jeho politických aktivit.
Proto odjakživa sluníčkářům radím, aby si ho hýčkali.
Já jsem taky rád, protože obludné progresivistické tendence zesílí natolik, že pak to bude titánský souboj kdo z koho.
Ten samozřejmě vyhrajem, a pak vás, bestie progresivistický, pořešíme.
 zdarjaksviňa Muž51 Kategorie
08.04.2021 18:40:02
To jo, ale osobně si myslím, že SPD ty vášně drží na uzdě. Lidi mají koho nacionálního volit kdo se dostane do sněmovny (takže z toho mají dobrý pocit a nejsou tolik frustrovaný) a zároveň se SPD nesnaží aktivně dělat moc humbuku.
Ale kdo ví...
libik


Kdo ví...nebudou jeho voliči frustrovanější,když SPD získá víc hlasů,ale žádné referendum neprosadí? Okamura stále tvrdí,že mu jsou jeho návrhy shazovány ze stolu. Já být jeho volič,tak bych cítil velkou křivdu.
 zza
08.04.2021 18:37:34
Problém takových (nemyslím tebe, ale Okamuru) je, že právě proto, že toho moc nezmění, protože se o to ani reálně nesnaží, může přijít spíš někdo horší, kdo to bude dělat lépe (i proto, že se z počínání Okamury a spol. poučí), efektivněji a zároveň dost chytře na to, aby nalákal kromě naštvaných voličů Okamury i voliče další, díky kterým získá někdo takový dostatečnou moc, aby mohl ovlivňovat dění.

Já bych byl teda radši, kdyby ty nacionální proudy zastupoval někdo, kdo je skutečně chce prosazovat, bude na výši jako leader strany a bude mít kolem sebe taky takové lidi (SPD je až na pár jedinců panoptikum a i ti lepší jedinci jsou schopní šířit neuvěřitelné bludy) a budou je pak brát vážně i ostatní strany a na některé snahy o změnu, které mají hlavu a patu (píšu hypoteticky, nic konkrétního nemyslím), třeba i přistoupí a nikdo jiný by s nima nepřišel. Zkrátka, aby i ty proudy, které mohou být objektivně vnímány jako populistické, byly i přes určitou míru populismu prospěšné při legislativním procesu a také směrem k voličům, které by v rámci možností kultivovaly. Teď se děje pravý opak a všemožné konspirace a projevy na úrovni debilů podporují a ještě přilévají olej do ohně.

Chápu tě, je to svým způsobem rozumný postoj, ale může vést časem k nástupu ještě něčeho mnohem horšího s reálnou mocí a raději bych, aby místo Okamury, který reálně nic měnit nechce, byl někdo, kdo se o to bude snažit a jeho počínání může být prospěšné.

ale vzpomínám, že prosazovali přímou demokracii
---
Prosazovali ji přesně po okamurovsku a tak, aby na to skočilo co nejvíc lidí. Kecy, naivní představy, v reálu neproveditelné. Kdyby to mysleli vážně, vypracují detailní návrh toho, jak by to mělo vypadat, jak by se volilo, jak často, jak by fungovala odvolatelnost politiků, kdy by bylo hlasování platné a všechno, co se toho týká. Tedy ne zrovna lehká práce plná statistik a argumentů proč ano, proč ne, proč tolik a tolik atd., což je přesně toho, čeho není Okamura ani nikdo z jeho partaje schopen a většina jeho voličů by se ztratila na druhé straně. Neprosazovali nic, jenom blbě kecali, protože na to voliči slyšeli.

Okamura nic nevytuneloval. Nebyl odsouzen, dokonce nebyl ani obviněn. Vypovídal pouze jako svědek. Nemají na něho nic.
----
Jakmile jde o Kalouska a velmi podobný případ, tak už to ale neplatí. Tam je vinný a basta, ač ani on nebyl nikdy obviněn.
 IQ140
08.04.2021 18:36:58
Navíc se mi líbí, že SPD (stejně jako Piráti, Komunisté a ANO) nepoužívají negativní kampaně. Nebo jsem takovou zatím neviděl.
 leafroller Muž19 Kategorie
08.04.2021 18:34:16
Chodím sem x let a připadá mi, že jsi byl chytřejší. To i ty tvoje Palačinkoviny byly lepší..
Smajlík  Pamětnice aquí
08.04.2021 18:32:28
Okamura nic nevytuneloval. Nebyl odsouzen, dokonce nebyl ani obviněn. Vypovídal pouze jako svědek. Nemají na něho nic.
Smajlík  Nikika Trušsrov
08.04.2021 18:30:21
Nejhorší na tom je, že v tomhle politickým hnusu, je SPD stále čistá.
Dawe432
--------
Tak všechny strany co jsou v opozici jsou "čisté". A čím méně dělají, tím čistší zůstávají.

Hrabání peněz mi nevadí tolik,jako možné rozpoutání něčeho horšího.
zza
-------
To jo, ale osobně si myslím, že SPD ty vášně drží na uzdě. Lidi mají koho nacionálního volit kdo se dostane do sněmovny (takže z toho mají dobrý pocit a nejsou tolik frustrovaný) a zároveň se SPD nesnaží aktivně dělat moc humbuku.
Ale kdo ví...
 libik Muž32 Kategorie
08.04.2021 18:25:09
Obávám se SPD a stejně tak se bojím,že dorazí někdo daleko horší. SPD má početnou voličskou základnu a nezaostává za Piráty(podle zisku ve volbách 2017).

Ministerstvo vnitra České republiky ve své výroční zprávě k roku 2019 uvedlo stranu SPD jako hrozbu, jež šíří ve společnosti strach, podněcuje nenávist k jiným lidem, využívá dezinformace či konspirační teorie štěpící společnost.

Hrabání peněz mi nevadí tolik,jako možné rozpoutání něčeho horšího.
 zza
08.04.2021 18:21:55
Nejsem si jistý, ale vzpomínám, že prosazovali přímou demokracii a to se mi líbí. Také myslím, že potřebujeme mnohem více referendovat. Tyhle dvě věci mě zaujaly. Ostatní šlo dovnitř a hned ven.

Jinak vytunelování Úsvitu podle mě jasně ukazuje, o co panu Okamurovi jde.
 leafroller Muž19 Kategorie
08.04.2021 18:18:39
No, možná se budeme divit, po volbách! Já si osobně myslím, že posílí.
V předvolebním boji, budou všichni útočit na Babiše a na tohodle zapomenou.
Bude se řešit ohranné čápi hnízdo a Bečva. Jo a ještě kovid, úplně bych zapomněl.
Nejhorší na tom je, že v tomhle politickým hnusu, je SPD stále čistá.
 Dawe432
08.04.2021 18:15:57
Okamura je populista, ale ne kvůli penězům. Ještě než byla korona, tak měl mnohem větší příjmy z byznysu než z politiky. Přečti si knihu Jak chutná moc od Ladislava Mňačka. Pochopíš, co táhne chlapy ve středním věku do politiky. Ty motivy jsou jiné, než si myslíš. Jo, Okamura slibuje hory doly, ale ne kvůli prachům. On chce moc mít možnost rozhodovat. To jednou pochopíš, až se do středního věku dostaneš.
Smajlík  Nikika Trušsrov
08.04.2021 18:15:34
Jo, z tohohle uhlu pohledu tomu naprosto rozumim.
 Kvetak
08.04.2021 18:14:18
Bral bych, kdyby se jejich dobré myšlenky uskutečnily.
leafroller
------
Můžeš být konkrétnější? Které z jejich myšlenek jsou dobré (a případně které špatné)?
 libik Muž32 Kategorie
08.04.2021 18:11:33
Bral bych, kdyby se jejich dobré myšlenky uskutečnily.
 leafroller Muž19 Kategorie



Přidání rozhřešení Starší zpověďNovější zpověďHlavní stránka
TVÁ PŘEZDÍVKA:

OPIŠ BEZPEČNOSTNÍ KOD:
Captcha

Tento inzerat koupíte on-line od 100 Kč.
Přidej inzerát on-line od 100 Kč
TEXT ROZHŘEŠENÍ:

PŘILOŽ SMAILÍKA:
Smail Palec nahoru Smail Hrozící Smail Drží palec Smail Není to důležité Smail Dostaneš do huby Smail Smutný Smail Cože?? Smail Safra Smail Pusinka
jupííí tak bacha držím palec to je fuk tumáááš ach jo no nééé ?! safra mmmuc
(žádný )


Nejlepší chorálová skupina světa... GREGORIAN 2020 ...20th ANNIVERSARY WORLD TOUR.

REKLAMA
Copyright 2003 www.zpovednice.cz + www.spovednica.sk