Navigační lišta REGISTRACENavigační lišta TABLONavigační lišta STATISTIKANavigační lišta SOUTĚŽENavigační lišta POMOZTENavigační lišta REKLAMANavigační lišta KONTAKTNavigační lišta
Navigační lišta
Horní lišta bez menu
Logo Zpovědnice
Online zpověď Návštěvní kniha Nová zpověď Časté dotazy
Dolní lišta Dolní lišta Dolní lišta
Nabídka voleb Dolní lišta voleb
Diskuze č.1148834, vloženo 06.11.2020 20:35:57 Starší zpověďNovější zpověďHlavní stránka
Zákaz interrupcí by pomohl ženám
Nechtěné těhotenství je prý strašlivé peklo. A tedy interrupce, jakkoli je špatná, je vždy ve výsledku nejlepší řešení toho pekla.

Víte ale, co si říkám? Pokud je to tedy něco tak strašlivého, to těhotenství, proč do něj ženy vůbec lezou? Kromě případů znásilnění každá si každá žena musela být vědoma rizika, když nějakému muži povolila styk.
Každá si taky musí být vědoma rizika, že každá antikoncepce může selhat. Kromě jediné - pohlavní abstinence.
Takže když teda je to taková hrůza hrůz, tak proč se teda ženy nevzdají těch pár okamžiků slastných chvilek a bude úplně po problému? Nejlepší řešení problému je eliminovat jeho vznik.

Fajn, ale taky do toho nevlítne sama, že? A někdy to ani nejsou tak úplně slastné okamžiky.
Prý že každá 10. prožila znásilnění. A to většinou není tak, že na ni vyskočí úchyl v temné uličce. 90% se prý stane od někoho, koho zná. A 50% spáchá vlastní manžel či partner. No to je hrůza hrůz rovněž.

A proč to muži páchají? Inu proto, že si spočítají, že jim z toho neplyne žádné riziko. Manželka vás neudá, raději se s tím smíří. A kdyby došlo k otěhotnění, muži to taky nijak zvlášť nevadí, jen vyplázne 5000 a bude po problému. Pokud by žena nechtěla, bude ji přemlouvat, slibovat a vyhrožovat.
A ti, kteří schvalují dostupnost interrupcí mu v tom nevědomky pomáhají! Ani legální interrupce totiž jistě není nic příjemného psychicky ani fyzicky. Ale muži to může být jedno.

Kdyby byly interrupce zakázané s tím, že v případě zákroku načerno bude hrozit trest potratáři, mamince, ale i TATÍNKOVI, pak by si hodně dobře rozmysleli, jestli jim to stojí za to.
Najednou by za delší konec tahaly ženy.
"Miláčku, jsem těhotná. Máš, radost, že jo? Pokud ne, tak se s tím smiř, změnit se to nedá, jinak riskuješ basu".

Navíc by to představovalo i zbraň proti znásilnění. "Miláčku, dnes fakt ne! Jinak půjdeš koupit kočárek! Nebo půjdem oba bručet" (a muž si ještě domyslí... anebo budu shánět potratáře a pak to roky tajit).

Taky by to motivovalo zájem o mužskou HA, která prý už existuje, ale není vůbec žádná poptávka. Přitom taková HA, to je dlouhý sen feministek!
 hkjhfjsgfdhdfs Muž99 Kategorie  VYMAZAT

Zaslaná rozhřešení Starší zpověďNovější zpověďHlavní stránka
Chceš dnes udělat dobrý skutek ? Pomoz výše uvedenému hříšníkovi tím, že mu dáš nějaké rozhřešení! Můžeš mu ho poslat na e-mailovou adresu, kterou uvedl u zpovědi, nebo napsat veřejně vyplněním formuláře na konci této stránky. A jestliže nechceš, aby pod tvou přezdívkou mohl vystupovat ještě někdo jiný, zaregistruj si ji ZDE !
 
07.11.2020 15:01:15
"Ženy mají menstruaci. Muži zase víc úrazů a úmrtí v práci a kratší délku dožití. Každé pohlaví má své problémy."

Pro práci se lze rozhodnout. Pro menstruaci se žena nerozhoduje.

Co se týče zlatokopek, to je takový výkřik do tmy, u kterého již společnost přestala nebo nechce spatřovat, že je to jenom způsob, jak se některý osobnostní typ žen snaží vyrovnávat s nepřející startovní čárou a klacky nadále házenými společností pod nohy.
 lnnb
07.11.2020 10:32:48
hkjhfjsgfdhdfs:
Což mě přivádí na myšlenku, že za všechny potraty by jsi měl být odpovědný ty - protože jsi zjevně odvedl špatnou práci.

Takže žádné zakazování, prostě za každý potrat měsíc (nebo rok) ve vězení pro uživatele hkjhfjsgfdhdfs... hned by bylo na světě líp...
Smajlík  Michal-222 Muž44 Kategorie
07.11.2020 01:20:25
lnnb: Reakce na tvé tvrzení, že obecně ženy mají jen nevýhody a muži jen výhody.

Ženy mají menstruaci. Muži zase víc úrazů a úmrtí v práci a kratší délku dožití. Každé pohlaví má své problémy.
 Čech24 Muž24 Kategorie
07.11.2020 00:40:13
"chápu o co ti jde - zatlačit mě někam do logického kouta. Ale já v tom fakt rozpor nevidím!"
hkjhfjsgfdhdfs

Do logického kouta ses zatlačil sám. Tvá analogie se zdí má zásadní vadu. Tam není tvá vina, když ten člověk spadne a zabije se, protože on tam lezl na svou zodpovědnost. Věděl, že tam lízt nemá a věděl co riskuje. Nemusel tam lízt. Měl na vybranou. To oplodněný vajíčko, o kterým ty tvrdíš, že to už je člověk, ale na výběr nemělo a žádnou svou zodpovědnost nemá. Za něj máš zodpovědnost ty jako jeho rodič.
A pokud ty v tom rozpor nevidíš, pak bys měl chápat, že někdo jinej zase nevidí žádnej rozpor mezi tím, jestli tento podle tebe člověk, bude zabit díky hormonální antikoncepci, potratové pilulce nebo operativnímu zákroku. Tak jako tak jde o to, že byl zabit protože někdo nechtěl, aby se narodil. Přitom tu zodpovědnost už za něj v tu chvíli někdo mít musí, pokud je to už podle tebe dítě s právem na život.
Pokud myslíš vážně všechno to, cos tu do dnešního dne napsal, pak musíš bojovat i proti HA, protože podle tvých definic způsobuje přinejmenším zabití z nedbalosti. Což sice není vražda, ale jen tak mávnout rukou se nad tím přece nedá.
 Muad*Dib Muž42 Kategorie
07.11.2020 00:25:33
Příspěvek porušoval zákony ČR nebo pravidla Zpovědnice - byl odstraněn.
Smajlík  Jošua Muž48 Kategorie
06.11.2020 23:57:41
Muad*Dib: chápu o co ti jde - zatlačit mě někam do logického kouta. Ale já v tom fakt rozpor nevidím!

Ještě jednou: když postavíš zeď, aby se k tobě nikdo nedostal a někdo na ni leze, nepřeleze a zemře pod ní, není to tvoje odpovědnost, protože se ocitl v nesprávný čas na nesprávném místě. Sice to předpokládám, ale nezpůsobím smrt záměrně ani proto, že něco činím.
Když střílíš nazdařbůh kulometem kolem sebe, pak je tvoje odpovědnost, když někoho zabiješ. Tam bys měl předpokládat, že se tam někdo může nacházet.

V tvém případě by bylo otázkou, co by bylo vlastní motivací toho proplachování. Pokud jen to, aby zabila zygoty, které se tam mohou nacházet, pak by to dělat neměla.

Ale víš co? Klidně se na mě dívej jako na člověka, který v životě něco ukradl (asi všichni jsme něco ukradli) ale přesto říká, že krást je špatné a nemorální a souhlasí s tresty pro zloděje. Je to špatné vždy. Ale je rozdíl, když někdo ukradne tyčinku v samošce, když kapsář vybere kabelku a když politický mafián šlohne miliardu.
 hkjhfjsgfdhdfs Muž99 Kategorie
06.11.2020 23:28:18
"ano, je to smrt lidské bytosti. Ale nikdo o ni neusiloval a nikdo ani neví, že existuje. Ale když vím, že někdo existuje a právě proto dělám nějaké záměrné kroky k jeho usmrcení, je to zabití. A když vím, že někdo existuje, nepřežije bez pomoci a já mu nepomůžu, pak mám za jeho smrt odpovědnost. Nemám povinnost chodit po lesích a kontrolovat, jestli tam není opuštěné dítě. Když je a zemře, není to moje odpovědnost, byť je to můj les. Když ale takové dítě potkám, tak mám povinnost se ho pokusit zachránit. "
hkjhfjsgfdhdfs

Ok, takže když se každá žena bude nechávat jednou měsíčně proplachovat tím solným roztokem nebo jak jsi to tu popisoval, aniž by zjišťovala jestli je nebo není těhotná, tak bude z obliga, jo? Ty tady zkus ještě někomu kázat o pokrytectví.
 Muad*Dib Muž42 Kategorie
06.11.2020 23:22:20
---
Ale vždycky jsem jim řekl, že jsem pro-life a že kdyby otěhotněla, rozhodně si nebudu přát, aby to podstoupila, zatímco jí nabízím postarání se o dítě, seč mi síly budou stačit
---

Jeste zes jim nerek, ze jsi vegan :D
Smajlík  Psoug
06.11.2020 23:04:30
"a na zákaz propagace feminismu. Ne zbytečné zákazy, ale MOTIVACE. (pragmatix 666)" - Taky dobré protiřečení.

Doplnil bych to o zákaz propagace maskulinizmu.
 lnnb
06.11.2020 22:53:56
"Zlatokopkám pohlaví přináší velký zisk. A mladí Incelové z něho výhody nemají. ", fajn takže směrodatné jsou zlatokopky.
 lnnb
06.11.2020 22:45:58
Muad*Dib: ano, je to smrt lidské bytosti. Ale nikdo o ni neusiloval a nikdo ani neví, že existuje. Ale když vím, že někdo existuje a právě proto dělám nějaké záměrné kroky k jeho usmrcení, je to zabití. A když vím, že někdo existuje, nepřežije bez pomoci a já mu nepomůžu, pak mám za jeho smrt odpovědnost.
Nemám povinnost chodit po lesích a kontrolovat, jestli tam není opuštěné dítě. Když je a zemře, není to moje odpovědnost, byť je to můj les. Když ale takové dítě potkám, tak mám povinnost se ho pokusit zachránit.
 hkjhfjsgfdhdfs Muž99 Kategorie
06.11.2020 22:23:55
Muad dib - ano je to rozpor. Pro mě menší zlo než potrat, ale přesto si počkám na vyjádření autora.
 Čech24 Muž24 Kategorie
06.11.2020 22:19:53
"čekal jsem, že se někdo ozve přesně s tímhle. Myslím, že ne. Protože hormonální antikoncepce se týká skutečně jen jejího těla. Není to vědomý zásah do těla druhého, je to jen zabránění uhnízdění oplodněného vajíčka. Což se může stát i zcela mimo tělo. Ale mysli si co chceš "
hkjhfjsgfdhdfs

Hele, už nás tu tím krmíš dost dlouho, abychom všichni věděli, že okamžikem oplodnění vyjíčka dochází ke spojení dvou různých DNA a vzniku nového jedince. A pokud se tomuto novému jedinci cokoliv stane, je to zabití či vražda. A teď najednou přijdeš s tím, že zabránění uhnízdění oplodněného vajíčka zabití ani vražda není? Jako vážně? Tak to ti musím přiznat dnes už druhý rekord, protože větší protimluv jsem tu taky už dlouho neviděl.
Ale mysli si co chceš.
 Muad*Dib Muž42 Kategorie
06.11.2020 22:12:00
"Kdyby byly interrupce zakázané s tím, že v případě zákroku načerno bude hrozit trest potratáři, mamince, ale i TATÍNKOVI, pak by si hodně dobře rozmysleli, jestli jim to stojí za to.
Najednou by za delší konec tahaly ženy.
"
hkjhfjsgfdhdfs

Tohle je jedna z největších blbostí, co jsem tu kdy viděl. A to už jsem tu viděl lecos.
Takže ty máš pocit, že muži jsou dnes děsně v pohodě? To, že jim po každým sexu hrozí milionová "pokuta," kterou budou muset dalších 18-26 let měsíčně splácet se ti zdá málo? A chtěl bys to ještě povýšit na to, aby se museli bát, že je uprostřed noci vytáhne z postele URNA a zavře do basy jen proto, že žena, se kterou něco měli, otěhotněla a rozhodla se jít na potrat, přičemž ani o jedné z těch skutečností ten muž nemusel mít vůbec tušení? Nebo by ji snad měl po celou tu několikatýdenní kritickou dobu pečlivě stalkovat, aby si mohl být jistej, že na ten potrat nepůjde? Nebo jak si to představuješ? Jak můžeš hodit zodpovědnost na někoho za něco, co nemůže prakticky nijak ovlivnit? Se tu tváříš jak kopeš za ženy, ale přitom to vypadá, jak kdyby ty tvoje názory vycházely z přesvědčení, že žena je mužův majetek a že by ji měl mít asi uvázanou doma a být za ni plně zodpovědnej, protože jinak si nedovedu představit, jak jinak by ten muž mohl zajistit, že ona na ten potrat nepůjde, když už za to má ručit svým krkem.
 Muad*Dib Muž42 Kategorie
06.11.2020 22:07:42
Muad*Dib: čekal jsem, že se někdo ozve přesně s tímhle.
Myslím, že ne. Protože hormonální antikoncepce se týká skutečně jen jejího těla. Není to vědomý zásah do těla druhého, je to jen zabránění uhnízdění oplodněného vajíčka. Což se může stát i zcela mimo tělo.

Ale mysli si co chceš
 hkjhfjsgfdhdfs Muž99 Kategorie
06.11.2020 21:51:07
Pragmatix 666: Dosta pravdivé. Jen je otázka, jak změnit hodnoty, protože samotné peníze a blahobyt vedou samy o sobě spíš k malé porodnosti - Japonsko, Jižní Korea.

lnnb: To není tak černobílé. Zlatokopkám pohlaví přináší velký zisk. A mladí Incelové z něho výhody nemají. Takže záleží jak kdo.

To, že holka v 15 letech může využívat výhody od staršího přítele snad není výhoda oproti klukovi v 15 letech? Už jen to, že ten starší může mít auto.
 Čech24 Muž24 Kategorie
06.11.2020 21:50:15
"měl jsem čtyři sexuální partnerky, z toho jednu pannu. Všechny braly HA, ač jsem k tomu žádnou nijak nenutil a nepřemlouval."
hkjhfjsgfdhdfs

Bezva, takže tady to máme. Takže je dost slušná šance, že i tvá spermie už se s vajíčkem párkrát spojila. A pokud to teda vezmu z toho tvýho pohledu, tak dost možná i pár tvých dětí bylo už zavražděno. Protože i to je součástí fungování HA. Ale zvláštní je, že se nezdá, že by ti to nějak moc vadilo. Měl bys ten svůj přístup asi trošku přehodnotit, protože se zdá poněkud nekonzistentní.
 Muad*Dib Muž42 Kategorie
06.11.2020 21:44:35
*Dokončení
Vždy je třeba řešit příčiny problémů, ne následky. Tady jsme si shrnuli příčiny vyšší míry potratů v kapitalistické společnosti. Lidi jsou špatně vychovaní, mají od státu extrémně špatné zabezpečení, že pořádně neuživí ani jedno dítě a vlastní bydlení je naprosto nedostupné. A když není bydlení a příjem, nemůžou být děti a rodiny.
Kdyby tady ti zlí komunisti nenastavěli ty hrozné paneláky, tak tady s kapitalistickou výstavbou půlka národa nemá kde bydlet ani v těch předražených nájmech.
Za socialismu byl nájem stovka dvě a potraviny za pár korun = proto se nemuselo chodit na potrat. Tak je to jednoduché. Nepřizpůsobiví na dávkách se mají skvěle a většinou nepracují, tak mají 5-10 dětí. Běžní občané dřou od rána do večera a sotva za otrocké české mzdy uživí sami sebe a svůj nájem na dobu určitou či hypotéku - proto logicky nemají moc dětí a když už nějaké je, hodně zvažují, jestli si ho nechat.
Spousta lidí chce děti, ale jednoduše NA NĚ NEMÁ PRACHY A BYDLENÍ.
Nechceš potraty a chceš víc dětí, tak zajisti lidem důstojné životní podmínky.
Pokud chce někdo řešit počty interupcí, měl by se tedy především zaměřit na otázku levného a dostupného bydlení, vyšší Minimální mzdy, Nepodmíněného základního příjmu, pořádných přídavků na děti pracujících občanů, na bezúročné/nevratné státní půjčky rodinám a na zákaz propagace feminismu. Ne zbytečné zákazy, ale MOTIVACE.
V osmdesátkovém československém socialismu bylo potratů naprosté minimum jednoduše proto, že měli všichni kde bydlet, co jíst, uživili své děti, ženy nestřídaly chlapy častěji než své kalhotky a chovaly se k mužům tak, že se daly doma snést.
 Pragmatix 666 Muž33 Kategorie
06.11.2020 21:43:42
S absolutním zákazem interupcí by to dopadlo jako s prohibicí a přesunulo by se to do ilegality a rizikových dopadů na ženy i děti.
Ta hlavní otázka vůbec není, jestli a kdy potraty, ale PRORODINNÁ politika.
Když budou mít lidé kde bydlet, budou dostatečné příjmy a v klidu uživí více dětí třeba i z mužského platu, skoro nikdo na interupce chodit nebude. Když nebude feministická propaganda na všech úrovních (školy, média, kultura) ničit ženy a jejich chování, tak tu budou stabilní vztahy a chtěné děti, opět se interupce řádově sníží. Zvláště, pokud její místo vystřídá šíření Tradičních hodnot.
Pokud se zruší alimenty a feministický způsob vypořádání majetku, opět se značné procento žen nikdy nerozejde/nerozvede, protože už se jim to nevyplatí a muži se nebudou bát zodpovědnosti za dítě. Dále je třeba zrušit všechny feministické zákony, kvůli kterým je mít svatbu nebo děti pro muže likvidační krok. Výživné a dávky na děti bych naopak navázal na souhlas jejich otce, hned by se k němu ženy chovaly skvěle a rodiny by vydržely. A přidělení péče o děti bych řešil tak, že primární právo na péči má ten, kdo nerozbil rodinu - chceš odejít a rozbít dětem rodinu? Tak bez dětí a bez peněz.
To vše zajistí lepší chování nejen žen, ale také vyšší zodpovědnost mužů směrem k nim a k dětem. Pokud nemají muži v současném femifašismu žádná vztahová a otcovská práva, nelze od nich čekat žádnou zodpovědnost ani slušnost. Ženy si zas kvůli feminismu, povinné HA a promiskuitě vybírají nabíječe místo táty pro své děti.
S feministkama nikdo děti nechce a když už se tak stane, rozpadne se to.
 Pragmatix 666 Muž33 Kategorie
06.11.2020 21:38:52
"sex přece znamená i jiné věci, než jen penetrace penisem" - jo? Takže jseš na straně prasáků? Strkání penisu ženě do řítě a do krku?

Plzák má v tomhle pravdu.


Jsi na omylu. Ženy do těhotenství nelezou. Do stavu těhotnosti je přivádějí muži posedlí rozmnožováním, kteří si nevědí odepřít pohodlí a požitkářství.
Pořád vidíš jenom nějaké kočky u baru, co se dají pozvát na nevázaný sex.
Tohle se ale týče především provdaných žen, které jen těžce řeknou manželovi "teď nechci". To by ten manžel musel být na moc vysoké úrovni, aby to takhle fungovalo.
Muži chtějí vyrábět potomky, je to jejich zájem.
Jsou ztotožnění se svým pohlavím, protože jim nepřináší bolest, křivdu, bezpráví a věznění (oblékání aby někoho "neprovokovali", určování druhými kam a kdy může jít). Plynou jim z nepj jenom samé výhody a práva si výhody pro sebe přivlastňovat.
U žen je to jinak, díky pohlaví zažívají ústrky, nevyžádali si ho a přesto ho musí mít a doplácet na něj. Proto je dost hloupé říkat, že žena to tak chce.

Do zákonů se ty raději nestarej, nemáš ponětí o celkové problematice, natož schopnost dbát, aby se celková situace takovými "opatřeními" ještě víc nezhoršila.

Nejlíp by bylo, kdyby sexuchtiví muži byli zaujati užitečnou práci, kterou od vynalezení strojů již nedělají, jak k tomu byli původně předurčeni.
 lnnb
06.11.2020 21:35:13
To je i na mě moc šílený nápad.

Jinak máš dobrý postoj v osobním životě.

Dnes jsou takové možnosti ochrany, že riziko je hodně malé.
 Čech24 Muž24 Kategorie
06.11.2020 21:34:30
hkjhfjsgfdhdfs: Takže 95% mužům jde jenom o sex?
No tak to je hezké, že by nemusela chodit do práce. Ale co když třeba chce chodit do práce a nechce vysvětlovat mezeru v životopise? A ty by ses o to staral, vstával bys v noci každé dvě hodiny na krmení, přebaloval, chodil k doktorovi, byl bys na rodičovské? Umožnil bys ženě chodit do práce, nebo bys ji chtěl život a nechat doma s děckem? A kdyby to nechtěla, souhlasil bys, že ti to JENOM odnosí a porodí, rozejdete se, dostaneš 100% péči o dítě a nebudeš po ní chtít alimenty? Bral bys, že ona poslouží JENOM jako inkubátor a o zbytek se postaráš na 100% sám?
 Diamond vampire Žena26 Kategorie
06.11.2020 21:19:00
Psoug: kde jsem řekl, že se nesmí souložit když nechci zplodit potomka?

Ale klidně ti to řeknu z osobní stránky: měl jsem čtyři sexuální partnerky, z toho jednu pannu. Všechny braly HA, ač jsem k tomu žádnou nijak nenutil a nepřemlouval (ano i ta panna to brala - prý měla bolestivé menstruace a tohle jí na to napsali). Ale vždycky jsem jim řekl, že jsem pro-life a že kdyby otěhotněla, rozhodně si nebudu přát, aby to podstoupila, zatímco jí nabízím postarání se o dítě, seč mi síly budou stačit. I to, že by v průběhu těhotenství nemusely chodit do práce. Že bych to nějak zmákl jsem jim nabízel.

Říká se tomu láska a důvěra, víš? Ale pokud bereš ženu jen jako živou nefukovací pannu, pak to asi nepochopíš.
 hkjhfjsgfdhdfs Muž99 Kategorie
06.11.2020 21:10:19
Tak doufam ze des prikladem, jsi zodpovedny a soulozis jen kdyz chces splodit potomka
Smajlík  Psoug
06.11.2020 21:02:56
Diamond vampire: tomu všemu se můžeš vyhnout pohlavní abstinencí. Ale nemusí to být abstinence, sex přece znamená i jiné věci, než jen penetrace penisem. Ženám prý o ten vlastní průnik ani moc nejde. Nebo risknout těch 0,01% selhání HA. To za to možná stojí.

A když by tě jinak nechtěl, znamená to, že tě má hlavně na sex... stojí ti takovej za to?

zase jsem to já: Plzák? Ten, co tak dlouho hlásal, jak si udržet spokojené manželství, až se rozvedl a našel si nějakou submisivní husičku?
 hkjhfjsgfdhdfs Muž99 Kategorie
06.11.2020 20:52:23
Vždycky, když vidím tvoji přezdívku, tak si vzpomenu na slova člověka, který na rozdíl od tebe o životě opravdu hodně věděl. Hrozně bych ti přála lekci.

„Kdyby muži rodili, byl by za znásilnění trest smrti…“ — Miroslav Plzák
 zase jsem to já Žena44 Kategorie
06.11.2020 20:49:49
Jsi nemocný...
 Artemis III.
06.11.2020 20:45:04
Ano, to bych fakt strašně moc chtěla mít strie jako prase, zlikvidovanou vagínu, inkontinenci, problémy s konečníkem, zažít největší bolest v životě, abych mohla dát nechtěné dítě do děcáku, fakt super... Proč do toho jdou? Protože tak moc chtějí dítě, že jim to peklo za to stojí. Dieta a cvičení je taky trápení a lidi to dělají, protože jim to stojí za to, aby byli hubení... Ale prostě podstupovat to, když nestojíš o ten výsledek toho, tak to je fakt zbytečné mučení.
A vy muži byste si nás brali, kdybychom neposkytovaly sex? My třeba taky nechceme být samy...
 Diamond vampire Žena26 Kategorie
06.11.2020 20:39:25
Hej, dobre, super, máš pravdu, zmenil si mi teraz život a zachránil si touto spoveďou minimálne 100 detí, ktoré by sa bez tvojej osvety nenarodili.
Smajlík  coto

Asko-nabytek.cz

Přidání rozhřešení Starší zpověďNovější zpověďHlavní stránka
TVÁ PŘEZDÍVKA:

OPIŠ BEZPEČNOSTNÍ KOD:
Captcha

Tento inzerat koupíte on-line od 100 Kč.
Přidej inzerát on-line od 100 Kč
TEXT ROZHŘEŠENÍ:

PŘILOŽ SMAILÍKA:
Smail Palec nahoru Smail Hrozící Smail Drží palec Smail Není to důležité Smail Dostaneš do huby Smail Smutný Smail Cože?? Smail Safra Smail Pusinka
jupííí tak bacha držím palec to je fuk tumáááš ach jo no nééé ?! safra mmmuc
(žádný )


Nejlepší chorálová skupina světa... GREGORIAN 2020 ...20th ANNIVERSARY WORLD TOUR.

REKLAMA
Copyright 2003 www.zpovednice.cz + www.spovednica.sk