REGISTRACE TABLO STATISTIKA SOUTĚŽE POMOZTE REKLAMA KONTAKT
Diskuze č.742420, vloženo 31.07.2013 22:36:33 Starší zpověďNovější zpověďHlavní stránka
Pan Adolf Hitler
Nejdříve si postavíme mantinely:
Tr. Zákon:
§ 405 Popírání, zpochybňování, schvalování a ospravedlňování genocidia
Kdo veřejně popírá, zpochybňuje, schvaluje nebo se snaží ospravedlnit nacistické, komunistické nebo jiné genocidium nebo jiné zločiny nacistů a komunistů proti lidskosti, bude potrestán odnětím svobody na šest měsíců až tři léta.

Tak tedy, řekněme, že Hitler to zbabral. A podobně jako kvůli americkým prezidentům i kvůli němu zemřelo ve světě mnoho nevinných lidí.

Ale nikdo není bílej nebo černej. Dobrej nebo špatnej.
Takže otázky zní takto:

Jaké byly jeho dobré vlastnosti?
Jaké byly jeho dobré nápady, v čem měl pravdu?

(A opovažte se ospravedlňovat, to se nesmí!)
Já sám prohlašuji, že genocidum ani nacistické zločiny nepopírám, staly se.
Nezpochybňuju je, je přeci jen o 70 let víc a jsou tu jiný problémy dneška.
Schvalovat zabíjení - nevinných lidí - to taky nedělám.
Ospravedlňovat - to taky ne, pokud byly nějaké problémy, pro něž Hitler hledal řešení, a pokud ty problémy byly opravdové a vyžadovaly řešení, tak forma, kterou zvolil rozhodně správná nebyla.
A jiné zločiny... je mi to už teď dávno po válce u prdele. Mě jen zajímají, protože debil to nebyl (ačkoliv se ho tak všichni snaží vykreslit), jeho kvality. O mně totiž si taky kde kdo myslí, že jsem debil, ale nejsem, ale svý kvality vám vypisovat nebudu.

Předem mého Banu vám děkuji za názory.
 pechvogel   VYMAZAT

Zaslaná rozhřešení Starší zpověďNovější zpověďHlavní stránka
Chceš dnes udělat dobrý skutek ? Pomoz výše uvedenému hříšníkovi tím, že mu dáš nějaké rozhřešení! Můžeš mu ho poslat na e-mailovou adresu, kterou uvedl u zpovědi, nebo napsat veřejně vyplněním formuláře na konci této stránky. A jestliže nechceš, aby pod tvou přezdívkou mohl vystupovat ještě někdo jiný, zaregistruj si ji ZDE !
 
01.08.2013 08:21:57
postavil německo na nohy, vyvedl zemi z krize, poradil si s nezaměstnaností, postupoval systematicky, pojmenoval problém a pak ho řešil, at to stojí co to stojí...u nás se posledních 25 let "bojuje" s korupcí, nezaměstnaností, "řeší" problémy s "nepřizpůsobivými" a je to všechno jen snůžka lží, neděje se nic, dlouhý léta se u nás diskutovalo o tom že by bylo dobrý jezdit vpravo, ale museli přijít němci aby se vpravo začalo jezdit
 DrZloun 30 
01.08.2013 03:27:51
Ted Striker
"byl značně vzdělaný (zejména co se umění a architektury týče, ale měl také úžasně detailní znalosti o vojenství a vojenské technice),"

To jsi vzal kde? Již první ročník střední školy musel opakovat. V šestnácti pak školu opustil, aniž by získal nějakou kvalifikaci! Dvakrát se pokusil dostat se na vídeňskou uměleckou Akademii, ale ani jednou neuspěl. Rektor školy mu doporučil architekturu, ale na tu mu chybělo předchozí vzdělání. Takže se ve Vídni protloukal jako pramálo úspěšný malíř. Můj názor je, že neměl rád židy protože na nich si uvědomoval svojí intelektuální méněcennost.

Dobrá vlastnost - měl rád psy. Prý řečnické schopnosti co se tu uvádí - představ si takového Paroubka, který významně pozvedl ČSSD když se stal premiérem díky "řečnickým schopnostem", demagogii, populizmu a schopnosti slibovat.
 LUF 37 
01.08.2013 02:12:39
Dnes je obecným zvykem, v mnoha zemích dokonce kodifikovaným zákonem, na Hitlera plivat. Je ale zajímavé, že mnozí současní politici v podstatě pouze po kouskách recyklují jeho politický program.

Viz např. Hitlerův sociální stát: http://www.dfens-cz.com/view.php?cisloclanku=2012030404

Socialismus včera a dnes: http://www.dfens-cz.com/view.php?cisloclanku=2010051802
 Sta67  
31.07.2013 23:36:47
Vergniaud:

Ano, to je pravda, to jsem zapomněl zmínit, to rozhodně provází nacistický režim už od nástupu k moci, od přijetí Zmocňovacího zákona už si pak nacisté dělali skutečně cokoli, co se jim zachtělo. Taky první koncentrační tábor, tedy Dachau, vznikl už na jaře roku 1933. K tomu přičtěme znárodnění velkých podniků potřebných pro válečnou výrobu (například Thyssenovy železárny), násilné rozpuštění odborů a pozatýkání odborářů, pozatýkání osob, které se režimu nehodily, hlavně komunistů a sociálních demokratů a tak dále. Zajímavé ovšem je, že zdaleka ne všechny ostatní politické strany byly násilně rozpuštěny a jejich členové pozatýkáni - například katolická strana Centrum, což byla strana velice významná, se rozpustila dobrovolně sama výměnou za to, že nacisté uzavřeli konkordát s Vatikánem. Z politických stran dopadli nejhůř komunisté a sociální demokraté, kteří byli pro nacisty hlavními ideovými odpůrci. Řada komunistů utekla do SSSR, kde to s nimi však většinou moc dobře nedopadlo (krásně to popisuje například Margaret Buber-Neumannová ve svých pamětech), sociální demokraté pak utekli většinou k nám do Československa, což jim ale pomohlo jenom na pár let. Asi největší prasárnou, co se práva týče, bylo v době po převzetí moci to, že zákony nyní platily zpětně, tudíž vás mohli potrestat za něco, co jste udělali před rokem, podle zákona, který byl schválen teprve nyní. Něco takového bylo běžné jen v SSSR a pdobných zemích. A pak tu máme to všeobecné špiclování, antisemitismus, likvidaci opozice, mučení při výsleších... no prostě socialismus.
 Ted Striker  
31.07.2013 23:28:56
v čem měl pravdu?

že češi neumějí vládnout a potřebují vůdce který by je vedl. A měl pravdu, to co předvádějí ve vládách je katastrofa.
 Samir 33 
31.07.2013 23:25:48
Navíc finanční kondice Třetí říše vůbec nebyla tak dobrá, jak se mezi nezasvěcenci traduje. Právě naopak. Státní finance třetí říše připomínaly pyramidovou hru, která se dvakrát málem sesypala. (1933, 1939) Ještě, že vrchní říšský bankéř Hjalmar Schacht (souzen v Norimberku, ale osvobozen) dělal, co mohl. Ve druhém případě Němceko "spasila" od státního bankrotu Druhá světová válka. Tu bylo nutné rozpoutat zkrátka a dobře i z ekonomických důvodů...
 Vergniaud
31.07.2013 23:21:05
Ted Striker:
 Lubric Oiler  
31.07.2013 23:20:06
Ted Striker: Ke tvému výkladu asi jen dodatek. Obrovské Hitlerovy lidskoprávní zločiny provázejí jeho vládu OD POČÁTKU. Od roku 1933. Není to tak, že by se snad na vrcholu něco zlomilo a úspěšný Hitler najednou začal kupit chyby a hříchy. Je nevěcné zapomínat na statisíce uvězněných a zlikvidovaných komunistů, Židů, sociálních demokratů, homosexuálů, katolíků, demokratů nebo zjevně nesouhlasících svobodomyslných lidí. Jistý ekonomický úspěch Hitlerovy vlády v prvních letech je také nemyslitelný bez obrovských konfiskací židovského a "nepřátelského" majetku. Prostě to čórnul, lieber Führer...
 Vergniaud
31.07.2013 23:18:28
Ted Striker: dík, dobře shrnuto

Pro ostatní: takhle nějak se vyjadřuje k otázkám...
 pechvogel
31.07.2013 23:15:47
Ted Striker: Velmi výstižné.
 Kyrill
31.07.2013 23:15:10
Trolit? Trolí tu jinej ferda.

Ale je pravda, že jsem počítal s tím, že se tu objeví pár lidí, co rozhodně nebudou chtít diskutovat o tématu, ale přijdou mi říct, že každý malý dítě přece ví, že Hitler je fuj.
 pechvogel
31.07.2013 23:13:43
Tak dobrých vlastností měl celou řadu. Vynikající řečnické schopnosti, sebekázeň, výjimečné charisma, smysl pro pořádek a organizační dovednosti, cílevědomost, byl značně vzdělaný (zejména co se umění a architektury týče, ale měl také úžasně detailní znalosti o vojenství a vojenské technice), dokázal si získat a udržet loajalitu armády (a to značně dlouho, dokonce ani von Stauffenbergův atentát většina generálů neschvalovala) a mnoho dalšího. Což však bylo jeho zcela největší předností, byla schopnost vycítit, co si může v rámci zahraniční politiky dovolit a jeho politická odvaha před válkou i během války. Revidovat Versaillesskou smlouvu a vrátit Německu jeho původní rozlohu, dokonce jeho území rozšířit a to vše bez jedinného výstřelu, to byl opravdu husarský kousek. A to ani nemluvím o tom, jak z poražené země zmítající se v chaosu udělal přední evropskou mocnost a to během pár let, to mu prostě nikdo upřít nemůže. A vidíte, stačí takovou osobu okořenit trochou nenávisti a šílenství, pak přijdou válečné zločiny, nešťastná rozhodnutí, prohrajete válku a stejně z vás bude totální záporák. Ale mohl si za to sám, rozjeto to měl skvěle, ale koncovku měl hroznou. V nejlepším se má asi vážně přestat.
 Ted Striker  
31.07.2013 23:10:33
Už ten "pan" v názvu diskuse svědčí o tom, žes přišel trollit.
 všechno je jinak 22 
31.07.2013 23:05:39
Donnie Darco:
Privital bych v tom paranoidnim vylevu trochu konkretnosti.
 Lubric Oiler  
31.07.2013 23:02:57
pechvogel: Od pechvogelů mě nadávky typu "píča" vůbec netrápí, přece jenom jsi pechvogel a podobné smutné hlody jsou součástí tvého poslání...
 Vergniaud
31.07.2013 23:02:22
Nevim. S panem Hitlerem jsem se nikdy osobně nesetkal takže nemohu soudit.
 golemovič
31.07.2013 23:00:08
Ne, ten opravdovej důvod je, že seš píča.
 pechvogel
31.07.2013 23:00:00
Knihy ve svabachu se vydavaly i po roce 1941. Nemalo jich vlastnim a nektere jsou i mladsiho data. Pro me osobne je to krasne pismo a miluju ho.

Ale k tematu:
Hitler byl svym zpusobem zruda, ale byl to i clovek. A kazdy clovek ma nejen spatne, ale i dobre vlastnosti. Mne se libi jeho prakticky zajem o nemecke obyvatelstvo, ktere podporoval bez ohledu na geograficke a statni rozmisteni. (Viz Sudety.)

Jeho negativni pusobeni je vseobecne znamo a netreba ho komentovat.
 Lubric Oiler  
31.07.2013 22:59:42
Jo, ještě měl Hitler docela vytříbený umělecký vkus. Přece jenom, kolikpak Zpovědničářů rozumí do takové hloubky Wagnerovým operám? - A taky je třeba říci, že měl velmi rád zvířata. A že zákonodárství Třetí říše o ochraně zvířat bylo naprosto unikátní a úžasné.
 Vergniaud
31.07.2013 22:55:55
pechvogel: No to mi pověz - pročpak jsem tady? Asi v žoldu Wall Streetu, že? Nebo kapesné od iluminátů?
 Vergniaud
31.07.2013 22:54:07
Vergniaud: bohužel, moc dobře vím, co činím, a ještě o dost lépe vím, proč jsi tu ty!

Kirill: ano, to je dobrá vlastnost, zvlášť k ocenění je při pohledu z bordelu v našem státě. A myslím, že německo si smysl pro pořádek dosud zachovává.
 pechvogel
31.07.2013 22:54:02
pechvogel: Ty jsi bohovej! Americká propaganda! Já, takový anti-americký levičák...!
 Vergniaud
31.07.2013 22:51:42
pechvogel: Trollíš. Možná ne schválně, ale... Historik má při pohledu na tvé počínání asi podobná muka jako rodilý Angličan při anglické konverzaci s nejblbější českou patnáctiletou blondýnou. Sorry, ale nevíš, co činíš.
 Vergniaud
31.07.2013 22:51:39
Vergniaud: přišel ses hádat, nebo šířit americkou propagandu? Buď diskutuj na úrovni, nebo jdi jinam.

A ano, Hitler poslal lidi na smrt, prezidenti USA taky. Kvůli Hitlerovi zemřelo mnoho nevinných lidí, kvůli američanům také. Kdo to nevidí, je slepej.
 pechvogel
31.07.2013 22:48:29
"Předem mého Banu vám děkuji zan názory" :DDDD

Jinak k dotazu, řek bych, že Hitler měl asi docela smysl pro pořádek.
 Kyrill
31.07.2013 22:47:36
A co třeba starost o výchovu mládeže?
Nebo podpora vědy a výzkumu?
Jako architekt si též zaslouží uznání, koneckonců stavby byly a budou vždy něčím, nač budou turisti čumět.
Když teda švabach, pak teda i jízda autem vpravo.
Pronárodní politika, ne nepodobná EUronacismu, ta si snad taky zaslouží uznání.
A co já vím... vás jsem se ptal.
 pechvogel
31.07.2013 22:47:29
Donnie Darco: Zastav se u psychiatra, ty nemocná kreaturo!
 Vergniaud
31.07.2013 22:45:51
Tak všeobecně je známo že byl asi nejlepší rétor, to mu nikdo vzít nemůže..
 Terminus 26 
31.07.2013 22:43:49
Všechny pravicové strany ODS TOP 09 "volby" sponzorují ŽIDÉ, práva a podobné fiktivní nesmysly jsou jen ILUZE pro otroky, kteří v současnosti pracují zadarmo bez nároku na bydlení, stravu, ženu/muže, děti a rodinu v nejhorším zrůdném otrokářství všech dob.
Poslední fáze zotročení lidí psychopatickými kreaturami se pozná tak, že jim nejdřív seberou vládu nad jejich zemí...otroci při tom cinkají nadšeně klíči....pak jim seberou jejich zem, půdu, bydlení, děti, ženy, kulturu a hodnoty, a dají jim za to fiktivní "volby", ve kterých si nikdo nikoho a nic nemění a po každé další "volbě" je vše horší než předtím + jim dají fiktivní občanská práva pro nepřizpůsobivé dělatne omezeně bordel a fiktivní svobodu slova na všechny tři povolená témata...sebrali jim už na začátku vlastně všechno a nedali za to nic, ale otroci si toho ani nevšimnou, protože si hrají s blýskavými bezcennými zrcátky a radují se, že mohou hlasitě hýkat na tři povolená témata a kdo se neraduje s nimi, je extremista, terorista, pedofil, komunista, nacista, fašista, fanatik, no prostě samá lepší společnost......pak jim seberou kvůli iluzorní ochraně všechna občanská práva...zhlouplí vygumovaní otroci školami, médii, falešnými vzory (pokleslí "umělci", prodejní komerční "sportovci" a všemožné buzny) to s potleskem přijmou, nadšeně hýkají a upálí aktivně každého Občana, který se toho děsí nebo proti tomu bojuje
 Donnie Darco
31.07.2013 22:43:42
A srovnávat zabíjení amerických prezidentů a Hitlera - to je při vší mé neúctě k USA zhruba totéž jako srovnávat krádež jablka v sousedově zahradě s bankovní loupeží...
 Vergniaud
31.07.2013 22:41:16
Historikové za jediný dobrý nápad A. H. považují zrušení švabachu. To je to hnusně nečitelné německé písmo, které tak nám němčinářům kazí oči. Hitler ho roku 1941 autoritativně zrušil a nahradil výhradně latinkou.

Jiné jeho činy jsou špatné.
 Vergniaud

Přidání rozhřešení Starší zpověďNovější zpověďHlavní stránka
TVÁ PŘEZDÍVKA:

OPIŠ BEZPEČNOSTNÍ KOD:


Tento inzerat koupíte přes sms od 9 Kč.
Přidej inzerát pomocí sms od 9 Kč
TEXT ROZHŘEŠENÍ:

PŘILOŽ SMAILÍKA:
jupííí tak bacha držím palec to je fuk tumáááš ach jo no nééé ?! safra mmmuc
(žádný )

  

Sbírejte razítka! Je to zdarma... CESTOPAS ...soutěžte s ostatními nebo se nechte inspirovat k výletům.

TOPlist
REKLAMA
Copyright 2003 www.zpovednice.cz + www.spovednica.sk