REGISTRACE TABLO STATISTIKA SOUTĚŽE POMOZTE REKLAMA KONTAKT
Zpověď č.651316, vloženo 16.08.2012 10:03:20 Starší zpověďNovější zpověďHlavní stránka
Strašně sem zhubla
Dřív sem byla při těle. A tak sem se pokoušela zhubnout.. Vůbec to nešlo a tak sem si začala nalhávat, že to mám prostě vrozený. Ale jednou se mi to povedlo :) Zhubla sem na 159 cm 40 kg. Jenže problém je ten, že nedokážu jíst sladký. Když sním něco sladkýho nebo tučnýho, hned mám výčitky svědomí a mám strach, že zase budu tlustá tak jak předtím:(. A jak sem zhubla, tak je to strašná změna pro okolí. Všichni si toho všimli a myslej si, že ze mě bude anorektička:D. Učitelky ve škole mi furt říkali, jak už nemám hubnout. Jenže já nazčátku prázdnin vážila 43 kg a teď vážím 40 kg.. a už je pomalu konec prázdniny.. Jo je to blbý protože sem přes prázdky 3 kg zhubla.. Nechápu to.. Já jím 4x denně akorád jediný co nejím je sladký.. Zmrzlinu za prázdniny sem měla myslím jen 3x nebo 4x .. Jenže já už hubnout nechci. Zachvilku bude škola a oni si nás budou vážit v tělocviku a měřit. Takže musím rychle ztloustnout aspoň 3 kg než začne škola. Jinak by se kolem mě zase obvalily učitelky. Protože mě to už upřímně SERE jak mi všichni říkají ty kecy o tom hubnutí.. Mě to sere víc než když sem byla tlustá.

Zkoušela sem si najít na netu nějakej jídelníček co holky normálně jijou ale našla sem jídelníčky uplně strašný.. Jedna holka snědla za den jeden bílej jogurt. Já jsem valila oči jak to může vydržet. Můj jídelníček je o proti jejímu dost jiný.. Ráno si dávám cornflakes s mlýkem a na oběd si dám, to co mamka udělá.. Třeba čočku včera dělala a nebo rybí prsty, zapékané těstoviny, svíčkovou.. prostě to, co udělá.. Na svačinu si dávám nějaký ovoce a na večeři jak kdy.. třeba chleba se sýrem si dávám. Nemůžu uvěřit že sem zhubla.. Já ani nemívám nějakej extra hlad.. Sem prostě v prdeli.. Jak si před učitelkama budu na tu váhu stoupat? Dneska budeme večer opíkat párky na ohni tak si dám.. Ono přece párky nejsou zrovna dietní .. tak doufám že p onich ztloustnu..:/ Taky až pojedeme s mamkou do brna, tak si tam objednám nějakej zákusek a zmrzlinu. A taky si chci dát na oběd někdy pizzu. Prostě teď musím přibrat..
Potřebovala sem se jen vypsat.. protože sem z toho na nervy..
 ssstoop 14  VYMAZAT

Zaslaná rozhřešení Starší zpověďNovější zpověďHlavní stránka
Chceš dnes udělat dobrý skutek ? Pomoz výše uvedenému hříšníkovi tím, že mu dáš nějaké rozhřešení! Můžeš mu ho poslat na e-mailovou adresu, kterou uvedl u zpovědi, nebo napsat veřejně vyplněním formuláře na konci této stránky. A jestliže nechceš, aby pod tvou přezdívkou mohl vystupovat ještě někdo jiný, zaregistruj si ji ZDE !
 
16.08.2012 16:56:11
přestaň žrát pí*oviny a jez normální jídlo. jsi ještě malá aby sis sama určovala diety
 Pan soudce 25 
16.08.2012 16:31:37
Mlýko??? Vrať se na první stupeň.
 taková ňáká 23 
16.08.2012 15:38:26
Ahoj ssstop
Jsi ve věku kdy se tělo ještě hodně mění a každý má trochu jiné spalování. Může se zdát že 40kg je málo i na tvou výšku ale tam je víc faktorů. Já jsem v průběhu života měla různé váhy, v jednu chvíl ijsem vážila i 44 v 19 letech a 158cm a teď mám 54....pro mně je nejspolehlivější ukazatel "průsvitnost kostí", když se sama na sebe podíváš do zrcadla např. na záda tak by neměla být výrazně vyrýsovaná žebra, pánev by neměla vystupovat před břicho atd. Nejlépe ti v tomhle poradí lékař nebo dietolog, ale já bych tipla že časem se to zpraví samo. Nechtěj schválně přibrat jen kvůli okolí, jez normálně jak jsi zvyklá a jak potřebuješ.
Ještě mě napadá sport, protože člověk po únavě toho sní víc a časem začneš nabírat svalovou hmotu a trošku se obalíš.
Držím palce!
 Gi-gi* 22 
16.08.2012 12:25:47
Měla bys jíst pětkrát až šestkrát denně, měla bys trochu přidat na těch večeřích a ke svačině jen ovoce nestačí, hlavně nejvíc jez dopoledne.
 BlackRainbow 24 
16.08.2012 12:24:25
Oni vás ve škole měří a váží?! A k čemu jim to jako je..?
Jinak učitelky ti snad nemají co kecat, jestli jsi zhubla a kolik vážíš, tak jim dej prostě najevo, že to nechceš poslouchat.
 KiHAK 14 
16.08.2012 12:13:44
Votrapa - sorry, opravdu blbě čtu.
 Krysa
16.08.2012 12:08:05
Krysa: 50% na sacharidech! 30% na bílkovinách a 20% na tucích jsem napsal. Asi jsi špatně četla. Sacharidy musí být jak při hubnutí, tak i při posilování hlavním hnacím motorem těla.
 Votrapa  
16.08.2012 12:03:04
Votrapa - podíl 50% bílkovin mi připadá vhodnej spíš při tom hubnutí.. Pokud chce kočka přibrat, klidně bych dala víc na tuky a sacharidy.
 Krysa
16.08.2012 11:57:45
Tak spousta lidí má natolik rozsypaný jídelníček, že je zvyklá se najíst v podstatě jednou denně a sníst toho neskutečná kvanta. Do té doby buď hladoví nebo se krmí sladkostmi. Takže tělo pak samozřejmě ukládá všechno, co se dá a ten člověk, přestože je vlastně podvýživený (tělo nedostává to správné, aby mohlo dobře fungovat, krmí ho třeba jen tučným), má nadváhu. Ty, pokud ses naučila sladkosti vynechávat a začala jsi jíst častěji po menších dávkách, zrychlil se ti metabolismus (pravděpodobně ho nemáš ještě zkažený pokusy o hladovky, když je ti čtrnáct, takže to fungovalo) a razantně jsi zhubla. Vem rozum do hrsti, slečno. Jsi ještě hodně mladá a je naprostá cesta do pekel vynechávat ve tvém věku z jídelníčku cokoli. Kdyby ti bylo o něco víc, tak ti doporučím, opravdu nějaké ty výživové tabulky a smíření se s faktem, že si prostě nedáš sklenici Nutelly naráz, s tím, že máš sedavé zaměstnání a na pohyb si musíš čas někde ušetřit. Ve tvém věku by to ale spíš chtělo jíst všechno, protože se ještě vyvíjíš a pokud si chceš udržovat postavu, tak se hlavně hýbej. (Nehledě na to, že když nebudeš pořádně jíst, tak ten sport prostě fyzicky neutáhneš.) Najdi si nějaký sport nebo cvičení. Kdy jindy si na něj můžeš bez problémů vyhradit spoustu času než ve čtrnácti a kdy jindy si vytvořit ty správné návyky do života. Zpevněná budeš vypadat daleko líp a to i do budoucna, protože metabolismus se zpomaluje i věkem. A je navíc spousta lidí, kteří jsou ve čtrnácti "samá ruka samá noha". Abys nebyla nešťastná, až se zaoblíš, vyrostou ti prsa. Ženská, zaoblená postava je samozřejmě krásná, ale musí být pevná. Což dietami nedáš. Svaly jsou při stejném objemu těžší než tuk. Nebo obráceně, kilo tuku bude mít menší objem, než kilo tuku. Takže svalnatá=méně objemná=štíhlá, při vyšší váze, což je ale dobře. Upřímně řečeno, jsem cca stejně vysoká, jenže už jsem o něco starší než ty a opravdu si nedovedu představit, co by ze mě zbylo, kdybych měla o patnáct kilo méně. To už bych musela být kost a kůže, prsa žádný, boky, zadek, nic. Neznám původní parametry, ale doufám, že původními "při těle" nemyslíš šedesát kilo. Tobě by stačilo mít lehce přes padesát kilo, takových 50-55. Pokud jsi neměla původně dvacet kilo nadváhy, tak nehloupni s vynecháváním čehokoli. Teda to nehloupni ani tak, ve tvém věku může takhle razantně sahat do jídelníčku jen výživový poradce, který tvému zdraví rozumí. Nesvěřila bych se nikomu jinému, než tomu, kdo vystudoval lékařskou fakultu. A pár kilo se přidáním pohybu sundat svépomocí prostě dá.
 Keysi
16.08.2012 10:19:58
Když jíš málo delší dobu (míň) tak se ti žaludek zmenší a nechce se ti tolik jíst. Když vypiješ litr vody tak můžeš o klio vážit do tý doby než si dojdeš na wc. Takže se pořádně najez a napij těsně před tím tělocvikem a dojdi si na záchod až potom vážení.
Přidá to 1-2 kila, ale pokud si dojdeš na záchod ještě před vážením tak ubereš 0-1 kg.
PS: Všude možně na internetu jsou návody jak zhubnout (polovina nesmislných) ale ani jeden návod jak ztloustnout.
Druhá možnost je v tom že budeš cvičit (zdá se to nesmislně ale svali váží víc než tuky a navic když pořádně cvičíš tak se ti chce jíst)
 No no no
16.08.2012 10:19:56
Kila nejsou žádným zásadním ukazatelem. Že máš 40 kg, ale vlastně žádné svaly, tak to bude všechno ochablé a vlastně můžeš vypadat mnohem hůře než nějaká vysportovaná, která bude mít těch kilo třeba 60. Proto se nesoustřeď na váhu, ale na míry.

Co se týče skladby jídelníčku, tak si založ profil na kaloricketabulky.cz a sleduj si co sníš za den. Pamatuj, že při své cílové váze (cca 50 kg) máš bazální metabolismus (tj. to, co tvoje tělo spotřebuje jenom na to aby vůbec fungovalo - dýchání, funkce mozku atd.) cca 6.000 KJ. Pod tuto hodnotu bys v žádném případě neměla klesnout! Energie ze sacharidů by mělo být až 50%, bílkovin 30% a 20% z tuků. Na výše zmíněném webu ti to po založení profilu bude počítat i to rozdělení sacharidy/bílkoviny/tuky a jejich doporučené množství v g. Pokud potřebuješ udržovat štíhlou linii, tak se zaměř na pohybové aktivity než na omezování jídla http://bit.ly/Okcht1
 Votrapa  
16.08.2012 10:15:35
Joo tohle jsem zazivala do 19 taky, vsichni mi rikali vychrtlino atd, najez se... ja z toho mela koplexy, nikdo me nechapal, vsichni ty jo bud rada ne na druhou stranu, muzes snist co chces a ses jako lunt.. ve dvaceti se to zlomilo a moje nocni navstevy v lednicce zacli byt lehce videt, coz pro me byla neuveritelna zmena a zase jsem se trapila silene kvuli tomu, kdyz mi i zamestnavatel rekl ze jsem nejak pribrala... od ty doby sportuju, nejim tolik jako predtim a jde to : )

A ty jez, klidne i sladky - je ti 14, ale s mírout.. treba jednu malou sladkustku denne, to ti prece neublizi.. davaj si normalni porce, jez vicekrat denne... ucitelku neres, hlavne neblbni kvuli sobe, 40kg je fakt malo, stejne jako 43.. rekla bych ze tech 50 by u tebe mohlo byt akorad
 fsfr

Přidání rozhřešení Starší zpověďNovější zpověďHlavní stránka
TVÁ PŘEZDÍVKA:

OPIŠ BEZPEČNOSTNÍ KOD:


Tento inzerat koupíte přes sms od 9 Kč.
Přidej inzerát pomocí sms od 9 Kč
TEXT ROZHŘEŠENÍ:

PŘILOŽ SMAILÍKA:
jupííí tak bacha držím palec to je fuk tumáááš ach jo no nééé ?! safra mmmuc
(žádný )

  

Sbírejte razítka! Je to zdarma... CESTOPAS ...soutěžte s ostatními nebo se nechte inspirovat k výletům.

TOPlist
REKLAMA
Copyright 2003 www.zpovednice.cz + www.spovednica.sk