REGISTRACE TABLO STATISTIKA SOUTĚŽE POMOZTE REKLAMA KONTAKT
Diskuze č.187810, vloženo 29.01.2007 14:00:59 Starší zpověďNovější zpověďHlavní stránka
KDY chodi podpora v nezamestnanosti?
Prosim prozradte....
kolem patnactyho?...nebo kdy?
 nevedomaaaaaaaaaa 19  VYMAZAT

Zaslaná rozhřešení Starší zpověďNovější zpověďHlavní stránka
Chceš dnes udělat dobrý skutek ? Pomoz výše uvedenému hříšníkovi tím, že mu dáš nějaké rozhřešení! Můžeš mu ho poslat na e-mailovou adresu, kterou uvedl u zpovědi, nebo napsat veřejně vyplněním formuláře na konci této stránky. A jestliže nechceš, aby pod tvou přezdívkou mohl vystupovat ještě někdo jiný, zaregistruj si ji ZDE !
 
16.02.2013 06:56:36
Finrod Felagund: Podle mě jsi zapřisahlý workoholik,který jsi myslí že zežral celou moudrost světa.

Třeba ja:
Mám maturitu ve strojirenství
Mám řiditský prukaz (a naježdeno asi 15 tisic kylometru)
Mam 6-ti letoupraxi v oboru

Ale v současné Evropske kryzi kdybich přišel o praci taky ji budu horko těžko shanět.
A byl bich ra,že nejaky uřad práce je.

Ono rodiny,přatele a zabava ma taky své opodstatněné místo v životě.
A kdybich se řídil tvejma radama,tak umřu jako osamělej bohač


UVĚDOM SI,ŽE PENÍZE SI DO HROBU NEVEMEŠ!!!!!!

A JESTLI TAK ŽIJEŠ TAK JE TE ME UPŘIME LÍTO A JSI CHUDAK!!!!
 Pracant
01.07.2011 14:35:03
Finrod ty namyšlenej kreténe co si o sobě myslíš? člověk tu položí jednoduchou otázku a hned se najde idiot,tím myslím Tebe co reaguje stylem "chcípní když nepracuješ" mít možnost nakopu tu tvou nevymáchanou hubu ať máš proč brečet.... trápí tě to moc,že z tvých daních žívíš nezaměstnané?? si uvědom kolik tvých peněz padlo do kapsy politikům nebo jiným státním zaměstnancům!! ae to už je v pohodě že? oni přece pracujou...ikdyž myslím že ty budeš jedním z nich...příště se zkus vyjádřit trochu víc s rozumem pokud máš páru o co jde... měj se.
 xD pro
29.01.2007 19:12:31
Nevím, nikdy jsem nezaměstnaný nebyl.
 Researcher 35 
29.01.2007 16:43:20
Finrod:
"Bobby Sixkiller: To je fajn, jenže ty nejsi příklad, který jsem zmiňoval. Přeji ti, ať ti ta práce vyjde, dobré policisty potřebujeme. Nicméně já jsem nemluvil (a už jsem to tu i zdůraznil) o lidech, kteří jsou nezaměstnaní krátkodobě a aktivně si práci hledají (což je přesně tvůj případ), ale mluvil jsem o chronicky nezaměstnaných, kterým se prostě dělat nechce. A u těch si myslím, že bychom se i shodli, nebo ne?"

-->S tímhle se naprosto ztotožňuji, ale když pominu, že jsi napsal toto:

"Neměla by ti přijít nikdy, koukej radši makat, socko."

tak si vzhledem ke tvý reakci mojí odpověď naprosto protiřečíš tímto:

"ilustrace: Ale to se pleteš, každý, kdo je na úřadu práce zaregistrovaný jako pobírač sociálních dávek je socka. Socka není ten nezaměstnaný, který se počítá do tzv. frikční nezaměstnanosti, tzn. z jedné práce odešel, na ÚP se neregistroval a aktivně si hledá novou na vlastní pěst. Takový člověk socka není a novou práci si snadno najde."

Zdůrazňuji tam to "na ÚP se neregistroval a aktivně si hledá práci na vlastní pěst"!!!

Mě se na ÚP taky vůbec nechtělo (protože mi stejně daj dost málo, ale lepší než nemít nic), ale další důvod byl zdravotní a sociální pojištění. Kdybych totiž na ÚP nebyl, musel bych si to složitě vyřizovat sám.

Jinak samozřejmě souhlasím s tím, že podporu v nezaměstnanosti (a dále od 1.1.07 "eventuální" soc. dávky) by samozřejmě měly být poskytovány lidem v situacích jako jsem teď já a byla donedávna i "nevedomaaaaaaaaaa" a ne chronicky nezaměstnaným.
 Bobby Sixkiller 23 
29.01.2007 16:30:28
lizinka: To, že mnozí 40 let dřeli a nic z toho nemají není vina moje, ani tvoje, ale komunistů, kteří tady ten režim způsobili. Bez něj by neživořili, to je základní věc.

U těch Poláků vycházím ze statistik a údajů o počtech Poláků pracujících v zahraničí + sám v zahraničí žiju a vidím, co je tam Poláků, za něž jsou lidi dost rádi, protože místní pracovní síla je příliš drahá a neflexibilní (zkus sehnat řemeslníka na prasklou vodu na štědrý den v noci, Polák přijde vždy).

Fajn, když ti záleží na tom všem, co jsi jmenovala, tak ať, já ti to neberu, ale nestěžuj si, že nemáš peníze. Nebo ty ne, ale ten, kdo si stěžuje. Prostě je na každém, aby si vybral: buď 5 let peníze bez kamarádů a pak se i s těmi penězi vrátí domů a bude si moct užívat kolik bude chtít + bude si třeba moct doma zařídit firmu, protože na to bude mít, nebo zůstane doma a peníze mít nebude. Ale takový člověk podle mého nemá morální právo si stěžovat ani koutkem pusy, stejně jako nevolič na politickou situaci. Oba si vybrat mohli, ne že ne.
 Finrod Felagund 24 
29.01.2007 16:20:10
Finrod Felagund: nedá se říct, že peníze nejsou důležité. ale nejsou zdaleka to nejdůležitější a pro každého mají jinou hodnotu. lidé si prostě stěžují, tak to je a tak to bude. u nezaměstnaných (těch, kteří nechtěj) důvod není, na druhou stranu třeba docela chápu důchodce, no jo, nejsou na to prachy, jenže mnozí opravdu čtyřicet let makali a to tvrdě makali a teď sotva živoří, no to moc fér není.

jinak s těmi Poláky, tak zaprvé netuším, z čeho vycházíš, ničím jsi to nepodložil, ale jistě se najdou i takoví Češi a pokud jich je opravdu tak výrazěn méně, jak říkáš, tak je to asi zkrátka jinou povahou, já si myslím, že mám na to, abych šla do ciziny a měla se lépe, ale myslím, že to nikdy neudělám, protože tady mám zkrátka rodinu, přátele (ty skutečné od mládí), vzpomínky, jazyk (cizí jazyk se nikdy nenaučíš jako mateřský, domluvíš se, ale nikdy to nevyjádříš úplně přesně, jak bys chtěl a vždycky ostatní uslyší tvůj přízvuk a budou na tebe koukat skrz prsty), kulturu, každý asi včetně mě nedokáže jen tak jít.. ať jsi každý dělá, co chce, ne?
 lizinka
29.01.2007 16:10:02
lizinka: Bohužel realita je taková, že je nutné si umět vybrat mezi tím, jestli dočasně přijmu nepohodlí a omezení kontaktu s přáteli, nebo jestli nebudu mít práci doma. Když si někdo vybere být doma s kamarády s tím, že pro něj nejsou ty peníze až tak důležité, tak proč podle toho skutečně nežije? Proč si potom stěžuje, že ty peníze nemá? Osobně v ČR nežiju, tahle věc mi vadí prostě už z principu, je to totiž nezodpovědné. A znovu zopakuji mou otázku z nějaké dřívější zpovědi: proč Poláci mohou cestovat po celé Evropě (ba i na Islandu jsou) za prací a Češi ne?
 Finrod Felagund 24 
29.01.2007 16:03:20
Finrod Felagund: hraješ si tu na velkého ekonoma. ale nejsi jím, neboť nedomýšlíš věci až do úplného konce. a hraješ si na velmi schopného, což asi jsi. ale to tě neopravňuje si vylévat vztek z vysokých daní na ty, kteří zkrátka mají také jiné priority (rodina, přátelé, zábava), život není jen o penězích. nenadávej lidem, to můžeš tak maximálně politikům, lidské myšlení je takové, že pokud je mu něco nabízeno, proč to nevzít. v ČR je hlavní problém český člověk (myslím, že to řekl havel), souhlasím s tím, podepsala se na tom naše minulost a ještě nějaký čas to potrvá. v první řadě mě napadá - co ti vadí? říkáš, ať se odstěhují např. do švédska. hádám, že nejvíc tě štve, že to jde z tvých daní, fajn, tak proč se ale ty neodstěhuješ do daňových rájů? u nás daně nízké nejsou. daňová kvóta je u nás sice ne vysoká v rámci EU, ale myslím, že mnoho států ji má pod nějakými 33%, což máme cca my. můžeš namítnout, že tam nebudou takové nabídky. jistě, ovšem např. vě švédsku by měli ti, co se tam dle tebe mají odstěhovat, zase třeba vyšší výdaje na bydlení, stravu atd. je to velmi podobné. jinak např. frikční nezaměstnanost neznamená, že lidé nejsou registrovaní na úřadu práce! většina jich je, protože si zkrátka nemohou dovolit těch pár měsíců úplný výpadek příjmu. a např. to, aby za podporu dělali alespoň veřejně prospěšné práce sice nemusí být úplně špatná myšlenka, ale tím ti lidé, kteří opravdu tu práci chtějí, nemají tolik času ji opravdu hledat. to je strašně jednoduché takhle to zjednodušovat, bohužel to tak snadné není. házíš všechny do jednoho pytle, tak to ale v reálu není. nemysli si, já jsem taky pravicově založená a v podstatě bych tvé názory podpořila, ale nelíbí se mi, že to vidíš příliš jednostranně a ne vždy to tak opravdu je. trh skutečně má nedokonalosti. myslíš příliš ekonomicky, jako bys neviděl, že lidé nejsou stroj na vydělávání peněz. jestli takto skutečně žiješ, tak je mi tě líto, ve skutečnosti totiž život o ekonomii není.
 lizinka
29.01.2007 15:43:20
Finrod Felagund : polemika o ekonomických teoriích už sem nepatří ... pokud nemáš co říct k nezaměstnanosti, nemusíš to zamlouvat monetarismem ... (plus : "který jste" ... já jsem zatím nic takového neudělala, tak mě do toho, prosím, netahej)
 Lene 26 
29.01.2007 15:40:14
To neo- tam není podstatné, jen jste se holt poučili z toho, že vaše teorie nefungují v rozsahu, který jste předváděli po WW2... je zajímavé, že monetaristický neoliberalismus přinesl prosperitu všude, kde se uchytil, narozdíl od keynesiánské "sociální" ekonomie...
 Finrod Felagund 24 
29.01.2007 15:38:02
Finrod: praxi související s nezaměstnaností ... nevíš jak to funguje ... (a to ani teoreticky, bohužel)

(když už, tak neokynesiánství)
 Lene 26 
29.01.2007 15:35:30
Lene: Znám, sám pracuji a vím, co jsem potřeboval udělat pro to, abych si práci našel a udržel, resp. zlepšil pracovní podmínky ;) moje poznatky nejsou teoretické, jsou opřené o vlastní zkušenosti. Jenže ty prostě nepřeneseš přes srdce, že keynesianismus, který prosazuješ, prostě nefunguje a přivedl západní země v 70. let do deprese ;)
 Finrod Felagund 24 
29.01.2007 15:33:46
Finrod Felagund : končím, tohle nemá smysl ... neznáš praxi ... běž se raději učit, ve jménu budoucích zisků ...
 Lene 26 
29.01.2007 15:27:19
Lene: Měl si ho udělat v osmnácti, říká se tomu investice do budoucna, tedy tvorba kapitálu... ten její post jsem přehlédl, teď jsem si ho přečetl, pak ale nechápu, proč je na úřadu práce. Kde na to vezme? Může prodat televizi, nebo cokoliv co má a nutně nepotřebuje. Ve jménu budoucích zisků.
 Finrod Felagund 24 
29.01.2007 15:24:02
Finrod Felagund: už jsi fakt zoufalej ... dodávku a vozit lidi ... dělal bys to? ... (plus je na to potřeba řidičák, potvrzení o způsobilosti, zřejmě i živnosťák ... kde na to vezme, když nevydělává ... řidičák není zadarmo ... a taky chvíli trvá než si ho udělá) ... jak to řeší její SOUČASNOU situaci? nijak ...
 Lene 26 
29.01.2007 15:22:10
Finrod:
" Ale to se pleteš, každý, kdo je na úřadu práce zaregistrovaný jako pobírač sociálních dávek je socka. "

a na příkladu Bobbyho sám píšeš, že je to jiný případ ...
že ti tu slečna spala, že byla nezaměstnaná jen měsíc v souvislosti se stěhováním sis nevšiml ... hned je socka ... jj je to jednoduché

(chápu, že se teď budeš vykrucovat ... ale já to tak nemyslel a blablabla ... )
 Lene 26 
29.01.2007 15:20:10
Lene: Fajn, proč si nekoupí starou dodávku (na splátky) a nevozí lidi po vesnicích za 15 CZK lístek? Když je tak naprosto mizerná autobusová doprava? Copak třeba tuhle díru na trhu ti lidi nevidí? Víš kolik lidí by tím jezdilo? Na Ukrajině se takhle živí plno lidí, co by jinak neměli co jíst, ale nežadoní o podporu, ale aktivně něco dělají. Říká se tomu maršrutka, jeď se tím někdy projet, stojí to za to. Hned uvidíš příklad, jak se dá vydělávat.
 Finrod Felagund 24 
29.01.2007 15:16:43
Finrod Felagund: napíšu to znovu a jednodušeji ...

NE KAŽDÝ UMÍ ANGLICKY A S POČÍTAČI

kde by ses uplatnil, kdybys to neuměl ... a opravdu ti řeknu znovu, že znám lidi co si nerozumí s počítači a nejde jim angličtina (jasný, základy do sebe za x let narvali ... což je v dnešní době málo) ... a ne proto, že by na to kašlali ...

takže pokud když někdo něco neumí, je rovnou flákač, co nechce ... nemám se s tebou o čem bavit ...

přístup "můžu já, může každý" je blbost ... o spoustě věcí rozhodne náhoda, štěstí, konexe, být ve správnou dobu na správném místě ... ty jsi třeba jeden z těch, kterému se to povedlo ... tak buď za to rád a uvědom si, že by to tak taky být nemuselo, přestože by ses snažil jako blázen

plus: zjisti si o nezaměstnanosti něco v praxi, ne jen z knížek ... (Phillipsova křivka je fajn, ale co přesně ti to v praxi řekne) ... třeba to, že podporu lidi dostávají půl roku a pak nic, pouze pojištění ... takže teorie ti jde, jen to zapojit do praxe

začínáš se pohybovat v kruhu (já umím to a to a to, když to neumíte, měli jste se snažit, jste hloupí, blablabla ... ) ... to už znám ... a nezajímá mě to
 Lene 26 
29.01.2007 15:11:12
Bobby Sixkiller: To je fajn, jenže ty nejsi příklad, který jsem zmiňoval. Přeji ti, ať ti ta práce vyjde, dobré policisty potřebujeme. Nicméně já jsem nemluvil (a už jsem to tu i zdůraznil) o lidech, kteří jsou nezaměstnaní krátkodobě a aktivně si práci hledají (což je přesně tvůj případ), ale mluvil jsem o chronicky nezaměstnaných, kterým se prostě dělat nechce. A u těch si myslím, že bychom se i shodli, nebo ne?
 Finrod Felagund 24 
29.01.2007 15:08:32
Finrod:
Souhlasim s tim, že mnoho lidí těchto dávek zneužívá, ale jinak s tebou nesouhlasim. Já jsem teď poprvý v životě nezaměstnanej, je to dočasně a není to proto, že by mě nikdo nikde nechtěl. Ta firma, kde jsem dělal mi nabízela 4 jiný pracovní pozice. Dělal jsem 2,5 roku v týhle firmě, chtěl jsem jít k policii ČR. Nemohl jsem kvůli oční vadě. Šel jsem na operaci, na kterou mi ani korunou nepřispěl ani stát, ani pojišťovna, ani MV. Operace mě vyšla na cca. 35 000Kč. Kvůli týhle operaci jsem musel skončit na pozici, kterou jsem tam dělal. MV sice potřebuje nový policisty nabrat rychle, ale musí se dělat přijímací řízení, který trvá relativně dlouho. Veškerý testy a prověrky mam dávno za sebou, ale od SSčK pro výběr personálu mi ještě nepřišlo konečný vyjádření. Takže teď jsem doma "ne vlastní vinou".
Třeba brigádně nedělam nic, jednak proto, že se mi to finančně nevyplatí, jednak proto, že průběžně mám kvůli všemu výše zmíněnému dost lítání. A upřímně jsem za těch víc než 2,5 roku nakrmil stát daněmi ve výši cca. 220 000Kč. Teď dostávám 2900Kč měsíčně (to je podpora v nezamněstnanosti) a 0Kč měsíčně sociální dávky. Jsem doma druhým měsícem a čekám každým dnem na dopis od PČR. Až přijde, nastupuji do max. týdne od doručení.
 Bobby Sixkiller 23 
29.01.2007 15:07:40
Lene: Tomu se říká osobní zodpovědnost. Slečna velmi pravděpodobně (ať mě opraví, jestli se pletu) patřila k těm, kteří v patnácti říkali "proč se musím učit anglickyyyy vždyť je mi to na prrrrd", nebo "proč se mám učit ty zatracené počítačeeeee" a podobně. Na to měla myslet dřív, než dnes, to máš totéž, jako s pojištěním. Vsaď se, že kdyby zdravotní pojištění nebylo povinné, ale dobrovolné, tak by se našlo plno chytráků, co by se na něj vykašlali, pak by neměli na operaci a škemrali by a určitě by se našlo plno blbečků, co by jim ty peníze dali a co by ještě nadávali na ty zlé doktory, že je nechají chcípnout. Jenže to je jen a jen jejich problém. Už během střední jsem jednak dělal OSVČ (montoval jsem počítače), překládal pro jednu firmu jejich newsletter z angličtiny do češtiny a vedl jsem kroužek výpočetní techniky a angličtiny pro děti na blízké základce. Znovu říkám: mohl jsem já (bez protekce, apod.), může každý.
 Finrod Felagund 24 
29.01.2007 15:01:55
Finrod Felagund : třeba při studiu chodila na brigády, které se jako praxe většinou nepočítají ... tzn. snažila se, pracovala ... a je jí to na houby
jazyky nejdou každému ... to je jako "jé na tuhle práci potřebují kvantovou fyziku, tak já půjdu a naučím se jí" ... ne neaučila bych se to, protože by mi to nešlo i kdybych se na hlavu postavila ... takových lidí, kterým nejde angličtina, jsem doučovala dost ...

že to jde tobě, neznamená, že je to samozřejmé a snadné pro každého ... plus řekni mi, jak pomůže nezaměstnanému TEĎ, že se začne učit anglicky ... učení trvá roky, než je na nějaké úrovni ... a kde má TEĎ vzít peníze na kurzy (které nejsou levné)?

koukni se, že slečně je 19 ... tzn. je po střední ... kolik jsi měl po střední praxe?

a k těm bez maturity ... ano jsem ráda, že jsi dokázal pochopit, že ne každý bez maturity měl "míň chlasta a více se učit" ... to bylo to, co jsem se ti snažila ukázat ...

dám ti ještě příklad bez maturity
můj děda byl zedník ... pracoval víc, než ty kdy budeš ... pak vzhledem ke zdravotním problémům nemohl nadále profesi vykonávat ... ale nic jiného nikdy nedělal, tudíž praxi na jiné místo neměl ... a ocitl se na ÚP ... snažil se, chtěl ... ale najdi pro chlapa 50+ uplatnění (bez praxe a jazyka, když nepočítáme ruštinu na úrovni "nic moc") ... chci tě vidět ... co s takovým člověkem ... necháš ho na ulici a pod mostem? ...
 Lene 26 
29.01.2007 14:53:26
Lene: Praxi lze sehnat už během studia, ostatně sám to tak dělám, proto nepředpokládám, že bych měl po skončení studia problém s nedostatečnou praxí. Mohu já, mohou mí kamarádi, může každý. Chce to jen se snažit. A proč se tedy jazyk nenaučí? Proč se sebou hergot něco nedělá? Vidím-li, že na trhu se požaduje něco, co nemám, co budu dělat? Budu se snažit si to opatřit, nebo budu nadávat, že mě nechtějí?

A k těm bez maturity - ti když se snaží a jsou šikovní, tak se mají také dobře, stačí jen a jen chtít. Znám jednoho truhláře v Královéhradeckém kraji, z malé vesnice, co si na koleně v garáži postavil firmu a protože je šikovný a pracovitý, tak dostával víc a víc zakázek, a zakázky i lepší, takže dnes kupuje mahagon a eben a dělá luxusní nábytek, a tak má na to, aby si postavil dům, koupil auto, zabezpečil rodinu apod. A to nemá maturitu.

Méněcenný člověk není ten bez maturity, méněcenný člověk je ten, kdo je lempl.
 Finrod Felagund 24 
29.01.2007 14:53:05
Nevím, ale až to budu fakt potřebovat, tak si to zjistím :))
 protlak  
29.01.2007 14:49:14
Finrod Felagund : aby byla recepční chtějí většinou praxi (je výhodou ... a většinou se najde v přijímacím řízení někdo, kdo ji má) ... jazyk ... příjemné a komunikativní vystupování a reprezentativní vzhled ...

o maturitě tu nikdo nemluvil ... (takže když někdo nemá maturitu, je např. vyučený, neměl pařit a lépe se učit ... je to tedy podle tebe méněcenný člověk?)
 Lene 26 
29.01.2007 14:47:08
Lene: Aby byla recepční, nemusí mít VŠ. A těch nabídek tam je fakt mraky, takže stačí jen aby se snažila a někam ji vzít musejí. A jestli nemá ani maturitu? Pak je to její problém, měla méně pařit a více se učit.
 Finrod Felagund 24 
29.01.2007 14:45:37
Finrod Felagund : a jak víš, že slečna splňuje požadavky následující po vypsání pozic? ... př. praxe, VŠ vzdělání v oboru (příp. být studentka), jazykové znalosti ?

plus na každé místo je většinou více než jeden zájemce, jak slečně zaručíš, že vyberou zrovna jí?

tímto jsi dokázal pouze to, že jsou jistá volná pracovní místa ...
 Lene 26 
29.01.2007 14:42:51
Sergej Ivanov: Stačí si vybrat:

SAMOSTATNÝ ANALYTIK
Oslovujeme všechny zájemce, kteří mají chuť uplatnit své zkušenosti a energii při řešení atraktivních projektů, a kteří ...

Fakturant/-ka (s AJ)
Pro našeho klienta - významnou společnost působící v oblasti přepravy a logistiky - hledáme kanditáty/kandidátky na ...

HR Specialist
Na pracovní pozici budete spolupracovat na projektech z oblastí: • Nábor a výběr vhodných kandidátů na IT trhu v ...

Asistentka / recepční
Náplň práce : --------------- * zajišťování služeb pro zákazníky * telemarketingové aktivity * údržba a distribuce ...



a to jsem ještě záměrně nevybíral více kvalifikované práce... těch je tam taky plno, nástup ihned.
 Finrod Felagund 24 
29.01.2007 14:32:48
Finrod:

Vídíš to vše moc jednoduše.

Jak říkám, najdi slečně sám pár míst. Říct "at si nadje sama na xyz. serverech" je snadné!!!
 Sergej Ivanov  
29.01.2007 14:23:11
Finrod: předpokládáš, nevíš ...
 Lene 26 
29.01.2007 14:20:48
Lene: Kdykoliv jsem práci chtěl, tak jsem si ji našel, a to kvalifikovanou. Nepředpokládám, že by to do budoucna bylo jiné.
 Finrod Felagund 24 
29.01.2007 14:18:47
Finrod: rodinu si tam taky najde novou?

jsi zaslepený tím, že ty žiješ v zahraničí .. uvědom si, že ne každý po tom prahne ...

(znovu ... podívej se, že práci už má ... než začneš vřískat)

zajímalo by mě, jak by ses vyrovnal s tím, že jsi sám nezaměstnaný (ale chápu, tebe se to přece netýká)
 Lene 26 
29.01.2007 14:18:05
Najdi si práci a nechovej se jako pijavice!
 kili von prag 18 
29.01.2007 14:17:15
Lene: No tak co jí je přednější, kamarádi, nebo peníze? Jestli kamarádi, tak ať žije pod mostem. Jestli peníze, tak se na rok na dva může od kamarádů vzdálit a najít si ve Švédsku nové, ne?
 Finrod Felagund 24 
29.01.2007 14:16:00
Finrod:
nevím, proč by měla jezdit hned do Švědska, když tu má rodinu a kamarády ... ale holt zrovna ne práci ...

nevyměnila bych rodinu, přátele atd. za vrtkavou možnost zaměstnání ve Švédsku

(plus podívej se, že neměla práci asi měsíc a z jakého důvodu, než jí začneš nadávat)
 Lene 26 
29.01.2007 14:12:10
ilustrace: Ale to se pleteš, každý, kdo je na úřadu práce zaregistrovaný jako pobírač sociálních dávek je socka. Socka není ten nezaměstnaný, který se počítá do tzv. frikční nezaměstnanosti, tzn. z jedné práce odešel, na ÚP se neregistroval a aktivně si hledá novou na vlastní pěst. Takový člověk socka není a novou práci si snadno najde.
 Finrod Felagund 24 
29.01.2007 14:10:41
Sergej Ivanov: ať si napíše CV, rozešle ho do x firem, podívá se na http://www.jobs.cz nebo jiný podobný portál. To by muselo být aby něco nenašla. Jo a není ČR v EU? Proč nejde třeba pracovat do Švédska nebo Británie, když tam mají naši pracovníci volný přístup?
 Finrod Felagund 24 
29.01.2007 14:10:14
Finrod: ne každej, kdo nepracuje, je socka, ty politologu inteligentní.

Jinak nevim kdy chodí podpora, ale na netu se to snad dá zjistit.
 ilustrace 29 
29.01.2007 14:09:18
..uz mam praci..nepracovala jsem jen mesic z duvodu prestehovani se do jineho mesta...takze tak
 nevedomaaaaaaaa
29.01.2007 14:09:05
Finrod:

Tak ji najdi práci sám, kdyř říkáš že je to tak íízy
 Sergej Ivanov  
29.01.2007 14:06:48
Já bych to taky zrušila......
 Mufulka 31 
29.01.2007 14:05:07
Zombie 36: Jo? Okrádá tě taky o TVOJE daně. Nebo ty snad daně neplatíš?
 Finrod Felagund 24 
29.01.2007 14:04:17
Finrod: ty jsi ale hajzl
 Zombie 36 41 
29.01.2007 14:03:29
Neměla by ti přijít nikdy, koukej radši makat, socko.
 Finrod Felagund 24 

Přidání rozhřešení Starší zpověďNovější zpověďHlavní stránka
TVÁ PŘEZDÍVKA:

OPIŠ BEZPEČNOSTNÍ KOD:


Tento inzerat koupíte přes sms od 9 Kč.
Přidej inzerát pomocí sms od 9 Kč
TEXT ROZHŘEŠENÍ:

PŘILOŽ SMAILÍKA:
jupííí tak bacha držím palec to je fuk tumáááš ach jo no nééé ?! safra mmmuc
(žádný )

  

Sbírejte razítka! Je to zdarma... CESTOPAS ...soutěžte s ostatními nebo se nechte inspirovat k výletům.

TOPlist
REKLAMA
Copyright 2003 www.zpovednice.cz + www.spovednica.sk