REGISTRACE TABLO STATISTIKA SOUTĚŽE POMOZTE REKLAMA KONTAKT
Zpověď č.110705, vloženo 05.04.2006 15:07:34 Starší zpověďNovější zpověďHlavní stránka
Vlasy
Ahojky,moc vás prosím,nevím co mám dělat,ale strašně moc mi padají vlasy a já jsem z toho moc nešťastná...Měla jsem krásný vlasy a ted nevím,co dělat...Nevíte někdo,jak to padání zastavit?Budu vděčná za každou radu,děkuju!
 Cheisee 15   VYMAZAT

Zaslaná rozhřešení Starší zpověďNovější zpověďHlavní stránka
Chceš dnes udělat dobrý skutek ? Pomoz výše uvedenému hříšníkovi tím, že mu dáš nějaké rozhřešení! Můžeš mu ho poslat na e-mailovou adresu, kterou uvedl u zpovědi, nebo napsat veřejně vyplněním formuláře na konci této stránky. A jestliže nechceš, aby pod tvou přezdívkou mohl vystupovat ještě někdo jiný, zaregistruj si ji ZDE !
 
04.11.2011 07:58:54
zinek, panthenol, biotin, měď, pupalka, niacin, křemík, kopřiva... koukám na to složení, vypadá to že ze všech potravinových doplňků volně dostupných v lékárnách jich nejvíce z výše uvedených obsahuje Viaderm.
 Luky
18.10.2007 20:52:21
Zkus vlasovou poradnu na atlasu: http://zena.atlas.cz/poradny/thread.aspx ?thread=23 Je to celkem dobrá stránka, kde Ti poradí co presne mas delat, drzim palce at se to zlepsi, pa:)
 teeera
26.09.2006 13:51:44
Gwynnie používá speciální kůru na vlasy, která je má obohacovat. Jsou to prenatální vitaminy, takže je doporučuje ostatním ženám, nebojí se dávat vitaminy své dvouleté dceři Apple. Gwynnie ví co má používat!
Během těhotenství jsem je užívala taky a vlasy se mi viditelně zlepšily, přestaly padat apod. Když jsem přestala kojit, přestala jsem užívat i vitamíny a vlasy se mi během měsíce vrátily do stavu před otěhotněním. Plánuju si je zase koupit. Různé šampóny, balzámy, aktivátory apod. na mě nefungují, aby vlasy byly pěkné musí být spokojené celé tělo. Myslím si, že těmato vitamínama a lepší životosprávou se to zase zlepší.
 iret
27.07.2006 21:00:25
Dřív mi taky padaly vlasy, bylo to tím, že jsem měla špatnou životosprávu. Nejedla jsem moc zdravě, takže mi chyběly živiny na výživu vlasů...Když jsem začala jíst zdravě, tak se to změnilo, takže by to mohlo být aji tímto.Můžeš zkusit.
 Fchuckie
02.07.2006 18:48:32
TAK JSEM ZDE NAKOUKLA A ZJISTILA JSEM,ŽE JSI NA TOM STEJNĚ.tĚŽKO ŘÍCI, CO BY TI POMOHLO, JÁ VYZKOUŠELA RŮZNÉ TINKTURY,VODIČKY, KOPŘIVU,VITAMÍNY,MĚLA JSEM I REVALID- NIC NEZABRALO.DOKTOR MI NAPSAL 2X Methionin A TAKY BEZ ÚSPĚCHU.nEVYSADILA JSI ANTIKONCEPCI JAKO JÁ? MNĚ JIŽ PADAJÍ 3 ROKY. A NENÍ MOŽNÉ TO ZASTAVIT.CHODÍM NA FORUM: VÍCE VLASŮ-TAM SI VZÁJEMNĚ RADÍME, ZKUS TAM MRKNOUT.
 PETRAP
05.04.2006 19:51:54
Uplně vím o čem mluvíš a jak se asi cítíš.Prošla jsem si tim taky.Měla jsem krásný,hustý vlasy až do pasu a z ničeho nic mi začaly dost krutě padat.Vyzkoušela jsem toho docela dost a vlasy padaly dál...Nakonec jsem ale našla řešení:Beru vitamín H,vlasy jsem dost zkrátila.Je to už 5měsíců co mi nepadají a navíc mi docela rychle dorůstají.Držim palce.
 Červený Anděl
05.04.2006 19:32:27
Jo, to se dá spravit nějakým vitamínem.. ale ted si nemůžu vzpomenout, jakým... tak se poptej třeba v lékárně nebo přímo u doktora:)
 dcera své matky 21 
05.04.2006 17:36:37
ZINEK
PANTHENOL
KOPŘIVOVÉ TINKTURY NEBO KOUPELE vlasů
 MUDr. Zbyňa 27 
05.04.2006 15:56:28
Hele, nemáš nějaký nervíky? Nebo zdravotní potíže? To může být taky důvod. Ostatně, to je první a poslední zpráva od tvého těla, že se děje něco, co se mu nelíbí.
 Emilie Weberová 30 
05.04.2006 15:52:18
Tak vlasy ti uplně nevypadají, mluvila jsem o tom s doktorkou a i když by ti jich část vypadala, sama zaroste, protože vlasy mají schopnost evaluace. Jinak dematoložka my říkala, že kosmetika Wichy je plná antibiotik a její schopnost je omezená. To znamená, že ti to třeba rychle zabere, ale tvé tělo si na to zvykne a pak už na tuto kosmetiku nebude reagovat. Prošla jsem si tím, vážně. Byla jsem u hafo doktorů a třeba na kožním mi narovinu řekla, že s padáním vlasů mi těžko pomůže, že něco jako rozbor vlasového vlákna, nebo tak se na konžním nedělá.
 inTHEdark  
05.04.2006 15:44:56
No, jde o to, proč padají. Být tebou si zajdu na kožní - tam ti paní doktorka určitě poradí líp než my tady. Ale jestli se ti nechce, kup si nějaké vitamíny na vlasy. Nejlepší je asi Revalid, srovnatelný Revitalon, no ale když se zeptáš přímo v lékárně, nabídnou ti jich tam spoustu. Pokud si nezajdeš na to kožní, sama těžko zjistíš, jaké vitamíny ti chybí a který si teda koupit. Taky můžeš zkusit šampon přímo proti padání vlasů - dobrý je např. Wichy, který se dá koupit taky v lékárně. Ale fakt zajdi na to kožní, jinak se může stát, že budeš zkoušet a zkoušet a vlasy ti zatím vypadají úplně. Jo a taky si hoď to padání vlasů přímo do vyhledávače na googlu nebo třeba jen na seznamu, vyjede ti toho tam spousta, taky už jsem to jednou zkoumala :(
 vjoo 33 
05.04.2006 15:38:31
Hm, tak třeba ten nedostatek některého vitamínu. Jo a jinak jsem slyšela, že vlasy prý padají i v těhotenství (hormonální změny) a že to postihuje dost žen. Tím nechci říct, že bys byla těhotná, ale že to asi není zase taková hrozná věc, když je to hormonální. Jj, to znám, to se mi taky dělo a když jsem se česala, bylo jich v hřebenu hrozně moc.
Hlavně nepodléhej panice jako já, za několik měsíců by to měla samo odeznít.
 inTHEdark  
05.04.2006 15:29:08
Antikoncepci neberu a mám i normální váhu,nejsem podvyživená,fakt nevím,z čeho to je,nic na to nepomáhá...Padají mi hlavně při mytí,ale když si do nich hrábnu,hned jich mám v ruce strašně moc
 Cheisee 18 
05.04.2006 15:21:46
Nezchudla jsi poslední dobou? Taky to může být nedostatek živin/vitamínů.
 Unrealik 30 
05.04.2006 15:20:37
Ahoj, i já jsem si tím prošla a důvodů může být hned několik. Například nědostatek vitamínů, hormonální změny (třeba když nasadíš antikoncepci), nebo nemoc jako je anorexie a bulimie.
Než s tím začneš něco dělat, měla bys zjisti příčinu. Já zkusila nejdřív různé balzámy na vlasy, šampony a nic nepomohlo. Pak jsem zkoušela vitamínové pilulky, které by měly vlasům dodat vše potřebné k růstu. To taky nepomohlo. No a nakonec jsem zjistila, že je to způsobeno hormonálními změnami a že to časem odezní samo. No...a za čtyři měsíce to vážně odeznělo a zatím (klepu na dřevo) mám pokoj.
Držim ti palce, aby ti přestaly padat co nejdříve.
P.S. Padají ti hodně? Myslím tím třeba při mytí, nebo že je nacházíš ráno na polštáři, přes den jich máš hafo na oblečení a tak? Ptám se proto, že v tomto případě by mohlo jít o nemoc zvanou alopecie, ovšem slyšela jsem, že tato nemoc postihuje spíš muže. Tohle všechno mi řekla doktorka, samo taková odbornice nejsem :)
 inTHEdark  
05.04.2006 15:16:28
Methionin-ten je ale drahej a hnusnej
Panthenol -taky není zrovna dobrej,ale je levnejší (cca 100kč)
 godyna 19 
05.04.2006 15:12:45
Myju si je obden a kondicionér taky používám,mám jenom melír.....Občas si je žehlím,ale kadeřnice říkala,že tím to není,nevím čím to může být,neznáte nějaký lék?
 Cheisee 18 

Přidání rozhřešení Starší zpověďNovější zpověďHlavní stránka
TVÁ PŘEZDÍVKA:

OPIŠ BEZPEČNOSTNÍ KOD:


Pomoc pri uverech, zadluzeni
Přidej inzerát pomocí sms od 9 Kč
TEXT ROZHŘEŠENÍ:

PŘILOŽ SMAILÍKA:
jupííí tak bacha držím palec to je fuk tumáááš ach jo no nééé ?! safra mmmuc
(žádný )

  

Sbírejte razítka! Je to zdarma... CESTOPAS ...soutěžte s ostatními nebo se nechte inspirovat k výletům.

TOPlist
REKLAMA
Copyright 2003 www.zpovednice.cz + www.spovednica.sk